Vilniaus miesto savivaldybės pastate pradeda veikti naujas klientų aptarnavimo centras. Atskiroje erdvėje atidaromas informacijos punktas bei 8 langeliai, kuriuose bus teikiamos su socialinėmis išmokomis susijusios paslaugos. Norintiems apsilankyti bus reikalinga išankstinė registracija, taip gerinant paslaugų prieinamumą bei mažinant laukimo laiką. Paslaugos gyventojams čia bus teikiamos nuo spalio 29 d.
„Jau ne vienus metus kryptingai dirbame, kad vilniečiai visas paslaugas galėtų gauti vieno langelio principu – kuo patogiau ir greičiau. Naujajame klientų aptarnavimo centre pradėsime taikyti registraciją: gyventojai atvyks iš anksto pasirinktu laiku ir galės išvengti laukimo eilėje. Ilgainiui tokį modelį planuojame perkelti ir į pagrindinį aptarnavimo centrą“, – sako Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktorius Adomas Bužinskas.
Į naująjį klientų aptarnavimo centrą (Konstitucijos pr. 3) yra atskiras įėjimas Europos aikštės pusėje – durys dešinėje nuo pagrindinio įėjimo į savivaldybę, virš jų matyti Gitenio Umbraso mozaika „Šv. Kristoforas“.
Socialinių išmokų klausimus ir toliau bus galima spręsti ir kitais alternatyviais būdais: pildant prašymus internetu, siunčiant fiziniu bei elektroniniu paštu, kreipiantis telefonu.
Esminis vilniečių laukiantis pokytis – išankstinė registracija. Dėl to gyventojai trumpiau lauks eilėse, galės tiksliau planuoti savo laiką, galėdami pasirinkti ne tik patogiausią būdą pateikti prašymą socialinei išmokai gauti, bet ir tikslų vizito laiką, jeigu pasirinktų tokį aptarnavimo būdą.
Klientų aptarnavimo centras pritaikytas negalią turintiems asmenims – baldai erdvėje išdėstyti taip, kad būtų patogu judėti su vežimėliu, įrengti taktiliniai takai.
Numatoma, kiekvieną darbo dieną naujajame centre bus galima aptarnauti kiek daugiau nei 200 asmenų.
Parengta pagal Vilniaus savivaldybės pranešimą





















