Paskirstyta 4,79 mln. eurų turizmo plėtros reklamavimui regionuose (0)

oro balionai_ukmin.lt

ukmin.lt nuotr.

24-iems 2014–2020 metų Europos Sąjungos (ES) investicijų priemonės „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e. rinkodara“ projektams skyrė 4,79 mln. eurų finansavimą. ES investicijos pagal šią priemonę padės Lietuvos regionams, pasitelkus e. rinkodaros priemones, padidinti kultūros ir gamtos paveldo objektų žinomumą ir lankomumą.

„Pagal pateiktas paraiškas matome, kad Lietuvos savivaldybės ir asociacijos, pasitelkdamos e. rinkodaros priemones, planuoja pritraukti daugiau lankytojų į prioritetinius Lietuvos turizmui regionus. Šios priemonės ne tik padidins regionų lankomumą, bet ir paskatins vietos verslo plėtrą“, – teigia ūkio ministras Evaldas Gustas.

Pagal priemonę „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e. rinkodara“ sulaukta 18 paraiškų iš Lietuvos savivaldybių administracijų ir 6 paraiškų iš Lietuvoje veikiančių asociacijų. Didžiausia paraiškos finansavimo suma – 284 820,77 eurų, mažiausia – 45 066,56 eurų.

Nemuno žemupio regionui skirtas 1,364 mln. eurų finansavimas, Vilniaus regionui – 1,276 mln. eurų, Pajūrio regionui – 913 493 eurų, Žemaitijos aukštumų regionui – 479 607 eurų, Rytų Aukštaitijos regionui – 441 908 eurų, Pietų Dzūkijos regionui – 315 865 eurų.

Pagrindiniai reklamuojami objektai: dvarai ir pilys, bažnyčios, muziejai, skulptūros, švyturiai, tarpukario architektūros objektai, pažintiniai takai, piliakalniai, parkai, kopos, draustiniai, gamtos paminklai, tradicinės šventės, amatai, kulinarinio paveldo objektai (ruginė duona, šaltibarščiai, skilandis, kastinys ir kt.).

Pasinaudojusios ES investicijomis savivaldybių administracijos ir Lietuvos asociacijos naudos šias e. rinkodaros priemones: interneto svetainės kūrimą ir administravimą, optimizavimo paieškos sistemas (SEO), reklamos paieškos sistemas (SEA), rinkodarą socialiniuose tinkluose (SMM), vaizdo reklamą internete, mobiliąją rinkodarą, reklamą elektroniniu paštu ir internetiniuose portaluose ir pan.

Finansavimą pagal priemonę „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e. rinkodara“ gavo Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacija, Lietuvos kaimo turizmo asociacija, Lietuvos universitetų botanikos sodų asociacija, Lietuvos žmonių su negalia sąjunga, Utenos regiono vietos veiklos grupė, Vilniaus miesto, Molėtų rajono, Kaišiadorių rajono, Druskininkų, Birštono, Kauno miesto, Varėnos rajono, Klaipėdos rajono, Jurbarko rajono, Kretingos rajono, Telšių rajono, Plungės rajono, Trakų rajono, Šilutės rajono ir Palangos miesto savivaldybių administracijos.

Per 2014–2020 metų laikotarpį pagal priemonę „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e. rinkodara“ numatyta investuoti 20,55 mln. eurų ES investicijų.

Kategorijos: Lietuvoje, Naujienos, Politika ir ekonomika, Visi įrašai, Visuomenė | Žymos: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , .
Skaityti komentarusKomentavimo taisyklės

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *