
Vilniuje ketinama įrengti dar 11 susisiekimą su centro prieigomis gerinančių viešojo transporto eismo juostų. Tai – sostinės darnaus judumo mieste plano dalis: patogesnis ir greitesnis viešojo transporto eismas išskiriamas kaip vienas prioritetų. A juostos Vilniuje šiuo metu sudaro 36 kilometrus, o įrengus visas numatytąsias papildomas atkarpas jų tinklas mieste viršys 42 kilometrus.
„Norime, kad kelionės Vilniuje taptų dar greitesnės ir patogesnės visiems eismo dalyviams, dėl to eismą organizuojame taip, kad pokyčiai lemtų visą teigiamų permainų grandinę. Ilgesnės A juostos padės viešajam transportui greičiau pasiekti kelionės tikslą, kartu – trumpinti didelės dalies vilniečių kelionės laiką. Tai leis miestiečiams drąsiau rinktis viešąjį transportą ar kombinuoti keletą skirtingų kelionės būdų, mažinti neigiamą transporto taršos poveikį aplinkai ir gyvenimo kokybei, tai yra – didinti eismo saugumą, gerinti miesto ekologinę būklę“, – sako sostinės vicemeras Vytautas Mitalas.
Šešios iš suplanuotųjų viešojo transporto juostų bus įrengiamos ES lėšomis – jos mieste atsiras per 2021 metus. Likusios A juostos bus finansuojamos savivaldybės ir privačių investuotojų – jų įrengimas numatytas iki 2022 metų. Šiemet toliau tęsis A juostų projektavimo, projektinių pasiūlymų viešinimo ir statybos leidimų gavimo darbai.
A juostų plėtra numatyta šiose gatvių atkarpose
- T. Narbuto g. tarp Laisvės pr. ir Erelių g. (Konstitucijos pr.)
- Ozo g. tarp Gelvonų g. ir Kernavės g.
- Kareivių g. tarp Verkių g. ir Kalvarijų g.
- Kalvarijų g. tarp Šeimyniškių g. ir Žalgirio g. (Trimitų g.)
- Kalvarijų g. tarp Žalgirio g. (Trimitų g.) ir Konstitucijos pr.
- Kalvarijų g. tarp Žalgirio g. ir J. Treinio g.
- Pilaitės pr. tarp V. Pociūno g. ir Sietyno g.
- Šeimyniškių g. tarp Kalvarijų g. ir Tuskulėnų g.
- Šeimyniškių g. tarp Tuskulėnų g. ir Kalvarijų g.
- Buivydiškių g. tarp Dūkštų g. ir Ozo g.
- V. Kudirkos g. tarp J. Basanavičiaus g. ir J. Jasinskio g.
Naujausi keleivių ir transporto srautų tyrimai rodo, kad centrinėje miesto dalyje viešuoju transportu pervežama kelis kartus daugiau keleivių, nei jų pravažiuoja asmeniniais automobiliais. Plečiant A juostų tinklą bus taikomi kompleksiniai sprendimai – juostų atsiras daugiau, planuojama stiprinti ir kontrolės mechanizmus. Be to, įvertinus eismo srautus, tam tikrose vietose šiuo metu esamos bendro transporto eismo juostos bus skiriamos viešajam transportui. Toks sprendimas preliminariai numatytas Kalvarijų, Šeimyniškių, V. Kudirkos gatvių atkarpose – tikslesni planai paaiškės pradėjus projektavimo darbus.
Gal kas nežinote? O čia šis bei tas apie Vilnių – ką naikins, ką statys. Ir dėl Smetonos paminklo balsuota:
– madeinvilnius.lt/
Proszę bardzo:
Baigiamas rengti Misionierių vienuolyno ansamblio rekonstrukcijos techninis projektas
– madeinvilnius.lt/verslas/nekilnojamas-turtas/baigiamas-rengti-misionieriu-vienuolyno-ansamblio-rekonstrukcijos-techninis-projektas/ .