Geriausias vaistas nuo silpnos valios yra stipri valia
Eduardas Lukasas (Edward Lucas)
Šlykščiausia sovietinėje tikrovėje buvo ne tai, kad jie grobė, prievartavo ir žudė – tai jokia naujiena žmonijos istorijoje; ir ne tai, kad jie dangstė šitai inkvizitorišku pažadu jėga padaryti žmones laimingais. Šlykščiau už šlykščiausia buvo jų įžūlus melas į akis, ir ne šiaip sau melas, o labiausiai pažeminanti jo forma – čia pat, nedelsiant išlaužti prisipažinimą, kad tu tiki tuo melu ir jam pritari. Tai – žemiausia žmogaus pažeminimo riba, kai meluojantysis su vypsniu kreivoje grimasoje, puikiai žinodamas, kad tu jam netiki nei per nago juodymą, verčia tave šliaužioti prie jo kojų, apsimesti tikinčiu. Tokio melo galutinis tikslas yra ne suklaidinti, apgauti, bet – pažeminti. Šitaip pažemintas žmogus – palaužtas žmogus; tokį nebesunku priversti vykdyti ir kitas okupanto užmačias. Taip buvo okupuotoje Lietuvoje, kai visur, pradedant nuo kasdienybės ir baigiant disertacijų įžangomis bei paradais buvo reikalaujama paliudyti tikint leninų ir stalinų, marksų ir visokių ten engelsų „tiesomis“.
Labiausiai atstumiantis, nemalonus iki pasibjaurėjimo šiuolaikinių Vakarų pasaulio vadovų bruožas – jų dvasinė anemija, valios atrofija, savigarbos neturėjimas. Jų civilizacinis ir mentalinis priešas Rusija-SSSR įžūliai meluoja begėdiškai išverstomis akimis, o atsaku gauna nerišlų lemenimą apie taip vadinamas materialines sankcijas, kurios tėra širma paslėpti gėdai dėl savo bailumo bei ištižimo, nepajėgumo rizikuoti savo gyvensenos patogybėmis.
Aleksandras Solženycinas kažkada yra pasakęs – jei sovietinė santvarka buvo žmoniškumo žudymas („čelovekoubijstvo“), tai Vakaruose vyksta žmogaus sielos išdžiūvimas („issušenie duši čelovečskoj“). Kiek perkeitus ir pritaikius dabarčiai, galime pasakyti – jei sovietinėje santvarkoje žmogus buvo žeminamas, tai Vakaruose dabar jis žemina pats save.
Štai tokiame fone turime įvertinti Lietuvos Respublikos Prezidentės poelgį – viešai įvardinti Rusiją kaip teroristinę valstybę. Kai baigsis trečiasis pasaulinis karas, kai žmonija – tikėkimės – apgydys žaizdas, galėsime didžiuotis, kad būtent mūsų valstybės vadovė pirmoji tiesiai ir šviesiai įvardijo kas yra kas.
Niekada nesu balsavęs už Dalią Grybauskaitę. Mano prezidentai, kalbant apie istorines idealybes, įsibūtinusias ar ne, yra Džocharas Dudajevas ir Vaclovas Havelas, o Lietuvoje Jonas Žemaitis ir Vytautas Dambrava. Sekiau Dalios Grybauskaitės karjerą, o taip pat vis labiau atskleidžiamą praeities naštą. Kai ji keliavo kaip partinės delegacijos vadovė po bulgarijas ir kitas „socialistines šalis“ bei jų kurortus, sėdėjau KGB rūsiuose. Tačiau negalėjau nematyti jos žmogiškosios evoliucijos – nuo komjaunuoliškos mergiotės, bet ne priglaistytos, o su charakterio dygliais, kurių tolimesnę raidą lėmė istorija. Gerai buvo mums, išaugintiems tėvų spintose išlikusių šapokų ir maceinų, bet ar tai mūsų nuopelnas? Gaisrininko su neaiškiais antpečiais dukrai likimas to nedavė, bet ar tai jos kaltė?
Tas pats likimas lėmė, kad palaipsniui jauna moteris pajuto netikėtai jai atitekusios misijos svorį bei atsakomybę, vis artėdama prie to, ką etnologai vadina genties matrona, šitaip pasąmoningai virsdama mūsų matricentriškos savimonės idealybe, kurioje dera valdingumas ir motiniškumas, o taip pat drąsa prisiimti atsakomybę, tame tarpe ir už lietuviškų vyrų vyriškumo stoką.
Nežinia, kaip toliau susiklostys prezidentės Dalios Grybauskaitės likimas, tiek istorinis, tiek asmeninis. Tačiau čia ir dabar tariame bravo – žodį, kurį vis rečiau įmanoma sąžiningai vartoti kalbant apie valstybių vadovus.
Tiesa, kad neliko “tikrų vyrų”, kad aukščiausius postus užėmė liberalūs vyrukai neturintys vertybių,
Aplamai tai A.Patacka gerbiu ir visa jo patriotiska seima is Zemosios gatves Kaune! Ir dar, kai atgimimo vejai pradejo stipreti…ne ka kita KTU pasirinko, ne kazkoki partorga, pasirinko A.Patacka! O tada kiekvienas taskas, kiekvienas balsas buvo svarbus. Sakyciau A.Patackas neapvyle. Gilus reikalo supratimas, atsakomybe ir net kai kada suvyniodavo savo meskeres, kai buvo neteisus. Prisimenu ir tokius atvejus! Taciau paskeites sita straipsneli “Bravo…” labai sunerimau! Cituoju: “Štai tokiame fone turime įvertinti Lietuvos Respublikos Prezidentės poelgį – viešai įvardinti Rusiją kaip teroristinę valstybę. Kai baigsis trečiasis pasaulinis karas, kai žmonija – tikėkimės – apgydys žaizdas, galėsime didžiuotis, kad būtent mūsų valstybės vadovė pirmoji tiesiai ir šviesiai įvardijo kas yra kas.”
Tai cia manyciau, kad A.Patackas taip nustebo, taip nustebo, niekada pats ir niekas pasaulyje niekada nezinojo kas yra Rusija. O visgi Rusija ne teroristine valstybe, tai AGRESORE, OKUPANTE, ANEKSANTE! Ir tai tesiasi simtmeciais ir tas taip akivaizdu, kad pono A.Patacko nustebimas tikrai stebina, gal jau proteli prarado! Matote “teroristo” savoka aktyviai buvo ivesta tai Dvynai Niujorke buvo nuversti. Ta terorizmo savoka taip pat naudojama ir kitur, kaip antai Izraelyje, kai mirtininkai save susiprogdina, jie ivardijami teroristais. Tai teroristas tai tas asmuo ar valstybe, kuri atlieka toki mirtina ispuoli…. ir kartu NESIKESINA i valstybes teritorini vientisuma. Teroristo tikslas yra ibauginti visuomene, daryti ja nestabilia. Taciau ne vienas teroristu, kad ir Bostone ar Niujorke, nereikalavo JAV gabalo zemes, nesikesino i jos teritorini vientisuma na ir t.t. O Rusija per amzius daugiau nieko nedare, kaip kesinosi i savo kaimyniu teritorijas. Kaip Hitleris kesinosi i visos Europos valstybiu teritorijas, kaip lenkai kesinosi i Europos valstybiu teritorijas….ir ju niekas niekada, net Hitlerio ir to, nevadino teroristais, nes tai AGRESORIAI! Agresorius yra daug baisesnis uz visus teroristus, nes naikina tautas, vykdo genocida, uzgrobia teritorijas, pavergia tautas. Tai pasiziurekite kiek Rusijoje pavergtu tautu…. gyvena “laisvanoriskai”! Tai cia toks neteisingo LR Prezidentes pastebejimo ir ivardijimo Rusija teroristine valstybe parodo, kad ponia Prezidente NEZINO ka kalba, o va A.Patackas ja zavisi! Apakai? Nesupranti kas darosi? Rusija jau kokie 300 metu NIEKO NAUJO! Tas pats didziarusiskas sovinizmas!
Negaliu atsistebeti, kad ponas Algirdas Patackas yra taip istroskes trecio pasaulinio karo “Kai baigsis trečiasis pasaulinis karas, kai žmonija – tikėkimės – apgydys žaizdas, galėsime didžiuotis, kad būtent mūsų valstybės vadovė pirmoji tiesiai ir šviesiai įvardijo kas yra kas.” Tai tokio idiotizmo, ponas Patackai, tikrai yra retai, tikrai yra retai.
Paaiskinsiu tai. Tai kai turime galingas valstybes, tai galingojo moraline pareiga butent isvengti karo, tuo labiau pasaulinio tuo labiau trecio atominio karo. Tai Rusija visaip agresyviai elgdamasi provokuoja trecia pasaulini, o tuo tarpu galingiausia JAV, B.Obamos asmenyje, viso labo naudodama “ekonominius” svertus irgi veda kara, taciau nesiekia zmoniu sunaikinimo, nesivelia i ta, kas privestu prie trecio pasaulinio karo. Tai yra visomis isgalemis, turedama galingiausia ginkluote, visgi prisilaiko siek tie morales ir nemosikuoja tuo ginklo vezdu, kaip paciam ar grybauskaitei uzsinoretu! “Ekonominis” karas reikalauja isminties, kantrybes, valios, susilaikymo ir dar daug ko. Jei tamstai nepatinka dabartinio prezidento Obamos “ekonominis” karas, tai gal tamsta esi istroskes Buso karo Afganistane ir Irake? Ar nematai to karo pasekmiu ir kaip sunku dabar suvaldyti ta situacija! Ar dar nori daugiau mosikavimosi ginklais pasaulyje? Taigi neskubek nuskesti komunistines partskolos propagandos liune! Butent Putinui ir norisi, kad ji erzintu ir tas tam ir pasiruoses jau pulti. Tas tik ir iesko progos, grybauskaite lyg pagal komanda is kremliaus pries visa pasauli erzina! Tuo tarpu yra visiskai akivaizdu, kad ponia Grybauskaite, kai Lietuva pirmininkavo ES, NEPADARE savo darbo del Ukrainos asociacijos sutarties, paliko reikala savieigai, tai paliko reikala spresti Rusijai, na ne kitaip vertinciau, kaip pagal Putino KOMANDA! Visokie tokie “karsti” pasisakymai yra kgbistinis metodas prasiskverbti kuo i aukstenius sluoksnius, kur priimami spredimai Vakaruose, igyti pasitikejima, issnipineti infromacija ir ja…. pasidalinti su tuo, kam ji ir tarnauja! Kad netarnauja Lietuvai – tai tamstai, ponas A.Patackai privaletu butu akivaizdu, jei esi nei kurcias, nei aklas ir dar siek tiek gali protauti!
Atkreipiau i tamstos zodelyti “Tiksliai…” po Audriaus Rudzio strapsniu apie pilietybes. Tai A.Rudys isniekino, issityciojo is LR Konstitucijos ir pats ponas Patackai jam pritarei “Tiksliai…”. Tai nuo kada tamstai signatarui, kovotojui uz Lietuvos laisve yra giliai nusispjauti ant LR Konstitucijos, kai savo nuomone pakeli virs ISTATYMO, tautos referendumu priimto istatymo! Gali ivairiais klausimas tureti nuomone, kai ir sitas “Bravo…”, taciau buk malonus, kai kalba eina apie rimtus klausimus…. PAKLUSK LR KONSTITUCIJAI ir pakavok savo asmenine nuomone kur nors giliau, nes Konstitucija, tai visuomenes sutarimas tam tikrais klausimais, o kai vadovausimes kiekvienas savo nuomone….. turesime ANARCHIJA, o ne Valstybe! Nuomone gerai, kai klausimas diskutuojamas, o kai issirutuliuoja nuomone i istatyma…. malonek paklusti, jei pasisakai uz teisine valstybe. Kol kas turime komunistine anarchija, o ne demokratija. Nesiplesiu – valdzia yra sutrypusi ir inirsusi ant LR konstitucijos, ja niekina kiekviena diena ir minute.
trečias pasaulinis karas jau vyksta, ir mes kartu su A. Patacku laukiam, kada jis baigsis. Taip, Hitleris buvo agresorius, bet ne teroristas, nors jis elgėsi įžūliai ir nusikalstamai, bet, tik provokacijoje prieš Lenkiją, jis kitur vermachto kareiviams neliepė nuimti skiriamuosius ženkus nuo uniformų ir karinės technikos ir pasidaryti ” žaliaisiais žmogeliukais”. Tikrai nors Jus “pono A.Patacko nustebimas tikrai stebina, gal jau proteli prarado”, tačiau tai yra realus jo požiūris į dabartinę situaciją. Rusiją būtų galima vadinti “ne teroristine valstybe, tai AGRESORE, OKUPANTE, ANEKSANTE”, jei ji kariautų atvirą karą, bet dabar užsiima teroristine veikla ir aiškina, kad Ukrainoje nėra Rusijos karių, dažniausiai nusiėmusių skiriamuosius ženklus. Jei Jūs įsitikinęs, kad Ukrainoje nekariauja Rusijos kariškiai, tai savo rašinį nuo to ir pradėkite. O tai, ką Prezidentė pasakė ir kam pritaria signataras Patackas yra tiesa- Rusijos politika atitinka valstybinį terorizmą. Gali būt, kad nepavyks daugiau ką okupuoti ar aneksuoti, bet terorizmą Rusija puoselėja. Buvo Rusijos karas su Suomija- tada Rusija buvo ne teroristine valstybe, o AGRESORE, OKUPANTE, ANEKSANTE. Rusija užėmė Lietuvą, Latviją, Estiją ir kitas teritorijas, bet buvo ji “ne teroristine valstybe, tai AGRESORE, OKUPANTE, ANEKSANTE” . Todėl Jūsų priekaištai signatarui Patackui ir prezidentei neturi pagrindo, o tai yra išraiška išankstinio nusistatymo prieš Prezidentę ir visus kitus, kurie kokius nors jos veiksmus remia ar toleruoja. Pasakykit, kada Jūs parašėt pagiriamąjį žodį tautos išrinktai Prezidentei?
Na cia Jus sakote: “Pasakykit, kada Jūs parašėt pagiriamąjį žodį tautos išrinktai Prezidentei?”
Matau, kad esmes nepagavote. Lietuva dar neturejo savo isrinkto prezidento, visi tik pastatyti ir uz juos prabalsuoti. Balsuoti ir rinkti yra du skirtingi dalykai. Tiesa Lietuva turejo sansa issirinkti Stasi Lozoraiti. Neisnaudojo! O toliau nebuvo ne vieno verto Lietuvos prezidento vardo. O noretusi man kalbeti atvirksciai ir didziuotis. Tiesa brangesne. Lietuva turi tik pastatytus prezidentus. O dabar duokie viena pavyzdi uz ka pagirti Prezidente? Na viena pavyzdi? Tiesa ji yra nusifotografavusi su daugeliu vaikuciu… o su Klonio mergaite NE. Tai gal niekina sita nuskriausta ir valdzios banditu pagrobta mergaite? Nuo kada yra uzdraudziama seneliams matyti savo anuke, kuria augino! Koks cia yra ISSIGIMIMAS? Gal uz tai reikia girti? O gal reikia girti uz INDEPENDENCE labai brangu projekta ir pastatyta prie Klaipedos, kad avarijos atveju (o jos ivyksta) Klaipedos miestas isnyktu? Uz toki sprendima sumoketa 34 milijonai litu konsultacijoms! O gal uz tai, kad “stato” atomine priestaraujant pilieciu valiai? Klausiu, uz ka pagirti? Landsbergis, kaip marksizmo leninizmo destytojas idejiskai remia burokevicines komparskolos destytoja, kuri grumesi pries Lietuvos atgimima burokeviciaus gretose. Ir besigrumia! Paskirdama aisku NUSIKALTELI vali geneoralinio prokuroro pareigoms. Tas kas iskarpo filmuota medzia, nuslepia aplinkybes ir nusikaltimus ir pateikdamas Seimui tik 12 sek. atkarpele… yra NUSIKALTELIS aferistas, teises isniekintojas, trypiantis Valstybe. Ar uz tai dekoti? Na gal tamstai medali dave… tai dekingas esi?
Dalia Grybauskaitė Rusijos agentė KGB majorė, tuo viskas pasakyta. Ji vykdo tik Rusijos komandas. Aukščiausias Rusijos saugumo pasiekimas kad net seną kovotoją A.Patacką privertė patikėti kad Grybauskaitė dirba Lietuvai. Ir jis įtikėjęs kad Lietuva jau laisva, tebesant visiems okupanto statytiniams valdžioje, tebevaldant visosas struktūras. O Lietuvos Konstituciją aiškina sovietiniai “liaudies teisėjai” su niekinėmis disertacijomis.
Nemato tas, kas nenori matyti. Kandidatų buvo daug, bet jų tarpe nebuvo iškilių asmenybių J. Ramanausko ir A. Končiaus. Nugalėtoju tikėjome matyti Puteikį, tačiau, pasirodo, jam ateiti dar nebuvo laikas. Antrajame rinkimų rate buvo dar siauresnis pasirinkimas, tai lieka Jus užjausti, kad nepasisekė Balčyčiui. Lietuvos respublikos prezidentai ne viską gali, jie ne diktatoriai, tačiau įvertinkit visų iki šiol buvusių prezidentų veiklą. Prezidentės pozicija į Klonio įvykius, lietuvių kalbos gynimą, lenkų puolimą ir Rusijos agresiją buvo tikrai ne drungna. Ji nedraudžia ” seneliams matyti savo anuke, kuria augino! “, nestatė “INDEPENDENCE labai brangu projekta ir pastatyta prie Klaipedos, kad avarijos atveju (o jos ivyksta) Klaipedos miestas isnyktu” ir nestato ir ” atomine priestaraujant pilieciu valiai”, nors dėl pastarųjų dviejų inžinerinių projektų specialistų nuomonės skiriasi, kaip jos skirtųsi ir TV “Klausimėlio” atsakymuose. O teigti , kad “Rusijos agentė KGB majorė” tai yra žemo lygio teiginys, nepatvirtintas net įsižeidusios putininės administracijos. Ne viskas patinka Lietuvoje, tačiau tai reikia taisyti, o ne griauti, medalio Prezidentė man nedavė, nes esu toli nuo nuo to rato, tačiau turiu savo nuomonę. Artėja savivaldybių rinkimai, linkiu būti aktyviems, kad vėl nereikėtų skųstis
,,Štai tokiame fone turime įvertinti Lietuvos Respublikos Prezidentės poelgį – viešai įvardinti Rusiją kaip teroristinę valstybę. Kai baigsis trečiasis pasaulinis karas, kai žmonija – tikėkimės – apgydys žaizdas, galėsime didžiuotis, kad būtent mūsų valstybės vadovė pirmoji tiesiai ir šviesiai įvardijo kas yra kas.” cia jis juokauja ?????
o aš net neskaitės mano didžiai gferbiamo Patacko komentaro drįstu teigti, kad pastarasis Prezidentės teiginys buvo perteklinis… Nedora amsėti kiekvienoj pakrūmėj, ir ne todėl kad bijotum didžiojo brolio, o kad tai neduoda efekto, veikiau – priešingai…
Šis straipsnis – lyg bobų turgus – va ta’s tą sakė pasakė.
Kad ji būtų tokia drąsi prieš Lietuvą užvaldžiusius klanus…
Ne mitingas čia Algirdai, ir ne krepšinio varžybos, kai rėkė visa Lietuva “T. Ednis – Dievas”. Pats taip patetiškai kalbėdamas lipi ant to paties etnografinio grėblio, dar mėgindamas pasitelkti pasąmoninius ir etnologijos dalykus, kurie nieko bendra neturi su šiandienos ciniška ir veidmainiška politika. Teroristinė, šėtono valstybė, agresorė, ar blogio imperija – tai tik viešosios raiškos, leksikos, figūros klausimas. Turinys yra vienas – ten yra užmaišytas blogis, ir kiekvienas, dar turintis dvasios įgalumo atskirti blogį nuo gėrio tą jaučia ir mato. Beje, ir ta mūsų neskaitoma knyga – Koranas moko: “Netikėk liežuviu – tas gali meluoti, o tikėk širdimi ir siela”. Šventraštis sako tą patį, nors ir formaliai žiūrint yra žodžio apologijos knyga, nes yra gal netiksliai išversta iš graikų kalbos mintis: ” Iš pradžių buvo žodis”. Graikiškoje Biblijoje turėta galvoje “Logosas”, kurio turinys toli gražu nesutelpa į mums išverstą “žodis”.
Algirdai, tamstą gerokai “užneša” slidokame posūky, kai sakai: “ką etnologai vadina genties matrona”. Ne etnologai tą gal vadina “matrioška”, kai vieną atidaręs randi visai kitą. Tai irgi giliausią ir seniausią mito semantiką turintis kvaziobjektas. Susitiksim pakalbėti apie tai penktą po III karo, kaip sakė šaunusis kareivis Šveikas.
Iš Lietuvai negarbingų bibliaraščių peršokai į politikieriavimą. Turėk proto.
Šiame straipsnyje Patackui pirmiausia reikia įvardinti, kad LT tauta šlaužioja prieš okupacinę krikščionybę, o po to meiliai ir kitur.
Bravo Z. Vaišvilai, kurio vakarykščiame interviu yra puikus atsakymas, tinkantis ponui Patackui:
“…Na, o valstybės vadovo, faktiškai paskelbusio karą Rusijai, dar neturėjome nuo viduramžių. Nebežinau, ką ir begalvoti apie tokią personą. Arba tai vidinės psichologinės žmogaus problemos, arba didžiulė baimė, kad pasikeitus valdžiai drauge su bendrininkais teks atsakyti už valstybės vardu daromas milijardines aferas (padaryti taip, kaip konservatoriams pavyko pridengti „Williams“ aferą formaliai Seime jų daugumos balsais priimtais įstatymais, nepavyksta – nebent šantažuojant baudžiamąja atsakomybe tai pavyktų pasiekti), arba įsislaptinęs provokatorius. Visais atvejais, Rusijai pretekstą karui prieš Lietuvą ji jau suteikė.” ( http://www.ekspertai.eu/zvaisvila-karas-duotu-greitesni-rezultata/ )
O-o-o-! kad taip daugiau Lietuvoje tokiu “aferu” kaip MN su Wiljams atensusiu Lietuvos biudzetui milijardus mokesciu forma o svarbiausia – issaugota nuo “prakalimo” uz 1 (viena) lita imone kuri dar ir dar karta i vargana Lietuvos biudzeta po keleta milijardu – bendroje sumoje Lietuva is sio idiotu tebepliekiamo projekto islose daugiau nei 10 milijardu (galetu kas nors skaiciukus viesai sudelioti is dokumentu paimus?)
Vakaruose priimta kad panasus sandoriai iforminami atskiru leidiniu o ne milijonu negavusiu komunistu nusivylusiu gobsiu papirdavimais
Tokiam verksniui Vaisvilai is viso reiketu sleptis po alksniu lapais ir nekiausketi – jo “ypatinga drasa” – asaras tiesioginiame TV ekrane gavus VRM ministro portfeli 1991 sausio menesi dar atsimena daugelis.
Ko gero ir filmuota medziag yra… O i Dugino rusai niekada nepatikrintu ir nepatikimu irgi neisileisdavo..
Atsimenam ir jo “pasispjaudymus” su V.Tomkumi Is Tomkublikos besiaiskinant katras kiek kartu ir kiek geresnis komjaunuolis buvo….
jokio V R M portfelio Vaišvila neturėjo, buvo “aukščiau” jo, o tam VRM poste tuo metu sėdėjo Misiukonis. Tamstai vaidenasi arba paklydai Valstybės institucijų pavadinimuose, pareigose, o tai reiškia – ir išviso nesigaudai, kas vyko ir vyksta Lietuvoje.
ka raso visokie “ekspertai”, “sarmatai”, “nacionalistai-socialistai” slkyjstu skaityti, ju yla is maiso seniai islindo.
pasakyčiau realistai be kabučių,
100% palaikau signatarą Z.V.
tai ar seniai, ar išlindo ir jums pačiam(-iai) nejauku pasidarė? 🙂
Šaunuolis Patackas, žmones vertinti reikia ne pagal jų praeitį, o pagal jų šiandieninius darbus. Tiesa pasakius Europoje yra tik keli politikai gebantys rasti savyje moralinės drąsos ir blogį vardinti jam pritinkamų vardų ..terorizmas tūrį ..labai aiškų apibudinimą ..netgi tam atvejui ..jei jis budingas tai pačiai didžiajai Rusijos politikai . Tai kad Europoje niekam iš politikų taip ir neužteko drąsos ..to aiškiai įvardinti , rodo kiek jį pati nutolusį nuo tų vertybių apie kurias mėgstama kalbėti bet nesivadovauti kai tenka realiai su tuo susidurti. Lietuvos politikoje deklaruojama jos integracija į Europines vertybes , o man panašu, kad čia dar didelis klausimas …nes panašu kad procesas vyksta atvirkštine tvarka ..ir Europa po truputį ….nepastebimai pasiduoda Putinizmo link ..pamatyti vagį ir nutylėti ..tai pasekmė kai didžioji politika paverčiama savotiška vertybe..vardan mažesnio ..sąžinės ir doros. Tai kur mes vizgi einame ..ir ar tai ką pasakė D.Grybauskaitė ..nėra tik mums patiems priminimas ..kad ir karalius kartais būna nuogas . Todėl dar karta pasakysiu Patackui..šaunuolis.
Pagarba Algirdui Patackui kuris moka pazvelgti kitaip ir is kitos puses. Jokie demokratai ir humanistai kaip Donskis, Vinakurovas, Ausrine Marija… karstakosis Adomenas ir kiti to padaryti nesugebetu nesubetu ir pucia pastoviai ta pacia duda. O stai Algirdas gyvas ir mastantis zmogus. Dar karta pagarba jam ir visiems patriotams.
Matei filmą “Kietas vyrukas” ? CHA
—–
O jei rimtai, tai jis toks todėl, kad stiprybės semiasi iš pagonystės.
nėra ko džiaugtis pirmasis asmuo toks populistinis kad bulvariniuose interneto psl. vos ne kasdien piarinasi
todel nereikia stebėtis, kad kas ant liežuvio galo, tą būtinai ir ištransliuoja lrt
jeigu kalbama apie rusija, tai būtinai objektyvumo dėlei reikia, pakalbėti ir apie jav geopolitiką
Познер. Оливер Стоун (10.11.2014) .:
https://www.youtube.com/watch?v=fi2aYaWpR5A&list=UUN7pApCZtyanIqEtztEddaQ&index=2
ir tai yra jokia propoganda, o faktais paremta meninė dokumentika
pie to pačio ne pro šalį pasižiūrėti http://en.wikipedia.org/wiki/Fahrenheit_9/11
https://www.youtube.com/watch?v=sXDSFWa-kTI
Pasisakymas tiesus ir aiškus. Komentarai prieštaringi.Tiesa panašią kategorišką nuomonę yra išsakęs ir Anglijos sosto paveldėtojas princas Čarlzas, bet neužilgo savo žodžių atsisakė. Jeigu prezidentė nepaseks princo pavyzdžiu būtų puikus pavizdys Europoje vakarams, kurie užsiima V žmogaus sielos iš išdžiūvinimu („issušenie duši čelovečskoj“).
Hm, norėtųsi tikėti, kad Prezidentė Dalia savo žodžių ir neatsisakys. Gal tikrai mūsų Prezidentė – lietuviškasis Taleiranas(Charles-Maurice Talleyrand – Périgord) su sijonu ir neatsisakys savo vertinimo kaip princas Čarlzas ir bus puikus istorinis pavyzdys Vakarų civilizacijai.
ne teroristes
,,JAV krikščioniškosios „demokratijos“ žygdarbiai:,
XVIII-XIX amžius:
1775–1783 – Amerikos nepriklausomybės karas,
1785–1795 – Šiaurės Vakarų indėnų karas,
1798–1800 – Quasi karas su Prancūzija.
1801–1805 – I Berberų karas,
1812–1815 – 1812-jų karas,
1815- II Berberų karas,
1817–1818 – Pirmasis Seminolų karas,
1827- Vinebago karas,
1832- Juodojo Vanago karas,
1832- I Sumatros ekspedicija,
1835–1842 – II Seminolų karas,
1838- II Sumatros ekspedicija,
1846–1848 – Meksikos-JAV karas,
1846–1863 – Navajo karai,
1847–1855 – Kajuso karas,
1851–1900 – Apačių karai,
1854- Nikaragvos ekspedicija,
1854–1860 – Kanzaso karas,
1855–1858 – III Seminolų karas,
1856–1859 – II Opijaus karas,
1857- Jutos karas,
1861–1865 – JAV pilietinis karas,
1863–1865 – Kolorado karas,
1863–1864 Japonų konfliktas,
1867- Formasano ekspedicija,
1866–1868 – Raudonojo Debesies karas,
1866–1871 – JAV ekspedicija į Korėją,
1872–1873 – Modokų karas,
1874–1875 – Raudonosios upės karas,
1876–1877 – Juodųjų kalnų karas,
1877- Nez Perso karas,
1878- Banoko karas,
1878–1879 – Čejenio karas,
1879- „Sheepeater“ karas su indėnais,
1879-1880 – Jutos karas,
1890-1891 – Pain Ridžo kampanija,
1898- Cukraus mūšis,
1898- JAV-Ispanų karas,
1899- II Samoa pilietinis karas,
1899–1913 – Filipinų-JAV karas,
1899–1901 – Bokserio sukilimas, Kinija,
——————-
Viso – 93 200 000 lavonu.
XX-asis amžius
1907–1934 – Bananų karai,
1914–1918 – Meksikos revoliucija,
1917–1918 – I Pasaulinis karas,
1918–1920 – Socialistinė Spalio Revoliucija,
1941-1945 – II Pasaulinis Karas,
1950–1953 – Korėjos Karas.
————
Viso- 3 127 000 lavonų
1958- Libano krizė,
1961- Kubos krizė,
1962–1975 – Vietnamo karas,
1965–1966 – II Dominikos Respublikos karas,
1966–1976 – II Korėjos karas,
1979–1992 – TSRS-Afaganistanas,
1981–1990 – El Salvadoro karas,
1981–1989 – Libijos Konfliktas,
1983- Grenados konfliktas,
1987–1989 – Irano-Irako karas,
1989–1990 – II Panamos konfliktas,
1991- Persų įlankos karas,
1991–2003 – Irako konfliktas,
1992–1994 – Somalio pilietinis karas,
1994- I Haičio sukilimas,
1994–1999 – Jugoslavijos karai.
————–
Viso – 8 400 000 lavonų
XXI-asis amžius
2001- dabar – „Karas su terorizmu“,
2001- Afganstano „išlaisvinimas“,
2002– dabar – Filipinų „išlaisvinimas“,
2002– dabar – Afrikos rago „išlaisvinimas“,
2003– dabar – Irako okupacija,
2004– dabar – Šiaurės Vakarų Pakistanas,
2007– dabar – Transsacharos „išlaisvinimas“,
2004- II Haičio sukilimas,
2004– dabar – JTO „taikos“ misija Haityje.
2011 – dabar – Libijos „demokratizavimas“.
2011 – dabar – Sirijos „demokratizavimas“.
————–
Viso – 2 550 000 lavonų.
Viso per JAV istoriją ~ 107 350 000 lavonų”
+ Ukraina dabar
Jo jo sovietų laikais labai populiarūs filmai apie indenus buvo. Nevisus paminėjai delavare, o kur Čingančiukas , Odinė Kojinė ,Tekumze,Sakalo akis, Makenos auksas, Montesumos duktė,Sidabro ežero turtai ir t.t.
mažiau žiūrėti filmų jums reikėtų 🙂
,,– Pirmiausia reikėtų pasakyti, kad Amerika pastaruosius kelis dešimtmečius labai aktyviai siekė atplėšti Ukrainą nuo Rusijos. Beje, juk ir JAV valstybės sekretoriaus pavaduotoja Europos reikalams V. Njuland labai aiškiai pasakė, kad Ukrainos „demokratizacijos“ finansavimas pradėtas 1991-aisiais, daugiau nei prieš 20 metų. Taigi, per šiuos du dešimtmečius, po Tarybų Sąjungos griūties, nuosekliai buvo judama būtent šia linkme, siekiant paversti Ukrainą 100 proc. proamerikietiška valstybe, esančia ne tik Amerikos įtakos sferoje, bet gal ir apskritai JAV valdoma. Jeigu ne tiesiogiai, tai bent per savo statytinius. Lygiai taip, kaip dabar yra valdoma Lietuva!.. ”LL
Jo jo indomu darosi žiurėt kaip Amerika atplešia Ukraina nuo rusijos . Ir kas tą Ukrainą buvo nekaltai prisiuves prie Rusijos . Gal čia tie žalieji žmogeliukai su kolorado juostom ir yra amerikos kareiviai . Amerika išvadavo Rytų Europą išvaduos ir Ukrainą ir ne jums Latvių gatvės apuokams sprest .
Nereikia bijoti praeities. Blogiausia, kas gali dėl jos atsitikti – ne pati praeitis, ne tėvai ir ne seneliai. Mes jų nesirenkame. Blogiausia leistis šantažuojamam dėl praeities. Vaistas tam – numesti kaukes. Man svarbu, ką žmogus daro dabar. Ir kiek daro.
o kodėl taip nepasakė nei Latvijos, nei Estijos prezidentai? Manau, kad turėtume būti diplomatiški ir laikytis Europos sąjungos pozicijos. Padėtis įtempta, stovime ant trečiojo pasaulinio karo slenksčio. Žmogus, vadovas, kuris gali sukelti tą karą, akivaizdu, nėra vakarietiškos mąstysenos, jam svetima demokratija, jis jos nepažįsta. Tad vargu ar toks tiesmukiškas įvardijimas privers tironą susigėsti? Aš manau, to nereikėjo daryti. O A.Patackas vėl pasijuto kaip 1988 metais, kai po ilgų melo metų buvo įvardijama, kaip yra iš tiesų. Mus visus kamuoja tiesos ir gėrio ilgesys, Algirdai.
nėra ko džiaugtis pirmasis asmuo toks populistinis kad bulvariniuose interneto psl. vos ne kasdien piarinasi
todel nereikia stebėtis, kad kas ant liežuvio galo, tą būtinai ir ištransliuoja lrt
jeigu kalbama apie rusija, tai būtinai objektyvumo dėlei reikia, pakalbėti ir apie jav geopolitiką
Познер. Оливер Стоун (10.11.2014) .
ir tai yra jokia propoganda, o faktais paremta meninė dokumentika
pie to pačio ne pro šalį pasižiūrėti Farenheit 9/11
ESAMAS ŽMOGUS MELUOJA IR VEIDMAINIAUJA KASDIEN IŠSIJUOSIAS
negirdėjot bus referendumas dėl dvigubos pilietybės kartu su rinkimais, priešingai nei boikotuotas referendumas
AR TAI NE VEIDMAINIŠKA?
Seneliui Patackui saulelė jau visai vakarop, jei giria nieko gero Lietuvai nepadariusią, o tik visiškai sujaukusią Lietuvos užsienio politiką, bei provokacijomis prieš kaimynus ir partnerius užsiiminėjusią “prezidentę”.
Kada prezidentei pavaldus VSD pagaus nors vieną Rusijai dirbantį šnipą (to neteko girdėti per visą “nepriklausomos” Lietuvos laikotarpį), tada patikėsiu, kad ji nors kiek dirba Lietuvai. O kol kas tik girdime, kaip debatų metu panelė gailėjosi, kad nepavyko nuteisti “teroristės” E.Kusaitės…
tie, kurie šiandien vedate Lietuva i kara, i ekonomine pražuti, kurie
pardavete valstybe ir jos žmoniu gerove už kelis Judo skatikus,
kuriems jokio skirtumo, kokioje Sajungoje ir kokios salygose Lietuva yra,
krie nekenciate lito ir skubate ji laidoti mainais i eurus,
– jus tikrai ieisite i Lietuvos istorija. Tik nemanykite, kad kaip Tautos
didvyriai.
Tikrai ne. Jusu – vasalu – pavardes Lietuvos istorijoje
baisiausiomis piktžolemis sužels…
Ar A.Patackas dar adekvatus? O gal jo vardu čia kažkas prisvaičiojo?
GryBauskatė ir Putinas mokėsi vienoje ” mokykloje”
Putinas turi kam loti.
Grybauskaiė loja pati.
Gribauskaitė ir kiti…..nesupranta, kad nesantaikos kurstymas irgi kenkimas valstybei.
Na, o Patacku aš niekuomet netikėjau. Netikėjau ir Šolženicinu, kuris balino sovietinius lagerius, kuris nerašė apie tikrus lagerių baisumus.
Baisiai įdomu, kodėl toji “genties matrona”, nenukreipė savo “matricentriškos idealybės” įtūžio į “labiausiai atstumiantį, nemalonų iki pasibjaurėjimo šiuolaikinių Vakarų pasaulio vadovų bruožą – jų dvasinę anemiją, valios atrofiją, savigarbos neturėjimą”? Arba į abi puses iš karto? A? 😉
Gerb.Patackas ne melagis ir ne apsimetėlis, o atviras ir jausmingas žmogus. Jis teisus- karas jau seniai vyksta, tai kodėl reikia bijoti kalbėti apie tai.
AČIŪ.TIKRAI BRAVO.
pirmiausia aš nesislepiu po visokiais išgalvotais pavadinimais kaip pilietė ir t.t. Patackui pritariu. Prezidentė pasakė tą ką galvoja ir mato. Matom mes visi. Nejau pavadinti valstybę, kuri užgrobė kaimyninės valstybės teritoriją ir šiuo metu vykdo grobuonišką karą, tačiau to viešai nepaskelbia, teroristine yra nemandagu. Prieš karą nepriklausomos Lietuvos teisėsauga pirmoji Europoje surengė Hitlerio neonaciams teismo procesą. Neišgirdo tuometinė Europa. Miegojo. Kai atsibudo-buvo vėlu. Šiandien Mūsų Lietuvos Prezidentė bando pažadinti snūduriuojančius Europos vyrus. Nejau Rusija šiandien ir visą tą mūsų nepriklausomybės laikotarpį neveda prieš mus karo. Naujo tipo karo.Mąstykim ir prisiminkim. Nuo pat pirmųjų minučių. Tiesa ji dar buvo sovietų sąjunga.
Šį kartą Algirdas Patackas labai prieštaringas. Straipsnio pradžioje atskleidęs komunistinio režimo esmę, antroje dalyje naiviai patikėjo šio režimo produkto skambiai ir provokuojančiai frazei.
Taip, Prezidentė pasakė tiesą, kad “karalius nuogas”, kuri akivaizdi dar nuo Čečėnų karo, patvirtinta Gruzijos bei Ukrainos žemių aneksija. Bet kodėl net pasakose šią tiesą pavedama pasakyti silpniausiam – vaikui? Ar prezidentas turi užsiimti net diplomatinių konfliktų provokacijomis? Kodėl to nepasako net Obama ar Merkel? Šia prasme D.Grybauskaitė yra akivaizdžiai silpniausia ir pažeidžiamiausia, nes meluose susipainiojo net savo biografijoje. Jau nekalbant apie tokias aferas, kaip dirbtinis ir nusikalstamas “Snoro” banko bankrotas ar pasakiškai pabranginto dujų terminalo – laivo “Independence” afera. Taip tarnaujama dviems ponams – užtikrinami pasakiški pelnai šios aferos sumanytojams ir padedama “Gazpromui” nemažinti dujų kainos dėl tokiu būdų kuriamos “konkurencijos”, o viską apvainikuoja skambiai saldžios kalbos apie Nepriklausomybę ir “pasipriešinimą” Kremliaus Rusijai.
Mielas Algirdai, ar ne taip veikia visi įtakos agentai?
O kovai su KGB, Kremliaus Rusija bei šešėliu pakaktų įstatymų pataisų reikalaujančių viešinti akcijų, tame tarpe pareikštinių, savininkų sąrašus. Po tokio stogų atvėrimo žingsnio pasidarytų viskas aišku.
Bet to niekada nebus ne tik Lietuvoje, bet ir Pasaulyje, nes tam nepritars joks Seimas ar Parlamentas. Tai būtų visų “politikų” mirtis, nes jie beveik visi (sisteminiai) gyvena iš prekybos valdžios galiomis.
Mes apie kitus sprendžiame pagal savo sugedimo arba naivumo laipsnį…
Bene svarbiausia, kad tokio dydžio “Independence” padeda išsaugoti dielį dujų poreikį Lietuvai, t.y. veikia priešingai – fiksuoja priklausomybę nuo dujų, nes nors kažkiek reikės pateisinti save – rodyti, kad terminalas dirba, o tuo pačiu pirkti dujas ir iš Gazprom. Šis gi tiekia mažesne kaina. Tad tokiu dideliu terminalu užkonservuotas didelis dujų poreikis Lietuvai. Visa kita – jau techniniai klausimai.
Nusišnekėjot! Galimybės naudoti didelį dujų kiekį yra gerai. Tai energija leidžianti didinti gamybą. Nes dabar Lietuva paversta ,,Maximų“ kiemu, o gamybinių pajėgumų nebėra. Vadinasi SGD terminalas, protingai veikiant, sukuria geras galimybes vystyti gamybą Lietuvoje. Kodėl Vokietija taip suinteresuota ,,Norsteem“, kad net savo buvusį kanclerį delegavo tam projektui prižiūrėti? Nes be jo ji negalėtų vystyti dviejų greičių Europos, be saugios pigios energijos ji negalėtų išlaikyti savo pramonės pirmaujančiose poziciojose ir būti Europos lydere. Ar vokiečiai durnesni už Vaišvilą? Abejoju.
tai kad pramonės nėra tokiam dideliam dujų kiekiui patenkinti, kaip kad pas vokiečius, radote ką lyginti 🙂
masiulis jau ir ukrainai norėtų ‘padėti’ 🙂
gerais norais pragaras grįstas.
Gal todėl būtent Lietuvos (ne)Dalia šią labai seniai ir gerai žinomą tiesą pasakė, kad ji skirta daugiausia vidaus vartojimui. Nereikėjo nieko gero nuveikti valstybės labui, užteko tik pašūkauti, tikinčių atsiras ir reitingai paaugs. Štai ir gerb. Patackas, nors žmogus išmintingas, patyręs politikas kažkaip užkibo ant tokio pigaus jauko. Ką jau kalbėti apie paprastus žmones, patikliai mintančius laikraštiena. Kažkodėl linkstama pamiršti kai kuriuos pokario istorijos faktus, vien Kosto Kubilinsko pavyzdys labai iškalbingas.
,,1.Iššaudem 46 piliečius ir milicininkus Maidane- rusas neįvedė kariumenes ; 2.Sudeginom 46 piliečius Odessoj- rusas neįvedė kariumenes; 3.Pašovėm Boeing 777 su 298 pasaulio pilečiu- rusas neįvedė kariumenes; 4.Sunaikinom Rytų Ukrainos pramonę su visais rusakalbiais gyventojais- rusas neįvedė kariumenes; 5.Sunaikinom opoziciją su visa spauda prieš rinkimus ir t.t…; KĄ dar reika padaryti( pvz. susprogdinti Chernobilį) ,KAD RUSAS ĮVESTU REGULIARIUS KARINIUS DALINIUS Į UKRAINĄ ir pasaulio visumenė pasipiktintu ir pagaliau įvestu TARPTAUTINES pajėgas.”
)..(: 2014 11 25 16:27 | IP adresas: 78.62.8.18
taip, jūs (gal ne pats asmeniškai, o kartu su kitais Putino gerbėjais) iššaudėt46 piliečius ir milicininkus Maidane, pasiuntėt sudegti 46 piliečius Odesoj, pašovėt Boeing 777 su 298 pasaulio piliečiu, sunaikinot Rytų Ukrainos pramonę ir opoziciją ir t.t…; Ir dar kartą norit susprogdinti Chernobilį, kad Rusija nustotų vaidinti ir būti teroristine valstybe, nesiuntinėtų savo kariuomenės ir technikos be atpažinimo ženklų, o ĮVESTU REGULIARIUS KARINIUS DALINIUS Į UKRAINĄ. Šėtoniškos svajonės…
O ką Patackas pasakytų, kad būtų tas jo perzidentas, už kurį jis ką tik balsavo? Ar taip būtų tvarkomi reikalai?
Patackai, ką kliedi ?
Triskart Bravo ir jums gerbiamas Algirdai Patackai. Ačiū už gerą straipsnį, už teisingas įžvalgas dėl esamos mūsų Prezidentės – aš tam visiškai pritariu. Yra dar Lietuvoj vyrų – drąsių iškilių ir protingų.. Pagarba mūsų Prezidentei, garbingai ir oriai stovinčiai už aiškią ir konkrečia Lietuvos valstybės poziciją kremliaus teroro atžvilgiu… Kaip kitaip pavadinti žudikus – tik teroristais ir banditais.. (ne kitaip)__ O visi tie “gudručiai” – ieškantys šiltos išeities, unguriai besiraitantys tarp ruso baimės ir asmeninės gerovės – susidėliokit gyvenimo prasmę… Lietuvos ateitį kuria ir kurs tik tvirti Žmonės. Tokiems amžina pagarba.
Niekada neskaitau Algirdo Patacko straipsnių, nes jo svaidymasis stiklinėmis į oponentus man paliko nesivaldančio, savęs ir kitų negerbiančio politiko įvaizdį, todėl maniau, kad nuo tokių žmonių reikia laikytis atokiau. Šį straipsnį atsiverčiau smalsumo vedama, nes daugybė komentarų po juo liudijo šio straipsnio suinteresuotumą.
Ir ką gi galiu pasakyti ? Bravo, p.Algirdai, bravo. Jūsų straipsnis sukėlė manyje susižavėjimo pliūpsnį. Kad visi vyrai būtų tokie stiprūs savo valia, tai moterims nereiktų stotis prie valstybės vairo, nes jų ne tokia šioje žemelėje paskirtis. Ačiū ir sėkmės Jums.
jei nebalsavai uz Grybauskaite – UZ KA BALSAVAI???? Uz Neringa? 🙂 Good choice 🙂
Jei prezidentė nieko nesakytų, opozicija taip pat kritikuotų… Gal kalbininkams žodis terorizmas turi tikslenę paskirtį, bet esamuoju laiku nematau tragedijos. Paprasti skaitytojai labai aiškiai supranta be didelių filosofinių išvedžiojimų, kas yra teroristas, kas yra kas. Pav. numušti civilinį keleivinį Malaizijos lėktuvą su 298 keleiviais, kuriame tarp keleivių buvo vaikų, negalėčiau rasti apibudinimui teisingesnio žodžio, kaip terorizmas. Tik teroristai gali neprileisti į katastrofos vietą tarptautinių ekspertų. Tik teroristai pasisavina aukų vertingus daiktus, pinigus, bankomatų korteles. Tik teroristinė valstybė remia teroristus ginklais, kad galėtų neteisėtų būdu užgrobti laisvą, nepriklausomą šalį. Tik teroristainės šalies valdžia užsako nužudyti žurnalistus-pav. Politkovskaja, taip pat Magnickį ir Litvinenko. Dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com aštrokai, neįsigilinęs į eilę įvykiu, paskubėjo sukritikuoti straipsnio autorių ir Prezidentę. Suprantu senelių skausmą, kai neleidžia pasimatyti su mažamete anūke, kurią augino nuo gimimo dienos ir daug neatsakytų klausimų, kas nužudė D.Kedį, kur dabar yra pagrobta maža mergaitė, kokiose sąlygose ji gyvena,ar jai užtikrintos saugios normalios gyvenymo sąlygos. Kodėl jos negali pamatyti net nepriklausomi ekspertai. Bet, kai prezidentė rodo lojalumą lLietuvai, toje vietoje jai priekaištauti nematau blogio. Mes maža valstybė ir teisingai prezidentė padarė tai, ką vengia, vilkina daryti didžiosios valstybės. Lietuvai atkūrus nepriklausomybę mus pripažino maža valstybėlė Islandija ir tik po to pripažinimą padarė didžiosios.
Kažkas pirmas privalo pasakyti kas yra kas… Kiek dar keleivinių lėktuvų numušti, kiek svetimų teritorijų užgrobti, kiek kraujo pralieti, kad Rusiją pelnytai vadinti teroristine?
Ukrainos likimas buvo nuspręstas Jaltoje 2013 metų rugsėjo mėnesį
http://www.laisvaslaikrastis.lt/news/2286/53/d,detalus/