G. Songaila. Apie mitą ir tikrovę (II) (32)

Gintaras Songaila | Alkas.lt, J.Vaiškūno nuotr.

Gintaras Songaila | Alkas.lt, J.Vaiškūno nuotr.

Prieš dvi savaites komentavau gruzinų šviesuomenės atvirą laišką Europos Sąjungos įgaliotiniui Tomui Tomui Hamarbergui (Thom Hammerberg), kuris agitavo už homoseksualistų paradą Tbilisyje. Paminėjau, kad problema, prasideda jau nuo sąvokų… Iki šiol žinojome tik dvi žmogaus lytis – vyro ir moters, o dabar mums brukama „socialinės lyties“ sąvoka jau tarsi numato ir kitokias formas.  Akivaizdu, kad lyties vaidmuo yra ne tik įgimtas, bet ir išmokstamas socialinėje aplinkoje. Bet tai dar nereiškia, kad šiuos vaidmenis reikia dekonstruoti, tarsi mitą, ką daro politiniai postmodernistai. Ir tai nereiškia, kad jau nuo darželio berniukus reikia mokyti mergaičių vaidmens, o mergaites – jaustis berniukais. Kur čia tikrovė, o kur čia mitas?

Ar iš viso lieka kokia nors tikrovė, jei žmogus turi laisvą valią pasirinkti tokį mitą, koks jam patinka? Ir jeigu jis gyvenime pasirenka kokį nors kelią, tai nuo pat pradžių yra verčiamas prisiminti, kad visa tai tėra tik iliuzija, kurią kas nors kitas užsigeidęs nesunkiai demaskuos kaip „simuliakrą“. Šitokiu būdu postmodernistai menama tikrove paskelbia visą dvasinį žmogaus pasaulį, tautų kultūras ir pačią žmoniją. Tikri lieka nebent gyvuliški instinktai, ar fiziologiniai refleksai. Nuosekliai einant šiuo keliu paaiškėja, kad žmogus iš tiesų tik apsimeta žmogum, taip kaip vyras gali apsimesti moterimi, o moteris vyru.

Ankstesniais laikais vyras, kuris jaučiasi moterimi, būtų laikomas gydytinu ligoniu; o štai šiais, postmodernistinės mados laikais, Lietuvą Europos Sąjungos biurokratai verčia tokiam žmogui taikyti vadinamąsias lyties keitimo operacijas. Ir nesvarbu, kad po tokių operacijų asmuo iš tiesų tampa invalidu, vyras netampa moterimi, o moteris vyru… Nesvarbu, kad žmogus lieka apgautas ir neilgai begyvena. Eurobiurokratams juk svarbi tik jo šventa teisė keisti lytį.

Lenkija, ratifikuodama Lisabonos sutartį, priėmė išlygą dėl tokių nesąmonių. O štai Lietuvai vadinamoji Žmogaus teisių chartija, kuri yra Lisabonos sutarties sudedamoji dalis (po to, kai Seimas neskaitydamas ją ratifikavo) galioja tiesiogiai. Ir ten juk yra parašyta, kad asmenys  negali būti diskriminuojami dėl savo lytinės orientacijos.

Šitaip labai svarbi žmogaus teisių ir laisvių idėja šiandien yra kompromituojama. Šitaip su gėjų lesbiečių ir transvestitų industrijos pagalba kompromituojama ir visa Vakarų civilizacija. Sveikai mąstantys Europos valstybių piliečiai turėtų vienytis prieš tokias nesąmones ir kiekvienoje valstybėje vienas kitą palaikyti, solidarizuotis su tradicinių vertybių gynėjais. Šiandien kovos už sąmonės tikrovę epicentras yra Prancūzijoje, kur milijonai eina į gatves protestuoti, kad vaikai nebūtų atiduodami vadinamosioms homoseksualistų šeimoms.

Neatsitiktinai aš panaudojau sąvoką – „sąmonės tikrovė“. Nes mes esame ant bedugnės krašto, kai ir pati mūsų sąmonė, tartum tai būtų marksistiniai laikai, tampa tik manipuliuojamu antstatu, o ir pati laisvo žmogaus valia libertarizmo orgijoje pasiekė savo kraštutinę fazę, kai ji pati tuoj taps tik netikru dalyku, tik laisvoje rinkoje parduodamu simuliakru, taigi, – tik simuliuojamu reiškiniu.

Tačiau, kaip lietuviai sako, nėra to blogo, kas neišeitų į gera. Matydami šiuos blūdus, mes tvirčiau suvoksime, kad mūsų dvasinis pasaulis, paveldėtas iš tėvų bei protėvių, perduotas kalboje ir papročiuose, ir yra pagrindinė žmogaus tikrovė. Mes geriau suprasime tuos senovės žmones, kurie nuo viduramžių ar net antikos laikų buvo apšaukti laukiniais barbarais. Mes išmoksime gerbti jų šventuosius pasakojimus, jų vadinamą mitologinį mastymą  ir prigimtinį religingumą.

Mes geriau suprasime, kad mūsų tautos istorinė atmintis tai vertybė, kuri mus sieja į gyvybingą bendruomenę. Ir kad ši bendruomenė yra tikra, nors ji, anot postmodernistų tėra tik menamas reiškinys. Tikėdami tuo, ką darome, kam pasišvenčiame ir aukojame savo pastangas, stipriname ir stiprinsime savo žmogiškumą, įveiksime naujausių laikų dvasinį irimą, kuris fizikoje vadinamas entropija, o politikoje – europobiurokratų federacine vizija, mėginančia iš tautų atimti  atsakomybę už savo likimą.

Mes, lietuviai ir tautininkai, tikime tautų ir tautinių valstybių Europa, todėl gerbsime ukrainiečių geopolitinį pasirinkimą integruotis ne į Rusijos NVS erdvę, bet į asociaciją su Europos Sąjunga, jei tai bus ukrainiečių tautos pasirinkimas. Ir šis pasirinkimas mums nėra joks „simuliakras“. Ukrainiečių tauta taip pat nėra tik kokia nors iliuzija, skęstanti maskolių Rusijoje.

Lapkričio 30 dieną sukako devyniasdešimt penki metai, kai Mažosios Lietuvos taryba Tilžės aktu paskelbė apie Mažosios Lietuvos prisijungimą prie didžiosios Lietuvos. Tai labai reikšminga data, nes jei šis aktas būtų tik nieko teverta fantazija, Klaipėda būtų Memelis ir Klaipėdos kraštas nebūtų Lietuvos dalis. Knygnešiai prieš pusantro šimto metų nebūtų varę savo nuskalstamos imperijai kontrabandos.

Neįmanoma, kad mes, lietuviai, nebūtume knygnešių, prisikėlusių iš savo kalbos, tauta. Jau vien dėl to ne viskas yra menama.

Autorius yra Tautininkų Sąjungos pirmininkas

Kategorijos: Lietuvos kelias, Nuomonių ratas, Politika ir ekonomika, Visi įrašai, Visuomenė | Žymos: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , .

32 komentarai

  1. Ūla:

    Labai puikus straipsnis, dėkui. Pasirodo, kad “ant” Lietuvos dar yra labai ir labai daug darbo………..:)

  2. Povilas:

    Ekonominė ir moralinė ES krizė tai ženklai, kad ES yra ant sunykimo slenksčio. ES yra vis dar bandomas išnešioti, bet fizioligiškai miręs ir degraduojantis embrionas. Mums reikia spręsti problemą ne kaip išgelbėti numirėlį-ES, bet kaip išsigelbėti iš ES pūvinio, kaip išsaugoti sveiką Tautos branduolį.

  3. Ženklas:

    Kada tautininkai paskelbs savo kandidatą į Prezidentus, ir kandidatus rinkimams į ES. Kitos rimtos partijos jau paskelbė.

    • G.P.:

      Manyčiau, kad protinga būtų nekelti savo atskiro kandidato. Geriau palaikyti Bronį Ropę, kurio programoje dvi labai esminės (tegul ir diplomatiškai formuluojamos) tezės: EURUI – NE ir LIETUVOS ŽEMĖ – NE UŽSIENIEČIAMS, O TIK LIETUVOS PILIEČIAMS.

      Šis kandidatas tikrai turi realius šansus išeiti į antrą turą. Nes visi kiti kandidatai – tai eurosovietiniai fanatikai, kuriems Lietuvos piliečių daugumos nuomonė neįdomi. O B.Ropė ne koks komunistas ar vagis. Padorus žmogus, įvedęs bent šiokią tokią tvarką Ignalinos rajone. Žmonėms tokie konkretūs veikėjai daro įspūdį.
      Tautininkus raginčiau paremti jo kandidatūrą.

  4. Leonas M:

    Ačiū gerb. Gintarai, už teisingą straipsnį.
    Gyventi ne tikrovėje, bet sukurtoje iliuzijoje netgi yra labai pavojinga, nes tai veda ne tik į niekur, bet kartais ir į labai konkrečią pražūtį. Bet manau, kad kažkur esantys iškreiptų savokų ir įdėjų realūs “generatoriai” to ir siekia. Ir pirmiausia dėl tokios kenkėjiškos “tolerancijos” politikos kentės kentės mažos tautos. Tai kaip kam taip pat yra labai naudinga. Taigi, aiškinkime ir laikykimės. Lietuvių tautai gyvybiškai reikia laikytis savo moralės ir savo tradicijų, ypač gražios bei doros šeimos atžvilgiu.

  5. Kažin:

    Songaila, nebūk drungnas ir išspjauk tą jų brukamą “socialinės lyties” sąvoką, radai reikalą vedžioti čia jų primetamas kalbas, tarsi, nebūtų Lietuvos vyrams apie ką kalbėti…

  6. wikswa:

    Kada visokie proto nusmurgėliai nustos mums būti autoritetais? Kas atėjo iš Vakarų, jau būtina vykdyti? Tokius vykdytojus reikia velniop iš postų. Nustokit tūpčiot prieš Briuselio fauną. Jie – nesveiki.

  7. Kemblys:

    Gintaras Songaila:
    ,,paradą, problema, formas, socialinėje, mitą, iliuzija, demaskuos, postmodernistai, instinktai, ar fiziologiniai refleksai (3 svetimžodžiai iš eilės ! ), postmodernistinės mados, operacijas, ratifikavo, diskriminuojami, orientacijos, idėja, kompromituojama, gėjų lesbiečių ir transvestitų industrijos (4 svetimžodžiai iš eilės ! ), kompromituojama, civilizacija, solidarizuotis, tradicinių, epicentras, protestuoti, homoseksualistų, manipuliuojamu, libertarizmo (?) orgijoje, fazę, simuliakru (?), simuliuojamu……………….”.

    Gintaras Songaila:
    ,,Matydami šiuos blūdus, mes tvirčiau suvoksime, kad mūsų dvasinis pasaulis, paveldėtas iš tėvų bei protėvių, perduotas kalboje ir papročiuose, ir yra pagrindinė žmogaus tikrovė.”
    😀 😀 😀

  8. Kaip tų,kuriems duotas protas,galimybė mąstyti,beprotystė gali pasiekti balsavimą ir moterų ,bei lygių galimybių frakcijoje pritarti jai?.Kaip čia lygybės prievaizdai pritaria ir kam?Jei kūdikis nuo gimimo iki keturių masturbuotis turi ir nuo aiškinama jam apie malonumą,o vėliau jau ir kitus atvejus,i dedamas lygybės ženklas tarp kūdikio ir žmogaus 20-30-40 metų seksualiniam gyvenime?Nusikaltimas artinamas prie normos?Ar jau tikrai…?

  9. N:

    Songailai sąmonės susidvejinimas. Jis mato blogį iš ES ir vis tiek linki Ukrainai lipti į tą patį š… į kurį įlipo Lietuva.

    • jo:

      o tu linki atsiduoti Rusijos įtakai? Esame europietiškos tautos ir mūsų nepriklausomų valstybių vieta – kartu su kitomis europos tautų valstybėmis, o tą blogį ir š… turime iškuopti ir nepriimti. Didžiausia nelaimė man atrodo yra tai, kad Lietuvos liberastai ir kairieji taip ir nepasveikę nuo sovietizacijos, pernelyg paklusniai ir per daug uoliai diegia tą visą tolerastiją Lietuvoje. Reikėtų paprasčiausiai patiems nepriimti to š…, nediegti Lietuvoje, aiškinti mūsų tautos vertybes ir niekas mums nieko nepadarytų ir nepriverstų.
      O toks kaip N, manau, yra pats įlipęs į Kremliaus propagandos š…

  10. Darbų nesimato Gintarai Songaila, tik kalbos. Pakalbėt gali kiekvienas.:

    Gražiai kalbi kai nori prie lovio pagerti tautos kraują. Nu pažiūrėsim ar nepulsi prie lovio per rinkimus.

  11. Ar Nesusirgo Gintaras nuo politikavimo. Gal pas daktarą laikas?:

    Songailai sąmonės susidvejinimas. Jis mato blogį iš ES ir vis tiek linki Ukrainai lipti į tą patį š… į kurį įlipo Lietuva.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Taip pat skaitykite: