Ketvirtadienis, 3 liepos, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Nuomonių ratas Lietuvos kelias

R. Navickas. Gal neverta perlenkti lazdos? Nes įkyriai brukamas daiktas greit pradeda lysti per gerklę ir tampa atstūmimo ir net pašaipų objektu

Raimondas Navickas (Blogeris Zeppelinus), www.facebook.com/blogeris.zeppelinus
2016-09-12 13:18:28
79
Blogeris Zeppelinus

Blogeris ZeppelinusUž dvidešimt dviejų dienų, rugsėjo 23-čią minėsime skaudžią datą – Lietuvos žydų genocido atminimo dieną. Tai specialiai tam tragiškam istoriniam įvykiui skirta diena, kuri bus pažymėta tiek aukščiausio lygio oficialiais renginiais, tiek gausiais spaudos straipsniais, tiek neformaliais lokaliniais minėjimais bei internautų flešmobais, vardų skaitymais ir eitynėmis.

Ši liūdna rudens diena mums primena apie Vilniaus geto likvidavimą, nutikusį 1943 m., kuomet kraštą okupavusių Vokietijos nacistų buvo nužudyti arba į koncentracijos stovyklas išvežti paskutinieji žydų tautybės Vilniaus gyventojai.

Nuo tos dienos oficialiai Lietuvoje žydų nebeliko, tik nedidelė dalis slapstėsi lietuvių, lenkų, rusų ir kt. šeimose.

Žinoma, labiau kosmopolitiškai nusiteikę piliečiai ir žiniasklaidos mieliau yra linkę minėti Tarptautinę Holokausto aukų atminimo dieną – sausio 27 d. Šią dieną 1945 metais į Vakarus besiritanti sovietų armija užėmė Lenkijos teritoriją, kurioje buvo Aušvico (Osvencimo) koncentracijos stovykla su joje likusia kalinių dalimi.

Paprastai Lietuvoje pažymimos abi Holokausto aukų atminimo dienos – tiek tarptautinė, tiek lietuviška. Nes visi suprantame, jog pagarbos nekaltai žuvusiems taikiems žmonėms nebus per daug.

Tačiau tai, kas vyksta mūsų viešojoje erdvėje šiais metais, kitaip, nei lazdos perlenkimu, įvardinti sunku. Visą pavasarį, vasarą – ir štai rudenį – praktiškai nėra savaitės, kad spauda nebūtų nusėta demonstratyviai raudančių ir ūbaujančiais balsais už „visą tautą“ atgailaujančių viešųjų intelektualų tekstais.

Iš per kraštus besiliejančių emocijų ir putniais žandais riedančių ašarų gali pasirodyti, kad tų tekstų autoriai visiškai netikėtai, staiga tragiškai prarado artimiausius savo gimines. Kaip minimum – nuosavus vaikus ar brolius bei seseris. Ir nutiko tai vos ne straipsnio rašymo išvakarėse.

Tačiau pasigilinus į teksto turinį paaiškėja, jog ašarojama dėl… istorinių įvykių. Tragiškų, skaudžių, bet nutikusių tuomet, kai daugumos tų rašytojų net tėvai nebuvo gimę.
Pasaulio ir Europos istorija kupina tragedijų, karų, marų, badmečių ir didesnio ar mažesnio masto masinių žudynių. Skaudžius istorijos puslapius reikia žinoti, jų aukas būtina deramai pagerbti, o kaltininkus – moraliai pasmerkti.

Bet kam reikia aktualizuoti seniai nurimusį istorinių tragedijų skausmą, plėšyti ir trinti druską į seniai užgijusias žaizdas ir kurstyti naujųjų kartų emocijas?

Koks tų veiksmų tikslas?

Įdiegti jaunosioms lietuvių kartoms kaltės jausmą dėl tragedijos, nutikusios, kuomet net jų seneliai nebuvo gimę? Įpratinti juos labiau gedėti dėl XX a. I pusės vienos tautybės nekaltų aukų labiau, nei dėl amžininkus ar tautiečius ištikusių tragedijų? Pasitarnauti Lietuvą numelžti pasiryžusiems Holokausto industrijos komivojažieriams? Vertas atskiro aptarimo aspektas.

Gamta taip surėdė, jog laikui bėgant žmogaus skausmas dėl artimo žmogaus netekties aprimsta. Pažįstu žmones, netekusius savo vaikų. Galime tik įsivaizduoti, ką jie jautė po tokios tragedijos.

Bet praeina keli metai – ir tie žmonės gyvena toliau, nevaikšto likusį gyvenimą juodai pasirėdę, kasdien nesidrasko plaukų ir nelieja ašarų, palikdami skaudžias emocijas tam tikroms datoms.

Tuo tarpu su lietuviškaisiais Holokausto kulto adeptais – visiškai priešinga istorija. Kuo toliau į praeitį grimzta šis tragiškas istorinis įvykis, tuo labiau jiems skauda, tuo gailesnes ašaras jie lieja, tuo garsiau rauda ir tuo demonstratyviau atgailauja bei gailestauja. Kas, atvirai sakant, iš šalies žvelgiant kelia nuostabą.

Juk kalbama apie žiloje senovėje tragiškai žuvusius jiems visiškai svetimus žmones, kurių net tų raudotojų tėvai nėra nei matę, nei pažinoję. O jie ašaringai rauda ir pasikūkčiodami pasakoja taip, lyg būtų asmeniškai tuos žmones žinoję ir turėję su jais itin artimus ryšius?

Gal visgi derėtų nutraukti tuos emocijų kurstymo fontanus ir senų seniausiai nutikusius tragiškus istorinius įvykius minėti taip, kaip ir dera civilizuotoje Vakarų šalyje: oriai, atitinkamomis datomis, su deramais pagerbimo ritualais ir be tų isteriškų raudų, svogūninių ašarų upelių bei neadekvačių atgailų nežinia už ką?

Juolab, kad kiekvienas psichologas jums pasakys, jog perdėm dažnai aktualizuojama ir pernelyg įkyriai brukama istorinė tragedija žmogaus sąmonėje nuvertėja, subanalėja ir nebekelia jokių emocijų. Nebent piktą pašaipą ir juodą sarkazmą a la Ramanausko-Greitai pastarųjų metų publicistika.

Holokaustas – skaudus istorinis įvykis ir jo aukų atmintis nenusipelno tokio likimo.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. R. Navickas. Nusišypsokite – mus tyrinėja! Blogeriai laboratorinių žiurkių vaidmenyje
  2. R. Navickas. Lenkijoje valstybės istorijos šmeižikai bus baudžiami!
  3. R. Navickas. Autopramonės neturime – bene iš autodilerių ir lizingo bendrovių paramėlę gavo?
  4. R. Navickas. Europos standartai pavardžių rašyme. Iliustracija – kaip tai atrodo Lenkijoje
  5. R. Navickas. Pabėgėliai ir vėl pabėgo. Šį kartą iš Lietuvos, kur juos globojo asmeniškai P. Auštrevičius
  6. R. Navickas. Smagus arabiškas „žaidimas“ Tacharruš jau Europoje. Taip vadinamas kolektyvinis moterų prievartavimas viešose vietose
  7. R. Navickas. Nenugalimieji Somalio piratai – dar pamenate tokius? O juk irgi buvo „neišsprendžiama“ problema
  8. R. Navickas. Kodėl Lietuva turi rūpintis pabėgėliais iš musulmoniškų Artimųjų Rytų? Argi tai ne jų turtingų kaimynų pareiga?
  9. R. Navickas. Dabar Barnevarnet aiškinsis – ar nebus skandalo aukščiausiu lygiu? Lietuviams naujoji tvarka vargu padės
  10. Blogeris Zeppelinus. Kas kursto tautinę nesantaiką? LŽB pareiškime Antifa Lietuva „nuopelnai“ priskirti LTJS
  11. V. Sinica. Želigovskio šmėklos pamokos
  12. A. Zolubas. Kaltinimai – iš klastočių
  13. G. Songaila. Negi sutiksime su EŽTT sprendimu dėl partizanų naikinimo?
  14. LGGRC skelbs, kas Lietuvoje prisidėjo prie Holokausto
  15. E. Šiugžda. Smagus gyvenimas

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pasirinkite kategoriją

    Pastabos 79

    1. tikras lietuvis says:
      9 metai ago

      Visų pirma jokio holokausto nebuvo, nes holokaustas – visiškas sunaikinimas, ko nebuvo.
      O genocidų atvejų – vienokių ar kitokių – buvo visose šalyse ir visais laikais.
      Nuolatinis šio genocido kaišiojimas lietuviams po nosim yra ne kas kita kaip vėžio varymas.
      Todėl tam turi būti užkirstas kelias: mirusiuosius pagerbiame per mirusiųjų dieną, o dažnas tokių dalykų kartojimas yra mirties kultūros propaganda.
      Privalome teigti gyvenimą, o ne mirtį.

      Atsakyti
      • Juozas says:
        9 metai ago

        tai – Tamstos nuomonė. Bet, kai reikės – suchorių Tau cypėn nežadu. O tikrai reikės. Pats džiovinkis.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          9 metai ago

          O tu, pasirodo, esi žydas? 🙂
          Tuomet pasiskaityk apie žodžio žydas reikšmes http://www.lkz.lt/startas.htm įrašyti žodį žydas :
          Žỹdas nevogs, ale nusuks
          snarglys, liūlys
          vogis
          atbulìnis žỹdas apie žmogų, kuris viską daro priešingai
          tìkras žỹdas apie įkyrų žmogų
          žỹdo dūšià
          žỹdą grãjyti
          žỹdą (pa)kárti (kir̃sti
          žỹdo kárvė Kt netinkamo elgesio mergina.
          žỹdo ką́sniais
          žỹdas leñda [į akìs]
          žỹdo málkas pjáusto
          žỹdo paũkštis niekas
          žỹdų peklà
          žỹdų plemetè gìmęs apie įnoringą, išrankų žmogų
          žỹdo tur̃gus didelis triukšmas
          žỹdo ùtėlės
          žydùs vežióti snauduliuoti
          žỹdo vỹšnė.
          Galima jų pateikti kur kas daugiau.
          Sėkmės besišviečiant. 🙂

          Atsakyti
          • Juozas says:
            9 metai ago

            Tai kad nieko čia negirdėto. Vien banalybės. Net ne savo, išprotautos.
            Jau geriau anekdotą kokį naujesnį būtu, parašęs.

            Arba seną – apie моржы ar voverės nušovimą…

            Atsakyti
            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Tiesa nepatinka? 🙂

    2. AAA says:
      9 metai ago

      Na taip, pvz., Kaune pastatyta Dolskio skulptūra, o Šabaniauskui – net nemąstoma. Daug kur taip – labiau gerbiame ir garbiname svetimtaučius:(

      Atsakyti
    3. Rimgaudas says:
      9 metai ago

      Pritariu autoriui. Esmė ta pati: užėjo Stalinas – jo dėka ir verčiant rusams, vyko priverstinis lietuvos piliečių, įskaitant įvairias tautybes genocidas už tai, kad nebuvo pripažįstama naujoji ideologija; užėjo Hitleris ir, verčiant vokiečiams, vyko priverstinis lietuvos piliečių, įskaitant įvairias tautybes, genocidas už tai, kad nebuvo prpažįstama hitlerinė ideologija. Ir turime už tai ir už tai muštis į krūtinę ir vis atsiprašinėti gal baikime vieną kartą ir pradėkime žiūrėti į priwekį.

      Atsakyti
      • Dronas says:
        9 metai ago

        O pries tai, abu labu, buvo dideli sajungininkai ir draugeliai, kurie kartu plese europa. tik paskui, kai hitleris suprato, jog stalinas ji anksciau ar veliau nudobs (islikti turi vienas! :)), uzpuole tarybu sajunga.

        Atsakyti
    4. As says:
      9 metai ago

      PRITARIU AUTORIUI 100 PROC. IR AS ASMENISHKAI PATS ITIN STEBEJAUSI KAS CIA SHIEMET VYKSTA.
      PIUS VIS ATSIRANDA NAUJU ZYDU GELBETOJU. TURBUT LIETUVOJ AS VIENNTELIS NEAPDOVANOTAS DEL ZYDU GELBEJIMO.

      Atsakyti
    5. S says:
      9 metai ago

      Mums reikia tokio įstatymo, kaip Lenkijoj, kad už “holohaukso” lipdymą Lietuvai tokiems veikėjams grėstų kalėjimas.

      Atsakyti
      • jo says:
        9 metai ago

        Akivaizdu, Lietuvai, lietuvių tautai stengiamasi primesti kaltę už Vokietijos Reicho vykdytą politiką (beje, visur, kur okupavo, ne tik Lietuvoje), nors Lietuvos valstybė net Vokietijos sąjungininkė nebuvo. Tokios pastangos labai gerai sutampa su Kremliaus antilietuviška propaganda, lietuvių pasipriešinimą sovietams visada vadinusia fašizmu ir tarnavimu hitlerininkams. Nėra kaip tikėtis, kad priimtų įstatymą draudžiantį Lietuvą tapatinti su „holokausku“, nes, atrodo, šitie patys veikėjai bliaunantys viešojoje erdvėje Lietuvoje ir įstatymų priėmimą valdo.

        Atsakyti
    6. Juozas says:
      9 metai ago

      “Juk kalbama apie žiloje senovėje tragiškai žuvusius jiems visiškai svetimus žmones…” – ne tokia jau žila senovė 1943 metai. Ne tokie tie visiškai svetimi žmonės – juk anot kažkokio šmaikštuolio – kiekvienas lietuvis turėjo po savo žydelį.

      Lietuvos respublikos Prezidentas knesete atsiprašė už tai, kad buvo išgamų, tų – šaudžiusių. Reiktų juos įvardyti. Gal net – išvardyti.
      Laiko turėjome pakankamai, ketvirtį amžiaus.

      Atsakyti
      • Pikc says:
        9 metai ago

        Pirma, ar tikrai žydai buvo savi? Kuo tas savumas pasireiškė? Antra, ar žydai lietuvių atsiprašė už tai, kad buvo išgamų, žudžiusių, kankinusių ir trėmusių lietuvius bolševikų okupacijos metais? O juk tai buvo PRIEŠ tą t.v. holokaustą.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          9 metai ago

          Jei būtų norėję būti savi, tai būtų integravęsi, o ne kūrę miestus mieste (štetlus 19 oje Lietuvos miestų).

          Atsakyti
          • Juozas says:
            9 metai ago

            Jų prieškario Lietuvoj buvo 8,59 procento nuo 2,925 milijono gyventojų. Tai – pirmosios LR piliečiai. Todėl – savi. Patinka tai kam ar ne. Savi.

            O savų būna visokių. Ir gerų, ir nelabai gerų. Net visiškai blogų. Kvailų irgi.

            NKVDistų žydų buvo tikrai daugiau nei NKVDistų lietuvių.

            Betgi netgi “mūsiškis” Feliks Edmundovič nešaudė lietuvių vien todėl, kad jie lietuviai.
            O tarp jo “firmos” – ČK, OGPU, NKVD – milijonų sušaudytųjų lietuvių buvo tikrai ne vienas tūkstantis.

            Žydus gi šaudė vien dėl to, kad jie žydai. Nesvarbu tai, vaikai ar seniai nukriošę.

            Atsakyti
            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Karo laike Lietuvos valstybės seniai nebebuvo, todėl ir jokių Lietuvos piliečių nebuvo.
              Ne savi.

            • Pikc says:
              9 metai ago

              Hmm… Aš apie “savumą” sprendžiu pagal elgesį (pvz. ar JIE laikė save savais? Kaip jie elgėsi sovietų okupacijos metu? Kaip jie elgėsi su lietuviais?), o ne pagal procentą. Tamstos logika vadovaujantis, koloradiniai Latvijos rusai yra latviams netgi labai “savi” (“Patinka tai kam ar ne”) – nes juk jų didelis procentas ten. Ypač tas “savumas” per visokias gegužės 9 išryškėja. O jei rusai užpultų, tai tie “savi” išvis atsiskleistų “visu gražumu”. Kaip atsiskleidė “savi” žydai. 😉

            • Juozas says:
              9 metai ago

              Pirmojoje LR už antivalstybinę, taigi – antilietuvišką veiklą nuteistas ir sušaudytas žydas Greifenbergeris.

              Tie samprotavimai apie Latvijos rusus ar latvius ne prie ko. Galima taip nueiti iki latvių šaulių, saugojusių Leniną etc

              Lietuvoje virš 200000 žydų sunaikino ne Valstybė, ne lietuvių tauta, o keli tūkstančiai niekadėjų, išgamų ir niekšų.

              Patinka kam tai ar ne – tarp jų buvo ir lietuvių.

            • Pikc says:
              9 metai ago

              1. Latvijos rusai “į temą”, jei vadovaujamės logika – “jeigu daug – reiškia, savi”. Jie ž ouikus tokios logikos ydingumo pavyzdys.
              2. “Lietuvoje virš 200000 žydų sunaikino ne Valstybė, ne lietuvių tauta” – bet kaltinama BŪTENT tauta ir valstybė – apie ką ir rašo straipsnio autorius.
              3. “Patinka kam tai ar ne – tarp jų buvo ir lietuvių.” – ir žydų. Bet kaltinami TIK lietuviai.
              Bet mūsų ginčo objektas vis dėlto buvo žydų kaip “savų” samprata. Aš lieku tos pačios nuomonės: kad tam tikrą grupę laikytume savais, ji a) SAVE turi laikyti savais ir b) turi elgtis kaip savi. Grupės gausumas nėra svarbu. Ar Tamsta tokiam požiūriui prieštaraujate?

            • Kęstutis says:
              9 metai ago

              Šiame ginče geras pvz. Lietuvos totoriai. Juos tai tikrai galime laikyti savais… O žydų buvo ir savų ir ne savų. Dar nesuskaičiavau kurių daugiau ;)…

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Žydas pagal sąvoką yra blogietis.
              Judėjai ar jehudimai gali būti ir geri žmonės.

            • Juozas says:
              9 metai ago

              Tik Pikč:
              1. Veik 9 procentai – tai DAUG
              2.Todėl ir kaltina, kad II LR neatsiriboja nuo žydšaudžių – vienareikšmiškai ir nepaisant jokių VĖLESNIŲ nuopelnų.
              3. Tad išvardykime – atrasime ir rusų, lenkų ir net …žydų.

              SAVI -tai bendrapiliečiai Smetoniškoje Lietuvoje.
              Visų tautybių. Visų. VISŲ.

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Meluoji:
              1. žydšaudčiai buvo n kartų pasmerkti;
              2. bendrapiliečiai smetoniškoje, t.y. neteisėtoje kaip nurodė tikrieji partizanai, seniai nebesant net tos valstybės, todėl jokie nebe piliečiai.

    7. Apuokiukas says:
      9 metai ago

      O kas prisimins kitus – anksčiau vykusius genocidus: 1) kai Jahvė, ,,ėmęsis gailėtis sukūręs žmogų“ ( ir tuo pačiu atsiskleidęs kaip netobulas kūrėjas ), beveik visą žmoniją nuskandino per tvaną?; 2) kai Jahvė – iš esmės savo malonumui – suorganizavo egiptiečių pirmagimių genocidą, o prie jo prisidėjo patys žydai, tepliodami savo namų duris avies krauju?; 3) kai žydai po 40 metų – iš esmės karinių mokymų dykumoje – atsibastę į svetimą žemę, vykdė komandas – ,,užėmus miestą – išžudyti visus gyventojus“?..

      Atsakyti
      • Juozas says:
        9 metai ago

        VISIŠKAS brieeedas. Visiškas, net – nepatogu klausti- iš kur parašyta tai…

        Atsakyti
        • Apuokiukas says:
          9 metai ago

          Būtum skaitęs Bibliją, nekiltų klausimas, kur tai parašyta.

          Atsakyti
          • Juozas says:
            9 metai ago

            klausiau ne KUR, o IŠ kur parašyta.

            Atsakyti
            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Nesiteisink – čia pasiteisinimai negalioja.

            • LosAngeles says:
              9 metai ago

              Klausiate IS kur?? Biblija, reiskia is Sventos Dvasios… 🙂

            • Juozas says:
              9 metai ago

              🙂

    8. tikras lietuvis says:
      9 metai ago

      Žodis žydas pas mus atėjo iš Rasiejos su neigiama prasme:
      В 1787 году при посещении Екатериной II города Шклов во время поездки на юг по протекции князя Потёмкина ею был принят Иошуа Цейтлин с прошением от шкловских иудеев о прекращении употребления в официальных документах унизительного для них слова «жиды».
      https://ru.wikipedia.org/wiki/Жид
      Tokie kaip Juozas (IP adresas: 5.20.165.199) patvirtina, kad, ko gero, ne be reikalo prisiėmėm tokį žodį – buvo tokių ir yra jų.

      Atsakyti
    9. tikras lietuvis says:
      9 metai ago

      Žodis žydas pas mus atėjo iš Rasiejos su neigiama prasme:
      В 1787 m. Jekaterinos II Šklovo m. judėjai raštu prašė jų nevadinti negražiu žodžiu – žydais:
      https://ru.wikipedia.org/wiki/Жид
      Tokie kaip Juozas (IP adresas: 5.20.165.199) patvirtina, kad, ko gero, ne be reikalo prisiėmėm tokį žodį – buvo tokių ir yra jų.

      Atsakyti
      • Juozas says:
        9 metai ago

        ?????

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          9 metai ago

          Neapsimetinėk niekuo dėtu – pradėk skaityti savo komentarus nuo pirmo, kada nei iš šio, nei iš to pradėjai dantis rodyti.
          Todėl ir gavai tokį įvertinimą.
          Turint omenyje tai, kad labai dažnai giedi maskolių giesmes, tai čia dar per švelniai esi apibūdintas.

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            9 metai ago

            P.S.
            ir lietuvių kalbos pasimokyk:
            cukõrius (dial.) sm. (2) džiūvėsis
            http://www.lkz.lt/startas.htm įrašyti žodį cukorius.

            Atsakyti
    10. Kaunietis says:
      9 metai ago

      Senovės Romos teisininkai, nesisekant išnarplioti kokią nors painią bylą, visada keldavo klausimą: “Cui prodest?” (lot. – kam tai naudinga). Taigi, “holokaustiškų trimitų kasmetinis triūbijimas” ir lietuvių tautos “darymas” žydšaudžių tauta, kam jis naudingas?!

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        9 metai ago

        Lietuvos priešams.

        Atsakyti
      • LosAngeles says:
        9 metai ago

        Tam kas is to gyvena. Ir nemanau kad jis priesas, paprasciausiai jis is to gyvena, tarp kitko, laabai gerai ir sociai gyvena. O juk gero gyvenimo atsisakyti kas panores??? Vokietijos melzimas poreikiu panasu jau netenkina. Vat ir reikia nauju ‘karvyciu’

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          9 metai ago

          Visi, kurie kenkia Lietuvai, yra jos priešai.
          Net jei jie būtų tik paprasčiausi parazitai.

          Atsakyti
          • Kaunietis says:
            9 metai ago

            Visiškai pritariu “Tikram lietuviui” ir “Los Angeles”!!!

            Atsakyti
    11. Pikc says:
      9 metai ago

      Juozai, ten jau vietos nebeliko, tad atsakysiu čia. Taigi, papunkčiui:
      1. Grįžtam prie to paties – jei “daug” reiškia “savi”, tai ir koloradiniai rusai Latvijoje yra “savi” NEPRIKLAUSOMAI nuo jų pačių požiūrio ir elgesio. Mano akimis žiūrint, toks mąstymas yra klaidingas.
      2. Apie kokį “atsiribojimą” kalbame? Visi, kurių kaltė įrodyta, seniai pasmerkti ir nuteisti. Ar siūlote už gryną pinigą imti visokio plauko šmeižikų pezalus?
      3. Apie “lietuvius-žydšaudžius” kriuksinčių veikėjų NEDOMINA tiesa. Vokiečiams talkininkavę žydai yra žinomi – bet šitai faunai jie vis tiek yra “aukos”, mat, atseit, prievarta talkininkavo ir žudė kažkiek, kad daugiau išgelbėtų – vienžo, “če nesiskaito”. Na, o kai akivaizdžiai įrodoma, kad koks nors žydas žudė lietuvius, tai reakcijos svyruoja nuo “kaip drįstate – taigi halakaustas! Žydostrielaj! Antisemitaj!” iki “Ai, tai ten atskiri atvejai buvo, nesiskaito – ir apskritai, užtenka po tą praeitį kapstytis!”. 🙂
      4. Mes kalbame apie skirtingus dalykus – paso turėjimas NĖRA tas pats, kas buvimas savu. Įsivaizduokite Rusijos arba Lenkijos agresiją ir tomaševskinės jedinstvininkų šutvės elgesį tokiu atveju. O juk jie turi pasus – taigi “savi”, ar ne? 🙂

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        9 metai ago

        Be reikalo vargsti –
        tam Josifui (nei joks jis ne Juozas) visąlaik čia yra įrodinėjama, kad Žemė – ne čemodano formos, bet jie vis tiek tvirtina priešingai. 🙂

        Atsakyti
        • Juozas says:
          9 metai ago

          Pikc, kiekvienas turim savo nuomonę ir tai yra puiku.

          Būtų gerai, jei pasiskaitytum Pogrom w Jedwabnem.

          Ten rašoma
          – vokiečių inspiruotame pogrome žuvo 340 žydų, 300 iš jų sudeginti gyvi.
          – 1941 m. liepos 10 d. ryte iš aplinkinių kaimų susirinkę ir miestiečiai pradėjo varyti žydus į turgaus aikštę, ten juos mušė ir tyčiojosi. Miestelyje tuo metu buvo KELI vokiečių kareiviai, jie padėjo tuos žydus suvaryti …
          – apie 300 žydų suvarė į kluoną ir padegė. Buvo žinių, jog vokiečiai tai fotografavo, bet vėlesniuose tyrimuose tokių foto nerasta. Nustatyta, kad pogromą įvykdė apie 40 LENKŲ. 1949-50 metais buvo nubausta tik 10, 12 išteisinta. Karol Bardon nuteistas mirties bausme, bet gavo malonę ir liko kalėti.
          -2001.VII.10 , minint įvykių 60- metį Prezidentas Kvasnevskis atsiprašė savo ir “tų lenkų, kurių sąmonė tų baisių įvykių sukrėsta” vardu . Buvo už tai ir pagirtas ir negailestingai kritikuotas.

          Atsakyti
          • LosAngeles says:
            9 metai ago

            Neisizeiskite, bet pliurpiate niekus… Visiskai nesenas atvejis, t.y. garsioji nesenai isleista knyga. Virselio galineje puseje nuotrauka ne is Lietuvos, nors aiskinama kad surinkta archyvine medziaga????? Lietuvos archyvuose nuotrauka visai ne is Lietuvos? Pasiklausyklite:
            h t t p : / / a l k a s . l t /2016/04/10/pokalbiai-su-audriu-antanaiciu-ruta-vanagaite-pulinys-turejo-sprogti-video/
            Ir ka? Ogi nieko, net nesuabejojo autore savo ‘tiesa’. Nesvarbu kad ivykis ne is Lietuvos, bet Lietuva ir lietuvius apdergti ir parodyti kraugeriais pasaulio akyse tai netrukdo… 🙂 Siaip tai nejuokinga. Todel nereikia apie ‘..kiekvienas turim savo nuomonę ir tai yra puiku..’. Siuo klausimu- tai nera puiku. Tai atviras smeizimas, kuris pasirodo, jei stovi tam tikroje puseje, galimas. Ir jokios kalbos apie smeizta, zurnalistine etika, autoriaus moraline atsakomybe… Taigi, klausimas rimtas: kiek dar archyvuose tokiu nuotrauku ir ‘faktu’, kurie neaisku is kur ir neaisku apie ka, bet tai netrukdo ‘rasytojams, zurnalistams ir gaudytojams’ paskelbti kad tai butent is Lietuvos. Paziurekite kokie JIE!!!! Ar ne geda???
            Tai tema, is kurios daromas verslas. Stai ir viskas, ir visiems tokiems pavyrkautojams tikrai neblogai atsilyginama. Tragedija baisi, bet daryti is to pasipinigavima pasaulio mastu yra besarmatiska. Kazkas is kazkur kazka paeme ir jau ziurekite, kokie jie!!!
            Be pykcio ir su pagarba zuvusiems turetume visgi pasakyti STOP smeizikams ir pasipinigautojams

            Atsakyti
          • Pikc says:
            9 metai ago

            Gerb. Juozai, kuriam iš 4 mano komentare paminėtų punktų taikomas Jūsų atsakymas ir ką jis turėtų įrodyti?
            Dėl Tamstos pateikto įvykio – trumpa apžvalga atskleidė štai ką:
            Miestelis prieš tai buvo okupuotas sovietų. Žydai atvirai buvo sovietų pusėje, nemažai jų dalyvavo sovietų terore prieš vietinius lenkus. Prisipažinimai iš “nusikaltėlių” išgauti prievarta, taip pat buvo iškreipti parodymai, kad atrodytų, “kaip reikia”. Rimtu duomenų rinkimu niekas neužsiėmė (kažką primena, ne? ;)). Vėlesniais tyrimais nustatyta, kad “valymu” užsiėmė Gestapo specialiosios paskirties būrys. Dar vėlesniame tyrime kaltė vėl permetama lenkams. Normalios lavonų ekshumacijos atlikta nebuvo, nes žydai dėl religinių priežasčių prieštaravo (kaip patogu!), tad lavonų skaičius nustatytas teoriškai. Gaisravietėje rastos kulkos gali kelti abejonių dėl gyvų deginimo fakto. Toks tad įspūdis, perskaičius trumpą info pagal Tamstos rekomendaciją.
            O dabar grįžtam prie mano klausimo – tad su kuriuo mano išdėstytu punktu tai susiję?

            Atsakyti
            • Juozas says:
              9 metai ago

              Pikc, nei vienam. Paprasčiausiai prisiminiau, nes ir ten dėl Prezidento atsiprašymo kilo didelis politinis erzelis. Kaip ir pas mus.

              Mitas tai ar tikra – vokiečiams Olandijoje pareikalavus, kad žydai geltonas žvaigždes prisiūtų, jomis pasipuošė visi – ir olandai?

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Olandijos valstybė tuomet buvo, todėl ir ji galėjo ką nors organizuotai spręsti ar daryti.
              Lietuvos valstybę jau buvo panaikinęs stalinistų tvanas.
              Be to.
              Jei jau pats toks griaudentojas, tai ko pats tada neužsidėjai tos žvaigždės ir pan.?
              Kitiems nurodyti yra lengviausia.

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              “Juozui”.

            • Juozas says:
              9 metai ago

              Olandija tada buvo okupuota.

              Tikrasai – negi pats nemoki normaliai bendrauti?

              Puiku, kad VISKĄ žinai VISADA, viskas Tamstai paprasta ir aišku.

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Buvo okupuota, bet valstybės institucijos, kurių viršuje buvo karalius, buvo išlikę.
              P.S.
              apie normalų bendravimą galima kalbėti tik su normaliai bendraujančiais, o ne su tais, kurie šiknabirbiauja žydų organizacijoms ar tiesiog dirba jų naudai, šmeiždami Lietuvą.

            • Pikc says:
              9 metai ago

              Kiek žinau, mitas – kaip ir apie Danijos karalių.
              Grįžtant prie tamstos komentaro – tokia atsiprašymai yra kolektyvinės kaltės pripažinimas, ir tai ne tik nepagrįsta, bet ir kvaila. priminsiu, kad žydai nėkart nieko neatsiprašė už savo tautiečių vykdytus nusikaltimus sovietų okupacijos metais. Dar daugiau – bent pabandžius tą klausimą “paklibinti”, prasideda “putos iš nasrų (kaip jau rašiau anksčiau).
              O dėl mano minėtų punktų – siūlyčiau prie jų grįžti, kadangi jie yra atsakas į JŪSŲ tezes, tad iš tamstos pusės būtų logiška savo poziciją arba ginti toliau, arba pripažinti jos klaidingumą. Tuo tarpu tamsta, užuot tai daręs, pradedate įvedinėti naujas potemes iš lenkų ar olandų istorijos. Tai rodytų, kad argumentų savo pozicijai apginti tamstai nebeliko. Jei taip, tada tikrai ginčas baigtas. Jei ne – tęsiam, o ne bėgiojam link kitų temų. 🙂

            • Juozas says:
              9 metai ago

              Pasiduodu! Izraelis atsiprašys lietuvių tautos už jų – žydų – NKVDistų išžudytus 98 procentus Lietuvos autochtonų,
              Čekučio vadovaujami Tautininkai laimės ne tik LRS rinkimus, bet ir prisijungs, negana to – diriguos Vakarų Europos jėgoms, nušlavusioms komsomolką Angelą…

              Tebūnie! Visam tam paradui vadovaus Proto bokštai, bet tik tokie – kaip TIKRASis L.

            • Pikc says:
              9 metai ago

              Na, nusišnekėjimai – irgi rimtas požymis, rodantis, kad argumentų savo pozicijai ginti nėra. 😉
              Pakartojam teiginius, kurių Juozas atkakliai neatsisako, nors ir nesugeba apginti:
              1. “Savas” ar “ne savas” priklauso NE nuo konkrečios grupės mąstymo ir elgesio, bet nuo jos dydžio.
              2. Kolektyvinė kaltė ir atsakomybė yra geras dalykas – bet tik kai taikomas NE žydams.
              3. “Žydostrielai” yra ne tie, kurių kaltė įrodyta, o tie, kurie apkaltinami – ir Lietuva turi tučtuojau nuo jų atsiriboti bei atsiprašyti.
              Ką nors praleidau? 🙂

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Nieko tokiam neišaiškinsi geriau nei per liaudies mįslę:
              snukis juods, barzda ruda –
              kur tu matei tokį brudą? 🙂
              Kas?

            • Juozas says:
              9 metai ago

              Hande hoch…

              http://www.vilan24.ch/typo3temp/pics/katze_84bfd6cc14.jpg

              Pasiduodu. Nemoku diskutuoti, kai net neskaito…
              Bliamba, KUR aš apie kolektyvinę rašiau? 🙁
              Kaip anais laikais – СЛАВА КПСС ir vsio!!!

              ŠLOVĖ tikram lietuviui 🙂 🙂 🙂

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              🙂
              За такие шутки в наше время…
              🙂

            • LosAngeles says:
              9 metai ago

              Tai stai kokia istorija? Nera kuo stebetis, kas vyko po raudonuju iejimo i Lietuva nera paslaptis, kitas klausimas kad tos temos oficialiuose saltiniuose kazkin kodel 🙂 laabai vengiama…

    12. tikras lietuvis says:
      9 metai ago

      Žodis lįsti rašomas taip, žodis lysti reiškia liesėti.

      Atsakyti
    13. Kemblys says:
      9 metai ago

      O, kaip supratau, keičiasi ‘alko’ ŠVENTOSIOS TREJYBĖS sudėtis – ‘pakirkšnutį’ keičia ‘S’, o ‘Pikc’ ir ‘tikras lituvis’ lieka…

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        9 metai ago

        Raudonasis,
        kuš – vis tiek nieko į esmę pasakyti nesugebi.
        Pasimokyk lietuvių kalbos – gal tuomet ką nors ir sugebėsi į temą parašyti?

        Atsakyti
      • S says:
        9 metai ago

        Kembly, o tu kartais ne žydas? Dabar dauguma tavo atsiliepimų skirti tik purvinti Pikcą, mane ir kitus laisvos Lietuvos šalininkus (“tikro lietuvio” nepriskiriu, nes jis “internacionalistas”). Pailsėk, nes pervargsi, riboto mąstymo žmogau…

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          9 metai ago

          🙂
          Kame tas internacionalizmas?
          🙂
          Kažką kvaktelėjai net nepagalvojęs.

          Atsakyti
        • Pikc says:
          9 metai ago

          Aš nebekreipiu dėmesio – tegul plėšosi žmogelis, jeigu jam taip smagiau. Vis užsiėmimas. 🙂

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            9 metai ago

            Panašu, kad jis nemoka lietuvių kalbos, nes apie esmę beveik nekalba – vis kaišioja visokius niekas, kad tik sumenkinti kito nuomonę, nors pats apie tai nei mū, nei bė.

            Atsakyti
            • S says:
              9 metai ago

              Nereikia taip varyt ant Kemblio… Lietuvių kalbą saugo. Tuo klausimu daug išmintingų dalykų parašo, nepaisant visų kitų mąstymo trūkumų.

              P.p. Ir ką mes be jo laisvoj Lietuvoj veiktume? 😉

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Tokie “saugotojai” septynioliktais paskutines kojines suėdė. 🙂

    14. Kaunietis says:
      9 metai ago

      Nežinau, kaip jus, gerbiamieji, bet mane nuo tos “žydiškos temos” jau pykina… Kitų problemų “ant tos Lietuvos” jau nėra? Nėra nei totorių, nei karaimų, nei romų (čigonų), nei senųjų Lietuvos rusų, nei sulenkėjusių “Vilenščyznos” gyventojų temų?.. Išsemtos, išgvildentos, išspręstos… Liko tik viena vienintelė problema – žydų.

      Atsakyti
      • Pikc says:
        9 metai ago

        Kaunieti – be abejo, yra daug kitokių temų – bet šis konkretus straipsnis yra šia konkrečia tema, todėl ir komentarai apie tai.
        Juozai – dėl kolektyvinės kaltės ir atsakomybės: tamstai atrodo normalu, kad, tarkim, prezidentas VISOS TAUTOS VARDU atsiprašinėja žydų (tai YRA kolektyvinės kaltės prisiėmimas), bet kai primenu, kad tai atrodo kvailai – dar ir dėl to, kad žydai to paties nedaro ir neketina daryti, tamstos reakcija tampa nebeadekvati. Dėl to ir antroji išvada. 🙂

        Atsakyti
        • Kaunietis says:
          9 metai ago

          Taigi. Ir “ši konkreti tema” mane asmeniškai JAU UŽKNISO!!!

          Atsakyti
          • Juozas says:
            9 metai ago

            Pikc, kur ta kolektyvinė atsakomybė? Teisėtai išrinkto LR Prezidento 1995 m. kovo 1 teksto nesu skaitęs. Žiniasklaidoje buvo, kad atsiprašė už “tuos lietuvius, kurie negailestingai žudė žydus, juos šaudė, trėmė ir plėšė”.

            Ne už Lietuvos pirmąją ar antrąją Respubliką.
            Ne už tai, kad žudė lietuvių tauta.
            Tik, kad mūsų išgamos tą darė. Lyg tai kitose tautose tokių nėra. Net “dievo išrinktoji tauta” nėra šventa. Jie labai vieningi, bet ir pas juos visokių buvo, yra ir bus.
            Tai elementaru gi.

            Prezidentas Brazauskas tai padarė turėdamas tam teisę.
            Iki rinkimų kandidatai atstovauja kokiai tai grupei LR piliečių.
            Po rinkimų – Prezidentas visų -t.y. visos Tautos, tai yra ir tų, kurie už jį nebalsavo, ar net agitavo prieš jį.

            Na, elementarūs tai dalykai gi.

            O dėl žydų – aš gerbiu juos, bet tai nereiškia, kad myliu. O reiktų, nes tai gal įtakingiausia tauta pasaulyje…

            Čia vienas proto bokštas įrodinėja, kad tokios tautos žydų kaip ir nėr. 🙂 Gal ne, bet yra jų pinigai. JAV kasmet atseikėja Izraeliui po 5 milijardus USD.

            Atsakyti
            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Žydų tautos nėr (pasiskaityk wiki, izraelitai save vadina jehudimais), bet užtat yra žydomasonai.

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              O, kad čia atidirbi maskolių kapeikas – tai irgi visi puikiai supranta.

            • Pikc says:
              9 metai ago

              Gerb. Juozai, jei prezidentas, atstovaujantis VISĄ Tautą, prašo kitos tautos atleidimo, tai YRA kaltės prisiėmimas – priešingu atveju kokia prasmė atsiprašinėti? Bet juk nei jis, nei jį išrinkusi tauta NĖRA atsakingi už kai kurių lietuvių nusikaltimus. Juolab, kad, tokia logika vadovaujantis, žydų prezidentas irgi turėtų atsiprašyti (ir dargi pirmas, nes žydų nusikaltimai prieš lietuvius chronologiškai anksčiau prasidėjo) – bet juk taip nėra ir nebus. Atvirkščiai – dažniausiai girdime mūsų didvyrių ir visos tautos šmeižimą. Tai kokio velnio tas atgailavimas? Pažiūrėkim į lenkus – jie iškart šlapia mazgote per marmūzę trenkia visiems, bandantiems jų tautą juodinti – o juk pas juos žydų gerokai daugiau nugalabinta. Ir su kuriais labiau skaitosi – su už velniai žino už ką amžinai atgailaujančiais lietuviais, ar su lenkais? Klausimas retorinis – visi žinom apie palinkusį karklą ir ožkas. 🙂
              P.S. Dėl žydų kaip tautos sąvokos išties galima ginčytis, nes iš esmės tai labai įvairios kilmės religinė bendruomenė. Bet čia atskira tema, tai neverta plėstis.
              Gerb. Kaunieti, suprantu Tamstos jausmus, bet nesuprantu, kodėl, taip jausdamasis, vis dar skaitote šitą temą. 🙂

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Pas Žygeivį, temoje kur aptariama A.Hitlerio knyga, yra surinkta n medžiagos apie tai, kad žydai, jehudimai (izraelitai) ir judėjai nėra tas pats.
              Ten filosofai, didieji pasaulio veikėjai, Toros aiškintojai ir kt. žinovai tvirtina, kad tai – klajoklių sluoksnis, kai, tuo tarpu, tauta pagal apibrėžimą, vėlgi nustatytą mokslininkų, yra tik savos nuo amžių amžinųjų teritorijos bendruomenė (išvykėliai, kaip taisyklė, pereina į tos teritorijos, kur apsigyvena visam laikui, tautą). Tauta turi turėti:
              1. savą teritoriją;
              2. savą kalbą;
              3. savą kultūrą.
              Viso to žydai neturi: juos jungia kitkas – veikimas pagal poniatijas, kaip sako nusikaltėliai, bet tai – ne tautos, o gaujos požymis.
              Net jehudimai (išvertus – neasimiliavusieji) tik nuo 1948m. prasideda (kada užkariauja sau teritoriją), o, kaip nustatė Izraelio mokslininkai, į Europą iki XXa. atėjo tik 4 jehudimės motinos (jei iš jų būtų pasidauginę tie milijonai, tai būtų masiški apsigimimai, kurie, atitinkamai, būtų sužlugdę visą grupę kaip tokią).

            • Kemblys says:
              9 metai ago

              ‘tikras lituvi’, o ką pagal ‘Žygeivio’ PONIATIJAS, KAIP SAKO NUSIKALTĖLIAI, turi turėti Gentis? Savo Žemę? Savo kalbą? Savą kūrybinę saviraišką?

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Pasimokyk lietuvių kalbos gramatikos, jei nori, kad tau kas atsakytų, raudonasis.

            • Juozas says:
              9 metai ago

              Gerb. Pikc, atsakau tik Tamstai:
              1. Žydai buvo naikinami tik todėl, kad jie žydai. Visuotinai žinoma- ne tik LT ar PL.
              2. Kai LR Prezidentas atsiprašė derėjo visiems tą pripažinti – teisėtai išrinkto prezidento atsiprašymo formuluotė beveik puiki (Kvasnieveskio geresnė, mano nuomone – geniali). O kokia LIETUVIŲ, ypač “dešiniųjų” reakcija, žinom.
              Tokia reakcija labai naudinga ne tik Zuroff’ui, bet ir Kremliui.

              Deja.

            • Juozas says:
              9 metai ago

              P.S. Tai, kad tauta įvairiomis kalbomis kitaip vadinama, nereiškia kad jos nėra. Elementaru – tik mes vadinam kaimynus lenkais, visi kiti – šaknyje būtinai POL.
              Žydų visą istorija – kelias į PAŽADĖTĄJĄ žemę.

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Tautos sąvoką nustatė filosofai, o jie (pvz., jūsų, žydų, atstovas Leninas) sako, kad tauta tik savos nuo amžių amžinųjų žemės bendruomenė.
              Jūsiškius dėl ko visais laikais vijo iš visur: 1209m. iš Anglijos, 1492m. iš Ispanijos, 1495m. iš Lietuvos, 1742m. iš Rusijos ir t.t.?
              Kaip pasiaiškinsi?
              Sakysi – be reikalo?
              Kodėl kitų nevijo?
              Kodėl n žydų dirbo hitlerininkais ir net aukščiausiuose postuose?
              Ir t.t.

    Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

    El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

    Naujienos

    Vagis
    Gamta ir žmogus

    Vasara – pats darbymetis ilgapirščiams

    2025 07 03
    NFIU vadovybės pasikeitimo iškilmės
    Lietuvoje

    NATO pajėgų integravimo vienetui Lietuvoje – 10 metų

    2025 07 03
    Kompiuteris
    Gamta ir žmogus

    3 iš 10 lietuvių tenka dirbti per atostogas

    2025 07 03
    Vandens duksna
    Gamta ir žmogus

    Panevėžyje nuo karščio gelbsti vandens dulksna

    2025 07 03
    Avarija
    Lietuvoje

    Pernai keliuose mažiau žuvusiųjų, bet iššūkių išlieka

    2025 07 03
    K. Budrys susitinka su Sviatlana ir Siarhejumi Cichanouskiais
    Lietuvoje

    K. Budrys: Lietuva dės visas pastangas išlaisvinti politinius kalinius Baltarusijoje

    2025 07 03
    Frankas Valteris Štainmajeris ir Gitanas Nausėda | R. Dačkaus nuotr.
    Lietuvoje

    Lietuvoje lankysis Vokietijos Prezidentas

    2025 07 03
    Kruizinių laivų terminalas
    Lietuvoje

    Pradedamas vystyti naujas kruizinių laivų terminalas

    2025 07 03

    SKAITYTOJŲ PASTABOS

    • Kęstutis K.Urba apie K. Urba. Komentaras LRT „Aktualijų studijos“ laidai tema „Ar Lietuvai reikia kultūros kanono?“
    • urba apie K. Urba. Komentaras LRT „Aktualijų studijos“ laidai tema „Ar Lietuvai reikia kultūros kanono?“
    • urba apie K. Urba. Komentaras LRT „Aktualijų studijos“ laidai tema „Ar Lietuvai reikia kultūros kanono?“
    • +++ apie Juodonyse – XXIV prigimtinės kultūros seminaras „Prigimtinė kultūra ir šiuolaikinis dvasingumas“

    NAUJAUSI STRAIPSNIAI

    • Vasara – pats darbymetis ilgapirščiams
    • NATO pajėgų integravimo vienetui Lietuvoje – 10 metų
    • 3 iš 10 lietuvių tenka dirbti per atostogas
    • Panevėžyje nuo karščio gelbsti vandens dulksna

    Kiti Straipsniai

    Protestuotojai reikalauja Sporto rūmus atiduoti Sąjūdžio, o ne žydų kapinių įamžinimui

    Vilniaus koncertų ir sporto rūmai: tautos istorinis paveldas ar politinių žaidimų įkaitas?

    2025 05 17
    Vytautas Sinica

    V. Sinica. Ne – Kremliaus melams: Birželio sukilimu turime didžiuotis, o pradėti galima Vilniuje

    2025 03 21
    Paminklas Kaniūkuose

    G. Šapoka. Kokia buvo Šalčininkų r. Kaniūkų kaimo gyventojų tautybė?

    2025 03 17
    Kaniūkuose atminimo kryžiaus | salcininkai.lt nuotr.

    Kaniūkų žudynės: Vasario 2 d. bus pagerbtas žuvusiųjų atminimas

    2025 01 29
    Pralaimėjusieji Seimo rinkimus 2024 - kelia antisemitizmo bangą | Alkas.lt koliažas

    NS užsienio ambasadoms: Lietuvai metami nepagrįsti kaltinimai antisemitizmu tarnauja Rusijos geopolitiniams tikslams

    2024 11 28
    Antisemitizmas | pozicija.org nuotr.

    A .Vaišvila. Dvi politinės staigmenos

    2024 11 18
    Č. Iškauskas. Žydai – bolševikų tarnyboje

    R. Čepaitienė. Pagaliukai

    2024 11 16
    Rengėjų nuotr.

    Nacionalinis susivienijimas kviečia į akciją „Išsaugokime Sporto rūmus Lietuvai!“

    2024 08 22
    G. Jakavonis.  Kada turėsime trečią valstybės atkūrimo datą?

    G. Jakavonis. Ar kelsime prie valstybinių įstaigų Izraelio vėliavas?

    2024 08 07
    1. Išvežami sušaudyti žydų įkaitai prie „Baltojo kalėjimo“. Iš kairės į dešinę: advokatas Izraelis Abramavičius, nežinomas asmuo, pirklys Simonas Rozenbergas, nežinomas asmuo, vyriausiasis Šiaulių rabinas Aharonas Bakštas, pirklys Kadišas Šapira, muitinės ekspeditorius Elijahu Penas, rabinas Abraomas Icchokas Nochumanskis, pabėgėlis iš Lenkijos. Šiauliai, 1941 m. liepa | Vašemo rinkinių nuotr.

    LGGRTC primena liūdną istorijos puslapį – prieš 80 metų buvo sunaikintas Šiaulių getas

    2024 07 25

    Skaitytojų nuomonės:

    • Kęstutis K.Urba apie K. Urba. Komentaras LRT „Aktualijų studijos“ laidai tema „Ar Lietuvai reikia kultūros kanono?“
    • urba apie K. Urba. Komentaras LRT „Aktualijų studijos“ laidai tema „Ar Lietuvai reikia kultūros kanono?“
    • urba apie K. Urba. Komentaras LRT „Aktualijų studijos“ laidai tema „Ar Lietuvai reikia kultūros kanono?“
    • +++ apie Juodonyse – XXIV prigimtinės kultūros seminaras „Prigimtinė kultūra ir šiuolaikinis dvasingumas“
    • Rimvydas apie G. Songaila. „Galindų ir Gintaro keliu“ ekspedicija Signtaro A. Patacko atminimui – 2-oji diena (III)
     
     
     
     
     
    Kitas straipsnis
    Prie Seimo – profsąjungų mitingas (nuotraukos, tiesioginė transliacija)

    Profesinių sąjungų protesto akcija „Už pokyčius – už subalansuotą Darbo kodeksą – už veto“ (video, nuotraukos)

    Sekite mus Feisbuke

    Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
    Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
    Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
     Pradžia

    Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

    Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

     fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | lėktuvų bilietai

     

    © 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

    • Saulės arkliukai
    • Renginiai
    • Reklama
    • Turinys
    • Apie Alkas.lt
    • Paremkite Alką
    No Result
    View All Result
    • Naujienos
      • Lietuvoje
      • Baltų žemėse
      • Užsienyje
    • Nuomonių ratas
      • Lietuvos kelias
      • Lietuvos kūrėjai
      • Sekmadienio sakmė
      • Akiračiai
      • Lietuvos repolonizacijai – ne!
      • Moksleivių mintys
    • Kultūra
      • Etninė kultūra
      • Mes baltai
      • Kalba
      • Religija
      • Istorija
      • Kultūros paveldas
      • Menas
      • Architektūra
      • Literatūra
      • Kultūros politika
      • Šventės
    • Visuomenė
      • Pilietinė visuomenė
      • Politika ir ekonomika
      • Švietimas
      • Žmonės
      • Užsienio lietuviai
      • Ukrainos balsas
      • Žiniasklaida
      • Laiškai Alkui
      • Pareiškimai
    • Gamta ir žmogus
      • Gamta ir ekologija
      • Šventvietės
      • Energetika
      • Sveikata
      • Psichologija
      • Kelionės
      • Kylam
      • Įvairenybės
    • Mokslas
      • Mokslo naujienos
      • Technika ir technologijos
      • Astronomija ir kosmonautika
      • Mokslo darbai
    • Skaitiniai
      • Žinyčia
      • Lituanistikos klasika
      • Prieškario skaitiniai
      • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
      • Grožinė kūryba
    • Visi rašiniai