Šeštadienis, 24 gegužės, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Nuomonių ratas Lietuvos kelias

A. Juozaitis. Savo žodžio neatsisakau – remiu Vytauto Radžvilo sąrašą Europos Parlamento rinkimuose

Arvydas Juozaitis, www.alkas.lt
2019-05-22 15:55:27
46
dr. Arvydas Juozaitis | S. Paškevičiaus nuotr.

dr. Arvydas Juozaitis | S. Paškevičiaus nuotr.

dr. Arvydas Juozaitis | S. Paškevičiaus nuotr.
dr. Arvydas Juozaitis | S. Paškevičiaus nuotr.

BROLIAI ir SESĖS.

Internetinėje erdvėje (pozicija.org) paskleistas smagus „Vaidoto Jaunio“ šmeižtas. Melas, ne kas kita. Liaukitės tikėję niekais, broliai ir sesės, nes tai „feikas“, juokas. Be reikalo profesoriai ir profesorės sunerimo.

Ne, neremia „Arvydas Juozaitis“ nė vieno iš dviejų dvigalvio erelio galvų.

Aš visomis išgalėmis siekiau, apeidamas Lietuvą keliais, kad II Prezidento rinkimų ture būtų tikras pasirinkimas: Tėvynė-Lietuva arba Globalistinė-nykstanti Lietuva. Globalistų kapitalas ir elitas padarė viską, kad dvigalvis erelis išliktų, pasirinkimo nebūtų.
Tad ir spręskite patys.

O dėl Vytauto Radžvilo mažatikystės – ką galėčiau pridurti?

Šių metų kovo 13 d. ELTA spaudos konferencijoje pareiškiau, kad mudu su juo vyriškai sutarėme remti vienas kitą. Visa kas buvo po to – V. Radžvilo atsisakymas pripažinti vyriškumą. Girdėjau ir scholastiką, ir kazuistiką, ir melą, ir sąmokslo teorijas. Bet argi dėl to turiu atsisakyti savo žodžio? Neatsisakau.

Taip, aš remiu Vytauto Radžvilo sąrašą Europoas Parlemento rinkimuose. Remiu netgi tuo atveju, jeigu paties V. Radžvilo tame sąraše nebūtų.

Esti ir tokių reikalų mūsų Lietuvėlėje, dėl ko kalti savo žodžio nesilaikantys.

Būkite sveiki ir blaivūs.

2019 05 20

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. B. Puzinavičius. Ar verta balsuoti EP rinkimuose ir remti prof. V.Radžvilo visuomeninį rinkimų komitetą?
  2. D. Stancikas. V. Radžvilo klaida, arba Kas yra „tautinių jėgų“ kandidatas
  3. A. Juozaitis. Universitas Vilnensis – po peiliu
  4. A. Juozaičio komitetas traukiasi iš EP rinkimų ir remia V. Radžvilo komitetą (video)
  5. A. Juozaitis: Ne pinigai laimi prezidento rinkimus
  6. A. Juozaitis. Dėl VRK trukdymų piliečiams rinkti parašus
  7. A. Juozaitis. D.Trampas ir nauja pasaulio tvarka (video)
  8. „Feisbukas“ uždraudė kviesti pasirašyti už V. Radžvilo komitetą
  9. A. Juozaitis. Pasaulis Lietuvai pražus, kai Lietuvos pasaulyje nebus
  10. A. Juozaitis užsienio politikoje siūlo stiprinti santykius su Latvija
  11. A. Juozaitis: Kaip sakė poetas J. Marcinkevičius – rusenome, o dabar anglėjame
  12. A. Juozaitis sveikina Vasario 16-osios eitynių rengėjus ir ragina vienytis rinkimams į EP
  13. „Iš savo varpinės“: Mums kyla išnykimo pavojus (video)
  14. Kas bus Lietuvos Prezidentas? Alkas.lt apklausoje užtikrintai pirmauja – A. Juozaitis – 45%
  15. Arvydas Juozaitis įregistravo visuomeninį komitetą EP rinkimams (nuotraukos)

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pasirinkite kategoriją

    Pastabos 46

    1. T0mas J. says:
      6 metai ago

      Nesu balsavęs Europos Sąjungos parlamento rinkimuose niekada. Šiemet pasirašiau už Radžvilą, ketinau už jo sąrašą balsuoti, bet jo laikraštyje perskaičiau Radžvilo nuomonę, kad būtų tikra katastrofa Lietuvai, jei ES subyrėtų.
      Persigalvojau. Nesusitepiau rankų per 2003 m. referendumą (NEdalyvavau ir kitus raginau nedalyvauti), nesitepsiu ir dabar. Kol euroskeptikai rinkimuose nedalyvauja – nedalyvausiu ir aš.
      To betrūko kad balsuočiau už eurofilus..!

      Atsakyti
      • Žodžio laisvė... says:
        6 metai ago

        Nepatinka “eurofilai”?O tai tau patiktų,kad Europos Sąjunga subirėtų ir Lietuva liktų nuoga prieš pavojingą
        kaimyną?Turėk proto.ES reikia keisti,kad joje visos valstybės butų lygi tarp lygių ir jokioj federacijoj.Jei
        Lietuva būtų buvusi TSRS laikais Rusijos federcijos sudėtyje,tai mes niekada nebūtume turėję galimybę
        ištrūkti iš “galingojo”brolio glėbio ir turėjome respublikos statusą ,o ne severo zapadnaja oblast.Balsuok
        už V.R.komitetą Nr.12.

        Atsakyti
      • Žemyna says:
        6 metai ago

        Santuoka iš reikalo nėra santuoka iš meilės, tad būtų naivu tikėtis to, ko santuoka iš išskaičiavimo tiesiog negali duoti. Nūdienos tikrovė, mūsų aplinka, kliedinti apie „nuosavybės” susigrąžinimą – ne tokia, kad pavieniui būtume saugūs.
        Todėl reikia liautis svajoti apie amžinai žydrą dangų, apsižvalgyti aplinkui ir, po 30 m. eksperimentų su valstybe lyg su laboratorine žiurke, išsiųsti pagaliau į šalies likimą sprendžiančius postus tuos, kas dar išsaugojo globalizmo kandžių nepakąstą protą, kieno stuburas nemoka paslaugiai išsiriesti, „aukščiau sėdintį” išvydus, kam rūpi Lietuvos likimas, tapatybės išsaugojimas. Tuose postuose reikia savarankiško proto mąstytojų, matančių ne vieną žingsnį į priekį ir jų padarinius valstybėms.
        Radžvilas pasirengęs ten priminti, jog naujosios valstybės stojo į lygiateisių TAUTŲ sąjungą, ir niekas neturi teisės keisti sutarties, tautų narių neatsiklausęs, jei norima Sąjungą išsaugoti.
        Beje, prieš porą dienų pokalbių laidoje M. Starkevičiūtė pasakojo, kad mūsų EP parlamentarai nebendrauja tarpusavyje ir nekuria bendrų veiklos planų darbuotis LT naudai; kad krizės metais Lietuva kažkodėl nepasinaudojo parama nuo krizės nukentėjusioms šalims; pasipylus šmeižikų melagienoms apie lietuvius holokausto metais, nė vienas mūsų pasiuntinys nesiėmė iniciatyvos apginti Lietuvos ir jos žmonių garbę. Taigi, ligi šiol EP turėjome nesuinteresuotus REALIAI kažką veikti Lietuvos naudai. Tačiau šmeižusių ją ir norinčių ten likti dar ir dar vienai kadencijai – turėjome ir turime.
        Nepraleiskime progos turėti EP kitokio mąstymo asmenybę.

        Atsakyti
        • Bartas says:
          6 metai ago

          Kažikada girdėjau , kad mūsų “europarlamentarai” , kaip viščiukai, išmėtomi po atskiras “frakcijas” ar kuopeles. Jie gali net nesusitikti vienas su kitu , aš taip manau.
          Tai apie kokius Lietuvai svarbius reikalus jie gali atstovauti.

          Atsakyti
    2. Juozas says:
      6 metai ago

      net ir sovietmečiu reikėjo dirbti Tėvynės labui. Dabar, kai bunda Europos tautos, pradeda susivokti, kur jas gali nuvesti globalistai, būtų kvaila nekovoti už savo atstovą europarlamente. Ten susirinks tikrai daug šaunių atstovų ir nuo jų kiekio priklausys, kokią Europą kursime. Pasiduoti iš anksto ?- na ne

      Atsakyti
    3. Romas says:
      6 metai ago

      ES, kaip po tokia nėra blogis. Blogis yra federacija, kurioje nelieka valstybių ir tautų.
      Jeigu ES subyrėtų, jeigu Lietuva liktų viena, tai ji taptų gardžiu ‘kąsneliu” ne tik Rusijai, bet ir Lenkijai. Todėl Radžvilas už ES išsaugojimą. Tik, kaip nepriklausomų valstybių, tautinių valstybių sąjungą…

      Atsakyti
    4. Bendrystėje ir darnoje. says:
      6 metai ago

      A.Juozaičiui pagarba ir prašymas:dalinkitės dažniau savo šviesiomis,giliomis,dailiai ir šiltai išsakytomis mintimis su savo Tauta.Laukiam jų,kaip tyro šaltinio vandens.Ačiū.
      Į EP balsuosim už V.Radžvilo sąrašą.Jo ten reikia:prasmingos žinios iš Lietuvos.

      Atsakyti
    5. Ona Voverienė says:
      6 metai ago

      Gerb. ARVYDAI JUOZAITI,
      Manau, kad būtų pats laikas Jums stoti prie Lietuvos tautininkų vairo, nes Sakalas ne tas žmogus, paskui kurį norėtų eiti tūkstančiai. Paskui Jus eitų. Tik Jūsų problema Lietuvoje būtų surinkti Lietuvoje dar galutinai nenutautėjusių ir nenuzombintų 100 000 lietuvių, kad po visų Lietuvos negandų, pridarytų kosmopolitų, didžiojo kapitalo tarnų, atkurtumėte Lietuvą. Jums stojus už Tautininkų vairo, manau tautos partijos gretos ženkliai pasipildytų. Žmonės laukia Jūsų kvietimo ir buvusių tautininkų vadų, vedusių partiją „žingsnis pirmyn, du žingsniai atgal“. Linkiu Jums sėkmės. Tik per kovą ir pasiaukojimą dar galime atsikovoti Lietuvą iš niekdarių ir niektauzų. Pagarbiai Ona Voverienė, Vilnius, 2019.05./21

      Atsakyti
      • Senis says:
        6 metai ago

        Ponia Voveriene. Labai jus gerbiu uz tamstos erudicija ir idomias, gerai susiskaitancias publikacijas.
        Bet su Juozaiciu truputely nepataiket.
        Kiek bendravau su jo gerbejais, tai arba nomenklatursciko vaikas, arba gerokai trinkteltas nepritapelis prie gyvenimo, save laikantis intelektualu. Tokiu labsi mazai.
        Jei su savo partija nori kazka sudomint, turi placiai, per visas Mockaus televizijas zadet didesne pencija negu kiti kandidatai.
        Kitaip su savo niekam nesuprantamu murmejimu nieko nepasieks.
        Kad sudomint zmones tautinemis idejomis, reikia gyvo, ryskaus zmogaus su ugnele, o ne nomenklaturinio praeities seselio.

        Atsakyti
        • Vilnietis says:
          6 metai ago

          to Senis
          Esi durnelis ir imbecilas. rink toliau savo transgenderius ir eik diskutuoti į 15min.

          Atsakyti
      • Joana says:
        6 metai ago

        Šį kartą pritarčiau gerb. O. Voverienei. Gal prasidėtų tautininkų partijos atsinaujinimas. Keista, kad tautiška partija turi tokį mažą žmonių palaikymą ir nerandu atsakymo – kodėl?Ar dėl A. Smetonos tariamų kalčių… Nors, Dieve duok, šiandien tokių smetonų, kuris lietuvius privertė išmokti lietuviškai kalbėti. Yra dar viena problema, išlikusi nuo sovietmečio, tai didelės dalies žmonių smegenyse apsigyvenęs kitas baubas – nacionalizmas, kaip blogybė. Daugelis tokių tautiečių, baigę universitetus ir, atrodo, turėtų suprasti ką reiškia žodis “nacionalizmas? Deja. Pasakius savo kolegei, kad balsuosiu už p. A. Juozaitį – jai netikėtai išsprūdo: tu ką? Jis gi nacionalistas. O tai reiškia labai blogai. Lyg nacionalistais save laikantys žmonės tuoj ims šautuvus ir pradės šaudyti ne nacionalistus. Sovietiniai okupantai mus pravardžiuodavo buržuaziniais nacionalistais, dabar žodelis “buržuazinis” išmestas, o nacionalizmas, kaip nuostata liko labai nepageidautina

        Atsakyti
    6. T0mas J. says:
      6 metai ago

      “tau patiktų,kad Europos Sąjunga subirėtų ir Lietuva liktų nuoga prieš pavojingą kaimyną?” – klausia mane ‘Žodžio laisvė…’
      Atsakau. Stipriausiame pasaulyje kariniame klube nė viena šalis nėra “nuoga prieš pavojinga kaimyną”.

      Atsakyti
    7. T0mas J. says:
      6 metai ago

      “ES, kaip po tokia nėra blogis”- sako Romas.
      .

      Nesutinku. ES yra blogis, ir netgi blogis pačiai sau. Milijonai atbėgėlių, atbėgusių į ES, yra problema ES valstybėms. Kas šią problemą sukūrė?
      – pati ES, kartu su kitais bombarduodama Iraką, Siriją, Libiją;
      – stipriausios ES šalies vadovė, kviesdama problemą į ES teritoriją;
      – ES parlamentas, nesipriešindamas abiems aukščiau paminėtiems veiksmams. Nusikalstamas neveikimas.

      Atsakyti
    8. Gintaras says:
      6 metai ago

      Istorijos eigoje, labai mažai bendravome su tolimesniais Europos kaimynais… Mažai pažįstame vienas kitą… Tad, ar įmanoma būti sąjungoje su graikais, italais ir t. t. Panašiai buvo ir tarybiniais laikais, kai buvome vienoje sąjungoje su uzbekais, tadžikais… Ir nesuprantu sąjungos, kurioje yra ‘didesnių’…
      Svarbiausia savo Tėvynėje gyventi žmoniškai, tuomet visi reikalai susitvarkys. Mums nepasisekė, kad visą potarybinį laikotarpį valdžioje vis dar dominuoja persimainiusi tarybinė nomenklatūra… Ji ir už globalizaciją, už normalios šeimos griovimą ir aplamai, kruopščiai vykdo ES nurodymus, kaip kadaise vykdė Maskvos… Maža valstybė gali būti stipri.
      Bet gi dabartinių laiku, esame tam tikroje pozicijoje, tarsi žaizdami šachmatais… Todėl balsuosiu už Vytautą Radžvilą.

      Atsakyti
    9. Skalvis says:
      6 metai ago

      Na, šaunu: nuvyks į Briuselį Lietuvos didikai ir sukurs nepriklausomų , su savo sienom, pinigais, kariuomene…, nes nepriklausomas esi, kai kiti neturi galimybių tau nurodinėti, kaip gyventi, valstybių sąjungą. O kas valdys Lietuvą? Ta pati global kapital mafiją ? Ką sako filosofai ? O gal reikėjo pradėti nuo savo kiemo ?

      Atsakyti
    10. Gabrielė says:
      6 metai ago

      A. Juozaitis rašo, kad V. Radžvilui nepavyko vyriškai laikytis žodžio. Kai kurias detales žino ir tie, kurie “virtuvėje” net nesisukioja. Sakykim, paremiam. V. Radžvilas išsipučia kaip balionas ir įsivaizduoja, kad tai tik jo veiklos dėka jis toks žinomas ir remiamas. Kaip žinia, lazda turi du galus. Juozaitininkų sustiprintas V.Radžvilas ir toliau gali nesilaikyti vyriškų susitarimų ir dargi, Viešpatie apsaugok, savo patrankas nukreips į “Lietuva yra čia” judėjimą . Iš vienos pusės būtų džiugu jį paremti, antra vertus pasitikėjimo neliko… Kokia rimta sąjunga galėjo būti sukurta, susivienijus Juozaičiui ir Radžvilui. Deja, kažkas aktyviai veikia pasiremdamas – “Skaldyk ir valdyk”. Nežinau, ar įsiklausyti į Juozaičio kvietimą…

      Atsakyti
      • rinkėja says:
        6 metai ago

        Pritariu p. Gabrielei ir manau, kad radžvilininkų patrankos dar atakuos juozaitininkus. Kodėl? Todėl, kad anoje pusėje yra daug pavydo, apgaulės. Tai nešvarūs žmonės(bent jų vadas) nekeliantys pasitikėjimo. Pasirodo V. R. yra intrigų meistras, gali panaudoti net juodąsias technologijas, kad apšmeižti kitą jam nepatinkantį. Su tokiu geriau “neiti obuoliauti”, o tikėtis vyriško susitarimo…naivu.
        Balsuojant galima pasirinkti ir kitą numerį, reitinguoti. Kiekviename sąraše yra po vieną kitą žinomą kandidatą. Stebuklų V. R. vienas EP nepadarys.

        Atsakyti
    11. Arūnas says:
      6 metai ago

      Gabriele, įsiklausykit į Juozaičio kvietimą ir remkit Radžvilo SĄRAŠĄ. Nežiūrėkit, kad du gaidžiukai tarpusavyje pasikapoja, nors kiekvienas jų BUVO ir teisus, ir neteisus. Galima neremti nei vieną iš jų, bet tada ką? Belieka tikėtis, kad jie subręs ir tarpusavio santykiams, ir neatmes kitų, kurių mintys ir siekiai atkurti (taip, atkurti) Lietuvos valstybę

      Atsakyti
      • To Arūnas says:
        6 metai ago

        AR jūs garantuojate, kad jėgą gavęs iš “Lietuva yra čia” Radžvilas toliau palaikys Juozaitį ir šį judėjimą?Radžvilas ir Juozaitis turi daugybę sąlyčio taškų ateities matyme. Ir mes skaitome ir pritariame Radžvilo mintims. Bet tai žodžiai, tačiau, jei bendramintis veiksmais nepalaikomas, KAS TAI? Apie kokį valstybės atkūrimą galima kalbėti, jei vyksta išdavystė? Žiauriai nesinori to nusivylimo, ne tik, kad lieki apgautas. Skaudžiausia dėl Lietuvos ateities. Aš stebiuosi, kad jūs vadinate tai nesubrendusiais santykiais. Šiuo atveju nevienybė – Lietuvos ateities griovimas. Ir Radžvilas tai daro savo rankomis…

        Atsakyti
        • rinkėja says:
          6 metai ago

          Pritariu kiekvienam Jūsų žodžiui.

          Atsakyti
        • Arūnas says:
          6 metai ago

          supratau, jeigu Radžvilas nesutaria su Juozaičiu, o abu nesutaria su senąja ar naująja tautininkų gvardija, tai nėra ką rinkti. Lieka tik Tomaševskis, kuris su savo kompanija lyg tai gerai sutaria, arba ką nors iš liberalų, nes jie taip pat, o gal dar daugiau riejasi. 🙂 Atrodo, kad svarbiausia yra idėjos, kurias skelbia judėjimas, o ne asmuo (vadas ar vadukas), todėl patinkamo judėjimo sąrašą visada galima reitinguoti. Deja, teko balsuoti už Juozaitį, teks balsuoti ir už Radžvilą, nors kiekvienam priekaištų turiu…

          Atsakyti
        • Juozas says:
          6 metai ago

          balsavau už A.Juozaitį, dabar balsuosiu už V.Radžvilą. Ar turiu kažkam priekaištų ? Taip, bet dabar ne laikas aiškintis, kas ko nepadarė ar padarė. Iš kivirčų tik laimės varžovai, globalistų ir liberastų statytiniai, o mus atstovaujantys bus nustumti į šoną. Kažkas bijo, kad V.Radžvilas gali pasikelti ? – nejuokinkit, Europarlamente jis turės tiek priešininkų, kad nuo ryto iki ryto teks kovoti ir dirbti, duok ,Dieve, kad sveikatos užtektų….

          Atsakyti
          • To Juozas says:
            6 metai ago

            Tam ką padarė p. V. Radžvilas – nevykdė savo pasižadėjimų jokios sveikatos nereikia. Toks elgesys sugadina sveikatą bendraminčiui ir sėja neviltį rinkėjų tarpe, kad net lūžio metais į tą pačią pusę žiūrinti inteligentija nesugeba būti vieninga…Taip priekaištu galima pasakyti abiems. Bet neįrodinėkit, kad priekaištas už kažką yra tas pats kaip nesilaikyti susitarimų, palikti ant ledo. Dar kartą kartoju: jis jau pakenkė Lietuvos ateičiai. Ar jis tą suvokia?

            Atsakyti
            • Arūnas says:
              6 metai ago

              Gabriele, tai už kokį sąrašą mums, nesusipratėliams, patarsite balsuoti: už Pakso, Tamaševskio, Zuoko, Paulausko, valstiečių su Marčilioniu, žaliųjų su Laurinkum, TS su Kubilium ir Juknevičiene, Lemiamą šuolį su Kunčinu, Maldeikienės“ traukinį“, centristus su Guoga, darbiečius su Uspaskich, socialdarbiečius su Kirkilu, liberalus su Auštrevičium, TirT su Žemaitaičiu? Tai parašykit, kad žinotume su kuo tenka diskutuoti. Arba nedrumskit vandenio, nes jame gal ir pagausit lengvatikių žuvelių…

            • rinkėja says:
              6 metai ago

              Įsiterpsiu į Jūsų pokalbį ir pasakysiu savo pasirinkimą: balsuosiu už Nr.2, t.y. už “valstiečių” sąrašą nors jie irgi visko prisidirbę. Reitinguosiu šiuos žmones – Laimą Mogenienę(Ji yra nemažai padėjusi kai kam bėdoje), Liną Kontrimą, kaip,atrodo, protingą žmogų, Karoliną Stelmokaitę, na, o kiti nesvarbu. Už Radžvilo sąrašą negaliu balsuoti nei reitinguoti už jo išdavystes

            • Arūnas says:
              6 metai ago

              aiškus rinkėjos atsakymas yra vertesnis už Gabrielės rypavimą be apsisprendimo. Kiekvienam savo. Asmeninės politikų žmogiškosios savybės gali patikti ar nepatikti (dažniausiai, matyt, nepatinka dėl pasipūtimo), tačiau aš renkuosi pagal jų idėjas ir galimybę jas apginti. Sąrašų vedliai Juozaitis ir Radžvilas vienareikšmiai pasisako už nepriklausomos Lietuvos valstybės išsaugojimą. Nors girdėjau iš abiejų vedlių man nepriimtinų žodžių (bet ne apie Lietuvą), deja, teko balsuoti už Juozaitį, teks balsuoti ir už Radžvilą…

    12. Gintaras says:
      6 metai ago

      Apsaugok mus nuo egoizmo, Dieve… Visi, kiekvienas žmogus yra svarbus… Svarbu yra Lietuva. Dėl proto ir minčių lakstymo, dėl požiūrių skirtumų galima susitarti. Įsiklausykime vienas kito ir savęs. Bendras sprendimas teikia daugiau džiaugsmo, nei pergalė ego sankirtoje…Gerb. Arvydas yra kalbėjęs apie ego… Iš tiesų, dar kartą susivienykime vardan Lietuvos, kuri bus ir po daugybės metų. Gerb. Vytautas yra minėjęs, jog po kelių metų prasidės negrįžtami procesai. Neleiskime to, dabar esantieji.
      Kalbame viena unikaliausių kalbų… Lietuvių kalboje, anot Aleksandro Žarskaus, slypi dora… Apie tai yra pasisakęs ir Imanuelis Kantas… Nepamirškime to ir būkime vieningi.

      Atsakyti
    13. VRK NENORI PADĖTI RINKĖJUI? says:
      6 metai ago

      Ginčijatės? O ar esate tikri, žinote, už ką balsuoti teks, koks „meniu” jums bus paduotas balsavimui dėl EP jūsų RA? Žinote? Iš kur?

      Per praeitus rinkimus neturėjome galimybės bent savaitę iki jų susipažinti, iš kokių partijų ir komitetų keliamų kandidatų kiekvienas SAVO rinkimų apylinkėje turėsime galimybę rinktis. Ir pati VRK svetainės sandara nėra palanki rinkėjui. O ar ne apie rinkėją, ne apie jam kuo patogesnes paslaugas VISŲ PIRMA privalo galvoti iš rinkėjų kišenių išlaikoma VRK (taip pat ir kurdama svetainę)?!
      Dabartinė skirta nebent sadomazochistui, mielai paaukosiančiam kad ir kelias dienas vien tam, kad, viską išrausęs, galiausiai įsitikintų, jog to, kas rinkėjams PRIEŠ RINKIMUS svarbiausia, svetainė NEMALONĖJA pateikti! Skambinau jiems per praeitus rinkimus. Reikalai nė iš vietos ir šiandien.
      To net nesistengiama (nejaučiama pareigos???) daryti – kad, pasirinkęs skiltį „RINKĖJUI”, net tik vos vos gebantis kompiuteriu darbuotis, net ir visai senučiukę PC programą ir lėčiausią ryšį naudojantis svetainės lankytojas, be ilgų paieškų, be visų iš eilės rubrikų „kasinėjimo”, patektų tiesiai prie SAVO RA reikalų – susipažintų, iš kurių partijų, judėjimų bei asmenybių jam teks rinktis… Gerai, jei „nuskils”, jei tavo lapelyje bus tie, dėl kurių neabejoji. O jei ne? Sakykim, partija ta, bet šiuo jos kandidatu net labai abejoju – gal apskritai abejoju, ar gal man labiausiai rūpimų klausimų jam negaliu patikėti. Tai gal kitos partijos žmogų rasčiau, kurio nuostata man rūpimu klausimu tokia pat, kaip ir mano? Bet – ar laikas RA kabinoje paknopstom visus sąrašus studijuoti? Juolab, jei žmogus skuba, ar prastai jaučiasi, ar kitų rūpesčių turi, todėl negali pusei dienos RA įstrigti? Ar gal už nugaros didžiulė rinkėjų minia nekantrauja, laukia, kada baigsi? Ir kaip tas rinkėjas, kartą per kelerius metus užsukantis į svetainę prieš rinkimus, gali mokytis rinkimų meno, jei VRK kas kartą jį klystkeliais pavedžioja ir be rezultatų palieka?
      Tik, atrodo, būtent to VRK VENGIA – nenori, kad viską dar namuose apsvarstytume su šeima, draugais, kaimynais, kita bendruomene. Bet kaip vėliau smagu tyčiotis iš Seimo ar kt. darbais nepatenkintų žmonių: „Jūs nepilietiški!”, „Tai jūs, runkeliai, patys už tokius balsavote, tai dabar tylėkite iki kadencijos pabaigos! Bet mokesčius kad mums laiku ant bačkos sudėtumėte!”
      Atrodė, paskirta nauja VRK, jaunesnė, todėl jau PRIVALANTI išmanyti, kaip naujoviškai dirbti, ko rinkėjui reikia, tad viskas eis geriau… Deja, ir šiai komandai ne „vardan Tos” dirbti rūpi.

      Atsakyti
    14. T0mas J. says:
      6 metai ago

      Kokio savo pasižadėjimo nesilaikė Radžvilas?

      Atsakyti
      • To TOmas J. says:
        6 metai ago

        Ar Radžvilui rūpi nykstančios Lietuvos problemos, kitataučių imigracija, Marakešo susitarimai, neoliberalizmo ir globalizmo idėjų apsėsta tauta (ypač jaunimas) ir visos iš to išplaukiančios bėdos? Ne vienus metus skaitau Propatia ir susidariau įspūdį, kad turėtu rūpėti. Bet kai Juozaitis, vienas iš Sąjūdžio pirmeivių, bendražygis eina kaip pretendentas į prezidentus su tokiomis pat idėjomis, bando pažadinti Lietuvą, Radžvilas nutyla. Kai priešakis vykdoma šlykščiausias neurolingvistinis programavimas, kad tik N+Š+ S yra verti dėmesio, tik jie išeis į antrą turą, o Juozaitis priskiriamas prie populistų, Radžvilas tyli. Nors jo savanoriai ateina į judėjimo “Lietuva yra čia ” protesto mitingą prie Mažvydo b-kos, bet kad parinkti parašų už Radžvilą Į ES. Čia tai, ką plika akimi matė eilinis pilietis. Kur vienybė, kur palaikymas. Atsiribojimas imtas demonstruoti nuo Vasario 16, suskaldžius liepsnų eisena. Du artimi idėjiški judėjimai ėjo atskirai. Tas pats pademonstruota Kovo 11 d. Tada mandra Propatria net nesugebėjo susirinkti, nors pareiškė, kad ir vėl eis atskira eisena. Radžvilas nieko nepadarė, kad pademonstruotų vienybę ir palaikymą. O vienybė ir yra svarbiausia! Kitas detales žino Juozaitis ir artimi jo bendražygiai, bet argi garsins? Parašė kietai, koncentruotai, antra vertus, mandagiai. Jeigu Radžvilui ištiesų rūpi tai, turi suprasti vienybės ir palaikymo reikšmė. Čia komentatoriai prašo nediskutuoti, o žiūrėti Lietuvos reikalų. O Radžvilas žiūrėjo Lietuvos reikalų, kai Juozaitis, keliantis tas pačias idėjas buvo blokuojamas ir šmeižiamas žiniasklaidos (pavaldžios savo stogui)? Propatria tada spausdino straipsnius religijos temomis…lyg jokio blokavimo nevyksta, lyg nėra jokių rimtų problemų.

        Atsakyti
        • rinkėja says:
          6 metai ago

          Mes negalime atmesti V. Radžvilo žinių, jo kompetencijos, tačiau žmogus su tokia skaldytojiška veikla Lietuvai jau padarė daugiau žalos, nei naudos. Jei būtų sugebėjęs “perlipti” per savo charakterį, būtų jungęsis prie Juozaičio ir dar paraginęs Puidoką, Puteikį prisijungti – būtų sudarę stiprią komandą prezidento rinkimuose. Tačiau elgėsi priešingai. Liūdna konstatuoti, bet tokie gabūs žmonės, kaip V. Radžvilas, vardan Tos negalės nieku pasitarnauti, nes savyje turi kažkokį didelį minusą – ar tai nepilnavertiškumas, ar ambicijos, gal narciziškumas…tiesiog žmogus, negalintis savo gabumų realizuoti.

          Atsakyti
    15. Skalvis says:
      6 metai ago

      Siūlau balsuoti už gražesnį. Nes, jokių kitų argumentų, kodėl tas ar kitas nusipelnė pasakiško gyvenimo, vartytis taukuose ir už nieką neatsiskaityti – nematau.

      Atsakyti
    16. ŽEMAITIS says:
      6 metai ago

      Radžvilas, kad ir su Juozaičiu, politikoje yra 0.
      Lietuvoje euroskepticizmas tikrai nepraeis. neįsivaizduoju, kas galėtų balsuoti už visokius Radžvilo ar Pakso sąrašus…

      Atsakyti
      • Tvankstas says:
        6 metai ago

        Euroskepticizmas tikrai bus viena stipriausia jėga naujame EP. Lietuva telikusi Briuselio paunksmėje.

        Atsakyti
      • Juozas says:
        6 metai ago

        vargšeli, visa Europa bunda, euroskeptikai tikrai turės svarų žodį naujajame parlamente. Žinau ne tik artimiausių kaimynų, bet ir olandų, britų nuomonę. Čia tas jūsų euroentuziastų komjaunuolių įkarštis jau seniai atgyveno valstybėse, kurios turi senas valstybingumo tradicijas ir subrendusius piliečius. Mes, deja, jauna, dar nesusiformavusi valstybė, jos piliečiai nesubrenę, žinisklaida parsidavusi – todėl mažiau išprusę ir tiki visokiais prancūziškais Makaronais

        Atsakyti
    17. Tvankstas says:
      6 metai ago

      Klaikuma Lietuvos patriotų pusėje. Susiskaldymas begalinis. Bent kelis vienminčius subūręs jaučiasi Napoleonu, pirmiausia pradeda liežuviu švaistytis, kitus apkalbinėti, patirtį malonumą iš savo sąmojo aplojant. Pažįstant žmones, susidaro įspūdis, kad patekęs esi tarp davatkų pletkininkių, vyrai subobėję, o moterys sudiedėję.

      Atsakyti
    18. Žemyna says:
      6 metai ago

      Kaip prezidentą rinksimės? Ar tą, kuris Konstituciją linksmai ir ryžtingai šipuliais pavers, ar tą, katras tik „čiut-čiut” aplaužys? 🙁
      Nausėda vietoje QWXinčio žadėjo dvikalbį pasą ir šeimos sampratos nekeisti.
      Šimonytė nusprendusi ilgai nesiterlioti nė vienu klausimu (taip pat ir dviveidės pilietybės).
      Jei jau taip, tai gal baigiam tą sadomazo, kai su kiekvienais rinkimais tenka vis labiau už galvos stvertis ir amoniaką uostyti – patys ją sutrypiam, sudeginam ir išmetam pelenus į sąvartyną – nebebus pagundos kandidatuoti tiems, kas neturi Tautai daugiau nieko pasiūlyti, išsk. mūsų Konstitucijos laužymą…

      Atsakyti
    19. Žemyna says:
      6 metai ago

      O, tai tau!
      Juozaitis nusivylė Radžvilu: ragina į EP rinkti Puteikį
      – delfi.lt/news/daily/lithuania/juozaitis-nusivyle-radzvilu-ragina-i-ep-rinkti-puteiki.d?id=81264993#cxrecs_s
      Na, suprasčiau, jei pareikštų, jog, jei to nenorite, tada šį rinkitės.

      Įtampa paveikė?

      Atsakyti
    20. ŽEMAITIS says:
      6 metai ago

      O kam jį remiat, gerb. Arvydai?
      Ką Lietuvai gero gali duoti euroskeptikai? Ogi nieko. Jų politinė linija – aklas pasipriešinimas eurointegracijai, kaip didžiausią problemą iškeliant Europos kultūrinio veido kaitą (imigracija iš islamo šalių ir pan.).
      Visiškai sutinku, kad tai problema. Tačiau euroskeptikų siūlomas kelias yra klaidingas. Tiesiog neįmanoma sustabdyti migracijos cunamio. Uždarysit sienas – vis tiek kitų kraštų žmones plauks skčstančiais laivais, kas tunelius ir t.t.
      man, etninės kultūros puoselėtojui, taip pat be galo svarbus mūsų ne tik tautinis, bet ir subetninis identitetas. Svarbus jo išlikimas. Tačiau kelias į tai yra gana liberalus (tad ne veltui simpatizuoju liberalams, nes jų ideologijoje neįžvelgiu pavojų etniškumui). kelias – tai atvykelių inkultūracija (arba socializacija) mūsų viesuomenėje. Nesvarbu, kokia bus jų odos spalva ir pan. SVARBU TAI, KAD JIE KUO LABIAU PERIMTŲ MŪSŲ IDENTITETĄ. Juk tai buvo visuomet. Prisiminkime kad ir 3 tūkstantmečio pr. Kr. imigracijas. Skirtingų kultūrų žmonės mūsų teritorijoje įgavo bendrą identitetą. Tai ir atvykėliai turėtų perimti mūsų identitetą. Į tai turėtų būti orientuota valstybės politika. Kuo gilesnė Es integracija (tai svarbu visuomenės materialinės gerovės prasme) ir kuo daugiau dėmesio bet etniniam isr subetniniam identitetui, kitų kultūrų žmonės skatinant tapatintis (nebijau žodžio asimiliacija – taigi asimiliuotis) su ja.
      Ir mano ji širdis tik džiaugsis, kai matysiu ne europietiško antropologinio gymio vaiką, kuris pasididžiuodamas dėvės lietuvių tautinius (o dar geriau – atskirų Lietuvos regionų) rūbus ir puikiai mokės ne tik lietuvių kalba, bet ir jos tarmes. Kuris perims mūsų krkščioniškas tradicijas ar net atgimstančių senųjų baltų tikėjimų vertubes. Aš džiaugsiuosi matydamas juodaodį romuvių tarpe!

      Atsakyti
      • Skalvis says:
        6 metai ago

        ” Nesvarbu, kokia bus jų odos spalva ir pan. SVARBU TAI, KAD JIE KUO LABIAU PERIMTŲ MŪSŲ IDENTITETĄ.” Kuo greičiau arabai išmoktų Tautinę giesmę ir šokti kepurinę ?

        Atsakyti
    21. Arūnas says:
      6 metai ago

      geras Žemaičio humoras, nei pridėti, nei atimti. Žemaičiai kaip ir anglai turi subtilų humoro jausmą ir sugeba apie graudžius dalykus pakalbėti linksmu veidu

      Atsakyti
      • Skalvis says:
        6 metai ago

        Jo ” Aš džiaugsiuosi matydamas juodaodį romuvių tarpe! ” Žvengiau , kol apsisisiojau. Bet, esu tikras, jog tai joks žemaitis. LT saugumas įspėjo, kad vatnikai stengsis apsimesti etniniais. Manau, jog tai kaimo judošiukas.

        Atsakyti
        • Skalvis says:
          6 metai ago

          Bet, kai pagalvoji, kad už lietuvių pinigus prezidentūroje vėl rojaus gyvenimą gyvens judošių statytinis – nebe juokinga.

          Atsakyti
          • Skalvis says:
            6 metai ago

            Iš žmogaus pažinimo taško žiūrint: labai įdomu , kaip iki tokio transvetiškumo da einama ir kas tokio , nerandu įvardžio, galvelėj dedasi ? Gal pats pasakys.

            Atsakyti
            • Skalvis says:
              6 metai ago

              Spėju, jog turi aiškų polit-materialinį akstiną, arba neapkenčia lietuvių žiauriai ir linki jų sunaikinimo. Niekas taip neatima proto, kaip godumas ir neapykanta.

    22. lietuvis says:
      6 metai ago

      politikui tokios klaidos nedovanojamos – tai radzvilistus, tai puteikinius-guoginius, tai su tautininkais, tai be ju
      RINKIS LIETUVA ARVYDAI!

      Atsakyti

    Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

    El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

    Naujienos

    Putinas
    Naujienos

    Rusijos akiplėšiškumas: pati puola, pati rėkia

    2025 05 24
    Plyni kirtimai
    Gamta ir ekologija

    Aplinkos ministerija Vyriausybei pateikė Miškų įstatymo pakeitimus

    2025 05 24
    Degiklių bandymai Lietuvos energetikos institute
    Lietuvoje

    Lietuvos mokslininkai kuria naują technologiją, galinčią pakeisti stiklo pramonę

    2025 05 24
    Pilietiškumo egzamino nugalėtojai 2025
    Lietuvoje

    Apdovanoti tvirčiausias žinias parodę Pilietiškumo egzamino nugalėtojai

    2025 05 24
    Pinigai | Pixabay nuotr.
    Lietuvoje

    Savivaldybių aplinkai gerinti paskirstyta 16 mln. eurų

    2025 05 23
    G. Paluckas lankosi Moldovoje
    Lietuvoje

    G. Paluckas: Lietuva tiki europine Moldovos ateitimi

    2025 05 23
    Jono Basanavičiaus gatvė
    Lietuvoje

    Atnaujinama sostinės J. Basanavičiaus gatvė

    2025 05 23
    Klaipėda
    Lietuvoje

    Klaipėdoje atsiras dar 500 automobilių statymo vietų

    2025 05 23

    SKAITYTOJŲ PASTABOS

    • +++ apie Z. Vaišvila. Bailių valdžia ir kapų tyla dėl NT referendumo
    • +++ apie Aplinkos ministerija Vyriausybei pateikė Miškų įstatymo pakeitimus
    • Mikabalis apie Lankytojų laukia „Atviros dienos kaime 2025“
    • +++ apie Z. Vaišvila. Bailių valdžia ir kapų tyla dėl NT referendumo

    NAUJAUSI STRAIPSNIAI

    • Rusijos akiplėšiškumas: pati puola, pati rėkia
    • Laukiniai gyvūnai miesto gatvėse – kas atlygins padarytą žalą?
    • Technologijos keičia televizoriaus žiūrėjimo įpročius
    • Kepsninėms nėra prasto oro

    Kiti Straipsniai

    Kernavės piliakalniuose – Rudens lygiadienio ir baltų vienybės šventė | Širvintų kultūros centro nuotr.

    R. Dilius. Tautinė tapatybė – muziejinė egzotika ar būtina išlikimo sąlyga? (III)

    2025 05 10
    LDK ir Lenkija prieš Liublino uniją 1526 m.

    R. Dilius. Tautinė tapatybė – muziejinė egzotika ar būtina išlikimo sąlyga? (II)

    2025 05 07
    Tirpdoma Lietuva

    R. Dilius. Tautinė tapatybė – muziejinė egzotika ar būtina išlikimo sąlyga? (I)

    2025 04 21
    Martas Tarmakas

    A. Juozaitis. Martui Tarmakui – pirmam Estijos atstovui Lietuvoje, laisvės kelio bičiuliui – 70

    2025 04 10
    Šiauliai - Sansiti taunas

    S. Tumėnas. Kai iš didelio rašto išeinama iš krašto

    2025 04 10
    Jonas Vaiškūnas

    J. Vaiškūnas. Kas bijo tiesos? Ar USAID tikrai veikia Lietuvos labui?

    2025 02 15
    TS-LKD | pozicija.org nuotr.

    V. Radžvilas. Du konservatorių peiliai į Lietuvos širdį (III)

    2024 11 23
    Ingrida Šimonytė ir Gabrielius Landsbergis | respublika.lt nuotr.

    V. Radžvilas. Du konservatorių peiliai į Lietuvos širdį (I)

    2024 11 19
    NS surengė piketą prieš lietuvybę ginančių asmenų persekiojimą | rengėjų nuotr.

    Atsargiai! Lietuvoje kosminiu greičiu plinta cenzūra!

    2024 10 12
    Konferencija „Istorinės atminties politika: reikia nacionalinio susitarimo“, Seimas, 2024-09-16 d. | lrs.lt, V. Čornos nuotr.

    Istorinė atmintis yra tapusi informacinio ir kultūrinio karo sudedamąja dalimi

    2024 09 20

    Skaitytojų nuomonės:

    • +++ apie Z. Vaišvila. Bailių valdžia ir kapų tyla dėl NT referendumo
    • +++ apie Aplinkos ministerija Vyriausybei pateikė Miškų įstatymo pakeitimus
    • Mikabalis apie Lankytojų laukia „Atviros dienos kaime 2025“
    • +++ apie Z. Vaišvila. Bailių valdžia ir kapų tyla dėl NT referendumo
    • +++ apie Z. Vaišvila. Bailių valdžia ir kapų tyla dėl NT referendumo
     
     
     
     
     
    Kitas straipsnis
    Mirė Lietuvos Nepriklausomybės Akto signataras Liudvikas Saulius Razma

    Mirė Lietuvos Nepriklausomybės Akto signataras Liudvikas Saulius Razma

    Sekite mus Feisbuke

    Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
    Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
    Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
     Pradžia

    Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

    Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

     fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | lėktuvų bilietai

     

    © 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

    • Saulės arkliukai
    • Renginiai
    • Reklama
    • Turinys
    • Apie Alkas.lt
    • Paremkite Alką
    No Result
    View All Result
    • Naujienos
      • Lietuvoje
      • Baltų žemėse
      • Užsienyje
    • Nuomonių ratas
      • Lietuvos kelias
      • Lietuvos kūrėjai
      • Sekmadienio sakmė
      • Akiračiai
      • Lietuvos repolonizacijai – ne!
      • Moksleivių mintys
    • Kultūra
      • Etninė kultūra
      • Mes baltai
      • Kalba
      • Religija
      • Istorija
      • Kultūros paveldas
      • Menas
      • Architektūra
      • Literatūra
      • Kultūros politika
      • Šventės
    • Visuomenė
      • Pilietinė visuomenė
      • Politika ir ekonomika
      • Švietimas
      • Žmonės
      • Užsienio lietuviai
      • Ukrainos balsas
      • Žiniasklaida
      • Laiškai Alkui
      • Pareiškimai
    • Gamta ir žmogus
      • Gamta ir ekologija
      • Šventvietės
      • Energetika
      • Sveikata
      • Psichologija
      • Kelionės
      • Kylam
      • Įvairenybės
    • Mokslas
      • Mokslo naujienos
      • Technika ir technologijos
      • Astronomija ir kosmonautika
      • Mokslo darbai
    • Skaitiniai
      • Žinyčia
      • Lituanistikos klasika
      • Prieškario skaitiniai
      • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
      • Grožinė kūryba
    • Visi rašiniai