Spalio 16 dieną Romuvos krivūlėje buvo nutarta kurti Baltų kultūros ir religijos (BKR) mokyklą, kurioje norintieji galės susipažinti su tradicine religija ir mitologija. Besimokantys šioje mokykloje klausysis paskaitų, mokysis papročių, dalyvaus apeigose ir mokysis patys jas atlikti.
BKR paskaitas ketinama filmuoti o paskui pateikti ir internete. Žadama užsiėmimus rengti kartą per mėnesį, savaitgaliais.
Pirmieji užsiėmimai vyks lapkričio 19-20 d. Norintieji mokytis kviečiami į mokyklą užsirašyti el. paštu trinkunas@romuva.lt. Šiuo el. pašto adresu kviečiama siųsti ir savo klausimus bei išsakyti pageidavimus.
Šaunuoliai. Seniai metas.
Didelė pagarba. Žiūrėkit, gal jei pavyks ir po kelerių metų išsiplėsit ir kituose miestuose pavyks ką nors panašaus organizuot.
nebus nė viename mieste. vyks internetu, o susitikimams visi važiuos į sodybą ne mieste. tad junkitės, kur bebūtumėt.
Pagaliau,tepadeda JUMS DIEVAI.
Aha 🙂 , daug jie “padėjo” iki šiol.
šiaip tai tikrai daug padėjo. be dievų nė manęs čia nebūtų, seniai būčiau galą sau pasidarius dėl tokio likimo, kokio jūs nė neįsivaziduojate 🙂 Bet laimingi atsitiktinumai, susiję su dievais, padeda išlikti, pakiša pagalbą, pavyzdžiui kokį nors Joną Trinkūną, nepaprastai gerą žmogų, negailintį patarimų ir paguodos 🙂
Šnekėk, bet nenusišnekėk.
Beje, indoeuropiečiai yra atpažįstami iš virvelinės kultūros – tai jie, dabar lietuviais besivadiną, vis dar su virvutėm …
Ko norėti – kam lemta būti pakartam, tas nenuskęs. 🙂
na tu ir samana visai šaknų neturi, o blogiausia kad ir nenori turėti, pakils vanduo ir nuneš kaip Š….
Kas širdyje nori, tas jaučia ir mato Dievų veikimą savo gyvenime. Džiaugiuosi už Tave, Stebule. Esu dėkingas Dievams ir už savo gyvenimą. Darna yra pagrindas ir laimė yra ją kurti su Dievų pagalba.
Nagi nagi – kur gi juos pamatei? 🙂
juos jausti reikia, o tau tai neduota, nes jaučiasi iš pasisakymu, kad esi piktas nelaimėlis ir visi aplink blogi ir tau trugdo
Taip, jau reikia.
Bus dar vienas UAB’as?
Kaip ir žydkrikščionių.
UAB paprastai uždirba pinigus, o čia viskas nemokama.
Nemokamas būna tik sūris pelėkautuose – čia lietuviai užmokės kitaip.
ir kaipgi? 🙂
O taipgi: lietuvių Lietuvoje liks dar mažiau.
kodėl?
Kiekviena liga, kiekvienas blogis sekina Lietuvėlę.
Tai tu tasai ir esi blogis kuris sekina mūsų tautą… 🙂
Sugalvok tu man tokią nesąmonę.
O nuo kada UABai tapo KGB ar dar kokio blogio įsikūnijimais. Ir kam reikia jais gandyti. Jei bijai UABų nepirk ir duonos TL.
Ne apie baimę kalba.
Čia tikrasai lietuvi viskas vyksta bendrom jėgom tų kurie prisideda prie didžio reikalo, o tusau tik kitus kritikuoji ir nieko daugiau neveiki, ir toliau sau tuščiai švaistykis žodžiais, nes jie pas tave nebeturi didelės reikšmės ir galio, kitaip tarent šneki tuščiai ant vėjo… :”)
Kuš, vaike – nesupranti, kad visos priklausomybės yra blogis.
ir kokia gi čia priklausomybė? Priklausomybė žmonių grupei, kuri dirba, nėra blogis. Darbas pramankština kūną ir sielą.
Vagys dirba savo darbą, pijokai – savo.
Tas pats ir su opiumo (kitaip religijos) skleidėjais.
na ………………………. tikrai gerai išauklėtas spalio revoliucijos, manyčiau Šarikovas jau greit turės varžovą
Ištrauka:
“…Romuvos krivūlėje buvo nutarta kurti Baltų kultūros ir religijos (BKR) mokyklą, kurioje norintieji galės susipažinti su tradicine religija ir mitologija.”
Kokia kalba bendravote ‘krivūlėje’?
Kažkoks ‘folkloristų’ puvėsis ta jūsų ‘BKR’: KULTŪROS, RELIGIJOS, TRADICINE RELIGIJA ir MITOLOGIJA.
‘Mitologiją’ reikėtų suvokti kaip MOKSLĄ apie SAKMES ar PADAVIMUS, o kuri buvo ta ‘tradicinė religija’ ????
Dar mokykla neįsikūrė, o jau klausinėji. Paklausk mamos.
Ne visokias “mokyklas” reikia kurti, o darbą dirbti.
K.Donelaitis tokiems “mokyklų” kūrėjams sakė: “eik dirbt, tinginy – pelnykis viežlybai duoną ir ką pelnei laikyk per savo dalyką”.
Vilmantas šiaip teisus, jei tokie elementarūs dalykai neaiškūs, tikrai gal reikėtų mamos paklausti. 🙂 Nes visiems kitiems aišku, tik kembliui kaip visada ne 🙂
‘elementarūs’ – tau aiškūs visų kalbų žodžiai 🙂
Aš visų kalbų nemoku. Man tikrai laaabai neaišku kodėl romuviai taip šlykštisi lietuviškais žodžiais.
Eilinė ragų – nagų valdyba. 🙂
Ar Tave kaso ?
Visus tikrus lietuvius tai liečia, nes tai gali būti Lietuvos priešų išmįslas tikslu sudurninti liaudį ir taip sugriauti Lietuvą.
Panašu, kad pats sisioji ant pamatų.
Macepe, kuš. 🙂
hi hi hi aplink ” tikra lietuvi” tik priešai, klausimas kodėl?
Džiugi naujiena!
ir man patinka,
nors kokia informacija gausim apie mūsų senolių papročius, nes lyg šiol daugiau žinom apie indėnu tradicijas, o savos atrodo tikrai nežinomos, elgiesi taip kaip elgėsi seneliai, o kodėl net nežinai. Labai džiaugiuosi 😉
Kemblys su tikruoju lietuviu yr tik 5 jutimo savybių žmonės pas juos nėra 6-tojo jausmo ir neturi dėl to supratimo dar jie iki to nepriaugo, nes tik priaugią iki to žmonės supranta apie ką romuviečiai kalba ir kokius darbus naudingus tautos labui nuveikia, kadangi lengviausia kritikuoti ant vėjo tuščiai barškėti yr lengviausia, bet į save pasižiūrėti jie neketina, nes jeigu pamatytų save ir savo vidų jie išsigąstų ar nustebtų aišku kaip visada jie šį mano papostringavimą išsivartys savaip, nes dar jie nėra priaugią iki to ką norėjau pasakyti ir vėl tuščiai barškės ant vėjo tegu barška jeigu jiems nuo to lengviau bus… 😀
“Alkas” savo esme yra apie Darną mūsų gyvenime ir nėr čia ko kiekvieną kartą dergtis, ieškoti krislų svetimose akyse.
Neprisideda tas “tikras lietuvis” prie Darnos kūrimo savo šnekomis.
Gal tiesiog nekreipkime dėmesio į jo komentarus. Nelaistomas augalas nudžiūva.
Nešnekėk niekų ir zarazos lietuviams neplatink.
Kitą negražiai vadini vadinas neką geresnis pats esi… 😀
Tiesa nepatiko?
Nereikėjo niekais užsiimti.
Gal prie TV tamstelė laisvalaiki pasiūlysi leisti? Kiekvienas po darbo, turi teise leisti savo laiką kaip išmano
Ne apie laisvalaikį eina kalba.
Atsibusk.
Nu ir ką tu tokio gero tikrasai lietuvi, kad jau tokiu pasivadinęs gero savo tautai ir valstybiai esi nuveikęs, kad čia tuščiai ant vejo tauziji niekus, ar tik vėl sugebėsi visaip išvadinsi visus kas ne taip mąto kaip tu, nes daugiau nieko ir nesugebi kaip tik tai ir daryti nugi papasakok ką esi gero nuveikęs savo šaliai pirmyn pasireikšk ar tik ir vėl šūdmalizmą pavarysi eilinį kartą… 🙂
mąsto
Vienžo, laikas užsiimti darbu – užteks tų žaidimų ir pasikalbėjimo kontorų.
Tavo pasiūlymas…?
Skaityk Perkūnkalbę.
Perskaičiau, parašiau, laukiu atsakymo.
Ir ką perskaitei?
Tikrasai lietuvi, taip esi save vadinantis, visi tau negeri tik 5 pojūčiais tepasikliauji, o 6-tojo taip ir nesugebi įjunkti,kadangi didžiumą kaltini kad jie tokie ar anokie pats į save pasižiūrėki, kiek tavyje šūdo yr susikaupią ir drabstai kitus, kai sugebėsi su savim padirbėti tai ir šūdo nebeliks ir kitaip saulė tau pradės šviesti ir visi žmonės patams gerais ir suprantamais, nes kaip iš tavų rašinėjimų susidarau tokiį vaizdą, kad tavasis gyvenimas yr nekoks, nes nematai savųjų pradinių priežaščių, otik sugebi rodyti į kitus bile kabinėdamasis, toli su tokiu mąstymu ir būdu netrauksi…
Tai davai papasako tikrasai lietuvi ką gero esi nuveikęs savajai šaliai, matau nesugebi nieko naudingo papasakoti vis tik išsisukinėti tesugebi ir nieko doro neatsakyti, nes nieko gero ir neesi nuveikęs tik sugebi šūdmalizmu užsiimti.
Tai tau tiesa žmogau nepatinka, nes tu netiesa sakai, o šūdmalizmą varai.
Algi, neimk į širdį šio žmogaus paistalų. Nenori jis būti bendrėje su tautiečiais ir kartu kuo nors pasidžiaugti – jo reikalas – kam mums gaišti laiką įrodinėjant? Pasikartosiu – gal tiesiog nekreipkime dėmesio į jo komentarus.
Koks tu tautietis, jei lietuviams zarazą platini.
Pati didžiausia zaraza tai tu tikrasai lietuvi tauzijantis niekus ant vėjo…. 🙂
Pagrįsk savo teiginį.
Jei sugebi, žinoma. 🙂
Padarei ne mažiau dešimties klaidų, nelietuvi.
Mokykis, o tai deportuosim.
pastave niekas ner pagrysta tik tusciai tauziji niekus, man nieko nereikia pagrysti tavo atzvilgiu …
Pirma išmok lietuviškai, žyde.
pats ir esi ZYDAS
Kiek žodžių, tiek klaidų. 🙂
O ne, tik ne mokykla! Apeigų atlikėjai su mokyklos baigimo pažymėjimu?! Ačiū, bet nereikia.
Čia gi biznis: kaip pažymėjimas, taip kapeika, o kapeika prie kapeikos … 🙂
na, jokio pažymėjimo nebus, o ir baigimo nebus. mokykla tęstinis dalykas, kiek ji veiks, tiek galėsi mokytis. nebus kažkokio skaičiaus klasių ar pan,
O mokytojai kas?
Ar jie patys ką moka, ar supranta – ar nesugadins liaudies dar labiau?
Kur garantijos?
na, pvz, kvies razauską.
Jis ne mokytojas, o mokslininkas.
Mokslininkai, gi, tik įrodinėja savo hipotezes, bet tos hipotezės laiks nuo laiko keičiasi – senos atmetamos, lieka naujos. Ir t.t.
Todėl mokyti to kas yra neaišku ir nepastovu negalima.
Be to, priklausomybės yra savaime blogai.
pagal tavo mintį reikėtų ne tik BKR mokyklą, bet ir visą VU uždaryt.
BKR lyginti su VU ? Gal Jus perskaitykite Laimos Kastanauskaites knyga ‘Lietuvos inteligentija : masonu ir paramasonu organizacijose 1918 -1940 m.’, tada galetume pasikalbeti apie BKR lyginima su VU. Atkreipkite demesi i romuvieciu gausu tarptautiniu zodziu naudojima, vardan ko ? Susimastykite.
nelyginu. Jei neperskaitai viso pokalbio, tai ir nesupranti esmės, o kai nežinai apie ką kalbama, geriau ir nekomentuoti, nes tada iš vėžių išmuša toks idiotizmas.
galiu ir paaiškinti. veikėjas “Tikras lietuvis” sako:
“Mokslininkai, gi, tik įrodinėja savo hipotezes, bet tos hipotezės laiks nuo laiko keičiasi – senos atmetamos, lieka naujos. Ir t.t.
Todėl mokyti to kas yra neaišku ir nepastovu negalima.”
Tai jei sutikti su tokia jo logika, reikėtų uždaryt VU, nes ten vien mokslininkai ir anot jo įrodinėja hipotezes, kurių, anot jo, mokyti negalima.
VVU uždaryti nereikia – aš irgi jį kažkada baigiau.
O kitus galima. 🙂
Tik ne apie universitetus čia yra kalbama, o apie tai kas nėra iki galo nustatyta: ar lietuviai tadajos tikėjo, ar ne?
Aš linkęs laikyti juos protingais žmonėmis, todėl ne tikinčiais, o tik įvertinančiais gamtą kaip jų būtį formuojantį ir didžia dalimi lemiantį veiksnį.
Kiek pašneku su mokslininkais, tai jie dar iki tokio mąstymo dar nepriėjo – jiems priimtiniau remtis ir atsispirti nuo jau kažkieno, kokio tai “istoriko”, patvirtintų “tiesų.
Nors tai (tos kortų piramidės 🙂 ), kaip sakiau, laiks nuo laiko ir sugriūna.
Bet taip jiems dirbti yra patogiau, nei, kad pasižiūrėti kitu žvilgsniu.
Pvz.: istorikų priimta, kad Lietuvos valstybė susikūrė tada, kada Mindaugas užsidėjo popiežiaus atsiųstą karūną.
Bet ar iki tol Lietuvos nebuvo?
Ji, juk, minima jau 1009m.
Tai kas ten buvo, jei ne valstybė?
Kaip įrodymą pateikiu 1008m., berods, žiemgalių karaliaus Viestarto puolimą prieš Lietuvą už prieš tai lietuvių jam padarytus zbitkus. 🙂
Yra aibės tokių dalykų – mūsų “mokslininkai”, dažnai, bijo platesnio požiūrio, bijo pareikšti savo nuomonę ir t.t.
Jie gali išdėstyti tik tai kas yra tuo metu visuotinai priimta, o kelti klausimus, svarstyti, abejoti jie neišmoko.
O juk aukštasis mokslas tik tuo įdomus, kad jis žmogų pakausto metodologine, t.y. klausimų kėlimo prasme – išmoko jį mąstyti.
Betgi visuomenė yra palikusi kaip avių kaimenė – kas kaip nori, tas taip ir manipuliuoja ja.
UAB’as pavadinimu katalikų bažnyčia visuomenę taip ir vadina – avimis.
Logiška. 🙂
Taisau: Viestartas puolė apie 1208m.
Žinai, aš žinau daug pseudomokslininkų (kažkada ir rašiau apie juos), kurie imasi kito požiūrio, atmetę kaip netinkamas visų kitų mokslininkų išvadas. Bet dažniausiai jie taip pradeda nusišnekėti į lankas (ypač kai kalba eina apie istoriją), kad jų veikalus galima pavadinti nebent fantastine literatūra. Viska sbūtų gerai, jei jie nesakytų, akd tai yra mokslas. Pvz dabar visų gerbiama Statkutė de rosales. O pvz Zigmas Zinkevičius, kuriam daugiau nei 80 metų, senas gerbiama smokslininkas jos argumentus labai logiškai sukritikavo savo viešoje paskaitoje VU TSPMI. Ir manau, akd jo argumentai teisingesni, nors jo požiūris gal ir remiasi senais tekstais. Aš manyčiau, akd mokslininkai neturi išradinėti dviračio, bet atsispirdami nuo jau įrodytų dalykų tyrinėti naujus. Žinoma, pasitaiko, kad senos idėjos griūna atradus naujus dalykus, tačiau tie nauji dalykai atrasti irgi tyrinėjant toliau, o ne ieškant dviračio. Senas hipotezes paneigti įmanoma tik tokiu būdu. O jei tu imsi įrodinėti, kad lietuviai iš tiesų yra kokie nors ten romėnai, tada susimausi visiškai. Kaip susimauna visokios statkutės, visokie lileikos ir panašūs.
Del Statkutes – Stebulei. Pirma, Statkute remiasi istoriniais saltiniais ir mokslininku darbais, antra, ji daro savarankiskas isvadas, nebijodama suklysti. Na ir Zinkevicius apsijuoke savo ‘Nespecialistu rasliava’, suniekindamas Valiukeviciu del lietuviu – vengru kalbu rysiu, net pasivartydamas vengru kalbos zodyno – tai nereiskia nieko, tik klaida. Gali ir Statkute suklysti, tuo labiau naujus kelius tiesdama i pazinima.
Stebulei.
Aš apie lietuvius įrodinėju kitaip – skaityk Baranausko tinklapį.
Bet kas įdomiausia, kad atsiranda mano hipotezės įrodymų ir netgi iš mokslininkų tarpo.
Besidominčiam.
Nežinau ką yra pasakęs Z.Zinkevičius apie Statkutę, bet man ji, kaip ir Gedgaudas, yra įdomi, visų pirma, metodologine, t.y. klausimų kėlimo prasme, ko dėka jos išvados nueina į antrą planą, o Gedgaudo – Statkutės mintis veda į tai, kad ne be reikalo mūsų kalbos, kaip indoeuropiečių vos ne atitikmens, viso pasaulio mokslininkai siūlo mokytis.
tikras lietuvi, tai tu baranauskas? 😀
Jei aš Baranauskas, tai tu – Baranauskienė. 🙂
Jos vardas, beje, Inga, o jo – Tomas. Abu puikiai rašo istorinėmis temomis.
nu tai žinau, tik kam man skaityt jų tą uslapį nesuprantu 😀
Kad rastum atsakymą į savo klausimą.
Keistas tu gyvis ,,tikras lietuvi“. Visi darbai kur padeda tvirtinti lietuvybe yra geri, o tu loji kaip šuva
Ir ką ten įsirašęs?
Šitas tam apie runas.
Is Romuvos tinklapio : ‘Romuva remiasi baltų religine tradicija, kurią sudaro lietuvių, latvių ir prūsų religinis paveldas. Šio bendro baltų dvasinio paveldo formavimosi pradžia siekia labai tolimą indoeuropietišką praeitį. Baltų arba aisčių kultūra kaip savita išsiskiria II tūkstantmetyje p.m.e.’. Viskas prasideda nuo savoku vartojimo. ‘Baltai’ – si zodi panaudojo kaip lotynisko dirzo, juostos savoka apie pajuri dar Adamus Hammaburgensis, ivede i pasauli, apibrezdamas lietuvius, latvius ir prusus dar 1845 m. Nesselmann, tai ‘baltai’ butu lietuviskai ‘dirzininkai’. Nesuprantamas noras naudoti lotyniskus zodzius vietoj lietuvisku : ‘religija’ vietoj ‘tikyba’, ‘tradicija’ vietoj ‘paveldas’, ‘perneshas’ ar ‘pernashas’, ‘formavimosi’ vietoj ‘susidarymo’, ‘indoeuropietiskas’ – dar vienas kabinetinis vokieciu profesoriu monstras, i kuri neina tai paciai kalbu grupei priklausantys tocharai ( uigurai ) vak. Kinijoje, ainu Japonijoje, taino Bahamuose ir vandziai Kanaruose. ‘Aisciai’ – Tacitus paminetas zodis pavadinti pakranciu gyventojams, priimtas kaip tautos vardas, gal tai tik paskiru uzsiemimu besivercianciu zmoniu ivardijimas. ‘Sventaragis’ – tai gali buti tik krikscioniskas ‘Sventaregis’ klastojimas. Tiek G.Beresnevicius ‘Baltu religines reformos’, 1995, tiek N.Velius ‘Senoves baltu pasauleziura’, 1985, jau pavadinimuose daro esmines pazinimo klaidas – pritempimus, pirmuoju atveju 3 klaidos 3-uose zodziuose, antruoju atveju – 1 klaida 3 trijuose zodziuose. Zydu rabinai moko – ‘kas iseina is zmogaus, tas yra nuo setono’. Visa ta ‘baltu religija’ tera tik zmogaus pastangos isskaityti is paveldo, is islikusiu uzrasu buvusio tikejimo tiesas, kuriu testinumas buvo nutrauktas jega is krikscionybes puses. Musu tikejimo tiesos yra aprasytos ir Sv.Augustino darbuose, kuriuose jis smerke vanduliu tikejima, kai sie persikele i S. Afrika, ja nukariavo. Yra ir daugiau islikusiu pasmerkimu, kurie padeda susidaryti vaizda, bet ne sukurti naujaji tikejima, kuris nera apreikstasis. Visa ta romuvieciu ‘religine’ veikla tera tik issilavinusiu zmoniu pastangos sukurti Dievus, jei zmones tai tenkina – tai pakantu.
Man nepakantu. Jau gal 20 metų tarkuoju romuvius dėl nesaikingo svetimžodžių vartojimo. Per tiek laiko net svetimtautis būtų išmokęs lietuviškai. Nėra kito paaiškinimo – romuviai tikslingai gadina lietuvių kalbą. Beje, jie labai gerai suvokia, kad nesugebės atkurti ‘religijos’.
Atsakymas, mano nuomone, yra duotas Laimos Kastanauskaites knygoje ‘Lietuviu inteligentija : masonu ir paramasonu organizacijose 1918 – 1940 m.’.
Reikėtų patyrinėti galimybę, kad Šventaragis yra iškreiptas iš Šventarogis (nuo žodžių ŠVENTOS ROGĖS). Rogėmis galėjo būti vadinami įrenginiai, ant kurių buvo deginami mirusieji. Šventaragis, kaip žinome, susijęs su mirusiųjų deginimo kultu.Nors šis vardas gali būti ir mirusiųjų pasaulio valdovo Velnio sinonimas.
Šventaragis – ir buvo Šventaragis. Ar jums neužtenka Šventargio slėnio Vilniuje?
O Kijeve tai Svarogą (Sventarogą) nuvertė ir įmetė į upę, kai Rasus per prievartą krikštijo. O pas danus rado katilą su Šventaragio atvaizdu, kur jis sėdi lotoso pozoje, vienoje rankoje laiko žaltį, o kitoje apyrankę. Net pas keltus ir senovės skandinavus vaizduojamas Šventaragis su ietimis – strėlėmis – žaibais rankose. Tai mūsų protėvių dievas – valdovas.
Mums, lietuviams, visada nerimas bus dvasioje – kuo neitiko musu senasis tikejimas krikscionybei ? Priesistore pasideda dar pries 3197 m., kai zlugo Tauroja, kai Geris pralaimejo kova Blogiui ( K.G.Chesterton, ‘The Everlasting Men’ ), lietuviakalbiu pasauline sostine, jungusi visuose zemynuose gyvenusius Kaukazo iseivius lietuviakalbius. Graiku pergale, arba Nyka ( gr. Nikos ), dave 450 m. tamsos amziu, taip patys graikai nusake, kol nuo Homero laiku pradejo vystytis graiku kultura, kuria patys graikai ivardijo kaip nenusisekusiu Taurojos kulturos pakartojimu. Su Taurojos zlugimu atsirado ir Dovydo valstybe. Musu tikejimas buvo be nuodemes supratimo ir be atleidimo uz ja. Kristaus tikejimas tapo naujuoju tikejimu zmonems su Kaino zyme ir nuodemiu atleidimu. Graikams simtmecius slege sazine sugriautoji Tauroja. Filosofas Aristotelis pries 2340 m. sujunge Tiesos ir Gerio sampratas, taip pat suvoke, kad pasaulis turi Judintoja – Kureja. Graikams krikscionybe buvo lyg atgaiva uz nuodemes, sunaikinus Tauroja, ir jie tapo aistringais naujojo Kristaus tikejimo ispazinejais ir platintojais. 11 – 13 amziuose naujasis tikejimas atejo iki lietuviu kalba issaugojusiu iki siandienos krastu. Nesamas kryziumi ir kardu tik paliko didele dvasine sumaisti ateities lietuviu ir latviu kartoms, kai gilinantis i praeiti dvasines kancios ir raudos nori nenori issiverzia – uz ka buvome taip ziauriai teriojami ir prievartaujami, kodel negalejome likti arejais ( arijais ) ? Tas nutrauktas keliems simtmeciams paveldas be dvasines prieziuros yra lyg isbarstyti pakranciu akmenukai is nuskalautos uolos, kurios nebeliko. Tai lyg Varugeno / Riugeno/ salos Perkuna /Arkona/, kurios kreidinius slaitus nuskalavo Baltija ir amziams kriviu krivaicio sostas iki 1168 m. nugrimzdo juros vandenyse.
Geras
“Mūsų tikėjimas buvo be nuodėmės supratimo ir be atleidimo už ją” . … Na, ne tik buvo, bet ir yra, manau .
Va, čia būtų labai įdomi tema apie, sakyčiau, (ne)šventakupriavimą (ar visiškai kitaip kitokį požiūrį).
Mitologė Daiva Vaitkevičienė galbūt, pavyzdžiui, patvirtintų, kad, anot jos, yra (buvo) praktinė reikšmė netgi užkalbėjimų ar kalbėjimų … .
Įdomus besidominčio požiūris.
Tai matyt Kemblį nepažysti senovinu\ių lietuviškų žodžių matyt težinai tik sukultūrintą lietuvių kalbą… 21 metai praėjo po nepriklausomybės, kai dauguma lietuvių, latvių ir estų stovėjo susikibią rankomis laisvės kelyje, o po viso to kai buvo iškovota nepriklausomybė gavosi, kad žmonės sau, o valdžia sau kol neapsijungs bendruomenės nesvarbu kokios religijos ar tikėjimo jie bus tol ir tvarkos nebus kol jos neįsikiš į politikos reikalus, nes tik savomis rankomis galime atstatyti ir pastatyti išnaujo mūsų valstybę stiprinti ją tik patys dalyvaudami kaip ir Romuvos apeigose kiekvienas dalyvaujantis žmogus stiprina valstybę ir tikėjimą, čia tik kaip pavyzdį pasakiau, jeigu kitam žmogui gerai kitokia religija ar tikėjimas tegu jis eina tuom keliu, kuriuo jam geriau eiti, bet jis taip pat privalo dalyvauti tautos ir valstybės gyvenime, o ne tik savo geru rūpintis… 🙂
O klaidų klaidų …
Tu pati didžiausia klaida šiame tinklapyje 😀
Ir vėl tu apie save, nelietuvi.
Įsirašęs galės sužinoti, klausti, ginčytis, nesutikti, išsakyti savo nuomonę, katu ieškoti, atrasti, pasimokyti ir pasidalinti žiniomis su bendraminčiais, su tais, kurie jau nemažai savo gyvenimo paskyrę ėjimui šiuo keliu.
Tai tikrasai lietuvi jeigu tu toks esi tai taip ir neatsakiai ka esu tautos ir valstybes labui nuveikias sugebi sudmalizma varyti ir daugiau nieko tai pasakyki ka esi gero padares savajai saliai? Jeigu neatsakysi vadinasi esi netikras lietuvis, otikras sudmalys… 🙂
Paskaitytk internete – rasi n mano pasiūlymų valstybei prikelti.
O šūdmalys esi pats – su kuo ir sveikinu. 🙂
Beje, o lietuvių kalbos pasimokyk.
O gal tu esi žydas koks nors? 🙂
Tai matau hlopce netikrasai lietuvi, kad taves pilnas internetas ir tavojo tuscio barskejimo ant vejo esi tik vejo pamusalas…. 😀 ir daugiau nieko, nes tu taip nieko gero ir nenuveikiai musu tautos labui ir toliau barskek nieko savo barskejimu nepakeisi tik liezuvis pas tave nuo darbo suslapes ir daugiau nieko 😀
Negi iki šiol nesupratot,kad taip vadinamo “t. l.” darbas yra griauti bent kiek prasmingesnį lietuvių bendravimą, tautinės savimonės temomis, internetinėje erdvėje .Visur kur aptariami tautai svarbūs reikalai atsiranda jis ir gan sėkmingai “klampina” temą.Viskas nukreipiama barnių,koliojimosi ir taip toliau linkme.Reikia pipažinti -ardomajį darbą prieš Lietuvą dirba gan sėkmingai.
Neišsigalvok.
Jei pats keli barnius, tai manęs jau čia nekaltink.
Sėkmės darbe. Kalk savo skatiką.
irdaugiau nerasinek apie save, nes durnai atrodai 😀
Ir vėl apie save pasirašei.
Gerbiami Išminčiai,gal paaiškintume,kuo skiriasi ALTŲ tikėjimas nuo PAGONIŠKOS religijos?Su pagarba!
niekuo.
baltų religijos norėčiau mokintis 24 valandas per parą, kur mokykla?
internete ir sodyboje, kurioje rinksimės
Mano nuomone, mokykla reikalinga. Žinios visada reikalingos, net ir “tikrąjam” (čia kaip pas žydus, kur yra tikresnių)
Pats tu žydas. 🙂
Labai gerai kad pradedame dairytis į mūsų tautos labai garbingą ir seną praeitį,bet noriu nesutikti su jo pavadinimų Baltai,jug vokiečių pavadinimas Baltais1848m buvo klastote,nes senoveje tokios šalies nebuta,kodel nepavadinti SARMATIJA kuri yra mūsų šalies senas tikras pavadinimas.
Po audros gamtoje visuma prisipildo gaiva,švara,tyrumu.
Antra diena geros naujienos,žmonės kalbėjo,susikalbėjo,nusprendė-tapo jėga,kurios taip reikėjo.
Pradedam ,kalbėtis,susikalbėti,suprasti-sąmoningėjam,stiprėjam kaip asmenybės,reiškia Lietuva yra kam rūpintis nuoširdžiai.
Kuriama Baltų kultūros ir religijos mokykla-tai puiku.Tik toje mokykloje reiktų mokyti gražia lietuviška kalba ,vengiant svetimžodžių.Kitaip nebus kur darnai skleistis.Negalima kažką daryti pusiau,puse rezultato nebūna,nes jis be darnos niekinis.
Esu įsitikinus,kad mokyklą kuriantys-geranoriški žmonės, tai jau įvertino ir nusprendė tinkamai.