Ketvirtadienis, 29 gegužės, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Nuomonių ratas Lietuvos kelias

Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Kam Lietuvoje reikalingas ambasadorių skandalas? (video)

www.alkas.lt
2013-08-28 19:50:56
53
Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Kam Lietuvoje reikalingas ambasadorių skandalas? (video)
Zigmas Vaišvila | Alkas.lt nuotr.
Zigmas Vaišvila | Alkas.lt nuotr.

Rugpjūčio 29 d. Seime įvyko Lietuvos Persitvarkymo Sąjūdžio iniciatyvinės grupės nario, Nepriklausomybės Akto signataro Zigmo Vaišvilos spaudos konferencija „Kas sukūrė ir kam Lietuvoje reikalingas ambasadorių skandalas?“.

Šioje spaudos konferencijoje Z.Vaišvila kalbėjo apie Lietuvos ambasadorių Azerbaidžiane ir Vengrijoje telefoninių pokalbių pagarsinimo skandalo priežastis ir tikslus, bei pasisakė dėl veikimo prieš valstybės interesus. Buvo keliamas klausimas kam yra reikalingas šis skandalas Lietuvoje?

Tiesioginę spaudos konferencijos transliaciją žiūrėkite ČIA arba ČIA.

Vykstant spaudos konferencijai jos dalyviams galima buvo internetu pateikti klausimus.

Nuoroda į klausimų uždavimo sistema (veiks spaudos konferencijos metu) ČIA.

Spaudos konferencijos tiesioginės transliacijos iš Seimo (lrs.lt) vaizdo įrašas:

httpv://youtu.be/qd5Li64tXcI

Skelbiame Z.Vaišvilos spaudos konferencijoje Seime 2013-08-29 d. perskaityto pranešimo tekstą:

Z.Vaišvila. Kas sukūrė ir kam Lietuvoje reikalingas ambasadorių skandalas?

Liepos 8 d. svetainėje www.youtube.com paviešinti pokalbių telefonu įrašai, kuriuose – Lietuvos ambasadorių Azerbaidžane ir Vengrijoje Artūro Žurausko ir Renato Juškos pokalbiai. Neaptarinėsiu pokalbių turinio – valstybėje yra už tai atsakingi asmenys. Visi pripažįsta, kad tai skandalas. Nereikia įrodinėti ir to, kad tai tikrai nepagerino Lietuvos santykių ne tik su Azerbaidžanu ir Vengrija, bet ir viešai atskleidė Lietuvos kaip nepatikimos užsienio santykių partnerės reputaciją. Manau, kad Lietuvos santykių su Azerbaidžanu sugadinimu suinteresuota, visų pirma, Rusija, o su Vengrija – Europos Sąjunga, siekianti pažaboti šią, ES centro valiai aklai nepaklūstančią, šalį – narę.

Kodėl į šį skandalą nereaguojama taip, kaip privalo reaguoti save gerbianti ir savo užsienio politiką turinti valstybė? Spėliojama apie šių pokalbių paviešinimo priežastis ir tikslus, tačiau nieko nedaroma dėl skandalo esmės – veikimo prieš valstybės interesus. Ši negarbinga situacija paviršutiniškai vartoma jau du mėnesius, užsienio reikalų ministerijos tarnybinio patikrinimo išvados slepiamos net nuo Seimo. Tikriausiai ir nuo Vyriausybės, nes dar antradienį viešai skelbtoje Vyriausybės posėdžio darbotvarkėje šio klausimo nebuvo, o trečiadienį Vyriausybė jau nutarė siūlyti Prezidentei atleisti šiuos du ambasadorius iš pareigų.

Kas vis tik vyksta ir kas slepiama nuo visuomenės? Slepiamas tikrasis šio skandalo tikslas ir organizatorius arba noras tai išsiaiškinti. Prezidentė D. Grybauskaitė, pasimokiusi dėl savo neatsargaus viešo kalbėjimo FNTT vadovų atleidimo skandalo metu, išmoko patylėti ir veikti kitų asmenų rankomis. Tik rugpjūčio 4 d. Telšiuose, t.y. praėjus mėnesiui nuo skandalo pradžios, Prezidentė žurnalistams dėl jo pareiškė: „Vertinčiau pirmiausia kaip provokaciją, ta prasme, kad pasirodė viešoje erdvėje pokalbiai, kurie nebuvo vieši. Tai, iš tiesų, provokacija prieš Lietuvą…” Provokacija tai pavadino ir užsienio reikalų ministras L. Linkevičius. Antrą mėnesį laukiama dviejų ambasadorių atleidimo-neatleidimo. Tačiau kodėl pati Prezidentė nieko nedaro dėl to, kad šią provokaciją skubiai išsiaiškinti ir operatyviai reaguoti? Vertinti būtina ne tik diplomatų kalbų turinį, bet, visų pirma, skandalo esmę – galimai nusikalstamą veikimą prieš valstybę. Kodėl valstybės vadovei nerūpi, kas ir kodėl įvykdė šią provokaciją? Ar Prezidentė suinteresuota tai atskleisti, jei pati šiuo atveju nevykdo savo tiesioginių funkcijų? Ką, visų pirma, privalėjo padaryti valstybės vadovė?

Prezidentė pati paskelbė, kad užsienio ministerijos diplomatinio korpuso telefoniniai pokalbiai yra nevieši, t.y. valstybės saugomi. Visi žinome, kad tai daro ne tik Užsienio reikalų ministerija, bet ir Valstybės saugumo departamentas. T.y. šios dvi institucijos privalo saugoti šias valstybės paslaptis. Tai, kad užsienio ministerijos diplomatinio korpuso telefoniniais įrašais disponuoja VSD, besirūpinantis diplomatinio ryšio saugumu, patvirtino ir pats VSD, pateikęs Seimo Užsienio reikalų komitetui papildomus su šiais diplomatais susijusius pokalbių telefonu įrašus. Tad konstatuokime faktą – viešai pagarsintos Lietuvos valstybės paslaptys, anot Prezidentės, prieš valstybę įvykdyta provokacija, tačiau dėl to niekas nieko nedaro. Teoriškai yra dvi scenarijaus galimybės:

1) Valstybės paslaptį atskleidė kažkas iš Lietuvos valstybės institucijų. Priminsiu Lietuvos Respublikos Baudžiamojo kodekso 125 straipsnį „Valstybės paslapties atskleidimas“ – tas, kas atskleidė informaciją, kuri yra Lietuvos Respublikos valstybės paslaptis, jeigu jam ta informacija buvo patikėta arba jis ją sužinojo dėl savo tarnybos, darbo ar atlikdamas viešąsias funkcijas, bet nebuvo šnipinėjimo požymių, baudžiamas bauda arba laisvės apribojimu, arba areštu, arba laisvės atėmimu iki trejų metų.

2) Mūsų valstybės paslaptį paviešino užsienio valstybė. Priminsiu Lietuvos Respublikos Baudžiamojo kodekso 119 straipsnio „Šnipinėjimas“ 1 dalį – Tas, kas turėdamas tikslą perduoti užsienio valstybei, jos organizacijai pagrobė, pirko ar kitaip rinko informaciją, kuri yra Lietuvos Respublikos valstybės paslaptis, arba šią informaciją perdavė užsienio valstybei, jos organizacijai ar jų atstovui, baudžiamas laisvės atėmimu nuo dvejų iki dešimties metų; tai pat ir 2 dalį – Tas, kas vykdydamas kitos valstybės ar jos organizacijos užduotį pagrobė, pirko ar kitaip rinko arba perdavė informaciją, kuri yra Lietuvos Respublikos valstybės paslaptis, arba kitą užsienio valstybės žvalgybą dominančią informaciją, baudžiamas laisvės atėmimu nuo trejų iki penkiolikos metų.

Nors valstybės vadovė tai pavadino provokacija prieš valstybę, jau beveik du mėnesius nepradedamas ikiteisminis tyrimas dėl valstybės paslapties atskleidimo ir galimo šnipinėjimo. Kažkas ne taip.

Gal valdžia žino, kuri užsienio valstybė tai padarė? Tai kodėl mūsų užsienio reikalų ministerija dėl to nepareiškė protesto notos? Nėra nei protesto notų, nei ikiteisminio tyrimo. Bent viešai nepaskelbta. Kodėl mūsų valdžia nesuinteresuota valstybės paslapties atskleidimo išsiaiškinimu? Kodėl VSD, atsakinga už valstybės paslapčių saugojimą, neatlieka tarnybinio patikrinimo ir nesikreipia į prokuratūrą dėl ikiteisminio tyrimo? Kodėl prokuratūra, kurią ir be ratiško kreipimosi į ją įstatymas įpareigoja pradėti ikiteisminį tyrimą tik sužinojus apie galimai nusikalstamas veikas, pati jo nepradeda? Visgi viešai paskleista informacija, kad visi, kas nori ir gali, žino mūsų diplomatinės tarnybos planus ir valstybės paslaptis.

Atmeskime versiją, kad mūsų valdžia užsieniui pati atskleidė valstybės paslaptis. Bet mūsų valdžia privalo išsiaiškinti, kas atskleidė ir paviešino mūsų valstybės paslaptis! Tačiau to nedaro. Kodėl? Belieka vietiniai interesai. Kieno? Kas tai galėjo padaryti? Panašu, kad technologiškai tai padaryti galėjo tik Lietuvos VSD ir URM. Tačiau jei taip, tai dar didesnis skandalas, nei tas, kuris dabar aptarinėjamas – ką apie Prezidentę ir Ministrą Pirmininką, kelias užsienio valstybes ir religiją pakalbėjo diplomatai.

Teoriškai tai padaryti dar gali ir asmenys, kuriems šios dvi institucijos teikia informaciją. Tik jie teoriškai gali įtakoti ar stabdyti šio skandalo dėl valstybės paslapčių atskleidimo tyrimą – tiek tarnybinius, tiek ikiteisminį. Visų pirma, nustatant, kas į www.youtube.com įdėjo šiuos įrašus. Interneto svetainės administracija neturės teisės atsisakyti pateikti šią informaciją tik ikiteisminiam tyrimui vadovaujančiam prokurorui, o VSD ir URM vadovus gali ilgai ir maloniai laikyti nežinioje.

Ministras Pirmininkas š.m. rugpjūčio 23 d. viešai pareiškė“ „… tegu sprendžia Užsienio reikalų ministerija, nes už užsienio politiką atsakinga Lietuvos Respublikos prezidentė.“ Todėl belieka tik Prezidentės paklausti, ar ji sankcionavo šių valstybės paslapčių atskleidimą? Žinant valstybės vadovės teorinį ir praktinį autoritetą ne tik Užsienio reikalų ministerijai, bet ir Valstybės saugumo departamentui bei prokuratūrai, o visuomenei negirdint, kad dėl šios, anot Prezidentės, provokacijos prieš Lietuvą atskleidžiant mūsų valstybės paslaptis būtų pradėti tarnybiniai patikrinimai bei ikiteisminis tyrimas, atmetimo būdu belieka vienintelis kandidatas į šio scenarijaus autorius – pati Prezidentė. Atsimenant susidorojimą su FNTT vadovais, kitų logiškų ir protingai galimų paaiškinimų nebelieka. Tačiau tokiu atveju – koks šio scenarijaus tikslas? Šįryt paskelbta, kad Prezidentė jau pasirašė dekretą dėl šių ambasadorių atleidimo. Štai dėl ko taip skubėti išvakarėse buvo priversta Vyriausybė.

Jei norėta įtvirtinti Lietuvoje baimės atmosferą, siekiant parodyti, kad vardo, kuris mūsų valstybėje „ne prie ko“, neoficialus minėjimas išvis negalimas, tai reikštų, kad tolokai pažengėme valdomos „demokratijos“ keliu.

Todėl šiandien kaip Lietuvos Nepriklausomybės Akto signataras kreipiuosi į Generalinę prokuratūrą dėl ikiteisminio tyrimo pradėjimo dėl valstybės paslapčių mūsų diplomatinėje tarnyboje atskleidimo – jos jau atskleistos paviešinant jas. Belieka ikiteisminio tyrimo metu nustatyti šias galimai nusikalstamas veikas padariusius asmenis. Kreipiuosi ir dėl galimo šnipinėjimo, jei šios valstybės paslaptys buvo atskleistos užsienio valstybėms, galimai paviešinusioms jas www.youtube.com, ištyrimo. Seimui primenu, kad p. D. Grybauskaitės iniciatyvos dėka VSD jau beveik trejus metus nebeturi ikiteisminio tyrimo funkcijų ir dėl to negali pati pradėti ikiteisminio tyrimo ir vykdyti ikiteisminio tyrimo funkcijas nusikaltimuose prieš valstybę. Tad ir šioje ikiteisminio tyrimo byloje, kaip ir Sausio 13-osios byloje, visas darbo krūvis teks prokurorui.

Vertinant politiškai, valstybei ir jos autoritetui padaryta didžiulė žala – visam pasauliui parodyta, kokia yra mūsų diplomatinė tarnyba ir jos veiklos konfidencialumas. Tad kas gali pasitikėti tarpvalstybiniuose santykiuose tokiu partneriu, kuris neužtikrina net savo diplomatinės tarnybos veiklos sąlygų?

Manau, kad tuo atveju, jei Generalinė prokuratūra atsisakys pradėti ikiteisminį tyrimą, bus akivaizdu, kad jai daroma politinė įtaka, kad nebūtų atskleistas mūsų valstybės paslapčių atskleidėjas. Todėl kaip ir sausio 13-ąją kreipiuosi į Tautos atstovybę Seimą, dar kartą primindamas, kad mūsų valstybės sąlygomis būtinas nepriklausomo prokuroro institutas. Tam būtinus įstatymų projektus praėjusios kadencijos Seimui pateikiau ne tik aš, bet ir buvę Seimo nariai.

Lietuvos valdžia, išrinkta Tautos ir prisiekusi jai, tokios skandalingos, anot Prezidentės, provokacijos prieš Lietuvą padarymo atveju neturi teisės nesiaiškinti, kas ir kam atskleidė mūsų valstybės paslaptis. Priešingu atveju kalbėsime apie valdžią, laužančią priesaiką Tautai ir veikiančią prieš valstybę. Klausimas –  kieno interesams?

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. Z. Vaišvilos spaudos konferencija: Kodėl norima keisti Atgimimo istoriją? (tiesioginė transliacija, video)
  2. Z. Vaišvilos spaudos konferencija: Laikas pasakyti Tautai, į kur vedama Lietuva Europos Sąjungoje? (video)
  3. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Ar Lietuvos valdžia jau tapo homoseksualizacijos įrankiu? (video)
  4. Z.Vaišvilos spaudos konferencija „Ar valstybė dar turi stuburą?“ (video)
  5. Z.Vaišvilos spaudos konferencija „A.Paleckio liudytojai traukiasi…“ (video)
  6. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Ar turime teisę tikėti Prezidente Dalia Grybauskaite? (tiesioginė transliacija, video)
  7. Z. Vaišvilos spaudos konferencija: Kas svarbiau – Tautos valia, ar valdžios verslo projektas Visagino AE? (video)
  8. Seime signataro Z.Vaišvilos spaudos konferencija „Laiku ar ne laiku?“ (video)
  9. Z.Vaišvilos spaudos konferencija Seime: būtina steigti nepriklausomo prokuroro instituciją (video)
  10. Seime Z.Vaišvilos spaudos konferencija dėl A.Paleckio spekuliacijų Sausio 13-osios tema (tiesioginė transliacija)
  11. Seime Z.Vaišvilos spaudos konferencija dėl AE referendumo sprendimo įgyvendinimo (tiesioginė transliacija)
  12. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Europos Sąjungos kelias nuo V.Havelo iki D.Grybauskaitės (tiesioginė transliacija)
  13. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Sausio 13-osios byla ir kodėl toleruojama A.Paleckio antivalstybinė veikla? (tiesioginė transliacija)
  14. Spaudos konferencija: KGB atolą FSB maitinimui šienauja Lietuvos pareigūnai (tiesioginė transliacija, video)
  15. Z. Vaišvila. Laisvė pasiekiama tik žmogaus kitimu… (video, doc)

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pasirinkite kategoriją

    Pastabos 53

    1. Kuu Kluux Klaan says:
      12 metų ago

      Lietuvos ambasadorius Azarbaidžane A.Žurauskas yra seno KGB’isto Burbulio žentas 🙂

      Atsakyti
    2. kur kas įdomiau skaityti čia: says:
      12 metų ago

      Deeds follow words. Mr Obama has cancelled his planned meeting in Moscow with Vladimir Putin after the G-20 summit in St Petersburg on September 5-6th.

      Instead, he will go to Sweden, meeting that country’s hawkish, Atlanticist leaders (how times change). Shortly before, he will invite the leaders of Estonia, Latvia and Lithuania—three countries that live in Russia’s shadow—to the White House to underline America’s commitment to their defence.

      The era of appeasement seems to be over in Europe too. The European Union’s competition and energy directorates have demolished Russia’s market-abusing gas export model. Brussels is determined to do a deal with Ukraine at a summit in Vilnius in November. Russia has unleashed a trade war in response. The EU responded with asperity, saying Russian “threats” were “unacceptable”.

      What is still missing is follow-through in international organisations, where Russia is still treated as a worthy, dependable and respectable partner. One quick step would be to restore the importance of the G7 (America, Canada, Britain, Germany, Italy, France and Japan) and forget about the G8—which includes Russia, a decision made as a sop to Boris Yeltsin in 1997. Russia belongs in the club of big economies, the G20. It no longer is one of the big democracies.

      Another important move would be to block Russia from joining the Organisation for Economic Co-Operation and Development. This Paris-based rich-world think-thank is the institutional citadel of Western good government; among other things it oversees money-laundering rules, through the Financial Action Task Force. Russia under its current rulers is one of the world’s greatest money-launderers: it should be a target of the FATF, not a member.

      It is also high time for NATO to stop pretending that it has a friendly partnership with Russia. The Russian mission to NATO is a nest of spies, who grotesquely abuse their privileges as trusted visitors. The NATO Office of Security, the alliance’s internal counter-espionage service, should be unleashed, not hamstrung by political constraints.

      We cannot wish Russia away. But we can drop our wishful thinking that allows the Kremlin to skew our decisionmaking. It may be too late to help Syria. But we are not too late to help ourselves.

      Edward Lucas is author of Deception: Spies, Lies and how Russia Dupes the West (Bloomsbury)

      Edward Lucas

      Atsakyti
      • medus says:
        12 metų ago

        “pasitiuningavote?” t.y. jus “patiuningavo”? kaip tai darė?atgal į mėgintuvėlį buvo įkišę? 🙂 ar tik rašėte po kitais vardais, o dabar prisiminėte apleistą “martą”?
        o kad jums įdomiau skaityti globalistų melą masėms, tai ir skaitykite – ko bėgate pas Vaišvilą? darbdavys liepė, nes visgi pavojingas prezidentei? be abejo -prezidentės melas jos nebeišgelbės, ne ta žmonių sąmonė.
        o kad copy-paste mokate, tą matėme jau praėjusiame “sezone”, bet ar iš tiesų suprantate, ką skaitote? mano manymu, net mažiausio supratimo neturite.
        beje, jūsų “pastintame” straipsnyje, iškalbingiausia yra paskutinė eilutė “It may be too late to HELP Syria” 🙂 čia visas globalistų-teroristų grožis atsiskleidžia. tikrai PADEDA Sirijai – kaip ir kitoms arabų šalims, kaip tuoj “padės” visam pasauliui. turbut ir rugsėjo 11-ąja šventai tikite? tai pradžiai pažiūrėkite šitą interviu:
        https://www.youtube.com/watch?v=bmmQ6OWMHTI
        turiu iš JAV šios mokslininkės knygą šia tema, galiu paskolinti 🙂
        pabuskite.

        Atsakyti
    3. Griežtas says:
      12 metų ago

      Prezidentė su užsienio reikalų ministru teisingai sprendžia: prisipliurpei, eik lauk.
      O jei neveja iš viso, tai tik reikia padėkoti.
      O tai, įsivaizduokit, pavarė ant musulmonų ir, manote, gali toliau su anais kaip niekur nieko bendrauti?
      Musulmonai ne tie žmonės, kurie tai pamirštų.
      Jei esi tokiose pareigose, tai turėtum žinoti, kad ir sienos turi ausis, o jau telefonai tai iš viso yra senas norinčių pasiklausyti vamzdelis, dėl ko arba kalbėk rimtai ir kas reikia, arba jau geriau patylėk.

      Atsakyti
      • medus says:
        12 metų ago

        TL, būkite malonus, gal geriau raškite kaip TL – kam apsimetinėti? pasivadinęs “Griežtu” netapote nei švelnesnis, nei griežtesnis, nei “tikresnis lietuvis” 🙂
        apie musulmonus ir kitus – domėkitės alternatyviais informacijos šaltiniais. iš mūsų TV tikrai tiesos neišgirsite, iš spaudos- taip pat. o tai, ką matome iš JAV ir kitų orkestruojamo spektaklio, nebūtinai yra tiesa (švelniai pasakyta).

        Atsakyti
    4. kur kas įdomiau skaityti čia: says:
      12 metų ago

      Syria has proved that Rus sia isn’t our friend
      It is too late for the victims of chemical weapons but the West must now drop all illusions about Pu tin’s character

      Immediate responsibility for the barbaric chemical weapons attack on Syrian civilians lies with those who used them—the regime, most likely, or possibly rebel groups trying to stoke international outrage. But the deeper responsibility is with the international order which allowed the conflict to escalate into a full-scale and for now unstoppable civil war.

      Atsakyti
    5. kur kas įdomiau skaityti čia: says:
      12 metų ago

      panašu, kad Alkas.lt politinė cenzūra griežtai gina Rusijos interesus ir nepraleidžia edvardo Lukasp straipsnio pirmosios dalies, kurios antraštė skamba maždaug taip – “syrijos įvykiai įrodo, kad Rusija nėra Vakarų draugas:

      visą str. rasite čia: ww.day.kiev.ua/en/article/syria-has-proved-russia-isnt-our-friend

      Atsakyti
    6. gerb Vaisvila says:
      12 metų ago

      Galetu pakomentuoti naujo Austrijos ambasadoriaus atrinkima i pareigas. Marijos zemeje kas dedasi…..

      Atsakyti
    7. Griežtas says:
      12 metų ago

      Medui.
      Dėl vardų – ne visada tai nuo manęs priklauso.
      Dėl informacijos.
      Viskas būtų taip, tik mano komentaras yra paremtas tuo, kad jei jau supykdei juos, tai maloniai su jais bendrauti nebebus įmanoma. Todėl ir yra geriausia išeitis – į tą darbą ateiti kitam, kuris neturės tos pliurpalų kupros.

      Atsakyti
      • medus says:
        12 metų ago

        tai kam taip pliurpti, kad susidarytų nepakeliama “kupra”?
        o šiaip – labai atviras prisipažinimas, gal dar ir užsakovo vardą nurodysite? 🙂

        Atsakyti
    8. Dulke says:
      12 metų ago

      Nemyli žurnalistai Zigmo V., nesilanko jo spaudos konferencijose 🙁
      Šiandien totaliai ignoravo, nė vienos žurnalistinės dūšios nebuvo.

      Atsakyti
      • LosAngeles says:
        12 metų ago

        Nei vienos…. Hm? Apie tai kad ‘Balbieriskyje tvartukas sudege’, tai nepasikuklina pranesti istisai per visas zinias paeiliui. O cia kas? Viso labo tik uzkulisiniai Valstybes zaidimai narpliojami. Argi cia ‘rimtam’ zurnalistui aktualu?
        Juokas pro asaras, kail liaudis sako… Dar vienas klausimas: kam tarnauja ziniasklaida? Panasu tiem patiems… 🙂

        Atsakyti
    9. medus says:
      12 metų ago

      po spaudos konferencijos:
      kiekvieną kartą stebiuosi šio žmogaus drąsa ir nuosekliu siekiu sakant tiesą gelbėti tai, kas dar likę iš mūsų “formalios” valstybės. dalykai, kurie paliesti – makabriškai gąsdinantys, jeigu būtų tiesa. prezidentė turėtų visomis pajėgomis pasistengti užkirsti kelią tokiems įtarimams – t.y. nedelsiant pasirūpinti šio reikalo ištyrimu kaip tai privalėtų daryti neturintis ko slėpti valstybės prezidentas. ar kas nors tiki, kad taip bus?

      Atsakyti
    10. Audronė says:
      12 metų ago

      Gerbiu Vaišvilą už drąsą.Gal ir išmokins žmones logiškai mąstyti.Bėda tame, kad daugeliui tiesa yra ten, kur nauda.O dar tie užsakyti komentarai sukelia sumaištį.Be to, gyvenant kreivų veidrodžių karalystėje, labai sunku adekvačiai įvertinti visus įvykius.

      Atsakyti
      • medus says:
        12 metų ago

        tokiu atveju reikia labiau klausytis savo intuicijos. kai aplinkui – daugiausiai – melas ir abejoji viskuo, man padeda ramus žvilgsnis į save. kai kuriuos dalykus tiesiog žinai. man atrodo, šiuolaikinė “civilizacija” yra nepamatuotai (ir turbūt neatsitiktinai) nuvertinusi intuiciją ir vidinį nepajudinamą žinojimą- t.y. “nematerialius”, neišmatuojamus dalykus, o jie egzituoja ir veikia, net labai stipriai. ir “civilizacijos” kūrėjai tai puikiai žino (ir tuo naudojasi). vakar apie kvantinę fiziką rašiau troliukui, pasivadinusiam “studentas-VU”- galvoju, gal pasidomės, bet dingo 🙂

        Atsakyti
    11. Griežtas says:
      12 metų ago

      medus:
      2013 08 29 09:45

      tai kam taip pliurpti, kad susidarytų nepakeliama “kupra”?
      o šiaip – labai atviras prisipažinimas, gal dar ir užsakovo vardą nurodysite?
      ——–
      Maniau, kad tu esi protingas, bet klydau: nesupratai, kad kitus vardus gali blokuoti?
      Juk užsakovų netrūksta.

      Atsakyti
      • medus says:
        12 metų ago

        tai TL užblokavo???………. negaliu sakyt, kad labai užjaučiu, nors jūsų pastangos pasitaisyti matėsi, negaliu meluot. kalbėkite mandagiau, mylėkite artimuosius, gerbkite neapžįstamus ir viskas bus gerai 🙂

        Atsakyti
      • Kemblys says:
        12 metų ago

        Slapyvardžius pradėjai kaitalioti, kad grasinimų man nereikėtų vykdyti, kvaileli, TL?

        Atsakyti
    12. Griežtas says:
      12 metų ago

      Dulke:
      2013 08 29 10:29

      Nemyli žurnalistai Zigmo V., nesilanko jo spaudos konferencijose
      Šiandien totaliai ignoravo, nė vienos žurnalistinės dūšios nebuvo.
      ————————
      Matyt, kad neranda jose nieko įdomaus ir racionalaus?

      Atsakyti
      • iš anksto says:
        12 metų ago

        iš anksto žino, ką pasakys… arba, kad šeimininkai nespausdins..

        Atsakyti
    13. mintis says:
      12 metų ago

      Manau,kad Valstybės prestižas priklauso ne nuo to ar buvo koks pasimetusių savyje paradas ar ne, bet nuo profesionalios diplomatijos.Kokį profesionalumą pademonstravo 2 Lietuvos diplomatai ir ar tuo prisidėjo,ar gadino tarpvalstybinius santykius?
      Ar neturim problemų Lietuvos valstybingumo išsaugojimui prioritetų parinkime?

      Atsakyti
    14. Griežtas says:
      12 metų ago

      Minčiai.
      Taip – tie du diplomatai aiškiai pasielgė ne taip kaip turėtų.

      Atsakyti
    15. Audronė says:
      12 metų ago

      Sutinku su labai nuoširdaus komentatoriaus (Medus) mintim apie intuiciją.Iš tiesų ji, tur būt, niekada nepaveda, ypač jei dar esi žuvų ženklas.Tik bėgant metams, ją reikia prisiminti ir pakviesti, kad taip giliai nepasislėptų.

      Atsakyti
    16. Griežtas says:
      12 metų ago

      medus:
      2013 08 29 13:04
      kalbėkite mandagiau, mylėkite artimuosius, gerbkite neapžįstamus
      Atsakyti
      Kemblys:
      2013 08 29 13:06
      Slapyvardžius pradėjai kaitalioti, kad grasinimų man nereikėtų vykdyti, kvaileli, TL?
      ———–
      Medui.
      Pirma prisipažink esąs asilu: tau pasakoma priežastis, o tu vartai visokias nesąmones.
      Prie gerų vyrų už tai gautum į kailį – džiaukis, kad aš esu geras žmogus. :).
      Kaip Kemblys: prašosi žmogėnas nors tu ką – ar iš tikrųjų reikės jį susirasti ir į kaką įminti? 🙂
      Šitai mes galime padaryti bet kada.
      Protingas žmogus būtų supratęs ir uždaręs kakarynę, ale kembliams nedašunta – jis, kadangi apie esmę nei viename straipsnyje nieko nesugeba pasakyti, tai nors paišsidirbinėja, apsimesdamas kalbos žinovu.
      Ir visokiems medums tai yra gerai.
      Būtų keista, jei nežinotume kas per kadrai yra tie medūs. 🙂

      Atsakyti
    17. Kažin says:
      12 metų ago

      Na, nuostabu, kaip suprotingėjo komentarai…
      Tos nuojautos sako, kad neatmestina, jog įvykis su ambasadoriais yra viena iš jau masiškai pasaulio politikoje imtų naudoti (gaminti) viešųjų ryšių akcijų. Taigi gyvename kvaziinformaciniame pasaulyje. Apskritai informacija kaip reiškinys pasiekė savo absoliutą – tapsmą negalimu. Informacinis ryšys šiuolaikinėmis priemonėmis – tapo tuštybe…

      Atsakyti
      • medus says:
        12 metų ago

        mano patarimas buvo kitam klausiančiam žmogui, nepriimkite asmeniškai. bet jeigu apie tai prakalbome – ne visi vadovaujasi nuojautomis, ne visi tai gali daryti – tai priklauso nuo žmogaus šio gebėjimo sąmoningo išvystymo arba tiesiog įgimtos “duotybės. tad jūsų ironiškas požiūris į tai man suprantamas – priimu kaip intuicijos nebuvimą arba bent jau nevertinimą rimtai. tai – tik jūsų valioje, bet visgi siūlyčiau pasidomėti tiek mano jau minėta kvantine fizika ir joje kilusia matavimo problema; tiek tuo, ką ir kiek mes matome, kaip tai darome, apskritai kaip suvokiame matomą pasaulį ir ko nematome. kas veikia tame, ko nematome. kas mes patys esame už to, kas nėra „fiziška“ arba apčiuopiama. kas apskritai yra „fiziška“. tai dalykai, atvedę mane prie įdomių atradimų ir iš to įvykusio sąmonės pasikeitimo arba, kaip dabar populiaru sakyti, pabudimo. o čia atsiveria neribotos galimybės. galbūt kažką naudingo rasite ir sau?
        nenuvertinu jūsų jau ne kartą nuosekliai pademonstruoto poreikio viską matyti ir analizuoti griežtai intelektiniu – moksliniu požiūriu – man net patinka toks jūsų požiūris – galbūt tai yra artimiausia jūsų dvasiai ir taip turi būti, nematau problemos, tačiau kartais tik toks požiūris gali tapti ir kalėjimu, ne tik galimybėmis.

        o informacija gali būti naudojama visaip – ir yra. pvz., mikrofonas nėra savaime nei geras, nei blogas – jis tokiu tampa priklausomai nuo jo panaudojimo ir to veiksmo pasekmių kam nors, taip pat ir internetas, ir telefonas, ir kiti dalykai. deja, tenka su jumis sutikti, jog šiais laikais informacija yra dažniau naudojama kaip dezinformacija arba tiesiog, kaip jūs parašėte, viešųjų ryšių akcija, arba dėmesio atitraukimas nuo kitų svarbių dalykų. apskritai manau, jog „informacijos“ kaip tokios nebėra – iš esmės visose „informavimo priemonėse“ yra skelbiama (ir nuolat kartojama – anglai turi tokį gerą terminą tam nusakyti – REPEATERS – perdaryta nuo prasmę praradusio žodžio „reporters“) tiktai tai, ko reikia tam tikrų kieno nors tikslų pasiekimui. žinoma, išskyrus kažkieno čia minėtus atvejus masėms kaip „balbieriškio tvarto gaisras“. matau tai, todėl į daugelį “įvykių” viduje neįsitraukiu – blaškymasis ir energijos įdėjimas į vienadienius „įvykius“ yra neprasmingas. bet kiti tai gal mato kiek kitaip? Vaišvila gal mato kitaip, todėl daro ką daro? plati ir sudėtinga tema – turėčiau nemažai ką pasakyti, bet gal ne viešai.

        Atsakyti
        • Kažin says:
          12 metų ago

          Vadinti vykstančius procesus tik dezinformacija būtų jų supaprastinimas. Manau, kad vyksta viešųjų ryšių akcijų rinkoje sudėtingesni procesai. Dažnai yra gaminamas – pats įvykis, galintis turėti paklausą informacijos rinkoje. Jis gali būti skirtas veikti net prieš save patį. Tarkim, šiuo atveju ambasadorių “paplepėjimas” galėjo būti, turint atitinkamą žaliavą, pagamintas “laboratoriškai” arba galimas net pačių jo surepetavimas ir kaip rinkos produkto jo pasiūlymas Youtube’ui. Šis tarkim jį įsigija, paskelbia ir “produktas” atsidūręs viešame informacijos tinkle ima daryti tai dėl ko buvo gavęs paklausą rinkoje. Manau, kad tokios logikos akcijų galimumas šiuolaikiniame politikos vyksme nelaikytina – jokia naujiena. Žodžiu, pasaulio naudojami metodai perimami visose srityse, ne išimtis tam ir valstybės valdymai.

          Atsakyti
          • medus says:
            12 metų ago

            sutinku su jūsų netiesioginiu pastebėjimu, jog šiais laikais pagrindiniai žaidimai yra sąmonės žaidimai. net ne žaidimai, o karai. svarbiausi karai vyksta jau ne mūšių laukuose – brangiausiu „mūšio lauku“ yra tapusi žmogaus sąmonė. vienas labiausiai naudojamų ir efektyviausiai veikiančių ginklų šiame kare yra „informacijos“ priemonės. tačiau alternatyvi media taip pat veikia pasinaudodama informacijos pateikimo būdais (kaip internetas) – taip matome jau mūsų minėtą tam tikros priemonės „dvilypumą“ arba neturėjimą savyje išankstinio užprogramuoto „gėrio“ arba „blogio“ – tik siekį arba tikslą. o globalistų noras „naujajame pasaulyje“ tiesiogiai įtakoti „naujojo“ (belyčio, beteisio, betaučio, bežemio) žmogaus mąstymą be pastangų jį pirma suklaidinti ir „apgauti“ yra didžiulis. žemiau – vienas filmukas apie tai, kaip įtemptai tokių priemonių ieškoma: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=W2eS2LpNI4k
            laimėtoja bus ta pusė, kuri labiausiai sugebės paveikti žmonių sąmonę, o per tai – įgyti absoliučią valdžią. viena iš tokių akcijų gali būti ir šis „skandalas“. ne pats savyje, o kaip vienas iš… produktų, sukurtų atlikti tam tikrą vaidmenį, pvz. visuomenėje pasėti paniką ir nesaugumą; „aktyvinti“ žmonių susiskaldymą ir „pusių“ palaikymą; dėmesio nuo kitų, svarbesnių dalykų, nukreipimą; valstybės autoriteto diskreditavimą jos piliečių ir kitų valstybių akyse ir t.t. nemanau, kad sužinosime kas tai padarė ir kodėl – ne todėl, kad to nebūtų įmanoma padaryti, o todėl, kad tie, kurie galėtų tai sužinoti, greičiausiai yra ir tos „muzikos“ užsakovai. ir greičiausiai jų Lietuvoje nerasime – mano manymu, čia gyvena tik valios vykdytojai, ne užsakovai. bet tai nėra taip svarbu – svarbiau yra nesileisti manipuliacijoms valdyti mūsų emocijas, kasdieninį gyvenimą ir mūsų pačių planus, siekius, arba, jūsų žodžiais, „neužsiimti bėgiojimu paskui jaučio uodegą“. tačiau, kaip jau minėjau, žmonės mato įvairiai ir sprendimus kaip veikti priima vadovaudamiesi savo geriausiu supratimu. bet džiugu, kad žmonių, kurių sąmonė „bunda“ ir mato šį žaidimą, vis daugėja.

            Atsakyti
            • Kažin says:
              12 metų ago

              Manau, kad Vaišvilos dalyvavimas valdžių primestuose žaidimuose galėtų būti suprastas, kaip jo paties apsimestinio, klaidinančio žaidimo dalis, tokiu atveju, jeigu lygiagrečiai kitų būtų balnojamas galintis “išnešti” vienitelis žirgas – rinkimai, bet tokių “balnotojų” viešumoje – nematoma, nors tam manau yra pats laikas…

            • medus says:
              12 metų ago

              laikausi nuostatos, jog iš šalies spręsti apie kito žmogaus nuostatas ir motyvus yra neatsargu, nes apsirikimas- beveik garantuotas. spėlioti – žinoma, galime. aš šiuo atveju spėčiau, kad šiek tiek galbūt veikia abu jūsų paminėti motyvai. galbūt. tik su „apsimestiniu“ nelabai sutikčiau – galima žaisti ir vadovaujantis gera valia ir nuoširdžiais motyvais, net jeigu tai ir tampa kito, didesnio, žaidimo dalimi. tik Vaišvilos niekaip neapkaltinčiau nei naivumu, nei nenuoširdumu, o kaip šis derinys suveikia realybėje – pamatysim, palieku spręsti pačiam Vaišvilai. bet viešai jis to nepasakys? patys suprantam, kokie „komentuotuojai“ čia dirba:)

    18. vargšas vaišvila says:
      12 metų ago

      jis taip myli Lietuvą, taip myli, kad net du kartus įdėjo nuorodą į you tube, kad visi galėtų susipažinti su ta “valstybine paslaptim”. Man jo taip gaila. Na ir kodėl mes jo neišrinkom prezidentu? o kad būtų daugiau tokių rinkėjų kaip “medus”, saldžių iki gaižumo! Betgi ne visiems lemta būti tokiem protingiem… Ne visi juk ir Dubnoje tobulinosi… kaip gaminti atominę bombą… Vargšas Vaišvila, Lietuva tiek prarado. Gal dar ne vielu tą klaidą ištaisyti?

      Atsakyti
      • Amelija says:
        12 metų ago

        Ačiū už teisybę. Kai Zigmuką, KGB generolo žentą, verbavo rusai, jis vos neverkė: juk reikės rašyti pranešimus apie geriausius draugus… Jautrus vaikinas, pridirbęs Lietuvai neatitaisomų nuostolių: Visaginas, Kruonis, net Kauno HE… Amžinatilsis Saulius Gricius daug papasakotų, jei būtų gyvas, apie šito veidmainio ir karjeristo veiklą. Ko nesubrendėlis kagėbistas siekia savo spaudos konferencijomis, siūlau paklausinėti Kovo 11-osios akto signatarus, kad ir Motieką…

        Atsakyti
        • pagalba says:
          12 metų ago

          ponia, susirgot? Nuo apsividuriavimo padeda loperamid ir smecta vaistukai. Eikit į vaistinę, o ne sėdėkit susmirdus prie kompo.

          Atsakyti
      • medus says:
        12 metų ago

        pasislėpusiai “martai“:
        jeigu pritrūko argumentų ir desperacijoje bandote įrodyti, jog Vaišvila atsakingas už „ambasadorių skandalo“ paviešinimą, tai veltui gaištate. paslaptis, kai ji jau ne paslaptis (nors ir valstybinė), nebegali vėl tapti paslaptimi – t.y. išgirsto dalyko žmonės negali „atgirsti“. nežinau konkrečių Vaišvilos žingsnių šiuo atveju (nesidomiu jo kiekvienu žingsniu taip stipriai kaip jūs – kaip manote, kokios to priežastys?:), tačiau man pakanka jo dar neprarasto gebėjimo žvelgti į mūsų šalį kaip į save gerbiančią valstybę ir viską matyti tokioje šviesoje. o tiems, kurie šį supratimą praradę, toks signataro matymas nesuprantamas. todėl taip ir siutina kai yra reikalaujama reaguoti taip, kaip turėtų reaguoti sveika valstybė ir sveikos valstybės prezidentas. prezidentė prie šio reikalo trypčiojo 2 mėnesius, dabar kaip ir per vėlu teisintis laiko trūkumu. nors apskritai šiuo klausimu mano požiūris artimesnis išsakytajam „Kažin“ šioje diskusijoje. bet tai – atskira tema.

        prezidentu Vaišvilos neišrinkom, nes iki rinkimų sistema jo neprileido, bet kitą kartą gali būti kitaip. ar ne to taip mirtinai bijote?

        o dėl „medaus“… tai tik netikras „vardas“, ponia, nusiraminkite. netikrinis – tokiu ir nebandoma jo pristatyti. tingiu ir rašyt.. pastebiu, jog jau ne pirmą kartą rašote apie “medaus saldumą”, bet jums nepagerėjo, tai gal nesikankinkite taip labai – tiesiog imkite ir nusipirkite – sunku matyti jūsų konvulsijas:) ir susipraskite savyje pagaliau – aną „sezoną“ siuntėte “medui” prisipažinimus meilėje, o dabar pajutote gaižumą. toks jūsų pasimetimas labiausiai kenkia jums pačiai – širdis turėtų geriau žinoti. o kad nežino, yra didelė problema, teisingiau, 2 problemos: pirma, tai rodo jūsų vidinį blaškymąsi ir nuomonės neturėjimą; antra, beviltiški „plaštakės“ bandymai pulti vis į tą patį stiklą, tik kitu kampu, labiau nurodo į užsakovo valią, nei į jūsų kokią nors asmenybę. o asmenybės nesant manęs nedominate – bet atsimušite tiek kartų, kiek norėsite.
        o jei paprasčiau, galite vartytis kaip norite – manęs neveikia. jums pagarbos ir noro atvirai diskutuoti nejaučiu, nes ne kartą įsitikinau jūsų negera valia ir aklu tarnavimu svetimam šeimininkui (kaip, beje, tai nuolat daro ir prezidentė).
        p.s. patarimas: nerašykite taip vėlai vakarais – kenkia jūsų įvaizdžiui – pradedate kalbėtis su atominėm bombom ir kitokiais siaubais, o kiekvienas nervingas jūsų žodžio krūpčiojimas kelia gailestį.

        Atsakyti
    19. Россия — самая опасная страна мира says:
      12 metų ago

      Mūsų Prtezidentė buvo visiškai teisi kai JT garsiai pareiškė, jog Lenkija tapo Rusijos klapčiuku. Tą patvirtino ir Krokuvos Jogailos universiteto profesorius sovietologas Andžej Novak. Sikorskis su Tuska išties la ižo užp akalį Putinui. O tai jau didelė grėsmė kitoms mažoms Lenkijos ir Rusijos kaimynėms. Pasipylusi mūsų spaudoje neapykanta mūsų Prezidentei tai ne kas kita kaip KGB užvaldytos Rusijos neapykantos prasiveržimas, nes Rusijos “perestroika, kurią organizavo KGB vadovas Andropovas su KGB pulkininku Liubimovu ir buvo KGB planas nuversti komunistus ir patiems užvaldyti šalį apie tai ir šis straipsnis://inosmi.ru/ world/20130808/211685465.html

      Atsakyti
      • Amelija says:
        12 metų ago

        Laižo ne tik lenkai… Lietuviai rašė laišką Putinui ir Lukašenkai, kad juos (būtent JUOS) gelbėtų nuo skalūninių dujų žvalgymo. Tautininkai, gal pritariate išsišokėliams, kad nebuvo viešo ir griežto jūsų atsiribojimo nuo parsidavėlių?

        Atsakyti
        • mintis says:
          12 metų ago

          Tai,kad parašyta ekspertuose,kad netiesa,apie tą laišką.Ko nepaskaitot?Sąjūdyje buvusieji žino kaip yra,jų už nosies nepavedžiosi,todėl pastangos galimai bergždžios.Maži vaikai sumaišo dieną su naktim,suaugę-gėrį ir blogį,tiesą ir melą.Na būtų gerai jei atsistatytų,Lietuvoje kiekvienas žmogus svarbus.Sunku,bet įmanoma.Sėkmės:) Nuoširdžiai laukiam:)

          Atsakyti
    20. pensininkas says:
      12 metų ago

      Z.Vaišvila žiūri į veiksmo šaknis, o Lietuvos valdžia šį veiksmą išsprendė vadovaudamasi tik jo viršūnėle. Veiksmas kartosis, kadangi jo šaknys liko neišrautos.

      Atsakyti
    21. LosAngeles says:
      12 metų ago

      Kodėl valstybės vadovei nerūpi, kas ir kodėl įvykdė šią provokaciją?…

      Vat vat. Provokacija, bet kad kazkas aiskintusi kas ja ivykde ir kodel? Negirdeti… Bet juk tai ir turetu buti svarbiausias save gerbiancios valstybes uzdavinys: nustatyti kas ir kodel ivykde provokacija. Na o cia komentaruose yra darbininku, kurie bando visa reikala ‘atmazinti’ veldami i asmeniskumus: ‘..Na ir kodėl mes jo neišrinkom prezidentu?..’, ‘..KGB generolo žentą..’ ir t.t. Kaip ten liaudis sako: ausys a… isduoda. O klausimas visai paprastas ir logiskas: jei pripazistama kad tai provokacija, tai reikia issiaiskinti kas ja ivykde. Simple, taip skant… (Ir nusisvilpt ant to kieno jis zentas) O gal cia panasus variantas kaip su garsiuoju informatoriumi (o gal jau informatore reikia sakyti) – teisiamas uz tarnavima kitai valstybei, bet nesugebama ivardinti kokiai… Kaip cia kazkas sake ‘..neidomus jis zurnalistams..’ Ar tikrai neidomus? Ar ne ju pareiga informuoti zmones apie vykstancius pavojingus procesus, uzkulisines ardomasias veikas ir pan dalykus? Nebent zurnalistu Seimininku poziuriu tai nera pavojingi procesai (provokacjos pries valstybe) ir apie juos galima nekalbeti (ka jau ten kalbeti apie tyrima – piniga juk kastuoja). Vat nusviesti vaivorykstini parada(is visu pusiu, kasdien kelias savaites pries ir kelias po) – cia kitras reikalas. Valstybei ir jos pilieciu gerovei tai butinas dalykas :)… Kaip sake vienas zinomas veikejas: kazkas negerai sioje karalysteje. Taigi, akivaizdu kad negerai. Ir aciu gerb. signatarui kad apie tai kalba. Jei ivykdyta provokacija, turi buti atliktas issamus tyrimas, kad issiaiskinti ‘kieno ausys uz to kyso’. Jei tai nevyksta, tai klausimas velgi paprastas ir visai logiskas: kam priklauso ta valstybe, kurioje gyvename. Seimininka ‘znat v lico’ butu labai pravartu…

      Atsakyti
      • medus says:
        12 metų ago

        man net patinka, kai pereinama prie pigių signatarą juodinančių asmeniškumų – tai lyg “raudona vėliavėlė” – ženklas samdinių, nepatogiai pasodintų “vartytis” įmanomais ir neįmanomais salto. dažniau – neįmanomais..:)

        Atsakyti
      • Kažin says:
        12 metų ago

        Kam priklauso valstybė, – atsakymas aiškus, ji priklauso tiems asmenims, kurie atitinkamu metu yra valdžioje.Tai ir viskas, ką galima sužinoti. Užsiimti kažkokių mistinių šeimininkų ieškojimu yra tuščias užsiėmimas.
        Aišku, kad kai valstybė yra netinkamai valdoma, valdžią būtina keisti tinkamais asmenimis. Vadinasi, kad šį pakeitimą galima būtų įvykdyti, pirmiausiai yra būtina turėti tokius asmenis.
        Tad, racionaliai galvojant, prasmę šiuo atveju turi tik į valdžią tinkamų asmenų, o ne mistinių valstybės šeimininkų paieškos.
        Žinoma, paplepėtojams labiau rūpi mistiniai paslaptingumai.

        Atsakyti
        • valstybės paslaptį says:
          12 metų ago

          nutekino ne mistinis, o konkretus žmogus. Todėl išsiaiškinti tai būtina, kad ateityje kitiems šeimininkams užsimanius kažko panašaus, pavaldiniai žinotų, kad gali tekti ir atsakyti už tai.

          Atsakyti
          • medus says:
            12 metų ago

            būtų gerai, bet – mūsų valdžios struktūros labiau panašios į Bermudų trikampį, kur dalykai (ir žmones) dingsta be žinos. o “galų” greičiausiai nebus, nes visi vieni kitus dengia, nes visi turi “kabliukus” arba virvutes, kuriomis veiksmas reguliuojamas. klausimas ar “vienas laivelis” vertas Jūsų daug kainuojančių pastangų ir energijos? gerai surežisuota, nebeaprėpiama “svarbių įvykių” lavina – apie tai irgi galima pagalvoti. tačiau visi matome skirtingai, o sprendimas – Jūsų – jau priimtas. tausokite save.

            Atsakyti
          • Kažin says:
            12 metų ago

            O kas gi konkrečiai ten tokio valstybiškai paslaptingo buvo “nutenkinta” – paskleista? O gal tai – viso labo tik tarnybinės drausmės pažeidimas, už kurį ambasadoriai atleisti iš ambasadorių pareigų, bet ne iš diplomatinės tarnybos.
            Juk valstybės paslaptis yra apibrėžta teisinė sąvoka. Taigi, turėjo būti teisinė išvada dėl pažeidimo pobūdžio, apie ją kažkodėl nekalbama.

            Atsakyti
            • medus says:
              12 metų ago

              man atrodo, jog valstybės paslapties “nutekinimas” turėta mintyje pats ambasadorių pokalbio paviešinimas – ne pokalbių turinys, bet gal klystu.

            • skylė says:
              12 metų ago

              jei randama būdų, kaip pasiklausyt “buitinių” pokalbių, tai taip pat pasiklausoma ir “darbinių”. Negi neaišku?

        • LosAngeles says:
          12 metų ago

          ‘..ji priklauso tiems asmenims, kurie atitinkamu metu yra valdžioje..’

          Jus rimtai? Valstybe priklauso tiems, kas valdzioje?… Galbut kalbate apie tai, kad jie cia ‘tvarkosi’. Jei bus patogiau, klausima galima perfrazuoti: kam jie dirba?
          Ar jus vis dar tikite tuo, kad Lietuvos valdzia stumia savo ‘nuosava’ politika?

          Atsakyti
    22. Gediminas says:
      12 metų ago

      Labai jaučiasi kaip padaugėjo komentatorių, siekiančių supainioti skaitytojo nuomonę. Anksčiau čia to nebuvo, turbūt dedamos labai dinelės pastangos… Linkiu Vaišvilai ištvermės, o komentatoriams neleisti įsiviešpataut chaosui 🙂

      Atsakyti
    23. je je says:
      12 metų ago

      što napisanna to pravda? Ypač jei rašo nepavykusių, bet praturtėt besiveržiančių aktorėlių Nako su Borovskiu privatus portalas “ekspertai” arba “laisvas laikraštis”, arba balsas.lt. Patogu. Savų minčių nebereikia. Galim prisidėt prie Gasprom politikos teršiant savąjį lizdą. Nors iš pradžių atrodė, kad Nakas su Borovskiu eina išvien su Sorošo kompanija, bet nesunku patikrinti kam tarnauja jų portalas. Tereikia patikrinti kokių temų nepraleidžia jų automatinė cenzūra. Nagi, pabandykite įkelti nuorodą į šį straipsnį su antrašte : Россия — самая опасная страна мира. Man nepavyko. Gal jums pavyks.

      Keista, bet Gaspromui jau pavyko daugelį šį portalą skaitančių nuteikti prieš nuosavą valdžią. Kaip ir anais laikais kai inteligentai vyko į Maskvą parvežti Lietuvai “saulės iš rytų”, kad apgintų mus nuo “blogio” iš Vakarų. Bravo. Pirmyn.

      Atsakyti
      • je je - mintis says:
        12 metų ago

        komentaras buvo skirtas “mintis”.

        Atsakyti
    24. Andrius says:
      12 metų ago

      CENZŪRA: DELFI.LT blokuoja komentarus su žodžiu “alkas” ir tenka, pavyzdžiui, rašyti: “a-l-k-a-s”… Kaip Jums tai patinka?

      Atsakyti
      • Bėda ta, says:
        12 metų ago

        Manau, kad beveik metus laiko trunkantis Zigmo Vaišvilos diferencijuotas pateikimas žiniasklaidoje atskleidžia jos priklausomybę ir iš valdžios gaunamas lėšas.

        Atsakyti
        • metai says:
          12 metų ago

          sakyčiau, tęsiasi net ne metus, o 20 metų. Įskaitant ir “pateikimą”, ir ignoravimą. Deja…

          Atsakyti

    Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

    El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

    Naujienos

    Rustemas Umerovas
    Ukrainos balsas

    Ukrainos gynybos ministras paragino Maskvą perduoti Kijevui jos pažadėtą memorandumą iki kito delegacijų susitikimo

    2025 05 29
    Trampas Ukrainos griuvėsiuose
    Ukrainos balsas

    Karas Ukrainoje: ar gegužės pabaiga taps lūžio tašku?

    2025 05 28
    Sveikata
    Lietuvoje

    Ministrų kabinetas pritarė siūlymui atsisakyti priemokų už gydymą

    2025 05 28
    Kibernetinis saugumas | lrv.lt nuotr.
    Lietuvoje

    Kibernetinių įvykių skaičius pernai išaugo 63 proc.

    2025 05 28
    Kelias Vilnius–Utena | „Via Lietuva“ nuotr.
    Lietuvoje

    Vyriausybė pritarė Kelių fondo steigimui

    2025 05 28
    Traukinys
    Lietuvoje

    Traukiniai tarp Vilniaus ir Varšuvos važiuos greičiau ir dažniau

    2025 05 28
    Šalna
    Lietuvoje

    Dėl šalnų Vyriausybė nutarė šalyje skelbti ekstremaliąją padėtį

    2025 05 28
    Darbo atmosfera | unsplash.com nuotr.
    Lietuvoje

    Vis daugiau pradedančiųjų verslininkų renkasi regionus

    2025 05 28

    SKAITYTOJŲ PASTABOS

    • Michailas Velleris apie Karas Ukrainoje: ar gegužės pabaiga taps lūžio tašku?
    • Andriejus Karčaginas apie Karas Ukrainoje: ar gegužės pabaiga taps lūžio tašku?
    • Niokoja piliakalnį apie Veršvų piliakalnyje atšvęsta lietuvių meilės deivės Mildos diena
    • skt. apie „Gyvoji praeitis ir neišblėsę prisiminimai“: prisiminimai apie Zigmą Zinkevičių

    NAUJAUSI STRAIPSNIAI

    • Žmogaus teisių gynėjai: puolimas prieš A. Valotką – tai ideologinis spaudimas
    • Ukrainos gynybos ministras paragino Maskvą perduoti Kijevui jos pažadėtą memorandumą iki kito delegacijų susitikimo
    • Karas Ukrainoje: ar gegužės pabaiga taps lūžio tašku?
    • 5 dalykai, kuriuos verta žinoti prieš užsisakant kelionę iš kelionių organizatoriaus

    Kiti Straipsniai

    VRK 2025-05-22

    Z. Vaišvila. Bailių valdžia ir kapų tyla dėl NT referendumo

    2025 05 23
    VRK atsisakė registruoti referendumo dėl nekilnojamojo turto neapmokestinimo iniciatyvą

    VRK atsisakė registruoti referendumo dėl nekilnojamojo turto neapmokestinimo iniciatyvą

    2025 05 22
    Zigmas Vaišvila | Alkas.lt nuotr.

    Signataras Z. Vaišvila reikalauja VRK veiklos skaidrumo ir teisingumo

    2025 05 16
    Zigmas Vaišvila

    Signataras Z. Vaišvila: Kodėl VRK nariais siūloma skirti tuos, kurie dangsto šiurkščius 2024 m. rinkimų pažeidimus?

    2025 05 13
    Putinas

    A. Medalinskas. Putino naktinis pareiškimas: dar vienas antausis Vakarams, atmetant pasiūlymą dėl 30 dienų taikos

    2025 05 11
    Zigmas Vaišvila

    Signataras Z. Vaišvila kviečia jungtis prie referendumo dėl nekilnojamojo turto neapmokestinimo

    2025 05 09
    Zigmas Vaišvila

    Seime bus pristatyta privalomojo referendumo iniciatyva: dėl piliečių nekilnojamojo turto neapmokestinimo

    2025 04 30
    Zigmas Vaišvila | asmeninė nuotr.

    Z. Vaišvila. Susipainiojęs ar supančiotas Konstitucinis Teismas?

    2025 04 19
    Prisiekė naujas VSD vadovas

    Prezidentas priėmė VSD vadovo R. Bridikio priesaiką

    2025 04 14
    VSD ženklas | vsd.lt nuotr.

    Remigijus Bridikis paskirtas VSD direktoriumi

    2025 04 10

    Skaitytojų nuomonės:

    • Michailas Velleris apie Karas Ukrainoje: ar gegužės pabaiga taps lūžio tašku?
    • Andriejus Karčaginas apie Karas Ukrainoje: ar gegužės pabaiga taps lūžio tašku?
    • Niokoja piliakalnį apie Veršvų piliakalnyje atšvęsta lietuvių meilės deivės Mildos diena
    • skt. apie „Gyvoji praeitis ir neišblėsę prisiminimai“: prisiminimai apie Zigmą Zinkevičių
    • Naivus klausimas apie D. Trampo griežti pareiškimai Rusijos atžvilgiu: naujas posūkis ar jausmų proveržis?
     
     
     
     
     
    Kitas straipsnis
    A.Ažubalis. Bunda jau Baltoskandija

    A.Ažubalis. Sprendimą dėl ambasadorių atšaukimo priėmusiems valdantiesiems tenka visa atsakomybė už pavojingas tokio precedento pasekmes

    Sekite mus Feisbuke

    Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
    Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
    Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
     Pradžia

    Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

    Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

     fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | lėktuvų bilietai

     

    © 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

    • Saulės arkliukai
    • Renginiai
    • Reklama
    • Turinys
    • Apie Alkas.lt
    • Paremkite Alką
    No Result
    View All Result
    • Naujienos
      • Lietuvoje
      • Baltų žemėse
      • Užsienyje
    • Nuomonių ratas
      • Lietuvos kelias
      • Lietuvos kūrėjai
      • Sekmadienio sakmė
      • Akiračiai
      • Lietuvos repolonizacijai – ne!
      • Moksleivių mintys
    • Kultūra
      • Etninė kultūra
      • Mes baltai
      • Kalba
      • Religija
      • Istorija
      • Kultūros paveldas
      • Menas
      • Architektūra
      • Literatūra
      • Kultūros politika
      • Šventės
    • Visuomenė
      • Pilietinė visuomenė
      • Politika ir ekonomika
      • Švietimas
      • Žmonės
      • Užsienio lietuviai
      • Ukrainos balsas
      • Žiniasklaida
      • Laiškai Alkui
      • Pareiškimai
    • Gamta ir žmogus
      • Gamta ir ekologija
      • Šventvietės
      • Energetika
      • Sveikata
      • Psichologija
      • Kelionės
      • Kylam
      • Įvairenybės
    • Mokslas
      • Mokslo naujienos
      • Technika ir technologijos
      • Astronomija ir kosmonautika
      • Mokslo darbai
    • Skaitiniai
      • Žinyčia
      • Lituanistikos klasika
      • Prieškario skaitiniai
      • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
      • Grožinė kūryba
    • Visi rašiniai