Trečiadienis, 24 rugsėjo, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Naujienos Lietuvoje

Ministro dėmesio susilaukė – aviacijos iššūkiai

www.alkas.lt
2021-02-12 14:32:07
5
Lietuviškas „airBaltic“ lėktuvas | airbaltic.lv nuotr.

Lietuviškas „airBaltic“ lėktuvas | airbaltic.lv nuotr.

       

Nuotoliniu būdu ketvirtadienį susitikęs su civilinės aviacijos ir aviacijos įmones vienijančiomis asociacijomis, susisiekimo ministras Marius Skuodis aptarė kylančius iššūkius, tarp kurių – Lietuvos oro transporto ilgalaikės vystymo ir plėtros vizijos trūkumas,  konkurencingumo didinimas, skrydžių skatinimas ir šalies pasiekiamumo atstatymas pasibaigus karantino ribojimams, naujų darbo vietų kūrimas. Taip pat kalbėta ir apie poreikį stiprinti Lietuvoje veikiančių oro vežėjų, aviacijos mokymo, orlaivių remonto ir kitas paslaugas aviacijos sektoriuje teikiančių įmonių bei valstybės institucijų glaudesnį  bendradarbiavimą ir įtraukimą į sektoriaus vizijos kūrimą.

Nuotoliniame susitikime su ministru dalyvavo Civilinės aviacijos asociacijos (CAVIA) ir Aviacijos įmonių „Lietuvos aviacija“ (LAVIA) atstovai.

Susitikime ministras atkreipė dėmesį, kad kol kas dar trūksta aiškios, su visomis suinteresuotomis pusėmis aptartos ir išdiskutuotos, aviacijos strategijos – kokia šalies aviacijos vizija ir tikslai.

„Pradedame nuo balto lapo. 2020 m.  rengtoje Lietuvos susisiekimo vizijoje aviacijai skirtas sąlyginai mažas dėmesys, išskyrus skrydžių krypčių didinimą. Turime labai aiškiai žinoti, ko aviacijoje norime pasiekti. Ši sritis generuoja aukštą pridėtinę vertę šalies ekonomikoje, sukuria gerai apmokamas darbo vietas. Lietuvos potencialas šioje srityje nepakankamai išnaudojamas“, – susitikime kalbėjo M. Skuodis.

Aviacijos industrija generuoja apie 2,8 proc. šalies BVP, pastaraisiais metais fiksuojamas šio rodiklio augimas.

Asociacijų atstovų nuomone, aiški ilgalaikė oro transporto plėtros strategija Lietuvoje suteiktų užtikrintumo dėl valstybės investicijų oro transporto srityje efektyvumo ir sudarytų geresnes galimybes verslui planuoti tolesnes investicijas ir veiklos plėtrą.

Susitikime taip pat buvo aptartas poreikis gerinti civilinės aviacijos priežiūros sistemą, siekiant didinti jos efektyvumą ir labiau orientuoti ją į verslo plėtrai palankios aplinkos kūrimą. Be to, kalbėta ir apie planuojamus sprendimus dėl skrydžių skatinimo bei galimą Lietuvos oro bendrovių indėlį jų įgyvendinimui ir jų įsitraukimą.

Skrydžių skatinimas yra įtrauktas į Vyriausybės programos priemonių planą. Skatinimo modelis dar nėra pasirinktas.

Nuotoliniu būdu susitikęs su civilinės aviacijos ir aviacijos įmones vienijančiomis asociacijomis, susisiekimo ministras Marius Skuodis aptarė kylančius iššūkius, tarp kurių – Lietuvos oro transporto ilgalaikės vystymo ir plėtros vizijos trūkumas,  konkurencingumo didinimas, skrydžių skatinimas ir šalies pasiekiamumo atstatymas pasibaigus karantino ribojimams, naujų darbo vietų kūrimas. Taip pat kalbėta ir apie poreikį stiprinti Lietuvoje veikiančių oro vežėjų, aviacijos mokymo, orlaivių remonto ir kitas paslaugas aviacijos sektoriuje teikiančių įmonių bei valstybės institucijų glaudesnį  bendradarbiavimą ir įtraukimą į sektoriaus vizijos kūrimą.

Nuotoliniame susitikime su ministru dalyvavo Civilinės aviacijos asociacijos (CAVIA) ir Aviacijos įmonių „Lietuvos aviacija“ (LAVIA) atstovai.

Susitikime ministras atkreipė dėmesį, kad kol kas dar trūksta aiškios, su visomis suinteresuotomis pusėmis aptartos ir išdiskutuotos, aviacijos strategijos – kokia šalies aviacijos vizija ir tikslai.

„Pradedame nuo balto lapo. 2020 m.  rengtoje Lietuvos susisiekimo vizijoje aviacijai skirtas sąlyginai mažas dėmesys, išskyrus skrydžių krypčių didinimą. Turime labai aiškiai žinoti, ko aviacijoje norime pasiekti. Ši sritis generuoja aukštą pridėtinę vertę šalies ekonomikoje, sukuria gerai apmokamas darbo vietas. Lietuvos potencialas šioje srityje nepakankamai išnaudojamas“, – susitikime kalbėjo M. Skuodis.

Aviacijos pramonė sudaro apie 2,8 proc. šalies BVP, pastaraisiais metais stebimas šio rodiklio augimas.

Asociacijų atstovų nuomone, aiški ilgalaikė oro transporto plėtros strategija Lietuvoje suteiktų užtikrintumo dėl valstybės investicijų oro transporto srityje efektyvumo ir sudarytų geresnes galimybes verslui planuoti tolesnes investicijas ir veiklos plėtrą.

Susitikime taip pat buvo aptartas poreikis gerinti civilinės aviacijos priežiūros sistemą, siekiant didinti jos efektyvumą ir labiau orientuoti ją į verslo plėtrai palankios aplinkos kūrimą. Be to, kalbėta ir apie planuojamus sprendimus dėl skrydžių skatinimo bei galimą Lietuvos oro bendrovių indėlį jų įgyvendinimui ir jų įsitraukimą.

Skrydžių skatinimas yra įtrauktas į Vyriausybės programos priemonių planą. Skatinimo modelis dar nėra pasirinktas.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. Keičiasi lėšų vietinės reikšmės keliams skyrimo tvarka
  2. Dariaus ir Girėno medaliai įteikti šalies aviacijai nusipelniusiems žmonėms
  3. Kaip išsaugoti Kauno ir Klaipėdos centrinio pašto pastatus?

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 5

  1. Pajūrietis says:
    5 metai ago

    Ar žino, kad aviacijos bendrovės – privatus verlas? Kaip lietuviškų tautinių patiekalų privati valgykla, kuriai joks ministras nenurodys, ką gaminti: picas, kebabus, kokie lavašai turi būti parduodami, su lašiša ar kumpiu. Kur gali, kur įsileidižia, dar kur yra užsakomųjų skrydžių poreikis, ten bendrovės ir skraido. O skraido jos pagrindinai ne iš Lietuvos. Kaip juokingai silpnai.

    Atsakyti
  2. Kažin says:
    5 metai ago

    Tai bent kalbėjimas, aptarimas dėl iššūkių vyko, kuriame nė vieno žmogui įdomaus – konkretaus faktelio nepasakyta… Štai, tarkim, iš Palangos oro uosto keleiviai buvo skraidinami į Rygos oro uostą, kad iš jo skristų toliau, o kodėl ne į Vilniaus?…

    Atsakyti
    • Patikslinimas: says:
      5 metai ago

      Iš Rygos toliau = iš Rygos virš Vilniaus praskristų link Varšuvos, Berlyno, ar kito piečiau esančio miesto…

      Atsakyti
    • Pajūrietis says:
      5 metai ago

      Pasikartosiu: joks ministras nenurodys vežėjui, kur jam skristi. Kaip, kur, kada pelningiau, taip ir skris.

      Atsakyti
  3. Pajūrietis says:
    5 metai ago

    „Susitikime taip pat buvo aptartas poreikis gerinti civilinės aviacijos priežiūros sistemą, siekiant didinti jos efektyvumą ir labiau orientuoti ją į verslo plėtrai palankios aplinkos kūrimą.“ – priežiūra yra taip ypatingai griežtai sudėliota, tad, norint suteikti kokios nors nuolaidas verslo plėtrai, yra tik vienas kelias – pažeisti privalomus reikalavimus. Neįmanoma „labiau orientuoti“. Tai link kur čia sukama?

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

Vyriausybė
Lietuvoje

Vyriausybė pritarė lankstesnėms scenos meno kūrėjų darbo sutartims

2025 09 24
Lietuvoje

A. Zuokas siūlo „išpirkti“ kultūros ministro postą iš „Nemuno aušros“

2025 09 24
Lėktuvas
Lietuvoje

„Norwegian“ lėktuvai skraidys tarp Palangos oro uosto ir Bergeno

2025 09 24
Vaikai
Lietuvoje

Ką žinoti, jei už vaiko būrelį norite mokėti mažiau?

2025 09 24
Atšvaitas
Gamta ir žmogus

Trumpėjant dienoms žinovai ragina pasirūpinti saugumu

2025 09 24
Pasas, pilietybė
Lietuvoje

Siūloma įspėti gyventojus apie besibaigiantį dokumentų galiojimo terminą

2025 09 24
Lietuvos piliečių gretose – vienu Čiurlioniu daugiau
Lietuvoje

Lietuvos piliečių gretose – vienu Čiurlioniu daugiau

2025 09 24
Gitanas Nausėda
Lietuvoje

Prezidentas kreipėsi į pasaulio lyderius

2025 09 24

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Budweiser apie Prezidentas kreipėsi į pasaulio lyderius
  • Budweiser apie Ū. Giedraitytė. Pustrečio karto Žemės rutulį apėję giliukai toliau tęsia savo kelionę
  • The Disturbing Illusion apie V. Sinica. Britams gana migracijos, maža žodžio laisvės
  • NissCee.Social apie V. Sinica. Britams gana migracijos, maža žodžio laisvės

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Vyriausybė pritarė lankstesnėms scenos meno kūrėjų darbo sutartims
  • A. Zuokas siūlo „išpirkti“ kultūros ministro postą iš „Nemuno aušros“
  • „Norwegian“ lėktuvai skraidys tarp Palangos oro uosto ir Bergeno
  • Ką žinoti, jei už vaiko būrelį norite mokėti mažiau?

Kiti Straipsniai

Vyriausybė

Vyriausybė pritarė lankstesnėms scenos meno kūrėjų darbo sutartims

2025 09 24
Laurynas Kasčiūnas | Alkas.lt, J.Vaiškūno nuotr.

TS-LKD surinko parašus kreipimuisi į Konstitucinį Teismą

2025 09 19
Krašto apsaugos ministerija

KAM sprendimai oro erdvės apsaugai keliauja į Seimą

2025 09 17
Telšiai

Vyriausybė pritarė pramonės parko steigimui Telšiuose

2025 09 17
Deeppencil.com nuotr.

Reikalavimas Vyriausybei – atsisakyti punkto dėl nuotolinio mokymo

2025 09 16
Viktorija Čmilytė-Nielsen

Liberalai ragina sudaryti mažumos Vyriausybę

2025 09 16
Oro uostas

Socialdemokratai aviacijos saugumo darbuotojų signalus vadina grėsmingais

2025 09 15
Aviacijos šventė

Nidoje – aviacijos šventė „Aero Nida 2025“

2025 09 12
Raminta Popovienė

Liberalai abejoja, ar ministrė deramai įvertina savo sprendimų pasekmes

2025 09 11
Oro tarša |

Kvapų kontrolė padės užtikrinti geresnę aplinkos kokybę

2025 09 11

Skaitytojų nuomonės:

  • Budweiser apie Prezidentas kreipėsi į pasaulio lyderius
  • Budweiser apie Ū. Giedraitytė. Pustrečio karto Žemės rutulį apėję giliukai toliau tęsia savo kelionę
  • The Disturbing Illusion apie V. Sinica. Britams gana migracijos, maža žodžio laisvės
  • NissCee.Social apie V. Sinica. Britams gana migracijos, maža žodžio laisvės
  • Naivus klausimas apie Muzikos šventė „Gaida“ šiemet pristato išskirtines pasaulinio garso muzikos asmenybes
 
 
 
 
 
Kitas straipsnis
Pasienyje su Lenkija driekiasi ilgos vilkikų eilės

Vežėjai patvirtino savo Etikos kodeksą

Sekite mus Feisbuke

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

Furnitūra | fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | Refinansavimas | iPhone 16 Pro Max

 

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai