Susisiekimo ministerijai išnagrinėjus kaimyninių šalių patirtį, susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius ketina klausimą dėl žieminių padangų naudojimo laikotarpio įtraukti į Eismo saugumo tarybos artimiausio posėdžio darbotvarkę. Ketinama įvertinti žieminių padangų naudojimo laikotarpio trumpinimo poreikį bei galimas to pasekmes ir grėsmes.
Dabar galiojantis žieminių padangų naudojimo laikas nustatytas remiantis daugiamečiais orų stebėjimo rezultatais. Lapkričio, vasario ar kovo mėn. net ir esant gana šiltiems orams dienos metu, naktimis dažnai susidaro neigiama arba artima 0 temperatūra. Pagal eismo sauga besirūpinančių institucijų rengiamas rekomendacijas (tyrimus) ir padangų gamintojų teikiamą oficialią informaciją, vasarinės padangos nėra tinkamos naudoti, kai oro temperatūra nukrenta žemiau kaip +7°C.
Vasaros sezonui skirtos padangos nėra tinkamos naudoti šaltuoju periodu, nes pablogėja jų sukibimas su kelio danga, pailgėja stabdymo kelias, pablogėja transporto priemonės valdymas, didėja grėsmė eismo įvykiui kilti ir pan. Tokių padangų naudojimas, kai oro temperatūra yra žemesnė kaip +7°C, kai yra sniego ir ledo, o oro temperatūra artima 0, kai važiuojamojoje kelio dalyje gali susidaryti plikledis, gali turėti neigiamos įtakos eismo saugai.
Transporto priemonių padangų naudojimo tvarka ir galimi lankstesni padangų naudojimo laikotarpis Vyriausybės buvo iš esmės svarstyti 2015–2016 metais. Siūlymas numatyti trumpesnį draudimo eksploatuoti motorines transporto priemones ir priekabas su vasarinėmis padangomis laikotarpį buvo nagrinėtas 2015 m. spalio 19 d. Valstybinės eismo saugumo komisijos posėdyje.
2016 m. Vyriausybėje buvo svarstomi Kelių eismo taisyklių 230 punkto pakeitimai, kuriais lanksčiau reglamentuotas mopedų, motociklų, triračius, visų rūšių keturračių vasarinių padangų naudojimas kovo ir lapkričio mėn.