Sekmadienis, 25 gegužės, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Naujienos Lietuvoje

Spaudos konferencija: Savaitgalį galimai klastoti ar gadinti surinkti Referendumo paskelbimo piliečių parašai (video)

www.alkas.lt
2013-12-02 11:30:39
107
Žemės nepardavimo užsieniečiams referendumo iniciatyvinė grupė įregistravo prašymą VRK
Alkas.lt nuotr.

Gruodžio 2 d., 14 val.,  Seimo spaudos konferencijų salėje įvyko Lietuvos Nepriklausomybės Akto signataro, Persitvarkymo Sąjūdžio iniciatyvinės grupės nario Zigmo Vaišvilos ir Referendumo dėl Lietuvos žemės ir valstybės susigrąžinimo iniciatyvinės grupės atstovų spaudos konferencija „Savaitgalį galimai klastoti ar gadinti surinkti Referendumo paskelbimo piliečių parašai“.

Lapkričio 29 d. Lietuvos Respublikos iniciatyvinė grupės referendumui paskelbti (keičiant Lietuvos Respublikos Konstitucijos 9, 47 ir 147 straipsnius) Lietuvos Respublikos Vyriausiajai rinkimų komisijai (VRK) pateikė 320 818 Lietuvos Respublikos piliečių balsų.

Tačiau paaiškėjo, kad praeitą savaitgalį, t.y. ne darbo metu, VRK, pažeisdama įstatymų reikalavimus susirinko darbo vietoje ir, pagal 2013-12-01 d. viešai paskelbtus duomenis galimai klastojo ir/ar gadino Referendumo paskelbimo Piliečių parašų lapus.

VRK nario Justino Žilinsko liudijimas apie tai, kas vyksta VRK
VRK nario Justino Žilinsko liudijimas apie tai, kas vyksta VRK

Signataras Zigmas Vaišvila kreipėsi į LR Generalinę prokuratūrą dėl šių galimai nusikalstamų LR VRK narių veikų ištyrimo, o LR iniciatyvinės grupės referendumui paskelbti nariai – į LR VRK dėl paaiškinimų pateikimo ir parašų tikrinimo proceso stebėjimo.

Tiesioginę spaudos konferencijos transliaciją galima buvo stebėti ČIA arba ČIA.

Vykstant spaudos konferencijai jos dalyviams galima buvo internetu pateikti klausimus. Nuoroda į klausimų uždavimo sistema (veiks spaudos konferencijos metu) ČIA.

Žiūrėkite spaudos konferencijos tiesioginės transliacijos iš Seimo vaizdo įrašą:

Skelbiame gruodžio 2 d. Generalinei prokuratūrai įteikto Nepriklausomybės Akto signataro Z.Vaišvilos prašymo dėl įkiteisminio tyrimo pradėjimo tekstą:

PRAŠYMAS dėl ikiteisminio tyrimo pradėjimo

LR Vyriausioji rinkimų komisija, š.m. lapkričio 29 d. priėmusi LR iniciatyvinės grupės referendumui paskelbti (keičiant Lietuvos Respublikos Konstitucijos 9, 47 ir 147 straipsnius) pateiktus parašų rinkimo lapus, pažeisdama įstatymų reikalavimus, praėjusį savaitgalį, t.y. ne darbo metu, susirinko darbo vietoje ir, pagal www.komentaras.lt 2013-12-01 straipsnyje „VRK narys giriasi dėl “lapais braukiamų” referendumo parašų“ pateiktą informaciją, galimai atliko šias nusikalstamas veikas, atitinkančias šiuos LR Baudžiamojo kodekso straipsnių požymius – BK 173 str. (referendumo dokumentų suklastojimas), 174 str. (neteisingas referendumo balsų suskaičiavimas), 175 str. (referendumo dokumentų sunaikinimas ar sugadinimas), 228 str. (piktnaudžiavimas), 294 str. (savavaldžiavimas), 400 str. (dokumentų suklastojimas). Tai patvirtina šie viešai 2013-12-01 d. paskelbti www.komentaras.lt duomenys:

1. VRK dirbantis Justinas Žilinskas, neslėpdamas džiaugsmo savo socialinio tinklo paskiroje išplatino žinutę, kurioje teigia, jog surinktus parašus neįvardintas narys braukia “ištisais lapais”, t.y. pripažįsta negaliojančiais dešimtis parašų iš karto. Pats žinutės autorius irgi neslepia kai kuriuos parašus anuliuojantis.

2. 2013-12-01 d. 14 val. pastebėta, kad VRK pastate dega šviesos ir dirba žmonės. Atvykus į vietą buvo paprašyta VRK pirmininko Z.Vaigausko komentaro dėl šios žinutės ir paaiškinimo, ką veikia VRK nariai sekmadienį darbe. Z.Vaigauskas teigė, kad žino apie Facebook tinkle pasirodžiusią žinutę. Taip pat Z. Vaigauskas, paklaustas, ar pačiam tekę matyti galimai brokuotus lapus, pašnekovas teigė, kad vieną lapą, kur kyla įtarimai, kad jis buvo pildomas vieno asmens, matęs ir jį parodė neįvardintas “tas pats” komisijos narys. Į klausimą, kuo šio metu užsiima VRK, Z.Vaigauskas atsakė kad yra “kuriama metodika” (parašų skaičiavimo ir tikrinimo – aut. pastaba), su kuria buvo žadėta supažindinti jau šį pirmadienį.

Atsižvelgiant į šią informaciją, kurią žiniasklaidai patvirtino ir LR VRK pirmininkas Z. Vaigauskas, ir į tai, kad tokiais galimai nusikalstamais būdais gali būti šiurkščiai pažeistos apie 320000 Lietuvos piliečių teisės į referendumą (vienas jų esu ir aš, Zigmas Vaišvila, pasirašęs Piliečių parašų rinkimo lape Nr.007796 dėl referendumo keičiant Lietuvos Respublikos Konstitucijos 9, 47 ir 147 straipsnius), nedelsiant prašau pradėti ikiteisminį tyrimą dėl LR VRK narių galimai nusikalstamų veikų atlikimo).

Zigmas Vaišvila

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. Z. Vaišvilos spaudos konferencija: Ar susigrąžinsime valstybę? (video)
  2. Spaudos konferencija Seime: Kas ir kodėl laidoja Lietuvos Konstituciją? (video)
  3. Seime spaudos konferencija „Susigrąžinkime Žemę ir Valstybę! (parašų referendumui rinkimo rezultatai)“ (video)
  4. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Ar slepiant Prezidentės biografiją galima peržengti įstatymą? (video)
  5. Z. Vaišvilos spaudos konferencija: Kodėl norima keisti Atgimimo istoriją? (tiesioginė transliacija, video)
  6. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Kam Lietuvoje reikalingas ambasadorių skandalas? (video)
  7. Z. Vaišvilos spaudos konferencija: Laikas pasakyti Tautai, į kur vedama Lietuva Europos Sąjungoje? (video)
  8. Z. Vaišvilos spaudos konferencija: Tiesos ieškojimas teismuose. Pramuškime abejingumo ir melo sieną! (video)
  9. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Susigrąžinkime valstybę! (video)
  10. Seime Z.Vaišvilos spaudos konferencija dėl AE referendumo sprendimo įgyvendinimo (tiesioginė transliacija)
  11. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Ar Lietuvos valdžia jau tapo homoseksualizacijos įrankiu? (video)
  12. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Ar turime teisę tikėti Prezidente Dalia Grybauskaite? (tiesioginė transliacija, video)
  13. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Spalio 31-osios „provokacija“ – ko siekia Rusija ir Rygos omonininko advokatas? (video)
  14. Z.Vaišvilos spaudos konferencija „Ar valstybė dar turi stuburą?“ (video)
  15. Z.Vaišvilos spaudos konferencija „A.Paleckio liudytojai traukiasi…“ (video)

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pasirinkite kategoriją

    Pastabos 107

    1. pioiyoipipoi says:
      11 metų ago

      kazkaip jauciu kd ta qubiloidine ir kitos pries referenduma pasisakantcios politines grupuotes ir nariai bus ne uz kalnu teisiami.

      Atsakyti
    2. Arnas says:
      11 metų ago

      Kartosis patvorio istorijos? Vėl ieškosite priešų, niekadėjų gadintojų. Tik visi ir žiūri, kaip jums pakenkti. matomai vėl kažkoks “…filų klanas”. mano manymu, į tokius kaip jus reiktų kreipti kuo mažiau dėmesio. O “Alkui” patarčiau pagaliau subręsti ir visus tokius,, kuriems visuomet kažkas vaidenasi, tiesiog ignoruoti. Neblogas portalas esate. Tačiau perdėtas dėmesys visokiems marginalams tikrai jūsų nepuošia.

      Atsakyti
      • medus says:
        11 metų ago

        Labai nebrandus ir galimai dar labiau išsigandęs komentaras.

        Piliečių iniciatyva rengti refrendumą yra numatyta Konstitucijoje (paneikite, jeigu tai netiesa) ir šiuo pagrindu piliečiai surinko gerokai virš 300 000 (kiek žinau apie 320 000) parašų. Šiai iniciatyvai ne tik nebuvo suteiktas įstatymais numatytas viešinimo laikas, bet jai buvo kliudoma visokiais būdais. Jeigu yra informacjos, jog parašų lapai yra gadinami arba naikinami, tai jau būtų teisėsaugos dalykas. Taigi, belika pažvelgti į faktus, apie ką ir bus konferencija.

        Ar referendumas ir Tautos valia jums kelia tokį pavojų, kad dėl to Lietuvoje turėtų nustoti galioti įstatymai ir Konstitucija? Ar Lietuva nebėra demokratiška teisinė valstybė? Kodėl taip manote?

        Atsakyti
        • mintis says:
          11 metų ago

          viso 320 818 parašų.

          Atsakyti
      • mintis says:
        11 metų ago

        kas tie “marginalai”? Sudurtinis žodis galimai būtų : margi analai?Na Alke tokių tikrai nėra .Ieškokite toliau.

        Atsakyti
    3. kodel negaliu paziureti konferencijos? says:
      11 metų ago

      ????????

      Atsakyti
      • medus says:
        11 metų ago

        Ji įvyks šiandieną 14 val. 🙂

        Atsakyti
    4. Luotinykas says:
      11 metų ago

      Jie matyt tikrins “atsitiktinę” imtį, o paskui apibendrins netinkamų parašų dalį visiems. Vienas iš sukčiavimo būdų – rasti “gerą atsitiktinę” nedalyvaujant stebėtojams.

      Atsakyti
      • Istorija says:
        11 metų ago

        Sutinku. Akivaizdu, kad bus siekiama tikrinimui atrinkti tuos lapus, kuriuose iš pažiūros yra daugiau neatitikimų ir pagal tai bus skaičiuojamas “neatitikimų procentas”. Turbūt dėl to VRK ir buvo “dirbama” savaitgalį. Įdomu ar patinkimas gali vykti be stebėtojų. Jeigu tikrinami atsitiktiniai parašų lapai, tai atsitiktiniai turėtų būti traukiami tik dalyvaujant stebėtojams. Argi tai nėra niekaip teisiškai apibrėžta?

        Atsakyti
        • Luotinykas says:
          11 metų ago

          Klausimas, kiek išvis teisėtas toks tikimybinis vertinimas. Čia be teismų neturėtų apsieiti.

          Atsakyti
          • Istorija says:
            11 metų ago

            Suprantama, kad visų virš 300000 parašų niekas netikrins, bus taikoma kažkokia atranka. Bet ji turėtų būti tikrai atsitiktinė atranka ir dalyvaujant stebėtojams, geriau ir teisininkams. Tik kad jau ta atranka padaryta savaitgalį turbūt. Tokia atranka turėtų būti neteisėta ir atliekama iš naujo.

            Atsakyti
            • Vytangas says:
              11 metų ago

              Kokia lapų atranka? Juk kalbama apie parašų skaičių!!! Vienintelis būdas skaičiuoti gali būti tik 1,2,3,4,5,6…. ir t.t.

            • Istorija says:
              11 metų ago

              Parašų skaičius jau yra fiksuotas priduodant lapus VRK, taigi kiek jų yra, klausimas nekyla. Toliau tikrinamas parašų tikrumas, pasirašymo atitikimas tam tikroms apsunkinančioms sąlygoms. Tuo tikslu nebus tikrinami visi parašai, o tik jų atrinkta dalis. Paklausykite konferenciją, jei video bus.

      • N says:
        11 metų ago

        Šiais kompiuterių laikais yra įmanoma patikrinti net ir 320 tūkst. parašų.

        Atsakyti
        • medus says:
          11 metų ago

          Būtų galima, tik pirma reikėtų suvesti 320 000 asmenų į bazę. Kita vertus, VRK to nedarys, nes ieško jie ne to, ar žmogus realus (jie žino, kad asmenų klastojimo galimybė labai maža) – ieškoma prie ko galima prikibti kaip “neatitinkantį reikalavimų. Čia atsiveria labai plačios galimybės…kai nori, kai labai reikia, kai liepia..

          Atsakyti
    5. Nepolitikas says:
      11 metų ago

      Trumpas sakinys: „Kartosis patvorio istorijos?“, ir iškarto aišku koks tai yra padaras, t.y. „asmuo“. Stebuklu nebūna. ES gelbėtojai daro viska, kad „užgniaužti“ referendumą: Informacinė blokada, niekinimas, šmeižimas ir ant galo klastojimas. Viskas kaip per rinkimus : kelėtą brūkšnių ir „darbas“ padarytas. Svarbiausiai, kad tai atitinka visoms partijoms, teisėsaugai ir valdžiai – tai reiškia kad klastojimo „faktas nepasitvirtina“. Matau pas gerb. Vaišvilą gera politinį bruoži – įtarimas, kuris visada pasitvirtina. Manau dabar dauguma supranta, kad ne mes 23 m. rinkom valdžią, o ES ir NATO, VRK rankomis. Tai dar vienas pagrindas Konstitucijos papildymui – VRK nariai turi būti visuotiniai renkami, bei negali būti politinių organizacijų nariai. Bravo gerb. Vaišvilai! Čia tiesiog Tautos Sargybinis.

      Atsakyti
      • Tadas says:
        11 metų ago

        Vaisvila…. 😀 ziurint ka jis sapalioja neapleidzia svetimos gedos jausmas

        Atsakyti
    6. Simona says:
      11 metų ago

      Prieš pateikiant lapus VRK,tikriausiai gerbiamieji juos (kiekvieną lapą) fotografavote/įamžinote,nes jei neatlikote tokios paprastos užduoties,tada sriubą teks valgyti be šaukštų ir tą pačią iš “carito – maisto banko”.

      Atsakyti
      • Jonas Vaiškūnas says:
        11 metų ago

        Daug protingų PO TO. Tikiuosi gerbiamoji, Simona jau PRIEŠ TAI jūs perspėjote organizatorius, kad TAIP darytų. O gal ir pati padėjote?

        Atsakyti
        • Kemblys says:
          11 metų ago

          Negalima paveiksluoti tų lapų su ŽMONIŲ duomenimis, už tai tektų atsakyti.

          Atsakyti
          • Simona says:
            11 metų ago

            Galima,tai parašyta LR įstatymuose.
            Neatlikus tokio veiksmo,kaip įamžinimas parašų rinkimų lapų,tada belieka tik žaidimas vardan žaidimo.
            Jiems buvo siūlyta tai atlikti,bet kažkodėl greit sureaguota priešingai,lyg neparankus toks siūlymas yra,ypač sureaguota OSFL ir kitų jos pasekėjų.
            Pradeda dengtis LR konstitucija,LR įstatymais,ES nuostatomis ir visa kita velniava.
            A.Daunys asmeniškai būtų tai atlikęs,bet mat ALF su OSLF stygas įtempė.
            Nešvarumai,kaip ir visad,kur tik žmonių sambūris,tuoj kuolai kalami..

            Atsakyti
            • Kemblys says:
              11 metų ago

              Įstatymų nežinau, negaliu ginčytis.
              Atmintinėje, kiek prisimenu, buvo parašyta: negalima kopijuoti. Aš pats pasirašiau, nenorėčiau, kad mano duomenys patektų į kažkieno rankas. Dėl šios priežasties daug žmonių atsisakė rašytis arba rašėsi labai abejodami.

            • mintis says:
              11 metų ago

              domenų kopijuoti negalima.Vienu neatsakingu veiksmu galima sugadinti visą atsakingą darbą.Užtenka apyrašų,kiekviename lape Nr toks ir toks kiek buvo parašų.

            • Kemblys says:
              11 metų ago

              Taip, mes parašėme parašų skaičių ir kiek sugadintų. Kas iš to? Tikrinant lapus, galima panašiu rašikliu ką nors apvedžioti, pataisyti – sugadinta. Per rinkimus buvo tokių skaičiuotojų.

            • Vilmantas Rutkauskas says:
              11 metų ago

              O kakažin ar liks Vaigausko paslaptyje tai, ar mūsų priežydentė pasirašė ?

            • TO VILMANTUI says:
              11 metų ago

              PREZIDENTE SU VISA SAVO PREZIDENTINE APLINKA NEPASIRAŠĖ

            • savanore says:
              11 metų ago

              GEDA .

    7. cito says:
      11 metų ago

      Skubiai reikia telkti žmones prei VRK. Ir dar. PRIVALO iniciatyvinė grupė išsireikalauti stebėtojų ATSTOVŲ vietą VRK. Bet kuris išbraukiamas parašas TURI BŪTI MOTYVUOTAI PAAIŠKINTAS ATSTOVAMS. Kito kelio nematau.

      Atsakyti
    8. na va says:
      11 metų ago

      Kaip gerai, kad organizatoriai šalia turi gerbiamą Zigmą. Be jo prasimušinėjimų iki Seimo tiesioginių transliacijų ir kitų kaip signataro teisių pasinaudojimų, organizatoriams būtų “chana”…

      Atsakyti
    9. liūdna says:
      11 metų ago

      Nusvyra rankos, kaip susiduri su tokiom niekšybėm. Ne veltui Vainauskas sėdi šioje vietoje. Ir sėdės, kol išneš kojomis į priekį. Išsigimimas.

      Atsakyti
      • taip negalima says:
        11 metų ago

        Ne liūdėti- KOVOTI reikia! Tik taip mes apsiginsim. Štai spaudos konferencija- jums prieš akis tie Žmonės, kurie nenuleidžia rankų. Tereikia jiems pagelbėti savo aktyviu palaikymu. Ypač, jei būtumėt vietinis vilnietis, visa sąlygas turėtumėt tokioje pagalboje sudalyvauti. Sėkmės!
        Beje, nebus Vaigauskas, bus kitas. Visi jie- Sistemos sraigteliai… Ne pavardėje esmė.

        Atsakyti
      • mintis says:
        11 metų ago

        turbūt norėjote pasakyti Vaigauskas?

        Atsakyti
    10. Kemblys says:
      11 metų ago

      Prieš tris dienas rašiau apie klastojimo galimybę:

      Seime spaudos konferencija „Susigrąžinkime Žemę ir Valstybę! (parašų referendumui rinkimo rezultatai)“ (video)
      Kemblys: 2013 11 30 09:20
      Mūšio dar nelaimėjome, parašus dabar skaičiuos. Nežinau kokios galimybės gadinti ‘nežymiai’ įrašus, bet, kiek teko būti stebėtoju per rinkimus, tai įmanoma.
      MES LAIMĖJOME – IŠJUDINOME ŽMONES PRADĖTI REIKŠTI SAVO NUOMONĘ. Po pirmųjų sąjūdžio renginių, tik dabar žmonės pradeda atsipeikėti.
      ‘Karo’ nelaimėsime, jei tikėsimės viską įveikti žmones ‘uždegančiomis’ bangomis. Dabar laikas SKLEISTI lietuvius vienijančią pasaulėžiūrą.

      Atsakyti
      • mintis says:
        11 metų ago

        pritariu.Kiekvieną dieną,jau dabar,eikia rašyti apie žemės svarbą,apie tai,kad be žemės-nera valstybės, o Tauta išsibarsčius,kaip vilko išgąsdintos avelės.

        Atsakyti
      • žmogiškasis faktorius says:
        11 metų ago

        Klastojimo galimybė labai paprasta. Vienų pasirašiusiųjų duomenis išimti ir vietoje jų įdėti pakartotinus kitų pasirašiusiųjų duomenis. Tokiu atveju niekas negalės nieko įrodyti. Rašau apie tai todėl, kad jau esu apie tai rašęs. Ir apie apsisaugojimo nuo tokio sukčiavimo galimybę buvau užsiminęs. – Atšviesti ne visą parašų rinkimo lapą, o uždengus dalį ar visus asmens tapatybės duomenis. Taip būtų galima,prireikus, sutikrinti jau suskaičiuotų lapų autentiškumą. Nežinau ar ką sudomino tokia mintis.

        Atsakyti
    11. :) says:
      11 metų ago

      ohohohoho kiek konferencijos dalyvių! o ką tie du vaikučiai kalbės 😀 ???

      Atsakyti
      • Povilas says:
        11 metų ago

        Konferencijos dalyvių skaičius tik parodo, kad žiniasklaidai neįdomu tai, kuo gyvena daugiau nei dešimtadalis Lietuvos gyventojų! Labai degeneravusi Lietuvos žiniasklaida, nieko nepasakysi. Tai išsigimusiai oligarchinei žiniasklaidai tuo pat metu būna labai įdomus keleto iškrypėlių paradas, jai įdomu kas ką ir kaip nužūdė, kurį nagą nusilaužė kažkelinta bebalsė estrados kerėpla ir t.t., t.y. visa kas paralyžiuoja žmogaus intelektą, daro jį darbiniu robotu, tolerastiniu homunkulu.
        Atsidėkodamos jiems, valdžią užgrobusios oligarchinės gaujos, kai kada šitai išsigimusiai žiniasklaidai įkrečia rykščių: iškrato butus, kompiuterius; kartais duodą saldainį: leidžia susirinkti į piketą, kuriam neišduotas leidimas ir už tai nebaudžia baudomis.

        Atsakyti
        • :) says:
          11 metų ago

          na taip, viskas teisingai, bet ne tai norėjau parašyti. Tiesiog gražu žiūrėti, kaip pilietiškumo mokoma jauniausioji karta 🙂

          Atsakyti
        • Kemblys says:
          11 metų ago

          Z.Vaišvila rengė daug spaudos konferencijų, dabar, kada reikia, – EILINĖ.

          Atsakyti
          • Ojei says:
            11 metų ago

            Vaišvilos konferencijos ne tiek parodo, kiek “oligarchinei žiniasklaidai” neįdomu, o kiek savi palaikytojai nesugeba (arba veikiausiai – nenori) susiorganizuoti ir nueiti į tas konferencijas bent staitistais pabūt. Nes dabar tai juokinga, kai Vaišvila tuščiai salei tas konferencijas kas savaitę rengia.

            Ir tik nereikia sakyti, kad “žmonės dirba – neturi galimybės”. Kai reikia piketuose plakatais mosuoti, tai vidurį darbo dienos bent 10 atsiranda. Matyt mieliau gatvėse parėkauti, nei gyvai sudalyvauti čia 🙂

            Atsakyti
            • Dalyviai says:
              11 metų ago

              Dalyvauti galite, jeigu gausite leidimą į seimą. Tai greičiausiai reikia suderinti iš anksto, ne taip paprasta. Vaišvila kalba ne salei, o stebintiems internetu.

    12. savanore says:
      11 metų ago

      kaip gera matyti siuos veidus.aciu uz konferencija.

      Atsakyti
    13. medus says:
      11 metų ago

      Dėkoju visiems konferencijos prelegentams, dėl kurių neabejingumo ir iniciatyvos galime palaikyti ryšį šiuose labai svarbiuose įvykiuose.
      Ypač dėkoju gerb. Signatarui Z. Vaišvilai, be kurio geranoriškumo, atkaklumo ir nenuilstamo darbo, ši mūsų pilietinė iniciatyva galbūt būtų buvusi užgniaužta. Esant beveik visos žiniasklaidos blokadai piliečiams svarbiais klausimais, galimybė rengti konferencijas buvo (ir yra) labai svarbi. Džiugu, kad esame kartu, kad galime kartu stengtis dėl geresnio kiekvieno lietuvio gyvenimo savo tėvų žemėje, jeigu sugebėsime ją išsaugoti.

      Galinčius dalyvauti VRK posėdžiuose kviečiu tai padaryti (rytoj 17 val. VRK?) bei kitaip reikšti pilietinį aktyvumą, ir esant poreikiui, draugiškai paraginti VRK skaičiuoti sąžiningai.

      Savaitgalį pailsėjome, tikrasis darbas tik prasideda:) Stiprybės visiems.

      Atsakyti
      • Eduardas says:
        11 metų ago

        pritariu, ryt 17val visus kas galite atvykti i VRK Gyneju 8 kvieciu sudalyvauti viesame posedyje. Turi susirinkti kuo daugiau zmoniu. Turime apginti savo teise i valstybe. Jei neparodysime savo ryztingo apsisprendimo VRK tik bus dar lengviau neuzskaityti atitinkama kieki parasu. Isivaizduokite vaizdeli ateina 10 zmogeliuku, tai VRK tik pasijuoks ir prades drasiai braukyti reikalinga kieki parasu, o jei susirenka bent 1000 manau ne viena VRK nari ispiltu prakaitas ir kelenai drebet pradetu jei megintu kazkiek parasu neteisetu budu neuzskaityti. Nepatingekite ir ryt vietoje sedejimo prie interneto ar teliko ziurejimo atvaziuokite, kuo musu bus daugiau, tuo didesne tikimybe, jog nebus sukciaujama.

        Atsakyti
        • S says:
          11 metų ago

          Reikia važiuot žiūrėt tų lapų, kuriuos rinkome ar kažkaip koordinavom. Jie prižadėjo visus leist patikrint pagal lapų numerius. Čia garbės reikalas kiekvienam susigaudančiam nuvažiuot ir patikrint matytus lapus. Derinkit su tais, kuriems pridavėt. Jeigu neįleis visų norinčių koordinatorių, reiškia aiškiai apsimelavo. Tada VRK – žlugusi.

          Atsakyti
    14. Ačiū says:
      11 metų ago

      Ačiū už šią spaudos konferenciją. Jau buvo kilę daugybė klausimų dėl tolimesnės įvykių eigos. Daug kas paaiškėjo ir palengvėjo. Smagu girdėti, kad nuo pat pirmos dienos imatės aktyvių veiksmų apsaugoti mūsų visų išreikštą valią. Tikėkimės, kad visa tai privers VRK dirbti tvarkingai , sąžiningai ir laikantis įstatymų. Tokie šios dienos VRK laviravimai, apie kuriuos kalbėjo prelegentai, įrodo, kad jie ne tik bijo mūsų Tiesos, bet ir pradeda mus gerbti. Tik neleiskim jiems atsipalaiduoti- budėkim.

      Atsakyti
    15. Kestutis Urba says:
      11 metų ago

      Saugant savos Lietuvos žemės ir jos turtų rinką, sėkmingas 320 tūkst. piliečių parašų surinkimas Lietuvos žemės bei jos gelmių nepardavimui ir demokratijos plėtrai tėra tik mažas žingsnelis geriau tvarkantis ir ekonominius dalykus. Svarbiausia, kad patriotai žemių gynėjai stojo ir už tyrų Lietuvos vandenų apsaugojimą nuo itin grėsmingos besaikės bent ketvertą kartų intensyvesnės europinės žemės ūkio chemizacijos. Joje pirmu smuiku tebegroja vakarų alkoholio magnatai besivaikantys tik didžiausių pelnų. Stipresnio ES pagaminto alkoholio eksportas per trimetį ką tik buvo apie 12.5 mlrd.eu, o grūdų tik 5.5 mlrd.eu, kai pasauliui tebetrūksta duonos. Kodėl apie šią nusikalstamą veiklą, nuodijančią ir pasaulio jaunimą tylima ES politikų? Todėl, kad jie užmiršę alkano pavalgydinimo priesaką, tebesimeldžia šėtoniškam laisvam visų prekių judėjimui, pačiu tikriausiu Čikagos garsiausio gangsterio Al Kaponės pavyzdžiu. Tik anas tai „stūmė“ biznį buteliais grabuose privačiai ir nelegaliai, o šie visi tai atvirai aprobuoja tarpvalstybiniu, net tarpkontinentiniu mąstu, taip ir nesusimąstantys, kodėl mūsų protėviai vaišindavosi nestipriu midum.
      Parašų rinkimo priešininkai bandė įtikinėti, kad sugriežtintume gamtosauginius reikalavimus, o ne žemės pardavimą. Sutinku, kad tai irgi būtinas kelias, tačiau gerai žinant „kas užsakinėja muziką“ Europoje, neabejoju, kad gali kartotis neonokotinoidų išnuodinusių bites uždraudimo epopėja trukusi net 30 metų. Beje, aktualaus, prastokai organizuoto, ir vos prašokusio, nes vistiek įsismarkavusio referendumo eigos formuluotės irgi turi šiokį tokį „nuodą“. Žinant, kad „Chevron“ pagaliau pralošė ilgai vilkintą bylą Pietų Amerikoje, nes apnuodijo plotus 30 tūkstančių gyventojų ir sumokėjo daugiamilijones baudas dėl kurių multimilijardieriui pasaulio energetikos milžinui, deja, tik nusičiaudėti, Žygaičių istorijos pagrindu, visų Klaipėdos krašto žemaičių pritraukimui po parašais buvo surašyta ir, kad ne tik valstybinės, bet ir bendruomeninės reikšmės gamtos išteklių gavybai reikės referendumo, todėl būtinas išaiškinimas, kad bendruomeniniai dalykai šiuo atveju apima regiono, o ne vieno ar keleto kaimų ekonomikos dydžius. Žemės nepardavimas užsieniečiams yra ir šioks toks negatyvus signalas užsienio investoriams pramonininkams, todėl būtina kuo aktyvesnė visų Lietuvos laisvų ekonominių zonų ir nenaudojamų valstybės žemių pasiūla su atitinkamomis lengvatų akcijomis bei kuo palankesnė žemės nuomos politika, bet ji ir vėl priklauso nuo valstybių į kurias eksportuojama mokesčių ar net muitų dydžių. Svarbu, kad vyriausybė dabar galės remtis demokratine piliečių valia ir galės Seime skubiai priiminėti dar tobulesnes nei referendinės tautai reikalingas įstatymines pataisas: saugiklį, kad žemė paduodama užsieniečiams tik bendruomenės sutikimu ir kitka, tačiau ar to užteks – spręs tauta. Ne biurokratija, o demokratija. Pridursiu, dar ir apsprendžiantys balsuotojų elgesį žiniasklaidos ruporai, kurių irgi yra visokių. Visų svarbiausia, kad Poznanės futbolo stadione iškeltas įžeidus plakatas apie nugarą lenkiantį lietuvių mužiką neišsipildytų. Dėl A.Kubiliaus „kreivonomikos“ tebeproteguojamų absurdiškų PVM ir daugelio produktų kainų su Lenkija skirtumų, beje, prieštaraujančių ir sveikai nuovokai, ir europinei teisei (sutarties dėl ES veikimo 113 str.), lietuvių apsipirkinėjimais tebegeneruojama, krizės išvengusi dėl gerokai protingesnio vadovavimo, lenkų ekonomika tebekyla. Ji mūsų rinkos gynimo permainų išsipildymo atveju tada po „laisvo turgaus ir kapitalo“ europiniais lozungais ir teisės normomis, o vertinant realiai – su gerokai agresyvesnių plėtros galimybių laisva rinka, turinčia bent 37 oficialius milijardierius, vistik, negalėtų supirkinėti lietuvių paliktas ar apleistas žemes. Taigi, Tėvynė vėl ir dar tebėra pavojuje! Pasirašyti už referendumą buvo žymiai mažesnė blogybė Lietuvai nei nepasirašyti.

      http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/z-silenas-referendumas-pries-zmones-ir-ju-nuosavybe.d?id=63430486#ixzz2mKbPo3b2

      Atsakyti
    16. Nojus says:
      11 metų ago

      Jeigu parašai surinkti,tai jie privalo būti visi suskaičiuoti ,o ne atrankiniai bandiniai.Būtina įrengti FILMAVIMO kamerą,kad niekas neturėtų galimybės išnešti lapus iš VRK patalpų.
      Reikalaukime laikytis įstatymo raidės ir terminų,taip kaip jie reikalauja mūsų.Jokių pratęsimų.Atsakymas turi būti pateiktas 2013.12.14 00.01val.
      Jei iki to momento nespėja visų perskaičiuoti,tegul pripažįsta,kad parašų referendumui skelbti pakanka.

      Atsakyti
      • Nepolitikas says:
        11 metų ago

        “Būtina įrengti FILMAVIMO kamerą,kad niekas neturėtų galimybės išnešti lapus iš VRK patalpų.” -Pasiūlymas geras. Reikia visur, o ypač teismuose(kad nekalima butu klastoti pasėdžio dokumentus), bet deją nėra įstatymo.

        Atsakyti
        • dėl vrk says:
          11 metų ago

          Ką reikėjo padaryti slapai nuo filmavimo kamerų, tai buvo padaryta praėjusį savaitgalį, neabejokime. To vrk ten ir rinkosi.

          Atsakyti
          • medus says:
            11 metų ago

            Realiausias savaitgalinis VRK darbas man atrodo karštligiškas bandymas atsirinkti tikrinimui tinkamus lapus, t.y. tuos, kuriuose didžiausia netikslumų tikimybė – pvz. gal rašyta už ką nors, ta pačia ranka raštas, neryšku, adresas nepilnas ir pan. O paskui pagal tai jau bus galima skaičiuoti atmetimo procentą, kuris turėtų būti nemažas.

            Apie tikrą parašų braukymą turbūt nekalbame, nes tokiu atveju tie lapai netiktų tikrinimui dėl akivaizdaus sugadinimo. O tas teisininkas, galimai greičiausiai tik pajuto poreikį tokiu arogantišku pigiu būdu pasikelti savivertę, nes kitaip ji turbūt nebekyla…

            Tie iniciatyvinės grupės nariai, kurie rytoj 17 val. dalyvaus VRK tikrinime, turėtų atidžiai stebėti lapų parinkimą tikrinimui. Visų tikrai savaitgalį VRK nesužiūrėjo ir neatsidėjo į lengvai pasiekiamą šoną.

            Atsakyti
            • Kemblys says:
              11 metų ago

              Pakanka panašiu rašikliu kažką pataisyti. Kas įrodys kur kada kas taisė?

            • medus says:
              11 metų ago

              Taip, kai taip liepta ir nei sąžinės, nei etikos, nei moralės nėra tada atsiveria tikrai neribotos galimybės.
              Reikia kontrolės, reikia kištis į lapų atrinkimą tikrinimui visais įmanomais būdais. Jau sakiau – visų per savaitgalį neįmanoma buvo sugadinti, nors kontingentas pagal automobilių skaičių ten buvo tikrai platus susirinkęs.

            • savanore says:
              11 metų ago

              juo labiau,kad savo lapu atsisviesti neturejome teises.

            • S says:
              11 metų ago

              Šiaip tai dauguma politikų, kurie renka parašus, darosi kopijas. Atseit jie nežino įstatymų, jei ką. 🙂 Dabar kas pasidarė lapų kopijas yra labai nesąžiningi (prakeikti Vaigausko). 😀

            • savanore says:
              11 metų ago

              reikejo ir man geriau nezinot ist.,jei ka )

    17. Nepolitikas says:
      11 metų ago

      Dėkoju už spaudos konferenciją. Džiugu buvo girdėti, kaip kovojama su klastotojais. Eilinė karta sujudintas širšių lizdas. Konferencijai – viena valanda, o darbo davė Korupcijai(prezidentė ir Ko) ne mažiau savaitei, bravo. Biški per daug BK straipsniu gerb. Vaišvila „papylė“, bet nieko tegul analizuoja :nusikaltimo sudėtį, pasitreniruoti prokuratūrai tik į naudą 🙂

      Atsakyti
    18. Luotinykas says:
      11 metų ago

      Vis dėlto į tai konferencijoj nebuvo dėmesys atkreiptas. Sakot kausitės už kiekvieną parašą? Bet 300000 niekas netikrins. TIKRINS ATRINKTUS LAPUS. SVARBIAUSIAS KLAUSIMAS: KAIP TIE LAPAI BUS ATRINKTI. AR JŪS SUKONTROLIUOSITE TO ATRINKIMO ATSITIKTINĮ POBŪDĮ?!! JIE SAVAITGALĮ JAU ŠNIUKŠTINĖJO PO LAPUS!

      Atsakyti
    19. šiaip says:
      11 metų ago

      tiems, kas domisi geopolitika:
      youtube.com/watch?v=uKsawagFby8

      Atsakyti
    20. albinas says:
      11 metų ago

      Įsivaizduojat, jeigu nors dešimtadalis pasirašiusiųjų ateitu prie Vaigausko “rūmų” …

      Atsakyti
    21. Nojus says:
      11 metų ago

      Ar įstatyme numatytas ATRANKINIS balsų skaičiavimo metodas?
      Jei taip,ar numatyta įstatymo priede atrinkimo METODIKA?
      Jei ne,tai metodika PRIVALO būti DERINAMA su Referendumo INICIATYVINE grupe.
      Užduokite klausimus VRK jau dabar ELEKTRONINIU būdu,o po to dar ir registruotu laišku.

      Atsakyti
      • metodika says:
        11 metų ago

        Labai geras pastebėjimas. Gal kas iš iniciatyvinės grupės galėtų tuo pasidomėti? Negaliu pagalvoti, kad tokie dalykai nėra įstatymuose numatyti iš anksto. Galvoju, kad kažkur yra, tad vrk argumentai, esą savaitgalį darbo vietoje “kūrė metodiką” yra grynas melas.

        Atsakyti
        • Kęstutis says:
          11 metų ago

          Vaigauskas per žinių radiją pasakojo apie “atrankinį metodą” – lape tikrinamas pirmas ir paskutinis įrašas, ir kompiuterio parinktas dar vienas įrašas iš vidurio lapo…

          Atsakyti
    22. ??? says:
      11 metų ago

      Pora dalykų:
      Prima, čia gal toks prastas juokas, kad VRK nepateiks savo atsakymo įstatymu nustatytu terminu, nes ta diena bus pentadienis, 13 diena? Tai gal VRK ir iš kavos tirščių buria kiek parašų atmesti? Jeigu toks planas, būtina kreiptis į teisėsaugą, nes dar vieno savaitgalio juodiems VRK darbams suteikti negalima. Tai pirmiausia visiškas absurdas.
      Antra, stebino kai kurių pasisakiusiųjų naivus tikėjimas gerąja VRK. Norisi tikėti, kad niekas rimtai nemano, kad VRK nariai, išsityčioję FB paskyroje, skaičiuos sąžiningai. Niekas nežino ir nesužinos kas buvo padaryta (pakeista, išbraukta, nuslėpta, sugadinta) praėjusį savaitgalį.

      Atsakyti
      • Kemblys says:
        11 metų ago

        Kreiptis į teisėsaugą ir …bylinėtis porą metų…………..

        Atsakyti
      • S says:
        11 metų ago

        Aš irgi pritariu – BŪTINAI reikia rinktis jau penktadienį 13-ą. Jie mums nedavė laiko rinkti parašus virš 3 mėn., elektroninis išvis mėnesiu vėliau įjungtas, tai dabar ir mes negalim jiems duoti ilgesnio laiko. Jeigu jie temps, tada galim likti per savaitgalį su palapinėm, karštu maistu, nuolatiniu budėjimu prie VRK durų.

        Manau reikia ruošti lauko virtuvę, arbatas, karštus sumuštinius ir t.t. Jei sugebėjom tris mėnesius parašus rinkti, be sveikatos, šąlant, tai tris dienas ten tikrai galim pabūti, pamanyk… Aš jau net savo tėvus pakviečiau, sakė ateis, dalyvaut labai nori visi ir mitinguotojų nepritrūks. 😀

        Atsakyti
    23. mintis says:
      11 metų ago

      Gal jau jie savaitgalį atrinkti?Tas komisijos nario Žilinsko galimas viešas pasimėgavimas kažką reiškia:arba galimai jie atrinkti,arba galimai kažkas kito sugalvota.Rinktis nepranešus iniciatyvinei grupei kad rinksis savaitgalį gana keistai išrodo.

      Atsakyti
      • medus says:
        11 metų ago

        Beveik tą pačią mintį parašėme 20:50:)

        Atsakyti
        • mintis says:
          11 metų ago

          Manau ne vienam tokių minčių kyla.Tas viešas įžūlus “pasidrąskymas”????
          Matyt mandras,bet iš mandrumo savo elgesio neapgalvoja,dabar gaus bart………

          Atsakyti
          • medus says:
            11 metų ago

            Nebūtinai. Kaip teisininkas turėtų geriau žinoti ir šiaip to nedarytų.
            Jei rimtai, manau, kad ir tai gali būti sumanymo dalis – VRK ten buvo ne be reikalo, ir teisininkas garsinosi, manau, ne be reikalo. Todėl reikia gerai pagalvoti, ne tik reaguoti. Galbūt jie kokios nors konkrečios reakcijos ir tikisi. Sumanymas taps aiškus kiek vėliau – manau, pamatysim neilgai trukus.

            Atsakyti
            • mintis says:
              11 metų ago

              Įdomi mintis.Matysim.Neatmetu ir kad mano visagalis esąs?Kaip kons. Bužinskas elgias?Ar gali VRK norėti didesnio dėmesio susilaukti?Būtų nelogiška?

    24. Kažin says:
      11 metų ago

      Grečiausiai, kad VRK ras pagrindo išbrokuoti kokia 10-12 % parašų ir nuspręs, kad reikiamas jų skaičius surinktas nebuvo, o referendumą dėl žemės paskelbs Seimas savo sprendimu, t.y. padarys taip, kaip padarė praeitos kadencijos Seimas dėl AE statybos.
      Toliau referendumo duomenų pagrindu ir dėl to, kad ES parlamentas atidėjo sutarto paramos dydžio žemės ūkiui Rytų šalyse įvedimą, Lietuva su kitomis Rytų šalimis turėtų kreiptis į ES parlamentą dėl žemės pardavimo atidėjimo iki susilygins ES šalyse žemės ūkiui teikiamų paramų dydžiai, o parlamentas turėtų tokį prašymą tenkinti. Tokia yra tikėtina žemės pardavio klausimo sprendimo eiga.

      Atsakyti
      • Vilmantas Rutkauskas says:
        11 metų ago

        Kam valdžiažmogiams ta Žemė, jei jie sėdi kabinegetuose.
        CHA

        Atsakyti
      • Zigmas Vaišvila says:
        11 metų ago

        Neatkreipėte dėmesio, kad referendumas bus dėl žemės nepardavimo užsieniečiams, o ne šio pardavimo atidėjimo.

        Atsakyti
        • Kažin says:
          11 metų ago

          Jeigu pardavimas bus atidėtas, tai atidėjimo laikotarpiu žemę nebus galima parduoti. Tad sprendimas atidėti teisės parduoti galiojimą neprieštaraus referendumu nustatytos Konstitucijos nuostatai neparduoti žemės. Be to, artėjant 2020 metams matytųsi ką daryti.
          Ir apskritai, svetimtaučiams naudojimąsi žeme galima nustatyti tik nuomos teise. Tas neturėtų būti laikoma kliūtimi laisvam kapitalo judėjimui, šio principo pažeidimu.

          Atsakyti
    25. Kritikas Pikčiurna says:
      11 metų ago

      Adreso reikalavimas iš viso yra perteklinis ir diskriminuojantis, bei leidžiantis daryti manipuliacijas, nes pilietis gali turėti būstą daugelyje vietų, jį nuomoti, o pats gyventi dar kitur. Studentai dažniausiai yra deklaravę gyvenamąją vietą tėvų namuose, o patys gyvena bendrabučiuose arba nuomojasi būstą ir jį dažnai keičia. Kurį nurodyti referendumo lape? O ką daryti benamiams? Gal jie jau nebe piliečiai? Ką, jie blogesni už kalinius? Referendumo lape tikrai reikšmingi duomenys yra pavardė, vardas (vardai) ir dokumento numeris bei gimimo data, kuri yra vieša asmens kodo dalis, bei parašas. Piliečio gyvenamoji vieta nėra pilietybės atributas, todėl negali riboti balso teisės.
      Tokią VRK būtina nušalinti už nekompetentingumą ir manipuliacijas. Dar daugiau, VRK sudaro “sisteminių” partijų bei valdžią uzurpavusių institucijų, kategoriškai atsisakiusių paremti referendumą,  atstovai, todėl dėl interesų konflikto yra šališki ir turi nusišalinti patys arba turi būti nušalinti, kaip tai privalo padaryti teisėjai.
      Tokia VRK yra demokratijos grimasa!
      Primenu, trukdyti piliečiams referendumu ar kitaip išreikšti savo valią yra nusikaltimas. VRK savo nuožiūra braukydama piliečių parašus daro nusikaltimą.
      Referendumo iniciatoriai turi pranešti piliečiams, kurių parašai bus neįskaityti, kad galėtų teisme pakartotinai paliudyti savo valią ir patikslinti duomenis, jei dėl kokių nors priežasčių suklydo. O priežasčių buvo labai daug. Informacinė blokada, trukdymai rinkti parašus parduotuvių, įstaigų bei įmonių viešo lankymo patalpose, kurios pagal Ištrauka iš kasacinės LAT b/b skyriaus teisėjų kolegijos nutarties (B/b Nr. 2K-670/2002) BK 284 str. 2 d. išaiškinimą yra pripažintos vieša vieta (goo.gl/ghtckl):
      “Viešoji vieta yra tokia vieta, kurioje, nusikalstamos veikos padarymo metu yra ar turi teisę lankytis kiti asmenys. Veika laikoma padaryta viešoje vietoje nepriklausomai nuo to, ar nusikaltimo darymo metu toje vietoje kas nors buvo, ar ne. Svarbu, kad dėl laisvo priėjimo prie tokios vietos joje bet kuriuo momentu gali atsirasti kiti asmenys, kurie dėl kaltininko veiksmų patirs nepatogumų”.
      Lietus, sniegas, vėjas, gatvių triukšmas, TSK/LKD partijos draudimai bei grasinimai savo nariams ir piliečiams, grasinimai fotografuoti, filmuoti bei kitaip persekioti pasirašančius ir parašus renkančius asmenis. Už tokią veiką generalinė prokuratūra turėjo iškelti šiems asmenims baudžiamąsias bylas pagal faktą. Kodėl Prokuratūra nusikalstamai nevykdo savo pareigų, nors įstatymas ją imperatyviai įpareigoja?

      Atsakyti
      • medus says:
        11 metų ago

        Geras klausimas. Gal todėl, kad “aptarnauja” tuos pačius, kurie trukdo referendumui ir jo išvengti bando bet kokia kaina? Kitaip paaiškinti prokuratūros atsisakymą tirti nusikalstamas veikas prieš referendumo iniciatyvos grupę ir savanorius neįmanoma – jeigu įstaiga, piliečių samdoma tokias veikas tirti, atsisako atlikti savo tiesioginį darbą, atsakymų pasirinkimas nedidelis.
        Įsivaizduokime kokie persekiojimo ir teismų procesai būtų užsukti, jeigu nukentėjusi būtų kita pusė. Tai, manau, viską pasako. Bet tikrai nereiškia, jog dėl to piliečiai atsitrauks. Tai – sistemos pabaigos pradžia ir jie tai žino.

        Atsakyti
    26. Nojus says:
      11 metų ago

      NESUTIKTI su VRK siūloma ATRANKINE balsų tikrinimo tvarka,nes matomai jie savaitgalį peržiūrėjo PIRMUS ir PASKUTINIUS parašus lapuose ir sušuko “bingo”.

      Atsakyti
      • medus says:
        11 metų ago

        arba “pakoregavo” pirmus ir paskutinius parašus (o ką kitų atveju “braukyti”) – tokiu atveju “netinkamų” parašų procento tikimybė pasidaro labai tinkama oligarchams.

        Atsakyti
    27. Kažin says:
      11 metų ago

      Reikėtų žinoti, kad juridinę reikšmę turinčių faktų nustatymas yra teismų, o VRK galioje. VRK atlieka tik formalų pateiktų parašų atitikimo reikalavimams patikrinimą pagal nusistatytą ir patvirtintą tvarką ir metodiką.

      Pvz., adresas mieste susideda iš miesto, gatvės, namo Nr., buto nurodymo. Jeigu nors vienas iš šių duomenų nėra nurodytas, formaliai tikrinant toks parašas negali būti užskaitomas. Gali būti, kad yra nenurodytas tik buto numeris. Tokiu atveju tikrintojas privalo patikrinti namo inventorinius duomenis ir iš to nustatęs, kad jis daugiabutis, privalo parašo neužskaityti, o jei vienbutis – užskaityti. Tai toks yra formalus reikalavimo nurodyti adresą įvykdymo tikrinimas.
      Teisiniu požiūriu gyvenamąja vieta yra laikoma deklaruotoji vieta. Todėl formaliai tikrinant šiuos duomenis būtų privaloma patikrinti, ar pasirašytojo nurodytoji gyv. vieta atitinka deklaruotąją ir pagal tai nuspręsti dėl parašo užskaitymo.
      Panašaus pobūdžio yra ir kitų duomenų atitikimo reikalavimams formalus tikrinimas.
      Visa tai VRK privalėtų išaiškinti referendumo iniciatoriams, o taip pat supažindinti juos su parašų tikrinimo ėminų atlikimo metodiką ir t.t. Taigi mažiau emocijų, daugiau dalykų išmanymo.

      Atsakyti
    28. Luotinykas says:
      11 metų ago

      Jeigu tikrina pvz. 5 proc. popierinių, tai turėtų ir el. parašų tokią pat dalį. Prie elektroninių jau nebeprikibsi, nebent dukart pasirašyta.

      Atsakyti
    29. Nojus says:
      11 metų ago

      Adresas n

      Atsakyti
    30. Nojus says:
      11 metų ago

      Adresas nėra svarbu,nes pilietį galima identifikuoti pagal PAVARDĘ,vardą ir dokumento nr.
      Kodėl?
      Kaip matome VRK dirba kai kurie nariai nestabilios psichikos.Vieni TROLINA,kiti rašinėja į facebook visokias kvailystes.Kas gali žinoti kas tretiems šaus į galvą,kai žinos tikslius pasirašiusiųjų namų adresus?

      Atsakyti
    31. Nojus says:
      11 metų ago

      Kilo mintis dar viena.
      Gal ŽILINSKAS trolina?Nori sukelti savo veiksmais Lietuvoje NERAMUMUS,o kilus sumaiščiai imituoti gaisrą ar vagystę?
      Vadinasi ,reikia GALVOTI prieš atliekant bet kokį judesį.
      Reiktų išreikalauti ,kad Referendumo lapus saugotų POLICIJA,kol bus galutinai suskaičiuota.

      Atsakyti
      • medus says:
        11 metų ago

        Dėl trolinimo beveik tą patį parašiau vakar: “medus: 2013 12 02 21:30”.

        Atsakyti
    32. dėl šiandienos 17 val VRK says:
      11 metų ago

      Kas galbūt galvojote šį vakarą ateiti į 17 val. atvirą VRK posėdį, turiu naujos informacijos. Skambinau Juliui ir jo žiniomis, Vaigauskas patikslino, jog POSĖDIS ATVIRAS TIK INICIATYVINĖS GRUPĖS NARIAMS. Taigi, kas bet kuriuo atveju planavome užsukti, tai vis dar galime padaryti (kam netoli), nors 99,9 proc., kad į posėdį įleisti nebūsime. Na, bet dėl pilietinio smagumo – verta 🙂

      Atsakyti
      • S says:
        11 metų ago

        Maža ką ten Vaigauskas tikslino, šį kartą laimėjo 0,1% tikimybė. 🙂 Aišku, jei būtų daug prisirinkę, tai turbūt į salę būtų netilpę.

        Atsakyti
    33. Kažin says:
      11 metų ago

      Kol parašų lape yra reikalavimas nurodyti adresą, tol šio reikalavimo laikymasis yra svarbus – būtinas, o jo tinkamai nenurodžius – pažeidimas. Valstybės valdymas yra atsakingas dalykas, o ne kokios nors facebook,ų išdaigėlės.
      Kas dėl VRK, kitų rinkimų komisijų sudarymo, ypač pirmininkų skyrimo tvarkos, nuo šių dalykų, apskritai nuo rinkimų, referendumo įstatymų pertvarkymų ir buvo būtina pradėti, tačiau, beje, “referendininkai” į tas mintis numojo ranka, tai rodo jų menką nuovoką, lietuviams būdingo “akuratnumo” stoką…

      Atsakyti
      • S says:
        11 metų ago

        Klausyk, profesionalus provokatoriau. Puikiai supranti, kad NEĮMANOMA tų formalių taisyklių įtakoti ir kad būtent per tokius formalumus Lietuva smaugiama, tiesiog vykdomas genocidas. Dabar yra visiškai aišku, kad pilno adreso nurodyti tikrai nereikia, jokiuose dokumentuose tai nenumatyta. Gali slėptis su savo taisyklėm, VRK nuspręs pagal savo įgaliojimus kaip norės. Jeigu jie piktnaudžiaus, apginsime konstitucines Lietuvos piliečių teises VISOM įmanom priemonėmis. O pats su savo absurdiškais atseit teisiniais teiginiais esi išryškintas ne kartą, piktybinis rašinėtojau – dabar gali skaityt KONSTITUCIJĄ, bus tuoj veikianti… 😉

        Atsakyti
        • Kažin says:
          11 metų ago

          Nepataikai, – spjaudykis ir gaudykis sau pats toliau…

          Atsakyti
    34. Kritikas Pikčiurna says:
      11 metų ago

      Gal šitaip slapta braukydama piliečių parašus VRK vykdo atstovaujamosios valdžios, savo piliečiams ir pasauliui besiskelbiančios, kad yra demokratiška ir teisinė,  siekį Lietuvą sugrąžinti į tuos laikus, kai valdžios pripažindavo Tautos valią tik tada, kai ją išreikšdavo dalgiais, šakėmis ar kitokiais ginklais? Civilizuotame pasaulyje pakanka, kai piliečiai laisvai, taikiai ir demokratiškai pareiškia savo valią. O jei tokia “atstovaujamoji” valdžia nemoka argumentuotai įtikinti savo Tautą, kad ši gali suklysti, tai tik įrodo tokios valdžios nekompetentingumą arba blogą valią ir yra dar viena priežastis nedelsiant atsistatydinti ar ją atstatydinti. Tokiu atveju Tauta išsirinks vertesnius savo atstovus.

      Atsakyti
      • N says:
        11 metų ago

        Valdžiai nusispjauti, nes Vakarai, ją palaiko ir palaikys bet kokiomis priemonėmis, nes ji atstovauja JŲ interesus.

        Atsakyti
    35. Nojus says:
      11 metų ago

      VRK narių TROLINIMAI facebook rodo ,kad VRK tvyro betvarkė,darbuotojai žemokos moralės,nors jie turi priėjimą prie mūsų ASMENS slaptų duomenų.
      Be to ,juk įstatyme nenurodyta,kad adresas privalo būti užpildytas pilnai su visais rekvizitais.Netgi lape nenumatyta tiek vietos.Jeigu pildyti per dvi eilutes,tai turėjo išduoti DVIGUBAI daugiau lapų.

      Atsakyti
      • Kemblys says:
        11 metų ago

        Neįmanoma išreikalauti iš visų žmonių tikslaus antrašo. Vardą, pavardę, tapatybės kortelės numerį matai, o toliau gali ką nori rašyti. Kita vertus, lauke, kur nėra jokių sąlygų ir palikta mažai vietos įrašui, dauguma trumpino antrašą.

        Atsakyti
      • medus says:
        11 metų ago

        Apie etiką ir moralę, kaip “ne šio pasaulio dimensiją”, manau, dar nepamiršome. Sistemos sraigteliai gyvena kitoje dimensijoje, tad susikalbėti nebus paprasta.

        Atsakyti
        • Kemblys says:
          11 metų ago

          Apie kokį dar susikalbėjimą… per radiją klausiau prieš pusvalandį, kaip Kaulinis aiškino Vaigauskui RUSIŠKAI!!!

          Atsakyti
    36. S says:
      11 metų ago

      KAS pradangino tuos 1700 negrįžusių lapų? Reiškia, tie dalykai slepiami? Viešumas, buvo toks žodis…

      Dabar šiaip tai pasikeitė situacija, visai nebūtina ten kaltų persekiot. Bet mums reikia viską žinoti. Jei tikrai žmonės nepiktybiškai patingėjo, taip išėjo, tai viskas tvarkoj. Dabar jie turėtų prisidėt apginant surinktus parašus, tada visi supras ir gerbs. Nes net jei surinktume 0,5 mln. parašų, atmestų ir tada, kiek norėtų VRK. Taigi, dabar parašų pilnai pakanka ir už bendrą reikalą reikia ateit atstovėt. Jei bus paviešintos tos pavardės, tada žmonės kaip ir jausis įpareigoti, mes toliau matysime palaikymo renginiuose prie VRK. Bet jeigu jūs, mieli organizatoriai, mulkinsit nuoširdžiai parašus rinkusius žmones ir neskelbsit nieko – ar būsit garbingi?

      Apskritai, KODĖL nepaskelbta palaikymo prie VRK data ir laikas? Ką, leidimo nesiruošia niekas prašyt? Juk laiko NĖRA, ar jūs specialiai tūpčiojat vietoj?

      Atsakyti
      • medus says:
        11 metų ago

        Pirmas susitikimas su VRK šiandieną 17 val. – gal nuo to bus aiškiau kas ir kaip ir bus galima daryti sprendimus ką daryti toliau.
        Ramybės, S, neskubėkime, nekaltinkime kitų ir vieni kitų, veiksmus derinkime. Taip, situacija viduje emociškai sunki, manau, visiems. Mano manymu, su iniciatyvine grupe reikia bendrauti – el paštus ir telefonus turbūt turite, galima pasiskambinti. Gal šiandieną ateisite į VRK?
        Na, žiūrėsim kas gero (???) šiandien:)

        Atsakyti
        • S says:
          11 metų ago

          Tikiuosi užsirašėte visus lapų numerius, kuriuos rinkote? Jei jums nešlubuoja atmintis ir pamenate kaip ten viskas atrodė (lapuose), tai labai patarčiau surasti laiko nuvažiuot VRK patikrint kiek išbrokavo. Pirmą bylą duos žiūrėt ketvirtadienį. Tai turbūt kitą savaitę bus galima pažiūrėt ir kitus rezultatus. Jie ten turi lentelę, kiekvienas lapo numeris bus įrašytas su neįskaitytų balsų skaičiumi. Tikrinant kilus įtarimui, kad per daug išmetė, privalo duot lapų originalus, kur pažymėti tie parašai. Paaiškins už ką išmetė. O tada kiekvienas elgsimės, kaip lieps sąžinė turbūt. 🙂

          Atsakyti
      • savanore says:
        11 metų ago

        1700 lapu??????????oho!

        Atsakyti
        • S says:
          11 metų ago

          Yra baigiamasis aktas, rašytas ranka:
          http://www.zemesvardu.lt/
          “Trūksta 1749 lapų” (po antspaudais ir parašais)

          Atsakyti
        • S says:
          11 metų ago

          Aš pagaliau supratau, kur “dingo” tiek daug lapų. Aš buvau suskaičiavęs, kad daugiausiai turėjo būt prarasta gal keliasdešimt lapų iš 1000. Na, daugiausia šimtas gali būt, jei nesiseka kartais truputį. Taigi, iš viso galėjo būt prarasta iki 700 lapų iš 7 ar 8 tūkst. Dabar ten buvo skaičius 1749… Atrodė sabotažininkai tūkstantį lapų nujojo… Bet pražiopsojau priduotų lapų skaičių. Jis yra 7251. Ir tada viską prisiminiau. Iš viso buvo 8000 (7000+1000 vėliau) lapų, o pačioj pabaigoj paėmė dar 1 tūkst. Tas paskutinis tūkstantis paimtas ar ne prieš pat pabaigą, buvo jau tik simbolinis veiksmas. Jo neįmanoma buvo pradėt rinkt, pakako sunkumų su esamais lapais. Apibendrinant, tikiuosi, kad iš tų trūkstamų lapų yra ir tas 9-as tūkstantis tuščių, nepradėtų rinkt, kurį gražins ten vėliau. Tokiu būdu, sabotažo apimtis mažėja iki maždaug 300 lapų, na tikrai ne daugiau 500 lapų. Čia jau smulkesnio kalibro kišenvagiai, nedaug įtakojo rezultatą. 🙂

          Šiaip tai viskas nėra blogai su tuo rinkimu. Gal net apsivertė priešingai, negu visada būdavo, kai reikdavo eit už Tėvynę… Paprastai tinginių būdavo dauguma, žlugdytojų pakankamai, kad nepadarytum nieko, o stengdavosi vienas-kitas. Dabar gi stengėsi ir gerai pasirodė tikrai dauguma. Tas sabotažas ar piktybinis tingėjimas buvo daugiausiai vienoj grupėj (arba dviejose mažose, na sužinosim) ir tai tik išimtis iš bendros taisyklės. Galima organizatorius pagirt.

          Aišku, gaila, kad pražiūrėjo tuos kelis šimtus lapų. Būtų pridėję 15-20 tūkst parašų, būtų didelė tikimybė, o dabar jau kabom ant plauko. Bet jau pats padėties pasikeitimas, kad dauguma gerai padaro nuo savęs viską, yra puikus.

          Atsakyti
          • savanore says:
            11 metų ago

            300×70= lb.daug.lauksiu pavardziu tu nevykeliu ,kurie nujojo tuos lapus:/
            aciu ir geros dienos visiems ,kurie saziningai rinko parasus ;

            Atsakyti
      • mintis says:
        11 metų ago

        Ramiai,
        “Neskubėk ir būsi pirmas’,arba “skubėk ramiai”.Kiekvienas žingsnis turi būti apgalvotas, jėga veiksme ir vienybėje.Išmintingas kalba mažai:kada reikia ir kiek reikia.Nerodykim silpnumo,rodykim santūrumą ir suvokimą esančios situacijos.Geriau būkime mažiau suvokiami ,nei triznavoti.

        Atsakyti
      • mintis says:
        11 metų ago

        Ateis laikas- sužinosim.Dabar ne laikas.

        Atsakyti

    Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

    El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

    Naujienos

    Automobilis
    Lietuvoje

    Naujų automobilių skaičius Lietuvoje šoktelėjo net 35 proc.

    2025 05 25
    Putinas
    Užsienyje

    Rusijos akiplėšiškumas: pati puola, pati rėkia

    2025 05 24
    Plyni kirtimai
    Gamta ir ekologija

    Aplinkos ministerija Vyriausybei pateikė Miškų įstatymo pakeitimus

    2025 05 24
    Degiklių bandymai Lietuvos energetikos institute
    Lietuvoje

    Lietuvos mokslininkai kuria naują technologiją, galinčią pakeisti stiklo pramonę

    2025 05 24
    Pilietiškumo egzamino nugalėtojai 2025
    Lietuvoje

    Apdovanoti tvirčiausias žinias parodę Pilietiškumo egzamino nugalėtojai

    2025 05 24
    Pinigai | Pixabay nuotr.
    Lietuvoje

    Savivaldybių aplinkai gerinti paskirstyta 16 mln. eurų

    2025 05 23
    G. Paluckas lankosi Moldovoje
    Lietuvoje

    G. Paluckas: Lietuva tiki europine Moldovos ateitimi

    2025 05 23
    Jono Basanavičiaus gatvė
    Lietuvoje

    Atnaujinama sostinės J. Basanavičiaus gatvė

    2025 05 23

    SKAITYTOJŲ PASTABOS

    • girinis apie Laukiniai gyvūnai miesto gatvėse – kas atlygins padarytą žalą?
    • GINTARAS apie Lietuvoje kviečiama švęsti Tautadienį – dažniau puoštis tautiniais ir baltiškais rūbais
    • Chase Hughes apie Z. Vaišvila. Bailių valdžia ir kapų tyla dėl NT referendumo
    • Tanzanija apie V. Dovdanovas. Donaldas Trampas: pasaulio tvarkos pakirtimas

    NAUJAUSI STRAIPSNIAI

    • Jei medienoje apsigyveno kenkėjai
    • Lašiša – nebrangu, skanu ir itin naudinga
    • Kai nedidelė avarija paralyžiuoja miestą: ką žinoti vairuotojams?
    • Naujų automobilių skaičius Lietuvoje šoktelėjo net 35 proc.

    Kiti Straipsniai

    VRK 2025-05-22

    Z. Vaišvila. Bailių valdžia ir kapų tyla dėl NT referendumo

    2025 05 23
    VRK atsisakė registruoti referendumo dėl nekilnojamojo turto neapmokestinimo iniciatyvą

    VRK atsisakė registruoti referendumo dėl nekilnojamojo turto neapmokestinimo iniciatyvą

    2025 05 22
    Zigmas Vaišvila | Alkas.lt nuotr.

    Signataras Z. Vaišvila reikalauja VRK veiklos skaidrumo ir teisingumo

    2025 05 16
    vrk.lt nuotr.

    Patvirtinta naujos sudėties Vyriausioji rinkimų komisija

    2025 05 13
    Zigmas Vaišvila

    Signataras Z. Vaišvila: Kodėl VRK nariais siūloma skirti tuos, kurie dangsto šiurkščius 2024 m. rinkimų pažeidimus?

    2025 05 13
    Putinas

    A. Medalinskas. Putino naktinis pareiškimas: dar vienas antausis Vakarams, atmetant pasiūlymą dėl 30 dienų taikos

    2025 05 11
    Zigmas Vaišvila

    Signataras Z. Vaišvila kviečia jungtis prie referendumo dėl nekilnojamojo turto neapmokestinimo

    2025 05 09
    Zigmas Vaišvila

    Seime bus pristatyta privalomojo referendumo iniciatyva: dėl piliečių nekilnojamojo turto neapmokestinimo

    2025 04 30
    Zigmas Vaišvila | asmeninė nuotr.

    Z. Vaišvila. Susipainiojęs ar supančiotas Konstitucinis Teismas?

    2025 04 19
    Rinkimai

    Išrinkti Panevėžio ir Joniškio merai

    2025 03 31

    Skaitytojų nuomonės:

    • girinis apie Laukiniai gyvūnai miesto gatvėse – kas atlygins padarytą žalą?
    • GINTARAS apie Lietuvoje kviečiama švęsti Tautadienį – dažniau puoštis tautiniais ir baltiškais rūbais
    • Chase Hughes apie Z. Vaišvila. Bailių valdžia ir kapų tyla dėl NT referendumo
    • Tanzanija apie V. Dovdanovas. Donaldas Trampas: pasaulio tvarkos pakirtimas
    • Gintaras Skamaročius apie Lietuvoje kviečiama švęsti Tautadienį – dažniau puoštis tautiniais ir baltiškais rūbais
     
     
     
     
     
    Kitas straipsnis
    I.Tobias ir D.Stagniūnas, „Wikipedia“ nuotr.

    Prezidentė išimties tvarka suteikė Lietuvos pilietybę sportininkei I.Tobias

    Sekite mus Feisbuke

    Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
    Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
    Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
     Pradžia

    Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

    Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

     fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | lėktuvų bilietai

     

    © 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

    • Saulės arkliukai
    • Renginiai
    • Reklama
    • Turinys
    • Apie Alkas.lt
    • Paremkite Alką
    No Result
    View All Result
    • Naujienos
      • Lietuvoje
      • Baltų žemėse
      • Užsienyje
    • Nuomonių ratas
      • Lietuvos kelias
      • Lietuvos kūrėjai
      • Sekmadienio sakmė
      • Akiračiai
      • Lietuvos repolonizacijai – ne!
      • Moksleivių mintys
    • Kultūra
      • Etninė kultūra
      • Mes baltai
      • Kalba
      • Religija
      • Istorija
      • Kultūros paveldas
      • Menas
      • Architektūra
      • Literatūra
      • Kultūros politika
      • Šventės
    • Visuomenė
      • Pilietinė visuomenė
      • Politika ir ekonomika
      • Švietimas
      • Žmonės
      • Užsienio lietuviai
      • Ukrainos balsas
      • Žiniasklaida
      • Laiškai Alkui
      • Pareiškimai
    • Gamta ir žmogus
      • Gamta ir ekologija
      • Šventvietės
      • Energetika
      • Sveikata
      • Psichologija
      • Kelionės
      • Kylam
      • Įvairenybės
    • Mokslas
      • Mokslo naujienos
      • Technika ir technologijos
      • Astronomija ir kosmonautika
      • Mokslo darbai
    • Skaitiniai
      • Žinyčia
      • Lituanistikos klasika
      • Prieškario skaitiniai
      • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
      • Grožinė kūryba
    • Visi rašiniai