Klaipėdoje tęsiami žingsniai siekiant sumažinti spūstis miesto gatvėse – padėčiai stebėti pasitelkiami bepiločiai. Eismo srautai bepiločiais fiksuojami piko valandomis – tiek rytinio gyventojų judėjimo į darbą ar švietimo įstaigas metu, tiek vakare, po darbų grįžtant namo. Jau filmuoti bei fotografuoti eismo srautai ties naująja Baltijos pr. estakada, taip pat – Liepų gatvėje. Netrukus numatomas eismo srautų fiksavimas Minijos gatvėje.
„Eismo padėtis Klaipėdoje mūsų akiratyje yra nuolat. Pastaruoju metu ypač didelis dėmesys skiriamas šviesoforų ciklų reguliavimui bei adaptavimui prie realių eismo sąlygų. Jau pavyko pasiekti, kad eismas sklandžiau vyktų rytinio ir vakarinio piko metu, taip pat, siekdami palengvinti padėtį Baltijos žiede, paskubinome estakados atidarymą. Dronais fiksuojame situaciją ir, išanalizavę medžiagą, spręsime, kokių dar korekcijų galima imtis, kad spūstyse netektų gaišti laiko“, – sako Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus.
Pailginus žalio šviesoforo signalo veikimo trukmę, rytinio ir vakarinio piko metu sklandžiau vyksta eismas Liepų gatve, taip pat nuolat stebimas ir koreguojamas šviesoforų sistemų darbas kituose ruožuose, kur veikia vadinamoji „žalia banga“. Pavyzdžiui, Minijos-Pilies-Naujosios Uosto gatvių ruože šviesoforų ciklai sureguliuoti taip, kad rytinio piko metu sklandžiai būtų galima judėti iš pietinės į šiaurinę miesto dalį, o vakarinio piko metu – priešinga kryptimi.
„Akivaizdu, kad vienos stebuklingos priemonės nėra, tačiau žiūrint į miestą kompleksiškai, įsigilinant į gatvėse kylančių spūsčių priežastis, palengvinti padėtį galime jau dabar. Perspektyvoje turime planuoti išmanių eismo valdymo sistemų plėtrą bei nebeleisti chaotiško miesto vystymosi, kai leidžiant statybas, apie reikalingą transporto infrastruktūrą nepagalvojama“, – sako meras A. Vaitkus.
Klaipėdoje taip pat imtasi iniciatyvos sankryžose atstatyti daugiau žaliųjų rodyklių. Transporto specialistams pavesta per artimiausią mėnesį atlikti papildomą analizę ir pateikti vertinimui sankryžas, kuriose būtų tikslinga įrengti žalias rodykles. Ar galima įrengti tokias rodykles, leidžiančias sukti į dešinę nelaukiant žalio šviesoforo signalo, galutinį sprendimą priima Susisiekimo ministerijai pavaldi viešoji įstaiga Transporto kompetencijų agentūra.