Lietuvos pramoninkų konfederacijos rengiamos varžytuvės šiemet vyko jau 29-ąjį kartą. Jam buvo pateikta daugiau nei šimtas paraiškų, o aukso medaliais įvertinti tik tie gaminiai, kurie išsiskyrė kokybe, naujoviškumu ir konkurencingumu rinkoje.
Apdovanojimų iškilmėse apdovanojimus laimėtojams įteikė LPK prezidentas Vidmantas Janulevičius ir ekonomikos ir naujovių ministras Edvinas Grikštas.
„Vikonda grupės“ gamybinės įmonės
„Vikonda grupės“ gamybinių įmonių kuriami gaminiai dar kartą sulaukė aukščiausio nacionalinio įvertinimo. Garbingose „Lietuvos metų gaminio“ varžytuvėse šiemet aukso medaliais apdovanoti trys grupės gaminiai. Tai du Kėdainių konservų gamyklos gaminiai ir valgomųjų ledų gamyklos UAB „Vikeda“ naujojo prekės ženklo ICETOPIA gaminys.
Jau kelintus metus iš eilės gaunami įvertinimai patvirtina nuoseklią grupės kryptį kurti naujoviškus, drąsius ir vartotojų lūkesčius atliepiančius gaminius.
Du aukso medaliai UAB Kėdainių konservų gamyklai
Aukščiausio įvertinimo sulaukė marinuoti agurkai su medumi ir garstyčiomis bei padažas picai su bazilikais ir česnakais – gaminiai, kuriuose meistriškai susilieja paprotys ir naujoviški skonių sprendimai.

Marinuoti agurkai su medumi ir garstyčiomis
Tai naujai interpretuotas klasikinis skonis, kuriame dera vartotojų pamėgtas agurkėlių traškumas, subtilus medaus saldumas ir lengvas garstyčių aštrumas. Šis netikėtas, tačiau harmoningas derinys atliepia augantį vartotojų norą išbandyti naujus, neįprastus skonius.
„Šis gaminys gimė ieškant naujų tradicinių skonių interpretacijų. Norėjome pasiūlyti vartotojams kažką netikėto, bet kartu artimo ir atpažįstamo. Aukso medalis „Lietuvos metų gaminio“ varžytuvėse patvirtina, kad pasirinkome teisingą kryptį“, – sako Kėdainių konservų gamyklos generalinis direktorius Mindaugas Antanaitis.
Padažas picai su bazilikais ir česnakais
Antrasis aukso medaliu įvertintas gaminys – padažas picai su bazilikais ir česnakais – išsiskiria Viduržemio jūros regiono įkvėptu skoniu ir universalumu.
Klasikinis pomidorų pagrindas, aromatingi bazilikai ir česnakai suteikia padažui sodrų, gilų skonį, tinkantį ne tik picoms, bet ir kitiems itališkiems patiekalams, užkepėlėms ar užkandžiams pagardinti.
„Būdami padažų kategorijos lyderiais, jaučiame atsakomybę nuolat stebinti vartotojus naujais skoniais. Vadovaujamės mūsų šūkiu „Visada truputėlį daugiau“ – daugiau subalansuotų skonių derinių, daugiau patogumo gaminant ir daugiau drąsos kurti“, – pabrėžia M. Antanaitis.

„Vikedos“ ledų prekės ženklas ICETOPIA
Dar vienas aukso medalis „Lietuvos metų gaminio“ varžytuvėse atiteko „Vikonda grupės“ įmonei UAB „Vikeda“ ir jos naujojo ledų prekės ženklo ICETOPIA gaminiui. Aukščiausio įvertinimo sulaukė açaí uogų šerbetas su mango gabaliukais – vienas naujoviškiausių šių metų ledų rinkos gaminių.
Tai rinkoje išsiskiriantis gaminys – gaivus šerbetas ant pagaliuko su natūralia açaí uogų tyre ir tikrais mango gabaliukais. ICETOPIA prekės ženklo produktai skirti tiems, kurie ieško dar neragautų skonių derinių ir išskirtinės desertų patirties.
ICETOPIA prekės ženklas kurtas siekiant įgyvendinti viziją, kad tai ne tik ledai – tai atradimo džiaugsmas ir kvietimas leistis į svajonių desertų kelionę. Šiuo gaminiu UAB „Vikeda“ siekia pasiūlyti vartotojams išskirtinę ledų desertų patirtį, o „Lietuvos metų gaminio“ varžytuvių žinovų įvertinimas patvirtino, kad pasirinkta kryptis yra teisinga.
„ICETOPIA prekės ženklą kūrėme galvodami apie šiuolaikinį vartotoją, kuris ieško ne tik gaivos, bet ir naujos patirties. Açaí uogų šerbetas su mango gabaliukais – tai mūsų drąsos bandyti ir atvirumo pasaulinėms skonių tendencijoms rezultatas.
Šis įvertinimas taip pat patvirtina, kad mūsų pasirinkta plėtros kryptis ir šio prekės ženklo vystymas yra tikslingi“, – sako UAB „Vikeda“ generalinis direktorius Algirdas Gauronskis.
„Šie apdovanojimai – puikuskomandos bendro darbo rezultatas. Kaip organizacija nuosekliai veikiame naujoviškumo kryptimi: investuojame į naujovių kūrimą, gilinamės į funkcinio maisto kategorijos plėtros galimybes ir ieškome, kaip dar geriau atliepti vartotojų poreikius.

Dalijamės patirtimi grupės viduje, mokomės iš partnerių ir kitų šalių rinkų, kuriose prekiaujame savo gamyba. Artimiausiais metais dar stipriau susitelksime į tarptautiškumą – semdamiesi patirties iš skirtingų šalių ir vartojimo kultūrų, sieksime stebinti ne tik Lietuvos, bet ir pasaulio vartotojus“, – sako „Vikonda grupės“ generalinis direktorius Mindaugas Snarskis.





















