Laisvėjant karantinui, nuo vasario 15 d. Lietuvos paštas keičia ir kai kurių paslaugų teikimo tvarką – grąžinamas įprastas registruotų siuntų bei laiškų pristatymas, kai jie įteikiami gavėjui į rankas, taip pat atsiimant siuntą iš kurjerio, už siuntą bus galima atsiskaityti grynaisiais. Kaip ir iki šiol, paslaugos teikiamos laikantis visų saugumo reikalavimų, klientai aptarnaujami laikantis principo „iki slenksčio“.
„Dirbdami karantino sąlygomis visuomet esame pasiruošę greitai reaguoti į vykstančius pasikeitimus. Klientų bei darbuotojų saugumas karantino metu yra vienas svarbiausių prioritetų, daugelis įvestų veiklos pokyčių buvo skirti saugumui užtikrinti. Atsižvelgdami į naujausius Vyriausybės nutarimus, o kartu ir į gyventojų poreikius, į įprastą tvarką nusprendėme grąžinti vieną labiausiai klientų laukiamų paslaugų – registruotų laiškų bei siuntų įteikimą į rankas. Šiuo metu siuntų srautas vis dar neįprastai didelis, todėl grįžimas prie įprastos registruotų siuntų įteikimo tvarkos turėtų sumažinti ne tik siuntų srautą paštomatuose, bet ir norinčių atsiimti eiles prie pašto skyrių,“ – sako Lietuvos pašto Tinklo direktorius Jonas Sadauskas.
Siekiant išvengti pavojų keliančio kontakto, jos iki šiol buvo dedamos į pašto dėžutes, o jeigu netilpdavo ar pašto dėžutė būdavo netvarkinga, siunta būdavo paliekama pašte arba nukreipiama į paštomatą. Nuo pirmadienio paslauga bus teikiama įprasta, iki karantino taikyta tvarka: registruotos siuntos bei laiškai bus įteikiami gavėjui į rankas, atsiimant gavėjas per saugų atstumą turės pasirašyti planšetėje. Tuo atveju, jeigu gavėjo nebus namuose, registruotas laiškas ar siunta bus nukreipta į gavėjo adresui priskirtą pašto skyrių, kai kurios siuntos, ant kurių nurodytas gavėjo mob. tel. nr., bus nukreiptos į artimiausią LP EXPRESS paštomatą – gavėjui apie gautą siuntą bus paliktas popierinis pranešimas (jeigu siunta nukreipta į pašto skyrių) arba trumpoji SMS žinutė.
Taip pat nežymiai keičiasi siuntos atsiėmimo iš LP EXPRESS kurjerio tvarka. Nuo pirmadienio vietoje siuntos gavimo kodo pateikimo per saugų atstumą galima pasirašyti planšetėje; siuntos su išperkamuoju mokesčiu (COD) galės būti apmokamos tiek grynais, tiek banko kortele. Dėl saugumo rekomenduojama naudotis mokėjimo kortele, kuri turi bekontakčio mokėjimo galimybę.
Laiškininkai ir kurjeriai gyventojus aptarnauja laikydamiesi principo „iki slenksčio“. Jeigu aptarnaujamas daugiabučio gyventojas, paslaugos teikiamos laiptinėje, jeigu nuosavo namo gyventojas – kieme. Siunta ar laiškas įteikiamas gavėjui ar pasirašoma per saugų, ištiestos rankos atstumą. Laiškininkai ir kurjeriai su savimi turi dezinfekcinius skysčius, todėl po kiekvieno kliento aptarnavimo, priemonės, kurias lietė klientas, yra dezinfekuojamos.
Šiais metais susiduriama su neįprasta spadėtimi – siuntų srautai vis dar labai dideli, taip pat yra pandemijos sukeltų trikdžių, kurie labiausiai liečia užsienio siuntas, ypač gaunamas iš trečiųjų šalių, pavyzdžiui, Kinijos, taip pat kai kurias siunčiamas, pavyzdžiui, į JAV, Kanadą, Izraelį, Kiprą.
Lietuvos paštas atsiprašo žmonių už šiuo metu galimus nepatogumus, daroma viskas, kad siuntos gavėjus pasiektų kaip galima greičiau.
Reklama: Siųsk pigiau