
Vilniaus mero Remigijaus Šimašiaus draugė ir rėmėja, Laisvės partijos (LP) pirmininkė Aušrinė Armonaitė nenuleidžia rankų – toliau kovoja, kad sostinės Lukiškių aikštėje neatsirastų istorinis Lietuvos valstybės simbolis Vytis.
Birželio 30 d. A. Armonaitė paprašė Lietuvos prezidento Gitano Nausėdos vetuoti birželio 29 d. Seimo priimtą Lukiškių aikštės memorialinio statuso įstatymo projektą XIIIP-5022(2).
Pasak A. Armonaitės, įstatymo projektas savo turiniu esą neatitinka esminių įstatymo požymių ir negali būti įstatymo reguliavimo objektas. Pasak jos, Konstitucinis Teismas savo nutarimuose ne kartą paaiškino, kad įstatymai turi nustatyti bendro pobūdžio taisykles. Be to, pasak jos, įstatymo projektas galimai prieštarauja savivaldos autonomijos principui, nes savivaldybės veikia laisvai ir savarankiškai pagal Konstitucijos bei įstatymų apibrėžtą kompetenciją. A. Armonaitė taip pat abejoja ar šį įstatymo projektą galima buvo priimti skubos tvarka.
A. Armonaitė palaiko savo partiečio R. Šimašiaus sprendimą Vilniaus Lukiškių aikštėje įrengti paplūdimio imitaciją. Praeitą savaitę nederinus su visuomene istorinėje aikštėje supiltu dirbtiniu pliažu piktinasi ne tik valdantieji, bet ir konservatoriai, istorikai, paveldosaugininkai ir plačioji visuomenė.
Nepasakysiu nieko naujo dėl Lukiškių a. pliažo ir jo smėliuko , bet kad įstatymą reikia vetuoti Prezidentui nė neabejoju .Tokia nauja suformuota įstatymo formulavimo praktika pasinaudojus galima butu rasti panašu pretekstą ir P.Cvirkos paminklo teisėtam perkėlimui į kitą vietą , bet dieglys nugaroje žvygauja jog taip Lietuvoje jau buvo kuriamos įstatyminės spragos ..kai teisėtas tapdavo netgi žemės sklypu skraidymas po Lietuva . Pataikauti saldiems norams , teisėtumo sąskaita , labai pavojinga ..žmogus iš tikro greitai patikį jog viskas įmanoma ir galima jei tik seilė varva .
Stasy, Prezidentas – nevetuos – jis ne Tautos priešas. O Jūs?
+++!!!
***!!!
aš tai Tautos priešas čia taip išeina . 🙁
Čia pats pasakei.
Ne ne aš vis dar laukiu Prezidento sprendimo . Tikiuosi Jonas Vaiškūnas klysta o jo pačio nekviečia prisijungti prie G.Nausėdos praretėjusiu patarėju komandos .
Kažka negerai su Armonaite.Tai tipiškas ideologinio plėšrūno atvejis,deja.
apie kokia dar “ideologija” galima kalbeti – tokie kaip Armonaite& visas ju burys NETURI jokios sveikos ideologijos o ir ju supratimas apie liberalia politika yra absoliuciai isktypes.
Per didelė garbė jei būti pavadinta plėšrūne,plėšrūnai dvėselienos neėda,šią čyrkšmyžą lyginčiau su Rūta maitvanagaite…
Matau, kad reikia priimti “Vilniaus- Lietuvos sostinės” įstatymą, kaip yra kitose ES valstybėse. Šis skubotas įstatymas yra geras, jis tarnauja gelsvo purvyno iš aikštės išmėžimui. bet liberalbolševikai randa priekabių. Vilnius nėra eilinio Lietuvos miesto savivaldybė, bet atstovauja visai Lietuvai ir tautai, todėl atsidūrę valdžioje turi elgtis atsakingai. Šimašius labai tiktų vadovauti Šalčininkų savivaldybei, nes mėgsta tarnauti artimiems slavams, jų propagandai..
+++
Kokiems dar slavams, jeigu jie abu yra provakarietiški liberalai su iškrypusia ideologija
Getai ..Jei dėl kiekvienos smėliuko vietos taip įstatimais Seime kovosime ..bijau nieko gero iš to neturėsime . Aš jau pradedu abejoti ar tik Vilnius netaps dideliu praplėstu Seimu ..su R,Karbauskio tiesioginiu įvestu valdymu .
O ką daryti su valkatūzais jei jie pasiruoše apdergti kiekvieną švaresnę vietelę. Kodėl aukšti valstybės pareigūnai bijo paviešinti savo kilmės ( biografijos). Kuriose valstybėse yra tvirta valdžia, tokie laisvės “mylėtojai” laisvai elgiasi teritorijose aptvertose spigliuota viela.
Vytis – nėra Lietuvos kaip valstybės, o yra Lietuvos kaip Lenkijos karalystės provincijos – kunigaikštystės, simbolis, bylojantis istoriškai gėdingą valstybinį (karalystinį) Lietuvos priklausymą Lenkijai. Neišmanėliams savo istorijos arba ją sąmoningai žečpospolitinantiems, kaip ir apskritai beistoriams liberalams, ne vieta Seime… Rinkimai čia pat…
Nesu istorikė, todėl tiesiog pasamprotausiu:
Kovo 11 ne naują valstybę sukūrėme, o esame tarpukario Lietuvos valstybės tesėjai, visko, kas su valstybingumu susiję, perėmėjai. Taigi, ir Vytį perėmėme.
Vytis – vienas seniausių Europos herbų, dar gerokai iki LDK gyvavęs. Ar ne tai tapo pagrindine priežastimi, kodėl tarpukario LT jį pasirinko, nes, jei nepainioju, Vytis, dar ne kaip herbas, plazdeno baltų kovų ir atpažinimo vėliavose, kai būsimos Lenkijos tik padaigos kalėsi. Todėl ne su PL Vytis siejamas, nes paimtas iš gilios senovės tradicijų.
Taip, žinoma, nemalonią draugiją jis primena, bet – nesnūduriuokime, tai ir nepasikartos.
Vasario 16-osios Nepriklausomybės aktu atkuriant suverenią Lietuvos valstybę ji atskirta nuo visų valstybinių ryšių, busvusių su kitomis tautomis. Tarpukariu, pasirenkant Vytį herbu, šis principas Lietuvą valdžiusųjų nebuvo išlaikytas. Žinant, kad Vytis buvo LDK herbu, kai ši buvo Lenkijos karalystės (valstybės) provincija, tai pasiliktį Vytį herbu, rodančiu valstybinį priklausomumą Lenkijai, nederėjo.
Vykdant Vasario 16-osios prisakymą privalome padėti paskutinį tašką atsiskyrimui nuo valstybinių ryšių su Lenkija, t.y. Vyties nepasirinkti Nepriklausomybės atminties simboliu.
Raiteliai kaip kariuomenės rūšis Europoje žinoma seniai, taigi jie kaip kariuomenės rūšis galėjo turėti savo simbolį, kuriame buvo vaizduojamas raitelis. Tačiau tai ne valstybės simboliai, o veikiau Tado Blindos atvejai…
aš taip pat ne istorikas, bet turiu tvirtą nuomonę, kad Vyties kryžius (čia dėl jo labiausiai prikišamas Jogailos lenkiškumas, o ne dėl raitelio) yra vienas iš svarbiausių Lietuvos valstybingumo simbolių bent jau dėl to, kad Lietuvos partizanai juo didžiavosi ir šiuo ženklu apdovanodavo savo iškiliausius kovotojus.
Be abejonės labiausiai neprimtinas dėl jogailiško lenkiškumo. Kiek žinau, partizanai retai būdavo prisisegę Vytį, daugiau Stulpus ir dvigubą kryžių.
Vytis buvo ir Lietuvos karalystės ženklas, dar iki Jogailaičių, nes jau vaizduotas ir Indijoje kaip Višnaus avataras: “raitas ant balto žirgo, su spindinčiu kalaviju rankoje, naikina niekšus, atstato dharmą (dermę) ir parengia pasaulį būsimam atgimimui”. Plačiau sk. Dainiaus Razausko-Daukinto veikalą “Vytis ir Gediminaičių stulpai simbolikos požiūriu”.
Lietuvos karalystė turėjo raitelių, gal daugiausiai samdytų, tačiau tai nebuvo pačios karalystės simbolis, o veikiau raitelių kariuomenės rūšies. Lietuvių pasaulėžiūroje, matyt, vyravo į vežėčias kinkyti žirgai, o ne raitai jojant. Indijoje priešingai, todėl lietuvių Perkūnas po dangų ratais važinėja ir pasaulį lyg antstolis tvarko. Bet čia visur yra mitopoetiniai vaizdiniai.
Valstybės sostinės įstatymą Vilniaus savivaldybė yra parengusi ir pateikusi Seimui, regis, dar 1998- 1999 metais, tačiau tada gavo atkirtimą, kad sostinės funkcijas gali vykdyti ir Kaunas. Tuo ir buvo viskas pasakyta. Šias nuotaikas Valstybės valdžiose regime iki šiol, ypač Vilniaus išsostinimo, išlietuvinimo jon atsineštas užmojis – akivaizdus “valstiečių” politikoje. O kodėl tame, kas vyksta, neįžvelgti prekybos poveikiu, piktnaudžiavimo pareigomis valstybės valdžių lygyje… Juk Konstitucijos nuostata, kad Lietuvos Valstybės sostinė yra Vilniaus miestas negali praktiškai nieko nereikšti…
+ + + !!!
R.Ozolas: Lukiškių aikštė – ne privačių improvizacijų eksponavimo vieta
– respublika.lt/lt/naujienos/nuomones_ir_komentarai/bus_isklausyta/rozolas_lukiskiu_aikste__ne_privaciu_improvizaciju_eksponavimo_vieta/
Jei būtų renkama tiesiogiai, o ne pagal sąrašą. Tai šita “asaba” ( Armonaitė ) Seimą matytų per tv.
Labai blogas rinkimų įstatymas. Labai.
Bartai o Jus dar karta gerai įsižiūrėkite į ta politike moterį , ji tas veidas kuris galutinai pakeis po-sovietinio periodo politikus Lietuvoje . Labai klystate ir dėl rinkimu , nors aš ir nesu gerbėjas tos partijos bet jos branda, per tuos kelis metus, akivaizdžiai pastebima . Na ir trečias aspektas , ta partija neturi problemos su poreikiais persitvarkyti ir kažkur nugrūsti (padėti) sena sovietinį paveldėta “lagaminą”. Jos kaip politikės ateitis ..nebus skurdi .
Tai reikš jau patirto …izmo (pažangiu pavadinimu) grįžimą. Tokio tipažo žmonės sumaitojo mano tėvų kartos gyvenimus. Taip ir matau su kariška palaidine, sukryžiuotais diržais, naganas prie šono.
LRT
Nepasisekė prisiskambinti ir paklausti, kiek dar truks dabartinio vyriaus. architekto ,,kadencija”. Ar tiek, kiek Brežnevo?
O kaip išmiklintas liežuvis! Lyg malūnas beria ,,argumentus” ir net nespėja pastebėti, kiek logikos klaidų pridaro, kaip pats save paneigia.
Austėja.
– youtube.com/watch?v=ei4GkR9qlMo
Reikalaujama prezidento dėmesio istorijos politikai
– respublika.lt/lt/naujienos/lietuva/lietuvos_politika/reikalaujama_prezidento_demesio_istorijos_politikai/
sveikas protas pas valstiečius visada uodegoje velkasi . Pirmiau daro tai kas po teisėtumo pagrindu o vėliau teisinasi ..mol ne pasaulio pabaiga , gal kaip nors uodega išsuksime ..ka nors kur nors patepus . Va taip ta Lietuvėlė ir gyvena , du žingsniai į priekį o vienas atgal . delfi.lt/news/daily/lithuania/lukiskiu-aikstes-drama-nesibaigia-nori-kad-ten-butu-paminklas-su-vyciu-nebutinai-jis-turi-sedeti-ant-arklio.d?id=84665419
Iš Šiaulių atvykęs vyras išpylė maišą fekalijų Lukiškių pliažo vidury: pareigūnai bando jį nuraminti Grasina, kad tuo savo žygio nebaigs
– lrytas.lt/lietuvosdiena/kriminalai/2020/07/03/news/lukiskiu-aiksteje-ivairiomis-protesto-akcijomis-isgarsejes-vyras-ispyle-maisa-fekaliju-atvyko-policija-15496185/
,,Penktadienio popietę Vilniaus policija buvo informuota apie pliažo išniekinimą fekalijomis.”
Komentaras į tai:
,,vaidas bagočiunas
Šiuo metu Lukiškių aikštėje tvyro stiprus Laisves ir liberalizmo kvapas .”
-15min.lt/naujiena/aktualu/nusikaltimaiirnelaimes/dujokauke-ir-sakemis-apsiginklaves-jonas-mileris-apdrabste-lukiskiu-aikste-fekalijomis-59-1342462?comments#order=new&copied
Paskutinės rodytos ,,Ponių rojaus” serijos
(?) – lrt.lt/mediateka/irasas/2000112663/poniu-rojus-4-129-s
(?) – lrt.lt/mediateka/irasas/2000112662/poniu-rojus-4-130-s
– lrt.lt/mediateka/irasas/2000113540/poniu-rojus-4-131-s
– lrt.lt/mediateka/irasas/2000113550/poniu-rojus-4-132-s
– lrt.lt/mediateka/irasas/2000113556/poniu-rojus-4-133-s
– lrt.lt/mediateka/irasas/2000113660/poniu-rojus-4-134-s
– lrt.lt/mediateka/irasas/2000113667/poniu-rojus-4-135-s
(deja, dabar nelabai galiu paieškoti ir tiksliai nurodyti laiką)
lyg specialiai armonaitėms kurtos. Neprisimenu, kurioje pradžia, bet bent jau šios savaitės serijose kiekvienoje yra po sceną, kurioje garbanota blondinė aiškina, jog gana jau raudoti dėl to karo, dėl partizanų, geriau einam linksmintis (pr. a. 7-me dešimtmetyje filmo veikėjai rengiasi paminėti kovų metines).
Taigi, tiek ponas Š., tiek visos prieš atminimo lentas, minėjimus, aikštę ir pan. nusistačiusios (-ieji), pasirodo, visai ne šiuolaikiški ir visai ne modernių, o gerokai pasenusių pažiūrų… ,,Vintažiniai”, Ir praeitą, ir užpraeitą šimtmetį buvo tokių storaodžių ir kurčių viskam, kas yra NE JI(JIS)
LRT+ laidoje „Procesai”
„Užmaršties aikštė”
(apie Lukiškių a.)
Išgirdau tik pabaigą, bet pabaiga teikia viltį, jog visa tokia
Džiazuojanti istorija. Kodėl mums taip sunku statyti paminklus istorijai?
– lrt.lt/mediateka/irasas/2000154014/dziazuojanti-istorija-kodel-mums-taip-sunku-statyti-paminklus-istorijai
A.Armonaitė ir R.Šimašius papuoš Žaliąjį tiltą
– respublika.lt/lt/naujienos/lietuva/kitos_lietuvos_zinios/aarmonaite-ir-rsimasius-papuos-zaliaji-tilta/
„Besidžiaugdama Vilniaus jubiliejumi, Armonaitė atskleidė, kad jai ypač patinka Lukiškių aikštė. „Matė ši aikštė ir KGB, ir Gestapą, ir Lenino paminklą. O šiandien paminklas joje esame mes”, – suokė ministrė. „Mes” skamba grėsmingai, nes nežinia, ką šis žodis slepia. Su šūkiu „Mes esame visur” mėgsta žygiuoti LGBT veikėjai.”
Pžr. – na, argi ne žavu?
– respublika.lt/uploads/img/catalog/1/photo_1_58863468.jpg
arba didžiąją aikštės dalį užpildo parado dalyvių skulptūros?