
Nacionalinis susivienijimas (NS) kreipėsi į šalies vadovus ir visuomenę, ragindamas Lietuvoje neįvedinėti nepaprastosios padėties prisidengiant pandemine padėtimi šalyje. Partijos teigimu, valdžia turi labai platų veiksmingų priemonių arsenalą, kurio akivaizdžiai pakanka Covid-19 pandemijai suvaldyti ir be antidemokratinių nepaprastosios padėties priemonių.
Pareiškimu reaguojama į pastarojo meto valdančiųjų viešus pasisakymus, jog yra svarstomas nepaprastosios padėties paskelbimas. Sveikatos apsaugos ministro A. Dulkio teigimu, prie šio klausimo valdantieji žada grįžti po Trijų Karalių šventės.
„Iš Nepaprastosios padėties įstatymo turinio akivaizdu, kad už šių priemonių slypi pavojus po pandemijos priedanga įtvirtinti politinės valdančiosios daugumos diktatūrą, uždraudus bet kokį pilietinį pasipriešinimą (galimai bus draudžiama piliečių pažiūrų reiškimo, žodžio, susirinkimų laisvė ir kt.). Valdžios ketinimas įvedus nepaprastąją padėtį apriboti piliečių konstitucines teises ir laisves yra akivaizdžiai perteklinis, o toks sprendimas, jeigu jis būtų įgyvendintas, nuo pat pradžios būtų neteisėtas ir antikonstitucinis. Raginame šalies Vyriausybę nutraukti žmonių gąsdinimą ir, užuot skleidus paniką visuomenėje, išnaudoti teismus bei kitas Konstitucijoje įtvirtintas teisines priemones karantino pažeidėjams sudrausminti. Kartu kviečiame Lietuvos piliečius būti budriems ir nepasiduoti galimoms provokacijoms, laikytis paskelbtų karantino apribojimų ne tik dėl pandemijos, bet ir tam, kad nebūtų preteksto šalyje įvesti nepaprastąją padėtį“, – teigiama pareiškime.
Nacionalinis susivienijimas atkreipia dėmesį, jog nepaprastosios padėties įvedimas yra absoliučiai kraštutinė priemonė, kuriai pandemija nėra tinkamas pagrindas. Ją įvedus, visoje Lietuvos teritorijoje nustos veikti įprastas šalies valdymas: jį kontroliuos institucija, atsakinga už ekstremalios padėties ar krizės valdymą, viešosios tvarkos apsaugos komendantūros ir savivaldybių administracijų direktoriai. Prireikus bus galima pasitelkti kariuomenės mobilizacinį rezervą (Įstatymo 7 ir 12 str.). Tarnybos įgytų teisę bet kuriuo paros laiku įeiti į asmens būstą be teismo sprendimo ir be asmens sutikimo (20 str.). Būtų tikrinamos transporto priemonės, asmenys ir jų bagažas. Esant nepaprastajai padėčiai nustatomas ypatingas maisto gaminių bei kitų būtiniausių prekių paskirstymas (tiekimas). Nekontroliuojamai vykdoma asmens pašto siuntų ir jų dokumentų apžiūra ir paėmimas. Esant nepaprastajai padėčiai nebus paisoma susirašinėjimo ir kitokio susižinojimo slaptumo (28 str.), taip pat bus suvaržytos kitos konstitucinės teisės ir laisvės.
„Plačiai komentuojama, jog nėra ko bijoti nepaprastosios padėties, nes esą ją įvedus nebūtina priimti visų nepaprastosios padėties sąlygomis numatytų apribojimų. Mus ramina, kad, tarkime, judėjimo laisvę suvaržysime, o susirašinėjimo laisvės ne. Tačiau tai jau nebe tautos rinktos valdžios rankose esantis klausimas. Kartą priėmus sprendimą dėl nepaprastosios padėties įvedimo, tikslius suvaržymus ir sąlygas nepaprastosios padėties metu Lietuvoje nustatytų jau nebe Seimas, o faktinę valdžią perimanti, už ekstremalios padėties valdymą atsakinga ir specialiai tam sukuriama institucija. Seimas nei praktiškai, nei teoriškai negali atsakyti už būsimus jos sprendimus“, – pastebi NS pirmininkas VU profesorius Vytautas Radžvilas.
Pareiškimo autoriai taip pat atkreipia dėmesį, jog nei buvusi, nei esama valdžia galiausiai nesugebėjo užtikrinti veiksmingos viruso suvaldymo strategijos, sisteminės partijos skyrė bereikalingą dėmesį vienas kitų kaltinimui ir visuomenės gąsdinimui, o nukreipusį visą sveikatos apsaugos sistemos dėmesį kovai su Covid-19 užkratu, iš esmės likimo valiai paliko kitomis ligomis sunkiai sergančius ir mirštančius savo piliečius.
Lietuvi,į tavo duris beldžiasi diktatūra.Ar turėsi drąsos jai pasipriešinti?Atrodo,bombos ant galvų nekrenta,tai kokie “proto bokštai” panoro suvaržyti tavo laisves?
Pagarba ir padėka. Jie – vienintelė BUDRI partija.
Tik kaip apie tai informuoti visuomenę, kad nepakenktum, kad provokatoriai nepasinaudotų proga apsimesti, kuo nėra?
Labai teisingas pareiškimas ir laiku , panaudojamos įpatingos priemonės gali riboti visuomene, bet ne epidemija. Jei epidemija plinta , reiškiasi nėra rastos tikrosios priežastys tose jos suvaldymo priemonėse . Lėtiniu lygų turintis žmogus žino jog tai ka matai išorėje ne visada reiškia tikra ligos atsinaujinimo priežastį .Ieškok tikra priežastį ir valdyk procesus. Tai kad valdžia planuoja apsvarstyti nepaprastosios padėties įvedimo Lietuvoje galimybę , gali reikšti ir prisipažinimą jog medicininis suvaldymas situacijos išslydo iš rankų ir medicina jau antro plano dalykas . Palaikau V.R. , peržengti ta ribą labai pavojinga , visuomenėje jau įtampos daugiau nei galima toleruoti .Dulkį valdyk procesus ir nenorėk kad tuo užsiimtu pati visuomenė .
Vienintelis Nacionalinis Susivienijimas (NS) siekia išjungti iki šiol svetimšalių naudai veikiančius komunistpalaikius (kgb’istus, stribvaikius, …) – pavojingiausius Tautos budelius.
***
42.8. ES mastu turi būti aiškiai įtvirtintas ir principingai bei nuosekliai taikomas lygus nacių ir sovietų režimų nusikaltimų vertinimas.
(NS programa)
Reikalingas išmintingas maištas, kad sutramdyti Tautos skriaudikus, Lietuvos naikintojus.
Jus be abejo būtumėte pirmas kurie ta darytu , tramdytu . Tai kažką primena tik nepamenu kur tai buvo girdėta .
Virusu užkrėsta Lietuva, kai Lietuvos gyventojai paversti klajokliais, kai išvaromi svetur, kai atsirado gaublistų (globalistų) “pasaulio Lietuva”, “pasaulio lietuviai”. L blogai. Mes žinom, kas privertė Tautą klajoti po pasaulį. Tebūnie prakeikti tokie Tautos budeliai.
Radžvilas bando NS, gavusį apie 2 % balsų, vaizduoti kažkokia jėga. Kur jo pamatuoti siūlymai ko nors esminio pozityvaus, iš tikrųjų galinčio keisti užsistovėjusią padėtį, tukdančią pažangą šalyje, pvz., kad ir 1994 m. bendrumo su Lenkija sutarties nutraukimą. Juk ją nutraukus išnyktų Lenkijai pačios Lietuvos valdžių suteikta teisė kištis į jos vidaus reikalus. Lenkijos atsikratymas yra pirmaeilis strateginis uždavinys šio laikotarpio Lietuvos vidaus gyvenimo politikoje…
Taip, tokio turinio pono su vasalu ,,sutarties” tęsti negalima. Tai patvirtina ketvirtį amžiaus Lietuvos patiriami sutarties įgyvendinimo iš PL pusės padariniai. Taip, reikia žadinti pilietiją, bet staigiai to nepadarysi – PL kiršinimui išnaudos tuos, kas tiek metų apsipirkti pas ją važiuodavo, ir Vilniaus krašto kitataučius.
Kita reali kliūtis – jokiais argumentais neįtikinami ,,liberalai” valdžioje. Juk jie ne Lietuvą, ne jos saugumu ir tvarumu rūpintis, o save įtvirtinti valdžioje atėjo. Jų vienintelis mato etalonas – kitų piliečių nepaisanti jų valdžia ir platus kelias į praturtėjimą. Ir dar mėgavimasis akimirkomis, kai per priėmimus lenkų ponai bers komplimentus, kad tokių nuostabių, įžvalgių, strategiškai mąstančių jie nėra sutikę; kad jos lenkia Vakarų politikus ir protu, ir neprilygstamu, paslaptingu lietuvišku grožiu, ir dar tra lia lia ir lia lia…
Tačiau ruošti, dirbti, nuteikti tam reikia, kad idėja apsisuktų ir jau iš apačių būtų keliama. Pradedant, beje, nuo istorijos pamokų m-kloje. Per visą kaimynystės su šia šalimi istoriją Lietuva tik klastą patyrė. Negi tai sunkiau suvokti, nei kad 2 x 2 = 4?
Kiek tenka nugirsti, PL lyg ir vėl atgyja kelių plėšikavimas. Ar tai TIK plėšikavimas? Pvz., maždaug 10 m. trukęs plėšikavimas (su žmogžudystėmis!) Nepriklausomybės pradžioje. Kone kas savaitę ten būdavo apiplėšiami ar ir nužudomi lietuvių vilkikų vairuotojai, tačiau bent jau mano ausų nepasiekė žinia iš PL ar mūsų žiniasklaidos, kad plėšikai suimti ir nuteisti (kas galėtų paneigti įtarimą, kad saugaus PL teritorijos kirtimo klausimas galėjo būti viena iš spaudimo pasirašyti sutartį priemonių? Juk ligi šiol tuo, kad yra geopolitinis pleištas tarp Vakarų ir mūsų, PL piktybiškai naudosi bet kokia proga – automobilių ir gelžkelio, el. jungčių, tiekimo vamzdžių klausimu. Ne mažiau talentingai už patį Putiną visur kišosi ir trukdė – jis turėjo būti patenkintas).
Jus gana toksiškai vertinate Lenkija , tokiu pretenziju nesunkiai rastu ir lietuviams kaimynai .
Jei čia kas kam ką ir skolingas, tai ne LT šiai kaimynei ir jos dvasiniams kolonistams, o kaimynė – bent jau paskutiniam pasisavintam ,,gyvajam inventoriui” su jo gyventa teritorija. Kažin, kodėl per pastaruosius 30 metų taip tragiškai mažėjo lietuviais save registruojančių PL piliečių? Laikėsi, kiek pajėgė, bet prarado viltį? Ir kodėl jie taip desperatiškai maldavo mūsiškių politikų sutikti su kažkokiais PL reikalavimais, nes ginčas jiems blogai atsilieps Vadinasi, PL juos ĮKAITAIS laiko, šantuožuoja Lietuvą gąsdinimais, kokių priemonių imsis ten, kur turėtų net ne mūsų reikalavimų, o Tarpt. teisės, ŽT ir TMAPK rekomendacijų paisyti?
Kadangi mūsų giminė per draugystės su ta kaimyne amžius buvo padalinta, kadangi mama ir seneliai liko šiapus sienos ir savo akimis, giminių ir kaimynų netektimis perėjo jų miestelio ir parapijos tarpukario polonizaciją (toli gražu ne už ginkluotą pasipriešinimą, nors gintis ginklu nuo okupacijos būtų visiškai teisėta pagal tarpt. teisę!),
o gal dar labiau, kad pastarųjų 30 m. santykių patirtis taip nuvylė Atgimimo metais gimusį mano tikėjimą naujosios kartos PL padorumu, kad dabar jau ne praeitas amžius, kad 2-sis karas visus skaudžiai pamokė, todėl dabar atėjo nauja, pažangi, taiki karta… Tik kodėl išbalo mano senas milžinas dėdė, kai jam pasakiau, kas Vilniuje lankosi autobusai, pilni ,,molosnikų Wilna”…? Jam tai priminė keistą jo mamos, pusbrolių žūtis?
PL pastarųjų 30 m. elgesys su LT nepateisintų jos, daug kartų didesnės, turtingesnės ir stipresnės valstybės net tokiu atveju, jei kas nors iš mūsų politikų iš gobšumo apsikiaulino, pasirašė ar pažadėjo, ką nereikia. Žinoma, jei jie laiko save krikščioniška dorų žmonių valstybe…
Sutarčiai nutraukti jokių nustatytų sąlygų nėra, bereikia nota Lenkijai pranešti, kad Lietuva naujam terminui sutarties netęsia ir ji pasibaigia. Tą valdžia gali spręsti neatsiklausdama visuomenės. Tam tereikia ryžtingo žmogaus valdžioje, pvz., Prezidentas patektų dekretą sutarties netęsti, Seimas pritaria ir klausimas išspręstas. Tad svarbu sutarties netęsimo klausimą kelti viešumoje kišantis Lenkijai dėl pavardžių rašymo.
Kas dėl ES šalių susisiekimo per Lenkiją tai jo užtikrinimas reglamentuotas pagal tarptautinę teisę.
Reiktų didesnį dėmesį skirti susiekimui su likusia EU – jūra.
Be abejonės, netgi sinchronizaciją visą derėjo atlikti per jūrą.
Gal prisibijojo, nes pakeliui – Karaliaučiaus žemėje – dar viena geradarė. Gadintų viską su malonumu (įžūliai meluodama, jog tai ne jie), gąsdintų (kaip su lėktuvų pasiskraidymais buvo, o Kirkilas karininkienėms kvietkus dovanodavo). Tektų vis remontuoti, naują viską pirkti. Be to, tada kažkas Seime ir vyriausybėje labai įžūliai bruko mintį, jog mums reikia atsisakyti laivyno, su tuo klausimu buvo kažkaip susijusi ir a.a. Lubio pavardė. Ir laivai buvo parduodami, tik jau gerokai primiršau, kas ir kaip buvo…
Žemyna, manau, kad devyniasdešimtųjų metų “banditinis , komunistinis , reketyrių sąjūdis” eina užmarštin . Reikia statyti laivyną. Lietuva – jūrinė šalis.
” Neįtikėtina situacija Radviliškio ligoninėje – artimiesiems pranešė apie paciento mirtį, nors šis tuo metu ramiai palatoje laukė koronaviruso testo rezultato.” Viską išduodantis atvejis. Norai aplenkė tikrovę. Nebūtų pranešimo išsiuntę per anksti, nebūtu atvykę giminaičiai – būtų buvęs dar viena auka nuo koronos… Nuo žioplumo skiepų nėra 🙂 Nepersistenkit dėl aukso, juk esam tik du milijonai jau.
Tuomet Lietuvos demokratijos lygis taptų panašus į Baltarusijos. Būtų labai sunku vėl grįžti prie konstitucinės demokratijos, nemažai veikėjų pajustų savo galią ir nebenorėtų trauktis.