Penktadienis, 23 gegužės, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Nuomonių ratas Lietuvos kelias

A. Juozaitis. Lietuva išeina – miršta tylėdama

Arvydas Juozaitis, www.respublika.lt
2012-01-03 12:57:49
73
Arvydas Juozaitis | Alkas.lt nuotr.

Arvydas Juozaitis | Alkas.lt nuotr.

Arvydas Juozaitis, Baltijos Asamblejoje, 2011 m. | Alkas.lt nuotr.
Arvydas Juozaitis, Baltijos Asamblejoje, 2011 m. | Alkas.lt nuotr.

Procesas įsibėgėjęs

Ūmus Lietuvos gyventojų skaičiaus mažėjimas – kosminės reikšmės įvykis. Baltų kosmoso, mūsų pasaulio pabaigos pradžia. Net nebe pradžia tos pabaigos, o pati pabaiga. 4000 metų trukusi baltų pasaka baigiasi. Procesas tiek įsibėgėjęs, kad ritamės po žeme nebe greičio, o pagreičio smagumu. Kaip kad visai neseniai nusirito ten TSRS imperija, palydėta nežinia ką kalbančio M. Gorbačiovo. Tas smagiai žadėjo: процесс пошёл – „procesas prasidėjo“. Nors mušė tuo metu pabaigos, nebe pradžios varpas. Tačiau vadai klausos neturi, jie amžinai Rytus su Vakarais painioja. Košė jų galvose, ne sąžinė. Todėl jie mėgsta smagiai komanduot: „Važiuojam!!”

TSRS žūties procesas mums buvo smagus. O dabartinis? Smagiu jį vadina tik „nupušęs“ lietuvis-kosmopolitas, arba jau nebe-lietuvis. Deja, tokių randasi vis daugiau, kaip ir dera pabaigos epochai. Pasirinkę žiurkių vaidmenį smunka lietuvaičiai iš skęstančio laivo. Nešasi su savimi, kas ką turi: rankas ir kojas, o kiti ir galvas. Nors žmogus galėtų visas savo jėgas skirti Lietuvos laivynui lopyti. Tačiau nebenori lietuvis lopyti, nes sąžinė jo nežinia kur. Sako, tėvai atėmė. Todėl jaunimas nė lietuviais būti nebenori. Pavartys jis liežuvį Airijoje ar Amerikoje dar kokį dešimtmetį lietuviškai, o ten – žinokitės. Vaikučiai jau „civilizuotai“ ir angliškai suoks. Ir nutrūks 4000 metų iš rankų į rankas perduodamas gintaro siūlas. Ir po velnių – lai žinosi sau būčių žemė!

Pabaiga – be pabaigos trimitų

Tačiau pabaigos nebus. Nes ji jau įvyko, kai Lietuva stačia galva įgarmėjo į Europos Sąjungą. Kai 2003 metais mes ne balsavome, o bėgome prie balsadėžių. Kaip prie gėlių kioskų. Kaip kitados, per Kovo 8-ąją. Ir pasiekėme savo! Tegul pasaulis mato, kad „už ES“ pasisakė 91,1 % Lietuvoje balsavusiųjų. Europos rekordas. Smagus rekordas. Jis paliudijo, kad lietuviai ne galvoja, o veikia. Lekia galvotrūkčiais.

Nes sprendžiant protingai abejojama ir svarstoma. Ginčijamasi. Išsakomos alternatyvos. Bandoma prognozuoti, įtikinti. Žodžiu, normaliomis sąlygomis, sveikoje visuomenėje nesutinkančių ir su palankiais sprendimais būna beveik pusė. Jau tikrai ne tie 8,9%, kurie buvo Lietuvoje. Net pažangieji estai dvigubai daugiau abejojo dėl ES. Nes pažangiečiai mąstė. Lietuviai lėkė. Agitavo akis išdegę. Ir Lietuvos priešais bei Rusijos draugais vadino visus, kas tik suabejodavo tėvynės rožine ateitimi. Išdavikais vadino.

Tad nėra ko stebėtis, kad ir dabar lietuviai tebelekia. Pagreitis mus neša. Dabar nebe balsadėžes varto iš entuziazmo, o tarptautinius autobusus ir lėktuvus. Peklon su ta Lietuva!

Todėl kai dainuojame „Mūsų trys milijonai“ – meluojame. Nebėra tų milijonų. O jeigu tiesiai šviesiai, tai nė milijono nėra. Nes tas, kitas milijonas jau nebe Lietuvoje, kur turėjo gimdyti ir vaikus auginti. Tas milijonas Vakarų varganą demografiją gerina. Ten rodikliai irgi baisūs. Vakaruose – ir ten saulėlydis. Tiesa, minkštas, kaip „Dormeo“ pagalvė.

Todėl Lietuvoje lieka milijonas pensininkų. Kurie su kas diena vis piktesni. Nes vaikai išsilakstė, vienatvė pjauna. O ir biudžetas kiauras, mokesčių nebėra kam mokėti. O ir šildymo sezonas alkanomis vilko akimis žvairuoja ir dantis galanda. Ir pjauna pensininką, oi pjauna. Tyliai ramiai, per patį šildymo sezoną.

Vaikai negimsta, nes jie nebalsuoja

Tačiau ir mirštanti Lietuva kažkodėl vis dar humaniškas kraštas. Pensininkas pas mus – šventas žmogus. Nes balsuojantis žmogus. Nes politikai pririšti prie pensininko pačia tikriausia negimusių vaikų bambagysle. Pamėgink ją nupjauti ar nutraukti – galas visai politinei sistemai. Todėl Seimo narys gulsis skersas Kauno-Vilniaus greitkelyje, kad tik jam liežuvis ką nederamo neleptelėtų. Apie pensijų įšaldymą. Neindeksavimą. Nekėlimą. Ir kitas baisybes. Jau geriau Seimas visas jaunas šeimas badu paleis, į Vakarus išvis, visas daugiavaikėms šeimoms pašalpas nurėš, kad tik šventa pensininkų karvė paėdusi būtų. Jaunos šeimos? – ką iš jų peši! Vaikai ir kūdikiai nebalsuoja, o jų tėvai nė nežino, kur balsadėžes rinkimų dieną rasti. Ignoruoja rinkimus mūsų jaunimas. Tad vienintelė viltis – pensininkai. Kas bus po to, kai jų nebeliks? Nieko nebus, nes ir politikų, ir Seimo nebebus. Viskas baigsis labai logiškai, kartu su Lietuvos pasaka.

Tik kažin kodėl gaila. Širdį skauda, kad naujagimiai balsuoti negali. Gal, sakau, Seimas kokį įstatymą priimtų, leidžiantį… Tarkime, leidžiantį šeimai, vos pasigimdžiusiai vaiką, gauti papildomą balsą rinkimuose. Dvigubai ir net trigubai smagesnė eitų šeima į rinkimus, ateitį, o ne praeitį rinktų.

Bet niekus kalbu, nebus taip. Ir vaikai negims, nes jie balso teisės neturi.

Kiek mūsų turi išnykti?

Sąjūdžio sprogimo metais (1989 m.) mūsų buvo 3,7 mln. Šiemet – 3,05 mln. Turint galvoje, kad anuomet surašytas žmogus ir gyveno ten, kur buvo surašytas, dabartinį skaičių drąsiai sumažinkime keliais šimtais tūkstančių.

Skaičiai – be jokios paguodos. Sąjūdžio sprogimas pakėlė tonusą ir įžiebė gyvenimo viltį, tad kasmet mūsų gimdavo per 50 tūkst. Neilgas buvo džiaugsmas, nes apie 2000 m. visi skaičiai apvirto aukštyn kojom. Dabar gimsta vos 30 tūkst., miršta per 40 tūkst. Be to, kasmet dar ir išvyksta daugiau negu miršta. Šiemet į Vakarus išrūko dvigubai daugiau negu mirė. Vaizdelis be jokios vilties.

Vasarodamas Šakių rajone neberegiu Nemuno lankose nei karvių, nei jaunimo. Pasirodo, per 20 metų gyventojų rajone sumažėjo nuo 48 tūkst. iki 32 tūkst. O juk tai darbštieji Šakiai – turtingiausias Lietuvos rajonas. Apie kitus rajonus baisu net kalbėti.

Jeigu prezidentė mums sakys, kad Lietuva, kiek ji besumažėtų, nemirs, ką jai atsakysime? Iš trijų, du paskutinieji Lietuvos prezidentai – bevaikiai, jų nepaguosi. Žinoma, prezidentas keista prasme nebe lietuvis, net nebe žmogus – šiukštu jam priminti, kas pridera kiekvienam. Ir pasiremti jie gali Anglijos didybės kūrėja Elžbieta I, kuri pasirinko sau ne vyrą, o sutuoktinį vardu „Anglija“. Tačiau Biblijoje, vadinasi, kiekvienam, pasakyta: „Dauginkitės ir valdykite!“

Lietuva nei dauginasi, nei valdo. Regis, dar galėtų valdyti savą atsinaujinimą, savą gimstamumą. Bet nebenori Lietuva nieko valdyti. Ji kaip pamišusi integruojasi ir niveliuojasi. Nyksta, lietuviškai tariant.

Integruojama Lietuva į civilizaciją, kurioje šeima nelaikoma pasaulio pradžia. Kur visose tribūnose šaukiama apie „vienalytę santuoką“ ir visokiausių mažumų „šventas teises“. Sodoma ir Gomora.

2011 m. gruodžio 29 d.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. A.Juozaitis. Tėvynė ir Laisvė
  2. A. Juozaitis. Dvigubo kolaboravimo elitas
  3. A. Juozaitis: Latvijos laukai jau primena tundrą, jie be žmogaus
  4. A. Juozaitis. Liberalus teroras – II
  5. A.Juozaitis. Lenkija kurčia
  6. A. Juozaitis. Paskutinioji Europos okupacija
  7. G. Padegimas. Lietuva rizikuoja prarasti gyvybę
  8. V.V.Landsbergis. Lietuva dauginasi
  9. R.Kupčinskas. Mūsų likimas – Lietuva
  10. A. Patackas. Butšakniai. Jie išgelbės Lietuvą
  11. A.Juozaitis: Vidutinio lietuvio požiūris į Latviją toks, tarsi latvių visai nebūtų
  12. G. Visockas. Lietuva įtiks tik praradusi lietuviškumą
  13. Geriausia vieta gyventi. Gal vis dėlto Lietuva?
  14. J.Panka. Eurorealisto žvilgsniu: Lietuva Europos sąjungoje ir Austrijos akibrokštas
  15. G. Kamarauskas. Žvilgsnis į Lietuvos dvidešimtmečio paveikslą

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 73

  1. Emigrantas says:
    13 metų ago

    Kažkokie kliedesiai prietemoje. Autorius būtų laimingas, jei Lietuvą apjuostų spygliuota tvora ir laikytų it gyvulius uždarame tvarte. Visai kaip Sojuze, tik sovietiniame. Sojuze emigrantams atimdavo pasus ir pilietybę kaip iš tėvynės išdavikų… Man buvo baisu gyventi Lietuvoje. Bijojau dėl savęs ir dėl savo šeimos. Nepriklausomybė arba laisvė nėra tikslas pats savyje, tai tėra priemonė kažkam. Lietuvoje daug kas tai suprato kaip eilinę progą kuo daugiau prisiplėšti. Aš tokioje visuomenėje, kur galioja chebros ir giminystės klanų tradicijos, gyventi atsisakiau. Išvažiavau pats ir išvežiau savo šeimą. Elementarus padorumas reikalauja šiek tiek pagarbos. Jūs niekada nesuprasite, ką reiškia pradėti svečioje šalyje nuo nulio, kai miegi pradžioje tiesiog ant grindų, ką reiškia išmokti kalbą ir pagaliau susirasti normalų darbą. Kaikuriems lengviau, o kaikuriems reikėjo itin daug pastangų, bet žinome, kad tai verta ir yra tikėjimas ateitimi. Su dabartiniu Lietuvos politikų luomu (valdžioje ir ne valdžioje, ir politikos paribiuose) ateities nematau. Kaip gyventi šalyje ir visuomenėje, kurioje matai “0” perspektyvų ir jokios ateities? Ar jūs įsivaizduojate, kaip Lietuva atrodys ir kokia jos vieta po 10, 20 ar 50 metų? Nei vienas politikas (Juozaitis – ne išimtis) neturi nė vienos aiškios vizijos. Ten – totali tabula rasa. Tautiškumas išgelbės? Apeigos, liaudies dainos ir smilkalai, paparčio žiedo ieškojimas per Jonines? Ar jūs bent nutuokiate, ką reiškia valdyti valstybę ir kurti ją? Per 20 metų aš atsakymo neradau. Eiliniai rinkimai, eilinės rietenos, eiliniai protekcionizmai, lobizmai, vidaus ir išorės priešų ieškojimas. Linkiu, kada nors iš šio užburto rato išeiti. Su Naujaisiais Metais!

    Atsakyti
    • Kurmis says:
      13 metų ago

      Gerbiamasis – tai tamstos pasirinkimas. NEĮMANOMA lyginti Lietuvos su Airija, Norvegija ar, juolab, JK. Juk ten gyvendamas, jei domėjotės vietine istorija – turėjote suvokti, kad tas šalis taip pat sukūrė vietiniai žmonės – pasiskaitykite, kiek JAV airių ar norvegų kilmės amerikiečių, o tada atsakykite sau į klausimą – iš kur jų ten tiek,ir KODĖL? Kiek metų reikėjo sukurti dabartinę Airiją ar Norvegiją? Kas buvo ta Norvegija iki joje buvo rasta naftos (jūros šelfe)? Atsikratykite, jūs, emigrantai, pagaliau to idiotiško stereotipo, kad visi čia, kurie dirba ir gimdo vaikus – yra vagys, seimūnai ar valdininkai. Ne šventieji puodus lipdo.
      Kalbos apie tai, kad emigrantai grįš, kai čia viskas pasikeis – yra suknista demagogija – nes jie lygiai taip pat iš Lietuvos išvyks ištikus eilinei depresijai, krizei ar, neduokdie, didesniems kataklizmams. Lietuvai yra BŪTINI žmonės, kurie sugebės pergyventi šį nuopolį ir sugebės pradėti kurti geresnę Lietuvą.
      Kita vertus – jei lietuvių tautai yra lemta išnykti, niekur nedingsi, lietuviai, latviai, tikrai nebus pirmos ar paskutinės tautos, kurios išnyks (išmirs, bus išnaikintos, emigruos ir t.t.). Taigi.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        13 metų ago

        Pritariu, kad į lietuvius reikia priimti visus, kurie norės jais būti.

        Nesutinku, kad lietuviai, kaip tauta, išnyks: tautos atsirado kaip tam tikros teritorijos bendruomenės, todėl kol bus Lietuva, tol bus ir lietuviai.

        Atsakyti
        • Kurmis says:
          13 metų ago

          Taip, zulusus, pigmėjus, dakotus, udmurtus ir t.t. ir pan. Visi, kas gyvena Lietuvoje, yra lietuviai… URA, tovarišči.

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            13 metų ago

            Galima visų neleisti į Lietuvą – yra ir dabar tam filtrai, o galima padaryti dar rimtesnius.
            Ne bėda.

        • Žemyna says:
          7 metai ago

          Viskas teisingai, tik atvirkščiai – pirma buvo kamieninė tauta, gyvenusi savo teritorijoje, ir tik tada atvykėliams, jei norėdavo čia likti, tekdavo taikytis prie vietinių kalbos, papročių, kultūros – kitaip kaip gi gebėtum kartu gyventi.

          Atsakyti
    • Vytautas iš Šlavėnų kaimo says:
      7 metai ago

      Patogiausia pozicija – išvažiuoji ir kritikuoji.

      Atsakyti
  2. Egidijus says:
    13 metų ago

    Geras Arvydo Juozaičio straipsnis-šauksmas. Ir geras Emiganto komentaras. Du poliai. Lietuva tarp jų. Gavę laisvę , dalis išvažiavo (taip buvo ir po baudžiavios panaikinimo 1863 m). Nes kai kas ieško kur lengviau, nes bijo, ir juos reikia suprasti. Jei būtų karas, išvažiuotų dar daugiau. Kas gins Tėvynę? Ne visi yra tokie atsparūs, kaip Juozaitis ar aš. Ačiū dievui, liko 3 mln. ( iš 3,5 mln.), tai daug geriau negu pvz. po 1700 metų bado ir maro. Nubyrėjimai. Kaip nuo eglių nubyra spygliai per sausrą. Bet , ne dabar yra geriau. Jie grįš, ataugs nauji, kai šalis sustiprės dvasiškai ir ekonomiškai. Sustiprėti dvasiškai ir ekonomiškai,- tai yra vizija. Tas jau vyksta dabar. Vizijoje 2030, kurią parengė Vyriausybė labiau akcentuota ekonominė dalis, kultūrai ten skirta mažokai . Kultūra yra tautos širdis. Reikia tik suprasti, gerbiami Juozaiti ir Emigrante, kad tokiame dideliame organizme kaip Lietuva niekas nesidaro greitai. Žingsnis po žingsnio, mažas poslinki po poslinkio. Dvasiai , nusilpusiai po 50 metų karų ir okupacijų, reikia laiko atsigauti. Manau dabar ji jau stipresnė, negu 1940, taigi ko buvom netekę per 50 okupacijos metų (pusės šviesuomenės ir ekonominio elito), jau atgavome. Turime dirbti, dar labiau telktis, palaikyti vieni kitus čia Lietuvoje. Ir palaikyti Emigrantus, remti ir skatinti, kad telktųsi į kolonijas , kad remtų Tėvynę ir čia ją kuriančius: pinigais, ryšiais, patirtimi. Dirbti smarkiai, kaip lietuviai moka. Kiekvienas pagal savo sugebėjimus puosėlėti ryšius ir Tėvynę. Taip kaip tai daro Alkas. Ir atsigausime. Emigrantai grįš, kai Lietuvoje bus geriau negu Airijoje. Jei ne ekonomiškai , tai dvasiškai geriau. Reikia juk turėti kur grįžti, ar ne Emigrante 🙂 .

    Atsakyti
    • suomis says:
      13 metų ago

      Geriau lai negrįžta. Geriau mažesnė tauta, nei suskydus. Kaip teisingai sakė Ozolas : Geriau milijonas lietuvių, nei trys milijonai šūdo.

      Atsakyti
      • ! says:
        13 metų ago

        Nenurašyk mūsų-trąšos pritrūksi. Galėjau čia ir stipriau drėbtelt, bet tiek to. Lietuvis ir Afrikoj lietuvis. Aš grįšiu, kaip kiti, nežinau. Turiu vieną vaiką, antras pakeliui ir man dar ne ruduo. Čia dedu riebų tašką ir atsakymo nelaukiu. Kai grįšiu, pranešiu.

        Atsakyti
        • Kurmis says:
          13 metų ago

          Niekas nenurašo, tiesiog manau, per daug emigrantams yra skiriama dėmesio ir verkšelimų. Kita vertus, 1918 metais P.Lazdynas ir S. Darius kūrė Amerikos lietuvių dalinius kovoti už Lietuvos nepriklausomybę, grįžo ir kovojo. Taip kad kiekvienas, ne….antis ant Lietuvos yra jos sūnus. Lietuvos vaikams Lietuvoje visada atsiras vietos.

          Atsakyti
  3. (ne) išeivis says:
    13 metų ago

    Nieko originalaus Juozaitis nepasakė – eiliniai verksmai.

    Pabandykit atsakyt sau į klausimą: kodėl atsirado pasaulyje tokia valstybė – JAV?

    Kai atsakysite, tai pabandykit atsakyt į kitą: kodėl, susikūrus JAV, neišnyko Europa?

    Atsakyti
  4. tikras lietuvis says:
    13 metų ago

    A.Juozaitis yra teisus – iš beveik 4 mln., kurie Lietuvoje buvo apie 1987m., liko mažiau 3 mln.
    Galim pabėgti visi kaip emigrantai – atseit kažkas mums čia turi šiltnamio sąlygas sukurti.
    Nebuvo iki šiol nei vienos partijos, kuri dirbtų visuomenės daugumai, betgi reikia, kad būtų!

    Jei tautininkų vadas pritars tiems, kurie, padedami valdančiųjų, atiminėja vaikus iš motinų (niekuo nekaltinamų, tik angažuotų asmenų bandomų apipaišyti visokiu įmanomu blogiu – pažiūrėkite šios dienos LRT 11 val. laidą), tai jie irgi netaps tokia partija, nes motinos tiesiog spruks iš čia, kur liks bevaikiai, kuriems nepažįstamas tėvystės – motinystės jausmas ir kurie todėl gali dalinti svetimus vaikus.
    Atimti vaiką iš motinos yra banditizmas (bendra taisyklė).
    Ir jei teisėjas, tai matydamas (nes bet koks teisėtvarkininkas, pamatęs įstatymo pažeidimą, PRIVALO nedelsiant nutraukti pažeidimo vyksmą), sureagavo tinkamai – nedelsdamas priėmė sprendimą grąžinti vaiką niekuo nekaltinamai motinai, tai seimo narių vykdomas jo puolimas yra ne kas kita kaip pagalba tiems, kurie be jokio pagrindo (jau byla jiems už tai yra teisme, kaip buvo rašyta) įvykdė tą nusikaltimą – atėmė vaiką be jokio pagrindo ir galimai už atlygį (už dyką niekas tokių pažeidimų nedaro).

    Partija turi varyti savo politiką, kurios šerdis turi būti, kaip sakė A.Juozaitis, dauginkite mūsų valstybę, auginkite vaikus čia!

    Atsakyti
    • janušonis evaldas says:
      13 metų ago

      Jus teisus-iš normalios motinos.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        13 metų ago

        Tu dar vaikų neturi, todėl nežinai kas tai yra – turėti savo vaiką.

        Atsakyti
    • mrs says:
      13 metų ago

      labiausiai angažuotas asmuo – vaikas – apšmeižė vargšę mamytę ir už tai visagalio neklystančio teismo nubaustas, ty turi būt grąžintas tai mamytei. O kas galvoja, kad vaikas nemelavo yra nesveiki patvoriniai violetiniai ir tt. Ar teisingai supratau Jūsų gilią mintį, tikrasai … (lietuviu vadint nekyla ranka, todėl daugtaškį palieku)?

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        13 metų ago

        Ar tu girdėjai ką mergaitė pasakė iš tikrųjų?
        Ne.

        Ir niekas to negirdėjo, išskyrus Kedžius, kurie, kažkodėl, nesielgė taip kaip nurodyta įstatyme – ne įstatymu nurodytiems pareigūnams nukreipė mergaitę apkausai, o patys sudirigavo jos parodymus (ir paleido į viešumą), kas yra visiškai neleistina įstatymų prasme, nes tikrojo mergaitės pasakojimo dabar jau niekas nebesužinos.
        Taip, kad, vaikeli, prieš lįsdamas į ne savo sritį, pirma įgyk reikiamų žinių, kad daugiau nebenusišnekėtum.

        Atsakyti
  5. Jaunius says:
    13 metų ago

    Argi dabar blogesni laikai, negu 300 metų nuolatinio karo prieš krikščionių agresiją ? Argi dabar blogiau, negu 400 metų baudžiavos ir lietuvių persekiojimo ? Argi dabar blogiau negu 200 m. rusų ir komunistų okupacija ?
    Emigrante, tu nemoki gyventi savo krašte, tu nesupranti, kokia laimė jausti po kojomis gimtąją žemę. Tai ir būk be tėvynės, be gimtinės, be savo protėvių kapų. Būk benamis

    Atsakyti
  6. janušonis evaldas says:
    13 metų ago

    Žmonės išvažiuoja,žinoma, pirmiausia dėl skalsesnio kąsnio,o poto susideda visa kita:Pociūno ,Kedžių tragedijos,netiesa,neteisybė ir tt. Ir toliau išvažinės.Žmogaus gyvenimas trumpas ,tai supranta visi,todėl užuot beprasmiai kovoje nežinia su kuom- susikrauna lagaminus ,o gyventi,žinoma tikrai ne blogiau .Reikia sugalvot,kaip atsikratyt tų padarų,kur Lietuva ėda,ir viskas susitvarkys.Galvokim ka renkam seiman.

    Atsakyti
  7. Algirmantas says:
    13 metų ago

    Nieko nesakau tiems emigrantams, kurie yra laikini t.y. išvažiuoja užsidirbti, o grįžę kuom nors pradeda verstis, taip darė vienas iš mano prosenių jis vykdavęs anais laikais į Ameriką užsidirbdavęs pinigų, o grįžęs į Opšrūtus Pilviškių seniūnija įkūrė pavyzdinį ųkį į kurį prie anos lietuvos atvykdavę studentai praktikuotis ta sodyba įkurta 1921 metais, dabar ten tebera ta sodyba ir joje ūkininkauja mano krikštatėvių jauniausias sūnus su savo seima, o jei padeda dar gyvi esantys tėvai ir dar dviejų jojo seserų šeimos. Laimiai, kad dokumentai buvo išsaugoti todėl lengvesniu keliu atsiėmė jiems priklaususias žemes, be to sudaro ir Opšrūtų kaimo gyventojams galimybią užsidirbti per sezoninius darbus, gi Lietuvoje yr šitiek nenaudojamos žemės tai mat lengviau paspausti uodegas ir svetimiems krauti gerą negu kapstytis savoje žemėje, nori jaunimas isyk viską ir greitai turėti, bet nesupranta tokio vieno principo, kad augalą kaip ir valstybę reikia pasodinti palaistyti patrešti, kad jis augtų….

    Atsakyti
  8. Algirmantas says:
    13 metų ago

    tai va reikia nebėgti nuo parazitų, ojuos priversti, kad dirbtų tautos labui, nes vienas iš lengviausių kelių yr pabėgti, o kurgi tu pabėgsi ateis laikas kai emigrantai spjaudysis nuo svetimo “gero”, bet jiems jau bus per vėlu, aš likau čia savoij tėvynėj nes čia mano vieta tyliai kaišau pagalius į krikščionybės ratus, skleidžiu žinią žmonėms apie mūsų praeitį ir kitus dalykus ir potruputį šiame krašte mirs kaip ir kituose kraštuose krikščionybė, nes kas sukurta nenatūraliai tiesiog ankščiau ar vėliau atmiršta, Lietuva kaip valstybė nenumirs ir aš tuo tikiu, nes tie kurie bėga yr silpni, tiesiog vygsta tautos apsivalymas….

    Atsakyti
  9. Kurmis says:
    13 metų ago

    Esu įsitikinęs – dauguma emigrantų – negrįš. Dažniausiai dėl savo vaikų, gimusių ir augusių ne Lietuvoje, kuriems Lietuva – tik kažkokia mistinė tėvų gimtinė ir šalis, kurioje gyvena keista kalba kalbantys seneliai (kol jie gyvi – kai mirs – nutrūks paskutiniai saitai). Pavyzdys – dipukų vaikai ir anūkai – kiek jų yra grįžusių Lietuvon??? Iš, kaip teigiama 300 000 Lietuvių emigravisių po II-ojo pasaulinio karo. Aš jau net nekalbu apie mišrias šeimas – ten bendrai – migruojama paskui darbą, toks pasaulio piliečių sindromas.
    Todėl, manau, reikia užsiimti tik Lietuvoje gyvenančiais lietuviais – kad jie neemigruotų ir pasiliktų (jei tai įmanoma globaliame pasaulyje).
    Kitas dalykas, jei hektaras žemės ūkio paskirties žemės Seinų valsčiuje kainuoja apie 22000-23000 zlotų, o Lazdijų valsčiuje tas pats hektaras kainuoja …1400-1500 Lt, tai jau tragedija – Lietuvoje žemės niekam nereikia.
    Tai, kad sovietmečiu Lietuvoje gyveno 3.7 mln. žmonių – nieko neįrodo – tiesiog nebuvo kur pabėgt, ‘Pribaltika” buvo sovietinio “rojaus” viršūnė – niekur geriau nebuvo. Tačiau net tada, sovietmečiu, nemažai Klaipėdiškių, šišioniškių, memelanderių (kurių DIDžIOJI dalis buvo lietuvių, baltų kilmės), likusių ssrs, formindavosi sau “vokiečių” tautybes pagal gimimo vietą (Klaipėdos kraštą) ir emigruodavo į VFR. Teigiama, kad tokių, per “atšilimą” išvažiavo apie 12000 asmenų. Kitiems tautiečiams taip nepasisekė, jie neturėjo kur dingti, bet kai atsivėrė sienos, lietuvaičiai “rovė” į vakarus….
    Emigracija vyko ir tarpukariu, tačiau didžiulis gimstamumas tai padengdavo ir viršydavo, beje, ta pati emigracija dažnai vyko būtent todėl, kad likdavo vaikai, kuriems nelikdavo tėvų žemės….

    Atsakyti
  10. Brolis says:
    13 metų ago

    “tie kurie bėga yr silpni, tiesiog vygsta tautos apsivalymas”
    Na kiek galima vis tai pačiais purvais drabstytis? Pas mus yra giminėj emigravusių, sako, kad laikinai, bet man nepanašu, nesvarbu. Esmė ta, kad visi jie yra puikūs žmonės- linksmi, draugiški, o kai gryžta, kasmet matau kaip jie viduje tampa vis laisvesni, kaip mažiau bijo, mažiau įsitempę. Be to, akivaizdžiai matosi, kad pasitaisė ir jų sveikata, nes dirba nepersitempdami, gerai maitinasi, ilsisi pakankamai, po truputį pradeda sportuot savo malonumui. O kai sutinka seniūną, nesukdami akių į šalį rėžia visą tiesą apie jų valdžią, tai tas jau pradeda vengt tų vis gryžtančių emigrantų, nes jų akyse jis yra niekas, valdžios partijukių prisiplakėlis, parazitas mintantis žmonių pinigais. Tarp kitko, Juozaitis kiek pamenu irgi visada ant valdiškos algelės savo gerbūvį kurpė. Žinok, Juozaiti, nesvarbu ką tu čia mums seki, man ir daugeliui kitų tu esi tik valdžios subinlaižys ir kam jau kam, o tau apie emigrantus geriau patylėt. Kiek ten metų toj diplomatinėj tarnybėlėj dirbai, o juk tai irgi emigracija, tik už geras babkes. O ką čia tas Algimantas sako apie silpnus bėgančius, tai gal iš nežinojimo taip jam išeina. Kai 35 metų vyras su 32 metų žmona palieka vaikus bobulei (po 8 mėn pasiėmė), išsiparduoda didesnę dalį turto, kad galėtų bilietą nusipirkt ir dar šiek tiek pradžiai, kad būtų bent maistui ir stogui ir su pasikalbėjimų knygute išvažiuoja beveik į nežinią, tai mane net šiurpas nupurto pagalvojus apie save tokioj situacijoj. Bet kai nebėr kas daryt, tai atsiranda drąsos ir ryžto. O tie, kurie smerkia ieškančius savo vilčių išsipildymo, tai dažniausiai būna iš tų, kurie ir Lietuvoj pinigo turi, ir užsienį nesijaučia vargetomis- jiems visur beveik tas pats, tuomet aišku, kad jie nesupranta ko bėgti, jei visur tas pats. Ne visur tas pats. Airijoj po darbo su gamyklos direktorium gali alučio kartu išgert ir praplepėt visą vakarą, o čia tie raudonsprandžiai tavęs už žmogų nelaiko. Apie valdžios siurbėles tai geriau nei nepradėt. Ir nejuokinkit jūs su ta savo valstybe ir tautiniais interesais. Kiek man tenka girdėt, tai šiandien tautinis interesas yra išsprogdint seimą, išspardyt šiknas valdžiai ir visoms be išimties partijoms, išvaikyt policiją ir teisėjus, įteikt atleidimo lapelį prezidentei ir pagaliau pradėt kurt žmonių Lietuvą. Ne Kubiliaus, Landsbergio, Šimašiaus, Juozaičio ar Songailos, ne policijos komisaro ar prokuroro, o mokytojo, staliaus, sodininko, tekintojo ir autobuso vairuotojo. Ir to emigranto, kuris laukia tokios Lietuvos. Emigracija yra ne apsivalymas, o neapykantos kaupimas. Vieną dieną ta neapykanta trūks ir tada apsivalysime nuo visų tų verkšlenančių juozaičių ir darbo žmones parazitais vadinančių algimantų.

    Atsakyti
    • Kurmis says:
      13 metų ago

      jooooo….”Ir to emigranto, kuris laukia tokios Lietuvos.” O kas, velniai griebtų, už TUOS EMIGRANTUS turėtų sukurti JIEMS TOKIĄ LIETUVĄ?????? Mane iš principo erzina tokios emigrantų kalbelės, :”kad kai JŪS sukursit, tai MES (galbūt) teiksimės sugrįžti… nu jei labai paprašysit….”
      O nemanote, kad tokie bėdžiai, nedirbantys valdiškuose darbuose, auginantys vaikus Lietuvoje ir kiti likusieji (išlikusieji), jei sukurs TĄ Lietuvą, tai ją sukurs tikrai jau ne PONAMS belaukiantiems sočiame (kaip pats įvardinote) užsienyje emigrantams, o sau ir savo vaikams?????

      Atsakyti
      • Lemontas says:
        13 metų ago

        Del ponu sedinciu sociam uzsieny tai galit tikrai nepergyvent. Kurkites sau lietuva, kokia norit, o mes jau kaip nors issiversim. Nei as, nei seima, nei kas is pazystamu ateities su lietuva nesieja. Ypac po paskutiniu ivykiu, kurie tik ddar labiau atskleide, kokia visgi supuvus is vidaus lietuva yra. Taip kad sekmes tevynej

        Atsakyti
    • Algirmantas says:
      13 metų ago

      A man nė emigruoti nereikia, kad valdžiai tiesiai sviesiai išrėžiu kas ir kaip netaip yra, išvažiuoja, kad išlaisvėtų, okas nuo to čia geriau pasidaro nieko geriau nepasidaro, čia reikia tvarką daryti ir tiesą į akis rėžti, o ne kažkur išlėkti, o trumpam grįžus postringauti politikams, o jiems nuo to nei šilta nei šalta mislija čia parėkausi ir vėl tuoj dumsi į užsienį, o čia liks kaip likią, jo pasportuoti laiko randa aš dirbdamas už minimumą ir tai laiko randu pasportuoti ir dar kitiems žmonėms padėti tiek darbais tiek geru žodžiu tik sukurdami tarpusavio pagalbą galime ką tais doro nuveikti. Principą mūsų protėvių siūlyčiau taip kaip buvo prieš krikščionybę įvedant, kad visi viskuom dalinosi ir vieni kitiems padėdavę pradėkim nuo savęs tai daryti ir tada pasklis šis užkratas ir po kitus žmones, nes krikščionybės įvedimas suskaldė mūsų valdovus bajorus valstiečius ir išnyko senieji kriviai, vaidilos ir žyniai ir dabar dar tokių žmonių tamsių sutinku kai parodau video medžiagą apie mūsų paveldą, tai sako gi jie krikščionys kaip gali šokti tautinius šokius ar dainuoti lietuvių liaudies dainas, Kaip V. Kudirka himne yr parašęs mūsų stiprybė ir išmintis slypi praeityje tad pasisemkime jos išpraeities ir atkurkime pilnavertę valstybę, kad žmonės-piliečiai dalyvautų valstybineme gyvenime ir valdyme. o nekaip dabar vyriausybė sau, ožmonės-piliečiai sau ir kiekvienas pilietis vis laukia kol bus pagerėjimas, bet jo nebus kol kiekvienas nesusivoks, kad ir mažais darbais galima daug ką gero nuveikti, o nesprukti tą gera susikurti kažkur užsienį ir grįžus trumpam postringauti taip tik elgiasi bailiai ir slabakai….

      Atsakyti
      • suomis says:
        13 metų ago

        Pritariu Kurmiui ir Algimantui. Čia reikia tvarką daryti, čia ir dabar. O ne tada kai teiksis grįžti emigrantai.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          13 metų ago

          Jų grįžinėjimą reikėtų pakontroliuoti, o tai grįžinėja tik tam, kad pasinaudoti čia esančių uždirbtu geru – pvz., už dyką pasigydyti ir pan.

          Atsakyti
          • Lemontas says:
            13 metų ago

            Nu tikrai, kad tikras lietuvis. Jei kazkam geriau, tai is kart loja. Arba pats prie lovio sedi, arba per daug bailys, kad kazka darytu. Dauguma isvaziavusiu didziaja gyvenimo dali mokescius lietuvai mokejo, uztai dabar neturetu but problemu, kai atvaziuoja pasigydyt. Ir dar kruvas doleriu atsiveza…

        • Lemontas says:
          13 metų ago

          Teisingai, darykit dabar. Kaip pasiklosit, taip ismiegosit. Mes nesiteiksim grizt, ner ko del musi pergyvent. Sekmes

          Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      13 metų ago

      Vargu ar jie pasitaisė, jei, trumpam grįžę, vėl tūžta, vos pamatę seniūną.
      Greičiau atvirkščiai – jiems nedašunta, kad tas seniūnas nieko daugiau negali padaryti, nes landsberginiai įstūmė plikus lietuvius į dilgėles, dėl ko, nieko neišmokę, ir toliau nepakylam.
      O landsberginiai, vietoj to, kad mėžtis, vis dar skalija ant visų ir visko, vietoj to, kad parodyti ekonominį sumanumą – betgi, matyt, jiems smegenų tam neužtenka?

      Atsakyti
  11. Kemblys says:
    13 metų ago

    Juozaičio straipsnio neskaičiau, bet parašysiu nuomonę: eilinį kartą Juozaitis kelia negeroves, aiškina kaip blogai ir kas gresia. Erlicko neskaitau, bet parašysiu nuomonę: eilinį kartą Erlickas juokiasi iš negerovių, juokiasi iš to kas mūsų laukia.
    Manau tokio amžiaus žmonės turėtų spręsti tas negeroves, kad nepaliktų savo vaikams. Vaikai gali priekaištauti vyresnei kartai, dėl neišpręstų negerovių.
    Nežinau kodėl jėgos, sukūrusios “Sąjūdį Gorbačiovo persitvarkimo politikai remti”, turbūt pirmuosius ‘sąjūdiečius’ pasikvietė Juozaitį, Prunskienę, Genzelį…. Bet manau, kad tarybiniams ‘ideologams’, atsiprašau, ‘filosofams’ ‘perestroika’ dar nesibaigė – jie blogins padėtį visuomenėje amžinai verkšlendami.

    Atsakyti
  12. vėpla says:
    13 metų ago

    “atkurkime pilnavertę valstybę, kad žmonės-piliečiai dalyvautų valstybiniame gyvenime ir valdyme. o ne kaip dabar, vyriausybė sau, o žmonės-piliečiai sau”
    Matosi, kad pats nelabai susigaudai apie ką šneki. “Valstybinis gyvenimas ir valdymas” su piliečių dalyvavimu niekaip nesisieja. Jei tu turi minty, kad žmonės eis ir reikš pretrenzijas valdžiai, reikalaus ir mitinguos, tai čia joks ne dalyvavimas. Jei tu turi mintyje balsavimą kas keturi metai, tai čia joks ne dalyvavimas. Dabar yra ir anksčiau buvo taip, kad žmonės atseit išsirenka iš kelių kandidatų (dabar- iš kelių blogų vieną bent kiek geresnį), ir tie vadinami atstovai imasi veiklos savo nuožiūra, o piliečiai jau kaip ir nebereikalingi iki kitų rinkimų. Iš čia ir ta atskirtis. IMHO, tas pats išliks nepaisant to, kas ateis į valdžią. Ir taip bus tol, kol nebus atsisakyta to jau seniai bankrutavusio “atstovavimo”. Rašau kabutėse, nes tas atstovavimas toks ir yra. Iš tikro atstovauti paprasčiausiai fiziškai neįmanoma. Ar kas nors iš jūsų buvo tame butaforiniame “susitikime su rinkėjais”? Aš buvau ir netrukus akivaizdžiai supratau, kad tai yra tik toks formalumas, paukščiukas seimo išlaidų grafoje. Iš tikro niekam ten žmonių, ar atskiro žmogaus nuomonė ar reikalavimai nerūpi (iki kitų rinkimų, aišku). Jie patys žino kas mums (o gal jiems) geriau. Turėtų būti ne atstovai, o tik delegatai su labai ribotomis asmeninio poveikio galimybėmis. Delegatai tik perteikia juos siuntusių žmonių poziciją, ir jei siūlomas sprendimas skiriasi, gryžta ir vėl tariasi su savo žmonėmis, arba balsuoja prieš ir tuomet delegavę savo poziciją žmonės turi teisę elgtis savaip, su visomis iš to sekančiomis pasekmėmis.
    Dabar kai pats siūlai “atkurti pilnavertę valstybę”, tai aš nematau, kada ji buvo pilnavertė. Smetonos, Vytauto, Mindaugo laikais? Negąsdink žmonių. Tų laikų Lietuva šiandienos žmonėms atrodytu kaip realybe virtęs košmaras. Tas ir yra, kad atkurti nėra ko. Ir čia yra didžiausia tautininkų klaida. Ne atkurti, o sukurti, judėti į priekį, į ateitį, o ne gaivinti praeities monstrus.

    Atsakyti
    • Algirmantas says:
      13 metų ago

      Matosi, kad neveltui Vėpla ir esi pasivadinęs, aš rašiau ne apie Smetonos laikotarpį ir ne apie Vytauto Didžiojo, o kurkas senesnius laikus, kad ir platforma sena, bet ant jos galima statyti tobulinti ir panasiai, turėtų Lietuvoje susikurti bendruomenės be kurių leidimo nebūtų galima organizuoti projektų, o dabr valdžia kaip nutarė taip ir padarė be piliečių nuomonės net nereikia atsiklausti, nes jiems žmonės kaip žmonės nerūpi, jiems mes terūpime kaip vergai kurie jiems kaupiame gerą, nors savęs aš vergu nelaikau ir nedejuoju kaip čia sunku ir panašiai, nes aš darau nedidelius darbeliu ir po truputi apsijungiu panasius į save žmones kurie panašia veikla užsiima, o ką pats esi gero nuveikęs tautos ir valstybės labui? Nereikia norėti, kad per vieną naktį būtų suarti laukai, nes reikia auginti valstybę ir joje patiems tvarkyti, o neaklai patikėti vien tik politikams ją tvarkyti, reik taip padaryti, kad liktų tik prižiūrėti kaip augimas vyksta, kad nereiktų bereikalingų pertvarkymų daryti….

      Atsakyti
  13. jonas says:
    13 metų ago

    Tai kur pats, ponuli, buvai, kai lansberginiai , laimėję rinkimus ,atsisakė Sąjūdžio ekonominės programos? Kur gi dabar esi, kai reikia naujo Sąjūdžio prichvatizatoriams ir jiems patarnaujantiems politikieriams tramdyti? Juk mūsų net milionieriai išsigimę, kai amerikontai ar prancūzai prašosi patys didesnių mokesčių, mūsiškiai,atsiprašant, perka seiminius kad kuo ilgiau jų išvengti, nežiūrėdami net į Lubio likimą…

    Atsakyti
  14. (ne) išeivis Jauniui says:
    13 metų ago

    Taip, buvo, bet Tą 1000 metų Lietuva buvo IŠVIEN … ir kunigaikščiai, ir kariai, ir artojai, ir amatininkai. Ir vertybės buvo aiškios ir vieningos, tikėjimas buvo savas, suvoktas ir pažintas, o ne nežinia iš kur, kažkokios svetimos tautos per prievartą įbruktas. Jei ne unikali kalba – nebūtume atsilaikę. Kalba tik ir beliko tas saitas, kuris dar laiko Lietuvą kartu, kalba, kuri dar dvelkia senuoju, geruoju Pagonišku tikėjimu bei vertybėmis. 1918 Lietuva atsikūrė su Vytauto LDK vizija akyse, 1990 – atgimė su A. Smetonos Lietuvos lūkesčiu. Jei dabar sugriūtume, tai iš kokios praeities stiprybės semtumėmės?

    Pagalvokit …

    Atsakyti
  15. Algirmantas says:
    13 metų ago

    V.Kudirka sukurtame himne yr užkodavęs kaip turėtume gyventi iš kur stiprybės ir darnos semtis ir kitų dalykų, nes jaigu jūs giedate himną, kad tik aklai atkartoti jo žodžius,o prasmės nepagaunate, tai tas pats, kad veltui žiopčiotumėt….

    Atsakyti
    • Kemblys says:
      13 metų ago

      V.Kudirka sukūrė “Tautišką giesmę”, kurioje nėra net užuominos apie tautą. Giesmė tinka visiems svetimtaučiams, kas begyventų mūsų Žemėje. Žemę giesmėje parašė iš mažosios raidės. Mes turime ne semti, semti, semti, semti tą stiprybę, o sukurti stiprybę, jei mus DIDVYRIAIS pagimdė Žemė. Didvyiams ir iškilioms Moterims ‘semti’ nereikia – jie paliko mums Žemę, kalbą, papročius, dorovę. Ko dar reikia ‘sėmėjams’?

      Atsakyti
      • Algirmantas says:
        13 metų ago

        Kemblį eilinį kartą matai smulkmenas, o iki esmės taip ir nepamatai, kaip kas moka taip ir supranta, nes kiekvienas žmogus pagal savo suvokimo lygį savaip supranta žodžių ir minčių prasmes…. ir veltui kimbi prie žodžių nes tu tik matai pvz. žodį semti, jeigu nežinai ką daryti pasisėmus žinių išminties ar stiprybės, tai kaip jau sakiau tai tas pats kas daryti darbą dėl darbo nesuvokiant dėl ko tai darai, o kai pasisemi visatai tai ir panaudoji atliekant tam tikrus darbus ar kitus dalykus tiesiog panaudoji žinias praktiškai ir tikslingai nežinau kaip tau dar tiksliau paaiškinti….

        Atsakyti
        • Kemblys says:
          13 metų ago

          Tau smulkmena, kad lietuviai himną gieda tik iš pareigos? Mokyklose, per rugsėjo pirmą, ateina choras ir užveda giesmę, bet dauguma kitų tik pažiopčioja. Visų kaltinti negalima. Himno paskirtis suburti mus, kad mes pajustume bendrumą.

          Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        13 metų ago

        Norėčiau pamatyti ankiek subtiliai sugebėtum kažką sukurti, o gal iš viso nieko protingo nebesugebėtum atlikti, jei sirgtum mirtina liga – džiova?

        Atsakyti
        • Algirmantas says:
          13 metų ago

          OOOOOOOOOOOOOOO Kemblio užtarėjas ir bile rašinetojas ir daugiau nieko nedarytojas tik tuščiašnekis esi tikrasis lietuvi nu koks ten susibūrimas mokykloje kai pusė net nesugeba to himno pagiedoti ir esmės patys nesupranta tik iš reikalo nes taip nori kažkas, kad būtų giedama kol nebus savivokos ir motyvacijos pas mokinius ir suaugusius tol ir liks tik pažiopčioti V. kudirkps prasmingi žodžiai, bet kas iš tų prasmingų žodžių ar kitų dalykų jeigu tai nepanaudojama tikslingai….

          Atsakyti
          • Algirmantas says:
            13 metų ago

            Beto tikrasai lietuvi visos ligos yr pagydomos jeigu žinai kaip gydytis, visos ligos atsiranda dėl pirminės priežasties, o pirminė mūsų valstybės liga yra krikščionybė kuriai besivystant atsirado daugiau ligų nes krikščionybės principas buvo skaldyk ir valdyk, žudyk išduok artimą kuris nėr krikščionis, kankink, atimk prievartauk dvasiškai ir fiziškai naikink savo paveldą savo įvaizdį tada tauta parklups ir bus pavergta….

          • tikras lietuvis says:
            13 metų ago

            Kad visos ligos būtų pagydomos, tai niekas nemirtų. 🙂

          • Algirmantas says:
            13 metų ago

            Tai mati žmogau jeigu žmogus nedirba su savimi neįsiklauso ką jo kunas kalba, o tik pasitki ar dalinai pasitiki “medikais-dievais” atiduoda savo kūną tik jiems, opats nė truputėlio nesistengia dėl savęs tai ir greičiau iškeliauja anpilin, galiu netgi vieną tikrą atvejį papsakoti, kai vienai moteriškiai nevirškina pieno produktų, bet jinai nesuprato kodėl jei pradeda virškinimas streikuoti tada ji kreipėsi į medikus jei išrašė visą krųvą vaistų ir taip kažkurtais 20 metų jitaip ir kankinosi, o paskui atsirado suvokimas ir supratimas, kad jai nevirškina pieno produktų tada kai ji nustojo juos vartoti, medikams ir farmacijai pasidarė vienu klijantu mažiau, o moteriškės svirškinimas susitvarkė tai čia viena tik tokia iš priežaščių, o paskiekvieną tokių pradinių priežaščių yra, tas pats yra ir kiekvienos valstybės susirgimo ar kitos kokios negandos pradinių priežaščių, va kada jos yra suvokiamos ir pradedamos ištaisyti tada valstybė pradeda sveikti tokie yr gamtos ir visatos dėsniai, panikinkint pradinę priežastį ir gyvenimas toliau sklandžiai tęsis….

          • tikras lietuvis says:
            13 metų ago

            Nesitęs,
            nes žmogaus organizmas yra toks pat variklis kaip, pvz., mašinos ir turi savo gyvavimo laiko trukmę.

          • Algirmantas says:
            13 metų ago

            Tai aš ir nesakau, kad žmogus gyvens amžinai, nes yr susidėvėjimas organizmo, žių kažkur į pievas gaudai, net nesakiau, kad žmogus amžinai gyvens, aš rašiau apie ligų išgydymą per pradinės priežasties suradimą, o tu kažkurtais plavinėji ir visai ne ten kaip visada pataikai, po kažkokias smulkmenas kuitiesi ir esmės kaip visada nepagauni…..

          • Algirmantas says:
            13 metų ago

            beto rašiau apie valstybės gyvenimą, o tu išsivertiai pagal žmogaus gyvenimą knisiesi ne pastą ir nevietoij…

          • tikras lietuvis says:
            13 metų ago

            Tas pats ir su valstybe: jei tas Vilnijos užkratas nebus pašalintas, tai tas vėžys Lietuvą gali numarinti.

          • Kemblys Algirmantui says:
            13 metų ago

            Algirmantai,
            Dažnai kaimuose ir miestuose matau iškeltas mūsų Vėliavas, prie nuosavų namų, ne švenčių metu. Žmonės didžiuojasi savo valstybe. Ar dažnai Tavo aplinkos žmonės gieda “Tautišką giesmę” be progos (kad ir gimtadienio, ar, kad ant ‘dūšios’ geriau būtų, kai susitinka draugai ilgai nesimatę)? Tarybiniais laikais, pas mano senelį suėję draugai užtraukdavo “Lietuva brangi”.

          • Algirmantas says:
            13 metų ago

            Taip žmogau užtraukiam ne tik šią giesmę, bet ir lietuvių liaudies dainų padainuojam…

  16. Saulius says:
    13 metų ago

    Dauguma taip vadinamu ekonominiu emigrantu negris. Nebent butu koks stiprus sukretimas. Bunant ten, meile Tevynei mazeja su kiekviena diena, kaip ir savo Zemei. Deja. O musu, liekanciu gyventi ir kurti Lietuvoje, pareiga savo pavyzdziu vaikams ar anukams perduoti meile Tevynei, Tevonijai savo vaikams ar anukams. Tai iseities taskas. Ar pavyks?
    Atleiskit, kazkur dingo lietuviskas sriftas…

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      13 metų ago

      Ir aš sakau – negrįš ir išbraukiau juos iš lietuvių sąrašų.

      Atsakyti
      • Vilmantas Rutkauskas says:
        13 metų ago

        Ir taip aišku, kad grįš vienas kitas tik TŠYZ dantis pasitvarkyti, ar taip ASMENINIAIS reikalais.
        Įdomu, Juozaitis iš Latvijos ar grįš ?

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          13 metų ago

          Na, A.Juozaitis Lietuvai dar tarybmečiu Lietuvai iškovojo olimpinį bronzos medalį, tai jam leidžiu šnekėti ką tik jis nori.

          Atsakyti
  17. Algirmantas says:
    13 metų ago

    Jeigu darom tai būtinai pavyks….

    Atsakyti
  18. Rimgaudas says:
    13 metų ago

    Dabar turime teritorinį saugumą, o toliau – reikia grumtis. Šitaip girdėjau iš V. Landsbergio prieškalėdiiame šnekėjime. Kas dėl Juozaičio – išnykdami ateiname. Štai taip.

    Atsakyti
    • Žemyna says:
      7 metai ago

      Garbusai Rimgaudai, ar iš tiesų turime teritorinį saugumą, kai pats premjeras jau sostinę gabalais dovanoja, o Vytį pamatęs iš tolo žegnojasi, ir, kartu su patriarcho anūku bei didele Seimo dalimi jau atsiprašinėja kaimynės, kad drįsome čia lietuviškai kalbėti??? 🙁

      Atsakyti
  19. ŠIANDIENOS MALDA says:
    13 metų ago

    DĖKOJAME DIEVUI UŽ TĖVYNĘ LIETUVĄ IR MELDŽIAME, KAD PEDOFILAI, VAGYS, NUSIKALTĖLIAI, KGB DARBUOTOJAI, EGOISTAI, GOBŠUOLIAI, IŠTVIRKĖLIAI IR PRISITAIKĖLIAI, PARSIDAVĖLIAI BŪTŲ PAŠALINTI IŠ VALDŽIOS, O ATEITŲ DORI, ŠEIMOS VERTYBES IR TAUTOS GEROVĘ GINANTYS IR KURIANTYS STIPRŪS, ATSIDAVĘ, KŪRYBINGI VALIOS ŽMONĖS, KURIE NEŠTŲ TIKĖJIMĄ IR VILTĮ, MEILĘ ŽMOGUI IR SAUGIĄ LAIMINGĄ ATEITĮ MŪSŲ VAIKAMS, TAUTAI. BŪK PAGARBINTAS PER AMŽIŲ AMŽIUS VIEŠPATIE, ŠLOVĖ TAU AUKŠTYBĖSE IR TAVO VALIA TEBŪNA, DĖKOJAM, KAD IŠKLAUSAI ŠIĄ MALDĄ, SAUGOK MŪSŲ LIETUVĄ, JĖZAUS VARDU, AMEN.

    Atsakyti
    • Algirmantas says:
      13 metų ago

      Žmogau Jėzus neviešpats ir nedievas jis paprastas žmogelis kuris gimė tvate, bent jau taip teigia kaikurie senoviniai raštai, svetimybės mums nepadės tik pražudys, naudokis tai kas yra mūsų, nes tik kreipdamiesi į savus dievus į savo protėvius ir galias gali tik jos ir padėti….

      Atsakyti
      • lamatas says:
        13 metų ago

        matomai ir visos Lietuvos nelaimės iš čia,kad vis meldžiamasi svetimos tautos ,senai mirusiam ,už kriminalinį nusikaltimą myriop nuteistam apsišaukėliui.Iš čia ir rezultatai.

        Atsakyti
  20. Donatas says:
    13 metų ago

    Parasyta daug tiesos, taciau nesuprantu keliu dalyku:
    1.Ar cia kaltinami emigrantai, pensininkai, ES ar valdzia?
    2.Kuo cia deta Biblija?
    3.Kuo cia deta “vienalyte santuoka” ir visokiausios mazumos?(ir kodel
    kabutese?)

    Atsakyti
  21. starkiss says:
    13 metų ago

    Tik nieko nesakyk aš tą s..ką pats užmušiu………. kažkas panašaus……..,tai kada vyrai išeisite i gatvę pakalbėti? ar taip ir pilstysim visi iš tuščio į kiaurą www ? nieko nekalbink kad su tavimi eitų,eik už save ir savo vaikus,neturi? tai bus prasmė turėti … kiekvienas eikime i gatves nežiūrėdami ar kaimynas ar draugas eis,o ten jau kaip Dievas duos,o jis duos…

    Atsakyti
  22. Anzelmute says:
    13 metų ago

    Del buvusiu 3,7 LSSR gyventoju, tai lietuviu buvo 79 proc. t.y. apie 3 mln, nes 700 tukst tai okupantu kolonistai nelegalai, karo nusikalteliai, o is lietuviu dar koks 1/3 – tai “rusai, kalbantis lietuviskai” kpss clenai, cekistai ir liekanos homo sovieticus, kurie ir dabar sekmingai nusipelne gyventi geriau

    Atsakyti
  23. Letas Palmaitis says:
    13 metų ago

    Buvo (ir tebėra) tokia situacija, kad reikėjo pasirinkti arba-arba. Nemanau, kad autorius tikrai mano, kad šiuolaikiniame pasaulyje kuri nors Europoje esanti valstybė išsilaikytų iš natūralaus ūkio – jei neapjuostum tokio pirmykštės žemdirbystės rojaus spygliuota viela, jaunesni ir stipresni bėgtų kitur gelbėtis. Turbūt mažai kas žino, kad buvo tokia izoliuota Envero Chodžos Albanija, visiškai laukinė šalis.
    Ištrūkus iš rusų “sąjungos”, protingesniems atrodė aišku, kad Lietuva suspausta tarp Rusijos ir Vakarų, kad net ir susijungus su Latvija ar Estija (o bent estai to nenorėjo), ekonominės galybės ar bent stipraus savarankiško vieneto nebus, nes ne tik kad ne XIX a., bet net ir ne XX a. pradžia: visą Vakarų pusrutulį sugriebė didžiųjų bankininkų globalizacija. Jai reikia laisvos bendros rinkos ir laisvo darbo jėgos judėjimo. Nacionalinių valstybių jai nereikia. Kas pasipriešins? Nebent kinai. Tada Rusija dar atrodė galybė. Todėl alternatyvos nebuvo: arba grįžti pas bratuškas ir galutinai surusėti, arba susilieti su Vakarais. Trečdalis linko prie Rusijos, trečdalis tikėjo, kad Vakarai – rojus žemėje, trečdalis niekuo netikėjo.
    Netiesa, kad visi entuzuastingai puolė į ES glėbį: rezultatas kabojo ant plauko ir referendumas laimėjo tik paleidus paskutinį argumentą: nemokamus skalbimo miltelius.
    Tačiau net ir esamomis sąlygomis galima susitvarkyti. Kas išvyko į Vakarus ir prasimušė, turėtų grįžti, investuoti save ir savo turtą į tautos ateitį. Jei to nėra, jei po dešimtmečio jau vaikai noriai perima anglų kalbą ir visai patenkinti, tada ir sielvartauti nėra ko: tautos jau nebėra, jei po dešimtmečio jos niekas nebenori. Pagrindinė išsigimimo priežastis yra materializmas.

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      13 metų ago

      Tai, kad ne: kas išvyko – tas jau nebelietuvis.
      Ir nedera jų tapatinti su Lietuva.

      Atsakyti
      • Artojas says:
        10 metų ago

        Jo, jo. Tikras Lietuvis tas kuris atvykęs pjovė lietuvį, ar atvykęs “papuasas”. Jo, jo….

        Atsakyti
  24. Algimantas says:
    13 metų ago

    Ačiū, Arvydai, už publikaciją. Geriau pamatuotas pesimizmas, negu nepargįstas optimizmas.
    Tarp kitko, su didžiausiu įdomumu skaitau ir draugams rekomenduoju jūsų knygą “Rygą – niekieno civilizacija”.. Pas latvius taip pat panašios problemos, jei ne didesnės. Pabėgelių visada buvo ir bus. O išvykdami jie save nubaudė, tai matosi iš jų piktų komentarų ir “pasiteisinimų” …
    Svarbu, kad mes gyvensime Lietuvoje ir darysime tai ką tik sugebėsime.
    Šiandien 2012 vasario 15d. todėl sveikinu su artėjančiomis šventėmis.

    Atsakyti
  25. Orija says:
    13 metų ago

    Pažvelgus į praeitį Lietuvaičiai pastoviai išvykdavo iš gimtynes,bet dalys jų sugrįždavo su patirtimi ir sunkai uždirbtais pinigais.Manau kad pasielge labai protingai tie kurie emigravo,nes like šalyje iš sielvarto puole į depresiją,o pradeje gydytis maisto papildais sulauke mirtį,kiti bande ir bando chminius auchogolio papildus tai stiprūs alus,kaukulinys ir kitas brūdas.Lietuviška išmintis sako ,kad sek senelių,tevų pedomis.Mano seneliai praejusio šimtmečio pradžioje pasieke JAV krantus,bet prieš vykdami pasiruoše,senelis Rygoje išsimoke kalvystes,močiūte siuvejos amato.Tais senais laikais šalys buvo pamišusios naujai gimstančių geležinkelių,todel senelis gavo pelningą,sunkų ir pavojingą kalvio darbą.Kai šeima prasigyveno grįžo į Lietuvą pirko derlingą žemę state trobesius,o jo bendraminčiai steige malūnus vilnų karšyklas,peryklas,gamino javų kuliamas,kurie ir kt. verslą.Tą patį veiksmą atlikau ir aš ir esu patenkintas.Ką gali sukurti šiandieninis Lietuvis kuris gali uždirbti tik šešis šimtus litų,tik prasigerti,o kas galvoja kaip išsaugoti šeimą,savo ateitį palieka šiuos krantus,visuomet taip nebus,išauš ir laisves rytas,išsilavine,mate svieto susitaupe pinigų grįž daugelis namo ir gales kurti naują Lietuvą.

    Atsakyti
  26. Artojas says:
    10 metų ago

    Geros mintys dėl balsavimo.Jei gali balsuoti okupantai, koloborantai,sukčiai ir sėdintys kalėjime, tai jau geriau balsuotų valdžios nuskriauti vaikai.

    Atsakyti
  27. Ruta says:
    7 metai ago

    Nera ko stebetis, jei toliau ta pati valdzia ( arba ta pacia kryptim ) Lietuvoje viespataus, tai isvykusiu vietas uzpildys atvyke pabegeliai is kitu saliu, kurioms labai lojali Lietuvos valdzia…. 🙂 Ju moterys gausiai gimdo.Tik ju vaikai bus jau ne letuviai… :(… O ir isvykusiuju vaikai sparciai nulietuveja… Daug seimu pazystu, kuriu vaikai jau namuose lietuviskai nebekalba….Seneliai su anukais nebesusisneka, ….LIUDNA 🙁

    Atsakyti
  28. Žemyna says:
    7 metai ago

    Kalėdinis straipsnis, rašytas prieš 6,5 metų – 2011 m. gruodžio 29 d.
    Ar padėtis pagerėjo?
    Kas (pavardėmis) iš politikos bei verslo elito ir ką yra padaręs, kad ne tik dabartinė masinė evakuacija liautųsi, bet kad ir ankstesnė išeivija grįžtų?
    Verslas nei sąžinės priekaištų dėl išsivažinėjusios Lietuvos, nei pareigos ją susigrąžinti nejaučia – tik žiūri, kaip dar ir už lietuvius pigesnės darbo jėgos prisivežus. Ar ir šantažuoja, kad verslą svetur perkels, ir paliks Tėvynę be lėšų (kaip ir savo motiną?). O „Politikai” – juolab.
    Jei tai nebus sustabdyta, anekdotas apie paskutinio išvykusio užgesintą šviesą taps tikrove.

    Atsakyti
  29. ONA says:
    7 metai ago

    Reikia skubiai galvoti ką daryti,kad lietuviai sugrįžtų atgal.Keisti įstatymus, mažinti mokesčius ,nes tikrai per dideli. .Mažinti seimo narių skaičių ir valstybės tarnautojų skaičių.Juk tokiai mažai LIETUVAI tiek dykaduonių tikrai nereikia.
    Tik panaikina vieną skyrių ,jau įsteigia kitą ir vėl visi tie patys dirba…

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

Aplinkosaugininkai primena oro balionų ir dangaus žibintų žalą aplinkai: kodėl verta jų atsisakyti | am.lrv.lt nuotr.
Gamta ir ekologija

Aplinkosaugininkai primena oro balionų ir dangaus žibintų žalą aplinkai: kodėl verta jų atsisakyti

2025 05 23
Paskutinį gegužės sekmadienį Jūrų muziejaus etnografinėje žvejo sodyboje vėl skambės liaudies muzika | R. Kuncevičiūtės nuotr.
Etninė kultūra

Paskutinį gegužės sekmadienį Jūrų muziejaus etnografinėje žvejo sodyboje vėl skambės liaudies muzika

2025 05 23
„Tegyvuoja teatras“ šventė pagerbs ryškiausius Dainų šventės Teatro dienos kūrėjus | Rengėjų nuotr.
Kultūra

VU vyks Dainų šventės tyrimo pristatymas, tarp dalyvių – garsi JAV neuromokslininkė prof. I. Viskontas

2025 05 23
Pasienio veteranas Valentinas Urbonas ir Ignalinos dekanas Vidas Smagurauskas | P. Šimkavičiaus nuotr.
Istorija

Tradicinis tarpukario pasienio policininkų ainių susitikimas Linkmenyse

2025 05 23
Po 10 metų pertraukos Lietuva iškovojo medalį Tarptautinėje mokinių filosofijos olimpiadoje | smsm.lrv.lt nuotr.
Lietuvoje

Po 10 metų pertraukos Lietuva iškovojo medalį Tarptautinėje mokinių filosofijos olimpiadoje

2025 05 23
G7 Kanadoje 2025-05-22/23
Naujienos

G7 šalys suvienija spaudimą Rusijai: griežtesnės sankcijos ir nauji įsipareigojimai dėl Ukrainos

2025 05 23
Pasiruošimas Vokietijos brigados inauguracijai | alkas.lt A. Sartanavičiaus nuotr
Lietuvoje

Sostinėje – Vokietijos brigados inauguracija (nuotraukos)

2025 05 22
Miškas | am.lt nuotr.
Lietuvoje

Ministerija Vyriausybei pateikė Miškų įstatymo pakeitimus

2025 05 22

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Rimgaudas apie G7 šalys suvienija spaudimą Rusijai: griežtesnės sankcijos ir nauji įsipareigojimai dėl Ukrainos
  • Mikabalis apie Sostinėje – Vokietijos brigados inauguracija (nuotraukos)
  • Mikas apie VRK atsisakė registruoti referendumo dėl nekilnojamojo turto neapmokestinimo iniciatyvą
  • skt. apie Lietuvoje kviečiama švęsti Tautadienį – dažniau puoštis tautiniais ir baltiškais rūbais

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Aplinkosaugininkai primena oro balionų ir dangaus žibintų žalą aplinkai: kodėl verta jų atsisakyti
  • Paskutinį gegužės sekmadienį Jūrų muziejaus etnografinėje žvejo sodyboje vėl skambės liaudies muzika
  • VU vyks Dainų šventės tyrimo pristatymas, tarp dalyvių – garsi JAV neuromokslininkė prof. I. Viskontas
  • Tradicinis tarpukario pasienio policininkų ainių susitikimas Linkmenyse

Kiti Straipsniai

P. Vileišio rūmuose Lietuva 1907 m. pirmąkart išvydo Čiurlionio kūrybą | lrv.lt nuotr.

P. Vileišio rūmuose Lietuva 1907 m. pirmąkart išvydo Čiurlionio kūrybą

2025 05 23
Po 10 metų pertraukos Lietuva iškovojo medalį Tarptautinėje mokinių filosofijos olimpiadoje | smsm.lrv.lt nuotr.

Po 10 metų pertraukos Lietuva iškovojo medalį Tarptautinėje mokinių filosofijos olimpiadoje

2025 05 23
K. Budrys ES Užsienio reikalų tarybos posėdyje

K. Budrys: Turime ryžtingai stiprinti Ukrainos pozicijas

2025 05 21
Tautadienio rengėjos

Lietuvoje kviečiama švęsti Tautadienį – dažniau puoštis tautiniais ir baltiškais rūbais

2025 05 21
„Sodra“

„Sodra“: vyresni lieka dirbti, jaunimas dažniau naudojasi nedarbo išmokomis

2025 05 20
Komisija

Vilnius kviečia balsuoti už 4 geriausius vardus laivams

2025 05 20
Gitanas Nausėda ir Andžejus Duda

Lietuvos ir Lenkijos Prezidentų susikitime – saugumo klausimai

2025 05 19
V. Apžvalgininkas. Valdantieji jau sugalvojo kur išvaistyti pinigus už pakeltus mokesčius

V. Apžvalgininkas. Valdantieji jau sugalvojo kur išvaistyti pinigus už pakeltus mokesčius

2025 05 18
Protestuotojai reikalauja Sporto rūmus atiduoti Sąjūdžio, o ne žydų kapinių įamžinimui

Vilniaus koncertų ir sporto rūmai: tautos istorinis paveldas ar politinių žaidimų įkaitas?

2025 05 17
„TikTok“ | pixabay.com nuotr.

ES bręsta iniciatyva vaikams uždrausti naudotis „TikTok“ ir „Instagram“

2025 05 15

Skaitytojų nuomonės:

  • Rimgaudas apie G7 šalys suvienija spaudimą Rusijai: griežtesnės sankcijos ir nauji įsipareigojimai dėl Ukrainos
  • Mikabalis apie Sostinėje – Vokietijos brigados inauguracija (nuotraukos)
  • Mikas apie VRK atsisakė registruoti referendumo dėl nekilnojamojo turto neapmokestinimo iniciatyvą
  • skt. apie Lietuvoje kviečiama švęsti Tautadienį – dažniau puoštis tautiniais ir baltiškais rūbais
  • Naivus klausimas apie VRK atsisakė registruoti referendumo dėl nekilnojamojo turto neapmokestinimo iniciatyvą
 
 
 
 
 
Kitas straipsnis
Žiemos atostogų metu gabūs šalies moksleiviai renkasi mokytis Palangoje

Žiemos atostogų metu gabūs šalies moksleiviai renkasi mokytis Palangoje

Sekite mus Feisbuke

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

 fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | lėktuvų bilietai

 

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai