Penktadienis, 30 gegužės, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Nuomonių ratas Lietuvos kelias

P. Gylys. Anoniminio klano taikinyje – Garliavos vaikai

Povilas Gylys, www.alkas.lt
2013-05-31 13:09:30
168
Povilas Gylys | Alkas.lt nuotr.

Povilas Gylys | Alkas.lt nuotr.

Povilas Gylys | Alkas.lt nuotr.
Povilas Gylys | Alkas.lt nuotr.

Šiandien net tarp buvusių bendražygių gali surasti žmonių, kurie linkę abejoti Seimo narės Neringos Venckienės pasitraukimo iš Lietuvos pagrįstumu. Teko girdėti juos sakant: kam reikėjo išvykti iš Lietuvos, kai kaltinimai jai tokie menki ir blogiausiu atveju jai gresia kelių tūkstančių litų bauda.

Juos, kaip ir daugelį kitų, toliau nuo tos istorijos esančių, mažiau įsigilinusių žmonių, veikia galinga propagandos mašina, kurios paskirtis – suleisti miglas, manipuliuoti viešąja nuomone bandant žmonėms įteigti du priešingus dalykus. Pirma, jie yra silpni ir bailūs, nes bėga pajutę visai menkutį – pamanyk, bauda – pavojų. Antra – N.Venckienė ir jos aplinka yra pridarę daug juodų darbų, už kuriuos jie turi atsakyti visu įstatymo griežtumu.

Iš vienos pusės, garliaviniai – tai cinikai, aršūs, gudrūs, negailestingi, kieti nusikaltėliai, o iš kitos – jie dėl menkiausio teisėsaugos krustelėjimo į šalis išsibėgiojantys bailiai. Turiu užtikrinti – nei viena, nei kita. Tai normalių žmonių grupė, kuri normaliai, sangviniškai reaguoja į susidariusią situaciją.

O ji yra rimta. Rimta ne tik Kedžių ar Venckų šeimų, Klonio gatvės gynėjų, bet ir visos visuomenės požiūriu. Deja, nomenklatūra to suvokti nenori. Padėties rimtumą rodo ir naujas posūkis sudėtingame Garliavos istorijos labirinte. Turiu galvoje naują puolimo prieš Venckus ir Kedžius frontą – dar vieno vaiko įtraukimą į pedofilijos istoriją.

Jau senokai galima buvo matyti, koks kompleksinis ir koordinuotas yra puolimas prieš Klonio gatvės gynėjus. Puolami praktiškai vos ne visi Garliavos įvykių dalyviai. Tai vyksta nuolat, pasyviai tą puolimą stebint didžiajai daliai mūsų nomenklatūros. Tiesa, dalis nomenklatūros norom nenorom tapo ir aktyviais to puolimo dalyviais. Turiu galvoje pirmiausia dalį teisėsaugos ir 80 Seimo narių, kurie įrašė save į Juodąjį Lietuvos sąrašą, leisdami pasitikėjimo nekeliantiems prokurorams SUIMTI Neringą Venckienę. Jie priėmė Lietuvą valdančio anoniminio klano taisykles, viena vertus, sakydami, kad suėmimas yra adekvati keltiems kaltinimams kardymo priemonė, ir čia pat stebėdamiesi, kodėl N.Venckienė pasitraukė iš Lietuvos. Fiziškai ji pasitraukė, politiškai ji buvo išvaryta, nes jai kilusios susidorojimo grėsmės buvo realios. Priklausau prie tų, kurie neatmeta galimybės, jog kai kurie iš užkulisių veikiantys įtakingi žmonės nuolat galvojo, kaip ją fiziškai pašalinti iš viešosios erdvės arba toje erdvėje ją nuolat žeminti, niekinti – pavyzdžiui, viešai uždedant antrankius, uždarant į areštinę ir t.t.

Kad tai ne plėniai, rodo periodiškai publikuojami manipuliaciniai, šališki straipsniai viename įtakingiausių laikraščių „Lietuvos ryte“. Paskutinė Astos Kuznecovaitės publikacija, manau, peržengia visas moralės ribas bei parodo, jog mūsų visuomenei pasyviai stebint, mūsų šalis ritasi autoritarinio tyčiojimosi iš teisingumo žemumas. Toje publikacijoje gilinama ir plėtojama mintis, kad Kedžiai ir Venckai yra reto blogumo, žiaurumo, nepadorumo žmonės. Tai daroma pateikiant dabar jau visai kitokius nei plačiai visuomenei buvo žinomi Garliavos mergaitės parodymus. Tuose, diametraliai priešinguose anksčiau žinomiems mergaitės parodymuose, jos gyvenimas pas senelius ir tetą piešiamas kaip pragaras. Pagal žurnalistės atpasakotus mergaitės parodymus, prieš ją buvo nuolat naudojamas psichologinis ir net fizinis smurtas, ir kad tame dalyvavo ne tik „iš pažiūros ramus“ senelis V.Kedys, bet ir jos mažametis pusbrolis – N.Venckienės sūnus. Taigi ne tik teta ir seneliai, bet ir mažametis pusbrolis pagal šiuos parodymus tampa nusikaltėliais…

Nesiimsim atpasakoti visos „Lietuvos ryto“ žurnalistės publikacijos. Kas turi noro, gali su ja susipažinti internete ar bibliotekoje.

Šioje trumpoje publikacijoje tenoriu atkreipti dėmesį į keletą svarbių aplinkybių:

– pirma, koncentruota ir koordinuota ataka prieš normalią Klonio gatvės šeimą tęsiama, siekiant ją totaliai diskredituoti, pavaizduoti kaip blogio irštvą;
– antra, nauja toje strategijoje yra tai, kad atakos objektu tampa mažametis berniukas. Žmones norima įtikinti, jog visa giminė yra nusikaltėliai ir vaikas yra „velnio išpera“;
– trečia, publikacijos autorė kažkaip gavo ikiteisminio tyrimo medžiagą ir ją viešai skelbia, pažeisdama Baudžiamojo proceso kodekso (toliau – BPK) 177 straipsnį. Tą patį, kuriuo buvo prisidengiama Seimui neleidžiant susipažinti su 2012 m. gegužės 17 d. įvykių Klonio gatvėje vaizdo medžiaga. Tame BPK straipsnyje sakoma, kad draudžiama viešinti medžiagą apie nepilnamečius įtariamuosius ir nukentėjusius. Seimas, įsipareigodamas laikytis konfidencialumo, su ikiteisminio tyrimo medžiaga susipažinti teisės neturi, tačiau žurnalistė gali nekliudomai viešinti tokią medžiagą.

80 Seimo narių, balsavusių už N.Venckienės suėmimą, galėtų, kad ir pavėluotai, ir bent iš dalies išpirkti savo kaltę – pareikalauti atsakomybės už tai, kad Garliavos mergaitės psichika galimai per metus po Klonio gatvės šturmo buvo apdorota. Kaip kitaip galima būtų paaiškinti visiškai kitokius- jei jie neišgalvoti- mergaitės parodymus.

Brandi demokratinė visuomenė turėtų užduoti klausimą: kas atsitiko, kad nelinkusi išsigalvoti ir fantazuoti mergaitė, po metų izoliacijos nuo artimų jai žmonių kalba visiškai kitaip. Ta visuomenė surastų priemonių patikrinti, kokios yra totalaus nuomonės pasikeitimo priežastys. Tokioje šalyje būtų nubausti ir tie, kurie pažeisdami garsųjį BPK 177 straipsnį, perdavė žiniasklaidai su vaikais susijusius ikiteisminio tyrimo duomenis, o taip pat tie, kurie tuos duomenis viešai paskleidė.

P.S.1. Esu buvęs Klonio gatvėje ir turiu savo nuomonę dėl aplinkos, kurioje gyveno Garliavos mergaitė. Ji, manau buvo, gera. Visgi nemanau, kad mano liudijimas būtų solidžiausias. Žymiai daugiau apie tą aplinką gali pasakyti tie, kurie dienų dienas ten budėjo. Vienas iš jų – Algirdas Patackas – disidentas, Nepriklausomybės akto signataras, žmogus, kurio liudijimu, manau, patikės daugelis Lietuvos žmonių. Jis du mėnesius iki mergaitės grobimo kartu su Lietuvos kariuomenės kūrėjų – savanorių sąjungos (LKKSS) nariais ištisomis paromis budėjo Klonio gatvėje ir sužinojęs, kad rašau straipsnelį šia tema, taip laiškeliu reaguoja į Lietuvos ryto publikaciją: „Mūsų, savanorių, vagonėlis stovėjo tarp senelių namo, kur gyveno Deimantė, ir Venckų namo, kur gyveno mažasis Karolis, Neringos Venckienės sūnus. Iki senelių namo langų buvo tik keletas metrų, tad galėjome matyti ir tai, kas vyko viduje, ir ne tik dieną, bet ir naktį, ištisą parą. Galiu paliudyti, ką jau ne kartą esu liudijęs – mergaitė pas senelius jautėsi saugi ir laiminga, santykiai su Karoliu buvo tokie, kokie ir turi būti tarp artimų giminaičių, ir išvis atmosfera toje ypatingoje erdvėje buvo tokia, kokia, duok Dieve, turėtų ir galėtų būti visoje Lietuvoje, jei nepasiduotume nelabojo klastoms. O rašinys – būtent nelabojo padiktuotas…“
P.S.2. Skaitytojams primename, kad birželio 1-oji yra Tarptautinė vaikų gynimo diena.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. P. Gylys. Pedofilijos byla, antipolitika ir 80 seimūnų iš Juodojo Lietuvos sąrašo
  2. P. Gylys. Pedofilijos dramos tęsinys: prokuroras Darius Valys prieš Seimą
  3. P. Gylys. „N.Venckienės komisija“ – teisingumo paieška ar politinis farsas?
  4. P. Gylys. Kaip „galingoji“ N. Venckienė bus daroma nusikaltėle (video)
  5. J.Šarpnickienė. Tiesa apie „Garliavos minią“ pagal A.Matonį
  6. Vilniuje ir Kaune gegužės 17-ąją bus paminėtos Garliavos smurto metinės
  7. Vilniuje ir Kaune buvo paminėtos Garliavos įvykių metinės (video, nuotraukos)
  8. N.Šulija. „Lėlininkų“ pėdsakai Garliavos byloje arba kada „pedofilijos“ istorija baigsis?
  9. N. Venckienė. Mano tėvynėje Lietuvoje vaikai turi būti laimingi
  10. Spaudos konferencija „Garliavos drama: kas meluoja?“ (video)
  11. Laisvi Lietuvos piliečiai paminėjo Garliavos įvykių pusmetį (nuotraukos, video)
  12. Garliavos istorija klampina valstybę į melą ir smurtą, teigia piliečiai prezidentei
  13. Bliūkšta A.Valio kaltinimai N.Venckienei? Seimo komisijos prašyta Garliavos šturmo medžiaga nerodoma
  14. A. Patackas. Liudijimas
  15. V. Vasiliauskas. Kas bylon nesudėta

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 168

  1. Nijolė says:
    12 metų ago

    P.Gylį o jūsų frakcija argi negalėtų kreiptis į teisėsaugą?

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      12 metų ago

      Jie patys viską “geriau už teisininkus žino ir supranta”, nors apie teisę nei bū, nei mė. 🙂

      Atsakyti
  2. Grasilda says:
    12 metų ago

    “lryto” puslapyje to jau nebegalima paskaityti, nes abu straipsnyje minimi epizodai yra ištrinti! Istorijos fabrikavimas tęsiasi.

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      12 metų ago

      Galima, tik reikia mokėti ieškoti.

      Atsakyti
  3. tikras lietuvis says:
    12 metų ago

    Latvijos ministras pirmininkas Škelė Gylį kažkada pavadino tupinčiu po lapine kepure ir akurat: pjauna grybą – net neįtikėtina, kad taip galima nuvažiuoti į lankas.

    Atsakyti
    • Nepolitikas says:
      12 metų ago

      „taip galima nuvažiuoti į lankas.“ – pasakė didysis Lietuvos grybautojas žydų kilmės tikrasis lietuvis. Bet Gylys teisus. Teismai, prokuratūra ir t.t. – viskas priklauso Prezidentei(…kuri pastoviai keičia savo biografiją). Todėl TIK TEISMUOSE į šipulius dūžta visagalio pedofilijos klano „MITAS“. Kaip pranešė specialistai iš Ukrainos, pedofilija pelningas verslas, bei geras uždarbis „mamoms“. Valanda „pažeisti“ su vaiku kainoja nuo 1 000 iki 3 000 dol. Kas įdomiausiai, tai šitame versle gausiai dalyvauja psichologai – specialistai, jie įtikina vaiką, kad tai „normalus“ dalykas. Ir vaikai niekam nepasakojo, ką su jomis yra daroma. Vėliau iš vaiko padaroma profesionalę prostitutę ir išvežama į užsienį. Jų nuomonė, kad sustiprėjusi tendencija Ukrainos stojimo į ES yra tiesioginis ryšis su šitų verslų.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        12 metų ago

        Pats tu – žydo išpera. 🙂
        Pedofilija egzistuoja, tačiau panašu, kad ne šiame variante.
        Yra, gi, pilna Lietuva nuo visokių netikėlių nukentėjusių vaikų – ko neginat, išsigimėliai?
        Tai ginkit visus.
        Ko neginat? 😉

        Atsakyti
        • Nepolitikas says:
          12 metų ago

          Nors ir tau labai sunku, dėl tavo idiotizmo, bet pasistenk „Suprasti“: „pilna Lietuva nuo visokių netikėlių nukentėjusių vaikų – ko neginat“. Pavieni pedofilai, kaip būdamas pats išsigimėlis, jos vadini „netikeliais“, didelės grėsmės visuomenei nesudaro. Išnaudojo vaiką, tas suprato, kad tai yra „nenormalus“ dalykas, pasiskundė, tyrimas, teismas, kalėjimas. Čia kaip pavieni nužudymai Su jais „puikiausiai“ susitvarko mūsų teisėsauga, kadangi daugumoje tai yra asocialus asmenis ir nėra tiek mirčių. Tačiau gerai organizuota gauja(su specialistais), aptarnaujanti „elitą“ – jau rimtas iššūkis visuomenei. Kaip matyti iš įvykių, teisėsauga čia bejėgė. O gauja puikiai valdo situaciją ir drąsiai per nužudymus slepia galus. Ar bent skirtumą pagavai? „Tai ginkit visus.“ – Reiškia nekovoti su klanu, neatskirti dilesnio blogio nuo blogio aplamai. O tau kaip …. priminsiu, kad net Leninas bėgo nuo caro valdžios teroro, o ne kišo galvą į kilpą. Tai ir Venckienė ir Gylys ir kiti yra teisi.

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Pats tu – durnelis ir durnium pasivertęs, nes propaguoji nusikaltėlius ir tai yra teismų įrodyta.
            Ar esi pasiruošęs sėsti?Jei ne, tada geriau patylėk, nesąmonių nepliurpęs.

          • kur ne says:
            12 metų ago

            teismo “įrodyta”, kad plikis mergaitės nenešė, o dešimtys žmonių matė, ir nufilmuotoje medžiagoje matosi, kad nešė. Į muilą tokius tavo teismus.

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Čia visai kitas atvejis – nemaišyk.

      • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
        12 metų ago

        Na ponas “tikra lietuvi” senai zinau is komentaru ir jis pats gyresi esanti Lietuvos rusas, kas nera nei blogai nei gerai. Taciau negerai yra tai, kad rusas pasivadina tikru lietuviu, kas reiskia turi jau iskrypeliska siela, tokia pacia siela, kaip tie solovjovo banditai apsirenge Lietuvos partizanais ir zude lietuvius partizanu vardu. Kartu, visai nesenai, ponas ala la “tikras lietuvis” Lietuvos partizanus ivardijo “probanditiskais” elementais, kas parodo jo gilius didzirusiskus isitikinimus…. ir paryskina jo iskrypeliska siela pasivadinant “tikru lietuviu”. Be to, sis dvasios ubagas uzsiimineja grasinimais interneta, kas mano akimis padaro ji zemiausios kastos zmogumi – kinku drbintoju – nei tikro vardo, nei pavardes ir net NIKAS ir tas netikes!!! Netikelis ir liks netikeliu.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          12 metų ago

          Šundaktari,
          jei kas ką sakė, tai ne aš.
          Supratai ar reikės susirasti ir išaiškint? 😉
          Žiūrėk, senbezda. 😉

          Atsakyti
          • Lietuvė says:
            12 metų ago

            @’Tikras lietuvis’ – ha ha skambi tai jau tikrai kaip tikras Lietuvis 😀 – ‘šundaktari’, ‘senbezda’, ‘reikės surast ir išaiškint’ 😀 žodynas platus, gera lietuviu kalbos mokytoja turėjai 😀 nenustebčiau, kad tam pačiam pedofilu klanui priklausai ‘lietuvi’ – surasim ir susidorosim?

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Dar pašnekėk, išgama, ir būsi surasta bei pas pederastus į kamerą pasodinta. 🙂

          • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
            12 metų ago

            Pasiskaityk savo komentarus alkas.lt anksciau ir pamatysi…. gal apsirukes buvai? Taciau tai vis tiek esi atsakingas uz tai ka rasai. As tai tave suprantu, esi ISIUTES, nes parasiau tiesa…. panasiai kaip tas isiutes – be pykcio skleisdamas nacistine-bolsevikine propaganda. Taigi mano komentaras tiksla pasieke….. afersista is veziu ismusiau sekmingai.

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Šneki kaip nevisprotis, o dar sakai, kad esi mokslų daktaras.
            Mokslininkas tuoj pat pateiktų pavyzdį, bet tu to padaryti negali, nes išsigalvoji.

    • A.L. says:
      12 metų ago

      “tikras lietuvis” – panašiais slapyvardžiais mėgdavo pasirašineti Armija Krajova banditai karo metais.

      Atsakyti
      • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
        12 metų ago

        Panasu, kad tai metodine tokiu parsidaveliu priemone. Del to “tikro lietuvio” tai jau daugybe kartu esu isitikines ir ivairiais klausimais….. gieda tiesiai pries Lietuvos valstybe, jos zmones ir pasisako uz pedo iskrypelius taip pat. Pilnas nepilnavertiskumo kompleksas.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          12 metų ago

          Apie save šnekat – tuo ir džiaukitės.

          Atsakyti
          • Komentaras says:
            12 metų ago

            ale tai kvailys- tikras lietuvis, o lietuviškai nesupranta. Apie tave gi šneka 😀

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Apie save, nes aš esu geras bei teisingas, skirtingai nuo jūsų, netikėlių. 😉

    • TO TIKRAM LIETUVIUI says:
      12 metų ago

      ŠKĖLĖ VIENAS IŠ LATVIJOS PEDAKLYNIŲ,KITI BIRKAVAS IR DAUGELIŲ YRA VIPINIAI,KAIP IR MŪSIŠKIAI

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        12 metų ago

        Išsigalvoji ir tiek ir net visai nesvarbu Škelės asmenybė, o svarbu tai, kad jis labai taikliai pasisakė apie Gylį.

        Atsakyti
        • z says:
          12 metų ago

          Žiurėk, kiek apie tavę yra taikliai pasakančių, bet tu net nesusimastai.Aleliuja jau tau.

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Tai, kad šitas visai ne apie mane šnekėjo, Krivi.
            Laikas prabusti. 🙂

  4. na says:
    12 metų ago

    juk kuo pats kvepi, tuo ir kitą tepi, tamstele.

    Atsakyti
  5. Solveiga says:
    12 metų ago

    Puikus straipsnis, ačiū Jums, labai džiaugiuosi, kad Jūs netylite, kad nebijote, gerbiu Jus, tiesiog atradau Jus, kaip politiką, kaip padorų žmogų, garbingą pilietį, žmonės tai mato, nors ir kiek rašinėlių “dienraščių lyderis” dar prikeverzos, jiems nepavyks apjuodinti balto, sėkmės Jums.

    Atsakyti
  6. dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
    12 metų ago

    Povilas Gilys garbes uzsitarnaves asmuo, gerbtinas. Taciau tai negali mane sustabdyti jo nekritikavus. P.Gilys teigia pavadinime: “Anoniminio klano taikinyje…….”. Taip pat mano pagarbos yra nusipelnes ir jau labai senai ponas A.Patackas. Taciau ir tai manes negali sustabdyti nuo jo kritikos. Jis sako: ” ….O rašinys – būtent nelabojo padiktuotas…”. Emociniai issireiskimai. Taciau pabandykime susigaudyti esmeje.
    Esme, mano poziuriu, mano manymu, tokia. Lietuvos valdzios valdomas dienrastis Lietuva i rytus pasisamdo zurnaliste A.Kuznecovaite, kuri berods teisme parodo aukstai iskelta vidurinyji pirsta ( ziurekite nuotrauka ekspertai.eu). Taigi tenai dauguma komentatoriu smerkia Kuznecovaite uz ta kaip jie galvoja, nepadoriu gesta, kas anglo-saksu kulturoje labai israiskingai suprantama. Lietuviai supranta kitoki analogiska gesta iki alkunes. Taigi kai valdzios valdomo dienrascio zurnaliste parodo toki gesta (gerai, kad tas pirstas su nagu…. nors komentatoriai ten sako, kad apkramtytas?), tai PARODO aiskiai tos Lietuvos valdzios POLITIKOS ESME Lietuvos pilieciu atzvilgiu. TIKSLIAU ISSIREIKSTI TIESIOG NEIMANOMA! Taigi uz teisinga, tiesu gesta…. nereiketu smerkti zurnalistes, reikia tik teisingai suprasti kas, del ko ir ka rodo mums. Lietuvos valdzia per sia zurnaliste rodo si gesta Lietuvos zmonems. O gal cia tik mano fantazija ryte atsigerus kavos? Pasvarstykite…. 80 Seimo leliuku toki pati gesta parode visai Lietuvai savo balsavimu balandzio 9d., Povilas Gilys tai vadina juoduoju sarasu, o man jie leliukai nors tu ka. Pasvarstykime…. Lietuvos valdzia pasiuncia 240 komandosu ivykdyti Kondratjevo nutarti….. NENAUDOTI JEGOS PRIES Klonio mergaite….. o tie komandosai pavirsta nusikalteliu gauja, kuri UZTIKRINA, kad pries Klonio mergaite SAUGIAI BUTU panaudota suplanuota psichine ataka, iskrypeliska fizine jega, ir ko dar pasaulis niekaip negaletu suvokti, pries mazamete nekalta Klonio mergaite panaudota chemine ataka…. tam, kad ja paimti i NELAISVE! Tai valdzios pasiusti komadosai, kuriu realus veikimas reiskia…… Kuznecovaites aukstai iskelta vidurinyji pirsta su NAGU! O kaip prezidentura? Veikia taip pat….savo neveikimu praktiskai rodo iskelta vidurinyji pirsta visai Lietuvai….. gal todel, as nezinau, mano negerbiamas vinokuras toki elgiasi- neveikima ivertina kaip “frigidiska sterva”? Reiktu paklausti to vinokuro tos savokos “frigidiska sterva” turinio….. del kurio jis niekaip nebuvo nubaustas….. tiketina kalbetjo tiesa, arba yra aukstesniu virsininku ar aukstesnio laipsnio kaip ivardijamoji? Kaip sakoma, pries virsininka nepasisakosi!
    Taigi berasydamas komentara, pamirsau (nu ir galvele i senatve…. marazmas ar ka? :)), kad dar ir signatara A.Patacka uzsigeidziau sukritikuoti. Taigi kritikuoju ta prasme, kad ta rasliava, apie kuria JIS kalba, NE NELABOJO paistalai padiktuoti ….. – TAI OFICIALI Lietuvos valdzios politika, kuria matome daugiau nei AKIVAIZDZIAI. Beje patisklinsiu…. buvusios ir esamos valdzios politika: AUKSTAI ISKELTAS vidurinysis A.Kuznecovaites pirstas virs visos Lietuvos!

    Atsakyti
  7. Pilietis says:
    12 metų ago

    Nežiūrint Gylio praeities,manau jis išliko padoriu žmogumi.Tuomet buvo toks baisus laikmetis,kai daugeliui nebuvo kitokio pasirinkimo.Geros jo mintys,ačiu jam.

    Atsakyti
    • eglė says:
      12 metų ago

      Nuoširdi pagarba p Gyliui ne nuo šiandien ,nuostabus nuoširdus žmogus ir tšk . ,o del kitko vienas lauke ne karys sunku kovoti su vėjo malūnais ..

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        12 metų ago

        Lenda jis ne į savo sritį, todėl grybauja.

        Atsakyti
  8. nijole says:
    12 metų ago

    Manau, kad visuomene mato, jog pedofilu gynyba virsta farsu, kuomet jie ima savo tikslams naudotis degradavusio, nuo priklausomybes kenciancio asmens paslaugomis. Asmens,kuris viesoje vietoje, teisme, viesai nesidrovedamas rodo padugnems iprasta gesta, kuri ponas Gylys vadina “zurnaliste Kuznecovaite”, o as pavadinciau tiesiog nelaiminga zemai ligota ir isnaudojama butybe, kuri ne karta ir mane persekiojo bei izeidinejo privaciomis zinutemis,budama aiskiai neblaiva. Kad besiginanciuju lazda perlenkta rodo ir tai,kad lietrytis po kurio laiko pasalino kai kurias vietas is jo veidu tapusios motereles teksto ir tai,kad net abejingais buve zmones ima kazka nemalonaus itarti tokioje neadekvacioje gynyboje. banalu butu sakyti,jog buvau Klonio gatveje ir pati stebejausi,kad mergaite neatlimpa nuo ponios Venckienes ne akimirkai-kur buvus,kur nebuvus,puola apsikabinti ar siaip prisiglausti.tai nebuvo nei demonstratyvu,nei suvaidinta,matesi,jog santykiai yra ypatingai artimi 🙂 Prokuraturai mano liudijimo nereikes,kaip nereikejo jo sausio 13 byloje,betgi tiesa nemaloni ponia-jis pasirodo visiskai nuoga ir labai daznai tada ir ten,kur visiskai niekas jos nelaukia.

    Atsakyti
    • nepolitikui- says:
      12 metų ago

      super komentaras- vietoj ir laiku – labai skaniai pasijuokėm, dėkui 😉

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        12 metų ago

        Gaila, kad ištrynė. 🙂

        Atsakyti
        • Znakorius says:
          12 metų ago

          Negalvok,kas esi neatrandamas t.l.jokie atsiprašymai tau nepadės ….

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Ir aš tau tą patį sakau, svetimo vardo vagie. 😉

  9. aaa says:
    12 metų ago

    taciau garliavos vailu viesnami gyne ne kas kitas kaip aidas venckus!

    Atsakyti
    • eglė says:
      12 metų ago

      Siaubas ,žegnokitės jei velniai rodosi ,dar viena nesąmonė ir kas padėjo sugalvot nesamonių nesamonė ..

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        12 metų ago

        Taip buvo – kodėl nori slėpti? 😉

        Atsakyti
  10. aaa says:
    12 metų ago

    http://www.betabu.lt/zinios/garliavos-viesnamio-savininkui-13-metu-nelaisves.5bqo5f

    Atsakyti
  11. aaa says:
    12 metų ago

    pagal aida vencku mergaites viska issigalvoja -gal ta pacia fraze jis taiko ir Deimantei? ir leido savo sunui isuniui Nershos is jos tyciotis?

    Atsakyti
  12. Vytenis Aleksandraitis says:
    12 metų ago

    Birželio 1-osios proga skaitykite mano viešą laišką skirtą šiai poniai – http://www.facebook.com/photo.php?fbid=570798526293850&set=a.153490474691326.29307.100000911233614&type=1&theater

    Atsakyti
    • Vilma Marcinkiene says:
      12 metų ago

      Taiklus ir kaip visad teisingas iki širdies gelmių profesoriaus straipsnis…Pagarba p. P. Gyliui!!!

      Atsakyti
    • Vytenis Aleksandraitis says:
      12 metų ago

      Geriau susirūpinkite Laimute Stankūnaite jos pagalbos šauksmu ir kokias bėdas ji užsiminė apie savo dukrą. Kas iš vaiko išaugs, jei pas ją į mokyklą negali ateiti jos mama, kas iš vaiko bus, kai turi slėpti savo tapatybę, meluoti vardą-pavardę? Ką, neatsimenate, ką ji per televiziją sakė? Palyginkite jos pusbrolį/brolį Karolį ir ją. Berniukas visą pasaulį jau matę – pasiskaitykite jo kelionių įspūdžius. Pats savo akimis mačiau, kaip jis dirbo prie savo mamos tinklalapio, kurį ir pats sukūrė. O ką gatvėje užaugusi L.Stank-ė duos savo dukrai daugiau be nagų lakavimusi? Juk L.Stak-ė paprašė užprotokoluoti VTA darbuotojų, kad senelę, atseit, "nuteikinėja prieš mamą", kai mergaitė senelei pasigyrė nulakuotais nagučiais, o senelė jai pasakė, kad nedažyti gražesni. Ar ne pamenate, apie ką "biologinė" pradėjo kalbėti automobilyje, kai vaiką išpėšė iš gimtųjų šaknų?

      Atsakyti
    • Urte Gabriele says:
      12 metų ago

      o svarbiausia, kad pats išsiduodi, jog supranti, brude tu, kad dėl tokių tavo persekiojimų ir slepiama nekalta šeima ir vis tiek persekioji. Maniakas.

      Atsakyti
    • Marija Mar says:
      12 metų ago

      Vyteni – ka reiskia – Stankunaite uzaugus gatveje? Jums negeda del tokiu pasisakymu??? Kalbate kad vaikus reikia skatinti, kreipti demesi i ju norus,bet jei mergaite nori pasigirti graziai nulakuotais naguciais – reikia nepritarti? Juk ji – mergaite – nori ir graziai rengtis ir saunuole mama, kad nori iskiepinti jai grozio ir elegancijos samprata. Bet jei jums tai netinka – man kyla klausimas – ar ji turi atitikti jusu standartus??? Tada -rie ko cia mergaites norai??? T

      Atsakyti
    • Vytenis Aleksandraitis says:
      12 metų ago

      Gerbiama Marija Mar – MERGAIČIŲ UGDYME YRA ŽYMIAI AUKŠTESNIŲ VERTYBIŲ, nei nagų lakavimasis ar joms auskariukų nešiojimas. Jeigu GATVĖJE JAUNOS MAMOS AUGA, tai nieko kita ir neturi galvoje, kaip savo dukras gatvei ruošti. O kad biologinė užaugusi gatvėje, atsiskleidė G.Černiausko videoįraše – ji puikiai pademonstravo, kas pas ją galvoje tėra.

      Atsakyti
    • Marija Mar says:
      12 metų ago

      :DDD Vyteni, geda jusu klausyti! Visu pirma, ji – mama, ir jus neturite teises jos vadinti biologine!!! Jus ja asmeniskai pazistate? Bendravote, auginote ja??? Be abejo, yra svarbesniu poreikiu nei lakuoti naguciai – bet ko jie uzkliuvo??? Niekaip nesuprantu! Pas mane irgi lakuoti nagai – ar ir as uzaugus gatveje?

      Atsakyti
    • Vytenis Aleksandraitis says:
      12 metų ago

      Žinoma, kad gatvėje Jūs užaugusi, jei lakuojatės negus, nes rimtos moterys to nedaro 🙂 NAGŲ LAKAVIMAS, DAŽYMASIS POPULIARUS RIE PROSTITUCIJOS ŽENKLO ir žemos kultūros apraiškos. Todėl ir ginate biologinę motiną, nes esate, greičiausiai, tokio pat pasaulietinio sudėjimo. Pažiūrėkite, Rūta Meilutytė išsilakavo tik aukso medaliui pasiimti ir pagal jos nagų spalvų derinį mano vėlevėlę ant dviračio visur Vakarų Europos vaikai atpažindavo mane kaip iš Lietuvos – pažiūrėkite mano fotoetiudą fiksuotą Londone, kai į jį dviračio pedalus susukau – http://www.facebook.com/photo.php?fbid=443413189032385&set=pb.100000911233614.-2207520000.1370397503.&type=3&theater Bet Rūta, ateidavusi pas mano draugą-mokslininką atlikti tyrimus (kai ji dar Lietuvoje gyveno ir savo biologiniais duomenimis stebino visus sporto mokslo žinovus), tikrai, buvo mergaitė kukli – ne pamaiva. O Laimutę užaugusią gatvėje vadinu todėl, kad BŪDAMA NEPILNAMETE (neturėdama nė 15-os) PRADĖJO SU VYRAIS… Pasakykite, koks kitas pas Laimutę pasaulis, išskyrus domėjimasis vyrais? Kodėl jai netiko su a.a. Drąsiu rytais krosus bėgioti? Kodėl ji savo dukrai liepė nekirpti plaukų, sakydama, kad ji tada nepatiks vyrams? Tai čia tikros motinos šneka?) O kad pas Laimutę susiformavo nelaimingas GATVĖS GYVENIMO STILIUS, tai akivaizdu, kad, paauglė būdama neaugo pas tėvus (kažkokio teismo būta, apribojant tėvystę), ją iš kelio vedė a.a. jos sesuo ir kuom ji užsiiminėjo, kuom ji dirbo – prirašyta žiniasklaidoje per akis. Juolab, Klonio gatvės Patvoryje daug buvo žmonių iš Vaišvydavos ir iš Petrašiūnų, kurių pasakojimus, na, nepradėsiu čia aiškinti, man užtenka įspūdžio iš oficialių "mamos" pasisakymų televizijoje, kalbos struktūros – tokių savo praktikoje mačiau per akis, kurios savo vaikus užaugino nelaimingais. O vadinu BIOLOGINE, todėl, kad TIKROS MAMOS SAVO VAIKŲ NEPREVARTAUJA. Iš tremties grįžusios labai daug mamų negalėjo atsiimti savo vaikų, nes jų vaikai norėjo būti tik su globėjais, prie kurių priprato be jokio nuteikinėjimo prieš ištremtas mamas.

      Atsakyti
    • Urte Gabriele says:
      12 metų ago

      va kaip matom, kad šlykštūnas vytenis nekenčia visų moterų 🙂 Savo pliurpalais, kad moterims negalima nagų lakuotis, kaip koks fanatikas įžeidė daugybę rimtų, protingų moterų, tarp jų ir olimpinę čempionė Rūtą Meilutytę, kuri specialiai pasidarė manikiūrą tautiniais motyvais http://www.15min.lt/images/photos/616246/big/ruta-meilutyte-is-lietuvos-laimejo-aukso-medali-100-m-plaukimo-krutine-rungtyje-20-502d0d175822b.jpg
      Jau nekalbant apie pasišlykštėtinų pletkų skleidimą apie nekaltą motiną. Neapykantos kurstytojas.

      Atsakyti
    • Vytenis Aleksandraitis says:
      12 metų ago

      Na, Urtei, matau su intelektu prastoka, jei nemokate suprasti, ką parašiau dėl tautinių motyvų ir kontekste SAIKINGO DAŽYMOSI svarbos. O dėl estetinio mergaičių ugdymo, tai vaikystę, tikrai, reik kitokiais; aukštesniais estetinio lavinimo dalykais vaikus ugdyti, nei nuo mažens diegti tik prostitucijos kultūrą. O kas dėl Rūtos, tai Jums, Urtė dar mokytis ir mokytis kultūros ir saikingo makijažo iš šios jaunuolės, neseniai buvusios paauglės.

      Atsakyti
    • Urte Gabriele says:
      12 metų ago

      o KAS nuspręs, kas yra saikingas dažymasis, visuomeninė komisija ar kokios nors terorisčių globėjos sadūnaitės? 😀 Paskaičiusi vien šią citatą " Žinoma, kad gatvėje Jūs užaugusi, jei lakuojatės negus, nes rimtos moterys to nedaro NAGŲ LAKAVIMAS, DAŽYMASIS POPULIARUS RIE PROSTITUCIJOS ŽENKLO ir žemos kultūros apraiškos. iškart nustojau skaityt toliau, nes akivaizdu nekenti moterų ir savo pedofilines fantazijas ekstrapoliuoji į nekalto svetimo vaiko tragediją. Ir nesidangstyk dabar savo dviračiu ir "dalyvavimu" olimpiadoj, maniake.

      Atsakyti
    • Vytenis Aleksandraitis says:
      12 metų ago

      Kur buvo rašyta, kad "dalyvavau" olimpiadoje? Ar žinote, ką žodis DALYVAUTI reiškia? O jei Jums sesuo Nijolė Sadūnaitė, visai ne prie ko; čia visai ne į temą ant ležuvio užkibo, tai matosi, kad Tamsta esate kažkokia STRIBPALAIKIO ar NKVD-isto palikuonė, raudoną spalvą dievinanti. Todėl ir nieko nuostabaus, kad prastoka su suvokiamumu, nes į stribus ėjo tik padugnės mūsų Tautos.

      Atsakyti
    • Edita Kabakienė says:
      12 metų ago

      cha cha cha Vyteni, mano nagai lakuoti ir labai mėgstu raudoną spalvą! Kokia mano diagnozė? Aš stribpalaikio palikuonė ar ne??? 😀 😀 😀 😀 😀 Na ir Tamstos minties vingiai!

      Atsakyti
    • Marija Mar says:
      12 metų ago

      Nu va -as be zodziu likau!!! Moteris, kuri lakuojasi nagus yra prilyginama prostitute! Normaliai! Jus – sovinistas Vyteni, su iskrypelisku poziuriu! O Laima pati vaikas buvo kai prasidejo su Drasiumi! Bet jums tai irgi nezkliuna! Jis -suauges vyras, ko ji nesubrendusios mergaites traukia, man idomu?

      Atsakyti
    • Urte Gabriele says:
      12 metų ago

      Edita, viskas, jau atsiskleidei kaip be kultūros 😀 su dukra va irgi nagus nusilakavom, aš raudonai, o ji mėgsta žydrą spalvą, įdomu irgi, kaip ten su tuo padorumu ir protėviais 😀 Marija Mar, o tu atkreipei dėmesį, kaip vytenis visus kaltina, kaip nekultūringus, o kai nebeturi ką pasakyt, tada puola prie žemiausių ad hominem apie oponento kilmę? O pats a. šmeižikas, b. melagis, c. mizoginas, d. marazmatikas maniakas, galėčiau tęst ir tęst, bet reikia mažajai kojų pirštukus palakuot, pasidarėm pedikiūrą 😀

      Atsakyti
    • Edita Kabakienė says:
      12 metų ago

      Urte, aš labai norėčiau pamatyti Vytenio moterį ir įvertinti jos neprostitutišką išvaizdą! 🙂 🙂 🙂

      Atsakyti
    • Marija Mar says:
      12 metų ago

      Siaip, jei Vytenis tai man i akis butu pasakes, tai as, nepaisant jo garbaus amziaus, skelciau tooooki antausi!!! Sakes, kaip, jis gali taip moteris smeizt?

      Atsakyti
    • Vytenis Aleksandraitis says:
      12 metų ago

      O, kritika padėjo! Iš kart Urtė Gabrielė išvaizdą savo pakeitė ir raudonos įkyrios spalvos atsisakė 🙂 Sveikinu 🙂 Deja, Tamsta Vievio gimnazijos mokytoja, mano moteris ir mano dukros bei jų draugės jau per 30 metų turinčių, tikrai, niekad nemačiau net ir dabar besidažančių kas dieną darbe ar einant į paskaitas. Nemačiau įsidažiusių mergyčių ir pas mane į mišką ateinačių orientuotis. Per masinius Orientyrų renginius ir pačias stambiausias Oringeno važybas Švedijoje, kur startavo per 37 tūkstančiai dalyvių, mergaitės, įmančios starto metu žemėlapius, kažkaip be lakuotų nagučių į mišką sportuoti išbėga. 🙂 Pažįstu ir pačiais kiečiausias bėgikes Lietuvos, kurios Londono olimpiniame maratone bėgo. Štai viso pasaulio bėgikės prabėgo Londono gatvėmis – http://www.facebook.com/photo.php?fbid=208227665884273&set=pb.100000911233614.-2207520000.1370454063.&type=3&theater Kažkaip lakuotų nagų nepastebėjau. Nemačiau Londone ir pas buvusias savo auklėtines lakuotų nagų, nes jos turi svarbesnių reikalų nei dažytis. Tą patį vaizdą matydavau ir pas kitus kolegas būreliuose įvairių pakraipų. MERGYTĖMS IR MERGINOMS TURINČIOMS BET KOKIUS POMĖGIUS TUŠTYBĖMS LAIKO NEBELIEKA – tai pagrindinis psichologijos dėsnis. Tik pasakykite, ką Laimutė Jūsų be tuštybių turėjo? Kokius ji pomėgius turėjo? Kodėl ji su Drąsiumi negalėjo toliau rytais bėgioti?

      Atsakyti
    • Marija Mar says:
      12 metų ago

      Ir jei begiot nenorejo – tai reiskia blogas zmogus??? Man irgi begiot nepatinka, kur kas mieliau prakaita lieju su stepais! Ar del to as.irgi blogas zmogus?

      Atsakyti
    • Edita Kabakienė says:
      12 metų ago

      Nepasisekė Jums , Vyteni, arba jūs aklas, arba labai jau pilkos ir nuobodžios moterys Jus supa 🙂 🙂 😉

      Atsakyti
    • Marija Mar says:
      12 metų ago

      :DDD

      Atsakyti
    • Vytenis Aleksandraitis says:
      12 metų ago

      Nu žinai, man moteris senas kiša pasidažiusias ypatingomis progomis :). Pavyzdžiui visai neseniai ilgai diskutavau su ponia Audrone, ir ji, tikrai, ne kas dieną dažosi, bent, su manim teoriniais kalausimais atėjo kalbėtis, tikrai, be jokių dažų. Austrą ir jos trenerį Aleksą Stanislovaitį irgi asmeniškai pažįstu, ir kiek Austrą esu fotografavęs varžybose, tikrai, ji nebuvo įsidažiusi net Londono olimpiados finale – ją fiksavau iš labai arti prieš sėkmingiausią rungtį, tikrai be jokių pūdrų, nors stadionas keliasdešimttūkstantinis ir televizijos kameros iš visų pūsių visam pasauliui atletes demonstravo. Siūlau pagal ankstesnę nuorodą po mano olimpiados nuotraukas paklaidžiojus, atrasti ir Austrą. Net ir mokslinėje konferencijoje savo mokslinį darbą Austra pristatinėjo net visiškai nesidažiusi, nes mokslininkai ne į jos makijažą, o į naują josios mokslinį darbą žiūrėjo. Pažiūrėkite tos konferencijos mano reportažą – atrasite ir Austrą su mano auklėtinės drauge, pristatinėjančias jų nustatytus mokslinius teiginius apie rankų plaštakos formos įtaką asmenybės ypatumams – http://kazlusporto.puslapiai.lt/sporto-mokslas/mokslininku-darbai/ind-sport-saku-katedros-konferenc-2010.htm Kai iš Londono olimpiados dviračiu dardėjau, tai YPATINGAI NUSIDAŽIUSIAS MAČIAU Hamburge PROSTITUTES, kurios YPATINGAI NUO PRAEIVIŲ SKYRĖSI SAVO ĮSIDAŽYMU TAM, KAD JOS IŠSISKIRTŲ KAIP PERKAMA PREKĖ. Tokio išsidažymo lygio dar nebuvau regėjęs, kaip pas tas prostitutes. Nežinojau, kad čia teks su Tamstomis diskutuoti; todėl jų dažų nefotografavau, man jos manęs, paprasčiausiai, nedomino. Didingame Hamburge buvo žymiai didesnių vertybių, nei gatvės prostitutės.

      Atsakyti
    • Marija Mar says:
      12 metų ago

      Vyteni-todel, kad jos sportuoja! Be abejo, niekas nesidazys, nes paprasciausia visas makiazas nubegs! Taciau, tai nereiskia, kad jos neturi savimi rupintis! Jusu nuostabai – ir issidaze moterys turi daug ka pasakyti! O jusu toks poziuris ne tik sovinistinis – bet ir labai zeminantis moteris! Man nesuvokiama, kaip jus galite save vadinti pedagogu!

      Atsakyti
    • Edita Kabakienė says:
      12 metų ago

      Iki pedagogo jam toli……….. Gerai pastebėjai,Marija,jis TIK PATS save pedagogu ir vadina 🙂 🙂 🙂

      Atsakyti
    • Vytenis Aleksandraitis says:
      12 metų ago

      Marija Mar, tai pasakykyte, kodėl Urtės Gabrielės pateikta Austra Skujytė mokslinėje konferencijoje pateikinėdama savo mokslinį darbą nebuvo visiškai išsidažiusi? Kad ir jos partnerė orientacininkė Kristina, demonstruodama plaštakos formų santykius, na, tikrai, jos nagai nedažyti. Kodėl? O todėl, kad ji viena iš pajėgiausių pasaulyje sportininkių. Aš ją nuo vaikystės pamenu. Ji, kaip ir visos, į treniruočių stovyklas, tikrai, nesidėdavo jokių bereikalingų daiktų, nors ir vakarėlius vaikams bei jaunimui organizuodavome. Nemačiau nei vienos įsidažiusios ir per po pasaulio bei Europos čempionatų banketuose. Finišavus reikdavo nusiprausti, išsipirtinti, kad atstatyti jėgas ir ĮMANTRIAI PASIPUOŠTI. Puošybos kūrybiškumo pas sportininkes galite pasimokyti. Jos, tikrai, nemėgdžiodavo nuvalkiotus gatvių prostitučių elimentų. Kiek mes, treneriai organizuodavome vaikams bei jaunimui stovyklas, na, patikėkite, BESIDAŽANČIŲ SPORTININKIŲ MES NEMATĖME, NES JOS TOKIEMS NIEKAMS, PARASČIAUSIAI, LAIKO NETURĖJO. Ugdymą suprantu per sudominimą, o ne per draudimą. Jei ankstyvame amžiuje mergaitė dažosi, vadinasi, kažkas su josios pasauliu netvarkoje, vadinasi, tėvai kažką ne taip daro su vaiku, kad jis neturi įdomesnių užsiėmimų. PERANKSTYVA PAAUGLĖS DAŽYMOSI MANIJA IŠ KART APIBŪDINA JO DVASINIO PASAULIO, GALIMĄ SKURDUMĄ. O jei mažametė pradeda dažytIs, tai kažkoks jau nesveikas nukrypimas. O jei "mema" pradeda mažametę mokinti to, ko jai biologiškai dar nereikia, tai, jau galima sakyti, kad tokia "mama" nesupranta, ką daro su vaiku. Nuo čia ir prasideda PASAULIO IŠKRYPIMAS, NORMALIŲ VERTYBIŲ PAMYNIMAS.

      Atsakyti
    • Urte Gabriele says:
      12 metų ago

      😀 tik tiek galiu pasakyt, su tokiais venckės garbintojais kaip vytenis tai ir priešininkų nereikia.

      Atsakyti
    • Marija Mar says:
      12 metų ago

      :DDD nesveikas jus Vyteni su savo sovinistiniu poziuriu! Ne jums spresti, kas kitiems vaikams gerai ir kas zalinga! Jusu "pedagoginis" poziuris formuoja siaura ir nesiuolaikiska poziuri i moteri! Jei ji nori dazytis – puiku, nenori – jos pasirinkimas! Ir niekas neturi teises jai aiskint kad tai yra blogai! Gal uzaugus mergaite nenores tu jusu sportu, jei prie sirdies bus grozio industrija! Ar ji turi paisyti jusu noru ir laikytis jusu paziuru?

      Atsakyti
    • Vytenis Aleksandraitis says:
      12 metų ago

      Pirmiausiai, aš savo būrelyje niekad neaiškinau mergaitėms bei merginoms, kad nesidažytų, nes tai ne mano reikalas buvo ir net nemačiau tokių. Tik dėl saugumo technikos, nerekomenduodavau į mišką bėgti su auskarais, nes finišuoti galėdavo ir be ausyčių. Dar kartą kartoju, pas mane į būrelį ateidavo rimtos, dar gyvenimo nesugadintos mergaitės ar merginos ir neteko man matyti besidažančių – besidažančių neteko matyti ir kituose būreliuose. Dažydavosi tik tos, kurios nieko nelankydavo – jos ir mokyklose mokindavosi prastai. Tokių, kaip L.Stankūnaitė besidažančių būdavo vienetai. O šiaip, matau, su prostitutėmis nepadiskutuosi – atsiskleidžiate savo logika, kaip tikros prostitutės, siekiančios ir savo dukras daryti prostitutėmis, tokiomis, kurias Hamburge mačiau išsidažiusias kaip niekur kitur. Todėl nesistebiu, kad Jūs ir ginate tą, kuri be dažymosi daugiau nieko kito gyvenime nematė ir nežino.

      Atsakyti
    • Marija Mar says:
      12 metų ago

      :DDD ka ji galejo matyti, Vyteni, jei kazkoks diedas nepilnamete, tiesa, tada dar ji buvo mazamete pasieme? Vyteni, as dazausi, ir mokykloje buvau viena stropiausiu mokiniu! Su vyru seniai susituokusi pries tai daug metu draugavau ir dabar gyvenu laimingai! Taip, kad jusu suvokimas ne grasio nevertas!

      Atsakyti
    • Marija Mar says:
      12 metų ago

      Ir dar karta – nepazistamas moteris isvadinti prostitutemis yra pats zemiausias vyro isprusimo laipsnis!

      Atsakyti
    • Vytenis Aleksandraitis says:
      12 metų ago

      Aš kitaip ir nevadinsiu, nes atsikleidėte prostitutiška logika, pradedant mokinti mažas mergaites dažytis, mergaitėms kalant, kad jos turi patikti VYRAMS (ne berniukams) ir mergaitėms suduodant auklėjimo pradmenis NE NUO TO GALO. Liūdna, kad kai nėra nieko kito galvoje be to kito galo, tai ir vaikus (mergaites) žalojate. Todėl su tokių "mamų" vaikais, paprastai, būna sunkus darbas pedagogams, "tokių" mamų vaikai nepritampa prie kolektyvų, jie tampa atstumti, dažniausiai, meta būrelius, tampa alkoholikais ir narkomanais ir, galop, savižudžiais. Kad ir čia vienos aršiausios pašnekovės D.B. Todėl per tokias Jus, nežinančias, nuo ko savo vaikų mokymus pradėti, ir įvedama Juvenalinė Justicija, kad tokios "mamos" NEAUGINTŲ BŪSIMUS SAIŽUDŽIUS IR SAVIŽUDES.

      Atsakyti
    • Marija Mar says:
      12 metų ago

      Tai aisku – mergaiciu apatines kelnaites fotografijose kur kas graziau atrodo, nei makiazas ant veido! Kas jums sake, kad mergaites turi dazytis, kad vyrams patiktu??? Cia jusu pacio interpretacijos su slyksciu sovinizmo nuokrypiu! Mergaite/mergina/ moteris turi savimi rupintis! Visada ir visur! Turi jausti, be abejo, ir saika. Tai turi formuoti mama ir ne tam, kad vyrams patiktu o pirmiausia, kad save myletu ir gerbtu bei puoseletu! Jusu supratimas apie grozi ir elegancija yra labai pavirsutiniskas ir maziausia 20 metu pasenes! Tuo sia diskusija ir baigiu! Dristu pazymeti, kad diskutuoju su jumis labai graziai ir mandagiai!!! Dar vienas panasus komentaras ir mums teks visiems amziams atsisveikinti

      Atsakyti
    • Vytenis Aleksandraitis says:
      12 metų ago

      Prie ko čia "20 metų senumas"? Gimnazistės mokyklose dabar tokios pačios, kaip ir anais laikais, nematau didelio skirtumo. Po truputi atsiranda ir vėl moksleiviškos uniformos. Kažkaip išsidažiusių nei gimnazisčių, nei studenčių gatvėse nesimato. Kartoju, išsidažiusias mačiau tik Hamburge prostitutes. Jos ir skyrėsi nuo praeivių visų, kad buvo išsidažiusios. Man senelis pasakojo, kad ir Kauno Laisvės Alėjoje taip pat "laisvos poniūtės" (taip jis jas vadindavo) dėdavosi ant savęs didžiausius pūdrų sluoksnius ir nagai jų šviedavo iš toliausiai. Pamenu ir jaunystę, kai į šokius varydavome, tai kai kurie kibdavo ant išsidažiusių, nes su jomis galima būdavo iš kart prie reikalo. Panašiai buvo ir Rusijoje tarnaujant. Iš dažų sluoksnių matydavom, kurią galima temptis už kampo. Anei kiek nepasikeitė ir dabar situacija Hamburge. Ir tai sako makiažo istorija nuo pirmykštės bendruomeninės santvarkos laikų, kai DAŽYMASIS BŪDAVO REPRODUKCIJAI SKIRTAS ŠVENČIŲ METŲ. Archeologai makiažą yra atradę ir pas nedartaliečius, naudojusius ritualiniams tikslams. Siūlyčiau mokytis iš Kleopatros ir kitų faraonių, kur makiažo technika buvo tokia, kurios net nesimatydavo pačio dažymo – tai aiškiai mačiau Londone Britų nacionaliniame muziejuje. Normalių moterų makiažas yra kardinaliai skirtingas nei prostitučių. Prie šito meno prieinama palaipsniui, bet ne kūdikius terliojant. Jei mama pradeda kūdikius terlioti, vadinasi jai kažkas galvoje negerai, arba, tiksliau, pas ją VISIŠKAI NIEKO GALVOJE NĖRA.

      Atsakyti
    • Marija Mar says:
      12 metų ago

      Vyteni,nesuprantu jusu pozicijos! Tai jus teigiate, kad dazymasis apskritai blogis, tai ne visai blogis… Tai ka jus apibudinote yra vadinamas dieninis makiazas, kuris ir turi buti naturalesnis. Siuo metu yra tendencija dienini makiaza daryti kuo naturalesni – ramios ir pasteline spalvos vyrauja. Ko gero maisote, kaip kai kurios moterys, vakarini makiaza su dieniniu, kuris ir turi buti ryskesnis. Ir kur jus matote ka nors kalbant apie vaiku maliavojima??? As pries makiaza ant nesubrendusiu mergaiciu, nes jos man tada asocijuojasi su Nabokovo romano heroje! Uz tai ir sakau, kad mama turi grozio ir elegancijos samprata perteikti! Nematau nieko blogo, jei mergaitems nulakuoja nagus, nes jos pacios to nori!!! Ta suvokima turi perduoti pamazu – kas yra vulgaru ir kas yra subtilu! O jusu poziuris del to 20 metu pasenes, kad apie tai nieko nesuprantat ir net nesistengiat! Nuo mazens mazoms damoms turi buti aisku,kad jos turi atrodyti tvarkingos, svarios, su susukuotais ir tvarkngais plaukuciais! Ir tame nematau nieko blogo! Visos mergaites, neabejoju ir jusu dukros, ne karta bande puostis ir dabintis, n karta bande apsirengti mamos suknelemis – nes jos mergaites! Tik keista, kaip jus tai ignoruojat!

      Atsakyti
    • Vytenis Aleksandraitis says:
      12 metų ago

      Ne visos blogos moterys, Urte Gabriele, o blogos tos, kurios be dažymosi daugiau savo dukroms nė nežino, ką pateikti. Todėl Seimo kontrolierė Edita Žiobienė buvo visiškai teisi, kad Laimutei Stankūnaitei bus rimtų problemų su savo dukra. Net iš Vilijos Abramikienės ispūdžio, kai Deimantė stebėjosi, kad mama nemoka žaisti šachmatais, tai ir yra įrodymas, kad Laimutei gatvėje nebuvo kada išmokti žaisti šachmatais.

      Atsakyti
    • Vytenis Aleksandraitis says:
      12 metų ago

      Užtat ir neįtikinama, kad "pedofilijos nebuvo". Su seneliais diskutavau. Jie net nežinojo, kas tas žodis pedofilija, nors jų išprūsimas daug kartų aukštesnis, nei … Senuolė Laimutė Vilniaus universitetą baigusi ir atskirai dar psichologiją studijavo. O Neringa vien penketais mokėsi, penketais mokėsi ir Drąsius iki paauglystės, o kai tapo statybininkų mokyklos moksleiviu – tapo puikiu statybos specialistu. O kaip Laimutė Stankūnaitė mokėsi? Pasakykite!

      Atsakyti
    • Marija Mar says:
      12 metų ago

      Kaip suprasti Vyteni – iki paauglystes gerai mokinosi? :DDD ir paskui tapo geras statybu specialistas? Tinginys jis buvo ir todel pasuko i profke – kad bent specialybe gautu! Pilna "tokiu" specialistu! Kodel jis pagal specialybe nedirbo, jei toks specialistas buvo???? Viskas tuo ir paaiskinta! Kaip anksciau buvai minejusi – jus zmones skirstote i labai blogus (Stankunaite) ir labai gerus (Venckiene, Kedys). Vienus aukstinate, kitus peikiate!!! Kas is to, kad Stankunaite nemoka (gal) zaisti sachmatais??? Viskas – reiskia, ji bloga mama? Is vis -ka jus apie ja zinote – tik tai, ka papasakojo Venckiene?

      Atsakyti
    • Vytenis Aleksandraitis says:
      12 metų ago

      Ko meluojate, Marija Mar, kaip aš skirstau. Niekad nerašiau, kad Stnak-ė "labai bloga"-tokių duomenų neturėjau dar. Bet, pasakykite, kas pas ją gero, ji vaikystėje-paauglystėje be vyrų dar kuo domėjosi? Drąsius nors sportavo. Jei neišmoko mokykloje šachmatais žaisti ir su dukra negali pažaisti, tai čia "išprususi mama"?

      Atsakyti
    • Marija Mar says:
      12 metų ago

      Vyteni, mano mama niekada nemokejo zaisti sachmatais, niekada nemokejo plaukti, niekada nesidomejo sportu, taciau ji vis tiek man yra geriausia mama pasaulyje! Yra daug dalyku uz ka jai esu dekinga! Ir be to, jus nuolatos peikiate Laimute Stankunaite, nuolatos aiskinate kokia ji bloga mama ir kaip ji gatveje uzaugo! Bet jus suvokiate, kad ji buvo vaikas??? Kad ji ne tik paso dar neturejo, bet ir teises balsuoti???? O jus ja vertinate kaip suaugusi zmogu! Tuo tarpu Kedys buvo patyres vyras!!!! VYRAS! Dvigubai vyresnis uz ja!!! Bet jis vis tiek padorus ir geras anot jusu. Nuo jusu dvigubu standartu net bloga!

      Atsakyti
  13. Arūnas says:
    12 metų ago

    Gerbiami Alko redaktoriai, paskaičius nepraustaburnių komentarus, kurie ne komentuoja parašytą straipsnį, autoriaus požiūrį, o, paprasčiausiai, visus kolioja ir plūsta. Tokių komentatorių valia ilgą laiką buvęs švarus Alkas tampa Delfi lygio. Reikėtų neleisti tokiems komentatoriams teršti Alką, ar bent pašalinti jų šlykščius komentarus

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      12 metų ago

      Apie save parašei – pats ir džiaukis, nepraustaburni. 🙂

      Atsakyti
      • alkui says:
        12 metų ago

        Gerbiami Alkiečiai,pravalykite kontoros šunėlių,”cykrų lytcuvių” ir kgb lietuvių “užsieniečių” pašiktus komentarus.
        Nes smirda,kaip pas buvusį (?) Snoro mafijozų šūdlaikraštį komentaruose
        Arba kaip pas “estišką” delfį

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          12 metų ago

          Tiesa nepatinka?

          Atsakyti
          • Amelija says:
            12 metų ago

            Tu girtas. Arti dviejų su puse promilės. O gal tas girtumas įgimtas? nepraustaburnis tešlius su vištos protu.

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Pagal save sprendi? 🙂

          • Nepolitikas says:
            12 metų ago

            Ne jis negirtas- girtas gali išsipagirioti. O IDIOTAS niekada. Su tokiais net įstatymas leidžia: gali būti atliekami moksliniai ar medicinos bandymai. Bet „tikrasis“ slapstosi nuo medicinos.

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Ir vėl apie save pašnekėjai. 🙂

  14. Audronė says:
    12 metų ago

    Pritariu Arūnui.Nesuprantu jau seniai, gal iš Delfi jau visi darbuotojai čia atsikraustė?

    Atsakyti
  15. Vilhelmina-marija Mikalauskiene says:
    12 metų ago

    AS UZ PONA GYLI,,, KOVOK ,, TIESA TURI BUTI ,,, PEDOFILAI BUVO BUS..NES JIE NEBAUDZIAMI

    Atsakyti
  16. tikras lietuvis says:
    12 metų ago

    Vladai,
    pakalbėjai teisingai, bet, va, žydaknygėje užsiregistravai žydiškai – nubirbinai pusę savo vardo, o pavardę išvis sužydinai. 🙂

    Atsakyti
    • Vladas Maželis says:
      12 metų ago

      Facebook’e užsiregistravau turėdamas tikslą ten propaguoti savo verslus amerikiečių ir kitų pasaulio tautų tarpe, todėl savo vardą susitrumpinau, nes galūnę “as” amerikiečiams skamba ir atrodo kaip ass (užpakalis). Ir iš viso, verslui naudingiau kai tavo vardas ir pavardė sudaro kuo mažiau sunkumų angliakalbiams, jei būtent jie yra mano pagridniniai klijentai, rėmėjai ir vartotojai.

      Deja, dar savo verslo plėtimo planų neįgyvendinau, bet ketinu į juos kibti tuojau pat ir įgyvendinti. O prieš žydus ar bet kokias kitas tautas neturiu visai nieko prieš, draugauju su visų tautų dorais žmonėmis, priešų turiu tiktai lietuvių tarpe.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        12 metų ago

        Ir vėl suklydai: tokios tautos kaip žydai nėra ir niekada nebuvo (tas žodis pas mus atėjo iš rusų, kur reiškė blogietį, dėl ko judėjų prašymu Jekaterinos II patvarkymu ir nuo tada jie taip nebuvo vadinami. Izraelitai savęs niekada nepavadins žodžiu žydas, kuris yra senahebrajiškas keiksmas – šuns pypas, o save vadina jehudimais – neasimiliuotaisiais ir ne kiekvieną iš judėjų – kaip tik tokie buvo Lietuvoje iki sovietų – priima į jehudimus, o tik tą, kuris gimė iš motinos judėjos, kas yra ne tautinis požymis, nes tautos pagrindinis požymis yra sava teritorija, kur jie kalba sava susižinojimo kalba – tuo tarpu judėjai kiek gyvena šalių, tiek kalba kalbų – bei gyvena pagal savo moralę – papročius bei tradicijas, o kitur iš savo teritorijos išvykę per laiką, per kartas tampa naujos gyvenamosios teritorijos tautos dalimi. Šiuo atveju yra geras pavyzdys legendinis anglų aktorius Džonas Gilgudas, kurio proseneliai buvo lietuviai ir kurio giminių iki šiol yra Lietuvoje, Šakių rajone).)

        Atsakyti
        • A.L. says:
          12 metų ago

          Na ir darbuojasi pareigūnas “tikru lietuviu” apsimetęs, kaip šnipelis, iš “Šveiko”, o gal čia koks pedofilų aktyvistas iš jų laikraščio?

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Nenorėk, kad surastume.

          • Amelija says:
            12 metų ago

            Aiškintojau nelaimingas, eik gult, gal išsipagiriosi.

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Čia tu apie save šneki 🙂

          • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
            12 metų ago

            Isryskintas “tikrasis lietuvis” jau pasiuto visai…. turbut atlyginimo negavo uz savo propaganda. Kitaip cia nera. Uzsiimineja grasinimais…. tai irodo, yra pats tikriausias PADUGNE.
            O dabar ta proga parasysiu israsikingai apie Lietuvos valdzios politika, kuria labai graziai pademonstravo tokia Kuznecovaite iskeltu viduriniuoju pirstu. Tai tas aukstai iskeltas vidurinysis Kuznecovaites pirstas su nagu akivaizdziai atspindi Lietuvos valdzios poziuri i Lietuvos piliecius. Kodel? Ogi todel, kad ji yra Lietuvos valdzios remiamo laikrastpalaikio Lietuva i rytus….. korespondente….. save parodanti…. kaip visiska valdzios politikos remeja…. tais klausimais kuriais jis raso…. kad ir apie Klonio mergaites kankinimus Klonio gatveje.

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Dar pašnekėk 🙂

          • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
            12 metų ago

            Taip kalba OKUPANTO tardytojas! Pasiskaitykite jo pacio komentara auksciau!

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Bet jei jie(komentatoriai)ir toliau užsiims kenkėjiška veikla, ir kompetetingos institucijos nuspręstų, jog kitos išeities nebėra, tai aš pasižadu šventam reikalui kovoje už Lietuvos laisvę nuo blogio paaukoti atliekamą virvę. 🙂
            P.S. naujos nepirksiu – turiu svarbesnių reikalų savo kuklioms lėšoms panaudoti. 🙂 🙂

          • Znakorius says:
            12 metų ago

            Joniškio pažiba būtų 9 vietoje…

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Minusas tau, kuris anuliuoja prieš tai duotą pliusą.
            P.S. galutiniai rezultatai bus suvesti bylos pabaigoje. 🙂
            Dar sykį P.S.
            tavęs, kol kas, neįtraukiau, nes populiarini gražų vardą.
            Taigi žiūrėk – nepasišik. 🙂

          • Kemblys says:
            12 metų ago

            Kvaileli, ‘tikras lietuvi’, žadėjai mane surasti, mano dantis skaičiuoti, o dabar jau KAŽKAS kars. Tu vyras ar ne? Pažadėjai, pats vykdyk. Jei pats nevykdysi, tai užsimauk sijoną ir vaikščiok kraipydamas užpakalį – tokia tavo vertė. Smirsti čia internete, ir ieškai su kuo pasikolioti – daugiau nieko nesugebi.

            https://alkas.lt/2013/05/16/patriotinis-jaunimas-pagerbs-vietines-rinktines-kovotoju-atminim/?comments#comments

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Tokius kaip tu visada spėsim suriktinti.
            Gerai, kad lauki, kad nervuojiesi – gal charakteris pasikeis į gerą, gal nuo sovietinių atlipsi.
            Čia tau gera profilaktika dėl to, kad esi kvailas per visą pilvą, o ir niekšingas neapsakomai.
            Dėl ko, aišku, sava mirtim nemirsi. 🙂
            Ir aš tavęs negailėsiu, o gal netgi pasidžiaugsiu, kada tave nudaigos. 🙂

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Beje,
            Kembly, prasti tavo popieriai.

          • Nepolitikas says:
            12 metų ago

            „nuo blogio paaukoti atliekamą virvę“, o aš tau dar ir muilą dovanosiu. Tik netemk ilgai. … Vis tiek tavo gyvenimą išsaugos internetinis failas.

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Tau TAS GALAS – GARANTUOTAS. 🙂

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Tardytojai, tavo, abeli, žiniai buvo ir Lietuvos respublikoje iki 2003 metų, kada tuos etatus pavadino tyrėjais.

  17. Birute Savickiene says:
    12 metų ago

    ajaijai , diedukas jai uzduot negalejo , o usas ir furmonavicius galejo istvirkaut … ir kuom tiket …. reik klaust matuleviciu ir gylio , jie viska zino …

    Atsakyti
  18. vilte says:
    12 metų ago

    Aciu ponui Gyliui uz straipsni , bet as piktinuosi zinote kuo ? Ogi jusu frakcija , kad esate neveiklus ir nesiimate jokiu ryztingu veiksmu , kas liecia ispublikuota smeizta , juk cia yra tiesiogine nusikalstama veikla pries konkrecius asmenis ! Kodel iki siol nereikalaujate is dienrascio atsakomybes ? Ar jums tai nesvarbu ? Ir dar ! Kodel visuomene , DK rinkejai , beje ir as pati nieko nezinome apie gerb. seimo nare N. Venckiene ? Ar tai normalu , jog greit 2 men. kaip nera jokios zinios apie ja , ar suzinosime , kai ( neduok dieve ) bus jau velu ? Koks likimas laukia ir kitu tiesos saukliu kaip A. Drizius – cia p.s. ?

    Atsakyti
  19. tikras lietuvis says:
    12 metų ago

    Ramiai,
    tiesa turi būti pasakyta. 😉

    Atsakyti
  20. Laima says:
    12 metų ago

    Man ir mono seimai net abejoniu nekyla !!! Keista ir liudna,kad tiek abejingu nedrasiu ir neveikliu zmoniu LT. Pries pedofilija, pries Juvenaline sistema, pries Europos Sajunga.

    Atsakyti
  21. gala says:
    12 metų ago

    Ir is kur tie ”placiajai visuomenei zinomi parodymai” tai visuomenei zinomi? Is Venckienes knygos, kurioje sudeta ikiteisminio tyrimo medziaga, iskarpyta ir sukupiuruota taip, kaip Venckienei palanku, ir isleista atskira knyga dar gerokai pries Uso teisma? O apie tai, kad ”Karolis kisa” juk mergaite liudijo per pirmasias apklausas ir situos jos liudijimus girdejo visi, kas buvo Uso teisme. Ir dar daug ko kito girdejo, ir ta medziaga nera jokio ikiteisminio tyrimo medziaga – tai Uso bylos medziaga, bylos, kuri buvo nagrinejama viesai ir kurios medziaga jau seniai viesa!!!! Tai ka ponulis nori apgauti? Vat poniai Venckienei uz tai, kad dar vykstant Uso bylos tyrimui skelbe per visas ziniasklaidos priemones, neislisdama is TV, ikiteisminio tyrimo medziaga, plius tik sau palankiai iskarpyta, isrinkta, kad suformuotu isankstine nuomone ir apdergtu nekaltus zmones, ir dar ta medziaga atskira knyga isleido, reiketu iskelt byla uz ikiteisminio tyrimo medziagos paviesinima, bet gi niekas net nekele, nes, matote, JE uz zodzius nebaudzia (ale be problemu nuteise vyruka, pasisiuliusi su JE pasimylet, o juk tik uz zodzius). O raudonieji ideologai, tamsta profesoriui, o esat pats tikrasis raudonasis ideologas sovietines raudonosios ekonomikos profesorius, ploves studentam smegenis raudonais pezalais dar sovietiniais laikais ir toliau tebeplaunantis, nes girdejau tamsta tas pacias raudonosios ekonomikos tezes skelbiant per pastaruosius rinkiminius debatus, man ne autoritetai. Ir nemeluokit, kad zurnsaliste cia paskelbe ikiteisminio tyrimo medziaga – ta medziaga buvo atvirai nagrinejama Uso teisme, netgi vyko tos bylos teismo posedziu transliacija per TV, ir visi viska girdejo!!!

    Atsakyti
    • et, says:
      12 metų ago

      Galiu atsakyt Pikaso žodiais, rašytais prieš porą metų: “Buvau labai nustebęs, beveik priblokštas, kai pirmą kartą pamačiau “Kauno dienoje” Astos Kuznecovaitės informacinius rašinius “D.Kedžio istorijos” temomis. Šis dienraštis niekada neslėpė savo kairuoliškų pažiūrų. Tas įvaizdis, susikurtas dar sovietinio režimo metais tuometinėje “Kauno tiesoje”, buvo susvyravęs tik Dainuojančio Sąjūdžio laikų revoliucijos laikotarpiu. Tada redaktorė Mačiulienė pirmame puslapyje spausdindavo netgi Katalikų bažnyčios organizuotas eisenas bei jame buvo rašomos gan padorioas įvykių apžvalgos. Vėliau atėjo E.Klumbio paskvilių laikas ir V.Šustausko “personalinio metraštininko” politiniai pasimaivymai. Tad iš tiesų buvo keista matyti, kad žurnalistė A.Kuznecovaitė, nuosekliai rašydama surinktą ir faktais pagrįstą informaciją, tapo lyg ir balta varna tame juodame dangaus fone. Jau tada teigiau, kad toks mažas stebuklas tokiame laikraštyje negali tęstis labai ilgai. Virsmo nuotaikas galima buvo apčiuopti dar tada, kai K.Krivickas paryškino skurstančią R.Žiobienės vyro senelės buitį. Pasinaudojant tuo, kad ta senolė ne pačios Editos močiutė, “Kauno dienoje” pačios A.Kuznecovaitės buvo sukelta isterinė kritikos lavina. Ta istorija bet kuriuo atveju tai senolei baigėsi sėkmingai, nes jos buitimi buvo demonstratyviai pasirūpinta. Tai jau tolima praeitis, o dabartį mes čia matome pluošte naujų straipsnių D.Kedžio tema, kuriuose spausdinama tik prokurorinė ir gaiveninė pozicijos. Nors Neringos Venckienės knyga “Drąsiaus viltis – išgelbėti mergaitę” atspausdinta jau senokai, tačiau jokios esminės kritikos šios knygos atžvilgiu žiniasklaidoje nepastebėjau. Jei joje nors viename iš 327 puslapių būtų kas nors radę teisinių klaidų ar kitų, konkrečiais faktais nepagrįstų paviešintų teiginių, tai teisėja N.Venckienė paslaugių L.Stankūnaitės ir A.Ūso užtarėjų būtų “sumalta į miltus”. Dabar jau tampa aišku, kad ši biografinė – teisinė knyga gula šalia Drąsiaus mažylės liudijimų ir visa tai sudavė skaudžiausią smūgį tiems teisėsaugos pareigūnams, kurie nusikaltamai aplaidžiai atliko savo pareigas. Tos knygos puslapių tekstai nuvalė nosis ir tiems galimo pedofilų klano gynėjams, kurie kiauras paras dergiasi komentarų puslapiuose, taip keistai bandydami padėti paskandinti pelkės užmarštyje pedofilinį skandalą su jį sekusiomis žmogžudystėmis bei neaiškiomis žūtimis. Kad kai kas vėl dėl tos knygos labai sunerimo įrodo ir tai, kad paskui Neringos Venckienės knygos pristatymus kaimuose su mikrofonais ir tele kameromis sekiojo toks LNK laidų vedėjas Gaivenis, sukūręs labai daug įtartinų paskvilių apie Drąsiaus Kedžio istoriją. Gal jis tikėjosi , kad Neringa Venckienė emocijų protrūkyje ištars kokį neatsargų žodelį? Tada tikriausiai teisėjai sektų dar viena iškelta byla už kažkieno “garbės ar orumo įžeidimą… Gal dabar naujas toks “serialas” jau užsakytas? Tai vėlgi padeda visuomenėje atsirasti įvairių prielaidų ir “sąmokslo teorijų”. Visos istorijos eiga ir keista teisėsaugos pareigūnų įdirbis joje sukėlė visuomenėje visą šį ažiotažą. Jis neturi praeiti be pasekmių. Teisingumas turi būti nustatytas, nusikaltėliai įvardinti. Tie kurie šią istoriją bandė klastoti turės prisiimti jei ne teisinę, tai bent jau moralinę atsakomybę. Jei labai stengismės gyventi teisinėje valstybėje, tai tą tikrai pasieksime. Visų tiesos ieškotojų pastangomis.

      Atsakyti
    • TO GALA says:
      12 metų ago

      PONE AR PONAS ,NESISTENKIT ĮTIKINTI TO NESĄMONIŲ,VIS VIENA NIEKAS NEPATIKĖS VISI PUIKIAI ŽINOME,KAIP BUVO……..

      Atsakyti
  22. vilte says:
    12 metų ago

    Cia ” Alkas ” ar lietrytis ? Nemaniau , jog trinate sau nepalankius komentarus….o juk is tikruju neturetu buti cia vladu mazeliu !!!

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      12 metų ago

      Ir kodėl gi čia neturėtų būti Vlado Maželio nuomonės?
      Ar, kad probanditiniams elementams tiesa nepatinka? 😉 😉 😉

      Atsakyti
      • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
        12 metų ago

        Va, esu tvirtai isitikines, kad “tikras lietuvis” yra asamdytas amseti pagal … dudele.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          12 metų ago

          Su kuo ir sveikinu. 🙂

          Atsakyti
  23. Tikras says:
    12 metų ago

    Gal žinote kur galima pasirašyti priėš tą kuznecovaitės straipsnį (ne internetu).

    Atsakyti
  24. eglė says:
    12 metų ago

    Tikiuosi dar Lietuva išsikapstys iš nedorybių liūno kol dar bus tokių žmonių kaip gerb .Algirdas Patackas ,Povilas Gylys ir daugelis kitų -pagarba visiems kovojantiems visomis išgalėmis vardan tiesos …Ir šviesa ir tiesa ,jų žingsnius telydi ….

    Atsakyti
  25. Zita says:
    12 metų ago

    P.Gyly! Gyvenu toli nuo Garliavos,tad neturėjau galimybės prisidėti prie budėtojų.Bet nuo pat įvykių pradžios viską atidžiai seku per spaudą bei internete.Ir savo,Šakių,rajone nesutikau nė vieno žmogaus,kuris nepalaikytų V.Venckienės. O kad pasislėpė,tai labai protingai pasielgė. Juk visi matom,kas toje mūsų Lietuvėlėje dedasi.Čia ji tikrai būtų buvusi nužudyta,imituojant ar savižudybę,ar kokią avariją.Iš visos širdies linkiu jums visiems stiprybės ir ištvermės jūsų kovoje. Telaimi tiesa!

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      12 metų ago

      Ji pasislėpė, nes yra neteisi.
      O gal būt net kalta dėl nusikaltimų?

      Atsakyti
      • et, says:
        12 metų ago

        nesate toks naivus, kaip dabar atrodote. Vinintelė išvada – nesekėte šios istorijos nuo pat pradžių ir nematėte nufilmuoto viso mergaitės pasakojimo. Nes kas tai matė net nesuabejojo, kad mergaitės liudijimas tikras.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          12 metų ago

          Kaip tik tą “pasakojimą”, kaip Venckkedžių sukurptą ir išmokintos mergaitės pasaką, teismas įvertino kaip niekinį.
          Todėl nebeblūdinkit su tuo pasakojimu – seniai visiems aišku buvo, kad tokie dalykai baudžiamojoje byloje yra negalimi.
          Jei Venckienė to nežinojo, tai švachteisininkė ji tebuvo – ką ir matome, nes pati slapstosi – net savęs nesugeba apginti, todėl bėga.

          Atsakyti
          • et, says:
            12 metų ago

            jei būtumėte pats auginęs bent vieną vaiką, kuom abejoju, tai žinotumėte, kad kone 80 procentų mergaitės pasakojimo sudaro kūno kalba. O šito neišmokinsi niekaip.
            beje,
            jei taip aklai pasitikite teismais, tai gal tikite ir Stalino bei Hitlerio teismų teisingumu?

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Pirmiausia, Marta, reikia tau suprasti, kad tokio amžiaus vaikams įmanoma įpasakoti beleką. Ir po penkių minučių jau jie pasakos kaip tikrą dalyką.
            Štai kuo rėmėsi teismas.
            Be to, absoliučiai jokių įrodymų prieš violetinių nurodytus asmenis nerasta, vienintelis “įrodymas” – mergaitės kalba, įrašyta pažeidžiant Baudžiamojo proceso nustatytą tvarką ir aktyviai apklausoje dalyvaujant venckėdžių nariams.
            P.S. mano vaikai jau užaugę, mes visi šeimoje esame aukštuosius mokslus baigę – štai kodėl man, kaip teisininkui ir buvusiam tardytojui, iš pat pradžių buvo neaišku kodėl buvo leidžiama daryti tokį bardaką: būtų bylą atidavę kokiam nors kaimui, tai visi nepatenkinti būtų gavę į dantis 🙂 , o byla būtų išspręsta per porą mėnesių.
            Visa esmė čia tame, kad tai buvo eilinis konserverių šou – prie jų ir ne be jų, garantuotai, tai į miškus savanorius išveda, tai vienrankį užsiundo, tai abromavičių nububina, tai bražuolių tiltus sububina.
            Ir t.t.
            Jie kitaip nemoka.
            Bet jau ir konservatoriai landsberginių kratosi – visai neseniai jie gražioj formoj V.Landsbergį pasiuntė į pensiją.
            Tai, reikia manyti, tokie šou baigsis.
            Panašiai šneka ir Vaišvila, kuris gerai pažįsta landsberginius, nes pats jų tarpe kurį laiką buvo.

          • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
            12 metų ago

            Atkreipiu demesi, kas toks buvo o pagal isitikinimus ir liko “tikrasis lietuvis” : “…. štai kodėl man, kaip teisininkui ir buvusiam tardytojui, ……”
            Tai akivaizdziai OKUPANTO TARNAS – tikras TRANAS Lietuvai!!! Suprantama kodel jam Lietuvos partizanai yra probanditiski elementai. Suprantama, kodel nuosekliai gina pedofilus ir darosi visisikai aisku, kad tai dvasinis iskrypelis. Pasirodo sis Lietuvos rusas “dusino” lietuvius ir dabar kaip koks chamas ir ispera pasivadino “tikru lietuviu”. Tikresnio OKUPANTO nebuna!

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Tu, šmeižike…

  26. Copy says:
    12 metų ago

    Turiu užtikrinti, Povilai Gyly, – ir viena, ir antra, ir trečia!

    Garliavinių tarpe yra latentinių ir praktikuojančių pedofilų. Šie savo aktyvizmu išgyvena savo neišsipildžiusias bet įkyrias mažų mergaičių prievartavimo fantazijas, arba maskuoja savo nusikaltimus prieš vaikus, tikėdamiesi išvengti atsakomybės (“koks aš pedofilas, aš gi kovoju prieš pedofilus, aš gi patvorinis!”).

    Jų tarpe yra yra visiškų kvailių – juos Evardas Čiuldė vaizdingai vadino egzotiškaisiais debilais, tuo pabrėždamas jų unikaliai beprotišką smegeninių funkcionavimo pobūdį.

    Trečioji gupė, kuriai priklauso ir Gylys bei Vasiliauskas, Landsbergis ir abu Matulevičiai – tai kraštutiniai niekšai, tarnaujantys užsienio spec tarnybai ir vykdantys užduotį skaldyti ir kiršinti tarpusavyje lietuvių tautą, kurstyti visuomenėje maksimalią neapykantą savo teisėsaugai ir savo valstybei, šmeižti ir niekinti Lietuvą ir lietuvių tautą pasaulio visuomenės akyse, kaip vienintelę pedofilų tautą pasaulyje, įkūrusią pedofilų valdomą valstybę.

    Pirmąją grupę aš vadinu kedopedofilais, antrąją kedodebilais ir trečiąją kedoniekšais. Gylį, Vasiliauską, brolius Matulevičius ir Landsbergį priskiriu kedoniekšams, įvertindamas jų intelektą, sudaręs jų psichologinius profilius ir pažindamas jų veiklą sovietų okupacijos metais.
    Atsakyti

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      12 metų ago

      O Skučą (viena Skučienė yra artima bendražygė ir giminaitė Venckkedžių), tupėjusį patvoryje, pasodino už pedofiliją.
      Štai kokie ten kadrai.

      Atsakyti
      • pasiieškok says:
        12 metų ago

        medžiagos apie tą pasodintą Skučą ir pamatysi, kad jis nieko bendro neturi nei su tavo minima Skučiene, nei su Garliavos įvykiais. Nors man atrodo, kad pats tą puikiai žinai, tik specialiai čia varinėji savo šmeištus.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          12 metų ago

          Kokius dar šmeižtus?
          Nori mums aiškinti, kad ten gyvena Skučų, kurie – ne giminės?
          Įrodyk.
          Ir ko tas, jei būtų pašalinis, lindo į patvorį?
          Neįtikėtinai nusišneki.
          Dar pasakysi, kad Venckus negynė pedofilų teisme?

          Atsakyti
          • Kemblys says:
            12 metų ago

            Kvaileli, ‘tikras lietruvi’

          • Kemblys says:
            12 metų ago

            https://alkas.lt/2013/05/16/patriotinis-jaunimas-pagerbs-vietines-rinktines-kovotoju-atminim/?comments#comments

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Pats tu – Buridano asilas. 🙂

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            P.S.
            Ir aš niekada negrasinu.
            Todėl patariu geruoju: daryk kakarynę,

          • Znakorius says:
            12 metų ago

            Pasibučiuokit vyrai ir viskas bus gerai….

          • Amelija says:
            12 metų ago

            Psichodelikas

          • Znakorius says:
            12 metų ago

            Eik macu krimsti-aukštuomenės atstovė be portmano…

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Užskaitau. 🙂

    • et, says:
      12 metų ago

      tipiškas “latentinio” komentaras, ginantis ne teisingumą, bet vis dar dominuojančią teisėsaugoj enkėvėdistinę sąmonę. Tačiau šios sąmonės laikai baigiasi. Teks keistis.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        12 metų ago

        Baik blūdinti, Marta.

        Atsakyti
  27. A.L. says:
    12 metų ago

    “Toje publikacijoje gilinama ir plėtojama mintis, kad Kedžiai ir Venckai yra reto blogumo, žiaurumo, nepadorumo žmonės”.
    O kaip kitaip? Lietuvoje reto gerumo, švelnūs, padorūs yra tiktai pedofilai, na gal dar jiems artimi ideologiškai homoseksualistai, zoofilai, nekrofilais ir kiti jų bendraminčiai, kurie yra didžiausia ES “vertybė”. Deleguodami D.Grybauskaitę į ES Prezidentės postą turime juk ES “vertybių” paisyti. Kitų vertybių supūvusioje, bankininkų valdomoje vergvaldinėje ES, tarytum, ir nelikę.

    Atsakyti
  28. tikras lietuvis says:
    12 metų ago

    Didieji “kovotojai” prieš pedofilus!
    Lietuvoje pilna pedofilų nuskriaustų vaikų – teismai tų pedofilų pasodino tiek ir tiek, tai kodėl prieš anuos, jau tikrai įrodytus pedofilus, nekovojate? Kodėl už tuos vaikus nekovojate?
    Ar jums už tai nemoka? 🙂
    Prisipažinkite geruoju, kedpedofilai, – labai nemušime. 🙂

    Atsakyti
    • et, says:
      12 metų ago

      Kaip nedašunta jums, kad šis PILIETINIS Garliavos judėjimas palietė didelę politiką. Politiką tų turtingų senstančių ištvirkėlių, kurie siekia vis daugiau ir daugiau dirgiklių… Čia jau ne pavienių pedofilų atvejis. o šaltakraujų idijotų, su gręsiančia impotencija, politika, kurie siekia, kad ir pedofilija būtų legalizuota taip kaip buvo legalizuotas homoseksualizmas, politiškai inicijavus DSM, t.y. psichinių ligų diagnozės pakeitimus 1973 metais. Ir dangstosi šie idiotai “vaikų teisėmis į seksualumą”.

      Štai jums ištraukėlė iš tokių “mokslinių” psichologų konferencijų:
      In their press release B4U-ACT announced a letter the group has sent to the APA criticizing its classification of the mental illness.

      In an interview with LifeSiteNews (LSN), Liberty University Visiting Professor of Law Judith Reisman, an expert on sexual ethics and pornography, criticized the Baltimore conference, saying, “This has been on the agenda for decades.”

      “I first met up with what I had come to call ‘The Academic Pedophile Lobby’ in 1977 at The British Psychological Society Conference on Love and Attraction, Swansea, Wales,” she said. “I delivered a research paper on child pornography in Playboy 1954-1977.”

      “Other conference academicians, some hired by pornographers, presented ‘scientific’ papers advocating the legalization of child pornography, prostitution and an end to age of consent,” she said. “They promoted their ‘scientific’ claims for early childhood sexuality to lawmakers and fellow academicians via both legitimate and pornographic media.”

      “The DSM is typical of this degeneracy since they already had lightened the diagnosis of pedophilia as to make it almost meaningless, requiring that the pedophile be ‘bothered’ by his and her abuse of children and so on,” Reisman said. “We now have women and children sexually violating children as well as men. This will continue to spiral down into, well, we’d have to say the abyss of hell, unless we retrieve our laws, our mass media and our schools.”

      As previously reported by LSN, similar lobbying, then by homosexual activists, led to the declassification of homosexuality as a mental disorder in 1973 in the DSM. As a result of the DSM declassification, debate regarding homosexuality and the many documented harms associated with the homosexual lifestyle has been all but shut down in academic psychological circles.

      Taigi, “tikras lietuvi”, galite save laikyti labai “pažangiu”, nes gėjams išsikovojus teisę įsivaikinti vaikus (kažkodėl jie įsivaikina vien berniukus) jie vėliau aiškiai su “vaiko teisių” specialistėmis kovos už vaiko teses į seksą. Ir tai jau niekas nebelaikys prievarta, nes nesubrendęs, nuo mažens prievartaujamas asmuo nesugebės to įvertinti ir taps vergiškos prigimties išnaudojamu gyvūnu taip niekada ir nesužinoisiančiu kas yra tikroji meilė ir laisvė.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        12 metų ago

        Kaip nedašunta tau, Marta, kad visas tas violetinis reikalas yra eilinis konservų fokusas, kokių jie yra prikrėtę n per savo valdymio laiką.

        Atsakyti
  29. A says:
    12 metų ago

    JR teisus dėl piršto. Bet panašiai reikia vertinti ir pirštą, kurį rodo kai kurie komentatoriai – tai Alko redakijos pirštas savo skaitytojams.

    Atsakyti
  30. A says:
    12 metų ago

    JR teisus dėl piršto. Bet panašiai reikia vertinti ir pirštą, kurį rodo kai kurie komentatoriai – tai Alko redakijos pirštas savo skaitytojams.

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      12 metų ago

      Kada pradėsit normaliai diskutuoti – nebesibjaurosit, tai ir su jumis normaliai šnekės.
      O kol kas gaunat atgal pagal seną lietuvių paprotį.

      Atsakyti
  31. Na says:
    12 metų ago

    tai pedrytis nieko neisspausdino, tai visi jo komentatoriai suleket cia. O gal jus visi is psichuskes, nes smegenu turejimo nesijaucia. Sekmes lojant!!!

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      12 metų ago

      Tai ir nebelok. 😉

      Atsakyti
      • Pagarba says:
        12 metų ago

        Gaidys tu o ne lietuvis

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          12 metų ago

          Čia tu apie save 😉

          Atsakyti
          • Pagarba says:
            12 metų ago

            apie tave

          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Apie save rašai, iškrypėli.
            Sėsi ant karštų rinkių. 🙂

  32. SOS! says:
    12 metų ago

    Labai keistai atrodo, kai tik verkšlenama ir nieko nedaroma.Juk toks rašinys yra “daiktinis” nusikaltimo įrodymas.Visuomeniniai judėjimai, Vaikų ir Žmogaus teisių gynėjai tuoj pat privalėjo paduoti į teismą laikraštį ir straipsnio autorių už skleidžiamą šmeižtą, etikos pažeidimus, teisės normų reikalavimų pažeidimus.Negi visą Lietuvos visuomenę, Lietuvos vadovybę apėmė nenugalima impotencija, leidžianti įžuliai ir ciniškai siautėti nusikalstamam banditų ar iškrypėlių klanui?Kas liks iš Lietuvos? O gal jos jau nebeturime?

    Atsakyti
    • Nepolitikas says:
      12 metų ago

      „Visuomeniniai judėjimai, Vaikų ir Žmogaus teisių gynėjai“ ir t.t. ir panašiai, tik gaila kad visi jie ir yra pedofilų sukurti ir išlaikomi.

      Atsakyti
  33. Marta says:
    12 metų ago

    Ponai, kaip manote, kodėl “tikra lietuvė” Kuznecova ėmė šitaip mėtyti pėdas? Internete radau tokį pranešimą:

    “LIETUVOS RESPUBLIKOS GENERALINIAM PROKURORUI D. VALIUI PRANEŠTA APIE ŽURNALISTĘ ASTĄ KUZNECOVAITĘ, KURI

    apie Vaidą Milinį kaip apie trečią galimą Drąsiaus Kedžio dukrelę prievartavusį pedofilą informavo Neringą Venckienę. A. Kuznecovaitė atsiuntė dvi Vaido Milinio nuotraukas. Vienoje iš nuotraukų – Vaidas Milinis baseine.
    Generalinei prokuratūrai perduoti žurnalistės Astos Kuznecovaitės elektroniniai laiškai.”

    Taigi, klausimas kyla kiek ši aktyvi žurnalistė yra prisidėjusi prie Vaido Milinio mirties? Juk tokie žurnalistės “pranešimai” labai greitai pasklinda ir niekas nėra užtikrintas ar kokie “susijaudinę’ kriminalai kalėjime ar paleisti nepaieškos sau progos “nuteisti” pagal savo teisingumo supratimą.
    Žurnalistų neatsakingumas manau kaltas ir dėl netikėtos teatro kritiko Valdo Gedgaudo mirties. Kodėl apie tai niekas nekalba?

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      12 metų ago

      Kuznecovaitę už tai, kad jų pusėje nebegroja, garantuotai puola kedpedofiliniai, o tu, Marta, nebūk kedpedofildebilė – su jais nesusidėk ir galvok savo galva.
      Gedgaudas, beje, mirė dėl auglio galvoje.

      Atsakyti
  34. Marta - Gerb. P. Gyliui says:
    12 metų ago

    Gal užteks jau tų kalbų – ar ne laikas eiti prie darbų? Esate seime, siūlykite naujus įstatymus.

    štai ką tik perskaičiau setimes.com straipsnį apie pedofilijos keliamas problemas kituose Rytų Europos šalyse.
    Visi turi panašių problemų, nors mūsų žiniasklaida kažkodėl neviešina kaip šios problemos ten sprendžiamos.

    Rumunija priėmė pedofilų cheminio kastravimo įstatymą nusižiūrėjusi į Lenkiją, kur šis įstatymas jau senai galioja.
    Čekija fiziškai kastruoja pedofilus, jei jų aukos mirė.
    Ir tai teisinga, nes jei žmogus nesusitvarko su svo seksualumu, jam reikia padėti. O laikyti tokį žmogų kalėjime ir neekonomiška ir jo visiškai nepataiso. Išėjęs, kaip rodo praktika, jis vėl grįžta prie savo įpročio.

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      12 metų ago

      Nieko doro jis nepasiūlys – neturi jis idėjų Lietuvai pakelti.

      Atsakyti
  35. dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
    12 metų ago

    Stebetis siuo vandalizmo aktu netenka, tai is esmes Lietuvos valdzios vykdomos politikos atspindys! O kokia ta Lietuvos valdzios politika? O tokia, kokia ja israiskingai parode valdzios valdomo laikracio Lietuva i rytus zurnaliste A.Kusznecovaite: Aukstai iskeltas virs Lietuvos vidurinysis pirstas!
    Akivaizdu, kad vandalizmo vykdytojai NEBUS NUBAUSTI! O kaip gi jie gali buti nubausti, jei nera nubausti geguzes 17d. VANDALAI!, kurie yra zinomi!
    Taigi ka sakau, sakau, kad geguzes 17 d. NEBUVO ivykdytas kondratjevo sprendimas….. NENAUDOTI JEGOS pries Klonio mergaite. Pasiusti 240 Lietuvos komandosu PRIVALEJO pagal pareigas UZTIKRINTI, kad butu vykdoma nutartis…. NENAUDOJANT JEGOS pries Klonio mergaite. Taciau ka uztikrino? UZTIKRINO, kad pries Klonio mergaite buvo panaudota PSICHINE ataka, iskrypeliska fizine jega ir ko dar pasaulis nemate ir negaletu suprasti….. pries mazamete mergate is anksto SUPLANUOTAI buvo panaudoti CHEMIKALAI, chemine ataka…. ka pasaulis smerkia naudoti net karo konflikte! Taigi geguzes 17d. Lietuvos valdzia pasiunte 240 VANDALU ir dar cerniauska su antstole, kad isniekintu Lietuvos veliava, kad parsiverte dauzytu vyro lytinius organus, kaip Rainiu miskelio budeliai! O jei tai butu buve ne VANDALAI, tai butu is karto sueme tuos, kurie isniekino, plese Lietuvos trispalve, kurie naudojo jega ir visas kitas NETEISETAS priemones pries Klonio mergaite.
    TAIGI VANDALU ADRESAS AISKUS! Atsakomybe uz tai krenta Seimui, Vyriausybei ir anot negerbiamo vinokuro “frigidiskai stervai”.

    Atsakyti
  36. Neda says:
    12 metų ago

    pritariu straipsniui. Palaikau Vencku, Kedziu seimas, stiprybes jiems ir DK. Tikejau ir tikiu Mergaites liudijimais.

    Atsakyti
  37. Gintautė says:
    12 metų ago

    Pagarba, suprantantiems kas vyksta, susidorojimas su šeima tikrai baisus. Stiprybės Neringai nelygioje kovoje už tiesą.

    Atsakyti
  38. Znakorius says:
    12 metų ago

    9.Tikras Lietuvis.

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

Turizmas | visalietuva.lt nuotr.
Gamta ir žmogus

Turizmo poreikiai keičiasi: Lietuva ruošia žinovus naujoms kryptims

2025 05 30
Kaune bus pristatyta T. Medelio paroda „Pankai dar nemirė (Punk Is Not Dead)“ | ciurlionis.lt nuotr.
Kultūra

Kaune bus pristatyta T. Medelio paroda „Pankai dar nemirė“

2025 05 30
Knygos, skaitymas | pixabay.com nuotr.
Kultūra

Atnaujintame Skaitymo skatinimo veiksmų plane – dėmesys kritiškai mąstančiai ir kūrybingai visuomenei

2025 05 30
Nuo birželio 4 d. gyventojai Nacionalinėje bibliotekoje galės pasiimti nurašytas knygas | lnb.lt nuotr.
Kultūra

Nuo birželio 4 d. gyventojai Nacionalinėje bibliotekoje galės pasiimti nurašytas knygas

2025 05 30
Darbą pradeda naujoji Lietuvos nacionalinė UNESCO komisija | D. Rimeikos nuotr.
Kultūra

Darbą pradeda naujoji Lietuvos nacionalinė UNESCO komisija

2025 05 30
Turkija imasi tarpininkavimo tarp Maskvos ir Kijevo
Ukrainos balsas

Ukraina spaudžia Rusiją: ar įvyks tikros taikos derybos?

2025 05 29
Pinigai
Lietuvoje

Liberalai lauks Finansų ministerijos plano šešėliui mažinti  

2025 05 29
Danės upė
Lietuvoje

Baigiamos tvarkyti Danės upės pakrantės

2025 05 29

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Misija neįmanoma... apie Ukraina spaudžia Rusiją: ar įvyks tikros taikos derybos?
  • Būtent Tamstos apie Z. Vaišvila. VRK sprendimas atsisakyti registruoti referendumą ginantį piliečių nekilnojamąjį turtą apskųstas teismui
  • Tomas Jakutis apie Z. Vaišvila. VRK sprendimas atsisakyti registruoti referendumą ginantį piliečių nekilnojamąjį turtą apskųstas teismui
  • Dabar mūsų KLAUSIA: apie Universitetai pasiruošę įgyvendinti valstybinės kalbos įstatymą laiku

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Turizmo poreikiai keičiasi: Lietuva ruošia žinovus naujoms kryptims
  • KET testų spąstai, kuriuose griūna net tie, kurie vairuoja 10 metų
  • Kelionės į Egiptą su vaikais – ką būtina žinoti planuojant šeimos atostogas?
  • Kaune bus pristatyta T. Medelio paroda „Pankai dar nemirė“

Kiti Straipsniai

Signataro A. Patacko diskusijų klubo iškaba Kauno įgulos karininkų ramovėje

Prisimintas signataras Algirdas Patackas: praėjo 10 metų nuo jo netekties

2025 04 07
Jonas Vaiškūnas ir Algirdas Patackas Kaune, 2013 m. spalio 14 d. – tautinės kultūros bendražygiai

J. Vaiškūnas. Algirdas Patackas – liepsnojanti dvasia, nušviečianti kelią gyvenimui

2025 04 03
Oskaras Milašius | Alkas.lt koliažs

D. Kuolys. Gyventi ir tikėti: Oskaro Milašiaus pasaulis naujame leidinyje

2024 10 24
Neringa Venckienė su Deimante Kedyte | J.Valiušaičio nuotr.

K. Stoškus. Ar tikrai „teisėsauga išmoko Klonio gatvės pamokas“? (XXVII)

2024 06 20
Prievartinis mergaitė atplėšiamas nuo globėjos | Alkas.lt archyvo nuotr.

K. Stoškus. Ar tikrai „teisėsauga išmoko Klonio gatvės pamokas“? (XXVI)

2024 06 19
Garliavos įvykiai 2012 m. gegužė | Alkas.lt archyvo nuotr.

K. Stoškus. Ar tikrai „teisėsauga išmoko Klonio gatvės pamokas“? (XXV)

2024 06 18
Stipriai užlaužiama ranka mergaitei | Alkas.lt archyvo nuotr.

K. Stoškus. Ar tikrai „teisėsauga išmoko Klonio gatvės pamokas“? (XXIV)

2024 06 17
„Geriausias vaiko draugas“ Edita Žiobienė | Alkas.lt koliažas

K. Stoškus. Ar tikrai „teisėsauga išmoko Klonio gatvės pamokas“? (XXIII)

2024 06 15
Alkas.lt koliažas

K. Stoškus. Ar tikrai „teisėsauga išmoko Klonio gatvės pamokas“? (XXII)

2024 06 14
pixabay nuotr.

K. Stoškus. Ar tikrai „teisėsauga išmoko Klonio gatvės pamokas“? (XIX)

2024 06 08

Skaitytojų nuomonės:

  • Misija neįmanoma... apie Ukraina spaudžia Rusiją: ar įvyks tikros taikos derybos?
  • Būtent Tamstos apie Z. Vaišvila. VRK sprendimas atsisakyti registruoti referendumą ginantį piliečių nekilnojamąjį turtą apskųstas teismui
  • Tomas Jakutis apie Z. Vaišvila. VRK sprendimas atsisakyti registruoti referendumą ginantį piliečių nekilnojamąjį turtą apskųstas teismui
  • Dabar mūsų KLAUSIA: apie Universitetai pasiruošę įgyvendinti valstybinės kalbos įstatymą laiku
  • Rimvydas apie Pristatyta kovojančios Lietuvos vadovo A. Ramanausko-Vanago žmonos, partizanės Birutės prisiminimų knyga
 
 
 
 
 
Kitas straipsnis
Bus skelbiamas nuosprendis Sąjūdžio pradininkams

Atsargos karininkai: Lietuva išgyvena antrąjį išmėginimą po Sovietų Sąjungos žlugimo

Sekite mus Feisbuke

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

 fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | lėktuvų bilietai

 

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai