Pradėtas rengti Klaipėdos pietinio aplinkelio susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo planas. Tam šiandien posėdyje pritarė Vyriausybė.
Pietinis aplinkelis – svarbi ne tik uosto, bet ir miesto jungtis, taip pat turinti didelę įtaką karinio mobilumo kontekste.
Jis sujungs Klaipėdos miesto gatvių tinklą ir Klaipėdos valstybinio jūrų uosto teritoriją su valstybinės reikšmės krašto keliu Nr. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda, o per jį – ir su kitais transeuropinio tinklo keliais.
Klaipėdos pietinio aplinkelio 6,8 km ilgio kelio ruožas patenka į Rytų–Vakarų transporto koridoriaus Lietuvoje ruožų sąrašą ir priskiriamas ypatingos valstybinės svarbos projektui.
Inžinerinės infrastruktūros vystymo plane bus numatytas inžinerinės infrastruktūros objektų išdėstymas, jų bei gretimų teritorijų naudojimo ir apsaugos priemonės. Šio plano sprendinių įgyvendinimo stebėseną vykdys Susisiekimo ministerija.
Klaipėdos pietinio aplinkelio statybos projektui įgyvendinti ketinama pasitelkti viešojo ir privataus sektorių partnerystės (VPSP) modelį. Šiuo metu AB ,,Via Lietuva“ atlieka parengiamuosius darbus, pradėtos konsultacijos su rinkos dalyviais dėl galimybių parengti investicijų projektą.