– Gerbiamas Romualdai, jau praėjo 22 metai nuo to laiko, kaip švenčiame Kovo 11-ąją. Kokia dabar yra Lietuva po šių 22 metų? Kokią įsivaizduojate ją po dar tiek pat metų?
– Lietuva šiandien faktiškai naujoje – Europos Sąjungos – federacijoje. Neįsivaizdavau, kad po Rytų federacijos teks dar pabuvoti ir Vakarų federacijoje. Dar po tiek metų Lietuva bus arba visiškai sugrįžusi į save, arba jos visai nebebus. Kitų pasirinkimų nėra.
– Ar mes vis dar esame nepriklausoma valstybė, kaip mums tai bandoma įrodinėti? Galbūt yra kažkas aukščiau už mūsų nepriklausomybę..?
– Juridiškai jau nuo 2004 metų gegužės pirmosios esame nebe nepriklausoma valstybė. Liberalai, arba persivertėliai komunistai, naujojo totalitarizmo kūrėjai, negali nemeluoti, nes jie savo ideologiją konstruoja vietoj mes sakydami aš: marksizme „mes“ buvo „proletariatas“, kuriam suteiktos neribotos siautėjimo tezės, neomarksizme, arba šiuolaikiame liberalizme, tokios siautėjimo teisės suteiktos individui, kuris vadinasi žmogus. Perskaitykite Visuotinę žmogaus teisių deklaraciją, ypač jos 1 ir 2 skirsnius, ir palyginkite su Komunistų partijos manifestu. Kai suseksite ryšį – viskas paaiškės.
Man aukščiau už nepriklausomybę nieko šioj Žemėj nėra.
– Kodėl politikai Lietuvoje retai vartoja žodį tauta, tiesiog jį pakeisdami piliečiais? Gal tauta jau tapo nebereikalinga?
– Dar 1968-aisiais, „Prahos pavasario“ metais, supratau, kad svarbiausias istorijos veikėjas yra tauta. Dabar, siautėjant globalizmui su visomis jo atmainomis, toks supratimas reikalingas kaip niekada.
O „politikai“ (iš esmės tai ne politikai, o totalitarizmų kolaborantai) tautą arba nutyli, arba šmeižia, nes piliečiais gali sutikti būti ir kuriamos federacijos žmonės. ES pilietybės viršenybiškumu kol kas dar nepanaikintoms nacionalinėms pilietybėms telkiasi ir Lietuvos kolaborantai, steigdami Europos federalistų sąjungą Lietuvoje. Europos Komisija yra paskyrusi daugiau kaip 300 mln. eurų finansuoti „euroentuziastų“ organizacijas, kurios agituotų ir organizuotų referendumu įvesti ES pilietybės viršenybiškumą.
– Lietuvoje turėjo pasikeisti karta, ateiti nauji politikai, tačiau jų nematome arba negirdime. Jauni žmonės tampa apolitiški, ar tiesiog „sistemoje“ nėra jiems vietos?
Jauni žmonės išties apolitiški. Dauguma. Kodėl – priežasčių ne viena: reikia pasirūpinti išsilavinimu, darbu, jaunatviškai pagyventi, paauginti vaikus ir t. t.; politiką kaip atsakingą darbą viešojoje erdvėje kompromituoja kolaborantai, ją niekina, versdama klounadomis; žmonės neatsilaiko prieš pinigus arba prieš labai didelius pinigus ir pan. Visa tai jaunimą atstumia.
Be to, „sistemai“ tikrai nereikia sąžiningo žmogaus: su kai kuriais iš jaunųjų reikia „dirbti“ ilgai ir atkakliai, kol „perauklėja“ ir padaro tinkamu gyvą arba negyvą.
– Kovo 11-ąją jaunimas kartu su LTC tradiciškai rengia eitynes Nepriklausomybės dienos proga. Tai jau tapo graži tradicija, tačiau puolimas prieš juos nemažėja. Ar toks jaunimas, kuris turi ženkliai radikalesnę nuomonę nei norėtų įvairūs žmogaus teisių gynėjai, reikalingas Lietuvoje?
– Buvau antrosiose eitynėse. Ir dar eisiu. Tai mano atsakymas.
– Kovo 11-ąją taip pat yra rengiamos eitynės „Už žmogų, už laisvę, už demokratiją“, kurį organizuoja Žmogaus teisių stebėjimo institutas. „Sąjūdiečiai“ teigia, kad tai bus dar vienos seksualinių mažumų eitynės. Ar ne keista, kad TS-LKD esant valdžioje, vyko tiek Gegužės 9-tosios eitynės, o dabar jau antrą kartą vyks ir „mažumų“ eitynės?
– Vadinamojo Žmogaus teisių stebėjimo instituto rengiamos eitynės būtent Kovo 11-ąją yra atviras ir įžūlus mūsų Nepriklausomybės atkūrimo dienos išniekinimas, nes šūkiai ir „idealai“, kuriuos, dangstydamiesi žmogaus teisėmis, skelbia „stebėtojai“, yra visiškai priešingi tam, ką mes apie žmogų, laisvę ir demokratiją galvojome tada. Jeigu atsiminsim, kas yra Žmogaus teisių stebėjimo instituto vadovai ir iš ko jie gauna finansavimą, stebėtis neteks. Kad valdžia nuolaidžiauja visokio plauko destruktoriams – nieko nuostabaus: jai niekas daugiau nerūpi, tik kad kojele netrepteltų Briuselis, ir kad būtų išlaikyta eurą leidžianti įsivesti lito buhalterija. Kur kas nuostabiau, su kokiu atkaklumu ir malonumu į mūsų gyvenimą kišasi įvairių Vakarų šalių tarsi ir rimti žmonės. Nors kas ten juos žino!
– Dėkui už pokalbį.
Kalbėjosi Tadas Dapšys
Pagarba
Pasitariant, reikia mokytis savarankiškai tvarkyti Lietuvos ūkį.
R. OZOLAS čia šitoj nuotraukoj rodydamas rankom sako, kad pernai agurkai buvo va tokie ir tik po du litus, o šiemet bus žymiai mažesni ir po penkis.
Mūsų Lietuva
http://www.youtube.com/watch?v=OuPt4NH0mrw&feature=player_embedded#
manau, tai turi pamatyti visi
Rutkauskai tu vėl nusišneki…ar nelaikas tau blaivytis.
O iš ko gauna finansavimą Ozolas? Iš rentos, kurią suneša vargstantys Lietuvos žmonės ir kurie, daugumoje, visai nemano, kad renta apskritai turėtų būti kam nors mokama. Kitaip tariant, tuos pinigus iš jų atima jėga ir atiduoda Ozolui, o dar kitaip tariant, Ozolas prisideda prie prievartos kultūros Lietuvoje, nes jausdamiesi bejėgiai prieš tokią Ozolui labai palankią valstybinę prievartą žmonės pritvinksta neapykantos.
Čia tik šiaip, retorinis klausimas, nes visi žmonės iš kažkur gauna pajamas ir nebūtinai tos pajamos ateina iš tautinių organizacijų, bažnyčių ar kitų dorumo ir kilnumo įsikūnijimų. Aš, pvz., visas savo pajamas gaunu iš nelegalios veiklos, bet tai visai nereiškia, kad esu koks banditas. Tiesiog noriu valgyti ir gyventi savo gyvenimą.
Tai Kovo 11-oji jau “mažumų” nepriklausomybės nuo “daugumos”, o greičiausiai jau ir viršenybės virš jos diena? Valstybinė šventė? Nedarbo diena? Na ir susilaukėme laikų. Turbūt dar niekad Lietuva nebuvo taip gėdingai išniekinta. VARGŠĖ LIETUVA. Neveltui iš čia išvažiuoja tiek daug žmonių.
Šaunuolis Ozols. Šaunuolis kad yra Lietuvos patriotas. Kovojantis dėl Lietuvos savarankiškumo. Sutinkantis su nuostata “bėgo nuo vilko pateko ant meškos” ir dar nežinantis kuo tas bėgimas baigsis. Užjaučiu.