Tarptautinėse reklamos varžytuvėse „Baltic Best”, kuriose dalyvauja mažesnės Europos šalys, Vilnius jau ne pirmą kartą sulaukia aukščiausių įvertinimų.
Šiemet už geriausią video reklamą aukso medalio nusipelnė „Go Vilnius” reklaminis klipas „Kalėdinis Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“, o geriausiu renginiu pripažintas sostinėje vykęs renginių ciklas „Vilniushyvanka“, kuris kvietė ukrainiečius geriau pažinti mūsų šalies kultūrą, o mūsų šalies gyventojus – sužinoti daugiau apie ukrainiečių papročius.
Reklaminiame klipe „Kalėdinis Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“ kalėdinio Vilniaus fone choras atlieka naują garsios kalėdinės giesmės „Džiaugsmingų šventų Kalėdų“ (angl. „Merry Christmas“) versiją.
Reklamoje muzikaliai pokštaujama apie tai, jog užsieniečiai dažnai nežino, kur yra Vilnius.
Pasaulyje gerai žinomai kalėdinei dainai buvo parašyti nauji žodžiai: spėliojama, kurioje gi šalyje yra Vilnius – Švedijoje, Austrijoje, Lenkijoje ar kitur.
Naująją kalėdinės giesmės versiją specialiai reklamos klipui atliko Vilniaus savivaldybės choras „Jauna muzika“. Kampaniją sumanė ir įgyvendino „Go Vilnius“, o kūrybinius sprendimus sukūrė agentūra „BM Boutique“.
Šis klipas jau buvo rodomas ir Niujorko pasaulio reklamų šventėje „New York Festivals Advertising Awards“, kur Vilniaus kalėdinė reklama tapo finaliste kelionių ir laisvalaikio reklamų kategorijoje.
Reklama atsidūrė tarp trijų geriausių šios srities reklamų. Taip pat šis vaizdo klipas buvo įtrauktas į penkių skirtingų kategorijų geriausių reklamų trumpąjį sąrašą.
2021-ųjų rudenį pristatyta Vilniaus reklama atkreipė tarptautinės žiniasklaidos dėmesį: apie ją rašė vienas didžiausių Jungtinės Karalystės žiniasklaidos kanalų „Daily Mirror“, rinkodaros portalai – „Ads of the World“, „PR Week“.
„Tai, kad Vilniaus yra matomas ir mūsų miesto komunikacija pasaulį stebina, parodo, kad einame teisingu keliu – kartu su partneriais ieškome išskirtinių progų, nebijome išbandyti naujų dalykų, o kartais net paprovokuoti.
Mums pasisekė, kad Vilnius turi talentingų reklamos kūrėjų – bendradarbiaudami kartu su jais ieškome taikliausių sprendimų, įgyvendiname beprotiškiausius sumanymus kad mūsų žinutės sklistų po pasaulį ir taip didintų ir Vilniaus žinomumą, ir norą apsilankyti Lietuvos sostinėje”, – sako oficialios Vilniaus miesto verslo ir turizmo plėtros agentūros vadovė Inga Romanovskienė.
Geriausiu renginiu „Baltic Best” varžytuvėse buvo pripažintas šių metų gegužės mėnesį agentūros ,,Go Vilnius” sostinėje vykęs renginių ciklas „Vilniushyvanka“.
Tris dienas vykę renginiai buvo skirti Lietuvoje gyvenantiems ukrainiečiams geriau pažinti mūsų šalies kultūrą, o mūsų šalies gyventojams – sužinoti daugiau apie ukrainiečių papročius.
Vyksiančių renginių pavadinimą „Vilniushyvanka“ įkvėpė tradiciniai ukrainietiški siuvinėti marškiniai – vyšyvanka, kurie turi savo atskirą tarptautinę dieną, minimą gegužės 19 dieną.
Būtent todėl ukrainiečių ir lietuvių kultūros mainai perteikiami derinant gerai atpažįstamus Vilniaus ir vyšyvankos simbolius.
„Vilniushyvanka“ pavadinime užkoduota metafora, kad Vilnius savotiškai puošiasi vyšyvanka. Renginių ciklo konceptą kūrė agentūra „MILK AGENCY”.
Apie 150 renginių agentūrai „Go Vilnius” įgyvendinti padėjo apie 50 partnerių, tarp kurių – LR Ukrainos ambasada, Lietuvos kaimyninių teisių asociacija AGATA, sostinės muziejai, miesto gidai, oro balionų oreiviai, daugybė restoranų, kavinių ir t.t. „Vilniushyvanka“ renginiuose sudalyvavo daugiau nei 6 tūkstančiai dalyvių.
Vilnių garsinančios reklamos kampanijos jau yra pelniusios ne vieną tarptautinį pripažinimą.
Vieni ryškiausių apdovanojimų – komunikacijos apdovanojimuose ,,Epica“ integruotų kampanijų kategorijoje laimėta bronza už reklamą „Vilnius: amazing wherever you think it is“ (liet. „Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“), ta pati reklama apdovanojimuose „City, Nation, Place Awards“ buvo pripažinta kaip geriausia komunikacijos strategija.
Garsiuosiose turizmo apdovanojimuose „International Travel & Tourism Awards“ reklama „Vilnius – the G-spot of Europe“ (liet. „Vilnius – Europos G taškas“) buvo pripažinta kaip geriausia.
O reklamos klipas „You Have Reached Your Destination” (liet. „Pasiekėte savo tikslą”) tarptautinėse turizmo reklamos šventėse pelnė net 8 apdovanojimus.
Didžiuojamės Lietuvą ir jos sostinę pasaulyje garsinančiais reklamos meno kūrėjais, linkime sėkmės skleidžiant Vilniaus kaip Lietuvos sostinės žinomumą pasaulyje.
„MILK AGENCY”. Greičiausiai, australai arba airiai. Dar: „Go Vilnius“, bet kas tas Go? Taip pat užsieniečiai, matyt, jie iš JAV? „Vilniushyvanka“ – ar yra toks žodis? Juk lietuviai turi raidę Š, o gal jau ji panaikinta ir yra W vietoje jos?
„Džiaugsmingų šventų Kalėdų“ (angl. „Merry Christmas“) – ačiū už anglų kalbos pamokėlę. Jų labai reikia.