„Via Lietuva“ skelbia viešųjų pirkimų konkursą paskutinio, ketvirtojo, tilto per Nerį Kaune ir viaduko per Jonavos gatvę atnaujinimo darbams įgyvendinti. Alfonso Meškinio (arba Kleboniškio tiltas) ir jo prieigos Kaune sudaro vieną intensyviausių eismo mazgų visoje Lietuvoje. Kiekvieną dieną šiuo ruožu važiuoja dešimtys tūkstančių automobilių – tiek keliaujančių į darbą ar namus, tiek vykstančių į kitus miestus. Tiltais nuolat juda ir krovininis transportas.
„Via Lietuva“ šių metų gegužės mėnesį patvirtino viaduko per Jonavos gatvę (kryptimi Vilnius–Klaipėda, kairėje kelio pusėje) ir ketvirtojo, paskutinio, tilto per Nerį techninius projektus, o dabar paskelbė ir pirkimą darbams atlikti.
Pasiūlymai priimami iki rugpjūčio 25 dienos, o pirkimas vykdomas ekonominio naudingumo būdu – vertinama ne tik pasiūlymo kaina, bet ir darbų atlikimo terminas. „Via Lietuva“ specialistų skaičiavimais, tokio projekto įgyvendinimas turėtų užtrukti nuo 14 iki 18 mėnesių.
„Darome viską, kad strateginiai ir visai Lietuvai svarbūs projektai būtų tęsiami. Paskutinysis, ketvirtasis, tiltas per Nerį ir viadukas per Jonavos gatvę Kaune užbaigs vienus didžiausių kelių rekonstrukcijos darbų Lietuvos istorijoje“, – sako laikinai pareigas einantis „Via Lietuva“ vadovas Martynas Gedaminskas.
„Via Lietuva“ pastaraisiais metais daug dėmesio skyrė eismo mazgo Kaune ties Nerimi atnaujinimui.
Šiuo metu aktyviai tęsiami Sargėnų viaduko atnaujinimo darbai. Darbai vyksta ir ties Kruna – eismas nukreiptas laikinaisiais tiltais, jau pradėta vieno iš dviejų naujų tiltų statyba. Darbus planuojama baigti 2027 metais.
Parengta pagal „Via Lietuva“ pranešimą