Pirmadienis, 27 kovo, 2023
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Naujienos Lietuvoje

Elektromobilių rida taip pat klastojama

www.alkas.lt
2023-01-10 15:43:10
0
Elektromobiliai | sumin.lt nuotr.

Elektromobili | sumin.lt nuotr.

Automobilio pirkimas turėtų būti džiugus įvykis, tačiau skaidrumo trūkumas naudotų transporto priemonių rinkoje dažnai šią patirtį apkartina. Ne išimtis ir elektriniai automobiliai.

Nors vairuotojai renkasi elektromobilius siekdami sumažinti taršą bei išlaikymo ir aptarnavimų kaštus, automobilių istorijos ataskaitas teikiančios įmonės „carVertical“ tyrimas rodo, kad jie taip pat turi didelę tikimybę tapti nesąžiningų pardavėjų aukomis – nemaža dalis gatvėmis važinėjančių elektromobilių turi suklastotą ridą.

Elektromobilių rida klastojama taip pat dažnai kaip ir kitų transporto priemonių

Šiuo metu jau nebekyla abejonių, kad ateityje dauguma važinėsime elektriniais automobiliais. Vis daugiau vairuotojų renkasi tyliai dirbančias bei aplinkos neteršiančias transporto priemones vietoje triukšmingų, iškastiniu kuru varomų, modelių. Nors įvairių šalių vyriausybės po truputį mažina elektromobilių vairuotojams skirtų lengvatų skaičių, juos daug lengviau išlaikyti nei benzininius ar dyzelinius automobilius. Tuo pačiu jie ir technologiškai pažangesni.

Deja, elektromobiliai naudoja tuos pačius skaitmeninius odometrus kaip ir kitos transporto priemonės, kurių rodmenis galima lengvai suklastoti. Įdomu tai, kad pakoreguoti ridą šiuolaikiniuose odometruose daug lengviau nei kadaise į senus automobilius montuotuose mechaniniuose.

Pasak „carVertical“, net 15,6 proc. visų Europoje važinėjančių automobilių turi suklastotą ridą. Elektrinių transporto priemonių su pakoreguotais odometro parodymais dalis panaši – 13,4 proc. Taigi tiek elektromobilių, tiek automobilių su vidaus degimo varikliais pirkėjai susiduria su panašia rizika įsigyti transporto priemonę su netikru kilometražu.

4 iš 10 elektromobilių praeityje buvo apgadinti

Maždaug pusė visų Europoje važinėjančių automobilių yra patyrę didesnių ar mažesnių apgadinimų. Elektromobilių statistika panaši – 43,6 proc. Kadangi dauguma elektrinių transporto priemonių naudojamos miestuose, kartu su senstančiu automobilių parku apgadinimų skaičius tik augs.

Nors nedideli apgadinimai automobilio ilgaamžiškumui reikšmės neturi, stipri avarija gali negrįžtamai paveikti transporto priemonės rėmą ir važiuoklę, paskatinti koroziją bei pažeisti elektromobilio bateriją. Jei daugumą smulkesnių trūkumų galima sutvarkyti, pažeistą bateriją reikėtų keisti, siekiant išvengti trumpojo jungimo ar net gaisro. Naujos baterijos kainuoja brangiai, todėl nesąžiningi pardavėjai siekia atsikratyti tokiais automobiliais kaip „neturinčiais trūkumų“.

Suklastota rida slepia tikrąją baterijos būklę

Automobilio rida yra puikus būdas įvertinti jo komponentų būklę. Dauguma elektromobilių gamintojų taiko baterijoms 100 tūkst. kilometrų garantiją. Visgi elektromobilio baterijos paprastai tarnauja ilgiau – apie 320 tūkst. kilometrų.

Žinant automobilio kilometražą, galima apytiksliai įvertinti, kiek dar tarnaus baterija. Deja, aklai pasikliauti šiais skaičiavimais negalima, nes rodmenys gali būti suklastoti, o baterijos būklę sekantis kompiuteris perprogramuotas. Kadangi nesąžiningi pardavėjai sugeba pakoreguoti odometro parodymus per keletą minučių, pirkėjai turi imtis papildomų priemonių siekdami apsisaugoti nuo apgavysčių.

„Priklausomai nuo baterijos talpos, jos pakeitimas gali atsieiti dešimtis tūkstančių eurų, o kartais net pusę automobilio vertės. Tai pati brangiausia elektromobilio dalis, nors bendrai paėmus elektrinių transporto priemonių išlaikymas pigesnis nei automobilių su vidaus degimo varikliais“, – sako „carVertical“ komunikacijos vadovas Matas Buzelis.

Parduodami automobilį su mažesne rida nei yra iš tiesų, naudotų transporto priemonių pardavėjai gali uždirbti daugiau, todėl greitu metu ši ydinga praktika niekur neišnyks. Sukčiai greitai perpranta šiuolaikiniuose automobiliuose taikomas technologijas, todėl elektromobilių paplitimas klastojamos ridos problemos neišspręs.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. Lietuvoje 1 iš 5 automobilių – su suklastota rida
  2. Siekiama sudaryti galimybę pasitikrinti automobilio ridą
  3. Vilniuje atidaroma pirmoji elektromobilių didelės galios įkrovimo prieiga
  4. Elektromobilių skaičius sparčiai auga
  5. Kuriamas elektromobilių įkrovos stotelių tinklas
  6. Elektromobilių įkrovimui bus įrengtos 57 naujos prieigos
  7. Elektromobilių įkrovimo stotelių poreikis auga
  8. Magistralėse jau veikia 10 naujų elektromobilių įkrovimo prieigų
  9. Pirmoji Vilniaus elektromobilių įkrovos stotelė
  10. Elektromobilių savininkams – nemokamas parkavimas
  11. Kiek laiko efektyviausiai veikia elektromobilių akumuliatoriai?
  12. Elektromobilių palyginimas: kurių geriausias kainos ir kokybės santykis?
  13. Iki 2030 metų visi persėsime prie elektromobilių vairo. Kodėl?
  14. Kauną aplankė elektromobilių maratono „Talinas–Monte Karlo 2012“ dalyviai
  15. Kauno rajonas populiarins elektromobilius

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Kiti Straipsniai

Dronas | Alkas.lt nuotr.

Vilniaus padangėje – daugiau bepiločių

2023 03 23
Autobusas | sumin.lt nuotr.

Pritarta keleivių vežimo autobusais pertvarkai

2023 03 23
Kodėl dažnai praverčia automobilių nuoma? | freepik.com nuotr.

Kodėl dažnai praverčia automobilių nuoma?

2023 03 23
Krovinių pervežimas | pexels.com, E. R. Bitano nuotr.

Logistikos paslaugos: nuo siuntėjo iki gavėjo

2023 03 22
Automobilių sąvartynas | am.lrv.lt nuotr.

AAD primena reikalavimus automobilių ardytojams

2023 03 20
Automobilių statymas | pixabay.com, Jarmoluk nuotr.

Požeminėse aikštelėse taip pat galioja taisyklės

2023 03 19
Automobilių numeriai | regitra.lt nuotr.

„Regitra“: atmetama penktadalis ženklų prašymų

2023 03 19
Elektromobilis | pexels.com nuotr.

Kaip krauti elektromobilį namų sąlygomis?

2023 03 12
Automobilis | pixabay.com. Buecherwurm 65 nuotr.

Duobės keliuose daro vis daugiau nuostolių

2023 03 11
Automobilių statymas | S. Žiūros nuotr.

Vilniuje keičiami automobilių stovėjimo nuostatai

2023 03 10
Rodyti daugiau

Naujienos

Ukrainos gynėjai | https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua nuotr.
Ukrainos balsas

Ukrainos ginkluotosios pajėgos kol kas negali pradėti kontrpuolimo

2023 03 26
Renginio akimirka | alkas.lt Arūno Sartanavičiaus nuotr
Lietuvoje

D. Paužuolis – pasaulio čempionas! (nuotraukos)

2023 03 26
Medžių sodinimas | S. Žiūros nuotr.
Gamta ir žmogus

Vilnius sužaliuos naujais medžiais ir krūmais

2023 03 26
Automobilis | pixabay.com, Jackson David nuotr.
Gamta ir žmogus

Daugelį vairuotojų erzina keleivių patarimai

2023 03 26
Lėktuvas | alkas.lt Arūno Sartanavičiaus nuot.
Lietuvoje

Oro uostai siūlys daugiau nei 80 krypčių

2023 03 26
Burbiškio dvaras ruošiasi Tulpių žydėjimo šventei | Rengėjų nuotr.
Gamta ir ekologija

Burbiškio dvaras ruošiasi Tulpių žydėjimo šventei

2023 03 26
Suoliukai | vilnius.lt nuotr.
Lietuvoje

Vilniuje atsiras tūkstantis naujų suoliukų

2023 03 25
Dariaus ir Girėno stadiono futbolo stadionas | kaunas.lt nuotr.
Lietuvoje

Dariaus ir Girėno stadionas „žadins“ veją

2023 03 25
Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“ Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“ Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Užčiaupta tauta apie Ukrainos ginkluotosios pajėgos kol kas negali pradėti kontrpuolimo
  • Bartas apie Ukrainos ginkluotosios pajėgos kol kas negali pradėti kontrpuolimo
  • Bartas apie Rusijoje nerimas dėl laukiamo Ukrainos kontrpuolimo
  • Atgaiva akims ir sielai apie Prof. G. Navaitis: Išmokime gyventi be streso (III)

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • S. Buškevičius. Mūsų laukia mūšis už lietuvių kalbą
  • Ukrainos ginkluotosios pajėgos kol kas negali pradėti kontrpuolimo
  • Veido kremai: ką daryti pavasarį?
  • Žalumynais reikėtų mėgautis kasdien
Lininės rankinės Lininės rankinės Lininės rankinės

Kiti Straipsniai

Vilniaus padangėje – daugiau bepiločių

by Ditė Česėkaitė
2023 03 23
0
Dronas | Alkas.lt nuotr.

Siekdami sumažinti spūstis ir pagerinti eismo pralaidumą vis labiau augančiame Vilniaus mieste, sostinės infrastruktūros planavimo specialistai nusprendė į pagalbą pasitelkti...

Skaityti toliau

Pritarta keleivių vežimo autobusais pertvarkai

by Ditė Česėkaitė
2023 03 23
0
Autobusas | sumin.lt nuotr.

Seimas priėmė Kelių transporto kodekso pakeitimus, kuriais nutarta Lietuvoje nuo liepos 1 d. įtvirtinti liberalų verslo modelį vežėjams, vežantiems keleivius...

Skaityti toliau

Kodėl dažnai praverčia automobilių nuoma?

by Jonas Vaiškūnas
2023 03 23
0
Kodėl dažnai praverčia automobilių nuoma? | freepik.com nuotr.

Sparčiausiai augančioje technologijų visuomenėje, automobilių nuoma yra pati geriausia idėja ir dabar daug žmonių ją naudoja kelionėms ar poilsiui.

Skaityti toliau

Skaitytojų nuomonės:

  • Užčiaupta tauta apie Ukrainos ginkluotosios pajėgos kol kas negali pradėti kontrpuolimo
  • Bartas apie Ukrainos ginkluotosios pajėgos kol kas negali pradėti kontrpuolimo
  • Bartas apie Rusijoje nerimas dėl laukiamo Ukrainos kontrpuolimo
  • Atgaiva akims ir sielai apie Prof. G. Navaitis: Išmokime gyventi be streso (III)
  • man apie Oro uostai siūlys daugiau nei 80 krypčių
Kitas straipsnis
Kauno Rotušė | V. Paliuliaus nuotr.

Įsibėgėja Kauno rotušės atnaujinimas

srtfondas Init

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt

   https://lazerineklinika.lt/ | https://sportsman.lt/ | CBD aliejus Lietuvoje | Farming Simulator 22 mods | ETS2 Mods | FS22 Mods | FS22 mods download | Bigbank.lt | kemi.lt | TIK BALDAI | ATS Mods | Skyrybos internetu - skyrybos bendru sutarimu | fs22 mods | ATWINS | Srotas24.lt - Dalys | Zuza.lt | LIVIN parduotuvė | Grozionamaisfinksas.lt | https://zvejojam.lt | Darbo skelbimai

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai