Trečiadienis, 29 spalio, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Gamta ir žmogus

Nuo sekmadienio į Minską važiuos naujoviški elektriniai traukiniai

www.alkas.lt
2017-12-08 19:00:22
3
Nuo sekmadienio į Minską važiuos naujoviški elektriniai traukiniai

SUMIN nuotr.

       
SUMIN nuotr.
SUMIN nuotr.

Gruodžio 10 d., sekmadienį, iš Vilnius į Minskas pradės važiuoti nauji elektriniai „Lietuvos geležinkelių“ traukiniai. Baltarusijos sostinę keleiviai pasieks erdvesnėmis, verslo kelionėms puikiai pritaikytomis transporto priemonėmis.

„Vilnius–Minskas – viena mėgiamiausių „Lietuvos geležinkelių“ krypčių, todėl įvertinę keleivių srautus, keliaujančiųjų įpročius ir galimybes, pasiūlėme erdvesnius, verslo kelionėms puikiai pritaikytus traukinius. Kelionė iš Vilniaus į Minską traukiniu trunka vos 2 val. 30 min. Tai yra bene greičiausias būdas keleiviams pasiekti Baltarusijos sostinę, negaištant laiko eilėse pasienyje, kur piko metu galima praleisti ir 4 valandas“, – pasakoja „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.

Keliaujant traukiniu galima bus naudotis nemokamu bevieliu interneto ryšiu, įkrauti nešiojamąjį kompiuterį, mobilųjį telefoną. Tam skirtuose laikikliuose keleiviai galės vežtis dviračius, vežimėlius ar didesnį bagažą.

Bilietas iš Vilniaus į Minską kainuoja nuo 15,49 iki 28,25 Eur. Naujoviškuose traukiniuose įrengtos dvi klasės: verslo ir ekonominė. Į verslo klasės bilieto kainą įskaičiuoti gėrimai ir užkandžiai, ekonominės klasės keleiviai galės juos įsigyti už papildomą mokestį. Nuo gruodžio 10 d. kasdien Baltarusijos sostinę galės pasiekti kur kas daugiau keleivių: naujuose dviaukščiuose traukiniuose yra du kartus daugiau vietų nei iki šiol – net 296.

Traukiniai iš Vilniaus į Baltarusijos sostinę kasdien išvyksta 6.15 val. ir 15.05 val. Pakoreguotas ir traukinių Minskas-Vilnius tvarkaraštis – nuo šiol traukiniai iš Baltarusijos sostinės kasdien išvyksta 10.35 val. ir 19.30 val. Bilietus į šiuos traukinius galima įsigyti ir internetu. 

Vilnius-Minskas yra vienas mėgstamiausių „Lietuvos geležinkelių“ maršrutų. Juo per pirmuosius 10 šių metų mėnesių vežta daugiau nei 200 tūkst. keleivių.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. Iš Vilniaus į Klaipėdą išriedėjo nauji traukiniai
  2. „Lietuvos geležinkeliai“ naujuoju maršrutu ruošiasi sujungti Kauną su Varšuva
  3. „Lietuvos geležinkeliai“ naujuoju maršrutu ruošiasi sujungti Kauną su Varšuva
  4. Atvertas Lyduvėnų tiltas turistams
  5. Dviaukščiams traukiniams Lietuvoje – ketveri
  6. Neapdraudus automobilio bus skirta bauda ir vairuotojui, ir savininkui
  7. Registruoti naudotas transporto priemones bus paprasčiau
  8. Vilniaus geležinkelio stotyje – nauja susisiekimo sostinėje erdvė
  9. Švietimo ir mokslo ministerija savivaldybėms perduos 82 naujus mokyklinius autobusus

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 3

  1. Kažin says:
    8 metai ago

    Šaunu, – tampa akivaizdu, kad nuo Rygos ateinančio “Rail Baltica” maršruto atšaką į Vilnių ekonomiškai tikslinga vesti ne nuo Kauno, o nuo Panevėžio. Tokiu atveju susidarytų greitoji 240 km/val geležinkelio linija, jungianti Baltijos šalių sostines trumpiausiu keliu ir be jokio persėdimo. Tokiu atveju atsirastų dar didesnis keleivių srautas iš Rygos, Talino, Helsinkio, o gal būtų ir Petrogrado į Minską persėdant į Minsko traukinį Vilniuje. Tai būtų patogu ir verslui ir turizmui, o pajamas iš to Lietuva turėtų kelis kartus didesnes. Tad, generalini direktoriau, argumentų, kad “Rail Baltica” atšaka į Vilnių turi būti vedama nuo Panevėžio per Ukmergę ar Molėtus, o ne nuo Kauno. Nutiesus “Rail Baltica” tarp Vilniaus ir Kauno kitų šalių keleivių srautui atsirasti nėra iš ko, juo važinėtų, kaip ir dabar savi Lietuvos keleiviai, tad tam pakanka dabar esamų susisiekimo galimybių, be to, tokiu atveju šiame ruože visos pajamos iš Lietuvos keleivių plauktų į Lietuvos biudžetą, jomis nebūtų dalijamasi po lygiai su kitomis Baltijos šalimis.

    Atsakyti
  2. Bet says:
    8 metai ago

    O į Berlyną kada traukianiai važinės?

    Atsakyti
    • Kažin says:
      8 metai ago

      Regis, Lenkija daro taip, kad į Berlyną traukiniais Baltijos šalys patektų tik per Balstogę, t.y. 300-400 km papildomai pasivažinėję po Lenkiją ir su pora persėdimų joje. Taigi traukinys tiesiai į Berlyną, manytina, dar tolimoje perspektyvoje.

      Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

Lietuviškos Vėlinės. Rež. J. Skšyvanekas (Skrzywanek)
Etninė kultūra

Lapkritį „Lietuviškos Vėlinės“ – Jakūbo Skšyvaneko spektaklio pristatymas Kauno dramos teatre

2025 10 29
Apuolės piliakalnio archeologiniai tyrimai
Istorija

Išskirtinėje devyniasdešimties metų senumo juostoje – Apuolės piliakalnio archeologiniai tyrimai

2025 10 29
Ignalinoje vyko 30-oji teatrų šventė
Kultūra

Ignalinoje vyko 30-oji teatrų šventė

2025 10 29
Kontrabanda
Lietuvoje

Prezidentas su M. Riute aptarė Baltarusijos hibridines atakas

2025 10 29
Gitanas Nausėda
Lietuvoje

Prezidentas: Kontrabandą užkardysime ryžtingais, koordinuotais veiksmais

2025 10 28
Susitikimas su profesinėmis sąjungomis
Lietuvoje

Pareigūnų profesinėms sąjungoms pristati numatomi pokyčiai

2025 10 28
Elektrrinis traukinys
Lietuvoje

Sostinės geležinkelio stotyje pristatytas naujasis elektrinis traukinys

2025 10 28
Klientų aptarnavimo centras
Lietuvoje

Vilniaus savivaldybėje – naujas klientų aptarnavimo centras

2025 10 28

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • ... .... :( apie Netekome žymaus teatro ir kino aktoriaus, bardo Kosto Smorigino
  • Atkreipėte dėmesį? apie P. Šidagis. Tautinės mažumos ar tautinės bendrijos Lietuvoje?
  • Rimvydas apie Netekome žymaus teatro ir kino aktoriaus, bardo Kosto Smorigino
  • Tikrai apie K. K. Urba. Žemaitiška stiprybė Telšių kultūriniuose akcentuose

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Lapkritį „Lietuviškos Vėlinės“ – Jakūbo Skšyvaneko spektaklio pristatymas Kauno dramos teatre
  • Netekome žymaus teatro ir kino aktoriaus, bardo Kosto Smorigino
  • Išskirtinėje devyniasdešimties metų senumo juostoje – Apuolės piliakalnio archeologiniai tyrimai
  • Ignalinoje vyko 30-oji teatrų šventė

Kiti Straipsniai

Elektrrinis traukinys

Sostinės geležinkelio stotyje pristatytas naujasis elektrinis traukinys

2025 10 28
Knyga ant Kuršos upės kranto

Gudijoje išleista knyga apie senuosius baltų vardus rytuose

2025 10 26
„Rail Baltica“

„Rail Baltica“ projektui skirtas papildomas finansavimas

2025 10 23
„Ryanair“

Tyrimas dėl „Ryanair“ lėktuvo nutupdymo Minske bus tęsiamas Lenkijoje

2025 10 22
Vėlinės

Prie Vilniaus kapinių įvedami laikini eismo ribojimai

2025 10 22
„Via Baltica“

„Via Baltica“ kelyje sujungtos atkarpos tarp Lietuvos ir Lenkijos

2025 10 20
Kelio darbai

Šakių rajone pradedamas kelio Kiduliai–Gerdžiūnai atnaujinimas

2025 10 17
Traukinys

Daugės reisų ir greitės kelionės į Lenkiją

2025 10 15
Kauno vakarinis aplinkkelis

Pristatyta galimybių studiją, kaip keisis Kauno vakarinis aplinkkelis

2025 10 15
Elektrinis traukinys

Lietuvą pasiekė naujas elektrinis traukinys

2025 10 14

Skaitytojų nuomonės:

  • ... .... :( apie Netekome žymaus teatro ir kino aktoriaus, bardo Kosto Smorigino
  • Atkreipėte dėmesį? apie P. Šidagis. Tautinės mažumos ar tautinės bendrijos Lietuvoje?
  • Rimvydas apie Netekome žymaus teatro ir kino aktoriaus, bardo Kosto Smorigino
  • Tikrai apie K. K. Urba. Žemaitiška stiprybė Telšių kultūriniuose akcentuose
  • Chaltūra apie K. K. Urba. Žemaitiška stiprybė Telšių kultūriniuose akcentuose
 
 
 
 
 
Kitas straipsnis
Gintaras Kondrackis | kaps.lt nuotr.

Pirmą kartą Lietuvoje nubausta įmonė už darbuotojo diskriminavimą dėl jo veiklos profesinėje sąjungoje (video)

Sekite mus Feisbuke

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

Furnitūra | fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | Refinansavimas | iPhone 16 Pro Max

 

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai