Jeigu galvojate pradėti nuosavą verslą ir prekiauti tiesiog iš namų, jums reikėtų žinoti keletą pagrindinių dalykų. Nors svarbiausia – neprarasti motyvacijos ir nuolat ieškoti sprendimų, šiame straipsnyje aptarsime labiau praktinius dalykus, kurie liečia veiklos organizavimą, plėtrą ir kaštų optimizavimą.
Visų pirma – pastebimas pėdsakas internete
Nors interneto rinkodara yra labai plati tema, galima aprėpti svarbiausius dalykus trimis punktais:
· Tvarkingas interneto puslapis;
· SEO optimizacija su raktažodžiais;
· Aktyvios paskyros socialiniuose tinkluose.
Tvarkingas interneto puslapis yra vienkartinė laiko ir lėšų investicija. Jame tik svarbu atnaujinti žinias apie prekes bei sukurti patogią apsipirkimo patirtį.
SEO optimizacija su raktažodžiais leis daugiau žmonių iš Google paieškų ateiti į jūsų parduotuvę (SEO paslaugos). Na, o nuolat keldami turinį į socialinius tinklus bei juose besireklamuodami rasite daug potencialių pirkėjų.
Antras svarbus dalykas – patirtis su kiekvienu pirkiniu
Priklausomai nuo to, kaip apipavidalinsite savo prekės ženklą, įdėsite laiko ir pastangų atitinkamai apipavidalindami pakuotes ir prezentaciją.
Tai daroma tam, kad jūsų pirkėjai lauktų, kol siunta juos pasieks ir džiūgautų ją išpakuodami. Internete yra platus pasirinkimas dovanų dėžučių ir dėžių, tinkamų būtent prekėms pakuoti.
Personalizuodami jų turinį bei įdėdami nemokamus mėginukus, suasmenintą padėką pirkėjui(-ai), pakvepindami turinį maloniu kvapu, įdėdami nuolaidos kuponą ar kitus priedus, sukelsite malonius jausmus pirkėjui.
Kuo daugiau vertės jis ar ji jaus gaunantys už pirkinį, tuo labiau tikėtina, kad grįš vėl, paliks teigiamą atsiliepimą arba pasiūlys jus kitiems.
Saugus ir atsakingas elgesys su siuntomis
Labai svarbu tinkamai ir profesionaliai elgtis su siuntiniais. Labai atidžiai juos supakuokite. Geriau naudoti šiek tiek daugiau pakavimo ar paminkštinimo medžiagų ir nepagailėti tų kelių papildomų centų, kadangi tokiu atveju, kada pirkėjai skuba pirkti dovaną, ruošiasi kažką įsigyti prieš kelionę ar šventę, nėra laiko grąžinimams ar pakeitimams dėl pažeistų pakuočių.
Tinkamai pasirūpindami ir apsaugodami siuntas bei automatizuodami informacijos dalinimąsi apie siuntos keliavimą su pirkėju, labai padidinsite jų pasitenkinimą.