Nežinau tokio kraštelio,
Nežinau tokios šalies
Kur kalnelis prie kalnelio,
Kur pilelė prie pilies.
Nežinau tokios padangės,
Nežinau tokių laukų
Kur lūšnelėj prie palangės
Sudainuota tiek dainų.
Nežinau kitos Tėvynės,
Nežinau šalies kitos
Kur ramintųsi krūtinės
Vaikų Lietuvos.
Nežinau kitos Tėvynės,
Nežinau šalies kitos
Kur ramintųsi krūtinės
Vaikų Lietuvos.
Čia sesutės – rūtelės,
Čia broleliai – jazminai.
Čia palaidoti kalneliuos,
Ilsis bočiai milžinai..
Čia gyvenome lyg šiolei,
Nešėm vargą ir džiaugsmus.
Vieną lauką arėm broliai
Motinėlė supo mus.
Nežinau kitos Tėvynės,
Nežinau šalies kitos
Kur ramintųsi krūtinės
Vaikų Lietuvos.
Nežinau kitos Tėvynės
Nežinau šalies kitos
Kur ramintųsi krūtinės
Vaikų Lietuvos.
Čia mūs siekiai ir svajonės
Viltys čia ir pažadai,
Kad šis vargas ir dejonės
Bus naujų džiaugsmų pradai.
Nežinau kitos Tėvynės,
Nežinau šalies kitos
Kur ramintųsi krūtinės
Vaikų Lietuvos!
httpv://youtu.be/pxHiiIsVUc4
Debilavota skustagalvių dainelė. Prie šitos galėjot ir kitą įdėt, kur tie patys ašaringi “angeliukai” reiškia savo begalines simpatijas Adolfui.
O aš žadu nusiskusti galvą, jei reiks, kad su tais vyrukais galėčiau pažygiuoti kartu su dainomis ir trispalvėmis primindamas Tautai: „Lietuva – Lietuviams, Lietuviai – Lietuvai!“
Ir išsigydyk kupe sindromą tuo pačiu. Lietuva tavo yra tiek pat, kiek ir mėnulis.
O kiek perfrazuotas šūkis “Lietuvos valstybė- Lietuvos piliečiams, Lietuvos piliečiai- Lietuvos valstybei” jau įgyvendintas ir pavirto totalia vergove. Ar tai ir nori priminti?
Jei nesitapatini su Lietuva, tai kas esi?
Priešų šnipas? 🙂
Tas ir yra, kad aš tapatinuosi su Lietuva, o tu- su Lietuvos valstybe. Esi tik į valdžią dar neprasimušęs būsimas valstybininkų klano narys. O kai prasimuši, tai šaudysi ir žudysi, nes žiūriu, kad daug priešų ir šnipų aplink save matai.
Na, kodėl gi?
Iš kur ištraukei, kad aš į valdžią veržiuosi ar ketinu ką nors bloga daryti?
Ar tik nebūsi Maskvos pasamdytas pederastų atstovas? 🙂
Kodėl tau bloga Lietuvos valstybė?
Ar ne geriau būtų, jei prieš Lietuvai daromą kosmopolitų spaudimą kovo 11 – osios eisenoje būtų pražygiuota ramiai, tvarkingai, be išsidirbinėjimų, kurie tik kenkia geram tikslui, nes, kada ten neša kaukoles ir pan., nusiskuta plikai ir pan. reklamuoja savo priklausomybę ar palankumą nelietuviškumui, atsiranda galimybė Lietuvai priešiškiems asmenims visą renginį priskirti nehumaniškumui, neteisėtumui ir pan.?
Būtu gerai, kad būtų laikomasi tvarkos ir santūrumo. Tai puošia visus. Bet galvą nusiskusiu jei reiks. Koks kieno reikalas.
Galva lieka galva, bet ar nemanote, kad ne viskas paskutinėje eisenoje buvo tvarkoj, ko pasekoje atsirado norintiems galimybė pasibliaustyti ant Lietuvos?
Ne viskas tvarkoje buvo ir partizaniniame kare, dėl to mano draugui Jurgiui atsirado galimybė kaip Jūs ten sakote – pasibliaustyti – ant partizanų. Tai dėl to mes turime atsižiegnoti nuo savo vyrų? Žinoma norisi, kad jaunimas elgtūsi santūriau – nedarytų kvailysčių, nesirautų ant durtuvų. Ir mes buvome jauni. Iš to išaugama ir tampama solidžiais. Pirmyn jaunuoliai!
Aš kaip tik apie tai – apie solidumą, ginant valstybės interesus.
Visiškai pritariu Jums dėl solidumo poreikio. Tik suprantu jaunimą ir nesmerkiu jų bei nenurašau vien dėl to, kad kartais jaunatviškai pašėlioja. Džiaugiuosi, kad iš viso turime tokį jaunimą.
Bet sutikit – jaunimą dera auklėti.
Lietuviškai.
Kitaip neišeis iš jų lietuviai – Lietuvos nebeliks.
O su lietuviškumu niekaip nėra susiję nelietuviški dalykai, todėl jų Lietuvai ginti skirtame renginyje neturėtų būti.
Pvz.: ar negali vietoj kareiviškų kelnių, plikų galvų būti tautiniai kostiumai?
Ar negali vietoj kaukolių ir kt. kaliausių būti koks nors iš jūsų kosmologijos – sakykim, senovės lietuvių dievų ženklai, paveikslai ir pan.?
Kuriam galui tas nelietuviškas šlamštas?
Ar negali, pvz., studentai, praeiti su savo simbolika, apsirengę rimtai, tvarkingai, tartum atėję į egzaminą (o ne, pvz., ką tik iš alubario išlindę)?
Kodėl neparodžius, kad šis renginys atspindi visiems lietuviams nuo mažumės įdiegtus savo šalies meilės ir noro išlikti lietuviais jausmus?
Gali. Bet vėliau. Mano dukros buvo juodos metalistės – iš pradžių. Paskui apsirengė tautiniais rūbais. Siekiamybių dėlei gesindami turimybę – nieko nepasieksime.Reikia būti kantriems ir mums. Nemosuoti kirviais. O nukreipti, pamokyti, patarti. Tą ir darau, tą ir darome.
Vėliau gali nebebūti – nuo jaunumės dera diegti lietuviškumą.
Tuo labiau Lietuvai svarbiame, pasaulinės reikšmės renginyje.
Sutinku. Tai ir diegiame. Būtent mes ir diegiame.
Būtų įdomu sužinoti šios kompanijos uniformų reikšmę, nes jie labai linkę būti uniformuoti:
Dominuojanti juoda spalva – gal kova (tada klausimas prieš ką?), o gal pelenai, anglys?
Kerzai – turbūt į karyba orientuojamasi bet kam tada vaidinti karybą? Nei kareivis geras bus nei partizanas būdamas “mėgėju”, tad stokite į Lietuvos armiją, o ne užsiimkit paauglišku vaizdavimu.
O gal suklydau – tokiais batais tiesiog norima atkreipti dėmesį į prastą šaligatvių būklę?
Emblemos ant rankovių – Šiais laikais tokią identifikaciją tebenaudoja Kinijos draugovininkai. Tačiau jų darbas visuomenės priežiūra – komunizmo sergėjimas. O čia kaži ką bandoma identifikuoti? Gal tiesiog atsiskirti nuo kitų lietuvių ir būti labiau lietuviais?
Skusta galva – vaizdas primena kalinius (arba marozus), bet čia skutimosi mintis žinoma kur kas gilesnė ir dvasiškesnė. Gal kas plačiau papasakos?
Na ir žinoma tokia kompanija sutartinai teigia: “mes tikrai ne tokie prie kokių mus bando priskirti!”.
Čia būtų panašu, jei tave vadintų “žydru”, o tu jokiu būdu nesutikdamas pasikeisti marškinėlių vistiek šauki: “aš ne žydras aš žalias”, vietoj to, kad apsivilktum žaliai… (šis palyginimas tik apie marškinėlių SPALVĄ).
Tevyne ir valstybe- dvi skirtyngos savokos,Tevynes meile yra amzina,tokios ,tokiu valdanciuju valdomos valstybes galima ir neapkesti. Dabar vengras gali didziuotis savo valstybe,tik ne lietuvis,parsidaveliu valdomas ir isnaudojamas