Pirmadienis, 20 kovo, 2023
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Naujienos Lietuvoje

Aviacija ne tik atsigavo, bet ir pradėjo augti

www.alkas.lt
2023-01-15 08:00:59
1
Lėktuvas | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

Lėktuvas | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

Nepaisant lėtesnės pradžios – 2022 metai Lietuvos oro uostuose pasižymėjo itin augančiu keleivių skaičiumi: aptarnauti 5,35 mln. keleivių, tai yra dukart daugiau nei 2021 m., kai buvo aptarnauta beveik 2,47 mln. Taip pat oro uostuose vyko beveik 51 tūkst. skrydžių – tai beveik 48 proc. daugiau nei pernai. Teigiama, kad praėjusiais metais aviacijos sektorius ne tik atsigavo, bet ir pradėjo augti.

Anot Lietuvos oro uostų atstovų, per 2022 metus bendrai visuose trijuose oro uostuose pavyko atstatyti daugiau nei 80 proc. prieš pandemiją buvusio keleivių skaičiaus (2019 metais), o būtent Kauno oro uoste – iš esmės jau buvo pasiektas 2019 metų lygis, bendras reguliarių skrydžių maršrutų skaičius net lenkė 2019 metus.

Lėta pradžia ir staigus augimas

„Pirmasis 2022-ųjų metų ketvirtis keliautojams nebuvo pats patraukliausias – tuo metu dėl pandemijos galiojo daug papildomų patikrų ir apribojimų, o tai oro uostų ir visai aviacijos rinkai dar darė neigiamą įtaką. Tačiau nuo antrojo ketvirčio veikla suintensyvėjo labai staiga ir iki pat metų pabaigos Lietuvos oro uostai fiksavo labai spartų atsigavimą, o kai kuriose kategorijose net didesnius rodiklius nei prieš pandemiją. Aiškiai matėme, kad augimo potencialo ir noro keliauti nesumažino pandemijos iššūkiai, daugeliu atveju atvirkščiai – matėme net išaugusį norą keliauti, kuris tęsiasi iki šiol“, – praėjusius metus apžvelgia Lietuvos oro uostų maršrutų plėtros vadovas Tomas Zitikis.

Pasak jo, praėjusiais, 2022 m., didžiausiu aktyvumu pagal skrydžių ir keleivių skaičių pasižymėjo Palangos oro uostas – čia keleivių srautas augo daugiau nei tris kartus, palyginti su pernai, aptarnauta 65 proc. daugiau skrydžių. Verta priminti, kad 2021 metais daugiau nei mėnesiui Palangos oro uostas nevykdė skrydžių dėl aerodromo rekonstrukcijos darbų.

Eksperto teigimu, praėjusiais metais labiausiai nustebino Kauno oro uostas. Balandžio mėnesį čia ne tik pasivyti, bet ir viršyti 2019 m. rezultatai ir šis augimas tęsėsi iki pat metų galo. Praėjusiais metais Kauno oro uoste keliavo net 1,16 mln. keleivių, tai yra iš esmės toks pat bendras metinis rezultatas, koks buvo fiksuojamas 2019 metais (99,8 proc. prieš pandemiją fiksuoto keleivių srauto).

Augo krypčių pasiūla – lenkia 2019 metus

Eksperto pastebėjimu, vertinant praėjusius metus, svarbu paminėti bendrą išaugusį krypčių skaičių. Jis praėjusiais metais pranoko rekordiniais laikomus 2019 metus ir pasiekė net 98.

„Nuolatos deramės su partneriais norėdami keleiviams pasiūlyti naujas, patrauklias kryptis iš Lietuvos oro uostų. Pernai keliautojams galėjome pasiūlyti beveik 100 tiesioginių krypčių. Palyginimui, 2019 m. šis skaičius siekė 92. Šis augimas – tai mūsų nuoseklaus ir kryptingo darbo rezultatas.“ – teigia T. Zitikis.

Jis taip pat pastebėjo, kad toliau nuosekliai augo ir lėktuvų užpildymo rodikliai – žemų kaštų oro bendrovių lėktuvai užpildydavo vidutiniškai 80 proc. vietų, o tradicinių oro bendrovių – 63 proc.

Nagrinėdamas praėjusių metų statistiką aviacijos specialistas ne tik pozityviai vertina gerus praėjusių metų rezultatus, bet ir prognozuoja per Lietuvos oro uostus gabenamų krovinių dalies augimą.

„Krovinių kategorijoje skaičiai tikrai nuteikia optimistiškai – pernai krovinių skaičius visuose Lietuvos oro uostose išaugo beveik 4 proc. Ir sudarė daugiau nei 21 tūkst. tonų. Augantį šios srities potencialą pastebime jau kelerius metus iš eilės, 2023 metais planuojame dar didesnį per Lietuvos oro uostus gabenamų krovinių skaičių“, – sako T. Zitikis.

Lietuvos oro uostų statistika

Pasak Lietuvos oro uostų maršrutų plėtros vadovo Tomo Zitikio, 2022 m. per Lietuvos oro uostus keliavo beveik 5,35 mln. keleivių. Palyginimui, 2021 m. keliavo 2,47 mln., 2019 m. – 6,5 mln. keleivių.

Daugiausiai keliautojų rinkosi Vilniaus oro uostą. Čia pernai aptarnauta 3,91 mln. keleivių. 2021 m. per Vilniaus oro vartus keliavo beveik 1,9 mln., 2019 m. – 5 mln. keleivių. Tuo tarpu Kauno oro uoste per 2022 m. aptarnauta 1,15 mln. keleivių (palyginimui, 2021 m. – 487 tūkst., 2019 m. – 1,16 mln.), Palangos oro uoste aptarnauta 274 tūkst. keliautojų (palyginimui, 2021 m. aptarnauta 85 tūkst., 2019 m. – 338 tūkst.)

Praėjusiais metais pavyko atstatyti ir daugiau nei 80 proc. skrydžių srauto. Per 2022 m. Lietuvos oro uostuose aptarnauta beveik 51 tūkst. skrydžių. 2021 m. šis skaičius siekė 34 tūkst., o 2019 m. – 62 tūkst.

Vilniaus oro uoste aptarnauta didžioji dalis skrydžių – beveik 37 tūkst. 2021 m. čia aptarnauta 25 tūkst. skrydžių, o 2019 m. šis skaičius siekė 47 tūkst. Kauno oro vartai aptarnavo daugiau nei 10 tūkst. skrydžių (palyginimui, 2021 m. aptarnavo beveik 7 tūkst., o 2019 m. – 9,8 tūkst. skrydžių). Palangos oro uoste pernai aptarnauta 3,6 tūkst. skrydžių (2021 m. – kiek daugiau nei 2 tūkst., 2019 m. – apie 5 tūkst. skrydžių).

Krovinių pervežimas Lietuvos oro uostuose per metus išaugo apie 4 proc. ir 2022 m. siekė daugiau nei 21 tūkst. tonų. 2021 m. per Lietuvos oro vartus gabenta daugiau nei 20 tūkst. tonų, 2019 m. – apie 17 tūkst. tonų krovinių.

Didžiausią dalį krovinių pargabeno Vilniaus oro uostas – beveik 16 tūkst. tonų (2021 m. čia gabenta kiek daugiau nei 15 tūkst. tonų krovinių, 2019 m. – apie 14 tūkst. tonų). Kauno oro uoste tiek 2022 m., tiek 2021 m. pergabenta apie 5 tūkst. tonų krovinių, 2019 m. – daugiau nei 3 tūkst. tonų. Per Palangos oro uostą pernai gabenta apie 300 tonų krovinių (palyginimui, 2021 m. gabenta apie 93 tonos, o 2019 m. – apie 6 tonos krovinių.)

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. Ateities komitetas: aviacija – Lietuvos ekonomikos sparnai
  2. „Normalumas“ į aviaciją grįš tik po 2-3 metų
  3. Kada aviacija grįš į įprastas vėžes?
  4. Aviaciją apgaubęs rūkas sklaidos, tačiau nežinomybė ir baimė keliauti išlieka
  5. Aviacija – sritis, kuri tampa ne tik profesija, bet ir gyvenimo būdu
  6. Iš Vilniaus„airBaltic“ pradėjo skrydžius dar viena kryptimi – į Dubrovniką
  7. Vasarį nuo pandemijos kenčiančiai aviacijai vilčių suteikė ir gėlės
  8. Kitąmet – 18 naujų skrydžių maršrutų
  9. Oro uostai atsigauna vis sparčiau
  10. Oro keleivių pagausėjimo tikimąsi II kevirtį
  11. Nuo rudens – šešios naujos skrydžių krypys
  12. Oro uostuose keleivių skaičius padvidubėjo
  13. Kelionėms lėktuvais lietuviai pinigų negaili
  14. Oro keleivių nuosekliai daugėja
  15. Keletas patarimų ruošiantis vasaros skrydžiams

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 1

  1. tai ir rašykite says:
    2 mėnesiai ago

    kad užsienio vežėjai atsigavo. Koks Lietuvos nuopelnas, kad užsienio vežėjai atsigavo? O kur Lietuvos vežėjai? Ką? Nuotraukoje Air Baltic reklama? Puiku. Tegyvuoja Latvija!

    VLKK citata:
    „piaras, ryšiai su visuomene
    Ar vartotini žodžiai „piaras“, „pijaras“?
    Ne, tai nevartotinos svetimybės; vartotina ryšiai su visuomene; viešieji ryšiai, savireklama.“

    Galimai ministerijos sienlaikraštis?

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Kiti Straipsniai

Vilniaus oro uostas | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

VNO keleivius pasitiks naujovėmis

2023 03 20
Automobilių sąvartynas | am.lrv.lt nuotr.

AAD primena reikalavimus automobilių ardytojams

2023 03 20
Mokykla | S. Žiūros nuotr.

Regitracija į mokyklas Vilniuje – iki gegužės 31

2023 03 20
Lietuvių kalba išlaisvina užsieniečius studentus: lietuviškas knygas verčia net Japonijoje

Išmokti lietuviškai įmanoma kiekvienam

2023 03 20
149 eurų vertės bateliai nusidėvėjo per kelis mėnesius, pardavėjui teko grąžinti pinigus | Europos vartotojų centro nuotr.

149 eurų vertės bateliai nusidėvėjo per kelis mėnesius, pardavėjui teko grąžinti pinigus

2023 03 20
Ukraina ginasi | https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua nuotr.

Trys šimtai tūkstančių NATO karių aljanso rytiniam flangui nuo Rusijos apginti

2023 03 19
Kariai | kaunas.lt nuotr.

Kaune vyks pratybos „Stiprus vilkas 2023“

2023 03 19
Kompostas | pixabay.com, Mel Green FR nuotr.

Pats metas ruošti pavasarinį kompostą

2023 03 19
Automobilių numeriai | regitra.lt nuotr.

„Regitra“: atmetama penktadalis ženklų prašymų

2023 03 19
Kaune Vilniaus universitetas pirmasis Lietuvoje rengs kibernetinio saugumo bakalaurus

Klaida manyti, kad kibernetinis pavojus negresia

2023 03 19
Rodyti daugiau

Naujienos

Mokesčiai, pinigai | Pixabay.com nuotr.
Lietuvoje

L. Girskienė siūlo lengvinti paskolų naštą

2023 03 20
Lietuva pasirašė Europos plastiko paktą
Gamta ir ekologija

Neteisingai rūšiuojama dar trečdalis pakuočių

2023 03 20
Registracija internetu | sam.lrv.lt nuotr.
Lietuvoje

Pas gydytojus vis daugiau registracijų internetu

2023 03 20
Vilniaus oro uostas | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.
Lietuvoje

VNO keleivius pasitiks naujovėmis

2023 03 20
Automobilių sąvartynas | am.lrv.lt nuotr.
Lietuvoje

AAD primena reikalavimus automobilių ardytojams

2023 03 20
Rinkimai, balsavimas | vrk.lt nuotr.
Lietuvoje

Rinkimų metu rimtų pažeidimų nebuvo

2023 03 20
Mokykla | S. Žiūros nuotr.
Lietuvoje

Regitracija į mokyklas Vilniuje – iki gegužės 31

2023 03 20
Lietuvių kalba išlaisvina užsieniečius studentus: lietuviškas knygas verčia net Japonijoje
Kalba

Išmokti lietuviškai įmanoma kiekvienam

2023 03 20
Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“ Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“ Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Fredis apie Lietuvos išpilietinimo pavojus. Ką daryti?
  • jes apie M. Kundrotas. Kaip padugnės tampa aukštuomene
  • T0mas J. apie M. Kundrotas. Kaip padugnės tampa aukštuomene
  • Ričardas apie M. Kundrotas. Kaip padugnės tampa aukštuomene

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • L. Girskienė siūlo lengvinti paskolų naštą
  • A. Stabrauskas. Vilniaus Šnipiškių senieji mediniai namai. Padėtis 2015 m., papildyta 2023 m. (6. Saracėnų g., 2-oji dalis)
  • Neteisingai rūšiuojama dar trečdalis pakuočių
  • Pas gydytojus vis daugiau registracijų internetu
Lininės rankinės Lininės rankinės Lininės rankinės

Kiti Straipsniai

VNO keleivius pasitiks naujovėmis

by Ditė Česėkaitė
2023 03 20
0
Vilniaus oro uostas | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

2024 metų antroje pusėje Vilniaus oro uoste planuojama įdiegti moderniausią Pabaltijo šalių oro uostuose registruoto bagažo valdymo ir patikros sistemą....

Skaityti toliau

AAD primena reikalavimus automobilių ardytojams

by Ditė Česėkaitė
2023 03 20
0
Automobilių sąvartynas | am.lrv.lt nuotr.

Aplinkos apsaugos departamentas primena, kad norint vykdyti netinkamų naudotii transporto priemonių ardymo veiklą būtina laikytis nustatytų reikalavimų. Ardyti netinkamas eksploatuoti...

Skaityti toliau

Regitracija į mokyklas Vilniuje – iki gegužės 31

by Ditė Česėkaitė
2023 03 20
0
Mokykla | S. Žiūros nuotr.

Užregistruoti vaikus į mokyklas vilniečiai turi tris mėnesius – iki gegužės 31-osios. Tėvams nebūtina skubėti, kadangi prašymo pateikimo laikas neturi...

Skaityti toliau

Skaitytojų nuomonės:

  • Fredis apie Lietuvos išpilietinimo pavojus. Ką daryti?
  • jes apie M. Kundrotas. Kaip padugnės tampa aukštuomene
  • T0mas J. apie M. Kundrotas. Kaip padugnės tampa aukštuomene
  • Ričardas apie M. Kundrotas. Kaip padugnės tampa aukštuomene
  • Antrininkas? apie Lietuvos išpilietinimo pavojus. Ką daryti?
Kitas straipsnis
Priešmokyklinis ugdymas | smm.lt nuotr.

Studentų žinios pasens dar nebaigus universiteto

srtfondas Init

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt

   https://lazerineklinika.lt/ | https://sportsman.lt/ | CBD aliejus Lietuvoje | Farming Simulator 22 mods | ETS2 Mods | FS22 Mods | FS22 mods download | Bigbank.lt | kemi.lt | TIK BALDAI | ATS Mods | Skyrybos internetu - skyrybos bendru sutarimu | fs22 mods | ATWINS | Srotas24.lt - Dalys | Zuza.lt | LIVIN parduotuvė | Grozionamaisfinksas.lt | https://www.zvejojam.lt

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai