Penktadienis, 16 gegužės, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Nuomonių ratas Lietuvos kelias

M. Kundrotas. Ką pasakė Eurika Masytė?

Marius Kundrotas, www.alkas.lt
2018-09-25 14:00:50
174
Alkas.lt, A. Vaišnoro nuotr.

Alkas.lt, A. Vaišnoro nuotr.

negriuke-popiezius-alkas-lt-nuotr
Alkas.lt, A. Vaišnoro nuotr.

Atgimimo laikų dainininkę Euriką Masytę sunku apkaltinti politinio korektiškumo stoka. Dainą apie Tėvynę ir laisvę lydėjo palankūs žodžiai apie homoseksualistų judėjimą. Vis dėlto kai ko pasirodė per daug net itin tolerantiškai dainininkei. Popiežiui Pranciškui lietuvių tautą pristatė italų ir lietuvių kilmės mergaitė, apsirėdžiusi lietuvių tautiniais drabužiais. Eurikos nuomone geriau būtų pristatęs koks ufonautas.

Kosmopolitai įsiuto. Pasipiktino ir kai kurie patriotai. Tamsesnio gymio vaiko aptarimas įvardytas atviru rasizmu. Praktiškai bet kuriame pasaulėžiūriniame diskurse yra žudančios sąvokos: pavartoji tam tikrą sąvoką ir tam tikras žmogus nurašomas, be jokių diskusijų. O kas yra rasizmas? Jei tai – kitų rasių ir jų žmonių žeminimas, engimas, pagaliau – naikinimas, tokiam rasizmui priešinsis bet kuris doras ir protingas žmogus. O jei tai tiktai blaivus pripažinimas, kad rasės egzistuoja, su savo tapatumais ir skirtumais? Fakto pripažinimas?

Įsivaizduokime filmą apie dėdės Tomo trobelę, kur afrikiečio personažą vaidintų lenkas, o jo šeimininką – europiečių kilmės amerikietį – japonas. Sakytume – idiotiška interpretacija. Bet liberaliose šalyse jau pasitaiko filmų, kur vienos rasės personažus vaidina kitų rasių aktoriai. Bandoma įteigti, kad rasės – tik įsivaizduojamos, kad jos – tiktai prietaras, kurio būtina atsikratyti, kuo greičiau, tuo geriau.

Žinoma, kai užkabinamas vaikas, daugeliui skaudu. Neatsitiktinai kosmopolitiniuose klipuose apie imigraciją vaizduojami kenčiantys ar žūstantys vaikai. Tokiais akcentais apeliuojama į jausmus. Ne į protą. Jausmais lengviau manipuliuoti. O daugybė žmonių yra pakankamai primityvūs, kad jausmais vadovautųsi pirmiau, nei protu.

Ar mišrios šeimos atžala, turinti lietuviško kraujo, turi teisę save laikyti lietuviu ar lietuve? Turi, be abejo, turi. Ar toks žmogus turi teisę mylėti Lietuvą? Turi. Bet ar jis tinka reprezentuoti istorinę lietuvių tautos tapatybę? Vargu. Nebent norėta reprezentuoti ką nors kita, nei istorinė lietuvių tauta. Naują etninę kategoriją, kylančią iš skirtingų tautų mišrainės. Istorijoje vienos tautos miršta, jų vietoje gimsta kitos. Kai kada net perimdamos senųjų tautų vardus. XIX a. prūsais vadinosi vokiečių etninė grupė, nors XIII a. tai buvo baltų tauta.

Neatmestina tikimybė, kad kada nors egzistuos rusva, galbūt – siauraakė, o gal ir islamą išpažįstanti lietuvių tauta. Kiekvienas pats gali pasirinkti poziciją – ar jis norėtų, kad istorinę lietuvių tautą pakeistų kitos kilmės tauta. Ar jis pasirengęs saugoti istorinę tapatybę, ar ją griauti, o gal tiktai abejingai stebėti. Istorinių lietuvių ateitis priklausys nuo tautos daugumos. Bet net ir didžiausias kosmopolitas turėtų pripažinti elementarų faktą, jog afrikiečių, mongoloidų ar Levanto kilmės tauta būtų visai kita tauta, nei Mindaugo ar mūsų laikų lietuviai.

Net ir didžiausias kosmopolitas, ateityje kursiantis filmą apie Lietuvos Didžiąją Kunigaikštystę, XIX a. sukilimus, Vasario 16-osios Lietuvą ar pokario partizanus, jei tik sieks pateikti autentišką vaizdą, vengs kviestis aktorius, kilusius iš Laoso ar Gvinėjos. O jei norima pateikti Lietuvą kaip multikultūrinę, daugiatautę ar daugiarasę šalį, kam lietuviški apdarai? Kosmopolitinę tapatybę kur kas geriau išreikštų džinsai, o gal netgi treningai. Nelietuviškų bruožų mergaitė lietuviškais drabužiais, reprezentuojanti lietuvių tautą, yra tiesiog klastotė.

Štai, ką iš esmės pasakė Eurika. Žinoma, vaiko gaila. Jeigu ši mergaitė skaito diskusijas apie save, jai turėtų būti skaudu. Bet tiesa yra tokia, kokia ji yra. Istorinis ir statistinis lietuvis yra šviesiaodis, dažnu atveju – šviesiaplaukis arba rudaplaukis, mėlynakis, nors esama ir kitokių antropologinių tipų. Jis skiriasi nuo pietų europiečio. Ką pasirinkti Lietuvos katalikų atstovu pasitinkant atvirai kosmopolitinių pažiūrų Bažnyčios vadovą, yra Lietuvos katalikų bendrijos reikalas. Bet kuo čia dėta lietuvybė? Kam reikalinga jos imitacija?

Ne Eurika pažemino mergaitę. Ją pažemino tie, kas be deramos atsakomybės sukūrė šį kognityvinį disonansą. Gerais ar blogais motyvais, bet be atsakomybės. Negražu velti vaikus į suaugusių dėdžių ir tetų žaidimus. Tai – lyg vestis juos į homoseksualistų paradą ar mokyti juos dainuoti odes diktatoriams. Rusijos imperialistai ir Vakarų globalistai šiuo atžvilgiu – panašūs. Vaikai – puiki jausminės manipuliacijos priemonė propagandoje. Deja, kol kas – taip.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. M. Kundrotas. Betaučių mąstymo prieštaravimai
  2. M. Kundrotas. Ar apginsime savo didvyrius? (video)
  3. M. Kundrotas. Darsyk apie rasizmą ir diskriminaciją (video)
  4. M. Kundrotas. Privatumo ribos
  5. M. Kundrotas. Aš irgi svajoju
  6. M. Kundrotas. „Atsakingasis“ Zuoko liberalizmas
  7. M. Kundrotas. Pasiilgstu Viliaus Bražėno
  8. M. Kundrotas. Daina ir istorija (video)
  9. M. Kundrotas. Kas iš tiesų kiršina lenkus su lietuviais?
  10. M. Kundrotas. Nubudęs patriotizmas ar nauja komanda?
  11. M. Kundrotas. Krikščionio atsakymas broliui Žygimantui
  12. M. Kundrotas. Kas atveria pragarą?
  13. M. Kundrotas. Politiniai baimės veidai
  14. M. Kundrotas. Tautos simbolių neatiduosime (video)
  15. M. Kundrotas. Tinklaveika – laisvė ir tironija

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pasirinkite kategoriją

    Pastabos 174

    1. Taigi says:
      7 metai ago

      Italų kilmės? Vaje…

      Atsakyti
      • ??? says:
        7 metai ago

        nesitebekit. Italija jau smarkiai pajuodusi nuo imigrantu is centrines Afrikos o lietuvaites daznai nebuna labai isrankios griebdamos partneri……

        Atsakyti
        • Giedrius says:
          7 metai ago

          Vėl Tamsta Mariau žemiau nei žeminantis (v a i k u svetimtikių vadovo pagerbimui iš svetur)
          Jūs čia –
          tĖkšt /nedorai, aiškiai, kitaodžiai ir kitakalbiai …net be kabučių/:

          “kognityvinį disonansą. /Negražu/ … homoseksualistų … diktatoriams … imperialistai…globalistai .. manipuliacijos … propagandoje”

          Kažkoks ryškiai Jūs kietaodis-kitaodis, negi prisimetėlis visai visai (suvis)? Be juokų.

          Ar dabar supratot, susipratot iš kur sąmyša?. Ar dar 45 metų reiks iki savęs pripažinimo
          TAUTOS,
          Žodžio,
          kalbos.

          Atsakyti
          • atmintis says:
            7 metai ago

            nevertetu taip sielotis perskaicius TIESA!

            Atsakyti
            • Giedrius says:
              7 metai ago

              Žodis – vertas gynybos,
              “prauda” 🙂 atmintuk??
              Ar ne!

    2. Skalvis says:
      7 metai ago

      Vokietijoje dabar svarstomas katalikų bažnyčios ir vaikų seksualinio išnaudojimo klausimas. Nustatyti 1600 bažnyčios tarnai – pedofilai. Iškilus problemai , bažnyčia sumoka aukos tėvams kompensaciją , tuo viskas baigiasi. Svarstoma ar valstybė bagali tai toliau toleruoti. Gal jau laikas įsikišti teisėsaugai.

      Atsakyti
      • ŽEMAITIS says:
        7 metai ago

        O tu, skalvi, nuo Vilkyškių kalvų, labiau į lietuvį ar į vokietį panašus? O gal į rusą (ar kokį kazachą), nes jie karo pabaigoje tuose krštuose siautėjo…
        Bet neatsakysi, nes iš tisų niekas nežino, kaip išoriškai turi atrodyti tas lietuvis. Kalba, kultūra ir tapatumo suvokimas (savimonė) viską apsprendžia, o išoriniai bruožai yra nulis.

        Atsakyti
        • ??? says:
          7 metai ago

          p.Leonora, baikit sekti sovietines pasakas! Visu pirma, vokieciu kareiviams buvo DRAUDZIAMA prievartauti okupuotose salyse ar tureti intymiu santykiu. Atskirti pagal isvaizda dazna vokieti nuo nuo lietuvio – sudetinga uzduotis.
          Neveltui rusu kino kurejai “fasistu” rolems aktoriu ieskodavo vien Baltijos valstybese . Be to, Vokietijoje gausu vokieciu su lietuviskomis pavardemis, kaip antai- Valaitis, Tarutis, Vovereitis,Kalmaitis…ir t.t.t. Kalbu vokiskai ir labai megstu vokieciu TV, yra teke gyventi Danijoje ir galiu paliudyti, kad ne vien isvaizda bet ir paprociais,bei senais patiekalais visose apie Baltijos jura gyveneciose valstybese yra labai daug ne vien panasumu bet ir identiskumo.

          Atsakyti
          • Leonora says:
            7 metai ago

            Draudė ir popiežius kalaviju krikštyti Lietuvą, nes kryžiuočių Ordinas ne tik nekrikštijo lietuvių, o plėšė Lietuvą, tačiau kryžiuočiai vis viena prievartavo lietuves, nors kryžiuočiais buvo kilmingųjų vaikai. Ir jie to nei kiek nesigėdijo, kol Žalgirio mūšyje buvo sunaikinti. Pasakyk, kodėl toje kultūringojoje Vokietijoje užgimė hitlerinis režimas, kuris totaliai naikino žydus ir net vertė užkariautų kraštų žmones bendrininkauti tuose nusikaltimuose? Todėl tos pasakos, kad “draudė” yra tik pasakos. Blogis užgimsta net ir pačiose kultūringiausiose šalyse.

            Atsakyti
            • atmintis says:
              7 metai ago

              vertetu prisiminti – o ir kas gi dosniausiai finansiskai pareme Hitleri ir padejo jam laimeti rinkimus?? Tuo metu Vokietijoje turtingiausi ir buvo zydai – fabriku, banku &ect savininkai! Kodel zydai taip vengia kalbeti apie savo paciu susitarimus su Hitleriu? Neteisnu nei nacizmo nei ne ka “prastesnio” komunizmo ar kitu brutaliu gauju, taciau tiesa reiketu zinoti is abieju pusiu.
              Beje, pats Hitleris buvo kiles is Austrijos ir net zydisko kraujo turejo. O gerokai anksciau, irgi Vokietijoje uzgime ir komunizmas, kurio auku skaicius irgi ispudingas…… Lietuva yra ant Europos Azijos “slenkscio” todel visi kurie mego pasivaikscioti su armiju pulkais, negailestingai plese. Taciau didziausia ir ne vien materialine zala padare caro ir cccp okupacijios

            • Kęstutis says:
              7 metai ago

              Visi kryžiaus žygiai prieš Lietuvą buvo popiežiaus palaiminti, net nusikaltusius didikus paleisdavo iš kalėjimo ir visas nuodėmes iš anksto atleisdavo, jei tik jie sutikdavo eiti pagonių atvertinėti-užvertinėti…

            • Leonora says:
              7 metai ago

              Popiežiai, siųsdami kryžiuočius į kryžiaus žygius, nežinojo, kad kryžiuočiai iš tiesų plėšia Lietuvą, o ne krikštija. Pvz., kryžiuočiai plėšė Žemaitiją ir nei vieno žemaičio neapkrikštijo. Po Žalgirio mūšio, kai popiežiui buvo įrodytas toks kryžiuočių elgesys, popiežius uždraudė kryžiaus žygius.

            • Kęstutis says:
              7 metai ago

              Čia panašiai kaip Gorbačiovas “nežinojo” apie sausio įvykius, taip ir popiežiai “nežinojo” 200 metų siųsdami gerai ginkluotą kariuomenę ir giliai “tikėdami”, jog jie ten vykstą krikštyti… Jie ką nežinojo kas vyko per kryžiaus žygius Jeruzalėje??? Tuo metu Europoje degė inkvizicijos laužai, o jie mat “taikiai” ėjo krikštyti pagonių… Matosi kaip giliai įtikėjote ir visiškai nusišnekėjote… Kodėl niekas Pranciškaus nepaklausė – kodėl Vatikano archyvai pilnai neprieinami jokiam pasaulietiškam istorikui, va tada ir paaiškėtų kuo popiežiai tikėjo ir ką žinojo…

            • Tvankstas says:
              7 metai ago

              Paprasta išrišimo taisyklė : nedvejok, mojuok kalaviju, o Viešpats pats atrinks, kas buvo nekaltas.

            • Bartas says:
              7 metai ago

              Leonora , esi tikra , kad papiežius draudė Lietuvą krikštyti kalaviju? Na man taip neatrodo.

            • Leonora says:
              7 metai ago

              Daugiau domėkitės istorija, tai naudinga suvokiant šiandieną. Popiežius po Žalgirio mūšio iš tiesų uždraudė kryžiuočių žygius, tada ir sustiprėjo Lietuva. O Kęstučiui vertėtų pagalvoti, kokios ryšio priemonės buvo 13-14 amžiuje ir kokios 20-21 amžiuje, tuomet nelyginsite Gorbčiovo su popiežiumi. Bet kokiu atveju, kad ir per kančias, krikščionybė nešė pasauliui pažangą, o bolševikinis – sovietinis režimas – smukimą.

            • Tvankstas says:
              7 metai ago

              Man labai patinka lenkų katalikiška mitologija apie iš pelkynų išlindusius, su kiaulėmis miegančius, nepakeliamai smirdančius lietuvius.
              Ačiū poniai Leonorai už priminimą – “krikščionybė nešė pasauliui pažangą”.
              Kalbėsiu duomenimis.
              1380 m. lietuvio vyro ūgio vidurkis buvo 175 cm, 1480 m. – 165 cm, taip liko iki pat 1880 m. – 165 cm, o štai pasitinkant katalikybės 600-metį jau 1980 m. lietuvio ūgis pagaliau vėl tapo 175 cm.
              Pagal iškasamus kaulus iš 13-15 amžiaus pradžios matomi nuostabūs chirurgų sugebėjimai, kurie pasiekti Lietuvoje buvo apie 1980 m., ypač stebina neurochirurgų atlikti darbai tuose pelkynuose.
              Kažkoks mitas, kad lietuviai neturėjo rašto, jei runų vardai gražiai lietuviški, tai kaip paruošti tokio aukšto lygio chirurgus, kitus gydytojus, ir t.t.
              Raštai buvo ant beržo tošies, ant lentelių, viskas sukūrenta ar sudūlėjo.
              Krikščionybė 14 amžiuje stebino savo nevala ir sutromis – Šv. Jeronimas pamokė, kad krikščionis kasdien prausiasi Kristumi, tai kam teršti vandenį, tai tęsėsi jau tūkstantį metų ir mus lietuvius katalikybė griežtai sulaikė nuo prausimosi.
              Lietuviai pagaliau sueuropėjo – apteko utėlėmis, blusomis, sutromis, niežais, ponios ilgais virbalais kasėsi galvas nuo utėlių, kūną kasėsi nuo blusų.
              Galiu tęsti ilgai ir nuobodžiai, bet tai ne pasisakymo apimtyje.
              Ponia Leonora, tai gal katalikybė nusviedė Lietuvą ir lietuvius į nepriteklius, alkį, sūtraukumą, ligas, sutrinumą. utėlėtumą, blusėtumą, iš ko mes išsikapstėme beveik po 600 metų ?

            • Kęstutis says:
              7 metai ago

              Ačiū Tvanksta, taikliai…Labai geras priminimas apie vidutinį ūgį, o apie tai atsimenu skaičiau dar “Mokslas ir Gyvenimas”…

            • Bartas says:
              7 metai ago

              Galiu tik patvirtinti. Tikriausiai , Kęstuti, mes ir skaitėm tą patį leidinį.

          • Tvankstas says:
            7 metai ago

            Noriu papildyti dėl Wehrmacht kareivių.
            Kai 1940.06.15 vokiečių kareiviai įžengė į Paryžių, kiekvienas turėjo gidą-knygelę su pasakymais prancūziškai, buvo aprašytos mandagaus elgesio taisyklės, apie vagystes ar kokį išprievartavimą vokietis kareivis galėjo tik pasvajoti kaip apie savo greitą mirtį. Jei norėjo pasismaginti su prancuze – prašom į viešnamį apsimokėti pagal kainoraštį.
            Kažkodėl 2015 m. Paryžiuje buvo perleistas iš naujo šis gidas-knygelė. Prancūzai buvo sužavėti, pasipylė senolių pasakojimai, patvirtinantys vokiečių kareivių aukštą elgesio kultūrą.
            Teko kalbėtis su pora dešimčių vokiečių, kariavusių rytų fronte ar kitur – buvo prievartaujamos vokiečių kareivių vietinės mergaitės, merginos, moterys ? Į tai kiekvienas atsakydavo, kad tai šlykštus sąjungininkų šmeižtas, nes tikrovėje vokietis kareivis buvo siunčiamas į mirtininkų kuopą ir dienos likdavo suskaičiuotos šiame pasaulyje.
            Pulkai turėjo viešnamius, kuriuose dirbo įvairių tautų kekšės, prižiūrimos gydytojo, kad neužsikrėstų ir neplatintų venerinių ligų.

            Atsakyti
            • Bartas says:
              7 metai ago

              Ir dar vienas mažmožis. Vokiečių kareivis nebuvo išleidžiamas į miestą nevalytais batais ir nelygintom kelnėm.
              Aš tai taip nedaryčiau. Juk nugalėtojų nieks neteisia. Noriu, 3 paras plėšiu , prievartauju, žudau, deginu , geriu. Aš” išvaduotojas.”

      • 28 says:
        7 metai ago

        uzmirsai prideti, kad per 75 metus…

        Atsakyti
        • Leonora says:
          7 metai ago

          nėra grynos kažkokios lietuvių rasės, tuo labiau, kad per karus lietuves moteris prievartaudavo atėjūnai. Mano kaime, kur aš augau, buvo vienas šviesiaplaukis, gražus berniukas. Pasirodo, jo motiną išprievartvo vokietis kareivis, po to jis gimė. Jau net nuo kryžiuočių karų kryžiuočiai prievartaudavo moteris. Nebūkite tokie provincialai, net juokinga darosi, kai pradedate aiškinti, kad ne kiekvieną vaiką turėjo šalia popiežiaus pastatyti. Tiesiog gėda, kad padaro burbulą ir dar taikiniu pasiima vaiką. Turėtų gėdytis ta Masytė ir panašūs į ją. Visą laiką tik ir bijo tie provincialai: “o ką pasaulis apie mus rašo”, “o ką žmonės pasakys”? Tai va ir parašys, kad esame provincialai, rusų propagandistai irgi apsidžiaugs, galėdami sukurti kažką panašaus į “baltas pėdkelnes”. Liaukitės taip labai apie save galvoję, niekas pasaulyje to mažo taško “Lietuva” nežino, nors mums jis brangus. Man brangus mano kraštas ne todėl, kad kas nors žino Lietuvą, o todėl, kad aš jame gimiau ir gyvenu. Ten kur gimsti, visada traukia sugrįžti, užtat litvakai, kurie įleido šaknis į Lietuvą, vis nori čia apsilankyti (tik sovietiniai atėjūnai, paplitę Lietuvoje kaip invaziniai augalai, nevertina to krašto, kuriame gimė, juos vis traukia į Rusiją, nors ten totalitarinis režimas ir skurdas).

          Atsakyti
          • atmintis says:
            7 metai ago

            po WW2 kaip ir 4000 metu iki tol musu kaimuose beveik visi – berniukai ir mergaites buvome grazus sviesiaplaukiai… Tokie jau esame – baltiski. Kaip ir latviai,estai, svedai norvegai,danai, vokieciai,lenkai – visiems mums teko garbe atsirasti prie Baltijos juros Provincialis tapome ne savo noru o buvome okupantu padaryti atsilikeliais po 1785 budami paciame Europos centre todel “imti i sirdi” ka pamanys ar pasakys propoganda tu kurie 50 metu mus uzdarytus laike savo atsilikeliskame konc-soc-lageryje, yra daugiau nei juokinga!
            p.s. ir kas gi tamstos nuomone tuos atejunus 1940-ais i Lietuva pasikviete ir aniems patarnavo??/ Ir kam dviguba LT pilietybe suteikiama net be dvigubos pilietybes istatymo?? Juk tie patys ir vyr.Geju Lietuvai atsiunte ir globalizma pasauliui persa! Tik patys nelabai skuba “globalizuotis”

            Atsakyti
            • Leonora says:
              7 metai ago

              tie, kurie pasikvietė atėjūnus (Paleckis ir visa Stalino saulę parnešusi išdavikų grupelė), jau seniai buvo maloninami bolševikų. Pvz., P. Cvirka važiuodavo į Rusijos rengiamus renginius, ten gerai privaišintas,grįžęs ją garbindavo. Tik J. Paleckis (pasakojo jį pažinojusi) sako, grįžęs iš Maskvos, užsidarė kambaryje ir neišėjo kelias dienas, kartodamas: “ką mes padarėme?” Nežinau, gal tai mitas ir noras išisibaltinti, bet sako, kad kai Maskvoje pamatė marširuojančius prastai apsirengusius beveik nuplyšusius rusų aktyvistus, jis viską suprato (kai kas sako, kad dėl to jis netgi psichiatrinėje ligoninėje gulėjo).Ne tokie jie kvaili buvo, kad nesupratų į kokį mėšlą patys įklimpo ir tautą įklampino, bet jau šaukštai buvo po pietų. Užtat Lietuvoje atkurdami nepriklausomybę neturėjome bėdos dėl partinių (išskyrus kelis: Burokevičių, Jarmalavičių, Švedą, Juonienę ir kt.). LKP nariai netrukdė atkurti nepriklausomybę, o padėjo (Brazauskas ir t.t.). Dėl gėjų – tai manau, kad ištvirkimas valdė tiek Rusijos revoliuciją, tiek dabar, kai nori ištvirkinti pasaulį ir taip valdyti. Matyt, tai šėtono darbas (kitaip negali suprasti, kodėl atsiranda tokie, kurie eina prieš sveiką protą ir gamtą)

            • Tvankstas says:
              7 metai ago

              Bolševikų liaudies pasakos, koks jis geras vaikinas buvo, tūkstančius mirtimi išgelbėjo, o galėjo žymiai daugiau…

          • Bartas says:
            7 metai ago

            Leonora , padarei nedidukę klaidą . Lietuvių rasės nebuvo ir nebus. Tuo labiau – grynos. Mes , Lietuviai , priklausom arba priskiriami baltajai rasei ir nei daugiau , nei mažiau. Rasė nuo žodžio rasa, – skaisti , “žemčiūgais spindinti “.

            Atsakyti
            • Leonora says:
              7 metai ago

              teisingai: geltonoji rasė, baltoji rasė ir t.t. Ne taip išsireiškiau. Gal reikėjo pasakyti: įsivaizduojamų “grynų” lietuvių nėra.

      • atmintis says:
        7 metai ago

        tiems mokytojams labai pravestu isiklausyti paties popieziaus pasakytus priesakus:…saugokite savo tapatybe,tautiskuma, islaikykite savo identiteta….ir t.t.t
        O T.Venclovai gal verciau reiketu susirupinti ir atgailauti uz savo paties jaunystes klaidas…..Bent jau nurodyti tikrasias isvykimo i Vakarus priezastis…..

        Atsakyti
      • atmintis says:
        7 metai ago

        Vokietijoje ne vien svarstomas ir kur kas didesnis buvusiu teiseju,prokuroru ir kitu valdzios atstovu pedopfilijos mastas ir net konkrecios bylos. Deja. Lietuvoje si info uzdrausta

        Atsakyti
    3. T0mas J. says:
      7 metai ago

      ” italų ir lietuvių kilmės mergaitė”

      Kažkas mus tikrai klaidina, spėju kad sąmoningai. Mergaitė nepanaši į italų kilmės. Gal kažkas nesupranta žodžio KILMĖ reikšmės?

      Atsakyti
      • Žemyna says:
        7 metai ago

        Turima galvoje valstybė, iš kurios kilo mergaitė, o ne etninė kilmė. Gali būti, kad jos seneliai patys nusprendė pakeisti tautybę.

        Atsakyti
      • ŽEMAITIS says:
        7 metai ago

        Tomai, o kokia tavo kilmė? Tavo protėviai iš kur? Iš šaltosios šaiurės (finai), iš Alemanijos (senieji mūsų krašto gyventojai), ar prieš kelis tūkstanmečius nuo šiaurinės Indijos (ar Irano) užplūdęArtimųjų Rytų gyventojai arijai. O gal vėlesnių laikų slavai?
        Aišku, iįš kur tau tai žinoti. Dabar esi lietuvis – priklausiai tai pačiai tautai, kaip ir mes (su tam tikromis išlygomis, pvz., aš vis neapsisprendžiu, ar man labaiu reiktų akcentuoti, kad esu lietuvis, ar kad žemaitis (jau dažnas mano, kad žemaičiai – tai savarankiška tauta)).

        Atsakyti
        • ŽEMAITIS says:
          7 metai ago

          Kai neturi argumentų, tuomet atsakai štai taip 🙂 Ane 🙂

          Atsakyti
    4. .... says:
      7 metai ago

      Ačiū autoriui už išsamų vertinimą.

      Atsakyti
    5. DAR says:
      7 metai ago

      Kad ir kaip būtų, netasykite mergaitės nuotraukos prie tokių straipsnių. Čia – DĖDŽIŲ reikalas, o ne jos.

      Atsakyti
    6. Dainius Razauskas says:
      7 metai ago

      Ne pirmą kartą visiškai pritariu Mariui, iki smulkmenų. Tiesiog yra toks niekšingas kariavimo būdas – pulti, priešais save varant vaikus ar motinas su vaikais bei nėščiąsias. Nes puolamajam tai neleidžia gintis. Užduotį dabar matau taip: reikia naktį prasiskverbti į tokių niekšų užnugarį ir išskersti juos peiliais. Žinoma, perkeltine prasme (–:

      Atsakyti
      • ŽEMAITIS says:
        7 metai ago

        Dainiau, atidžiau žiūrėkite, kur keliate komentarus. Neabejotinai supainiojote publikacijas.

        Panašu, kad šis komentaras buvo skirtas straipsniui apie karą Sirijoje.

        Tad būkite atydesnis 🙂

        Atsakyti
    7. Žemyna says:
      7 metai ago

      Kaip pusiau išsimokslinę nacionalizmui nebaudžiami pripaišo nacizmą ar net fašizmą, sąmoningai nutylėdami elementarų tautiškumą, taip ir matančius skirtingas žmonių rases ir rasių skirtumus (o jie ne tik paviršiniai!) tokie entuziastai gali nebaudžiamai į purvą įtrypti. Jų vykdomas kitaip mąstančių trypimas nelaikomas netolerancija ar nusikaltimu žmoniškumui. Ir tokie nelaiko savęs nei pažangos, nei mokslo stabdžiu.

      Atsakyti
    8. ŽEMAITIS says:
      7 metai ago

      Faktas tas, kad Masytė labai susimovė.

      Po šito jos akibrokšto hitas “Laisvė” jeu neskambės taip, kaip skambėjo. Nes kyla abejonių, ar jį atliekanti dainininkė tai daro nuoširdžiai ir ar iš tiesų soviolia žodžio “LAISVĖ” sampratą.

      Vieną kartą laikas suvokti, kad ateina toks laikas, kai lietuvių tautos žmonės bus įvairių odos spalvų. Svarbų ne tai, svarbu kad jų vertybės išsliktų savitos, kurias būtų galima vadinti lietuviškomis (žemaitiškomis, etc). Beje – nieko čia nuostabaus – nuo pat seniausių tūkstantmečius siekiančių laikų mūsų tauta buvo mišri. Aišku, kol kas dar ne rasiniu aspektu, bet šioje teritorijoje visuomet maišėsi iš šaiurės atvykę finai, nuo dabartinės Vokietijos – pirmieji šio krašto gyventojai ir dar iš kažkur (gal iš šaiurės Indijos) atsibastę arijai-indoeuropiečiai. Taigi, genetiniu aspektu savotiška “mišrainė” buvo visuomet, prie kurios vėliau dar prisidėjo ir slavai, germanai.
      Žmogaus genomo tyrimai tai tik patvirtina. Nėra kažkokio savito “lietuviško” (kaip ir latviško ir t.t.) geno. Tačiau mus į tautą vienija ne bendra kilmė, o bendra kultūra, kalba, gyvenimo toje pačioje teritorijoje istorija (kas ilgainiui ir tampa mūsų bendra kilme).
      Todėl manau, kad ne už kalnų tas metas, kai save vadinantys lietuviai žmones odos spalva ir kt. išoriniais bruožais skirsis nuo dabar save lietuviais vadinačių daugumos. Tai – neišvengiama ir visiškai natūralu. Tai vyko nuo seniausių laikų, tad nieko tame blogo tikrai nėra.

      Atsakyti
      • !!! says:
        7 metai ago

        Po šito,,akibrokšto”Masytė dar labiau pakilo mūsų širdyse…atsimink tai linkęvičiau…

        Atsakyti
      • Arūnas says:
        7 metai ago

        tai, Žemaiti, neklausyk dainos “Laisvė”, ypač jei ją dainuoja “nesuvokiantis rasistas”. O savo komentarais Alke, ne tik šiuo, atrodai kaip antifa trolis ir darai gėdą žemaičiams (nors neapsisprendei ar juo esi). O M. Kundrotas labai taikliai pastebėjo apie politinius žaidimus.

        Atsakyti
        • Kiemsargis says:
          7 metai ago

          “Žemaitis” čia cituoja(o gal pateikia kaip savo mintis?) profesoriaus Tomo Venclovos žodžius. Visas pokalbis čia: Venclova: kalbos, kad popiežių pasitiko per tamsios veido spalvos mergaitė, – pražūtingos Lietuvai

          Atsakyti
        • atmintis says:
          7 metai ago

          Arunai, sitas, atseit, zemaitis, ko gero, permestas per Nemuna…..

          Atsakyti
          • ŽEMAITIS says:
            7 metai ago

            Kontrabanda, per Pagėgius. Ane 🙂

            Atsakyti
            • atmintis says:
              7 metai ago

              negi nezinai kas yra “zemaitis permestas per Nemuna”?? tuomet tu joks zemaitis o apsisaukelis…..

    9. pritariu autoriaus mintims says:
      7 metai ago

      Geras, neužgaulus autoriaus straipsnis. Pritariu ir nesmerkiu E, Masytės. Ji išreiškė daugelio tėvynainių nuomones. Visai kitaip pasielgė latviai ir estai. O mes kaip visada – pasiklystame tarp trijų pušų. Apmaudu.

      Atsakyti
    10. gin says:
      7 metai ago

      Tik tiek, kad sudainavo,… ir kur ta mūsų laisvė gyvena, eilę metų Airijoje, ir ko dar čia savo nosį kiša? Masyte, tu niekam nebeįdomi, nes tavęs čia nėra

      Atsakyti
      • atmintis says:
        7 metai ago

        deja deja, taciau ne vien Eurika emigracijoje – daugelis tu kurie neisilakste nuo Lietuvos parlamento ar TV 1991 Sausio 13 nakti, yra emigrave. O ju nuopelnus nusavino apsisaukeliai kurie kritiniu momentu automobiliu bagazinese pasislepe ar kitaip, pabego neatsigrezdami o sugryzo kai viskas buvo pasibaige ir atstate savo krutines apdovanojimams…..

        Atsakyti
    11. Skalvis says:
      7 metai ago

      Kai kuriems norėčiau priminti: 1. Tautybės neįmanoma nei pakeisti, nei išsižadėti. Pilietybę taip, bet ne tautybę. 2. Lietuvoje gal ir gyvens įvairių tautybių piliečiai, bet jei lietuviai nesusivoks, tai Lietuvių tautos neliks. Kalba, teritorija, valstybė, piliečiai -taip, bet jie būs ne tikri lietuviai, sumeluoti lietuviai. Taip nutiko Egiptui, Graikijai…. daug kam.

      Atsakyti
      • Skalvis says:
        7 metai ago

        Gali kilti klausimas: na ir kas , kad lietuviai mutuos, kaip kiti. Kas čia blogo ? Nieko ! Tik neliks labai retos tautos. Tokių liko vienetai , samiai, baskai, airiai, škotai, katalonai … išnyks jie – išnyks senieji europiečiai. O kas sukūrė visą šitą civilizaciją ? Mišrūnai ?

        Atsakyti
      • ŽEMAITIS says:
        7 metai ago

        Skalvi, labai senamadiškai suvokiate tautą ir jos raidą. Jūsų požiūris atitinka XIX a. antros pusės XX a. pirmos pusės požiūrį. Kaip matote – jau daug dešimtmečių, kai jis pasenęs. Šiais laikasi tokį pseudomokslinį požiūri galima sutikti nebent tokiuose pasaulio užkampiuose, kaip Rusija. Iš esmės tik tiek.

        Atsakyti
        • Bartas says:
          7 metai ago

          Žemaiti , nevaidink europiečio. Suprantamas tavo siekis. Lietuvių Tautą įtraukti į Raudoną Knygą prie nykstančių vabzdžių, ar kitų saugotinų gyvių.

          Atsakyti
        • Dronas says:
          7 metai ago

          Tautos ir jos raidos suvokimas nuo tų laikų, nė kiek nepakito. Nei Lietuvoje, nei dar kur kitur pasaulyje. Žinoma “progresyvūs” veikėjai, mano kitaip. Kadaise tris ieroglifus mokantys chunveibinai irgi gujo “neprogresyvius” profesorius. Tai Kinijai kainavo dešimtmečius mokslinio atsilikimo, kurį jie dabar bando kompensuot banaliai vokdami technologijas iš vakarų. Tas pats buvo ir su bolševikais, sušaudė profesorius, kiti išsibėgiojo, o paskui mokslinio atsilikimo, net tarybų sąjungos klestėjimo viršūnėje, taip ir nesugebėjo įveikt. Matau paskutiniu metu ir VU tampa “mokslinio” komunizmo kalve, su internacionalu priešakį, apgailėtina. Tikėjausi, kad šitą pseudomokslinį šlamštą senai išmetė į šiukšlyną, bet deja, deja klydau, jūs esat to gyvas pavyzdys.

          Atsakyti
    12. Virgis says:
      7 metai ago

      Nu tikrai jausmas jog kazkas kas aprenge ta mergaite norejo is jos pasitycioti.

      Atsakyti
    13. Laima says:
      7 metai ago

      Tačiau kažkodėl nenorima žiūrėti į visą Masytės komenatarą, juk ji mergaite sulygino su ufo.

      Kadangi žemiečiams diegama programa , kad ufonautai [ dar klausimas, ar jie egzistuoja] baisūs , kažkokie pilkieji , drakonjanai ir t.t.
      Tai Masytė viešai pareiškė, kad mergaitė baisi.[ negraži]

      Atsakyti
    14. Tadas S. says:
      7 metai ago

      E. Masytes snekos zemiau plintuso. Ar “nacionalines vertybes” sloves uzpavydejo?
      Stiprybes tai mergaitei runkeliu ir muziku kraste.

      Atsakyti
      • Kęstutis says:
        7 metai ago

        …dar labiau tolerastiškai būtų buvę, jei iš šalia esančio taboro būtų pasiuntę čigoniukų porelę ir su dabartiniais jų “tautiniais” drabužiais – per dideli nutrinti kedai, paplyšę purvini džinsai ir būtinai per didelė kiepka… Jei berniukui jau 10 metų tai tada ir su cigarete, o tai priėmimas būtų, tikrai visas pasaulis kalbėtų ir kalbėtų….

        Atsakyti
      • atmintis says:
        7 metai ago

        negi nezinai kas yra “zemaitis permestas per Nemuna”?? tuomet tu joks zemaitis o apsisaukelis…..

        Atsakyti
      • atmintis says:
        7 metai ago

        na, tuomet plintusa reiketu prikalti sienos virsuje……

        Atsakyti
    15. Jonas says:
      7 metai ago

      Ar jūs turite raštišką mamos sutikimą publikuoti vaiko nuotrauką?

      Atsakyti
      • 28 says:
        7 metai ago

        jei dalyvavo viesame rengynyje – nereikai

        Atsakyti
        • Dronas says:
          7 metai ago

          Greitai reiks. ES parlamente buvo nubalsuota už 11-13 straipsnius. O ten kaip tik reiks. Tiesa ne tėvų, o nuotraukos savininko. Net nuorodų dėt negalima bus.

          Atsakyti
    16. Skalvis says:
      7 metai ago

      Žemaičiui. Savo plaukų, akių, mąstysenos…. prasmėmis jokios ne tikrųjų europiečių įtakos nepastebiu. Be to, jei ir buvo kas prieš daug metų , per tris , keturias kartas kraujas išsivalo, genetinis kodas atsistato. Beje, jaunystėje , kai gyvenau Belfaste, kabinau vieną žavią airę. Gerai sekėsi iki kol bendradarbis jai pasakė ” Jis ne airis ” Viskas, nė žvilgsnio, nė žodelio. Bendradarbis sako man: Na, pats pagalvok: tu lietuvis, jinai airė – kas būs jūsų vaikai ?”

      Atsakyti
    17. Eurika says:
      7 metai ago

      Ačiū

      Atsakyti
    18. Globalisto pamokymai Lietuvai ir lietuviams: says:
      7 metai ago

      Venclova: kalbos, kad popiežių pasitiko per tamsios veido spalvos mergaitė, – pražūtingos Lietuvai

      Atsakyti
      • atmintis says:
        7 metai ago

        tiems mokytojams labai pravestu isiklausyti paties popieziaus pasakytus priesakus:…saugokite savo tapatybe,tautiskuma, islaikykite savo identiteta….ir t.t.t
        O T.Venclovai gal verciau reiketu susirupinti ir atgailauti uz savo paties jaunystes klaidas…..Bent jau nurodyti tikrasias isvykimo i Vakarus priezastis…..

        Atsakyti
    19. Išties says:
      7 metai ago

      Lietuvos Katalikų Bažnyčios daugelis hierarchų – liberalkrikščionys. Tad,nenuostabu,kad pasirinko Euriką.

      Atsakyti
    20. Skalvis says:
      7 metai ago

      Kuo vertingas tautinis genetinis kodas ? Jis kuriasi daugelio tūkstančių metų bėgyje. Tam tikrai žmonių grupei gyvenant sėsliai tam tikroje vietoje, mintant vietiniu maistu, gerian vietinį vandenį, esant ten būdingam magnetizmui ir tt – žmogus įgyja gausiausiai proto, kurybos galių ir sveikatos. Jo gyvastingumas padidėja. Sujaukus genus – viskas žlunga. Temsta protas, silpsta jėgos, kinta kalba, nėra sveikatos, atsparumo ligoms. ZIKA ir AIDS . Kaip sunaikinti genetinį kodą ? Per kraujomaišą ir GMO maistą, sintetiką. Kodėl tai daroma : kad sunaikint tautas, šeimas ir visus paverst vienodais korporacijų vergais. Zombiais robotais.

      Atsakyti
      • ŽEMAITIS says:
        7 metai ago

        “Kuo vertingas tautinis genetinis kodas?” – bet tokio juk nėra.
        Mūsų žmones atvyko iš įvairiausių kraštų (Šiaurės Vokietija – iškart po ledynmečio), finai (prieš 5 tūkst. metų), arijai (prieš tiek pat), veliau slavai ir t.t. Su tomis rasėmis viskas labai abstraktu (kai kurios juodaudžių tautos genetiškai artimesnės kai kuriopms baltaodžių tautoms, nei baltaodžių tautos kitoms baltaodžių tautoms ir pan.).

        Netikite manimi – paskaitykite literatūros šaltinius (Česnys, Urbanavičius, Jankauskas) pasiteirukite kokio V. Urbanausko ar dar geriau – Jankausko (VU Medicinos fakultetas, dabar – prorektorius). Kompeteteingai paaiškins 🙂

        Atsakyti
        • Tvankstas says:
          7 metai ago

          Drg. Žemaitis yra tiesiog bimbiliauckio užstalės anekdotus perpasakojantis klonas : kažkur kažkas kažkada kažką pasakojo, svarbiausia kelias pavardes paminėti partinstruktorių tvirto žinojimo pagrindu.
          Pasaulyje labai daug genetikų dirba šioje srityje, lietuviai tikrai gerai atrodo.
          Dar 2005 m. išleistas McDonaldso pasaulio žmonių genetinis atlasas labi aiškiai parodo, kad lietuviai ir latviai labai ryškiai skiriasi nuo kaimynų.
          Atlasas taip pat parodo, kad lietuvių moterys kartu su lietuvybe labai ištikimos savo vyrams, netgi judėjų geno menka dalelė, kiek didesnė latvių tarpe, ko nepasakysi apie kitas Europos tautas, išskyrus skandinavus ir dar estus.
          Genetiškai mums artimi gudai/baltarusiai, taip pat didžioji dalis rusų, ukrainiečių, o štai lenkai artimi tik LDK žemėse, sulenkintose per katalikybę.
          Nuostabu, kad lietuviai turi gana nemažai geno, būdingo kartvelams. Tikrai tuo išsiskiriame nuo savo kaimynų.
          Mūsų moterys yra ant suomių-esčių moterų genetinio pagrindo, tai vėlgi įdomūs dalykai, kuriuos čia neįmanoma net probėgšmais aptarti.
          Portugalai ar ispanai labai mažai turi genetinio ryšio su magrebais, nors skiria tik Gibraltaras, bet štai baskai, hausa ir baškirai turi net iki 50 nuošimčių bendrumo, o štai magrebai su somaliečiais bendri kone 80 nuošimčių. Jokia Afrikos tauta nėra bendra su europiečiais daugiau kaip 10 nuošimčių, išskyrus baskus su hausa.
          Kaip ir lietuviai su nyderlandais, belgais ar prancūzais neturi daugiau kaip 20 nuošimčių bendros genetikos, o štai su ispanais stebina tie keli, ypač dar didesnis skaičius Katalonijoje.
          Genetiškai lietuviai išsiskiria gražiu stotu, dailiais veidais ( juk lietuvės yra pripažintos modelių agentūrų kaip gražiausios pasaulyje, o žinia, tik dailios kumelaitės nuo eiklių eržilų), labai mažu išsigimusių ir psichinę negalią turinčių žmonių skaičiumi, labai mažu šveplių ar žvairių skaičiumi.
          Užsienyje atpažįstu lietuvius iš kūno sandaros ir veidų beveik be apsirikimų, o jei apsirinku, tai būna lenkas, kurio šaknys iš LDK, arba vokietis šaknimis iš Rytprūsių.

          Atsakyti
          • Kęstutis says:
            7 metai ago

            …istorija jau senoka, bet prisiminiau draugo pasakojimą apie kelionę į Indiją aplankyti Sai Babos su lietuvių grupe. Susirinkę žmonės buvo iš viso pasaulio ir aiškiai matėsi, kaip lietuviai išsiskirią iš visų likusiųjų ūgiu, išvaizda, laikysena… Aplinkiniai vis paklausdavo – jūs kartais ne iš JAV? Ir labai susidomėdavo, jog iš Lietuvos. Netikėta jiems buvo tai, kad iš Lietuvos, o atrodo kaip iš aukščiausio lygio valstybės… Matyt taip ir yra, tik ne visi apie tai dar žino ;)…

            Atsakyti
    21. Kas tai? says:
      7 metai ago

      Čia italų kilmės?!!!!!!?

      Atsakyti
    22. Audrius says:
      7 metai ago

      labai mandagiai , gal but ne per daug isplestai, bet pagrindas sudeliotas
      Turi uz tai padekoti ir mergaites tevai, kad ateityje nelystu i politinius zaidimus

      Atsakyti
    23. Tvankstas says:
      7 metai ago

      Pirmiausia ‘žvelkime į šaknį’.
      Pavadinkime tikraisiais vardais mergaitę : tai afroitalo ir lietuvės dukra, arba afroitalo-lietuvaitė.
      Mama Jovita Valeikaitė, Lietuvos rytas, 2009.02.03 : “Ji – maišyto kraujo, pasaulio vaikas. Pradėta Indijoje, jos tėtis kilęs iš Sudano, šiuo metu gyvena Šveicarijoje. Jos mama – lietuvė. Indija Marija iš tėčio paveldėjo tamsią odą, labai gražias migdolų formos akis, tėčio nosį ir lūpas. Indija Marija – tėvelio vaikas. Jo autorystė, tėvystė yra neginčijama. (Juokiasi.)”
      Jei tėvo vardas itališkas ir pavardė itališka – negi tai paslepia gymį Sudane ir kas gali būti užgaulu : gimė Sudane ?
      E.Masytė pasakė paprastą tiesą – negi simpatiška mergaitė atstovauja Lietuva kaip lietuvaitė, būdama afroitalo-lietuvaite.
      Tiek Visuotinė Žmogaus Teisių Deklaracija, tiek Lietuvos Respublikos Konstitucija užtikrina nuomonės ir žodžio laisvę.
      Nesuprantamas politiškai korektiškų asmenybių antpuolis pagal ‘represyvios tolerancijos’ ( H. Marcuse) taisykles, primygtinai aiškinant E. Masytei per veidaknygę, įnirtingai auklėjant, ką ji turi teisingai matyti, galvoti, sakyti, kažkokias fantasmagorijas apie rasių nebuvimą ir kitas politiškai korektiškas pasakas, visiškai nieko neturinčias bendro su tikrove, su mokslo tiesomis.
      Yra dideli skirtumai tarp skirtingų rasių žmonių, nepaprastai dideli, kurie matomi ir plika akimi, jei neturi politiškai korektiškų akinių.
      Kaip dirbančiam prie 70 tūkst. metų Žmonijos kitimo, vystymosi, virtimo iš negrų kitomis rasėmis, prieš 9,5 tūkst. metų Kaukazo kalnuose po 3 atominių žiemų atsiradus žydraakiams ir šviesiaplaukiams mutantams, kurių genetika yra pati silpniausia, tenka susidurti ir nenuslepiamais žmogaus kūno ypatumais pagal rases.
      Afrikėnai turėjo ir tebeturi vieną tokį požymį – gyvenant temperatūroje, aukštesnėje kaip 30 laipsnių Celsijaus, su kiekvienu laipsniu kone algebrine progresija hipozis siunčia ženklus kūnui ir šis užsiima vis didesne lytinių hormonų gamyba, nuo ko tiek vyras, tiek moteris nepajėgia blaiviai mąstyti, atsiduoda kūno geidulių tenkinimui, nesugeba susikaupti, susiturėti. Tas pat matosi ir baltųjų europiečių tarpe, kai esant karščiams lytinių nusikaltimų skaičius su kiekvienu laipsniu ženkliai didėja.
      Būnant greta afrikėnų tai atsiveria nenuslepiamai – jiems sunku susikaupti, nieko negali galvoti, atsiduoda jausmams, nenori dirbti, tik tenkinti jausmus.
      Yra mokslininkų nustatytas vidutinis IQ įvairiose pasaulio šalyse, tai afrikėnų kone perpus mažesnis, negu baltųjų – tai ką čia norima paslėpti ?
      Man tekę ne su vienu afrikiečiu bendrauti, tai kalbu apie tuos, kurie buvo baigę Europoje universitetą – man sunku būdavo suvokti, kad tai su universiteto diplomu mano pašnekovas. Tiesiog puikiai iškalęs universiteto kursą. Ir nieko daugiau, jokio tikrovės suvokimo, tik godumas pinigams ir kūniškiems malonumams. Tai ne rasinis požymis, tai iš aplinkos atsineštas išauklėjimas, sąvokos ir supratimas.
      Man keli afrikėnai yra sakę – esi vienintelis/ retas tarp sutiktųjų baltųjų, kuris visiškai neturi rasistinio požūrio. Garsi saksofonistė Candy Dulfer atvirai :’tarp baltųjų vyrų 99 nuošimčiai yra rasistai’.
      Bet kodėl nekalbama apie afrikėnų rasizmą ? Man tekę su jais apie tai kalbėtis. Čia geriausia tiktų anekdotas : daromas filmo ‘Čapajev’ rimeikas/ perdaras, savaime suprantama, kad Ana yra lesbietė, Čapajevas – afrikėnas, Petka – paiderastas, ir štai Petka klausia Čapajevo : ‘kada ateis šviesi Žmonijos ateitis’ ir sulaukia paaiškinimo : ‘ kai mudu su tavim Petka išmušim visus baltuosius.’
      Tą matome Zimbabvėje, PAR šiandien ir tos laimės kasdienybę.
      Genetiškai skirtumas tarp Nama tautos žmonių ir kokių žydraakių lietuvių sudaro apie 15 nuošimčių, bet tas skirtumas sąlygoja be galo daug rasinių skirtumų, kurie reiškiasi daugybe savybių, ypač protinių sugebėjimų srityje ir tik chunveibinas gali klykti :’jokių rasinių skirtumų nėra’.
      Lietuvoje gyvenantis afrikėnas ar jo vaikai su lietuve turės didelę nelaimę – saulės trūkumą, kuris neleis odai būti sveikai, pastoviai niežės, bers.
      Galiu tęsti tikrai ilgai, bet ‘represyvioji tolerancija’ tiesiog akla ir kurčia gyvenimo tikrovei, pažymėtai moksline tiesa.
      Pagal globalios Lietuvos tikslus – tai tikrai tinkamai parinkta mergaitė, jos metų tesudaranti gal gal šimtąją nuošimčio dalį visų Lietuvos mergaičių, lyg nebuvo jokios kitos.
      Tikrai patiko popiežiui, siekiančiam pagal elgesį, atversti katalikus į musulmonus ir įvairių rasinių derinių paneuropiečius.
      M. Kundroto straipsnis tikrai geras ir vertas dėmesio, paaiškinantis žmonėms daug dalykų dėl globalios Lietuvos ateities kūrimo per klastą ir jėgą.
      “Graži Lietuva ir su afrolietuviais” – toks tylus Lietuvos globalistų obalsis.

      Atsakyti
      • atmintis says:
        7 metai ago

        Jus absoliciai teisus! Kam teko pagyventi tenai kur daug afro kilmes personu, visi pajuto kad patys didziausi rasitai pasaulyje ir yra butent juodaodziai! Dar nuo vaikystes kuomet skaitydavome “Dedes Tomo trobele” ir panasius sovietmeciu slovinamus kurinius, verkdavome is gailescio…. Taciau susidurus su jais realiame gyvenime pakraupome. Aisku, yra ir issilavinusiu ir gana normaliu taciau tam tikromis salygomis anie atsiveria visu grazumu – melu suktybemis,savanaudiskumu.

        Atsakyti
      • ŽEMAITIS says:
        7 metai ago

        Primityvus rasistiniai kliedesiai. Tik tiek…

        Atsakyti
        • Tvankstas says:
          7 metai ago

          Drg. Žemaitis, kaip užkietėjęs stalinistas, dabar progresyvusis homoliberastas, neteisingų nuomonių nekentėjas, gatavas susidoroti su bet kuriuo kitaminčiu, savo neišmanymo autoritetu gali ir neargumentuoti, užtenka tik dogmas saugančiųjų tantrų.

          Atsakyti
          • Bartas says:
            7 metai ago

            Tvankstai , esu dėkingas Tamstai už paaiškinimus.

            Atsakyti
    24. Vladas Mazelis says:
      7 metai ago

      O siaube! Tai negi Adele Addison, Donnie Ray Albert, Marian Anderson, Martina Arroyo, Etta Moten Barnett, Kathleen Battle, Harolyn Blackwell, Jules Bledsoe, Angel Blue, McHenry Boatwright, Neal E. Boyd, Carol Brice, Angela Brown, Débria Brown, Lawrence Brownlee, Janai Brugger, Hazel Joan Bryant, Joyce Bryant, Grace Bumbry
      Karla Burns ir devynios galybės kitų juodaodžių operos žvaigždžių neturėjo teisės dainuoti Puccini, Verdi, Leoncavallo, Mascagni, Wagnerio, Mozarto ar Čaikovkio operose???????

      O Viešpatie! Ar čia koks nacių sambūris?????

      Atsakyti
      • Dronas says:
        7 metai ago

        Jeigu autobiografiniam filme Mocarta vaidins juodaodis, translytis, kinietis. Man kils klausimų dėl filmo autentiškumo ir tikslumo. Jeigu paminint Zulusų ir Britų imperijos karo metines, aš vietoje to, kad užsivilkt britų kariuomenės raudoną švarką, pasidabinsiu kaip zulusas, vietiniam gyventojam, kils labai pagrįstų klausimų, ką aš čia bandau vaizduot. Tokiuose dalykuose būtinas tikslumas ir nuoseklumas. Tie kas pasinaudojo niekuo dėtu vaiku, siekiant savo nešvarių tikslų, skaldyt visuomenę, išgamos ir degeneratai. Jie ir tik jie atsakingi dėl visuomenės nepasitenkinimo. Bet juk tai ir buvo tikrasis jų tikslas. Dar karta mest akmenį į Lietuvos valstybę. O vaikas jiem niekad ir nerūpėjo. Tokie veikėjai yra nusikalteliai ir moraliniai išsigimeliai.
        Juo labiau kaltint baltuosius, kad jie balti ir sukūrė Europą tokia kokia yra, gali tik tikriausi nacistai. Tamsta kartais nesate vienas iš jų? Sprendžiant pagal jūsų pasisakymus, kyla šiokių tokių klausimų.

        Atsakyti
        • ŽEMAITIS says:
          7 metai ago

          Filmus painiojat su tikrove? Šizofrenija?

          Atsakyti
          • Dronas says:
            7 metai ago

            Painioju? Vaiku niekingai pasinaudojo, siekdami asmeninių tikslų. Nepaėmė juk, bet kurio vaiko. Nerengė konkurso tarp mokyklų. Ne, specialiai atrinko. Vien dėl išvaizdos. Nieko baisaus jos išvaizdoje nėra, vaikas kaip vaikas. Bet negeras jausmas, kada popiežiui rodo tik tai, ką kai kurie asmenys nori, kad jis matytu. Atsiduoda Potiomkino kaimu. Tai žinote farsu dvokia. Dar bjauriau, kai tam naudoja vaikus ir asmenis kurie nesupranta, kad jie, tėra nešvarių žaidimų įrankis. Tokie dalykai pažeidžia lygiateisiškumo principus, nes neabejoju, jog buvo daugybė vaikų, kurie irgi norėjo iš arti popiežių pamatyt. Bet, jie prarado tokią galimybę, vien todėl, kad buvo… balti. Tai atviras rasizmas ir segregacija. Kaip paskui tai mergaitei jaustis, kada paaugs ir supras, kas atsitiko? Žinoma, gal ją atrinko iš pačių geriausių ketinimų, norint parodyt, jog visokių lietuvių esa. Bet tai kaip tik tas atvejis, kai tokiais ketinimais, kelias į pragarą grindžiamas. Tai purvina. Jeigu norit rodyt Lietuvos veidą, atrinkit keletą vaikų, iš įvairių mokyklų. Darykit konkursą. Tegu viskas būna skaidru ir sąžininga. Kas gražiausiai deklamuos, o gal mokysis, net tiesiog loterijos būdu, daug kas būtų sąžiningiau negu tai kas buvo padaryta. Galų gale, Lietuvoje gyvena labai įvairūs katalikai. Tie patys lenkai. Ar jie jau irgi ne žmonės? Netinkami, nes, balti? O juk jie irgi Lietuvos piliečiai ir daugelis tikrai nėra kažkokie “nelietuviai”. Šiuo atveju, tai buvo labai nesąžininga ir popiežiaus, ir juo labiau vaiko atžvilgiu. Tai spjūvis į visa tą, ką deklaruoja bažnyčia. Negražiai gavosi.
            Na ir pabaigai, nepelnytų teisių ir privilegijų suteikimas, yra tikra segregacija ir rasizmas, tuo pačiu ir tų atžvilgiu, kurie tas nepelnytas privilegijas gauna. O paskui kažkas čia atėjes, tuos kurie į tai pirštu rodo ir sako, jog tai neteisinga ir negerai, jog šito neturi būti, vadina nacistais. Na, bet tamsta aišku neigsit viską ką čia išdėsčiau. Gal ne atvirai, bet tyliai sau po nosim. Jeigu pastebėjot tokį dalyką, susirūpinkit. Tai kaip tik tikro šizofreniko požymis. 🙂 Ach tas žodis… Šizofrenija! Visokie raudonpilviai, labai mėgo jį visiem, kur tarybų valdžios nemėgo klijuot. Matau tamsta uoliai puoselėjat “tradicijas”. 😀

            Atsakyti
            • Bartas says:
              7 metai ago

              “Dronas” – esi teisus.

        • Vl says:
          7 metai ago

          Visiškai sutinku

          Atsakyti
          • Vl says:
            7 metai ago

            Su dronu

            Atsakyti
        • atmintis says:
          7 metai ago

          gerbiamas Dronai, tiesiog puikus jusu komentaras! Pasirasau po kiekvienu jusu zodziu! Labai palinkeciau besipiktinantiems asmeniskai susidurti su juodaodziu rasizmo israiskomis baltuju atzvilgiu ir nuomone pasikeistu 180 laipsniu! Is patirties ir dar karta pabreziu – didesniu rasistu nei juodaodziai pasaulyje nera!

          Atsakyti
      • Tvankstas says:
        7 metai ago

        Nesuprantu, ką Tamsta norite pasakyti, visus be išimties kvailindamas ? Tai yra vaidinimas, balso teatras, tik kvailiui galiu užkliūti afrodainininkė. Futbole vėlgi kvailiams užkliūva futbolininko odos spalva. Bet kaip išsilavinęs žmogus turite žinoti romėnų išmintį : “kvailių skaičius begalinis”. Vien tik išsispiegimas labai sumenkina Tamstos inteligenciją, suvulgarinant patį reiškinį iki primityvaus išsirėkimo.

        Atsakyti
        • !!! says:
          7 metai ago

          Futbole nekliuva jei juodaodis žaidžia už Nigeriją ar šiaip už klubinę komandą.Bet jei už Prancūziją tai atsiprašau,tai nesažininga tų pačių afrikiečių atžvilgiu.

          Atsakyti
          • Tvankstas says:
            7 metai ago

            Matote, čia labai daug dalykų susipina dėl žaidėjų už šalies rinktinę. Tai ir ankstesnė šalies kolonijinė politika, tos politikos tęstinumas, ir t.t., palikime tai kiekvienos šalies pasirinkimui ir sprendimų priėmimui, gerbkime tą šalį tokią, kokia ji nori būti.
            Taip, Prancūzija labai nususina prancūzakalbių Afrikos šalių rinktines, tiesiog kolonizatoriškai apiplėšia ir išsiurbia futbolo deimantus. Ir ne tik Prancūzija …Afrikos šalys duodamos begalę talentingų žaidėjų, pačios dažniausiai net nesugeba išeiti iš grupės PČ, dar ‘gražiau’, kai brolis žaidžia prieš brolį.

            Atsakyti
            • Bartas says:
              7 metai ago

              Tvankstai, priminei nelabai seną pasakojimą. Gal jau esu pasakojęs, bet pasikartosiu. Geras pažįstamas dirba oro laivyne. Jam tenka savaitę , kitą paskraidyti atogražinėj Aprikoj. Jo igula keitė prancūzus. Tie išvykdami perspėjo, vietiniams negroidams neduokit degtinės. Norėsit pavaišint, skardinę alus. Viskas. Sako , mano “mechanikas” nepaklausė. Davė dvi , tai
              tą varguolį (dvimetrinį) kitą rytą rado krūmuose su guminiais batais , o skardinė nebaigta.
              Štai jums “genai atomai ir molekulės” . Jie kitokie, taškas.

            • Žemyna says:
              7 metai ago

              Medikas, dirbęs Afrikoje gal prieš 50 m. pasakojo, jog jie nežinojo, kuo vietinius gydyti – nesuprato jų ligų, nes jiems būdingos ligos skyrėsi nuo mums būdingų, o tokios pačios kaip mums būdingos – skyrėsi ligos eiga. Europos gydytojai su savo žiniomis praktiškai buvo bejėgiai.

    25. Vladas Mazelis says:
      7 metai ago

      Pritrenikiantis nacizmas. Reiškia nė vienam balktaodžiui operos dainininkui ar dainininkei negalima dainuoti Gershwin’o Porgy and Bess operoje? O juodaodės operos žvaigždės kaip Grace Bumbry, Kathleen Battle, Jessye Norman ir gausybė kitų neturi teisės dainuoti Verdi ar Puccini operose. O kaip su Azijos operos žvaigždėmis? Čia jau ne rasizmas, čia ultra rasizmo mišinys su ultra nacizmu.

      Atsakyti
      • Kęstutis says:
        7 metai ago

        …norėjai čia pasirodyti koks esi išsilavinęs, kiek pavardžių žinai, o nesugebėjai suprasti paprasčiausio straipsnio turinio…

        Atsakyti
      • Tvankstas says:
        7 metai ago

        Pritrenkiantis nemokšiškumas, neapsiskaitymas ir begalinis pasikėlimas savo neišmanymu.
        National-socializmas yra tik viena iš socializmo krypčių, o A. Hitleris buvo Kominterno agentas ir trečiu mėginimu atvestas į valdžią 1933.01.31.
        Kahalo įstatymai buvo išversti į vokiečių kalbą ir paskelbti kaip Niurnbergo įstatymai ( prašau ginčytis su rabinu Youtube “Rabbi packt aus”). Du tūkstančius metų galioję įstatymai žydų grynumui išlaikyti, paskelbus juos Vokietijos įstatymais, staiga tampa antisemitiniai ir rasistiniai.
        Jūs suprantate, ką kalbate, gerb. A. Mazeli ?
        Labiau rasistinių veikalų už Torą/ Penkiaknygę ir Talmudą nėra šioje Žemėje, galite pasiskaityti J. Pranaičio “The Talmud Unmasked”, pilna internete, dar galima rasti…
        Labiau primityvaus rasizmo kaip juodųjų rasizmas, ypač baltųjų atžvilgiu, tikrai nėra. Tuo gali įsitikinti kiekvienas baltasis, pagyvenęs greta afrožmonių, mano patirtis šiuo atžvilgiu man leidžia kalbėti giliai užčiuopiant. Yra nuostabių afrikėnų, baigusių mokslus, inteligentiškų, kurie su gilia širdgėla suvokia – tik vienetai iš jų gali pritapti savo kantriu darbu baltųjų visuomenėje, kai absoliuti dauguma dirbti nenori ir nori tik tenkintis pop kultūros ir kūniškais malonumais.
        Vienas ganietis po metų ar dviejų atvažiuos pas mane į svečius su žmona ganiete, pasivažinėsime po Baltijos šalis savaitę. Mano sūnus krepšininkas labai draugiškai bendravo su bendraklubiu nigeriečiu, kitas
        sūnus dailininkas padovanojo paveikslą su jūra, kuris buvo nusiųstas tėvams į Nigeriją.
        Noriu Tamstai priminti, kad B. Mussolini, kaip socialistas, buvo atvestas į valdžią 1922 m. su Kominterno pagalba.
        Kažkodėl Jūs, kaip pasikėlęs virš profanų runkelių, neturite supratimo, kad nacizmas turi vadintis tikruoju vardu – nacional-socializmas, fašizmas – Italijos socializmu arba tiesiog socializmu, o tai, ką Jūs vadinate nacizmas, tai tėra papūgos šneka…
        K. Marksas labai neapkentė visų tautų ir visų rasių žmonių, įskaitant ir savuosius ž…., tas persidavė visoms socializmo srovėms tiesiog mėgaujantis niekinant kitus žmones, o galint – ir naikinti.
        Tamsta tur būt esate girdėjęs apie žmogaus nuomonės laisvę, apie žmogaus žodžio laisvę ?
        Tai kodėl taip aršiai su gyvuliška neapykanta puolate kitaminčius, prarasdamas inteligencijos lukštą ?

        Atsakyti
        • atmintis says:
          7 metai ago

          pasirasau po kievienu sio komentaro zodziu! Juokingiausia kad pats K Marx nelindo gyventyi kur nors tarp “proletaru” o gyvenima pabaige (ir yra palaidotas) prabangiame name Siaures Vakaru Londono rajone – Britanijoje kuri buvo bene ryskiausias to iskeikto kapitalizmo pavyzdys!?
          O kad didele dalis juodaodziu yra patys didziausi rasistai pasaulyje, zino visi kam su jais teko gyvenime susidurti Netgi britu policija ilgus metus venge kistis i juodaodziu tarpusavio kovas taciau kantrybe baigesi ir dabar jau daug kas nebebijio buti apsaukti rasistais todel Britanijoje jau viesai skelbiama daugiau nei 70% nusikaltimu padaro butent juopdaodziai

          Atsakyti
          • Kęstutis says:
            7 metai ago

            Kai prieš kokius gerus metus JAV tikrino “dirbtinio intelekto” galimybes, jam buvo duota užduotis apibūdinti JAV nusikaltėlį. DI pradėjo nuo to, kad JAV nusikaltėlis tai juodaodis… “Mokslininkai” tai politkorektiškai įvertino, kad ir “DI” gali susirgti rasizmu…

            Atsakyti
    26. Žmogus says:
      7 metai ago

      Teisingas straipsnis, teisi E.Masytė. Mergaitė niekuo dėta, aprengė, pastatė, liepė, įvykdė. O kas už jos : mažiausia parodyti ,kad Lietuvoje gausu mišrių šeimų vaikų, o šiaip tai tikriausia organizatorių duoklė globalizmui su tautiniu lietuvišku atspalviu

      Atsakyti
    27. Dronas says:
      7 metai ago

      Puikus straipsnis. Niekuo dėtas vaikas tapo nešvarių politinių intrigų įrankiu. Tai niekšiška. Gerai būtu paviešint, šio politinio farso užsakovus. Turiu galvoje ne bendrai, o kiekvieną atskirai įvardint, tauta turi žinot, kas yra kas.

      Atsakyti
      • Kęstutis says:
        7 metai ago

        Na kam tie kvaili klausimai – Gintaras Grušas ir Lietuvos vyskupai…

        Atsakyti
        • Dronas says:
          7 metai ago

          Štai, dabar tą reikia pasakyt per TV ir visokius delfius. Viešumas ir skaidrumas teisingumo palydovai.

          Atsakyti
        • Tvankstas says:
          7 metai ago

          Kaip polonizacijos stūmėjai, kartu stumia ir paneuropizuotą lietuvį ‘įvairių genetinių kombinacijų’ (eurokomisaras V. Andriukaitis).

          Atsakyti
      • ŽEMAITIS says:
        7 metai ago

        Geriau tylėt ir pataikaut mūsų visuomenės bukumui. Ane?

        Po ti stebimės, kad bėga jaunimas. Atvirai sakant, teisingai ir daro… Suprantu jaunus žmonės – sunku jiems gyventi primityvioje, atsilikusioje visuomenėje…

        Atsakyti
        • Dronas says:
          7 metai ago

          Jaunimas bėga nuo ko? Visi mano pažystami jauni žmonės išvažiavo užsidirbt. Kiti važiavo, nes šioje šalyje, neturint tam tikrų dėdžių ar tetų, kurie suteiks “socialinį liftą”, net turėdamas diplomą, net būdamas gabus, protingas ir iniciatyvus, turi arba kurt verslą, su labai neaiškiom perspektyvom, nes mokių klientų mažėja. Mažėja ir dėl emigracijos, ir dėl augančių įkainių, bei stovinčių vietoje atlyginimų, kurie ir prie lito buvo kuklūs, o dabar išvis apgailėtini. Arba, eit dirbt pas kažką, už tą patį menką atlyginimą, su nykiom, prognozėm, kad jis augs ir akivaizdžia perspektyvos stoka. Ne draudimai, ne dar kažkas veja žmones iš Lietuvos, o skurdas ir perspektyvos išlipt iš to skurdo nebuvimas. Veja tai, kad kažkieno giminaitis, turės viską, o darbštus ir sumanus žmogus, turės trupinius. Niekas nenori tokio gyvenimo, todėl ir išvažiuoja. O čia dar visokie korupcijos reikalai, kurie tik patvirtina faktą, kad Lietuvos perspektyva, einant tokiu keliu net ne miglota, o akivaizdžiai vedanti niekur. Jūsų pasakymas, neva nuo visuomenės bukumo bėga, juokingas. Bet kuriam protaujančiam žmogui akivaizdu, jog tai demagogija. Jūs tokiais paistalais, galit padaryt įspūdį tik pusiau raštingiem neochunveibinam, bet ne man. O ir visuomenei tai nedaro įspūdžio. Žmonės nėra kvaili, dauguma puikiai suvokia ko jiem trūksta ir kaip geriau. Bet jūs, skraidantis savo labai geros savimonės aukštybėse, net nepripažystat, jog tas jūsų niekinamas plebsas, ne kvailesnis nei jus pats esat, o neretai, kur kas geriau suvokiantis bėdas ir žinantis kas negerai. Iš jūsų kalbų sklinda panieka kitiem žmonėm. Jūs net neslepiat šito. O po to, save skelbiat dievišku ir neklystančiu, kursai “žino” kaip reikia ir teisinga. Juokinga, apgailėtina. Tokiem visažiniam mūsuose yra posakis: apsieisim ir be snarglotų. 🙂

          Atsakyti
        • jonas says:
          7 metai ago

          norėjote pasakyti, kad mūsų jaunimas bėga į užsienius, kad ten lengviau galima susirasti antrąją pusę- afroitalą, afroprancūzą ir tt?

          Atsakyti
          • Tvankstas says:
            7 metai ago

            Moksliniai tyrimai dar prieš gerus du dešimtmečius nustatė : skirtingų rasių, tikėjimų ar tautybių šeimos, sulaukusios 25 metų bendro gyvenimo jubiliejaus, sudaro 2 (du) nuošimčius.
            Jei lietuvė susiranda kitatautį, jai linkiu sulaukti bendro gyvenimo 25-mečio.

            Atsakyti
            • matas says:
              7 metai ago

              Jei lietuvį ar lietuvę traukia afrikiečiai… diagnozė, zoofilija.

    28. kaunietė says:
      7 metai ago

      Ačiū už teisingą straipsnį. Nėra Lietuvoje tiek kitos spalvos žmonių, kad būtų suteikta jiems teisė atstovauti Lietuvą. Atrodo, kad pas mus vieni tamsiaodžiai, kurių tarp minios beveik nebuvo.

      Atsakyti
    29. Rita says:
      7 metai ago

      Puikus straipsnis. Jau ne kartą įsitikinu,kad, tie, kurie organizuoja šventes ,sutikimus-turi galią pasiimti honorarus už kvailystes,o suvokimo-ne.

      Atsakyti
    30. atmintis says:
      7 metai ago

      Puikus autoriaus rasinys ir labai svarbi tema. Labai gaila kad apie tikrasias globalistu uzmacias bei ju priemones joms pasiekti Lietuvoje beveik nekalbama Daugelis net issijuose pliekia britu isejima is ES taciau nezino ir nesuvokia tikruju priezasciu Viena is priezasciu ir yra kad britai nenori patys nuskesti imigrantu vandenyne. O ES virsuneles zut-but siekia globalizuoti taip kad velesnes kartos net nezinotu savo saknu Prisiminkim kas nutiko EK kuomet Italija 2004 i komisaro nuo Italijos posta atsiunte kataliku baznycios atstova? Komisaras nuo UK Piter Mendelson, pats budamas gejus, tomet taip stauge kad italai buvo priversi savo komisara atsaukti ir paskirti kita!
      Nelabai pamatysite,pavyzdziui, juodaodi ar azijieti pasipuosusi skotisku kiltu – per beveik 20 metu Britanijoje man dar neteko to matyti….. Beje, ko gero, ir Lietuvoje megstamo britu serialo “Midsomerio zmogzudystes” ilgametis detektyvo Tomo Barnaby roles atlikejas Jonh Nettles atsisake filmuotis kuomet globalistai prievartavo kad seriale butu itraukti ir juodaodziai,azijieciai ir kt. Ano atsakymas buvo kad nenori klaidinti ziurovu tuo kuo nebuvo, nera ir buti negali – atokiau nuo didmiesciu mazose britu bendruomenese iki siolei niekaip nerasite imigrantu is Afrikos ar Azijos ar kitur

      Atsakyti
    31. valdas. says:
      7 metai ago

      nustebino Masytės ir kitų nustebimai.viskas labai paprasta.Krikščionybė yra globalistinė religija.priėmę šį tikėjimą tampa abraomo vaikais.ir odos spalva, ar tautybė tikėjimui netrukdo. jei kyla prieštaringos mintys ,vadinasi blogai savo darbą atlieka kristaus kareiviai-kunigai. matyt Masytė yra tik proginė krikščionė,kaip ir daugelis iš mūsų.

      Atsakyti
    32. Skalvis says:
      7 metai ago

      Ir ta mergaitė buvo pradėta šventoje santuokoje, auga katalikų gražioje šeimoje ? Šiaip ar taip: tai tik pokštas. Nereikia į tokius dalykus žiūrėti rimtai. Pažiūrėkit kiek ta pati global kapital chebrytė prikrečia pokštų su euro vizijos nugalėtojais. Man ta chbrytė pradeda patikti : jie daro pasaulį juokingesnį ! Ačiū !

      Atsakyti
    33. Aha says:
      7 metai ago

      Vaikas čia “ne prie ko”. Gaila, kad tetos ir dėdės viešai ir visam pasauliui pasityčiojo iš jo. Mergaitė dar nesupranta to, bet kai užaugs… Mišrūnas ir yra mišrūnas… Čia kaip ir su šunų veislėm: jei kiemsargis, maišytas su vokiečių aviganiu ir dėl to jo ausys stačios bei snukis ilgas, jis vis tiek nebus vokiečių aviganis… Galit pykt, rėkt, bet taip yra.

      Atsakyti
    34. Žmogus says:
      7 metai ago

      Geras straipsnis

      Atsakyti
    35. Skalvis says:
      7 metai ago

      Beje, jeigu būtų Lietuvą atstovavęs ufonautas , būtų buvę dar juokingiau ir nebūtų bevę išsityčiota iš vaiko. Če tai kvailai, neatsakingai ir nedorai pasielgė.

      Atsakyti
    36. Kaimietis iš Alpių says:
      7 metai ago

      Provinciniame Austrijos savaitraštyje pamačiau Popiežiaus nuotrauką, kurioje be pontifiko matyti 2 vaikai. Vienas užsimaukšlinęs kepurę, kurią mano vyresnio amžiaus bičiulis dėvi pirtyje. Kitas buvo akivaizdžiai ne lietuviškų vaido bruožų, nors odos spalvos skirtumo nuotraukoje ir nesimatė. Pirma mintis – bandymas pavaizduoti, kokie mes lietuviai esame tolerantiški ir atviraširdžiai. Tačiau geriausias to apibūdinimas pateiktas šiame straipsnyje – klastotė!

      Jei mes nykstame kaip tauta, tai reiškia tik viena – mes esame to verti.

      Atsakyti
      • Tvankstas says:
        7 metai ago

        Kuo didesnis išsilavinimas ir siela be Dievo, tuo labiau neapkenčiami savo tėvai, savo tauta, savo Tėvynė.

        Tą labai puikiai prieš 150 metų aprašė F. Dostojevskis, iki kurio ir šiandieninė psichiatrija, psichologija ir psichoanaltika dar nepriaugusios kartu sudėjus, tą labai puikiai aprašė savo knygoje apie sovietinius šnipus ir O. Gordijevskis.
        Dievas nėra kažkieno nuosavybė : krikščionių, judėjų ar musulmonų, tikinčiuoju Dievu vienodai gali būti ir romuvis ar kurio kito tikėjimo.

        Atsakyti
    37. Skalvis says:
      7 metai ago

      Gal kas žinote kiek kainuoja šiais laikais pasikviest popiežių pasifotkint ? Kai AMB su Petrikų norėjo popiežiaus kompanijoje nusifotkint, paklojo keliasdešimt tūkstančių žalių. Kaip žinia, už pinigus popiežius priima bet ką, bet čia pats atvyko. Petrikui atsipirko keliariopai, tikintieji migom sunešė paskutinius. O kas čia sumokėjo ? Atgaus pinigus ?

      Atsakyti
    38. ŽEMAITIS says:
      7 metai ago

      Reiktų tinkamai įvertinti tos Masytės išsišokimą.
      Pagarbą, be abejo, ji prarado.
      Tačiau, manau, nusipelnė ir rimtesnio pasmerkimo. Manau, šiuo klausimu turėtų pasisakyti Lietuvos vadovai.

      Atsakyti
      • Kęstutis says:
        7 metai ago

        “Manau, šiuo klausimu turėtų pasisakyti Lietuvos vadovai.” – teip, teip, teip ir ne tik, dar turėtų šiuo klausimu pasisakyti Junkeris su Mogerini ir visi EU šalių vadovai, o Airijoje būtina skelbti referendumą ar gali ji ten pasilikti… Apskritai ateina laikas pagalvoti kaip “pastatyti į vietą” netolerastus ir kitaip galvojančius, na liberalizmas yra liberalizmas – jokių kitų nuomonių…

        Atsakyti
      • Tvankstas says:
        7 metai ago

        Drg. Žemaitis pasijuto “Tiesos” laikraščio visagaliu, rašančiu pasmerkimus vis dar pasitaikantiems buržuaziniams nacionalistams pasmerkti.
        Reikia pripažinti drg. tvirtą stalinistinį užtaisą smerkti žmogų už žodį, nesutampantį su vieninga SSKP linija, o pasitaisymui siųsti į saulėtąjį Magadaną.
        Drg. Žemaitis vienintelis žino, ką reikia sakyti nežinant, ką reikia sakyti neskaičius, platesnį šio vienintelio teisingo mąstymo aprašymą nesunku susirasti G.Orwell “1984”.
        Nėra nei Konstitucijos, nei žmogaus teisių, o Lietuvos vadovų žodis yra virš visko aukščiau pagal drg. Žemaitį.
        AČIŪ už atvirą žodį ir atviras mintis.

        Atsakyti
      • Dronas says:
        7 metai ago

        Nusispjaut ką sako vadovai, protingi vadovai klauso ką sako tauta. Pas mus iš vadovų pusės, kol kas protu nekvepia.

        Atsakyti
      • atmintis says:
        7 metai ago

        gerbiamas Dronai, tiesiog puikus jusu komentaras! Pasirasau po kiekvienu jusu zodziu! Labai palinkeciau besipiktinantiems asmeniskai susidurti su juodaodziu rasizmo israiskomis baltuju atzvilgiu ir nuomone pasikeistu 180 laipsniu! Is patirties ir dar karta pabreziu – didesniu rasistu nei juodaodziai pasaulyje nera!

        Atsakyti
    39. AISTIS says:
      7 metai ago

      Kai Lietuvoje 1990 dar gyveno 4,3 milijono gyventojų , o tarp jų 86 procentai lietuvių, tokio dalyko tikrai niekada nebūtų įvykę. O dabar, kai išvaikyta pusė tautos į kitas šalis, kai valdžioje įsitvirtino susvetimėję ir nutautėję – lyg lietuvių kilmės, bet jau ne su lietuviškomis pavardėmis ministerės su jų vadovais – tikrai ne tautiško auklėjimo pagrindas auklėtais ir ne tautiškus mokslus baigusais i vadovais Skverneliu ir su Grybauskaite, dėl to ŠĮ KARTĄ VISA LIETUVIŲ TAUTA pamatė, KAIP GRETAI IR SIAUBINGAI MES IŠSIGIMSTAME, VEIKIANT UŽSIENIO ANTIKULTŪRINIAM IR ANTITAUTIŠKAM GLOBALIZAVIMUI. 100-MEČIO dienomis stebėjomės ir lyg pro akis praleidome Lukiškių aikštės išdarkymą Lietuvos Valstybingumo išniekinimu, DABAR PAMATĖME, kad TAUTA PRARADO KONTROLĘ SAVO VALDANTIESIEMS, KURIE SPECIALIAI PASITYČIOJO IŠ JUOS IŠRINIKUSIŲJŲ 2,5 MILIJONO TAUTIEČIŲ, KŪRUSIŲ LIETUVOS VALSTYBĘ.
      Nebaudžiamejii ir vis išliekantieji Valstybės ir Tautos naikintojai įsidrąsinę toliau ĮŽŪLĖJA: Šventosios Romos katalikų bažnyčios imperatorijos, vienijančios per 2 milijardo tikinčiųjų, įskaitanti ir Lietuvos, Imperatorių – šv.Tėvą pasitinka savo Lietuvių tautos naikinimo rezultatais – margaspalviais vaikais. O kartu tuo įrodančiais, kad mūsų tautos pedagogai nebesugeba lietuviukų išmokyti kelių itališkų ar ispaniškų pasveikinimo sakinių. Didesnės gėdos lietuvių tautai nesukursi.Tačiau, ar tik tuo mes save pažeminome? Peržvelkite priėmimo programą: Vilniuje šv.Tėvą priima Prezidentūroje ir prie jos aikštėje, siauroje gatvelėje prie Aušros vartų, o gatvėse tartum ne Lietuvoje – beveik nesimato Lietuvos Trispalvių. Katedros aikštėje nei scenoje – altoriuje- nebuvo Tautinių Trispalvių, maldininkų tarpe – lyg nebūta lietuvių- vos dvi ant ilgesnesnių kotų Trispalvės, konkuruojančios su Lenkijos dvispalvėmis, o daugumoje plazdėjo Vatikano – Svečio Imperijos vėliavėlės, bet tik ne Lietuvos Respublikjos gražiosios trispalvės vėliavėlės. Ką reiškia, kai Lietuvos senojoje sostinėje valdžią užgrobė mišriataučiai neišprusėliai tauragiškiai. Kai Šimašiui – mūsų SENOSIOS SOTINĖS MERUI vyriausiuoju patarėju tarnauja iš Izraelio per Tauragę ATSIŲSTAS MĖSININKAS – LITVAKŲ PROANŪKIS. Žvelgiant į tokį skubų Lietuvių tautos nutautinimą Tėvynėje, palyginimui su Išeivijos lietuviais, noriu paskelbti, kad PER 200 METŲ NĖ KARTO NEBUVO TAIP, KAD IŠLIKMINGUOSE LIETUVIŠKUOSE RENGINIUOSE , O YPAČ GARBINGŲJŲ SVEČIŲ PRIĖMIMUOSE – KAS NORS BŪTŲ IŠNIEKINĘS MŪSŲ TAUTĄ: VISUR IR VISUOMET MUS ATSTOVAVO IR ATSTOVAUJA TIK GRYNAKRAUJAI LIETUVIUKAI – MŪSŲ TAUTIEČIŲ PASIDIDŽIAVIMAS. Išeivijos – Čikagos lietuviai nuoširdžiai dėkoja Kauniečiams, tikrai gerbiant SAVE IR KILMINGGĄJĮ SVEČIĄ SUORGANIZAVUSIEMS TIKRAI TAUTIŠKĄ- LIETUVIŠKĄ PRIĖMIMĄ, O iš kitos pusės, toks Šv.Tėvo priėmimo scenarijus, garantuotai buvo sukurtas sepcialiai, tautos išniekintojų, siekusių parodyti, kad mes jau Vilniaus nebeturime, ir kad buvusi laikinąja sostine Kaunas – jau dabar turėtų būti laikomas Lietuvos sostinė. Ir gal būt, tai tik laiko klausimas…

      Atsakyti
      • Bartas says:
        7 metai ago

        “mišriataučiai neišprusėliai tauragiškiai”. Va čia tai pataikei. Patiko.
        Sunkus tas miestas Vilnius. “Liberastiškas”.

        Atsakyti
      • atmintis says:
        7 metai ago

        negrazu meluoti. 4 300 000 gyventoju lenku ir kitu “vaduotoju” pakramtytoje Lietuvoje tikrai negyveno o okupacines sovietu armijos kariskius Lietuvos pilieciais laikyti tikrai negrazu!
        Kaip ir sriubauti del trispalviu trukumo…. Popieziui musu Trispalve istrigo atmintin dar gyvenant jo Tevyneje Argentinoje….. kaip ir ten gyvenentys Lietuviai kurie ne savo noru buvo priversti palikti Tevyne Lietuva

        Atsakyti
    40. Vida says:
      7 metai ago

      Kalba čia visi apie viską, bet ar niekas nepastebėjo (tiksliau, negirdėjo, nematė), kaip, belaukiant popiežiaus, vaikų buvo paprašyta išsakyti savo santykį su tuo, kas vyksta. Berniukas turėjo kažkokių minčių, o mergaitė man pasirodė tiesiog sutrikusi, ji į žurnalistės klausimą tegalėjo atsakyti “nežinau”. Tai pasirodė truputį keista (nebent vaikui buvo tiesiog stresas), kaip, beje, ir tautiniai rūbai. Nes jie tikrai bus kitokie, kai dauguma Lietuvoje bus kitokia nei tada, kai jie atsirado. Taigi, neišvengiamai tai yra klastotė. Gal net dviguba.

      Atsakyti
      • Dronas says:
        7 metai ago

        Čia gali pasimest ir suauges. Nesureikšminčiau šito. Nieko baisaus neatsitiko. Man nepatinka tik tai, kad šituo buvo pasinaudota politiniais tikslais. Net vaikais. Juo labiau nusispjovus į tai, ką skelbia pati bažnyčia, jog VISI lygūs prieš dievą. Bet matomai, kažkas nori, jog būtų lygesni už lygius. Atsiduoda tarybiniu tvaiku,, kai visi kaip ir lygūs, bet kai kurie turėjo spec parduotuves ir valgė, bei turėjo tai, apie ką kiti tik pasvajot galėjo. Vaikas čia niekuo dėtas, tai ne jo kaltė.

        Atsakyti
        • Vida says:
          7 metai ago

          Visiškai nieko neturiu nei prieš mergaitę, kuri yra tikrai simpatiška, nei prieš jos odos spalvą, nei prieš kilmę. Pasaulis įdomus savo įvairove. Neįdomu būtų lankytis ne Lietuvoje ir nejausti skirtumo. Kritikuojama gi ne pats vaikas ar jo kilmė, o situacija, kai buvo pasirinkta demonstruoti prisitaikėliškumą vietoj autentiškumo. Aršus situaciją kritikuojančiųjų puolimas ir niekinimas tik patvirtina, kad vaiku buvo pasinaudota, nes naudojamasi ir toliau – kaip skydu.

          Atsakyti
          • Dronas says:
            7 metai ago

            Visiškai jums pritariu.

            Atsakyti
          • Bartas says:
            7 metai ago

            Va, va ,Vida, esi teisi . Jiems , durneliams , kitaip nepavadinsi, svarbiausia parodyti “prisitaikėliškumą vietoj autentiškumo (netinkamas žodis )”.

            Atsakyti
    41. Vardas says:
      7 metai ago

      Tai šviesiaodė, o ne tamsiaodė mergaitė. Prasikrapštykite akis.

      Atsakyti
      • Veidrodis says:
        7 metai ago

        Atsistokite šalia ir pasilyginkite.

        Atsakyti
    42. Antanas says:
      7 metai ago

      Labai teisingas straipsnis!

      Atsakyti
    43. Skalvis says:
      7 metai ago

      O gal čia norėta prajuokinti popiežių ? Nemačiau kaip jis atrodė , ar juokėsi ? Šaunuoliai tie global kapital komunistai – prie bajerio .

      Atsakyti
    44. Aukštaitė says:
      7 metai ago

      “Dainą apie Tėvynę ir laisvę lydėjo palankūs žodžiai apie homoseksualistų judėjimą” Nejaugi? Ir ką čia bendro gali turėti , kodėl suplakate, Kundrotai kiaušinienę su kotletais? Jei tai tiesa, tai Masytė turi pagrindo ištaisyti savo pirmąją nuomonę.
      Mergaitė tai žinoma ne prie ko, bet tie dėdės ir tetos, tie režisieriai , pasirodė kaip tikri kvailiai.Nes italas , atvykęs į Lietuvą, tikėjosi būti pasveikintas lietuvių, o ne italų, kad ir kokios spalvos jie bebūtų.

      Atsakyti
      • Vida says:
        7 metai ago

        Pritariu

        Atsakyti
    45. neziniukas says:
      7 metai ago

      Tikrai likau nustebes, kad i Lietuva atvykus Angelai Merkel, tamseodes mergaites jai niekas nerode…. Popieziui pasiseke….

      Atsakyti
    46. Pastebėjimas says:
      7 metai ago

      Komentarų išvada:
      Diskusiją palaiko VSD darbuotojai Žemaitis ir įžymus pederastų advokatas be bilieto Maželis iš Floridos. Normalesni skaitytojai, nereaguokite į etatinių rašliavas, kad nepakrauptumėte. Gamtoje yra visokių sutvėrimų.

      Atsakyti
      • Tvankstas says:
        7 metai ago

        Na, žinote, kažkada labai progresyvus toks “aš esu gėjus” Arnoldas iš VDU, gavęs kritikos ir įgijęs progresyvios patirties, sugrįžo prie atsilikėlių šeimyninių žmonių.
        Kažkas turi paaiškinti analinėse dūzgėse užstrigusiems progreso nešėjams.

        Atsakyti
      • Tvankstas says:
        7 metai ago

        Na, žinote, kažkada labai progresyvus toks “aš esu g…s” Arnoldas iš VDU, gavęs kritikos ir įgijęs progresyvios patirties, sugrįžo prie atsilikėlių šeimyninių žmonių.
        Kažkas turi paaiškinti analinėse dūzgėse užstrigusiems progreso nešėjams.

        Atsakyti
    47. Nuomonė says:
      7 metai ago

      Popiežiaus priėmimą organizavo bažnyčios viršūnėlė. Kas tam Grušui rūpi – jis pripratęs prie negrų. Bergolijo matyt ir buvo parinktas Vatikanui, kad palaikytų negrų užvežimą į Europą, kai tam buvo pasirengta. Neįsivaizduoju Racingerio raginančio priimti perėjūnus.

      O Grušui labiau rūpi pasilaidoti savo tėvus iš JAV prie Jeruzalės bažnyčios, kas ir yra daroma, nei ten kažkokių aborigenų nuomonė apie negrus.

      Tamkevičius kaip klapčiukas slankiojo paskui Grušą po KGB rūsius. Nuojauta sako, kad Grušas gaus kardinolo žiedelį iš Bergolijo.

      Atsakyti
      • Tvankstas says:
        7 metai ago

        Ž… medija yra pripažinusi Bergoglio tarp 50 įtakingiausių pasaulio ž…
        Ko čia slėpti ?

        Atsakyti
        • Saulėgrąža says:
          7 metai ago

          Manote, kad popiežiaus sutikimą, ypač tas dalis, kuriose dalyvavo politikai, organizavo bažnyčia?

          Atsakyti
          • Saulėgrąža says:
            7 metai ago

            Manote, kad popiežiaus sutikimą, tiksliau, tas dalis, kuriose dalyvavo politikai, organizavo bažnyčia?

            Atsakyti
      • Nuomonė says:
        7 metai ago

        Ne jokiu būdu. Bažnyčia nieko bendra su popiežiumi neturi. Ten Skvernelis šalia popiežiaus papamobilyje važinėjosi:)

        Atsakyti
    48. rasa says:
      7 metai ago

      Kaip supratau, Masytės sakinys buvo ištrauktas iš konteksto, o kadangi paties konteksto atspausdinto niekur nėra, o tik sapaliojimai apie jį, tai ir visos šitos diskusijos niekinės. Vienareikšmiškai palaikau tamsiaodžių lietuvių teisę rengtis tautiniais rūbais, bet taip pat vienareikšmiškai nepalaikau to farso, kurį mačiau Popiedžiaus sutikimo metu – tų maršus grojančių kareivių plikais kardais ir visos kitos simbolikos, kurią pamatę mano maišyto kraujo lietuviai vaikai gimtąja lietuvių – anglų kalba nustebę pasakė: “Mama, tai most akward thing I ever saw !”

      Atsakyti
      • Skalvis says:
        7 metai ago

        Turėtų būti : Mama, this is the most awkward thing I have ever seen !” Tokių grubių klaidų net tikri anglijos katinai nedaro !

        Atsakyti
      • Aha says:
        7 metai ago

        Apgailetina…

        Atsakyti
    49. Skalvis says:
      7 metai ago

      Po dešimties mėnesių pertraukos į Lietuvą vėl perkelti pabėgėliai iš Turkijos .
      ….
      2018.09.26

      Atsakyti
    50. Bartas says:
      7 metai ago

      Nu ku aš gal pabaigoj pasakyti. Jei lietuvaitė pargrius po juoduku ir anas padarys juoduką Vytautą ar Birutę, tai Lietuva bus pats pažangiausias,globoliausias ,”toliarantiškiausias”, “bantustanas ” , Pasaulyjeeeee.
      Beliko išsirinkti Gitaną ir …

      Atsakyti
    51. Martynas says:
      7 metai ago

      Mariau, neteisink Masytės. Prisidirbo su kaupu. Manau, kad dabar gailisi. Labai primityvu žmones skirstyti pagal odos spalvą. Būtu koks nukvakęs kaimo diedas – tai suprasčiau. Bet dabar žmogus, priskirianti save elitui…

      Atsakyti
      • Tvankstas says:
        7 metai ago

        Oi, koks taurus ponas esate, kaip atlaidžiai žiūrite : “prisidirbo”.
        Kaip progresyviam žmogui noriu priminti vieno gėjaus išpažintį Belgijos TV apie progresyvųjį analinį : “svarbiausia negauti atgal”.

        Atsakyti
    52. Prašalietis says:
      7 metai ago

      Ką kas turi, tą tas ir tegali rodyti…. Esant tokiems šiandieninės lansberginės Lietuvos”pasiekimams”europoje ir pasaulyje,dar po vieno kito dešimtmečio klumpakojį, polką su ragučiais ir suktinį popiežiaus sutikime šoks”pasipuošę” lietuviškais pasais “tautiniai”arabai su ukrainiečiais.

      Atsakyti
      • Aha says:
        7 metai ago

        Link to sparciai judam. Galesim vel isirasyt i statistika – pirmi… ir didziuotis…

        Atsakyti
    53. liepa says:
      7 metai ago

      Puikus straipsnis. Iš komentarų aiškiai matėsi kieno kokios vertybės: pas ką pirmoje vietoje Lietuva ir lietuviai (besąlygiškai), o pas ką – pirmoje vietoje globalizmas. Nieko nepadarysi – kiekvieno vertybės skiriasi, bet reikia viltis, kad tų, kuriems lietuvybė pirmoje vietoje, yra daugiau už tuos kuriems ji paskutinėje vietoje.

      Atsakyti
    54. dar as says:
      7 metai ago

      įdomu kaip skambėtų mūsų liaudies dainos apie baltaveides, geltonkases lietuvaites iš tokios juodos “lietuvaitės” lūpų. Kažin ar jinai pati jaustųsi savo vietoje lietuvių liaudies dainas dainuodama. O gal jau mūsų liaudies dainos uždraustos kaip rasistinės?

      Atsakyti
      • Tvankstas says:
        7 metai ago

        Tai Otello tada turi būti tik afrodainininkas ?
        Kad dėl progresyvaus liberastizmo siautėjimo bus uždrausta dainuoti apie “sesę geltonkasę” – tik laiko klausimas, bus galima apie “omo geltonkasa”, tikėtina.

        Atsakyti
    55. Skalvis says:
      7 metai ago

      O tarybinis internacionalizmas buvo gerai ? Tada galėjot isivaizduot kokį rusą ar gruziną žaidžiantį Žalgiryje ? Kuo tarybinis tautų ir rasių jovalas buvo blogesnis ? Kodėl prieš jį Lietuva taip kovojo , o dabar stačia galva ?

      Atsakyti
      • lietuve says:
        7 metai ago

        priešinosi prievartinei sąjungai , dėl to ir kovojo . Dabar gi savanoriškai sutiko viską atiduoti.

        Atsakyti
    56. Tvankstas says:
      7 metai ago

      Mes kasdien matome požymius, kai visiškai nesiskaitoma su kažkurios šalies įprasta gyvensena, papročiais, įpročiais, kas yra represyvia tolerancija vietinių šabes-gojų (šikpuodžių nešiotojų per šabą) pastangomis įdiegiama.
      Pati penkiakampė žvaigždė rodo esant kastraciją, nesugebėjimą pratęsti giminės, todėl homunistai gali siautėti nežabotai, gindami savo vienadienius tikslus amžinybėje, išlieti savo žmogėdriškumą nevaržydamiesi ir žodžiais, ir veiksmais.
      Visokio plauko iškrypėliai liberastai jau viešai kalba apie incesto, zoofilijos, nekrofilijos įteisinimą (skaitykite Švedijos ir Danijos liberalų pasisakymus), feministės tiesiog neriasi iš kailio kviesdamos berniukus-žaisliukus, juk nereikės trenktis į kokį Aiguptą kaip Marijai Aušrinei, kuriuos neskaičiuodamos galės apsimokėti ir apturėti, telieka palinkėti, kad jų bent širdis suėstų jų baksnoriai per drėgnas skyles, trumpai – visokio plauko ištvirkėliai ir iškrypėliai vaizduoja savo šiknos vargus kaip pasaulio centrą ir esmę, nuo ryto iki vakaro klykaudami savoje MIP amžinuoju savo ratu : cirkas, viešnamis, apmaudas.
      Galima būtų vardinti labai ilgai, kaip griaunama padorumas ir šeima, su G. Orwell ‘1984’ aprašyta neapykanta, kurią išsigimėliams sukelia skaistumas ir padorumas, lyg koridos buliui raudona skraistė.
      Žmonės, ginkime Euriką Masytę, atskleidusią tik mažą dalelytę tos neapykantos lietuvių tautai ir Lietuvai, kuri buvo išreikšta globalistų susitikime, panaudojant netgi mergaitę, kuri tikrai nepajėgi suvokti dėdžių ir tetų tikslų, ginkime tiesą atskleidusį M. Kundrotą nuo užsipuolimų, ginkime vieni kitus dėl lietuvių tautos, lietuvių kalbos ir Lietuvos išlikimo, ginkime kasdien nenuleisdami rankų ir neprarasdami dvasios stiprybės, išlaikydami viltį lyg savastį – ČIA LIETUVA.

      Atsakyti
      • ŽEMAITIS says:
        7 metai ago

        Jūs nesveikas. Iškrypęs ligonis – tik tiek…

        Atsakyti
        • Tvankstas says:
          7 metai ago

          Išrengtas iki paskutinio tarpkojo plauko tik tiek tegali žmogus išstenėti. Ačiū už prisipažinimą.

          Atsakyti
          • Kęstutis says:
            7 metai ago

            Liberastam visi ligoniai, tik jie vieni “sveiki”… Čia ir žemaitis užsiima “gydymais”, atseit įtakoja, mėgina keisti žmonių įsitikinimus, ale kaip bukai…

            Atsakyti
    57. Tvankstas says:
      7 metai ago

      Daug įdomių dalykų apie globalizaciją yra aprašyta dr. Algimanto Lebionkos bloge – gal pradžioje kiek šokiruos, bet greitai suprasite – aprašoma TIESA.

      Atsakyti
    58. Danutė says:
      7 metai ago

      Taip, pritariu Tvankistui.Visomis išgalėmis turime ginti LIETUVIO tapatybę. Apginkime gerb.E.Masytę, kuri nepabijojo išsakyti daugelio tikrų , Lietuvą ir jos tradicijas mylinčių ir gerbenčių piliečių.Ačiū, Tau, ERIKA…

      Atsakyti
    59. Skalvis says:
      7 metai ago

      Na, šiaip ar taip, taip blogai, kaip buvo po Lietuvos krikšto prasidėjusi tautos judizacija, dar nėra. Po Radvilų neliko nė vieno laisvo lietuvio. Visi tapo svetimo pono nuosavybe. Juos galėjo parduoti, privartauti, mušti, užmuštas – pono nuosavybė, visiška laisvė. Paskui ponai keitėsi, bet tauta ( paprasti žmonės ) visada buvo ujami ir gujami. Ponai statėsi dvarus ir bažnyčias, kuo dabartiniai ponai labai didžiuojasi, nesusimastydami, kiek tai kainavo tautai. Tai kodėl tik Lietuvos rusifikacija smerkiama, o judizacija ir islamizacija aukštinamos ?

      Atsakyti
    60. Eurika says:
      5 metai ago

      Brangieji, dar kartą ačiū.

      Atsakyti
      • Eurika says:
        5 metai ago

        Dėkoju už gilesnį supratimą.

        Atsakyti
    61. Dievas says:
      3 metai ago

      sitas durnas kondratjevas net nesuprato kad tai daroma tycia nes nuspresta sunaikinti baltaja rase dar pries abu pasaulinius karus, o butent antrasis pasaulinis karas ir buvo BALTOSIOS RASES GENOCIDO karas. dar europos sajungos kurejai 1925 metais aprase kad ta sajunga bus vienos pusiau negru pusiau mongolu rases ir jokiu MELYNU akiu ne su ziburiu nerasi joje, link to ir einama, nes pasauli valdantiems globalistams banditams MELYNOS akys yra kaip jauciui raudonas skuduras

      Atsakyti
    62. Rimgaudas says:
      3 metai ago

      1410 m. Žalgirio mūšio metu planetoje gyveno vos 425 milijonai žmonių, o dabar žmonių skaičius planetoje išaugo iki beveik 8 milijardų. Kaip, tokioms aplinkybėms esant, išsaugoti Popiežiaus rekomenduojamus tapatybę, tautiškumą ir kiekvieno identitetą? “Žemaičiu” pasirašantis pilietis rašo, kad lietuvių žmones atvyko iš įvairiausių kraštų. Pavyzdžiui, Šiaurės Vokietija – iškart po ledynmečio, pridurdamas, jog tautinio genetinio kodo mes, lietuviai, neturim iš viso.. Tai klaidina, kadangi genetikas Vaidutis Kučinskas, remdamasis tyrimais sako, kad skandinavai, estai, latviai ir lietuviai – visi esame to pačio genetinio branduolio žmones.
      Ir tai nenuostabu, kadangi ledynmetis, prieš 25 tūkst. m. eidamas nuo Skandinavijos kalnų per Baltijos jūrą pietryčių kryptimi beveik iki pat Gardino (žr. gimnazijos vadovėlį) mus, Europos žemyno autochtonus, nustūmė gyventi į gana gyvybingą miškatundrę. Kita vertus, dalis mūsų bendruomenių nuo šalčio sutelktai pasitraukė toli į atvėsusią Afriką ir, atšilus orams, prie Baltijos grįžo atgal. Tas pat, matyt, atsitiko su skandinavais, estais ir latviais. Istorinė germanų mitologija kildina save iš skandinavų. Vokiečiams, pavyzdžiui, nėra suprantamas terminas “indoeuropietis”, pokalbiuose jie tai patikslina žodžiu “skandinavas”.
      Kaip saugoti Popiežiaus propaguojamą tautinį identitetą – amžinas uždavinys išlikimui. Tačiau aišku, kad, sėdėdamas kitataučių apgultuose apkasuose savo tapatybės ir tautinio identiteto neišsaugosi – reikalingi politiniai kontrpuolimai viduje ir visomis sienų, išskyrus latvius, kryptimis.

      Atsakyti
      • Žemyna says:
        3 metai ago

        Ačiū!

        Atsakyti
      • Pajūrietis says:
        3 metai ago

        Norite sužinoti, kokios popiežiaus nuostatos dėl daugiakultūriškumo, migrantų priglaudimo? Lankykitės Vatikano interneto svetainėje vatikannews va. Ten rasite tikras, neiškraipytas žinias. Sėkmės.

        Atsakyti
    63. T0mas J. says:
      3 metai ago

      Rasė yra ne prietaras, o realus objektyvus požymis. Neigti tai yra kvaila.

      Atsakyti

    Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

    El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

    Naujienos

    Kęstutis Budrys
    Lietuvoje

    Aptartos priemonės Rusijos šešėliniam laivynui užkardyti

    2025 05 16
    Hibridinių parkų statybos pradžia
    Energetika

    Pasvalio rajone – trijų saulės ir vėjo hibridinių parkų statybos

    2025 05 16
    Elektros kaupimo įrenginiai
    Energetika

    Kodėl verta įsirengti elektros energijos kaupiklius?

    2025 05 16
    Elektroniniai ryšiai, 5G | pixabay.com nuotr.
    Gamta ir žmogus

    Netrukus Lietuvoje bus visiškai išjungtas 3G ryšys

    2025 05 16
    Prieštankinės raketos
    Lietuvoje

    Kariuomenė išbandė naująsias prieštankines raketas

    2025 05 16
    Pinigai, monetos
    Lietuvoje

    Trys dažniausi klausimai įsigaliojus kainų apvalinimui

    2025 05 16
    Zigmas Vaišvila | Alkas.lt nuotr.
    Pilietinė visuomenė

    Signataras Z. Vaišvila reikalauja VRK veiklos skaidrumo ir teisingumo

    2025 05 16
    Lietuva Kanų kino šventėje 2021 | rengėjų nuotr.
    Kultūra

    Kanų kino šventė: žvilgsnis į pagrindinę dienotvarkę ir stiprus lietuvių prisistatymas

    2025 05 16

    SKAITYTOJŲ PASTABOS

    • Saulės Vilna apie G. Skamaročius. Kaip Deivės Mildos ir meilės vardas atlaikė nutautinimus kaimyninėse šalyse
    • Kalta - užmiršau apie D. Kuolys. Nusiginklavimas (II)
    • +++ apie Signataras Z. Vaišvila reikalauja VRK veiklos skaidrumo ir teisingumo
    • Maryte Draugeliene apie Signataras Z. Vaišvila reikalauja VRK veiklos skaidrumo ir teisingumo

    NAUJAUSI STRAIPSNIAI

    • Aptartos priemonės Rusijos šešėliniam laivynui užkardyti
    • Pasvalio rajone – trijų saulės ir vėjo hibridinių parkų statybos
    • Kodėl verta įsirengti elektros energijos kaupiklius?
    • Netrukus Lietuvoje bus visiškai išjungtas 3G ryšys
    Lininės rankinės Lininės rankinės Lininės rankinės

    Kiti Straipsniai

    „TikTok“ | pixabay.com nuotr.

    ES bręsta iniciatyva vaikams uždrausti naudotis „TikTok“ ir „Instagram“

    2025 05 15
    Išmoka | pixabay.com nuotr.

    Tėvų pareigos nevykdymas „Sodrai“ kainuoja apie 20 mln. per metus

    2025 05 15
    Kaip padėti vaikams, jaučiantiems nerimą?

    Kaip padėti vaikams, jaučiantiems nerimą?

    2025 05 10
    Vaikai | Alkas.lt, A.Sartanavičiaus nuotr.

    Kauno moksleiviai kviečiami vasaroti turiningai

    2025 05 09
    Šeima | pixabay.com, s05prodpresidente nuotr.

    A. Murauskas. Kai valstybė pasitiki šeima – laimi visa tauta

    2025 05 08
    Vaikai | pixabay.com, Mimzy nuotr.

    Vasaros stovyklos laukia daugiau nei 14 000 mažųjų vilniečių

    2025 05 07
    Marius Kundrotas

    M. Kundrotas. Ar prigimtinės teisės dar turi prasmės?

    2025 05 07
    Juozas Dapšauskas

    J. Dapšauskas. Ar popiežius paragins Lietuvoje Bažnyčią atsisakyti privilegijų?

    2025 05 06
    Donaldas Trampas Romos popieiaus rūbais

    D. Trampas pašiurpino katalikus: paskelbė savo atvaizdą popiežiaus rūbais

    2025 05 04
    Alergijos ir vaikų patalynė

    Alergijos ir vaikų patalynė: kaip išvengti dulkių erkučių ir kitų alergenų?

    2025 05 01

    Skaitytojų nuomonės:

    • Saulės Vilna apie G. Skamaročius. Kaip Deivės Mildos ir meilės vardas atlaikė nutautinimus kaimyninėse šalyse
    • Kalta - užmiršau apie D. Kuolys. Nusiginklavimas (II)
    • +++ apie Signataras Z. Vaišvila reikalauja VRK veiklos skaidrumo ir teisingumo
    • Maryte Draugeliene apie Signataras Z. Vaišvila reikalauja VRK veiklos skaidrumo ir teisingumo
    • ŽR: Istorinės paralelės apie D. Kuolys. Nusiginklavimas (II)
     
     
     
     
     
    Kitas straipsnis
    Žemės ūkio ministerija siūlo leisti sumedžioti du kartus daugiau vilkų

    Žemės ūkio ministerija siūlo leisti sumedžioti du kartus daugiau vilkų

    Sekite mus Feisbuke

    Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
    Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
    Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
     Pradžia

    Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

    Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

     fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | lėktuvų bilietai

     

    © 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

    • Saulės arkliukai
    • Renginiai
    • Reklama
    • Turinys
    • Apie Alkas.lt
    • Paremkite Alką
    No Result
    View All Result
    • Naujienos
      • Lietuvoje
      • Baltų žemėse
      • Užsienyje
    • Nuomonių ratas
      • Lietuvos kelias
      • Lietuvos kūrėjai
      • Sekmadienio sakmė
      • Akiračiai
      • Lietuvos repolonizacijai – ne!
      • Moksleivių mintys
    • Kultūra
      • Etninė kultūra
      • Mes baltai
      • Kalba
      • Religija
      • Istorija
      • Kultūros paveldas
      • Menas
      • Architektūra
      • Literatūra
      • Kultūros politika
      • Šventės
    • Visuomenė
      • Pilietinė visuomenė
      • Politika ir ekonomika
      • Švietimas
      • Žmonės
      • Užsienio lietuviai
      • Ukrainos balsas
      • Žiniasklaida
      • Laiškai Alkui
      • Pareiškimai
    • Gamta ir žmogus
      • Gamta ir ekologija
      • Šventvietės
      • Energetika
      • Sveikata
      • Psichologija
      • Kelionės
      • Kylam
      • Įvairenybės
    • Mokslas
      • Mokslo naujienos
      • Technika ir technologijos
      • Astronomija ir kosmonautika
      • Mokslo darbai
    • Skaitiniai
      • Žinyčia
      • Lituanistikos klasika
      • Prieškario skaitiniai
      • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
      • Grožinė kūryba
    • Visi rašiniai