Jei norite padidinti savo svetainės matomumą ir pakelti reputaciją Google, negalite ignoruoti išorinio SEO. Tai apima svetainės reitingo optimizavimą vykdant veiklą už pačios svetainės ribų. Tai daroma, pavyzdžiui, kuriant aukštos kokybės nuorodas į jūsų puslapį, reklamuojant svetainę socialinėje medijoje ir kitose platformos bei gaunant prekės ženklo paminėjimus už svetainės ribų.
Tačiau, kaip tiksliai veikia „off site“ SEO, kuo jis svarbus ir kaip su juo pasiekti norimų rezultatų? Apie viską iš eilės!
„Off site“ optimizavimas – tarsi geri pletkai apie jus, tik internete
Išorinis SEO yra galingas įrankis, padedantis didinti svetainės matomumą ir gerinti reputaciją paieškos sistemoms.
Galvokite apie vadinamąjį off site SEO kaip apie skaitmeninio pasaulio „iš lūpų į lūpas”. Kaip ir ne internete žmonės labiau linkę pasitikėti parduotuve ar restoranu, kuriuos jiems rekomendavo draugas ar šeimos narys, taip ir paieškos sistemos labiau linkusios pasitikėti svetaine, kurią rekomendavo kitos gerą reputaciją turinčios svetainės ar šaltiniai.
Dėl to, Google, kai mato jūsų prekės ženklo, svetainės ar gaminio paminėjimus patikimame šaltinyje, pati geriau vertina jūsų pačių puslapį.
Link building‘as – geros off site optimizavimo strategijos pagrindas
Nuorodų kūrimas, plačiau žinomas kaip Link building‘as – tai bene svarbiausias išorinės SEO strategijos elementas. Paieškos sistemos naudoja nuorodas kaip būdą įvertinti svetainės patikimumą ir svarbą.
Kitaip tariant, jei į jūsų svetainę nukreipia daug kokybiškų nuorodų iš kitų patikimų svetainių, ji laikoma patikimesne ir svarbesne, todėl yra didesnė tikimybė, kad paieškos rezultatuose ji užims aukštas vietas.
Kaip tų nuorodų gauti? Organiškas būdas – labai lėtas ir ne visada veiksmingas. Dėl to dauguma verslų pasirenka kurti vertingą ir dalinimosi vertą (angl. shareworthy) turinį.
Tai gali būti tinklaraščio (blog‘o) įrašas, straipsnis, vaizdo įrašas ar kitokio pobūdžio turinys. Svarbu, kad jis būtų aktualus, informatyvus ir naudingas tikslinei auditorijai.
Kitas nuorodų kūrimo būdas – kreiptis į kitas svetaines ir paprašyti nuorodos. Tai vadinama „link outreach”. Tačiau čia rezultatai mažiau stabilūs ir ne visada tokie veiksmingi.
Svarbu nepamiršti, kad reikia kreiptis tik į tas svetaines, kurios yra susijusios su jūsų verslu, ir kad kreipimasis būtų vertingas. Nereikia savo nuorodų grūsti visur, nes prastos kokybės nuoroda jūsų reitingą menkina…
Nepamirškite ir socialinių tinklų
Išorinis SEO – ne tik nuorodų kūrimas. Dabar labai svarbu turėti aktyvias paskyras soc. tinkluose. Tai gali atnešti tokius pat rezultatus, kaip straipsniai, video ar nuorodų publikavimas.
Pavyzdžiui, jei svetainės paskyra(-os) aktyviai reiškiasi socialinėje medijoje, labiau tikėtina, kad vartotojai dalinsis, spaus patiktukus, komentuos ir rodys susidomėjimą.
Na, o tai sukurs didesnį srautą ir daugiau aukštos kokybės nuorodų. Dabar Google gali atsižvelgti į jūsų veiklą socialinėje tinkle, kaip į reitingavimo faktorių.
Dar vienas ne svetainės SEO aspektas – atsiliepimai internete ir prekių ženklų paminėjimai. Teigiamos apžvalgos ir svetainės paminėjimai aukšto autoriteto svetainėse ir platformose gali padidinti jos patikimumą ir matomumą paieškos sistemose.
Lygiai taip pat, neigiami atsiliepimai ar paminėjimai gali turėti priešingą poveikį. Labai svarbu stebėti ir valdyti savo reputaciją internete.
šis parašymas yra eilinis pasityčiojimas iš lietuvių kalbos. Jei neturite nieko naujo, siūlyčiau talpinti horoskopus. Dar: vis mini ir mini CEO, bet taip ir nepaaškina, kas tai. Kaip jau įprasta, parašymo autorius – įslaptintas.
Search Engine Optimization = P(aieškos) S(istemų) O(ptimizavimas)
sako? Šiame prirašyme neradau.