Penktadienis, 4 liepos, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Nuomonių ratas Lietuvos kelias

R. Paulauskas: Užsienio valdoma žiniasklaida – pavojinga

www.respublika.lt
2017-02-05 13:45:06
96
R. Paulauskas: Užsienio valdoma žiniasklaida – pavojinga
Rolandas Paulauskas | respublika.lt nuotr.
Rolandas Paulauskas | respublika.lt nuotr.

Lenkijos valdžia svarsto apie galimybę taikyti apribojimus lenkų žiniasklaidą valdančioms JAV ir Vokietijos žiniasklaidos įmonėms, kadangi šios visuomenę nuteikinėja, kad lenkų politikai esą priima blogus sprendimus. Vienas iš šalies lyderių Jaroslavas Kačinskis (Jaroslaw Kaczynski) paskelbė, kad bus panašus įstatymai kaip Prancūzijoje, kur galioja vieni griežčiausių žiniasklaidą reglamentuojančių teisės aktų.

Žiniasklaida yra strateginė kiekvienos valstybės sritis, sunkiai suprantama, kaip viena šalis su savo vertybėmis gali skleisti propagandą kitokių vertybių šalyje. Apie tai kalbėjomės su Nepriklausomybės Atkūrimo Akto signataru, politikos apžvalgininku Rolandu Paulausku.

– Gal ir mūsų politikai atkreips dėmesį į tai, kad pas mus nemaža dalis žiniasklaidos priklauso užsieniečiams?

– Jeigu jau mes nesirūpiname Lietuvos suverenitetu kaip tokiu, tai ką jau čia apie žiniasklaidą galima šnekėti… Išvardykime svarbiausius suvereniteto požymius. Valstybę galime laikyti suverenia pirmiausia tuo atveju, jeigu jos įstatymai yra viršesni savo teritorijoje už visus iš šalies primetamus. Ar dabar taip yra? Ne, nes pas mus yra viršesni ES įstatymai. Toliau: suvereni valstybė turi teisę nustatyti savo muitus. Ar galime tai daryti? Negalime. Toliau – valstybė privalo turėti savo pinigus. Neturime. Suverenios valstybės teritorijoje negali būti svetimų šalių karinių dalinių. Mes turime svetimų valstybių karinių dalinių gausybę ir mus atseit saugo visi, kas tik netingi: tai danai atskrenda, tai vokiečiai, tai belgai, tai čekai – na, tie, kurie tuo metu būna kiek laisvesni… Todėl ar galime tikėtis, kad tokioje valstybėje dar kas nors imtų rūpintis žiniasklaidos priklausomybe? Žiniasklaidos problemos tėra dalis mūsų atmestinio požiūrio į save pačius ir į savo valstybę.

– Iš dalies juk tokį požiūrį formuoja ta pati žiniasklaida. Gal nuo jos ir reikia pradėti tvarkytis savo valstybėje?

– Na, prisiminkime, kaip mūsų politikai balsavo už Europos Konstituciją jos nė neskaitę, o po to ji buvo atmesta pačioje ES. Mes iš esmės esame nepasiruošę turėti nepriklausomą valstybę ir joje tvarkytis. Mes nuolat ieškome, kam atsiduoti ar parsiduoti. Ne be reikalo juk šiandien labai svarbiuose valstybės postuose sėdi žmonės, kurie kitados ištikimai tarnavo visiškai priešingai pusei. Ar jie norėtų kažką pakeisti? Žinoma, ne, juk ne taip seniai jie pakeitė šeimininką. O kaip reikėtų žiūrėti į visuomenę, kuri išsirenka sau į valdžią žmones, kurie kas keliasdešimt metų keičia pažiūras 180 laipsnių kampu? Ir tokiai visuomenei atrodo, kad čia yra viskas gerai. Žinoma, ne visa visuomenė, tačiau jos kritinė masė nejaučia jokio diskomforto, kad valstybės mes neturime.

– Bet tokiu atveju kokia prasmė yra įvardyti „grėsmes nacionaliniam saugumui“, jeigu šioje valstybėje nėra nieko nacionalinio?

– Aš nežinau, čia reikėtų klausti tų, kurie tuo užsiima. Mane tokie dalykai visada stebina. Štai kai tik ateina Kovo 11-oji, pasigirsta gausybė gražių kalbų apie „nepriklausomą valstybę“. Aš pats už ją balsavau ir taip balsavo dauguma signatarų. O kodėl gi mes už ją balsavome? O todėl, kad norėjome savo įstatymų viršenybės, savo Konstitucijos, savo kariuomenės, savo pinigų, savo muitų – apskritai savo savarankiško gyvenimo. Bet paaiškėjo, kad didžioji dalis visuomenės šito nenori – ji norėjo tik kito šeimininko. Didžiajai daliai visuomenės atrodė, kad kitas šeimininkas ją maitins skalsiau ir riebiau. Štai kas buvo svarbiausia. Aš visada klausiu savo kolegų signatarų: ką jūs turite šiandien omeny, kai šnekate apie „nepriklausomą valstybę“?

– Ar tokia indiferentiška yra tik mūsų visuomenė?

– Žinoma, mes ne vieni tokie. Visos ES priklausančios valstybės esmines savo suvereniteto dalis yra atidavusios Briuselio komisarams. Pavyzdžiui, Vokietijoje ne be reikalo atsirado partija „Alternatyva Vokietijai“, kuri sako lygiai tą patį apie vokiečius, ką ir mes dabar šnekame apie savo visuomenę. O Lietuva, kadangi įstojo į ES kooperatyvą, kuriame turi labai mažai akcijų, yra dar labiau priklausoma nuo įvairiausių vėjų. Nors Vokietija lygiai taip pat neturi įstatymų viršenybės, savo pinigų ar teisės rinkti muitus, ji ES turi kontrolinį akcijų paketą, todėl jos balsas yra visai kitoks. O kadangi mes turime vos porą procentėlių tų akcijų, tai tiek vertas ir mūsų balsas. Bet mūsų visuomenė ir netgi kolegos signatarai mane vis tiek sugeba nustebinti, kaip lengvai jie taria tuos žodžius… Aš gi net nesiūlau dabartiniame etape išstoti iš tos ES – tik siūlau realiai pasižiūrėti į mūsų padėtį. Kam reikia save apgaudinėti?

– Bet galbūt būtent dėl to ir pats esate ta grėsmė „nacionaliniam saugumui“? Nors, kaip sakote, valstybės ir neturime, bet įtariama, kad kalbas „varinėjate“ antivalstybines? Kuo ne paradoksas?

– (Juokiasi.) Na, žinoma, esu tas žmogus, ką čia slėpsi… Kalbant rimtai, man susidaro įspūdis, kad dauguma yra susitarę meluoti vieni kitiems, todėl tas, kuris bando žiūrėti realiai į pasaulį, tampa grėsme tiems melagiams…

– Bet aš vis tiek lenkiu link mūsų žiniasklaidos, ir nebūtinai užsienio valdomos. Pavyzdžiui, mūsų nacionalinis transliuotojas, jeigu tik užveda kalbą kokia nors ekonomine tema, būtinai kalbina tik užsienio bankų „ekspertus“. Iš kur toks nuolankumas? Kodėl niekada nepateikiama alternatyvi nuomonė, ginanti viešąjį interesą, o ne tik užsienio bankų reikalus?

– Žurnalistas yra labai priklausomas asmuo. Jeigu paimsime valstybinę žiniasklaidą, tai tas žurnalistas žino, kad yra tam tikra valstybės politika. Jeigu tu jai neatstovausi, tai tokioje žiniasklaidos priemonėje paprasčiausiai nedirbsi. Ir žurnalistas visa tai jaučia savo kailiu, o jeigu nejaučia, jam tai greitai paaiškina – jeigu nori gauti geresnes pareigas, geresnę algą, privalai suprasti, kaip, ką ir su kuo reikia kalbėti, kokią dūdą pūsti… Ir įsijungia savicenzūros mechanizmas…

– Bet kiek jau girdėjome kalbų apie „laisvą ir nepriklausomą“… Tai dėstoma universitetuose, o jūs štai norite pasakyti, kad tos laisvės nėra netgi valdiškoje televizijoje, kuri laikoma laisvo žodžio etalonu…

– O ar apskritai gali būti nepriklausoma žiniasklaida? Vieninteliu atveju – jeigu pats ir esi tos žiniasklaidos savininkas, jeigu tavęs kas nors dar „neuždusino“… Šiandien teoriškai tai leidžia daryti internetas, kur kiekvienas tarsi gali būti pats sau šeimininkas, atsidaręs savo puslapį. Bet tuomet įsijungia kiti mechanizmai, o pirmiausia – finansiniai reikalai: norėdamas išsilaikyti, privalai turėti auditoriją, gauti reklamą, investuoti didelius pinigus į žinomumą, paklausą ir t.t. Bet kokiu atveju ta žodžio laisvė susiduria su pinigais, kurie visada įveikia viską. Be to, pas mus veikia gausybė sąlygiškai didelių portalų, priklausančių užsienio savininkams. Internetinė erdvė yra lygiai taip pat kontroliuojama, ten vyksta kova dėl klientų, ir tie, kurie turi turtingesnius savininkus ar rėmėjus, ir ten užima lyderių pozicijas.

– Kitaip sakant, siūlote iliuzijų dėl įvairiausių laisvių nepuoselėti?

– Priešingai, siūlau visiems atsimerkti. Žinoma, savotiškai yra gera gyventi, įkišus galvą į smėlį. Tik klausimas: kiek ilgai ten smėlyje įmanoma išbūti? Aš pats pažįstu žmonių, kurie sako: ai, geriau nesikišti, nesigilinti… Taip gyventi, be abejo, yra lengviau ir ramiau, bet kiek šitaip tversi? Kol tu laikai įkišęs galvą į smėlį, kažkas prieis ir taip trenks į užpakalį, kad net nežinosi, iš kurios pusės gavai… Mums, kalbantiems „Respublikos“ leidiniuose, būtų sunku priekaištauti, kad nieko nedarome – metų metus kalbame šiomis temomis ir žiūrime į pasaulį atviromis akimis, o ne pro rožinius akinius. Žinoma, kiekvienas iš mūsų gali klysti, bet didžiulis paradoksas tas, kad didžioji dalis žiniasklaidos, o ypač valstybinė žiniasklaida, net neleidžia kitoms nuomonėms pasireikšti. Ten yra labai siauras ratas žmonių, kuris kalba visomis temomis ir iš esmės atstovauja vienai ideologinei krypčiai. O pasaulyje yra ne viena kryptis, tik mūsų žmonėms apie tai tiesiog neleidžiama sužinoti.

Štai Amerikoje žmonės išsirinko Donaldą Trampą (Donald Trump). Dar didelis klausimas, ar jis pateisins į jį sudėtas viltis, bet juk už jį balsavo žmonės, kurie pavargo nuo melo. Tas melas apėmęs tiek Lietuvą, tiek Ameriką, o žmonės šiame savo pasirinkime pamatė viltį. O koks tas melas? Ten metai iš metų prastėja ekonominė padėtis, daugėja žmonių, gaunančių maisto talonus, atlyginimais gaunamų pinigų perkamoji galia mažėja, o politinis elitas aiškina, kad viskas yra gerai. Saujelė žmonių turtėja, o visi kiti – skursta. Žmonės viena girdi iš CNN, o visai kita mato gyvenime – tiek ekonominiame gyvenime, tiek vertybių pasaulyje: jie pavargo nuo visų „tolerastinių“ kliedesių, nuo bendrų tualetų, nuo juvenalinių justicijų, nuo iškrypimų propagandos. Ir jie išgirdo D. Trampą, kuris bent jau kalba žmogiškesne kalba…

Visos valdžios (santvarkos) suvokia, kad žiniasklaida yra vienas svarbiausių visuomenės valdymo įrankių. Per Sausio įvykius 1991 metais SSRS kariuomenė užėmė Spaudos rūmus, kuriuose buvo įsikūrę daugybė laikraščių redakcijų, ir tikėjosi, kad Lietuvos žmonės liks be informacijos. Nepavyko. Dienraštis „Respublika“ subūrė išvarytus iš Spaudos rūmų redakcijų žurnalistus ir sausio 12-ąją 300 000 egzempliorių tiražu išleido istorinį laikraštį „Laisva Lietuva“.

Parengta pagal savaitraščio „Respublika“ priedą „Žalgiris“

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. R. Paulauskas. Lietuvos Respublikai – 25 (video)
  2. Apie Lietuvą sužinos dar daugiau užsienio keliautojų
  3. Z. Vaišvila. Valdžios pasiruošimas politinėms byloms (video)
  4. M. Kubilius. Netolerantiška Kovo 11-oji?
  5. Z. Vaišvila. Ar suvokėme Marcelijų Martinaitį arba ką gąsdina Sąjūdžio vardas?
  6. Z. Vaišvila. Ar suvokiame netolimos istorijos pamokas?
  7. B. Valionytė. Valdžia negirdi Lietuvos piliečių (video)
  8. V. Radikaitė. Apie rusiškus kanalus, žodžio laisvę ir demagogiją
  9. M. Jonaitis. Kas yra Nepriklausomybė ir ar mes ją turime? (I)
  10. R. Juknevičienė: Kremliaus informacinis karas yra ginklas
  11. Z. Vaišvila. 2014 – priverstinio Lietuvos pardavimo metai (tiesioginė transliacija, video)
  12. D. Stancikas. Dvilypė Lietuva
  13. D. Stancikas. Dvi konstitucijos
  14. V. Balkus. „Separatistiniai“ regionai: ES sugrius – nepriklausomybė liks  
  15. R. Alaunis. Seimo rinkimai – falsifikuotos demokratijos, melo ir propagandos aplinkoje. Kodėl neišrenkama gera valdžia?

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 96

  1. lietuvis says:
    8 metai ago

    man keista, kad rolandėlis – buvęs pornovideokasečių platintojas Kaune, tiek daug išmano apie žiniasklaidą, tvirtina, kad Amerikos imperialistai valdo ją… nu briedas visiškas, atitinkąs Putino dainas…

    Atsakyti
  2. Diedas says:
    8 metai ago

    Nelabai supratau apie ką čia?
    Jeigu tai jumoreska, tai visiškai nejuokinga.

    Atsakyti
    • Kemblys says:
      8 metai ago

      ‘S’, kaip sekasi tavo draugeliams, kurie varė į užsienį ieškoti pagalbos? Ar ne tie patys šliaužė ir pas ‘tvarkiečius’?

      Atsakyti
      • S says:
        8 metai ago

        Tai vis dar tykai čia Alke su savo nesveikais klausimais? 🙂 Aš nematau prasmės rašinėtis su silpnapročiais ir ES šiknalaižiais. Taigi tu vienas iš tų užsienį garbinančių smirdžių “tebūnie Europos Sąjunga”, kitaip sakant Lietuvos išdavikas.

        Atsakyti
    • Diedas says:
      8 metai ago

      “S” tu tikras ekstraseansas.
      Diagnozes per atstumą nustatinėji.

      Atsakyti
      • S says:
        8 metai ago

        Tavo liga akivaizdi.

        Atsakyti
        • Diedas says:
          8 metai ago

          “S” žaviuosi tamstos sugebėjimais .Paulauskas taip pat sugeba per atstumą ligą nustatyt?
          Paskaičius ką čia rašo, spėju kad tai dar didesniu magiškų galių turintis veikėjas.

          Atsakyti
    • Juozas P. says:
      8 metai ago

      Deja, ne humoreska, o tikrovė.

      Apgailėtina, bet humoreska ČIA:

      https://www.facebook.com/sutkus.lt/videos/167087590449456/

      Atsakyti
  3. Leonas M. says:
    8 metai ago

    Taip, užsienio valdoma žiniasklaida yra labai pavojinga, kaip ir užsienio valdomi jau truputį kvanktelėję politikai, jeigu tas “užsienis” prasideda iš Kremliaus pusės.

    Atsakyti
    • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
      8 metai ago

      Su kai kuriomis R.Paulausko mintimis galima sutikti. Tačiau ponas Rolandas Paulauskas, kaip ir kiti signatarai, 7-nių kadencijų Seimo nariai išrinktieji pagal antikonstitucinį Seimo rinkimų įstatymą, niekaip negali atsimerkti taip pat. Kalbu, kad ir apie paprastą dalyką. Jau išrinktas Seimo narys daugiamandatėje apygardoje po dviejų savaičių skuba vėl į rinkimus būti dar kartą išrinktu, tam, kad neišrintas daugiamandatėje asmuo patektų į Seimą. Kokioje dar pasaulio valstybėje yra didesnis IDIOTIZMAS nei nustatė Lietuvos signatarai vadovaujami didžiojo stratego signataro Vytauto Landsbergio, jo parašas po įstatymu yra. Ponas signataras Rolandas Paulauskas tokio IDIOTIZMO aršus gynėjas ir apie tai galima detaliai pasiskaityti 2016-09-16 straipsnyje “Politikos liūto blūdai” (http://www.ekspertai.eu/politikos-liuto-bludai). O kam rūpi griežta to ką pasakiau analizė, tai rekomenduoju pastudijuoti 2016-9-11 straipsnį “Ultimatumas Seimui dėl LR teisinių pagrindų griovimo” (http://www.ekspertai.eu/ultimatumas-seimui-del-lr-teisiniu-pagrindu-griovimo89825). Kai neturime teisėtos valdžos, tai tas neteisėtumo amaras, destrukcija pasklinda į visas Valstybės sritis ir ne vien į žiniasklaidą. Nieko kito iš neteisėtos valdžios tiesiog tikėtis negalima. Ir vienas iš neteisės propaguotojų, karštas to gynėjas yra ponas Rolandas Paulauskas. Kaip tai gali būti, kad prisiekę Konstitucijai ją kiekvieną dieną išduoda. Iš kur tas dvasinis iškrypėliškumas atsirado? Žodžiai jau nieko nereiškia, priesaikos nieko nereiškia. Vertybės nuvertintos. Garbės nėra tik pliauškalynė.
      To pačio klausiu ir Rolando Paulausko, ir sigantaro poeto Leono M. Atsipeikėkite, tarkite tiesos žodį.

      Atsakyti
  4. geeeras says:
    8 metai ago

    ohoooo ! Alkas jau Paulauską spausdina! Jau nebebijo “vatnikų” ar jau po rinkimų baigėsi “vatnikavimo” galiojimo terminai 😀 ? Juk kurį laiką Alkas net Vaišvilos nei spausdino, nei video dėjo.. Kokie kūlvirsčiai 😀 😀

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      8 metai ago

      Tikra tiesa: tiek “signatarai”, nežinia už ką gaunantys rentas, tiek purvasklaida yra pavojingi Lietuvai.

      Atsakyti
    • Tomas says:
      8 metai ago

      Aha, buvo toks švarus periodas….:) Tie personažai primena tokią bjaurią bobą, kuri labai įkyriai bruka savo susapnuotų sapnų istorijas ir labai nori ištekėti..:)

      Atsakyti
  5. S says:
    8 metai ago

    Šių dienų Lietuvoj tai vienas iš blaiviau mąstančių politinių veikėjų.

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      8 metai ago

      Jo “blaivumas” atsiduoda maskoliškumu.

      Atsakyti
      • S says:
        8 metai ago

        Man tai tu maskoliškumu labiau atsiduodi, netikras lietuvi. Kaip gudru, prikergti teisingiau mąstančiam žmogui Rusija ir Putiną, tada tie atrodo “tiesos tvirtovė”. 🙂 O iš tikrųjų tai Kremliui dirbę lietuviški paršai yra didžiausi EU tarnai ir labiausiai loja ant Rusijos (pvz., URM Linas L).

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          8 metai ago

          Išsidavei – ne tik, kad nesugebi nieko tokio, jį pateisinančio, parodyti argumentais, bet dar ir išsigalvoji.

          Atsakyti
          • S says:
            8 metai ago

            Tu ant jo užvažiavai, tai prašom ir pateik savo “argumentus”.

          • tikras lietuvis says:
            8 metai ago

            Tų jį gyrei, tai ir pateik argumentus, o tada jau bus mano eilė.

          • tikras lietuvis says:
            8 metai ago

            O, va ir įrodymai:
            tavo komentaras –
            “pritariu, kad Paulauskas be reikalo apie tą Ukrainą ir Krymą kalbėjo, tai ne jo reikalas, reikėjo patylėt”.

          • S says:
            8 metai ago

            Matau, kad tik ieškai kur į eilę atsistot, kaip “senais gerais” laikais.

          • tikras lietuvis says:
            8 metai ago

            Nebešnekėk – jau pats pateikei įrodymus.

          • S says:
            8 metai ago

            Jokio maskolizmo ten nėra, o žmonės nelabai supranta tą temą. Tik tos kalbos apie kitus šiaip, be reikalo kelia šaršalą. Taigi, įrodymų nėra.

          • tikras lietuvis says:
            8 metai ago

            Kaipgi nėra – dar sykį perskaityk: “Paulauskas be reikalo apie Ukrainą ir Krymą kalbėjo, treikėjo patylėt”.

          • S says:
            8 metai ago

            Nes nereikia durniams duot pagrindo išvedžiojimams. Tik tiek. Čia ne įrodymas.

          • tikras lietuvis says:
            8 metai ago

            Dabar jau neišsisuksi – pats išsidavei.

  6. rimtai says:
    8 metai ago

    Paulauskas viską tvarkingai sudėliojo į savo vietas. Kur čia ponai mato maskoliškumą? Teisybė akis graužia?

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      8 metai ago

      Ką jis kada normaliai sugebėjo pasakyti, kad Lietuvai būtų naudinga?

      Atsakyti
      • S says:
        8 metai ago

        Daug ką teisingai sakė, tik kad niekas to nedaro. Tiksliau, daro atvirkščiai viską.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          8 metai ago

          Pvz., ką jis yra Lietuvai naudingo padaręs?

          Atsakyti
          • S says:
            8 metai ago

            na gerai, pvz. jis buvo prieš “pabėgėlių” priėmimą į Lietuvą, valstybės savarankiškumą nuo Briuselio (kiek tai įmanoma), ir pan. Sudarė žmonėms galimybę rinkti tokių pažiūrų valdžią, privertė apie tai kalbėti kitus politikus. Nors ir nelaimėjo, bet gerų minčių sklaidai tai jau nemažai. Pagaliau, jis Lietuvai padėjo Nepriklausomybę atkovot, įrodė kad ne vien tik šneka. Tai žmogus, kuris nemainė savo kailio, o tokie pavyzdžiai labai sveika.

          • tikras lietuvis says:
            8 metai ago

            Mainė kailį: iki 1990 03 11 buvo, galima sakyti, vienintelis, kuris aiškiai pasisakė už nepriklausomybę, o po to, kada nebeliko jo premjero, tai pradėjo rasiejskai urgzti.

          • S says:
            8 metai ago

            Aš kiek mačiau, jis nuo tada iki pat dabar visada palaikė Lietuvos nepriklausomybės pusę.

          • tikras lietuvis says:
            8 metai ago

            Blogai žiūrėjai ir ne per tuos akinius – jei būtum ne per kremlinius žiūrėjęs, tai būtum pastebėjęs, kad net kremliniai jį mini kaip savą. Ne atsitiktinumas tai tikrai.

          • S says:
            8 metai ago

            Man kremlinių nuomonė nerūpi.

          • tikras lietuvis says:
            8 metai ago

            Nebandyk apsimetinėti šlanga – negelbės.

  7. LosAngeles says:
    8 metai ago

    Nu teisingai kalba, nera nepriklausomybes. Kad ir kaip butu gaila… O idomiausia stai kas: ‘..O kodėl gi mes už ją balsavome? O todėl, kad norėjome savo įstatymų viršenybės, savo Konstitucijos, savo kariuomenės, savo pinigų, savo muitų – apskritai savo savarankiško gyvenimo. Bet paaiškėjo, kad didžioji dalis visuomenės šito nenori – ji norėjo tik kito šeimininko. Didžiajai daliai visuomenės atrodė, kad kitas šeimininkas ją maitins skalsiau ir riebiau. Štai kas buvo svarbiausia…’ Stebint is sono kas vyksta ‘nepriklausomybes’ metais, galima itarti, kad ‘vyriausieji zyniai’ (vedliai) jau pacioje pradzioje zinojo, kad kalba eina tik apie kita ‘seimininka’, tik tiek

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      8 metai ago

      Ir kas tas “kitas” šeimininkas? 🙂

      Atsakyti
      • S says:
        8 metai ago

        Žydai ir kiti panašūs rokfeleriai. 🙂

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          8 metai ago

          Įrodyk konkrečiais įrodymais, o ne pasakas pasakok.

          Atsakyti
          • S says:
            8 metai ago

            Gerai. ES yra pagrindinis pasaulyje “globalizmą” skleidžiantis židinys. Pagrindiniai tokių vertybių šalininkai yra milžiniškos tarptautinės įmonės, finansiniai susivienijimai, pasauliniai bankai su viso pasaulio pinigų tėkmės priežiūra. Kas valdo tuos pasaulio įtakingiausius svertus ir turtus? Ogi ne taip jau daug tam tikrų šeimų. Daugiausiai tai – žydai. Pavardės: Rokfeleriai, Sorošai, ir t.t. Jų pinigais remiami “Atviros Lietuvos” ir įvarios kitos nevyriausybinės šutvės, visokie “institutai”, kurie valstybėms nurodo, ką jos PRIVALO daryti. Tai vyksta jau gerus 20 metų, lygiai tuo pačiu būdu, kaip visose kitose naujųjų šeimininkų užvaldytose valstybėse. Šitų globalistų tikslai visiškai aiškūs: atviras sienos, laisvas žmonių judėjimas (= milijonai arabų ir negrų į Europą), tautų sprendimo teisės atėmimas ir pačių vietinių žmonių grupių panaikinimas. Tą ir daro ES. Ji valdoma tiesiogiai tų minėtų įtakingų globalistų sprendimais. Jie ir yra mūsų naujasis šeimininkas, apie kurį rašė LosAndželas.

          • tikras lietuvis says:
            8 metai ago

            Nesąmones pliurpi ir neturi įrodymų.
            Bet kuri šalis galėtų išeiti iš ES, bet neapsimoka. Va kur ir visa esmė.

          • S says:
            8 metai ago

            Dar neišeina, nes daugumai smegenis stipriai praplovė. Bet greitai viskas pasikeis. Šita visuotinio melo sistema dabar jau laikosi tik todėl, kad gamina milžiniškus kiekius tuščių eurų (nenoriu net pinigais vadint) ir dalina savo padlaižiams.

          • tikras lietuvis says:
            8 metai ago

            Kam jau čia taip padalijo? 🙂 Visai nusišnekėjai, kremlini.

          • S says:
            8 metai ago

            ES struktūrinių projektų skirstytojams, administratoriams, vykdytojams, NVO už visokias teises ir t.t. Tu kacapas, netikras lietuvis.

  8. S says:
    8 metai ago

    Man ne visai patiko šitas: “Aš gi net nesiūlau dabartiniame etape išstoti iš tos ES – tik siūlau realiai pasižiūrėti į mūsų padėtį.” O aš SIŪLAU, ir net ne išstoti, o panaikinti narystę kaip neteisėtą, suklastotą. Signataras mokėtų teisingai tokį teiginį sudėlioti, gi ne pirmas kartas… 🙂

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      8 metai ago

      Visai kenkėjiškai pašnekėjai – vakarų blokas yra iš dviejų dalių: ES (ekonominė) ir NATO (karinė).

      Atsakyti
      • LosAngeles says:
        8 metai ago

        Cia reiketu tamstele truputi pataisyti: ES jau senai nera tik ekonomine…

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          8 metai ago

          Kol kas – ekonominė.
          Bet jei Trump’as užtrumpins NATO, tuomet visko gali būti.

          Atsakyti
          • LosAngeles says:
            8 metai ago

            Deja, bet jau nebe… Pasidometi tamstelei butu laikas, atnaujinti ziniu bagaza 🙂

          • tikras lietuvis says:
            8 metai ago

            O, va ir nežinome, beje. Kol kas, nes nei su vienu iš ES valstybių vadovų jis dar net nebuvo susitikęs. GB, jau, galima sakyti, out.

      • S says:
        8 metai ago

        NĖra tokio “vakarų bloko”, čia tik tavo galvoj tas “blokas”.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          8 metai ago

          Sakai – nėra, o kaip tada pavadintum tuos, kurie buriasi į NATO ir ES, kad apsisaugotų nuo rytinės grėsmės?

          Atsakyti
          • LosAngeles says:
            8 metai ago

            I ES buriasi ne del to, nesamones rasote. Staripsnyje aiskiai pasakyta del ko buriasi: ‘..Bet paaiškėjo, kad didžioji dalis visuomenės šito nenori – ji norėjo tik kito šeimininko. Didžiajai daliai visuomenės atrodė, kad kitas šeimininkas ją maitins skalsiau ir riebiau…’ stai ir viskas, kuo brangiau parsiduoti tenori, o ant kolonizacinio raugo iskilusiuose vakaruose aisku sociau seria. Ir jokia ‘gresme’ stoti i ES neverte. Tik ekonominiai sumetimai, siandien gi tas monstras jau toli grazu perzenge ‘ekonomines bendrijos’ ribas. Uztenka prisiminti referendumo del zemes laikus (ne taip senai buvo) ir kas ‘vyko’: atims, nubaus, uzdraus, neleis… Cia ne ekonomika, cia politika. Europa is ES jau senai virto PS

          • tikras lietuvis says:
            8 metai ago

            Neteisingai parašyta: visuomenės dauguma visada norėjo geriau gyventi. Iš dalies taip ir įvyko.

          • S says:
            8 metai ago

            Kiek tai įvyko, tiek dvigubai į skolą. 🙂 O šiaip tai kekšės, alkoholikai, narkomanai ir namų vagys taip pat visada nori geriau gyventi. Kai kažką iš bendrų namų išneša ir parduoda, tai jiems iš dalies taip ir įvyksta. LAIKINAI 😉

          • tikras lietuvis says:
            8 metai ago

            Tai nebūk netikėliu – kas verčia?

          • S says:
            8 metai ago

            Klausyk, ką tu čia pezi, švance? Nieko į temą nesugebi parašyt. Tuščia vieta.

  9. Kemblys says:
    8 metai ago

    Biografija

    1958–1962 m. gyveno Intoje (Komija). 1962–1964 m. mokėsi Kretingos pradinėje mokykloje, 1964–1972 m. Kauno 5-ojoje vidurinėje mokykloje. 1972–1974 m. studijavo Kauno politechnikos institute, 1988–1990 m. Vilniaus universiteto Kauno vakariniame fakultete, 1990–1996 m. Vilniaus universiteto Teisės fakultete.

    1972–1988 m. dalyvavo koncertinėje veikloje, buvo įvairių muzikinių kolektyvų vadovas. 1988–1990 m. Sąjūdžio Kauno miesto iniciatyvinės grupės, Sąjūdžio Kauno tarybos, Sąjūdžio Seimo narys. 1989–1990 m. rengė pirmąsias Sąjūdžio televizijos laidas iš Kauno. 1989–1990 m. laikraščio „Kauno aidas“ redaktorius.
    (ištrauka iš Vikipedijos)

    Jei Lietuva tapo nepriklausoma 1990 metais, tai Rolandas Paulauskas dėl neeilinių gabumų, net nebaigęs dar aukštojo mokslo, pateko į pirmąsias gretas, manau, ‘Sąjūdžio M. Gorbačiovo persitvarkymo politikai remti’ 🙂 🙂 🙂

    Atsakyti
    • S says:
      8 metai ago

      Gal buvo landus, veiklus studentas? Apie Rusiją ar KGB, Kremlių jo biografijoje nieko nėra. Tuo tarpu, kaip “Dėdulė” Landsbergis pateko į Sąjūdį, ir ar maskoliais neatsiduoda? Pvz., panašus į Landsbergį Lenkijos veikėjas, po to didžiausias EU šalininkas Lechas Valensa buvo KGB stukačius, ėmė pinigus už skundimą:

      http://www.respublika.lt/lt/naujienos/pasaulis/pasaulio_politika/rasysenos_analize_rodo_kad_lvalensa_bendradarbiavo_su_slaptaja_policija/

      Jeigu Bolekas paėmė 17 pingų kvitų, tai kiek galėjo Dėdulė paimti? 🙂 O apie R. Paulauską aš nieko tokio negirdėjau, net gandų joks saugumas neskleidžia (kaip, pvz., apie Karbauskį, kad buvo “Karabasas”). Kiek žinau, R. Paulauskas netgi pastūmėjo Sąjūdį į Nepriklausomybę, kam V. Landsbergis pradžioje nepritarė.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        8 metai ago

        Nesugebi protauti: ne esmė tau kaip jie ten pateko ir kodėl privalėjo su anais turėti reikalų, nors paskui ir vienas, ir kitas puikiausiai suveikė SAVO tautos, o ne anų naudai.

        Atsakyti
        • S says:
          8 metai ago

          Gal gali parodyt man tą naudą?

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            8 metai ago

            Šalių nepriklausomybių atgavimas tau mažai?
            Gal tada padaryk daugiau? 🙂

          • S says:
            8 metai ago

            Nėra jokios nepriklausomybės, nereikia nusišnekėt. O šitie apmokami stukačiai, dar nespėjus iki galo atkovoti ir įtvirtinti savo tautų nepriklausomybių, jau tada žinojo, kam mus parduos. Buvusių išdavikų nebūna, jų toks “verslas”. Beje, o kaip su buvusiais “mentais”? Turbūt irgi nepagydoma, visam gyvenimui? 🙂

          • tikras lietuvis says:
            8 metai ago

            Ir vėl išsidavei – naudoji kremlinių žargoną.

          • S says:
            8 metai ago

            Pasakė maskoliukas iš blekinio tanko…

          • tikras lietuvis says:
            8 metai ago

            Nebesimaskuok – jau esi išrištas.

  10. Kas valdo žiniasklaidą, tas valdo valstybę says:
    8 metai ago

    Štai dėl ko rusų armija buvo pasiųsta pirmiausia užimti televiziją.Toliau-būtų sekę -spaudos leidinių redakcijų užgrobimas.Argi neaišku, kad tie, kas valdo žinių sklaidą, tas žinias ir sukuria?Todėl Lietuvoje nuolatinę muziką “rusai puola” , padėkime Ukrainai tiekdami ginklus, kurių negaminame ir neturime patys, vykdo užsienio žvalgybų užverbuoti ir atsiųsti agentai-Drukteinis ir Ožys , vaidinantis gurmaną , kurie pagal Vikipediją ir jų pačių puslapius atliko spec. užduotis užgrobtose rytų ir Afrikos valstybėse ,atseit dirbo “ekspertais” .O toks Ohmanas,eksportuotas iš Švedijos, Lietuvos tarptautinei kompromitacijai ,nes valdo Linkevičių ir Grybauskaitę, organizuoja ginklų tiekimą Ukrainai, kas pagal tarptautines konvencijas yra draudžiama.

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      8 metai ago

      Ir kokius ginklus tiekia? 🙂

      Atsakyti
      • S says:
        8 metai ago

        Kalkes. Ruskiams, pasivadinusiems tikrais ukrainiečiais, nukenksminti/ 😉

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          8 metai ago

          Na, va ir vėl išsidavei: esi prieš Ukrainą = už maskolius.

          Atsakyti
  11. VIRGINIJUS says:
    8 metai ago

    Sveikinu ALKO redakciją, kad drįsta kitokią nuomonę publikuoti. Bus verta dar dažniau užsukti portalan. Sveikų, argumentuotas diskusijas skatinančių balsų labai stinga bolševikiškame valatkų, tapinų, linkevičių ir kitų buvusių komjaunuolių chore.

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      8 metai ago

      Šitas nei kiek nuo anų nesiskiria, o greičiau yra net blogesnis, nes siekia Lietuvą įstumti ten, iš kur ji vos ne vos sugebėjo pasprukti.

      Atsakyti
      • VIRGINIJUS says:
        8 metai ago

        Kuprotą tik grabas išlygins. Ar tai būtų “tikras lietuvis”, ar apsimetėlis rusas…

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          8 metai ago

          O argumentų nėr?
          Tuomet keliauk:
          čemodan —> vokzal —> Rasieja.

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            8 metai ago

            O apie purvasklaidą taip:
            https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10212027053057101&set=a.10212027052897097.1073741836.1396950647&type=3&theater
            Tai aš sakau jau n metų ir jokia čia R.Paulausko naujiena.

          • S says:
            8 metai ago

            Šitą tau užskaitau. Iškeliausi pirmas.

          • tikras lietuvis says:
            8 metai ago

            Neskubėk ir būsi pirmas.

  12. Audrius says:
    8 metai ago

    Rolandas, šaunuolis, kaip visada tiesiai šviesiai.

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      8 metai ago

      Kaip visada – nei į tvorą, nei į mietą, nes koks skirtumas kas valdo purvasklaidą?

      Atsakyti
      • S says:
        8 metai ago

        Gili mintis. Tada koks skirtumas, kas Lietuvą valdo? Svarbu vodkės netrukdytų padoriai ramiai išgert, ane? 🙂

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          8 metai ago

          Lietuva ir purvasklaida nėra vienas ir tas pats – laikas pradėti skirti sąvokas.

          Atsakyti
          • S says:
            8 metai ago

            Per purvasklaidą šalis yra valdoma. Viena esminių valdžių.

  13. jo says:
    8 metai ago

    šitas tipas, kremliaus pakalikas, kuris teisina Krymo okupaciją, neigia ukrainiečių tautą, čia kažką vapa?

    Atsakyti
    • S says:
      8 metai ago

      Aš galvoju, o ar jūs protaujat šiek tiek, ar ne? Aišku pirmiausia pritariu, kad Paulauskas be reikalo apie tą Ukrainą ir Krymą kalbėjo, tai ne jo reikalas, reikėjo patylėt. Bet kodėl vapi pats šita tema?

      Ar jūs suprantant, kad Krymas Ukrainai yra neįmanoma išlaikyti teritorija? Ten ukrainiečių labai mažai, taigi pagrinde rusai ten. Kodėl jūs tada tylit, kad rusai okupavę Kaliningrado sritį> Taigi ją lygiai taip pat Lietuvos SSR siūlė Chruščiovas, ar kas ten. Ir Lietuvos SSR atsisakė, nors turėjo didesnį pagrindą pasiimti, negu kad Ukraina Krymą. Bet jei paimtų su tais visais rusais, tai dabar būtų buvę lygiai kaip su Krymu. Yra tik vienas būdas susigrąžinti tokią sritį – iškeldinti gyventojus. Kaliningrado rusus iškeldinti būtų suprantama ir netgi teisėta. O kaip Krymo rusus iškeldinti, kokiu pagrindu? Jie visada gi bus “za Rosiju”… Tai tik laiko klausimas. Pagaliau, o tai ne patys ukrainiečiai kalti, kad taip atsitiko? Janukovyčių ne jie į valdžią rinko? Pagaliau, net Lukašenka klausė: o tai ko jūs tam Kryme nesipriešinot, turėjot juk 20 tūkst. kariuomenės, bet nei vieno šūvio? Geras klausimas, sakyčiau. Aš suprantu, valdžia kalta, ir t.t. Bet jūs patys supraskit vieną kartą – tos ukrainiečių tautos tėra tik keli procentai, kiti savęs kaip tautos pirmiausiai nesuvokia. Ukrainiečiai yra slavai, giminingi ir rusams, ir baltarusams, ir kitiems slavams. Aš sakyčiau, ukrainiečių tauta tik gimsta. Įdomu, kaip jie virš 20 metų nuolat rinko prorusišką valdžią? Aš pasakysiu kaip. Dauguma rinko visokius prorusiškus ir panašiai, nusišvilpt jiem buvo ant tos ukrainiečių tautos. Kita pusė tik nori europinių pinigų, sotaus gyvenimo. Tiems irgi nusišvilpt ant jų tautos, jie tik apsimeta, kad patriotai. Iš tikrųjų tai ten visokių gaidžių pilna pinigo laukiančių, ir dar kekšės, kurios labiausiai nori “kruževyje trusiki v Jevrope”. Apie tai, tarp kitko, Paulauskas teisingai pasakė. Tačiau, viską kitaip pasuko ta tikroji ukrainiečių Tautos dalis, kuri paėmė ginklus į rankas per Maidaną. Pasinaudoję tų gerai gyvent norinčių kekšių parama, jie sugebėjo nuversti prorusišką valdžią. O tada viskas ir prasidėjo… Viskas ten nebūtų taip blogai, jei tikrų patriotų būtų dauguma. Tačiau, matosi per rinkimus, kad jie surenka 1-2%, tai tiek tos tautos ir yra. Ant jų savanorių batalionų tik viskas ir laikosi. Porošenkos ir kiti ten jau seniai viską būtų pralošę. Žinoma, dabar gali viskas pasikeisti, reikia tikėtis. Gal Ukrainoj užaugs ta tauta, tikro karo sąlygomis. Bet ko mums čia peštis dėl tos Ukrainos dabar tarpusavyje?

      Ir Lietuvoj Tautos suvokimo prasme padėtis ne geresnė, negu Ukrainoj. Aš įtariu, kad daug pasipiktinusių Paulausku paprasčiausiai gudrauja dėl tos Ukrainos. Jiems pagrinde nepatinka, kad jis nepritaria Vakarams, Europos Sąjungai, ir taip toliau. Ir galbūt tai iš provakarietiško fanatizmo išplaukia pirmiausia. O jeigu taip, tai leiskite jūsų paklausti, ponai EU-šnikai. Kokia mums nauda būti ES ir NATO, ir kad mus gina nuo rusų? Apskritai, kokia nauda, kad neužpuola Rusija? Jei mes šitose Vakarų sąjungose išnyksim, ir lietuvių Lietuvoj neliks, tai kokia prasmė tada ieškot pagalbos gintis nuo Rusijos? Būnant ES lietuvių Lietuvoj neliks po mažiau, nei 70 metų. Tai mums taip ar taip galas. O žinot, kaip garbingiau yra mirti? Kovojant. Ukrainiečiai va pagaliau kovoja, ir aš juos už tai gerbiu. Ir jų praradimai tikrai nėra didesni, negu Lietuvos dėl emigracijos ir kitų Vakarų “grožybių”. Tai ar jūs lendat čia dėl ES šmeižti Paulausko? 🙂

      Atsakyti
      • Kemblys says:
        8 metai ago

        ‘S’, daug purvo tavyje susikaupė, kad rašinėji ‘alke’ naktimis pasirašinėdamas dar ir ‘BBD’? Pasiskaityk savo kūrybą po straipsniu: ,,R. Karbauskis. Paliesti milžiniški interesai. Nesustabdysite permainų, nežiūrint visų bandymų tai padaryti”.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          8 metai ago

          Citata: “kokia prasmė gintis nuo Rusijos”.

          Viskas aišku.

          Atsakyti
          • S says:
            8 metai ago

            Neišmetinėk žodžių iš sakinio, senas mente.

          • tikras lietuvis says:
            8 metai ago

            Nesigink – tavo žodžiai ir esmė kaip tik tokia buvo.
            Rankas aukštyn!

          • S says:
            8 metai ago

            Pamenu, jau buvo toks vienas drąsus ir sumanus mentas, tik žymiai jaunesnis. Irgi komanduot priėjęs sugalvojo. Tai aš jam nosį sulaužiau, tada išmokiau atsiprašyt ir gražiai lietuviškai šnekėt. Tiesa, užmiršau pasakyt, kad kažkodėl ruskis buvo (Lietuvoj užsiveisęs, įsivaizduoji?!). Koks sutapimas. 🙂 Galiu tamstą tik patikinti, kad šiais laikais taip lengvai, ponai stribokai, nebeatsipirksite. Nei veinas. Mes protingesni tapome. Gali komanduot, načalnykas. 😉

          • tikras lietuvis says:
            8 metai ago

            Tuomet tavo vieta kalėjime.

          • S says:
            8 metai ago

            Jūsų laikai praėjo, bejėgi.

        • S says:
          8 metai ago

          Paskaičiau, ir ką? Tris raides tik pažįsti? Aš tikiuosi spėjai perskaityt, ką tau kažkur po kitu straipsniu parašiau, kur ištrynė mūsų atsiliepimus.

          Atsakyti
  14. Kemblys says:
    8 metai ago

    Tegul purvas liejasi laisvai – ‘S’ susitiko su ‘tikru lituviu’……………..

    Atsakyti
    • S says:
      8 metai ago

      Purvas yra purvasklaidoj, aš su tuo nieko bendro neturiu. Purviniesi? 🙂

      Atsakyti
  15. alkanaitis says:
    7 metai ago

    Rolandas Paulauskas yra blaiviai mąstantis lietuvių tautos sūnus, jei lietuvių tauta pradėtu mąstyti panašiai atsirastu maža viltis, kad ir po 100 metų Lietuvoje gyventu lietuviai. Bet dabar Lietuvoje siaučia žmonės, tie kuriems Lietuvos nepriklausomybė visai nerūpi Rolando žodžiai, tai pasako tiksliai :,, šiandien labai svarbiuose valstybės postuose sėdi žmonės, kurie kitados ištikimai tarnavo visiškai priešingai pusei. Ar jie norėtų kažką pakeisti? Žinoma, ne, juk ne taip seniai jie pakeitė šeimininką. O kaip reikėtų žiūrėti į visuomenę, kuri išsirenka sau į valdžią žmones, kurie kas keliasdešimt metų keičia pažiūras 180 laipsnių kampu? Ir tokiai visuomenei atrodo, kad čia yra viskas gerai. Žinoma, ne visa visuomenė, tačiau jos kritinė masė nejaučia jokio diskomforto, kad valstybės mes neturime.”

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

Sveikata
Gamta ir žmogus

Mokinių sveikatos tikrinimas – galimybė aptarti „nepatogius“ klausimus

2025 07 04
Vagis
Gamta ir žmogus

Vasara – pats darbymetis ilgapirščiams

2025 07 03
NFIU vadovybės pasikeitimo iškilmės
Lietuvoje

NATO pajėgų integravimo vienetui Lietuvoje – 10 metų

2025 07 03
Kompiuteris
Gamta ir žmogus

3 iš 10 lietuvių tenka dirbti per atostogas

2025 07 03
Vandens duksna
Gamta ir žmogus

Panevėžyje nuo karščio gelbsti vandens dulksna

2025 07 03
Avarija
Lietuvoje

Pernai keliuose mažiau žuvusiųjų, bet iššūkių išlieka

2025 07 03
K. Budrys susitinka su Sviatlana ir Siarhejumi Cichanouskiais
Lietuvoje

K. Budrys: Lietuva dės visas pastangas išlaisvinti politinius kalinius Baltarusijoje

2025 07 03
Frankas Valteris Štainmajeris ir Gitanas Nausėda | R. Dačkaus nuotr.
Lietuvoje

Lietuvoje lankysis Vokietijos Prezidentas

2025 07 03

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • LIETUVIŠKOS KARALYSTĖS JUNGTINĖS PAJĖGOS apie R. Vanagas. Tipu tapu į tapatybę
  • Renovacija apie Ministerija kviečia atnaujinti šildymo sistemas
  • ... (: apie Ukraina gali nugalėti Rusiją net be JAV: pagrindinis vaidmuo tenka Europai
  • Kažin apie G. Songaila. „Galindų ir Gintaro keliu“ ekspedicija Signtaro A. Patacko atminimui – 2-oji diena (III)

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • S. Birgelis. Istorija yra žmogaus gyvenimo esmė (IV)
  • J. Jakavonio-Tigro sodyboje gimsta partizanų muziejus partizanų pagerbimui
  • Mokinių sveikatos tikrinimas – galimybė aptarti „nepatogius“ klausimus
  • J. Keršys. Valstybinei maisto ir veterinarijos tarnybai, nebereikalingi veterinarijos gydytojai

Kiti Straipsniai

Seimo ir Konstitucinio Teismo pastatai, priekyje – Lietuvos žmonių siluetai su trispalve ir užrašu „Suverenitetas priklauso Tautai“ (Konstitucijos 2 str.)

Seime – apskritojo stalo diskusija „Tauta ir Konstitucinis Teismas: kaip atkurti pasitikėjimą?“

2025 07 01
Europos Sąjunga | 123RF.com nuotr.

Lietuva ruošiasi pirmininkavimui ES Tarybai

2025 06 30
Šuo, katė

EP žengia į priekį užtikrinant naminių gyvūnų gerovę

2025 06 27
Gitanas Nausėda

Prezidentas EVT: būtina skubiai stiprinti ES gynybos pajėgumus

2025 06 26
Kęstutis Budrys

K. Budrys Briuselyje ragina Iraną rinktis diplomatinį kelią

2025 06 23
Nikosas Christodoulidesas ir Gitanas Nausėda

Prezidentas susitiko su Kipro vadovu

2025 06 20
Prezidentas susitiko su ES ambasadoriais

Prezidentas susitiko su ES ambasadoriais

2025 06 17
Ekonomika | pixabay.com, Deedster nuotr.

Konkurencingumo reitinge – istorinis Lietuvos šuolis

2025 06 17
Žuvininkystė

Seimas pritarė naujam Žuvininkystės įstatymui

2025 06 12
Prezidentas lankosi Vietname

Prezidentas susitiko su aukščiausiais Vietnamo vadovais

2025 06 12

Skaitytojų nuomonės:

  • LIETUVIŠKOS KARALYSTĖS JUNGTINĖS PAJĖGOS apie R. Vanagas. Tipu tapu į tapatybę
  • Renovacija apie Ministerija kviečia atnaujinti šildymo sistemas
  • ... (: apie Ukraina gali nugalėti Rusiją net be JAV: pagrindinis vaidmuo tenka Europai
  • Kažin apie G. Songaila. „Galindų ir Gintaro keliu“ ekspedicija Signtaro A. Patacko atminimui – 2-oji diena (III)
  • Kažin apie G. Songaila. „Galindų ir Gintaro keliu“ ekspedicija Signtaro A. Patacko atminimui – 1-oji diena (II)
 
 
 
 
 
Kitas straipsnis
Panevėžiečiai gražiai atšventė Perkūno dieną | G. Skumbino nuotr.

Panevėžiečiai gražiai atšventė Perkūno dieną

Sekite mus Feisbuke

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

 fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | lėktuvų bilietai

 

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai