Kvietimas
A. Akstinavičiui, Socialdemokratų sąjunga
D. Kuoliui, Lietuvos sąrašas
A. Matulevičiui, Tautos vienybės sąjunga
R. Ozolui, Už teisingumą
E. Skrupskeliui, Centro partija
G. Songailai, Tautininkų sąjunga
J. Varkalai, Drąsos kelias
Gerbiamieji,
šis laiškas, kuriuo kreipiuosi į Jus, yra padiktuotas tiek bendros situacijos, pagrįstai įvardinamos Lietuvos išsivaikščiojimu, tiek ir mano asmeninio nerimo, kuriam visai nedaug tetrūksta, kad galėčiau jį pavadinti egzistenciniu. Išties taip ir yra – pastarieji keli metai mano šeimai kainavo dviejų vyresniųjų vaikų bei dviejų anūkų emigraciją ir vieną mirtį, kurią siečiau su stresine iš šios nesibaigiančios krizės kylančia būsena. Tokia tad padėtis, kuri, mano supratimu, yra daugiau ar mažiau panaši daugelyje Lietuvos šeimų.
Nestovėjau po medžiu Garliavos mergaitės dramos metu, bet buvau tarp tų, kurie rengė ir vedė pirmuosius palaikymo mitingus Londone, po kurių valdžiažmogiai nebegalėjo apsimesdami teigti, kad „tai tik menkas nesusipratimas vienoje iš provincijų“. Labai daug vilčių siejau su vieningu junginiu, galinčiu sudaryti realią atsvarą tai savivalei, kurią ramiausiu veidu vykdo dabartinė oficialioji valdžia ir galbūt jos šešėliniai diriguotojai – todėl dabar labai skausmingai išgyvenu, matydamas, kaip tas darinys eiži ir byra dar nė nesusiformavęs.
Keisčiausia – o gal kaip tik priešingai, dėsninga? – kad visų galimų sudedamųjų jėgų lyderiai bei aktyvūs nariai, su kuriais tenka kalbėtis, lyg susitarę rodo pirštais vienas į kitą, sakydami, kad jie patys “už vienybę, bet štai tie ir anie viską sugriovė, išdavė ir su jais neįmanoma susitarti“. Ar tikrai taip yra? Ir net jei yra – negi nebegalima nieko padaryti, kad taip nebūtų? Negi net išsivaikščiojančios Lietuvos ir prievartaujamų mūsų vaikų akivaizdoje nebemokame tartis? Jei tikrai taip, tuomet gal išties vėluojame emigruoti iš savo namų, o gal ir palikti juos tuo kitu, nebeatšaukiamu būdu?..
Praėjusiame amžiuje Lietuva buvo prarasta neiššovus nė vieno šovinio. Aš nenoriu jos prarasti tol, kol neiššausiu paskutinio.
Štai todėl viešai kreipiuosi į visus čia išvardintus partijų bei judėjimų lyderius ir kviečiu Jus nepaisant jokių aplinkybių itin realistiškai įvertinti situaciją ir tapti ne politikieriais, žaidžiančiais taktinius žaidimus savo sugebėjimų ar užsakovų pageidavimo lygyje, o tikrais Lietuvos politikais – patriotais, kokiais iškilus istoriniam šansui ir įsisąmonintai būtinybei iš vakarykščių ūkininkų vaikų tapo pirmosios Nepriklausomybės akto signatarai. Prašau Jūsų nesusmulkėti iki „trupinio aukso, gardaus valgio šaukšto“, bet padavus vieni kitiems rankas – o jeigu taip neišeina, tegu ir sukandus dantis – šiandien padaryti viską, kas įmanoma, o jei to negana, ir tai, kas neįmanoma, bet reikalinga, kad sustabdytume šitą nesibaigiantį klimpimą į vis labiau įtraukiančią pelkę. Trečio šanso istorija gali ir nebesuteikti.
Labai tikiuosi, kad Jūsų tarpe neatsiras nė vieno, kuris bent jau nepamėgintų rasti to, kas mus jungia, o ne skiria. Todėl sakau – ieškokime ir raskime vieni kituose tai, kas gera ir skatina kurti, ir nekreipkime dėmesio į tikrus ar menamus trūkumus, taip gausiai pilamus tų, kurių netramdomai savivalei mūsų vienybė yra pati didžiausia grėsmė. Nes jų principas yra „skaldyk ir valdyk“, o mūsų tebus „Vienybe težydi“.
Su meile ir viltimi,
Šarūnas Navickis
P. S. Šį laišką įsipareigoju išsiųsti taip pat ir tiesiogiai visiems čia įrašytiems adresatams, kviesdamas susirinkti prie apskrito stalo, pasiūlant dienotvarkę, laiką ir vietą.
P. P. S. Nesu jokios partijos narys ir nepriklausau jokiam rinkiminiam sąrašui, o šis laiškas yra mano asmeninė iniciatyva.
bet kokiu atveju šiems judėjimams reikia aktyviau bendradarbiauti, jeigu neišeina aktyviai susijungti į vieną bloką, tai bent įkurkite “tiesos judėjimų asociaciją” lygiomis teisėmis ir susirinkite kas pora mėnesių aptarti einamųjų reikalų.. svarbu kad būtų bent kiek bendradarbiavimo nuolatinės veiklos, o paskui laikas nugludins akmenelius ir bus lengviau…
nuo pradžios…
(tik kada, kur
ir kokia ji yra
– tiksliau buvo)
pažvelkime:
PROGA,
GALIMYBĖ
BŪTINYBĖ
METAS
LAIKAS
net trečioji Pradžia už šansą-šansoną geriau,
taigi Šarūnai;
kai mudu abudu
ne vien bendraminčiai, ne vien bendraturčiai, ne vien bendrataučiai
ir bendrakalbiai, bet netgi BENDRADARBIAI,
– tai ir Tarti
ir tartis lengviau 🙂
1990 m. kovo nakty,
pradžia, Laisvė
KOVA.
Tai mūsų,
ir Tavo
ir Mano.
Mes galim, mes nugalėjom!
Vienas kitam, P A D Ė D A M I.
Dabar:
turiu IMT ir PADĖT TAU. Kitiems. Visiems.
kas Už Lietuvą eis (eina).
Taigi –
istorija suteikė,
istorija VYKSTA,
istorija teiks, –
ką Tu – Šarūnai,
ir aš – Giedrius,
išlaikę,
apgynę 1990-91
palaikysim.
Tad,
ruoškis,
kviesiu tuoj pat.
Rimtai –
be 5/7 ar 4/7 balasto
kurį nurodai (aukščiau)
…taigi
jei jau į kovą, tai į kovą.
Esam tą patyrę.
Labai teisyngas kvietimas,Manau,tai paskutine iseitis,jeigu norime islikti kaip lietuviu Tauta. Tik vienybe mus isgelbes. Tai paskutinis SANSAS
Neįsivaizduoju tautininko ir kosmopolito, kunigo ir proletaro susitelkimo bendram tikslui, nebent tas tikslas – lovys.
O aš įsivaizduoju. Taip buvo 1988, taip gali būti ir dabar. Lovys virs – lėkšte valgykloje – kai nustosime būti kiaulėmis.
Kol paėmė valdžią, vėliau pjautynės tarpusvyje, o ne dėl Lietuvos, dėl lovio, o ne dėl lėkštės.
Gerb. Tauti,
Supaprastintai pasirinkimas toks. Ar būsim Seime su Kuoliu, ar mūsų ten visai nebus. Seime bus Uspaskis, Kubilius ir kt.
Be to yra REITINGAVIMAS.
Taip taip, Vaiškūnai, būkime dar sykį vieningi, kad ja prisidengę kiauliukai vėl 20-čiai metų susėstų į valdžią, – naivybė…
O jei nebūsime vieningi, kiauliukų nebus?…
Taip, nesant vieningumo bus sunkiau kiauliukams rasti, kaip save paslėpus prasmukti.
esate naivus – ar mes vienysimės, ar ne, Seimas vis tiek bus išrinktas, ir tauta tą pačią akimirką visus – ir sisteminius, ir visuomeninkus – paskelbs kiauliukais, kaip dabar kad kiauliukais vadina visus, norinčius eiti į Seimą…
Gerbiamieji,
aš čia nemažai info pateikiau apie Kuolį ir jo galimą nudreifavimą į Liberalų sąjūdį (Steponavičius- dviejų princų šeima, Masiulis – prostitucijos įteisinimo projektai, Burba – eutanazijos įteisinimas ir t.t.). Bet manau TAUTININKAMS JUNGTIS BŪTINA SU VISAIS siūlomais.
Dėl to, kad tiesiog Seime daugiau vietų laimėsite, daugiau įtakos turėsite, negu eidami tik su Už Lietuvą Lietuvoje. Šiuo atveju yra toks dalykas sinenergija. Be to bus MAŽIAU KLANO. Garantuoju, kad geriau Seime Kuolys negu Steponavičius, Masiulis, Žilinskas, Pavilionienė, Uspaskich…..
Turime lyg šiol išlaikę vienintelę Vienybės dieną,tai Lapkričio 1-oji.Kada prakalba per mus probočių/protėvių vėlės,kada nurimstame visi laike,bet suliepsnojame širdyse,kada Vienybės jausmas didesnis už mus visus,kada pagarba vieni kitiems suliepsnoja lyg iš vidaus pakurta,kada kiekvienas jaučiame susikaupimą,darną,rimtį,širdies liepsną..Trumpa tai akimirka laiko tėkmėje,bet ilga akimirka mūsų visų Širdyse..
Vienintelė diena kuri jungia visus gyvenančius Lietuvoje ir už Jos lietuvius,neišsakysi žodžiu,neišrašysi raštu tosios Galios dienos,bet ji prakalba kasmet per visus mus,nors ir kur begyventume,ką bedarytume,kur beeitume ji išlieka čia ir dabar,ir visados… 🙂
Ieškokime tos Galingos dienos jungties,kuri išlaikytų tą Vienybės jungtį ištisus amžius-peramžius-praamžius.. 🙂
Pritariu Šarūnui. Apie tai ir aš rašiau komentare į Medalinsko straipsnį. Šios Šarūno išvardintos partijos turėtų galų gale į rinkimus eiti su vienu koaliciniu sąrašu, kad ir pavadinimu DĄSOS KELIU UŽ LIETUVĄ LIETUVOJE. Kitaip didelės sėkmės nematysim.
Kaip visuomet, autorius mato placiau. Pagarba. Vienytis ne tik reikia, bet butina esminiu vertybiu pagrindu. Man suprantami ir Drasos kelio ir Dariaus Kuolio Lietuvos saraso ir Lietuvos Lietuvoje ir kitu pazangiu jegu siekiai. Tiesiog, jei mes manome, kad esame verti laisves ir realios demokratijos, turime vienytis
Drąsos kelias – vienadienė, kaip Valinsko, partija, suburta asmeninėms ambicijoms patenkinti. Venskienę, kaip mergaitės globėją, palaikau, bet geresnis jos sprendimas būtų, jei ji būtų sustiprinusi savo atėjimu kad ir TS.
Tikrai nevienadienė. Ypač teisės srityje, tai kitos partijos, kad ir didelės to NETURI. O yra ir ekonomistas Gylys ir t.t.
Teisingumas labai svarbu.
Kaimuose juos žino, o tautininkams reikia dirbti.
Kas šiandien žinotų Antiklaninius lyderius Songailą Uoką, jei jie prieš 4 metus nebūtų susijungę su kosmopolitais Kubiliaus konservatoriais. Tautininkai 5 proc. tikrai nebūtų praėję. O jeigu Jų nebūtų buvę Seime, tai šiadien Lietuvoje jau būtų LENKŲ ABĖCĖLĖ ir lenkų pavardes mokytumėmės rašyti lenkiškai (visokios l perbrauktas, o su kableliu viršuj ir t.t.).
KITI SONGAILOS PROJEKTAI:
1.Keli Songailos siūlymai sudaryti Seimo komisiją dėl Garliavos įvykių. Bet Seimas viską atmetė, o žiniasklaida apie tai kas tai pateikė sutartinai tylėjo.
2.Tada veikė Songailos suorganizuota visuomenininkų komisija, Išvados tikrai profesionalios.(vadovas MRU profesorius S. Arlauskas)
3. Baudžiamojo kodekso 117 straipsnio pakeitimai (sankcijas už valstybės išdavystę, į išdavystės sąvoką įtraukiant ir energetinės nepriklausomybės interesų išdavimą.)
4. Kalbos gynyba (čia ir dėl dvigubų gatvių pavadinimų ir dėl angliškų užrašų kavinėse ir t.t.) Valstybinės kalbos, tautinių mažumų įstatymo pakeitimų projektai
5. Maksimalus pasipriešinimas Lenkų abėcėlės įvedimui (vardų ir pavardžių įstatymo projektas).
6. MMA -1000 litų. Projektas, kuriam Kubilius priešinosi kiek galėjo. Seimo priimtas tarpinis variantas.
7. Kova prieš Lenko kortos dalinimą Lietuvos piliečiams. Čia ir kreipimasis į Konstitucinį Teismą ir bandymas priimti atitinkamus įstatymus Seime (Baltarusija seniai uždraudė, o vakarų šalyse jos neįvedė pati Lenkija)
8. Ypatingojo prokuroro įstatymo projektas
9. Privačių pensijų fondų apetito apribojimo projektai (šiuo metu jų pinigai dirba ne Lietuvos ekonomikos naudai )
10. Etninės kultūros globos įstatymo projektas
Dar lietuviškų mokyklų gynyba teismuose, kova su Vilniaus savivaldybė dėl pinigų švaistymo (kai kurios lenkų, rusų mokyklos užpildytos 25 proc. proj. pajėgumo, o mokam už tuščių pastatų šildymą VISA Lietuva) ir t.t.
Konferencijų dėl Emigracijos, Nedarbo, VAE, Šilumos kainų organizavimas (dalyvavo geriausi mokslininkai, specialistai. Jų pranešimai yra.) ir t.t.
jeigu rūpinatės tautomis, ne tik lietuvių tikiuosi, tadd pasirūpinkite, kad tokios mažumos kaip ukrainiečiai irgi turėtų savo mokyklas ir nebūtų asimiliuoti per lenkiškas mokyklas šitaip didindami “lenkų” skaičių Lietuvoje. Geisiškėse lankiau kapines – vien ukrainietiškos pavardfės, o vaikai nebežino kas jie yra. Atsako – gal rusai, gal lenkai, o pavardės tai ukrainietiškos. Tas pats ir su baltarusais. Galų gale, gal kokią geneologinio medžio paieškos programą iš ES pinigų “mažumoms” remti reiktų sukurti. Patikėkite, tai būtų labai teisingas ėjimas.
Pats Songaila yra Akstinavičiaus ir Skrupskelio projektas, be kurio šie veikėjai visiškai nepastebimi.
Rinkimuose yra svarbiausia rinkėjų, o ne kadidatų vienijimas. Šiuo atveju yra akivaizdu, kad Garliavos įsiliejimas į bendrą bloką rinkėjų nevienytų, o atvirkščiai skaldytų, teisingiau jie jau yra suskaldyti emciniu, t.y. nesutaikinamu pagrinu. Daug kam ne emocijomis gyvenančių žmonių kelis metus vykdyta ir iki šiol vykdoma Garliavos mistika pasitikėjimo nekelia. Pvz., aš ir kiti, kaip girdisi, už bloką balsuotų tik tuo atveju, jeigu jame nebūtų Garliavos. Kiek Garliava rimta galės parodyti Seime, o dėtis su ja iki rinkimų manau būtų taktinė klaida. Taip sąrašas prarasta daug balsų.
Taigi, kvietėjui siūlau galvoti, šūkiams “Vienybė težydi” šiandien – ne tie laikai…
Beje, dėl to, kad laiku – prieš pusmetį nebuvo sukurta “šansui” realizuoti partija, kad užsižaista Garliavoje…, kad mitinguose kalbėta neturint konkrečių programiškai įgyveninamų priemonių gali būti, kad jau “šansas” šiems Seimo rinkimams yra praleistas.
Nenurašykite Garliavos, nepasiduokite skaldytojiškai propagandai. Drąsos Kelio įsiliejimas į bendrą vieningą frontą – logiškas ir pageidautinas. Taip jie irgi įgytų galio išeidami į platesnių nesisteminių jėgų lauką ir „išfokusodami“ jiems priskiriamą nuostatą esą kovoja tik dėl labai siauro reikalo.
“iki šiol vykdoma Garliavos mistika pasitikėjimo nekelia”?????
Garliava turi neįkainuojamą vertę ir TIESĄ kančioje išgrynintą.Tai
kančia ne tik išniekintos vaiko sielos,bet ir senolių ir daugelio Lietuvos žmonių.Ji turėtų jungti ,ne skirti.Turėtų vienyti,kad nekentėtų Lietuvoje vaikai ir ,kad jie ne išniekintom vaikystėm,bet laimingi kurtų Lietuvos ateitį.Jei tai kam per sunku suvokti,tai tikrai nyku.Tai ar tikrai tokia besijungiančių jėgų dalis,o jungtis tikrai reikia,gebėtų ir ar norėtų ką keisti? Tai reiktų rimtai įvertinti ir daryti išvadas..
Tai labai gerai, kad turi “išgrynintą tiesą” ir tegul eina atskirai su ja, kam “išgrynintą” daiktą maišyti į mišrainę… Vieni pasirinks gryną daiktą, kiti mišrainę. Taip Seime atsiras daugiau savų…
Kažin. Yra eilinis VSD provokatorius. Jis nepasiduoda provokacijai, jis pats skleidžia dezinformaciją.
Na matai, koks išmintingas… – suomis, kaltininką randa kaip mat…
Ekspertų tinklapyje naujas “vienožmogaus” Lietuvos nuolatinio “darytojo” ir skausme, ir varge aprašas. Po tokio straipsnio reiktų pakoreguoti siūlymą dėl vienijimosi ir nekelti panikos, nes trečias šansas jau pripildytas reikiamu turiniu. Naujų judo nuotraukų iš ciklo “meilė artimui” ir globėjiški apsikabinimai yra respublikos tinklapyje, tai yra esmė visos lietuviškos konservatorių politikos. Reikia kitokių idėjų, nes partijos Lietuvos neišgelbės.
Kad išsaugoti Lietuvą, vieningam junginiui tinkamas būtų Ramūnas Karbauskis, Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga.
http://www.lvls.lt/lt/
Lietuvoje yra registruota virš 40 partijų. Ar turit pasiūlymų junginio papildymui?
O …
D. Kuolys ir A. Matulevičius yra pavojingi mūsų vienybei.
Jei spręstume iš vaisių, tokie ‘gelbėtojai’ kaip jūs yra kur kas pavojingesni… – juk jokios rimtos alternatyvos nesiūlote, pasitikėjimo ir tikėjimo nestiprinate, atvirkščiai…
Tad gal prieš rašydami savo ‘donosus’ paklauskite savęs: o ką aš padariau, kad situacija nors kiek keistųsi į gera.
Marija …
Vieningam junginiui siūlau Ramūną Karbauskį, Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga.
Pasiūlykit tinkamą pulką iš šio sąrašo
http://www.tm.lt/dok/Partijos_201207%2012.pdf
Visi pasiūlykim bent po vieną patį geriausią pulką, kuris gali vieningai dirbti Lietuvos bendruomenei.
Jei kalbėti apie save tai, dirbu tyliai. Jei norėsit prisijungti, kviečiu : )
Daros bloga žiūrint į tokį mėšlo kiekį, ypač, pagardintu D.Kuolio išdavikiška vidurių šiltinės tryda…
Lietuva – tautinė valstybė, todėl Lietuvoje turi būti tik viena NACIONALISTINĖ LIETUVIŲ PARTIJA. Lietuvoje privalo vyrauti ypač griežtas ir teisingas lietuvių tautos diktatas…tokio pulko dar Lietuva neturi, visi esami pulkai -seiliai, myžniai arba išdavikai…
Ką daryti, kad pats tautininkų vadas pasiduoda socdemo Akstinavičiaus ir liberalo Skrupskelio įtakai?
Visiems aišku, kad šluotos neperlauši, o po ražą lengvai sulaužysi.
TIK VIENYBĖJE JĖGA!
A. Akstinavičiui, Socialdemokratų sąjunga
D. Kuoliui, Lietuvos sąrašas
A. Matulevičiui, Tautos vienybės sąjunga šitų kažkaip patriotais pavadynt nesiverčia liežuvis
o kaip pavadintumėte save?
“tikru” patriotu? kieno? savo klano, intereso, savo supratimo?
‘savu’? – kam? sau? su savo “teisingu žinojimu”, kas yra kas, man jūs tikrai ne savas, o netgi labai svetimas
Su vienybe neprisižaiskim,Sąjūdis ir buvo vieningas kol neprilindo “skribų klapčiukų”
žinoma, geriausia būti susiskaldžiusiam – kokia gera ‘savo’ iniciatyva… iškart matyti, kam jūs esate savas.
Bet kadangi niekas neįveikia “teisėsaugos”,kuri turi būt VALSTYBĖS pamatai,o ji griovėja,TAI VIENINTELIS BLOKAS KURIS GALI JUOS ĮVEIKT.
Galima susidėt , kad ir su pačiu velniu,nes mūsų “teisėsauga” didesnis blogis.
Ar čia tas pats Navickis, kuris baigęs kūno kultūros intitutą ir rašinėja į Balsas.lt? Na, argi ne primityvu visus šunis karti ant šios vyriausybės nematant tų darbų, kuriuos ji nuveikė būtent Lietuvos labui. Tai, kad ši konservatorių vyriausybė buvo priversta koopeuotis su liberalais irgi reikia matyti ir suprasti, kad kitos išeities nebuvo. Gal dar ne pats blogiausias variantas, nors liberalai ir ne vieną kiaulę pakišo. Ir ne tik dėl Kedžio mergaitės. Visą gyvenimą balsavau už konservatorius ir nematau dar kol kas jiems jokios alternatyvos.
Esu pastebėjęs,
daugelis įsiklampinusiųjų į fundamentalistininę krikščionybę balsuoja už tuos krikš.čionius provatikan’inius DEMO kratus. Štai iš čia ir tie in staliaciniai “velnizmai”.
kaip, leiskite paklausti, nebūdamas tikintis (“žydų Dievu”)sugebate atskirti fundamentalistinius krikščionis nuo (?), na sakykim, nuosaikiųjų?
Susivokiant (vok, vok ir suvoksi), pasirodo, reikia būti pvz. pavyzdiniu Bitininku (avilio bičių ir bičų ganytoju). CHA
————-
Tačiau, didžiausia problema, kurią turi ateizmas yra jo paties vidinis prieštaravimas iškylantis iš to, kad sąvoka “dievas” yra labai sunkiai apibrėžiama. Jeigu kalbėtume tik apie biblijos žydų dievą, tai užmirštume, kad švietimo epochoje buvo ir beasmenio dievo samprata – senovės graikai turėjo “Pirminio judintojo” dievybės sampratą. Tarkime, Platonas tikėjo tobulos “Gėrio formos” egzistavimu… Kaip pavyzdį galėčiau pateikti ir mokslinės fantastikos Warhammer 40k. visatoje egzistuojančią Tau rasę, kuri turi utili taristinę “Aukštesnio gėrio” koncepciją, funkcionuojančią kaip dievybė.
Dauguma ateistų vistiek tiki metanaratyvais, kaip mokslinis metodas, arba švietimo amžiaus idėjomis, kurios veikia analogiškai dievybėms: paaiškina tikrovę, jos prasmę ir paskirtį.
Būtent todėl vengčiau teigti, kad ateizmas turi didesnę prasmę už teizmą. Tokios totalizuojančios schemos bet kokiu atveju tampa dogmomis ir negali pagrįsti visų savo prielaidų.
Darius Pocevičius yra neblogai išdėstęs savo nuomonę apie sekuliarios kunigijos psichiatrijos disciplinuojantį vaidmenį mūsų visuomenėje (tebūnie tai dar vienas pavyzdys).
Humanizmas ir kitos ideologijos yra toks pats religijos pakaitalas, nepriklausomai nuo tariamo siekio “išlaisvinti” žmogų. Žinom mes tokius visokius popiežius B16. Irgi žada tikrąjį IŠSILAISVINIMĄ per teo loginį valkataujantį klajoklį. Marksas žadėjo tą per klasių kovą (muslimai – religinę)…
P.S. Niekas nesako, kad pačios šnekos apie šituos “faktus” nėra manipuliacija mikrogalia. Aš pats tokiu būdu bandau prastumti Nietzsche’s tipo egzisteišin alizmą, kaip alterną tyvą protėvystėje prakeiktų kryžininkų nihilizmui.
———
Tikri lietuviai turėtų būti ne abejingi, o ir toliau aktyviai priešiški krikščionybei.
Na, o kuo skiriasi skirtingume nuosaikieji prookupantai nuo fundamentalistų, paklausk kokio krikščionio.
Turėtumėte būti nuoseklesnis savo demagogijoj, gerbiamasis.
Štai aiškinate, kad ateizmas tėra tik dar viena religijos forma, kurią jau turėjom daugiau nei penkiasdešimt metų ir net stabus statėmės, kurie dabar Grūto parkan nugrūsti, o apsisukęs vėl dėstote, kad lietuviai ir toliau turi likti šitaip “iliuminuoti” ir priešintis kriksčionybei, kurios nepažįsta ir kuri yra tikroji išlaisvintoja nuo ego (velnio) vergystės. Ir dar pavyzdžiu statote neokairiųjų anarchistų propagandistą Pocevičių, kuris teprojektruoja išorėn tokį patį chaosą, koks sukasi ir tamstos galvoje.
Sorry, neturiu laiko plačiau kai ką paaiškinti, bet man jūsų visų protestas prieš Dievą primena tą trijų metų vaiko aroganciją ir opozicinį elgesį prieš tėvus… Na žinoma, ir ko gi jam nesipūsti, jei jis per trejus savo gyvenimo metelius išmoko vaiksčioti, pažinti savo aplinką, kalbėti – retas iš mūsų per trejus metus taip gerai išmoksta užsienio kalbą. Tad kam dar jam Tėvo patarimai ir taisyklės? Geras tėvas, aišku, nebaus tokio vaiko kad “atvestų į protą”. Leis neklausyti ir pačiam įsitikinti, kad ugnis iš tiesų degina ir kelia skausmą tėvo patarimų nepaisymas.
Jei jūsų gyvenimo filosofija padeda jums gyventi ir būti laimingu, tai valio, laikykitės į ją įsikibę visom keturiom. Bet jei nepadeda, tai būtų visiška kvailystė būti ir toliau į ją įsikibus ir dar kitiems rekomenduoti. Aš su savo krikščioniška mąstymo sistema esu tikrai laiminga ir visiškai rami dėl savo ar savo palikuonių ateities. Man bereikia kautis šitoje žūtbūtinėje “nugalėtojas – lūzeris” konkurencinėje kovoje. Aš galiu gyventi tik nugalėtojų pasaulyje, kur nėra nei vieno pralaimėjusio.
Žiauriai nuskamba krikš. baltiškąjai LT čionybei prookupacinė krikšfundamentalistinė “mintis”, kad lietuviai ir toliau turi likti 15 kristaamžiaus klerikalinei kriksčionybei, kurios atseit DAR “nepažįsta” ir kuri “yra tikroji išlaisvintoja nuo ego (velnio) vergystės”. Tokie proinkvizicinių mišių pasimokslai – jau visiška nykstanti bažnytinė atgyvena, kurios net neverta čia plačiau inkvizicinių davatkų sąmonės aptarinėjimų lygyje aptarinėti – tūkstančius kartų girdėtomis okupacinėmis citatomis.
—
Matai,lietuviškosios erdvės “gravitacinis” laukas prasideda Ugnyje.Gal todėl krikščionys demo kratai taip žiauriai jos aukurą slepia Vilniaus kategros rūsyje? Kaip manai?
—
T. y. katedros požemiuose (podvale).
nepažįstate, ponaiti, nei pagonybės, nei krikščionybės, prieš kurią neva kovojate, nei savęs paties, jei ką. Tai matosi iš jūsų padrikų minčių, taip primenančių sovietinius TSKP vadovėlius. Sorry, bet nėra apie ką kalbėtis.
Daug ko nepažįstu, ir savęs, jei ką. Sorry, bet užtat šiek tiek (nuosaikiai) susipažinau su tamsta – funda mentalistine biblijine eg zorciste.
Nuoširdžiai sakau, Tokiomis ir Tokiais varkalom belieka tik stebėtis – iš kur tiek noro (teologiškai žydmarketinguojant?) žydiškai klūpėti, ir koks Varkala už to slypi?
branguti, turiu jums dar vieną naujieną – jūs ir apie žydus ne ką nutuokiate, jei painiojate biblijinius žydus semitus su tiurkų-khazarų kilmės aškenazais. Paskaitykite Arthur Koestler “The Thirteen Tribe”. Dings noras protestuoti prieš tikruosius žydus, jei ką:)
o gal tavo dukros užsienin nuo tavęs pabėgo? Gerai pagalvok:)
Tik – vienytis. Pagrindas – ne lovys , o Lietuva. Dėl jos būtina peržengti per savas ambicijas ir per tai, kas skiria. Išskaidžiusios partijėlės – nieko vertos. Nepateks jos į Seimą, nes rinkėjai jų paprasčiausiai – n e į s i m i n s.
Vieno asmens pajamas padalinus gaiunantiems minimalią algą, ją galima pakelti 600 litų ir ji būtų litų.
Delfi skelbia :VMI preliminariai sudėlioti visų gyventojų pajamų deklaracijų duomenys atskleidė ir milijardierių – vienas asmuo deklaravo 2011 m. gavęs 1 mlrd. 371,7 mln. Lt pajamų. Tą sumą padalinus iš 12 mėnesių ir iš 200 tūkst gaunančiųi MMA 800 litų, tai gaunam 600 litų. Taigi už vieno žmogaus pajamas galima buvo mokėti NE 800, O 1400 MMA VISUS METUS.
Juokais sakant, tai galima kaip siūlo LLRI sumažinti MMa iki 200 litų, tai turėsim 2 tokius milijardierius per metus.
http://verslas.delfi.lt/business/lietuvoje-vienas-asmuo-deklaravo-milijardines-pajamas.d?id=59134573
skaitau Eidinto knygą ir … J.Tumas-Vaižgantas 1912 metais išleido knygą “Ten gera, kur mūsų nėra arba neapleiskime Tėvynės”, kurioje įrodinėjo, kad nė vienas emigrantas dvasiškai nepraturtėja, emigracija skurdina Lietuvą, o išeivių siunčiami pinigai nuostolių dėl vis augančios išeivystės nepadengia….
Istorikų paskaičiavimais, vien 1899-1914 metais emigravo vien į JAV apie 253000 lietuvių, dar 74000 išvažiavo į Rusijos imperijos miestus…. pagal Vaitekūną (Lietuvos gyventojai per 2 tūkstantmečius), per 1918-1939 metus emigravo apie 220 000 lietuvių ….taigi, niekas nesikeičia jau kelis šimtus metų… čia, manau, tiesiog genetikoje užkoduota – emigruoti :)…
Kas čia sapalioja apie LT išsivaikščiojimą? Reikai tik džiaugtis, kad tamsiausi ir tyngiausi žmonės iš LT dingsta, kad Lietuva apsivalo!
Lietuvos naikintojų gaujos atstovo yra šita Manto rašliava.
vienytis reikia vienu pagrindu-sutvarkyti demokratiskai teisine sistema,sauguma,nustatyti kriterijus valdziai(seimo nariams,kad atlyginimas priklausytu nuo pragyvenimo rodikliu,kad ju skaicius butu adekvatus,kad nebutu tuo paciu metu ir vyriausybes nariai ir Seimo nariai)Valdininku atlyginimai negali buti ne tik slapti,bet turetu buti viesai deklaruojami internete,tinklapyje.Valdininkai turetu atsakyti uz savo sprendimus tiesiogiai,o ne valstybe moket turi uz nesamones,tas pats ir su teisejais.sekmes.
JEIGU NESIVIENYSITE – KRACHAS VISIEMS!
Labai pritariu ponui Vaiškūnui.Prisimenu jį ne tik iš jo straipsnio dar 2009m.”Šachmatų partija už mergaitę”,bet ir kaip Lietuvos etninės kultūros puoselėtoją,kaip mokslininką.Koks nuo pat pedofilijos istorijos pradžios jis išlieka nuoseklus.
Sąlygos susivienijimui:
Asmeninė savigarba (nemaišykite su susireikšminimu)
Lietuvių kalba (pageidautina kuo mažiau svetimžodžių)
Pasaulėžiūra (pagrįsta protėvių įsitikinimais)
pasirodė naujas Julijos Latyninos straipsnis Delfyje. Ale ir prisijuokiau iš jos politinio jumoro ir ypač Landsbergio minčių interpretacijos.. o gal – tikslaus atpasakojimo. Smagu pažvelgti kartais į savo šalį kitų akimis. Nuostabi žurnalistė. Ko negalėčiau pasakyti apie pagiežos pilną Sakalo straipsnį. Brrr.
Vat su tokiais rusais galima ir reikia bendrauti. O jos minimi ES biurokratai, tai greičiausiai yra tiems patiems “mongolams”, ta prasme – chazarams parsidavę. Dar neaišku ar tieji nėra sudarę kokio sandėrio su pačiu Putinu, kad ir mus ir baltarusus vyte veja į Putino glėbį.
Teisinga ir ta pastaba dėl demokratinių laisvių, kurios virsta iš esmės ekonominėm nelaisvėm ir atvirksčiai. Senai tą pastebėjom. Ir tuo piktnaudžiauja tiek chazaai, tiek pusiau komunistinė kinija ar Rusija.
Straipsnis Delfyje apkarpytas. Pilna versija yra http://www.novayagazeta.ru/politics/53582.html (ir, kiek suprantu, bus dar), bet tik rusiškai. 🙁 Komentaruose, kiek suprantu, padleckiukas putojasi, kaip čia apie Lietuvą (ir ypač Landsbergį) kažkas drįso kažką gero parašyt 🙂
Vienytis būtina, bet būtina ir labai aiškiai apibrėžti vienijimosi esminius tikslus: tautinius ar antitautinius-kosmopolitinius, antipederastrinius ar pederastinius, antioligarchinius ar oligarchinius ir kt.
Nes akivaizdu, jog, pvz., dabar labai intensyviai “keliamas į padanges” Kuolys ir jo “pasekėjai” (ypač Švietimo ministerijoje) yra antilietuviški kosmopolitai, gausiai remiami pasaulinių ir vietinių oligarchų pinigais – kasmet gauna iš jų (ir jų dėka iš kitų šaltinių – įvairių neaiškių fondų) milijonines sumas.
Tiems, kam vis dar neaišku, kokiam būtent antilietuviškam klanui priklauso Kuolys ir jo suburti “padchalimai” Švietimo ministerijoje, siūlau pasiskaityti Zigmo Zinkevičiaus prisiminimų knygą „Kaip aš buvau ministru“ (Kaunas, Judex, 1998 m.).
Ištraukos iš šios knygos yra ir internete, pvz.:
Zigmas Zinkevičius. Kosmopolitai puola (I)
2012/04/18
http://www.balsas.lt/komentarai/609898/susiskalde-visuomeniniai-judejimai-tautai-galesime-atstovauti-tik-budami-kartu/naujausi-apacioje
Zigmas Zinkevičius. Kosmopolitai puola (II)
2012/04/19
Zigmas Zinkevičius. Kosmopolitai puola (III)
2012/04/23
Labai panašus veikėjas yra ir Povilas Gylys – aršus eldėdėpistas brazauskininkas, šiuo metu savo senų draugelių nustumtas nuo “lovio”, todėl bandantis iškilti prisilipdydamas prie naujų judėjimų (faktiškai jis jau uzurpavo valdžią Nepartiniame demokratiniame judėjime, kada labai neaiškiomis aplinkybėmis numirė jo įkūrėjas Kęstutis Čilinskas).
————————————–
Kalbant trumpai, gyvybiškai būtina susivienyti visiems visų politinių, ekonominių, socialinių, antipederastinių-antipedofilinių pažiūrų Lietuvybės gynėjams ir puoselėtojams – žūtbūtinei kovai už Lietuvių Kalbos, Lietuvių Tautos ir nepriklausomos Lietuvos Valstybės išlikimą bei suklestėjimą.
————————————-
P.S. Esu pakankamai gerai susipažinęs su ilgamete realia įvairiausių politikoje dalyvaujančių įvairių asmenų veikla ir todėl darau išvadą, kad susivienyti pakankamai artimu ideologiniu (tautiniu (įskaitant ir įvairiausių Lietuvos tautinių bendrijų normalius narius, neužsiimančius antilietuviška veikla), antioligarchiniu, antiklaniniu-antimafijiniu, antipederastiniu-antipedofiliniu) pagrindu, siekiant daugiau mažiau bendrų tikslų, gali visi čia straipsnyje ir komentaruose aukščiau išvardinti asmenys bei judėjimai (pradedant Songailos, Uokos, Pankos tautininkais, Ozolo ir Skrupskelio centristais, Akstinavičiaus socdemais ir baigiant padorumą išsaugojusiais konservatoriais-krikdemais (pvz. Puteikis, Kupčinskas, Stancikienė ir kiti), Venckienės “Drąsos keliu”, Matulevičiumi bei Karbauskiu.
Žinoma, išskyrus aktyvų Lietuvybės naikintoją bei niekintoją, sorošininką Kuolį, bei jo antilietuvišką “kliką” – šitų net arti negalima prileisti, nes jie sunaikins Lietuvių Tautą.
ar be Zinkeviciaus knygos dar ka esi skaites? Vis ta viena mini.Kuo prisidejai prie lietuviu kalbos suklestejimo ? Na gal nors prie daugejimo,gal daug vaiku augini ? Taip kategoriskai destantys savo nuomone zmones paprasciausiai atrodo riboti ir neispruse.O apie Soroso labdara Lietuvai irgi matyt mazai zinai.Pasidomek.
sorošo labdara buvo ir yrra su SĄLYGOM. Pvz. sorošas finansavo vadovėlių leidyba mokykloms 1992 metais su sąlyga, kad bus su šaknimis išravėtas TAUTIŠKUMAS.
Beveik visi seimo nariai buvę ir esami yra priklausomi “sorošistų klanui”,vieni tiesiogiai,kiti apylankom,bet centre tas pats “juridinis vienetas”….
Purvina amžinai ta poLitika,nes jį per amžius iš purvo kilus ir purve likus…
sorošistas sorošistui nelygus, kaip ir komunistas komunistui. Dabar Lietuvai iškilo išlikimo klausimas. Ar liksime Europoje su nacionaliniu veidu, ar be jo – štai klausimas koksai. Kai kas holokausto priedangoj vykdo tautų maišymo, o tai reiškia ne ką kitą kaip tautų naikinimą, ne fizinį genocidą, politiką. Ir tai norima padaryti mūsų pačių rankomis. Tad prieš akis mums labai svarbus apsisprendimas – būti ar žūti.
Lengvu įkvėpimu perverskit savo žodžius..Sorošistas-komonistui,komonistas-sorošistui..Lygybės toje vietoje nereikia,jie patys palygino,susilygino ir užsilygino…
Kitaip…Ar liks Lietuva su Europa? Esam Europos geografinis vidurys,tad centras visad lieka/išlieka centru..Šaudyklėje visi taiko tik į centrą,belieka jų būsimus šūvius nukreipt į juos pačius,patiems to nesuprantant..Susimaišo priešininkų strėlės visad,nes jos nutaikytos į centrą..Tad kiek tų strėlių besmigtų į centrą,centro pačio nepakeis..Skydas atlaikyti strėlėms neišeitis,šaudančių nesugaudysi,bet centro pagrindą galima puikiai paversti nesmingančia (prie)danga,strėlėms atšokus sugrįžimas atgalios jų-savųjų rankomis paleistos…
Perkeltine prasme,tam kad perkeltume mintį į išmintį..
Susivienyti. Tik ne “suvalgant” vienas kitą ( kaip Vencienė bandė pasielgti su “Lietuvos sąrašu”), o paritetiniais pagrindais. Tegu visi, likdami savimi, sudaro vieną stambų rinkiminį vienetą
Turėtumėte būti nuoseklesnis savo demagogijoj, gerbiamasis.
Štai aiškinate, kad ateizmas tėra tik dar viena religijos forma, kurią jau turėjom daugiau nei penkiasdešimt metų ir net stabus statėmės, kurie dabar Grūto parkan nugrūsti, o apsisukęs vėl dėstote, kad lietuviai ir toliau turi likti šitaip “iliuminuoti” ir priešintis kriksčionybei, kurios nepažįsta ir kuri yra tikroji išlaisvintoja nuo ego (velnio) vergystės. Ir dar pavyzdžiu statote neokairiųjų anarchistų propagandistą Pocevičių, kuris teprojektruoja išorėn tokį patį chaosą, koks sukasi ir tamstos galvoje.
Sorry, neturiu laiko plačiau kai ką paaiškinti, bet man jūsų visų protestas prieš Dievą primena tą trijų metų vaiko aroganciją ir opozicinį elgesį prieš tėvus… Na žinoma, ir ko gi jam nesipūsti, jei jis per trejus savo gyvenimo metelius išmoko vaiksčioti, pažinti savo aplinką, kalbėti – retas iš mūsų per trejus metus taip gerai išmoksta užsienio kalbą. Tad kam dar jam Tėvo patarimai ir taisyklės? Geras tėvas, aišku, nebaus tokio vaiko kad “atvestų į protą”. Leis neklausyti ir pačiam įsitikinti, kad ugnis iš tiesų degina ir kelia skausmą tėvo patarimų nepaisymas.
Jei jūsų gyvenimo filosofija padeda jums gyventi ir būti laimingais, tai valio, laikykitės į ją įsikibę keturiomis. Bet jei nepadeda, tai būtų visiška kvailystė būti ir toliau į ją įsikibus ir dar kitiems rekomenduoti. Aš su savo krikščioniška mąstymo sistema esu tikrai laiminga ir visiškai rami dėl savo ateities. Selevi.
sorry, postas buvo skirtas gerb. Rutkauskui.
Dėl vienmandačių , manau, kad susitars, nes visi oponuojantys dabartinei pozicijai/opozicijai kažin ar visi kartu turi bent 35 kandidatus vienmandatėse, kurie pajėgtų praeiti į antrą turą. Aišku, tai yra šiandien, dar yra laiko parinkti žmonių ir daugiau, kurie galėtų kautis kaip lygūs su lygiais su dabartinių “sisteminių” partijų kandidatais, ką viešoje erdvėje ir matome – mėginimus telkti įmanomai daugiau žmonių, kas yra sveikintina.
Tačiau nesuprantu, kaip įmanoma vienu metu iš visų jėgų kritikuoti ir kartu dar su riebiais epitetais,pvz. Darių Kuolį ir čia pat raginti vienytis? Tai ne tik negražu, bet ir neprotinga, nes kaip tik ir nustumia tą vienijimąsi į šoną.
Gal geriau kalbėtis visiems už vieno stalo, o ne švaistyti energiją straipsniuose ir jų komentaruose ieškant potencialaus sąjungininko blogybių?
Begal graudu, bet mes iki šiol neturime nei vieno politologo, kuris galėtų profesionaliai komentuoti tarptautinę politiką. O nesigaudant tarptautinėje arenoje žmonėms labai sunku atsirinkti kas yra kas vietinėje politikoje.
Štai vienas komentatorius Delfyje prabilo apie Bilderbergo grupę ir iškart uždėjo neigiamą anspaudą didžiajai strategei H.Klinton. Jis nežino, kad Amerikoje propaganda yra įstatymu uždrausta. (To, beje, linkėčiau ir Lietuvai). Kaip tik todėl internetinėje erdvėje begal daug antiamerikietiškos propagandos ir keistai mažai antirusiškos, antikiniškos. Sąmokslo teorijas reiktų irgi skaityti kritiškai… kaip ir roiters ar kitų agentūrų pateikiamus faktus.
Kas liečia sąmokslo teorijas, aptikau begal įdomų Kanados literatūros profesorių, galingą conspiracy teoretiką Henry Makow`ą (henrymakow.com). Spėju, kad jis yra kilęs iš baltagvardiečių šeimos. Arba iš dar Trockio revoliucijos išvytų rusų inteligentų. Henrikas Makovas iš įvairių šaltinių yra surinkęs nemažai medžiagos ir apie Putiną bei jo santykius su Iranu, Sirija, si onistais… štai vienas tų šaltinių: realje wnews.com/?p=479
Čia rašoma apie si onistų baimę Obamos patarėjui Bzežinskiui. Tai tik patvirtina mano istorinę nuojautą, kad Bzežinskis su Obama siekia Ameriką sugrąžinti amerikiečiams, išvaduojant ją nuo vasalinės priklausomybės Iz raeliui su kasmetinės duoklės mokėjimu. Bušo laikais amerikiečiai Iz raeliui mokėdavo po 8 milijardus kasmet. Įvairiais pretekstais. Dažniausias pretekstas – karas su palestiniečių ir kitu terorizmu. Baisiai pelningą biznį, anot Naomi Klein, nutraukė Obama, patvarkęs mistinį Ben Ladeną. Iz raliui “parama” nebemokama. Tad Iz raelis jau nebe Obamos draugas. JAV paskelbė draugu Afganistaną. Bando savo pusėn švelniai patraukti Iraną, ištraukiant jį iš Rusijos įtakos sferos. Rusijai buvo labai patogi Bušo politika, nes tada ji galėjo laisvai demonizuoti JAV, o pati atrodyti “pasaulio gelbėtoja”. Dabar vis labiau aiškėja jos kooperacija su Iz raeliu. Gaspromas pakviestas siurbti naftą ir dujas iš naujai atrastų Viduržemio jūroje telkinių prie Iz raelio krantų. Dėl naftos vyksta konfliktas su kaimyninėm šalim. Iz raelis traukia į savo pusę Kiprą. Nors iki šiol laikė savo saujoj Graikiją ir ja manipuliavo prieš Turkiją. Socialistų nustekentą graikiją Europa paremia milijardais, kurių didžioji dalis materiali – ginklai. Su kuo ruošiama kariauti Graikija? Kokia iš tiesų Putino pozicija Sirijos atžvilgiu, man labai neaišku. Jis jau prieš metus siuntė ginklus į Siriją, nes matyt jautė kad po įvykių Libijoj socialinių tinklų revoliucijos persikels čionai, o po to gal ir į pačią Rusiją. Tačiau, eina ir kitokie gandai.
Viskas taip painu, kad vargu ar patys politikai žino tiesą. Naftos gavybos šalių susivienijimas OPEC buvo Rusijos įtakoj ir jų keliamos naftos kainos žlugdė JAV ir jos daugus. JAV dabar atrado savo naujus telkinius ir naujas technologijas jai išgauti. Si onistams, tokiems kaip respublikonas Kissingeris, jo paties žodžiais (žr. wikipedia) labiausiai priimtinas Kinijos valstybės modelis, kurį sukurti jis prisidėjo – vienos partijos diktatūra su šiokiom tokiom ekonominėm laisvėm. Matomai tokį modelį jo kompanija sieks įdiegti pasaulyje. Taip kad nesunku atspėti, kad si onistai palaiko Kinijos komunistus, bei kgb valdomą Rusiją, nors dažnai dekloruoja, kad Putinas “nacionalistas” ir “Eurazija” jie norėtų matyti be Putino. Tačiau pamename, kad vos tik buvo išrinktas Obama, Kissingeris slapta atvyko tartis su Putinu. Apie ką jie ten slapta tarėsi? Ar nebuvo ten kokių nors slaptų a la “molotovo – ribentropo” sutarčių? Neaišku. Tik aišku, kad kai kam Vakarų valstybių konstitucijų garantuotos laisvės virsta kliūtimis. Todėl manau, kad mūsų didžioji dalis dabartinės opozicijos (ypač opozicijos prieš Prezidentę Grybauskaitę) eina išvien su Obamos – Klinton opozicija.
Jei klystu, prašom pataisyti, nes mano nuomonė tėra tos pačios žiniasklaidos suformuota:)
Žiūrint, iš kokio po-saule taško ateityje pažiūrės muslimai fundamentalistai ir pakoreguos po-saulinę geo grafiją ir po-sauliečių bio grafijas. Tame tarpe ir LT.
Labiausiai ČIA ir DABAR ne naftos ir valgyt norimasi, o baiminamasi, kad šiame po perkūniškame regėjimų regione politiškai neįsifigūrintų bažnytinis Varkala ir, juolab, tapęs iš Garliavos – į Lietuvos prezidentu, ateityje “NEPADARYTŲ” Lietuvą marijos žeme ir taip nepadarytų Lietuvą muslimų taikiniu antruoju ar kažkuriuoju po Vatikano. Tatuomet negelbėtų jokie “apsaugok viešpatie LT” ar kitos grupinės “išsilaisvinusiųjų” žydadievystėje giesmės.
Trumpai: vadinas,laisvuose rinkimuose, išgėrus “activia reguliaris” reikia kuo actyviau stabdyti tą stabdį.
“Praėjusiame amžiuje Lietuva buvo prarasta neiššovus nė vieno šovinio. Aš nenoriu jos prarasti tol, kol neiššausiu paskutinio.”
Anabolikų privalgęs, jėgos sporto atstovas, mėgstantis laisvalaikiu spoksoti į gražuoles treniruotais užpakaliais, šaukia visus vienybėn vieni kitus sušaudant.
Tikrai subtilu.
su mėsa (įgytais rėmėjais) nufliuktuos į Liberalų sąjūdį
įsteigs partiją ir su Liberalu sąjūdžiu darys koaliciją
įsteigs partiją ir eis atskirai (5 proc. tikrai nepraeis)
Matulevicus komentare sako:
Ir kvailiui aišku, kad tų, kurie nori ir gali pakeisti šią antihumanišką sistemą, tų, kurie pavojingi, jie neviešins. Jei viešina, o dar ir noriai, supraskite, šitie nepavojingi. Tai jų žmonės, žaidžiantys kitoje barikadų pusėje tik dėl vaizdo, o ne iš širdies.
Apie Kuolį ištisinis viešinimas.Kai Tautininkų registraciją kelis kartus atmetinėjo, kiekvieną parašą ir gyvą žmogų tikrino NIEKAS TO NESKELBĖ
Pritariu autoriui, ačiū už gerą siūlymą, – judėjimų lyderiams, jei jie nori tikrai kažką Lietuvoje pakeisti būtina vienytis, apsitarti ir išsirinkti vieną, nes kai jų daug, – reiškia lyderio, vado nėra išvis, nėra kryptingos kovos, nėra pergalės.