Pirmosios akrobatinio skraidymo stovyklos treneris užsimena apie Red Bull oro lenktynes (video) (0)

„Lithuanian Planespotters“ nuotr.

„Lithuanian Planespotters“ nuotr.

Birželio 5 d. Kauno aeroklube buvo sėkminga pirmosios akrobatinio skraidymo stovyklos treniruočių diena. Atidarymo ceremoniją pradėjo aeroklubo direktorius Algimantas Žentelis. Sportininkus sveikino Lietuvos akrobatinio skraidymo federacijos prezidentas Vytautas Galvonas, Seimo narys Rytas Kupčinskas, Lietuvos aeroklubo prezidentas Jonas Mažintas bei Kauno Dariaus ir Girėno aerodromo direktorius Eugenijus Raubickas. Visi dalyviai tylos minute pagerbė šiame oro uoste žuvusius lakūnus. Taip pat nuvežė gėlių prie paminklinio akmens, skirto lietuvių tautos didvyriams Steponui Dariui ir Stasiui Girėnui.

Po iškilmingo stovyklos atidarymo Akrobatinio skraidymo federacijos generalinė sekretorė Rita Eriksonienė kalbino aeroklubo Tarybos pirmininką, lakūną instruktorių, lėktuvų inžinierių, pagrindinį stovyklos trenerį ir apskritai visų pasaulio akrobatikos naujienų žinovą Antaną Marčiukaitį.

Antanai, žinau, kad pirmoji mintis – atnaujinti akrobatinio skraidymo stovyklos idėją – kilo būtent Tavo galvoje. Nesvarbu, kad pagrindinę iniciatyvą perėmė Lietuvos akrobatinio skraidymo federacijos prezidentas Vytautas Galvonas. Pasvarstykime, kokių galime tikėtis stovyklos privalumų ir kokių trūkumų?

– Akrobatinio skraidymo stovyklos – ne naujiena. Jau seniai yra išrasta tiesa, kad tik stovyklose skraidant visiems kartu ir stebint vienas kito skrydžius, vyksta lakūnų didžiausias progresas. Todėl grįžtame į treniruočių stovyklas ir rezultatai bus geresni, ir jaunimas geriau įsisavins mūsų žinias.

Kokių trūkumų?

Čia turi būti tik pliusai. Nes visi skraidys, visi analizuos skrydžius kartu, taisys klaidas. Tai – sveikintina.

Tau paskirtos pagrindinio trenerio pareigos. Ar tai reiškia, kad treneris būsi pagrindinis, bet ne vienintelis?

– Treneriai būsime iš visų klubų patyrę pilotai: Eltonas Meleckis, Petras Jurgionis, aš, taip pat Viktoras Kurbedis.

Eltonas Meleckis. Jis treniruosis Su-26 M lėktuvu ir rengsis Pasaulio standartinės kategorijos (angl. Advanced) čempionatui. Kokiu orlaiviu ir kokio lygio varžyboms planuoji rengtis Tu? Juk gali atstovauti šaliai aukščiausioje varžybų kategorijoje, vadinamoje „Unlimited“, tai yra be apribojimų.

– Labai, žinoma, norėčiau atstovauti šaliai ir dalyvauti Europos čempionate šiais metais, bet dėl finansinių problemų negaliu to daryti. Todėl šiemet jas praleisiu. O komanda bus pažengusiųjų kategorijos ir tikriausiai pasirodys gerai.

Minėjau, kad Antanas yra ir lėktuvų inžinierius, ir apskritai, akrobatikos pasaulio naujienų žinovas.

– Dirbu Red Bull oro lenktynėse inžinieriumi ir tuo pačiu metu sužinau visas sporto naujoves. Pretenduoti organizuoti tokias lenktynes nėra sunku. Reiktų tik susisiekti su organizatoriumi ir pasirašyti kontraktą, kad Red Bull oro lenktynės ateitų ir į Lietuvą.

Malonu girdėti, nes jaunimas, matyt, orientuosis į tuos sportus. Ir matyti Antaną stovykloje kaip pagrindinį trenerį lakūnams bus smagu.

– Jaunimas tik ir gali orientuotis į Red Bull oro lenktynes, kadangi ten už skraidymą mokami realūs pinigai ir pilotas gali nusipirkti lėktuvą, su kuriuo skraidys. Ir tobulėti.

– Ačiū už pokalbį.

Kategorijos: Lietuvoje, Naujienos, Vaizdai ir garsai, Vaizdai protui, Visi įrašai | Žymos: , , , , , , , , , , , , .
Skaityti komentarusKomentavimo taisyklės

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Taip pat skaitykite: