Jei esate reklamuotojas, kuris nori pradėti naudoti astronominiu kasdien Google atliekamų paieškų skaičiumi ir greitai pelnyti reikiamą dėmesį, kad pasiektumėte tikslą, nėra geresnio būdo nei Google skelbimai.
Kas yra Google Ads?
Google Ads yra Google internetinio reklamavimo programa, leidžianti kurti internetinius skelbimus, kad pasiektų norimas auditorijas, kurios domisi jūsų siūlomais gaminiais ir paslaugomis. Google Ads platforma veikia mokant už paspaudimą (PPC), t.y. Jūs turite mokėti kiekvieną kartą, kai lankytojas spustelėja ant jūsų skelbimo.
Tačiau reklamos priemonių ir metodų yra labai daug. Gali būti sunku nustatyti, kuris iš jų tinka jūsų verslui. Įtakojantys asmenys ir pardavėjai visada liepia investuoti į tai ir investuoti į tai, nepaaiškindami kodėl.
1. Google didžiulis pasiekiamumas
Šiandien Google išaugo nuo prekės ženklo iki veiksmažodžio. Sąvoka Google iš tikrųjų apibrėžta Merriam Webster žodyne.
Taip yra todėl, kad dabar, kai žmonėms kyla klausimų, į kuriuos reikia atsakyti, dažniausiai jie ieško atsakymų Google.
Norite sužinoti, ar yra sprendimas tiems nugaros skausmams, kuriuos patyrėte? Jums atsakys Google. Norite sužinoti, ar yra įrankis, kuris palengvina bendradarbiavimą nukreipimo puslapyje po paspaudimo? Jums atsakys ir vėl Google.
Paieškos variklis per metus atlieka maždaug apie 2 ir daugiau trilijonų paieškų. Tai daugiau nei 5 milijardai paieškų per dieną.
Tarp jų yra didelis kiekis žmonių, ieškančių problemų sprendimų, kuriuos gali pasiūlyti jūsų verslas. Jei jie kada nors naudojosi internetu, tikėtina, kad jiems į kažką atsakė Google. Ir jei galite padėti jiems rasti atsakymą, net jei tai yra skelbimas, jie labiau linkę pasirinkti jus.
2. Galimybės, leidžiančios taikyti įvairius tikslus
Naudojant Google kiekvienam verslui ir kiekvienam pirkėjui kiekviename pirkėjo kelionės etape yra kažkas.
Kainų siūlymas pagal plačius raktinių žodžių paieškos terminus, pvz., Apskaitos programinė įranga, parodys jūsų skelbimą potencialiems klientams ankstesniuose produkto tyrimo proceso etapuose ir leis užpildyti kanalo viršų dviem tikrai paprastais, bet galingais būdais:
Užfiksuokite jų informaciją nukreipimo puslapyje po paspaudimo ir pradėkite siųsti jiems informatyvų turinį.
Jei jie nesikeičia, naudokite pakartotinį taikymą, kad atitrauktumėte juos, kol jie tai padarys.
Kitas galingas būdas papildyti savo klientų bazę yra siūlymas dėl ilgų raktinių žodžių paieškos terminų, pvz., Apskaitos programinė įranga laisvai samdomiems rinkodaros specialistams. Paprastai jie yra pigesni, todėl verta atkreipti dėmesį į žmones, kurie ieško būtent to, ką siūlote.
Dažniausiai žmonės, ieškantys ilgų, konkrečių raktinių žodžių eilučių, turi daugiau ketinimų. O dėl tikslų žmonės, kuriuos pasiekiate skelbimuose, yra labai vertingi.
3. Pakinktai
Didžiausias skirtumas tarp žmonių, kuriuos pasiekiate naudodami Google reklama, ir žmonių, kuriuos pasiekiate naudodami kitas reklamavimo formas, yra jų ketinimas.
Pavyzdžiui, socialinėje žiniasklaidoje žmonės nenori būti reklamuojami. Jie neieško sprendimų problemoms, kurios kamuoja jų kasdienį gyvenimą. Jie ieško kūdikių nuotraukų, atostogų nuotraukų ir šeimos atnaujinimų. Ir kai reklamuojate žmogų, kuris nenori būti reklamuojamas, yra didesnė tikimybė, kad būsite pamiršti.
Tačiau paieškos tinkle nesireklamuojate žmonėms, kurie nenori būti reklamuojami. Reklamuojate žmones, kurie ieško kažko konkretaus, pvz., Geriausios agentūrų nukreipimo puslapio po paspaudimo platformos.
4. Visada visiškai kontroliuokite savo kampanijas
Anksčiau turėjai pereiti kliūtis ir stumti biurokratiją, kad vykdytum skelbimų kampanijas, kurios pasiektų kuo daugiau skelbimų. Šių kampanijų pradžia ir pabaiga pareikalaus laiko ir išteklių, kuriuos būtų galima geriau panaudoti kitur.
Kita vertus, net vienam tinkamai apmokytam darbuotojui nesunku nusipirkti skelbimų vietos naudojant programinę įrangą, dar vadinamą programine reklama. Turėdami tam tikrą išsilavinimą, jie galės pradėti ir sustabdyti kampanijas, pasiekti reikiamus žmones už tinkamą kainą ir visa tai padaryti akimirksniu. Tokiu būdu galite skirti savo išteklius ir laiką kitoms aktualioms iniciatyvoms.
5. Pateikite bet kokį biudžetą ant stalo
Paspaudimas kai kurioms įmonėms gali kainuoti šimtus dolerių. Tačiau dauguma raktinių žodžių nekainuoja tiek daug. Ir net jei jie tiek kainuoja, Ads naudojimo pranašumas gali apriboti jūsų dienos biudžetą, maksimalius pasiūlymus ir dar daugiau. Tokiu būdu galite būti tikri, kad net jei nestebėsite savo paskyros kaip vanagas, niekada neišleisite daugiau, nei norite.
6. Peržiūrėkite rezultatus, pateiktus lengvai suprantamu formatu Google Ads
Jūs net neįsivaizduojate, kaip tobulėti, jei nežinote, ką darote neteisingai. Dėl kai kurių analizės prietaisų skydelių beveik neįmanoma išsiaiškinti, kas tai yra.
Laimei, Google reklama daro viską paprastai ir lengvai suprantama kalba. Sužinokite pagrindinę informaciją, pvz., Paspaudimus, parodymus, raktinių žodžių biudžetą ir kt., Arba gaukite dar daugiau detalių, integruodami Google Analytics. Tai leidžia tiksliai pamatyti, kaip lankytojai elgiasi jūsų svetainėje – iki to, ką jie spustelėjo, kur nuėjo toliau ir kiek laiko jie ten praleidžia.
7. Gaukite geresnių rezultatų nei naudodami SEO
Optimizavimas paieškos sistemoms vis dar yra labiausiai lankomų svetainių pagrindas. Įrašai ir puslapiai, kuriuos matote pirmajame puslapyje, yra ne tik gerai parašyti, naudojant kruopščiai ištirtus raktinius žodžius; jie taip pat yra svetainėse, kurios laikui bėgant surinko daug atgalinių nuorodų (vis dar yra pagrindinis tinklalapių reitingo veiksnys).
Gali praeiti daug metų, kol pamatysite vieną iš savo puslapių geidžiamoje pirmoje plataus raktinio žodžio paieškos termino pozicijoje. Kai kurios įmonės to niekada nematys.
8. Ugdykite prekės ženklo žinomumą
Kai žmonės girdi Google Ads reklama, jie dažniausiai galvoja apie srauto didinimą per mokamus už paspaudimą skelbimus paieškos variklių rezultatų puslapiuose. Tačiau Google Ads skelbimai yra universalesni.
Norint sustiprinti lankytojų pasitikėjimą, būtina sustiprinti savo prekės ženklą, asmenybę, reputaciją ir t.t. Kuo dažniau kartosite šiuos dalykus, tuo stipresnis taps jūsų prekės ženklas ir tuo daugiau pasitikėjimo gausite su perspektyvomis. O pasitikėjimas galiausiai pelnys Jums ištikimus klientus.
9. Uždirbkite daugiau konversijų
Nukreipimo puslapio po paspaudimo (UX – User Experience) yra skelbimų rodiklis, rodantis, kaip jūsų svetainė greitai ir be pastangų suteikia ant skelbimų spustelėjusiems žmonėms būtent tai, ko jie ieško. Jūsų nukreipimo puslapis po paspaudimo yra jūsų URL, į kurį žmonės patenka spustelėję ant jūsų skelbimo, o jūsų siūlomas UX turi įtakos jūsų skelbimo reitingui, jūsų MUP bei pozicijai skelbimų aukcione. Skelbimai gali būti rodomi rečiau (arba visai nerodomi), jei jie nukreipia į svetaines, siūlančias prastą vartotojo patirtį UX.
10. Padidinkite ROI naudodami skirtingas kainų siūlymo strategijas
Įtikinamas nukreipimo puslapis po paspaudimo, sukurtas siekiant nuraminti Google, nėra vienintelis dalykas, kuris padidins jūsų reklamos ROI – Return on Investment (Liet. Investicijų grąža). Kad padėtų jums pasiekti konkrečius rinkodaros tikslus ir tuo pačiu mažiausiai eikvojant biudžetą, Ads komanda sukūrė kelias skirtingas kainų siūlymo strategijas:
MUP – tai yra mokėstis už paspaudimą. Google rekomenduoja šią strategiją, jei jūsų tikslas yra padidinti tik interneto svetainės srautą.
MUT – tai yra mokestis už tūkstantį matomų parodymų. Google rekomenduoja šią strategiją, jei bandote didinti prekės ženklo žinomumą. Naudodamiesi šia strategija, jūs pasirenkate pinigų sumą, kurią esate pasirengę sumokėti už 1 000 žmonių, kurie pamatys jūsų reklamą. Jis pasiekiamas tik Google vaizdinės reklamos tinkle, o ne paieškos tinkle.
MUI – tai yra mokėstis už įsigijimą. Google rekomenduoja šią strategiją reklamuotojams naudoti, kai jie orientuojasitik į konversijas, pvz., Pirkimus ar prisiregistravimus.
Tokiu būdu, jei jūsų pagrindinis tikslas yra padidinti prekės ženklo žinomumą.