Automagistralės kategorija A1 kelio Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožui nuo 18,1 km iki 95 km bus suteikta, kai bus baigti visi šiuo metu minėtoje atkarpoje vykdomi projektai ir priimti darbai. Atskiruose A1 kelio Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožuose atnaujiniom darbai yra visiškai baigti, tačiau projektas visa apimtimi galutinai bus įgyvendintas iki šių metų pabaigos.
Šiuo metu minėtame kelio ruože yra vykdomas projektas, kurio metu įrengiamos greičio valdymo ir įspėjimo sistemos.
Magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruože nuo Vilniaus iki Kauno įrengiamos 49 naujos greičio valdymo ir įspėjimo sistemos, kurias sudaro elektroniniai kintamos informacijos kelio ženklai (toliau – KIŽ), orų sąlygų jutikliai, fiksuojantys kelio dangos būklę, temperatūrą, vėjo stiprumą ir kitus parametrus, bei transporto srautų analizavimo įrenginiai, apskaičiuojantys eismo srautus konkrečiose kelio vietose.
Kelių direkcijos Eismo informacijos centras svetainėje eismoinfo.lt KIŽ pagalba taip pat įspės eismo dalyvius apie kelyje vykdomus darbus, eismo įvykius ar kitas kliūtis.
„Greičio valdymo ir įspėjimo sistemų įrengimas – svarbi magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda rekonstravimo pagal automagistralėms keliamus reikalavimus plano dalis. Atsižvelgiant, kad tai viena labiausiai apkrautų Lietuvos valstybinės reikšmės transporto arterijų, visa šiuo metu diegiamų inžinerinių eismo saugos priemonių visuma padės užtikrinti ne tik patogų, bet ir saugų susisiekimą tokio intensyvumo, automagistralėms taikomus reikalavimus atitinkančiame kelyje“, – pabrėžia VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius.
Įgyvendinant magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda projektą ruože nuo Vilniaus iki Kauno pakeisti metaliniai apsauginiai atitvarai skiriamojoje kelio juostoje, dalyje kelio ruožų įrengtos tinklo tvoros nuo laukinių gyvūnų. Taip pat rekonstruotos greitėjimo ir lėtėjimo juostos, įrengti pėsčiųjų takai ir perėjos skirtingame lygyje, apšvietimas, vykdomi kiti darbai.
Pagrindinis rekonstravimo darbų, vykdomų minėtame ruože, tikslas – užtikrinti eismo saugos reikalavimus, tokio intensyvumo keliams atitinkančias sąlygas. Tik užtikrinus reikiamus saugos ir techninius reikalavimus ir kai kelias atitiks automagistralei taikomus reikalavimus, pagal Kelių eismo taisykles juo bus galima važiuoti 130 km/h greičiu vasarą ir 110 km/h greičiu žiemą.
Šiuo metu A1 kelyje Vilnius–Kaunas–Klaipėda atskiruose darbų vykdymo ruožuose taikomi eismo apribojimai pagal suderintas arba tipines schemas, todėl vairuotojus prašome būti atidiems, vadovautis kelio informaciniais ženklais, pasirinkti saugų greitį. Dėkojame už supratingumą.
Išprususi žiniasklaida labai dažnai rašo „autostrada“ 🙂