Šeštadienis, 17 balandžio, 2021
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Nuomonių ratas Lietuvos kelias

B. Valionytė: Mes turime pakilti dar kartą

Birutė Valionytė, www.alkas.lt
2012 08 14 00:19
53
Birutė Valionytė | Nuotrauka iš B. Valionytės knygos „Didžioji Lietuva“

Birutė Valionytė | Nuotrauka iš B. Valionytės knygos „Didžioji Lietuva“

     Birutė Valionytė | Nuotrauka iš B. Valionytės knygos „Didžioji Lietuva“
Birutė Valionytė | Nuotrauka iš B. Valionytės knygos „Didžioji Lietuva“

Skelbiame Kovo 11-osios Akto signatarės, Nacionalinio susivienijimo „Už Lietuvą Lietuvoje“ rinkiminio sąrašo lyderės Birutės Valionytės  rugpjūčio 13 d. pasisakymą spaudos konferencijoje, kuriame buvo pristatytas jungtinis rinkimų sąrašas.

Aš, žinoma, pirmiausia esu labai dėkinga Nacionaliniam susivienijimui „Už Lietuvą Lietuvoje“, kad jie mane įrašė pirmuoju numeriu – man tai pakankamai netikėta.

Bet šiandieninė situacija Lietuvoje yra labai sudėtinga. Signatorystė, kaip žinote, neatleidžia nuo pareigų. Žmonės susitikę vis klausinėja ir mus kaltina, kodėl Lietuvoje kas nors blogai, kodėl liko neišspręstų klausimų, lyg tai mes būtume šiandieną kalti.

Didžioji dalis žmonių įsivaizduoja, kad signatarai turėjo viską išspręsti, o kažkodėl kai kurie klausimai liko neišspręsti. Šitas atsakomybės jausmas mane ir įvėlė vėl į tą didžiąją politiką.

Aš puikiai suprantu vieną paprastą dalyką: išeiti prieš žmones ir pasiūlyti savo idėjas yra lyg ir paprasta, bet ta atsakomybė, ką paskui daryti ir kaip tas idėjas įgyvendinti, yra labai sunki našta. Ir tą privalom kiekvienas iš mūsų, einantis į politiką, suvokti. Deja, paskutiniuoju metu kaip tik šito pritrūksta. Rinkiminiai pažadai eina sau – labai gražios kalbos… O pasibaigia rinkimai ir niekas Lietuvoje nesikeičia, tos visos idėjos ir gražūs pažadai užmirštami. Žinoma, iš dalies taip yra ir todėl, kad tie pažadai būna visiškai nerealūs, populistiniai, ir, tokiu būdu, žmonės praranda pasitikėjimą.

Šiandien Lietuvoje yra situacija, kai žmonėms viskas atrodo visiškai vienodai, jie jaučia, kad neis balsuoti. Todėl, kad per pastaruosius kokius 18 metų susiklostė tokia situacija, kad žmonės tiesiog nemato perspektyvos. Šitas naujas mūsų judėjimas iš tikrųjų neša Sąjūdžio gaivų vėją, kurį mes visi prisimenam ir kurio visi esam išsiilgę.

Man iš tikrųjų labai džiugu ir malonu, kad aš dalyvauju tokiame sąjūdietiškame rate, kur mes visi esame bendraminčiai ta prasme, kad mes gyvename tomis Sąjūdžio idėjomis, kurios atvedė Lietuvą į Nepriklausomybę. Mes turime pakilti dar kartą, kad išspręstumėme savo Tėvynėje Lietuvoje visas negeras problemas ir galų gale suvoktume vieną elementarų dalyką: šitoje Žemės dalyje, kuri vadinasi Lietuva, visas problemas turime spręsti mes, Lietuvos piliečiai. Niekas kitas čia nieko negali daryti.

Todėl ir yra ypatingai svarbu, kad šita idėja, šitas sąjūdietiškas vėjas pasiektų visus ir pirmiausia pažadintų žmones, kad jie ateitų į rinkimus balsuoti. Aš manau, kad šitas sąrašas suteikia galimybę žmonėms pajusti tą gaivą, pajusti sąsajas tarp jame dalyvaujančių žmonių ir jų nuveiktų darbų. Labai norėtųsi, kad žmonės turėtų labai netrumpą atmintį, kad ji būtų ilga. Ir prisimintų ne tai, ką kiekvienas esantis sąraše ir čia gražiai atrodantis, šiandien sako, bet tai, kas yra padaryta, kokie yra padaryti darbai, kokios yra jo vertybės, kokios nuostatos. Nes tai yra labai svarbu, ir tai yra pamatas apskritai sėkmingam mūsų valstybės gyvenimui. Jeigu mes šiandien šito nepadarysim, nesustabdysim to, kas vyksta dabar. Praktiškai aš matau viena, kad šiandien nėra principinio skirtumo, kaip vadinasi partija, – yra viena Pinigų partija. Ir tai žmonėms atima viltį, kad jie yra šeimininkai čia, Lietuvoje.

Aš nebenoriu nagrinėt, kiek čia pas mus yra procentų, priklausančių vienai ar kitai partijai, ar apskritai politinėms partijoms. Tie kiti, nepartiniai, žmonės neturi tos politinės jėgos, kuria jie galėtų patikėti, ir galėtų būtent aktyviai dalyvauti savo valstybės gyvenime. Nors galbūt juridiškai visos teisės suteiktos, deja, praktiškai šitaip neišeina.

Tai štai aš manau, kad šitas judėjimas ir telkia visas jėgas tam, kad mes pagaliau pradėtume gyventi normaliau, o, norint gyventi normaliau, reikia daryti tvarką savo šalyje. Ir daryti tvarką mums patiems. Nes šiandien – atrodytų protu nesuvokiama situacija – kaip matote, net lietuvių kalba yra pavojingoje būklėje, ir tas klausimas iš viso yra užmirštamas, tampa trečiaeiliu. Taigi, norėtųsi, kad visi Lietuvai svarbūs klausimai būtų pirmajame plane.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. Nacionalinis susivienijimas „Už Lietuvą Lietuvoje“ visuomenei pristatė rinkimų sąrašą (video)

ALKO TURINYS

Pastabos 53

  1. dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
    9 m. ago

    Manau, kad sis Nacionalinis susivienyjimas sumoje yra neblogas sajudietiskas uztaisas daryti teigiamus pokycius Lietuvoje. Esamas valdzios tripletas (I.Degutiene, A.Kubilius, D.Grybauskaite) visiskai neatstovauja Lietuvos interesu ir yra moraliai zluges. Seima partijos yra korupcijos supanciotas ir nei cypia ir nei kruta.

    Atsakyti
    • Jonas Vaiškūnas says:
      9 m. ago

      Gerbiamas Jonai, labai tiksli diagnozė NCNK sindromas – Nei Cypia Nei Kruta.

      Atsakyti
  2. Kemblys says:
    9 m. ago

    Neprieštarauju visiems pažangiems lietuvių susivienijimams, balsuosiu už juos, bet, broliai ir sesės, be šiuolaikinės pasaulėžiūros, suburiančios mus į tautą, tai bus vienadienis reiškinys.

    Atsakyti
    • Jonas Vaiškūnas says:
      9 m. ago

      Gerbaimas Kembly, jūs be abejo teisus, bet pasaulėžiūras turi kurti kitos bendruomenės ne politinės. Kariai lai kariauja, žemdirbiai – žemdirbiauja, o žyniai – žyniauja. Tada betrūks tik vienybės. O ULL kaip tik ir kviečia vienyti pastangas.

      Atsakyti
      • Kemblys says:
        9 m. ago

        Siekti valdyti visuomenę be pasaulėžiūros tas pats, kaip vesti neginkluotus karius į mūšį. Po kiekvieno tokio bandymo, tų ‘karių’ rinksis vis mažiau ir mažiau.
        Tokių luomų: žynių, žemdirbių ar karių nėra, nebuvo ir nebus. Iš mūsų visų turi tokie išaugti, kai reikia.

        Atsakyti
        • Jonas Vaiškūnas says:
          9 m. ago

          Netiesa, kad žemdirbys nugrubusiais pirštais turi groti smuiku. Ne koks koncertas būtų.

          Atsakyti
          • Kemblys says:
            9 m. ago

            Dykaduoniams patinka skirstyti į luomus.
            Nėra “žemdirbių”, nėra “karių”, nėra “žynių” – yra ŽMONĖS, yra LIETUVIAI, kurie gali užsiimti bet kokia veikla. Jei ŽMOGUS gros, tai ras kuo groti ir sugrubusiais pirštais.

          • ŽMOGUS :) says:
            9 m. ago

            LABAI GERAi pasakėte .
            AČIŪ.

            VISI mes – nuo KAIMO.

    • tikras lietuvis says:
      9 m. ago

      Pasaulėžiūra turi būti viena: dirbti visuomenės daugumai.
      Kol kas nei viena partija to darbo neatliko.
      Tikimės iš tautininkų aljanso, bet jie, kol kas, neturi programos, bet laiko yra – svarbu, kad būtų noras, o tada bus galima ir padaryti (jei trūksta minčių, tai galima tiesiog užvesti diskusijas tam tikrais klausimais po ko, manau, kontūrai būsimų darbų tikrai paaiškėtų.
      Pvz.: kodėl emigruoja žmonės?
      Tai ne tik ekonominė problema, bet ir moralinė – Lietuvos žmonių niekas nebegina nuo visokių užpuolimų.
      Atsimenam sirgalių Londione, Skujytės smaugimą ir pan. – kodėl tam jokio dėmesio nebuvo iš URM?
      Arba.
      Štai komentatoriai, garantuoju, 99, 99% rašo komentarus tik dėl to, kad nori, jog būtų geriau.
      Tačiau visokie iškrypėliai, žydomasonai, sorošistų fondai juos skundžia, o prokurorai paslaugiai kelia bylas.
      Gerai, jei komentatorius nepasiduoda – tai jis ir apsigina, o jei jis iš viso pirmąkart tokiame teisėsaugininkų žaidime?
      Tokį suvalgo su visom kojinėm, kaip sakoma.
      O kaip su tiesa?
      Tiesa lieka nusmaugta.
      Prie to paties paminėsiu dar vieną taupymo priemonę Lietuvos valstybei: ES lėšų dalį, skirtą Lietuvai, gauna įvairios biznio organizacijos – “tolerantai”, “gėjai”, “žmogaus teisių organizacijos”, visokios holokausto organizacijos. Tas lėšas dera iš jų atimti – jei nori, tai tegul savo “tiesas” vysto savomis lėšomis.
      Garantuoju, kad jei tik tokių lėšų negautų, tai jų veikla tuoj pat užsirauktų.
      Tokių pavyzdžių galima rasti žymiai daugiau.
      Jei liks tik lozungai, tai darbo rezultatas bus toks pat kaip ir iki šiol buvusių seimo partijų.

      Atsakyti
  3. tikras lietuvis says:
    9 m. ago

    Niekada Valionytė nieko rimto nenuveikė – panašu, kad taip bus ir šį kartą: kur programa?
    Jos nėra.

    Atsakyti
    • Algimantas says:
      9 m. ago

      O ką padarė “tikras lietuvis”? Sėdi krūmuose ir gadina orą 🙂

      Atsakyti
      • Jonas Vaiškūnas says:
        9 m. ago

        Tikro lietuvio nekaltinkite – jis kaip čiukčia – rašytojas (komentaru) o ne darytojas (darbų).

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          9 m. ago

          Vaikučiai,
          ar turite programą kaip pakelti Lietuvos ekonomiką ir gyventojų gerbūvį?
          Prašau išdėstyti punktais.

          Atsakyti
          • ŽMOGUS :) says:
            9 m. ago

            Reikia peržiūrėti mokesčių sistemą.
            Analizuoti šalių, kurioje GERAI gyvena DIRBANTYS žmonės ir kas įmanoma-taikyti čia.
            Turi būti šūkys : КТО не РАБОТАЕТ, тот не ест.
            Rusiškas, bet taiklus.
            Žmonės turi būti skatinami DIRBTI, o ne pašalpų laukti . Bet turi žinoti, jog jei DIRBS, tai ir gyvens gerai. ir t.t. ir t.t.
            keisiti PATĮ svarbiausią-,,TEISĖSAUGA”. , tikliau NEteisėsaugą 🙁

      • tikras lietuvis says:
        9 m. ago

        Paskaityk internete ir rasi n mano pasiūlymų, kuriuos naudoja partijos.

        Atsakyti
        • Varvara says:
          9 m. ago

          Gal tos partijos tokios žioplos, kad nemoka pritaikit tavo pasiūlimų, ar tie pasiūlimai taip numušė partijų reitingus.

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            9 m. ago

            Kažką pritaiko – gal, kad patinka, gal dar dėl kokių tai priežasčių.
            Bet ne tai svarbiausia, Varvara – ragana. 🙂

    • Tomas Baranauskas says:
      9 m. ago

      Tautininkų sąjungos Bendroji programa
      http://www.tautininkusajunga.lt/lt/organizacija/programa.html

      Nacionalinio susivienijimo “Už Lietuvą Lietuvoje” Programinių gairių deklaracija
      http://www.tautininkusajunga.lt/lt/organizacija/programines-gaires-uz-lietuva.html

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        9 m. ago

        Ne tai – čia yra bendro pobūdžio lozungai.
        Reikia tokių (pvz.):
        1. taupymo programa –
        ( darysim tą ir tą, pvz., sustabdysim mokėjimą 128lmln lt, kurią “žydų” organizacijoms be pagrindo pažadėjo valdantieji ir t.t., ir pan.).
        Tokiu būdu bus sutaupyta iždui – 1 mlrd litų;
        2. ekonomikos kėlimas
        ( pvz., tam, kad skatinti verslą, mažinsime tokius ir tokius mokesčius kas leistų išplėsti verslaujančių ir mokesčius mokančių skaičių ir t.t, ir pan.;
        pritrauksime investicijas ir vystysime tokias ir tokias ekonomikos šakas, tokius ir tokius projektus ir t.t..
        Taip ekonomikos vystymu bus pasiektas, pvz., 10 mlrd lt pelnas.
        Ir t.t., ir pan.
        Reikia kalbėti labai konkrečiai – tai gali padaryti tik labai aukštos klasės specialistai. Ar turite tokių?

        Atsakyti
        • Tomas Baranauskas says:
          9 m. ago

          Ne, tokių, kurie surašytų tikslius pelnus iš kiekvieno žingsnio, deja, neturime – vyriausioji Lietuvos ragana susidėjo su liberalcentristais: http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/lietuvos-vyriausioji-ragana-ketina-dalyvauti-rinkimuose.d?id=4814795

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            9 m. ago

            Nereikia pokštauti – dalykas yra labai rimtas: jei numatyti konkrečius žingsnius, tai ir dirbti po to būtų galima rimčiau.
            Lozungus labai mėgo tarybiniais laikais – ar ne laikas to atsisakyti ir pradėti dirbti?

      • Kemblys says:
        9 m. ago

        Tomą Baranauską vadinčiau VADYSTININKU 😀 😀 😀
        Kažkada žadėjo Kembliui įteisinti žodį “vadystė”, kaip mokslinį išsireiškimą. Tuščia jo, jei vyras žodžio nesilaiko…

        Atsiverčiau jo siūlomą pirmą nuorodą ir radau vos ne pirmą sakinį iš “tautininkų” PROGRAMOS:
        “Tauta – žmonių bendruomenė, kurią sieja bendra teritorija, kilmė, kalba, gyvensena, papročiai ir savimonės ryšiai, bendras istorinis likimas.”

        tauta = bendruomenė – o kas tada bendruomenė, bendruomenių gali būti daug tautoje?
        kuo skiriasi nuo valstybės, jei tautą sieja TERITORIJA?
        įdomu kokią kilmę lemtų genetiniai tyrimai kiekvieno iš mūsų?
        kalba, pvz., romuvių, labai skiriasi nuo protėvių, dar tarmės.. ir patys tautininkai spjauna į lietuviškus žodžius?
        gyvensena – nėra prasmės lyginti tarpusavyje net dabartinių lietuvių?
        papročiai – pvz., romuviai laikosi TRADICIJŲ?
        savimonės ryšiai – čia kad niekas nesuprastų kas tie SAVIMONĖS RYŠIAI – vis gudriau atrodo?
        bendras istorinis likimas – Punsko lietuviai nepriklauso tautai pagal šį “apibrėžimą”?

        Vnž., “tautininkai” turbūt paprašė gudresnio moksleivio parašyti ‘tautos’ apibrėžimą ir, pagal amžių, jam neblogai gavosi 😀 😀 😀
        Jei nesišaipant, tai tautininkų požymiai, kuriais apibrėžė tautą nėra pastovūs – neįvertintas kintamumas!

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          9 m. ago

          Nusišneki – viskas ten yra gerai.

          Atsakyti
          • Kemblys says:
            9 m. ago

            Nėra ‘ten’ gerai. Pagrindinės klaidos neparodžiau, švietalais nesišvaistau 🙂

          • tikras lietuvis says:
            9 m. ago

            Tautos sąvoka, apie kurią kalbu. apibūdinta yra pakankamai neblogai.
            Nebent galima būtų prikibti prie to, kad tik tie, kurių šaknys nueina į tolimus metus, pagal juos laikytini tautos nariais. Tautos nariu gali tapti ir tas, kuris čia negimė ir persikėlė gyventi iš kitur, nes per laiką, per kartas jis, o jo palikuonys dar labiau, tokiais taps pagal visus parametrus.
            Šia prasme jie propaguoja gana paplėkusį supratimą, bet, kadangi paprastam liaudininkui tai gal net greičiau suprantama, labai nekritikuoju.

          • Kinijos KP vadas SUN HUI V ČAI SAM SUN says:
            9 m. ago

            Tautos nariu gali tapti ir tas, kuris čia negimė ir persikėlė gyventi iš kitur……..Aš jums tuojau atsiūsiu puse milijardo tėvinainių, kad jus asimiliuotumetes pagal mūsų bruožus ir mes tape tikrais lietuviais rinkimuose laimėsim visose valdžios kėdėse, o tada nuvairuosime Lietuvą kur reikia.Amerika vos iškrapšte 10 rusų ( miegančiųjų šnipų) šeimų, kurios pagal kremliaus nurodimą turejo isitvirtint aukščiausuose valdžios sluoksniuose.Ką čia kalbet apie mūsų atsparūmą.

          • tikras lietuvis says:
            9 m. ago

            Ir vėl nusišneki, Varvara – ragana: kalba eina apie tai, kad žmonės dėl įvairių priežasčių migruoja, nors į Lietuvą jų atkanka ne taip jau daug.

          • Varvara-ragana says:
            9 m. ago

            Rašant nusišnekėti negalima, galima nusirašyti,nusikeverzoti ar dar kaip nors.Po tokių imigracijos korekcijų tiek jų atkaktu iš suinteresuotų valstybių,kad einant miegot lovon tektu gultis triese.Čia brol ne kokios Indijos šventos karvės kurios po gatves migruoja šiaip sau.Pravarde patiko. Ačiū.Galvok saugiklius.

          • tikras lietuvis says:
            9 m. ago

            Ir vėl nusišnekėjai: niekas nesiūlo didinti imigracinių kvotų – atvirkščiai, reikia jas mažinti ir kuo daugiau.
            Tik kartu reikia suprasti, kad to išvengti niekaip nepavyks.
            Ir tada ar geriau būtų, kad tas žmogus integruotųsi, ar geriau tau, kad jis taptų dar vienu piktu šunim, lojančiu ant Lietuvos ir vis besistengiančiu jai iškąsti rūros dalį? 😉

          • tikras lietuvis says:
            9 m. ago

            Pateikiu pavyzdį apie rases ir odos spalvą Lietuvoje:
            “Aš radau vieną, XVIII a. pabaigoje gyvenusią bajoraitę, kuri buvo juodaodė. Ji turėjo dvarelį prie Žaliojo tilto – šį jai padovanojo Vilniaus vaivada Karolis Radvila. Žemę galėjo turėti bajorai, todėl ji tapo priklausoma šiam luomui“, – sakė jis.”
            http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/kiek-kainuoja-suzinoti-gimines-istorija.d?id=59235299
            Dabar įsitikinai, kad lietuvis yra ne odos spalva ar kilmė, o tai ar tu esi komandos, kuri vadinasi Lietuva, narys?

    • Pensininkas says:
      9 m. ago

      Ar turi laiko programoms skaityti? Manau nei vienos nesi perskaitęs, nes visą laiką prie ko nors kabiniesi. Iš tų pezalų nesusidaro įspūdis, kad nesi tikras lietuvis. Labiau panašus į tuteišį.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        9 m. ago

        Aš rašau konkrečius dalykus.Jei tu nenori konkrečių darbų, tai ką kas tau pasieks?
        Nieko.
        Pabandyk nors retkarčiais pamąstyti – gal pavyks. 🙂

        Atsakyti
  4. to tikras lietuvis says:
    9 m. ago

    Tau dar programų trūksta???, per 20 metų jų tiek buvo , kad jei paverstum į tualetinį popierių -žemę apjuostum. man nereikia programų , man reikia tik SĄŽINĖS.

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      9 m. ago

      Kol Lietuva bus griuvimo būsenoje, tol žulikavojimas daug kam bus išsigelbėjimo priemonė.
      Kaip sakė Jozefas Šveikas tokioje situacijoje nevagia tik tas, kuris jau iki soties prisivogė.
      Pats iš tų? 🙂

      Atsakyti
  5. Marta says:
    9 m. ago

    Pritariu tikram lietuviui. prėskai atrodo ši partija neturinti nei vizijos, nei programos. Pasivadino “nacionaline” ir mat mes jau patikėsim, kad bus sprendžiami nacionaliniai klausimai? kaip jie atsilaikys prieš tarptautines institucijas, kurios nepalieka erdvės jokių nacionalinių klausimų sprendimams? Reikia stiprių asmenybių, būtent tokių kaip Grybauskaitė, Landsbergis, kad ir Degutienė. Ši partija eina vabang, tikėdamasi laimėti iš rinkėjų įpročio neigti buvusias valdžioje partijas. Įdomu kiek tarp šių žmonių laisvai skaito angliškai ir yra gerai susipažinę su tarptautine politika, nes globalizacijos sąlygomis, jokia tik Lietuvos politika neįmanoma.

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      9 m. ago

      Iš visų išvardintų, tai tiktai Grybauskaitė nutuokia apie ekonomiką: Landsbergis niekada tuo nepasižymėjo (be to jis yra landsberginių, kurių “dėka” Lietuva sugriuvo, palyginus su tuo kokia išėjo iš TSRS, priekinis, todėl ir labiausiai už tai atsakingas), o seimo pirmininkė, mano nuomone, kažin ar betiktų nors į pediatres, nes ten irgi ateina žmonės antiek apsiskaitę, kad ne kiekvienas gydytojas tiek žino apie gydomojo ligas, kaip jis pats.

      Atsakyti
    • lietuvis says:
      9 m. ago

      Tikrai, o va tamstos favoritas Kuolys tai turi viską ko reikia…

      Atsakyti
  6. Galindas says:
    9 m. ago

    Martai, ekonomika globali, todėl ir naudokimės jos galimybėmis, o tauta ir jos kultūra yra lokali ir tautiška. Švietimo sistema tautiška pirmiausiai, o po to globali. Valionytė Tautai ir LDk kultūrai yra daug nuveikusi. Linkiu sėkmės ir balsuosiu tik už ULL kartu su TS.

    Atsakyti
  7. Beta says:
    9 m. ago

    Ir ką ji čia naųjo pasakė? Bla bla bla. Viskas žinoma, viskas jau šimtą kartų išsakyta. O sąrašas sugadintas jos ir Navaičio pavardėm. Gaila, tiek daug tikėtasi buvo iš “Už Lietuvą Lietuvoje”. Įdomu kas tas Judas, kuris ten juos įkišo ir kurio tikslas vienas juk: atimti žmonėms paskutinę viltį ir norą eiti prie urnų. Jam pavyko.

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      9 m. ago

      Kariauti, kaip sakė Suvorovas, reikia kokybe, o ne kiekybe, todėl nereikėjo būtinai daryti pilno skaičiaus sąrašą – geriau būtų buvę surasti aukščiausios kategorijos sopecialistų tam tikrų sričių, kad, jei ką, būtų galima kažką rimto nuveikti.

      Atsakyti
    • Grasilda says:
      9 m. ago

      O Jūs negirdėjote tokio dalyko, kaip sąrašo reitingavimas. Jei bus daugiau manančių kaip Jūs, – kiekvieną kandidatą per keliasdešimt pozicijų galima nuleisti arba pakelti. Labai smagu, kai vieni dirba, o kiti stovi po medžiais, žiūri ir kritikuoja.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        9 m. ago

        Praleidote svarbų momentą – reitinguoti tegalima tik tuos, kurie yra sąraše, tačiau žinome, kad būna n atvejų, kada nesantys sąraše būna daug geresni už esančius.

        Atsakyti
        • Grasilda says:
          9 m. ago

          Jei ne klojimo durys, būčia kiškį nudūrįs… Tai tie Jūsų “gerieji”, kurie nepakliuvo į sąrašus, galėjo išsikelti kaip nepriklausomi kandidatai. Jei neišsikėlė, tegu dirba per kadenciją kaip visuomenininkai, eina į savivaldybių rinkimus ir t. t., t. y. tegu susikrauna kraitį. kažkaip nelabai girdisi tokių “atstumtųjų” aimanų, nebent tik Tamstos.

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            9 m. ago

            Deja deja, pensininke, – ne apie aimanas kalba, o apie tai, kad seime turi būti geriausi iš geriausių, iš kurių ne visi ten ir eina.

          • Lamatas says:
            9 m. ago

            Bandau nesutikti su Tamsta,nes manau ,kad seime turi būti ne geriausi iš geriausių, bet norintys ir galintys,galintys ir norintys kurti gerus istatymus.Kol riksime pagal “gerumą” ,tol jie ir ponavos seime ,vietoj to ,kad darbą dirbtu.Reikia pagaliau parodyti,kad seimūnas ,viso labo gerai apmokamas ,tame tarpe ir mano ,samdinys.Gi nesamdysi namo statybai žmogaus vien už tai kad jis “geras” ,reikia ,kad jis dar ir statybininku būtu.O kai samdom seimūnus pagal “gerumą” ,tai ir turim tokią tvarką ir tokius įstatymus.Laikas atmesti emocijas ir įjungti protą.

          • tikras lietuvis says:
            9 m. ago

            Jūs maišote rusiškas ir lietuvių vertinimo skales: lietuviai, jei sako, kad tai – geras, tai tai ir turi omenyje, o ne dar kažką.

          • lamatas says:
            9 m. ago

            Nieko aš nemaišau.Ir tai patvirtina tai ką išsirenkam.Tai šokėjus tai dainininkus tai dar ką .O pareikalauti atsiskaityti už nudirbtus darbus pamirštam.Pats gi vis reikalauji -duokit konkrečią PROGRAMĄ (beje čia pilnai pritariu).O be jos ir prisiekimo ją vykdyti kokia gali būti kontrolė ir priekaištai seimūnui.O be kontrolės ir statymo “į vietą” ,net ir pats “švenčiausias” valdžmogis ” per N metų nustoja gaudytis tikrovėje .Pats sau tampa visada teisiu “pusdieviu”.

          • Grasilda says:
            9 m. ago

            Kai nepavyksta rasti argumentų, kimbama prie autoriaus. Pasikartosiu, aš nesu Grasilda Makarevičienė.

          • tikras lietuvis says:
            9 m. ago

            Kuo toliau, tuo panašiau, kad esate Makarevičienė, nes į argumentus neatsakote ir apie save nieko nepasakote, kad galėtumėme tvirtai įsitikinti jūsų tiesa,.

  8. Sigitas Martinavicius says:
    9 m. ago

    Štai ir turime rezultatą: policija pasitiki gal penki procentai visuomenės, kaip ir Seimu ar visa teisėtvarka. Ir tai valdžiai labai patogu, nes suskaldę Lietuvą pagal profesijas, pažiūras, nualino piliečių bendruomenę. Skaldyk ir valdyk. Tada gali viena ranka vogti, daryti kitus nusikaltimus, vilkinti bylas, dengti savus ir pakišti po teisėtvarkos mėsmale neįtikusius ar pasipriešinusius valstybininkų klanui, o kita – kaltinti visuomenę, teisėtvarką.
    Manau, tai ir yra politinė korupcija. Didžiausia dabartinės Lietuvos problema, kaip aštuonkojis apraizgiusi visas gyvenimo sritis – teisėtvarką, švietimą, ekonomiką, teismus, policijos vadovus, valdiškas įmones, savivaldybes, mokyklas, darželius, šeimą ir t. t.
    Norint tą aštuonkojį įveikti, reikia nusukti jam galvą. Sustabdyti nusikaltimą, daromą valstybės vardu, prieš visą visuomenę – policininką, mokytoją, bibliotekininkę, teisėją, prokurorą ir t. t. Tai sudėtinga, nes korupcija apraizgiusi didžiąją dalį korumpuotos valdžios paskirtų vadovų, kurie privalo tai valdžiai pataikauti, kad patys nebūtų įmesti į jos kontroliuojamą teisėtvarkos mėsmalę. Todėl vadovai beveik neturi pasirinkimo – tik paklusti ir tapti valdžios nusikaltimo prieš visuomenę bendrininkais.
    Taip pat ir vykdant nusikaltimą, kuriuo, kaip teigiama prezidentei pateiktose Visuomeninės komisijos išvadose dėl smurto akto Garliavoje, pasikėsinta į Lietuvos konstitucinę tvarką:
    „komisija, įvertinusi virš 50 žodinių ir raštiškų liudijimų, taip pat gausią vaizdo ir garso medžiagą, konstatuoja, kad vykdant Kėdainių rajono apylinkės teismo 2011 gruodžio mėnesio 16 dienos sprendimą, buvo prievarta pasikėsinta į Lietuvos Respublikos konstitucinę tvarką.
    Kėdainių rajono apylinkės teismo 2012-03-22 nutartis be prievartos perduoti mergaitę biologinei motinai 2012-05-17 buvo įvykdyta naudojant smurtą ir prievartą tiek prieš pačią mergaitę, tiek prieš neliečiamybės statusą turinčią jos globėją teisėją N.Venckienę, tiek prieš piliečius.
    Tai reiškia, kad vykdant teismo sprendimą valstybės vardu, naudojant prievartą buvo pažeisti Lietuvos Respublikos Konstitucijos 3, 20, 21, 22, 23, 25, 29, 33, 36 ir 114 straipsniai. Taip pat buvo šiurkščiai pažeisti Jungtinių Tautų Vaiko teisių konvencijos 12, 19 ir 34 straipsniai ir jos nuostatas įtvirtinantys nacionaliniai teisės aktai (Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.164 str., Lietuvos Respublikos civilinio proceso kodekso 764 str. ir kt.).
    Komisija turi pakankamai duomenų teigti, kad vykdant teismo sprendimą buvo nepagrįstai pažeidžiama žmonių laisvė judėti, nepagrįstai žalojami žmonės, žeminamas jų orumas, su jais žiauriai elgiamasi, pažeidžiamos žmonių nuosavybės teisės, viešai skleidžiama dezinformacija, nesilaikyta nuostatos, kad pareigūnams visi asmenys lygūs, be Seimo leidimo suvaržyta teisėjos N.Venckienės laisvė, taip pat išreikšta aiški nepagarba Valstybės vėliavai.
    Komisija atkreipia dėmesį, kad toks prievartos naudojimas ir Konstitucijos pažeidimas valstybės vardu vykdytas organizuotai, iš anksto tam ruošiantis ir į šiuos neteisėtus veiksmus įtraukiant daug valstybės pareigūnų iš įvairių valstybės ir savivaldybės institucijų, taip pat iš anksto tariantis ir ruošiantis, kaip nuslėpti panaudoto smurto pėdsakus: be teismo sankcijos nusuktos name įrengtos vaizdo kameros, iš patalpos buvo šalinami prievartos panaudojimą galėję paliudyti asmenys, paruošti pridengiamieji skydai ir pan. Atsižvelgiant į tai, komisijos nuomone, kiekvieno šio prievartos akto dalyvio – nuo organizatorių iki vykdytojų – veiksmai turi būti atitinkamai įvertinti tiek Baudžiamojo kodekso, tiek Civilinio kodekso bei kitų teisės aktų požiūriu.“
    Tačiau vyksta atvirkštinis procesas – atviras politinis susidorojimas su valdžios klanui neįtikusia, jo nusikaltimams pasipriešinusia Lietuvos šeima (Neringa Venckiene, Laimute ir Vytautu Kedžiais, Audrone Skučiene). Šeima, kaip žinia, yra visuomenės pagrindas. Tad galima sakyti, kad vyksta susidorojimas ir su Lietuvos visuomene. Siekdami nuslėpti savo nusikaltimus, valdžiažmogiai tam naudoja valdžios instrumentus. Tai atviras pasikėsinimas į Lietuvos Konstituciją ir nepriklausomybę. Visai šeimai keliamos mistinės bylos, pateikiamos absurdiškos, milžiniškos sąskaitos, pas gulinčius ligos patale specialiai siunčiami prokurorai. Naudojamos visos priemonės, kad ši šeima ir visuomenė būtų įbauginti – „Nesipriešinkite! Sunaikinsim!“. Tokių priemonių niekada nenaudojo prieš tikrus, rimtus nusikaltėlius. Bylos, susijusios su klano nariais, tiriamos metų metus, kol sulaukia senaties, nes tai savi klano nariai. Paskutinė žinia tiesiog šokiruoja, daro gėdą policininko profesijai. Pateikiu citatą iš straipsnio:
    „Policijos pareigūnas, kuriam Drąsiaus Kedžio teta Audronė Skučienė, kaip įtariama, bandė nuplėšti kaukę, pateikė 10 tūkst. litų neturtinės žalos ieškinį. Gavusi ieškinį, prokuratūra laikinai apribojo A. Skučienės teises į trijų kambarių butą. Jeigu teismas patenkintų ieškinį, jis būtų išieškotas iš A. Skučienės turto. Kauno rajono policijos komisariato viršininkas Romas Oželis penktadienį BNS sakė, kad prokurorė buvo surašiusi tokį nutarimą ir pareigūnams buvo pavesta jį įteikti A. Skučienei. BNS žiniomis, policininkas, kuris pateikė ieškinį A. Skučienei, baudžiamojoje byloje yra pripažintas nukentėjusiuoju ir civiliniu ieškovu.“
    Pacituosiu ir dalį po šiuo pranešimu parašyto skaitytojo komentaro:
    „240 iki dantų ginkluotų, į svetimą kiemą įsiveržusių ir žmones gąsdinusių smogikų būrys reikalavo 80 tūkstančių už “atliktą darbą”… Dabar jau atlygio reikalauja tie, kurie įsiveržė į butą… Negi pasiekėte tokį lygį, kad jūsų protai visiškai aptemo??? Žiūrėkite filmuotą medžiagą, jei reikia, žiūrėkite tol, kol pamatysite tai, ką mato žmonės: ir vienu smūgiu pargriautą močiutę, ir komandą Stankūnaitei pulti, ir smūgį Skučienei, ir močiutę apsikabinusią, klykiančią mergaitę, ir močiutės žodžius, kad mergaitė iš čia niekur neis… Nes plėšikai atėjo kaip vagys, paslapčia, nepranešę globėjai, kuri vienintelė turi teisę vykdyti teismo sprendimą.“
    Tai, ko čia klausiama, aktualu visiems policijos pareigūnams. O eilinių pareigūnų norisi paklausti – kiek leisitės, kad jus mulkintų korumpuoti vadovai, kodėl einate obuoliauti su velniu? Jūs esate Lietuvos visuomenės dalis, mes norime jus gerbti ir jausti dėkingumą, kad rūpinatės mūsų saugumu. Norime, kad turėtumėte visuomenėje autoritetą, kaip yra kitose šalyse. Neleiskite savęs įtraukti į valdžiažmogių vykdomą nusikaltimą, būkite su visuomene, būkite jos dalimi.
    Tai ir yra atsakymas, kaip įveikti politinės korupcijos aštuonkojį – visiems būti vieningiems, šeima už šeimą, kaimynas už kaimyną, policininkas už mokytoją, kaimas už miestą. BŪKIME VIENINGI, gerbkime, mylėkime vienas kitą. Eikime rudenį į rinkimus, išmeskime lauk valdžiažmogius, korumpuotus politikus, išrinkime naujus – sąžiningus, aktyvius piliečius. O išrinkę aktyviai dalyvaukime Lietuvos valdyme, tada nebus išvogtas Lietuvos biudžetas, skriaudžiamos Lietuvos šeimos, o policininkai, mokytojai, pensininkai ir kitų profesijų atstovai bus gerbiami ir gaus už savo darbą deramą atlygį.
    Visi vieningai balsuokime uz DRASOS KELIA

    Atsakyti
    • ŽMOGUS :) says:
      9 m. ago

      už Ramonus, Skarbalius ir t.t.? Ką gero jie nuveikė, būdami Seime???
      Kodėl Drąsos kelio sąrašas NEAPTARTAS VISŲ partijos narių susirinkime? Kodėl jį tvirtino TIK KELI žmonės, net neįleidžoiant į posėdį NORINČIUS jame dalyvauti partijos narius?
      NET Nei VIENA esama biurokratinė Įstaiga NEDRAUDŽIA dalyvauti tarybos posėdyje pašaliniams, o tuo labiau-įstaigos (įmonės ir t.t.) darbuotojams, o čia-VISKAS slaptai nuo partijos narių, steigėjų.
      Jei NEGERBIAMI net partijos nariai, nesiskaitoma su įstatymasis, tai KAIP toliau galima pasitikėti šią partiją? Į sąrašus įtraukti ir visai ne paertijos nariai 🙁

      Atsakyti
  9. ŽMOGUS :) says:
    9 m. ago

    REIKIA KONKREČIŲ darbų-reformų VISOSE srityse Svarbiausiai-ATSAKOMYBES, ASMENINES atsakomybės KIEKVIENNO Valdininko ir teisėjo, prokuroro. O neprisidenginėti Lietuvos Respublikos vardu.

    įdėjų -MILIJONAI. Bent pas mane 🙂 REALIŲ, o ne tuščių žodžių.

    Atsakyti
  10. abc says:
    9 m. ago

    Kad Lietuvoje butu gera visiems ,reikia tik vieno istatymo….Visiems valstybininkams ir net verslo atstovams -turto deklaracija ir baudziamoji asmenine atsakomybe uz maziausia prasizengima..tik tiek tiek..kas sugebetu tai padaryti,tas ir butu Lietuvos gelbetojas…o su vertybem ,tai jos formuojasi simtmeciais..ir negali doras zmogus atsirasti is niekur..jo tevai turejo buti dori,seneliai ir t.t.Todel,norint suzinoti kazka apie zmogu,reikia paziureti jo proteviu kelia…obuolys nuo obels…deja…

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Kiti Straipsniai

Mirė sąjūdininkas, filologas ir redaktorius Adolfas Gurskis

Mirė sąjūdininkas, filologas ir redaktorius Adolfas Gurskis

2021 04 06
Alkas.lt nuotr.

V. Radžvilas. Laikas valstybininkų frakcijai

2021 03 26
Rasa Čepaitienė | asmeninė nuotr.

R. Čepaitienė. Kuo svarbus istorijos pasakojimas?

2021 03 25
Z. Tamakauskas. Su meile Lietuvai

Z. Tamakauskas. Kovo 11-oji – mūsų dvasinio skrydžio diena

2021 03 11
Jonas Vaiškūnas | Alkas.lt nuotr.

J. Vaiškūnas: Į vietas, dėmesio, marš! (nuotraukos)

2021 03 06
K. Masiulis. Kai Vasario 16-oji buvo „buržuazinė nacionalistinė“ diena

K. Masiulis. Kai Vasario 16-oji buvo „buržuazinė nacionalistinė“ diena

2021 02 15
Netekome Lietuvos laisvės gynėjo, Romuvos vaidilos Eugenijaus Martinkaus

Netekome Lietuvos laisvės gynėjo, Romuvos vaidilos Eugenijaus Martinkaus

2021 01 24
dr. Dainius Razauskas | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.

Karalius Mindaugas kalbina Dainių Razauską (II)

2021 01 20
Minėsime Laisvės gynimo 23-iąsias metines (dienotvarkė)

S. Vaikutis. Kaip aš likau nenušautas 1991 m. sausio 11 dieną prie Spaudos rūmų…

2021 01 12
Vyriausybė pritaria balsavimui internetu: tokią tvarką pirmieji turėtų išbandyti užsienio lietuviai

Pirmas naujojo Seimo posėdis šaukiamas lapkričio 13 d.

2020 11 03
Rodyti daugiau

Naujienos

Išrinktos 2020-ųjų Metų knygos
Kultūra

Išrinktos 2020-ųjų Metų knygos

2021 04 17
Tūkstančiai be priežiūros paliktų automobilių. Kaip elgtis?
Gamta ir ekologija

Bandoma „prikirpti uodegas“ kiemuose paliktų senų automobilių savininkams

2021 04 17
Užsienio reikalų ministerija | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.
Lietuvoje

Į URM buvo iškviestas Rusijos ambasadorius

2021 04 16
Stabdoma medžioklė Punios šile
Gamta ir ekologija

Stabdoma medžioklė Punios šile

2021 04 16
Nuo šiol siuntos gavėjus pasieks laiku, žada Lietuvos paštas
Lietuvoje

Iššūkiai Lietuvos pašto dar laukia

2021 04 16
Kauno miesto savivaldybės nuotr.
Gamta ir žmogus

Motociklininkai raginami pasimokyti iš svetimų klaidų

2021 04 16
J. Skirius. Lietuvos valstybės skola dabar ir prieškaryje: trumpa apžvalga
Lietuvoje

Verslui paskirstyta 68,4 mln. eurų paramos

2021 04 16
Gitanas Nausėda | lrp.lt nuotr.
Lietuvoje

Nuo vienišumo gelbsti savanoriai

2021 04 16


SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Irena apie K. Stoškus. Pandemija tebegąsdina… bet ką daryti, kai ima skaudėti istoriją?
  • Naujos pokalbių programėlės apie Kompiuteris darbui iš namų: į ką svarbiausia atkreipti dėmesį?
  • Labai svarbu apie „Iš savo varpinės“: I. Šimonytė ruošiama politiniam paskerdimui?
  • Birželio 23 apie V. Valiušaitis. Kodėl verta prisiminti Birželio sukilimą? (video, nuotraukos)

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Saugomų teritorijų gaminio ženklas – kas tai?
  • Išrinktos 2020-ųjų Metų knygos
  • Bandoma „prikirpti uodegas“ kiemuose paliktų senų automobilių savininkams
  • „Iš savo varpinės“: I. Šimonytė ruošiama politiniam paskerdimui?

Skaitomiausi straipsniai

  • A. Bajor. Asmenvardis – tautinės tapatybės atspindys peržiūrėta: 742; komentarų: 8
  • A. Jakubauskas: Valstybė iš tikrųjų yra griaunama peržiūrėta: 699; komentarų: 23
  • R. Karbauskis. Ar patikite savo sveikatą „farmacininkei“ Šimonytei, „gydytojui“ Dulkiui, beviltiškai Vyriausybei? peržiūrėta: 513; komentarų: 14
  • V. Juozapaitis. Nesprendžiamos problemos nedingsta savaime peržiūrėta: 425; komentarų: 4
  • Spaudos konferencija dėl A. ir J. Juškų muziejaus (tiesioginė transliacija) Balandžio 13 d. 11 val. peržiūrėta: 422; komentarų: 4
  • Č. Iškauskas. Ar grąžinsime baltiškuosius pavadinimus? peržiūrėta: 413; komentarų: 31

Artimiausi renginiai

  1. Rasos

    2021-06-23 08:00 - 2021-06-24 17:00

Žiūrėti visus Renginiai

Kiti Straipsniai

Mirė sąjūdininkas, filologas ir redaktorius Adolfas Gurskis

by Jonas Vaiškūnas
2021 04 06
1
Mirė sąjūdininkas, filologas ir redaktorius Adolfas Gurskis

Balandžio 4 d. sulaukęs 85-erių metų mirė buvęs naujienų agentūros ELTA direktorius filologas vertėjas redaktorius Adolfas Gurskis. A. Gurskis gimė...

Skaityti toliau

V. Radžvilas. Laikas valstybininkų frakcijai

by Jonas Vaiškūnas
2021 03 26
7
Alkas.lt nuotr.

Lietuvos Respublikos Seimo narių prof. V. Rakučio ir buvusio užsienio reikalų ministro A. Ažubalio viešai išsakytos nuomonės dėl vykstančio politinio...

Skaityti toliau

R. Čepaitienė. Kuo svarbus istorijos pasakojimas?

by daiva
2021 03 25
6
Rasa Čepaitienė | asmeninė nuotr.

Bendravimas su baltarusių studentais teikia neįkainojamos patirties, taipogi ir lyginant mūsų šalis ir mentalitetų skirtumus. Šiandienos seminare be kita ko...

Skaityti toliau

Naujausios pastabos

  • Irena apie K. Stoškus. Pandemija tebegąsdina… bet ką daryti, kai ima skaudėti istoriją?
  • Naujos pokalbių programėlės apie Kompiuteris darbui iš namų: į ką svarbiausia atkreipti dėmesį?
  • Labai svarbu apie „Iš savo varpinės“: I. Šimonytė ruošiama politiniam paskerdimui?
  • Birželio 23 apie V. Valiušaitis. Kodėl verta prisiminti Birželio sukilimą? (video, nuotraukos)
  • LLKS pareiškimas apie Du Seimo nariai paragino Seimo vadovybę pažymėti Birželio 23-iosios sukilimo – 80-ąsias metines
Kitas straipsnis
eFoto.lt | Artūro nuotr.

Ir vandeniu galima „apsinuodyti“. Kiek ir kaip gerti?

srtfondas Init

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | Visi rašiniai
Pradžia

 

Darbo skelbimai

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai