Pirmadienis, 7 liepos, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Kultūra Religija

Ketvirtadienio Perkūnkalbė

Miglė Nargėlaitė, www.alkas.lt
2011-09-29 08:32:57
111
Ketvirtadienio Perkūnkalbė

Vakar Kūlgrindos repeticijoje gana tvirtai buvo užginčyti Bumblausko teiginiai, kur jis kalba apie lietuvių dievus, kaip galinčius apsireikšti žmonėms. Diskusijos dalyviai reiškė nuomonę, kad tai iš krikščionybės pasiskolinti įvaizdžiai. Vis dėlto gali būti nebūtinai taip. Robin lane Fox savo knygoje „Pagonys ir krikščionys“ kalba apie amžių sandūrą, kai senovės Romoje senuosius dievus ėmė išstumti naujai atsiradusi krikščionybė. Autorius, apibūdindamas antikinio pasaulio žmonių santykį su savo dievais, mini ir apreiškimus. Apreiškimo liudijimų palikta pačiuose graikų ir romėnų bei egiptiečių užrašuose, epitafijose, šventyklų, kūrinių, statulų dedikacijose. Mat pagoniškieji dievai, priešingai nei krikščionių Dievas, nebuvo kažkur aukštai danguje, toli nuo žmonių. Dievai buvo čia pat – kiekviename medyje, krūme, upės vandenyse, laukuose, žydinčiuose soduose. Dievai lydėjo žmogų kiekvieną jo gyvenimo akimirką, buvo ne ten kažkur toli, bet čia pat. Todėl bet kada žmogus galėjo susitikti su dievais ir nuolat jautė jų artumą. Galima daryti prielaidą, kad būdami indoeuropiečiai, lietuviai turėjo turėti kažką panašaus. Yra išlikę nemažai lietuviškų legendų, kuriose mūšį prieš kryžiuočius nugali viena lietuvių mergaitė, tyros širdies, nes jai padeda dievai, pasireiškiantys miško paukščių ir žvėrių pavidalais. Dievai padeda našlaitėliams dainose – saulė lydi keliu, mėnuo nušviečia taką, gegulė – Laima – padeda motulės gedėti. Romėnų ir graikų dievai taip pat galėjo pasireikšti visiems žmonėms, nepriklausomai nuo jų luomo ar amžiaus, tačiau pasireikšdavo tik doriems žmonėms ir dažniausiai nelaimės ar sunkumų akivaizdoje, kad padėtų – karuose, kelionėse jūra, smarkiai susirgus.

Nors šiandien pagonims bandomas prikergti savotiškas ateizmas, tačiau išlikę senovės pagonių – indų, skandinavų, romėnų, graikų, egiptiečių raštai, galų gale kitų tautų liaudies tikėjimai rodo, kad pagonis buvo giliai tikintis žmogus, aktyviai ir tiesiogiai bendraujantis su savo dievais, nereikalaudamas jokių tarpininkų – kunigų.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. Ketvirtadienio Perkūnkalbė
  2. Ketvirtadienio Perkūnkalbė
  3. Ketvirtadienio Perkūnkalbė
  4. Ketvirtadienio Perkūnkalbė

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 111

  1. saulės vaikai says:
    14 metų ago

    Dekui uz isdestytas mintis.Pagal asmenine patyrti ir pasiruosima,mes teigiame savo mintis ir ieskome pritarianciuju.Is pateikto teksto supratau ,kad ir viena ir kita puse garbina zmogu ,nors vienoje puseje minima augmenija ir gyvunija,taciau igauna zmogisku savybiu.Baltu gyvenimo budas -tikejimas(ne religija),siekia iki zemdirbystes laikus,kai gyventa nepriklausant zmogui nuo zmogaus,kai paciam kiekvienam individualiai uz viska reikejo rupintis . Keiciantis gamtai,keitesi ir gyvenimo budas.Zemdirbystes periode ,zmoniu daugejimas,maisto perteklius ir t.t.sudare galimybe isnaudojimui ivairiais budais.Atsirado zmogaus garbinimas.Mes -BALTAI ,kiekvienas genose turime proteviu patyrti ir gaivinkime.Is kur mumyse individualumas,”kaimynu”nemegimas-todel,kad ju ir nebuvo ir daug kitu savybiu.Neverta primti minimo istoriko informacija,kaip baigtine…Gilinkimes i BALTU palikima,skleiskime ir dalinkimes -dainomis,rastais,ritualais,buvimu piliakalniuose prie aukuru,kai savo energija praaugsime savo oponentus,tai jie i mumis lygiuosis,o ne mes i juos.Linkiu VISIEMS siltu rudenisku dienu!

    Atsakyti
  2. manibu says:
    14 metų ago

    Kokie dievai, kokie tiesioginiai bendravimai, kokie susitikimai?! Nežinau ką tas žmogus galvoja tokias pasakas čia rašinėdamas. Gal nusibrauk tuos voratinklius nuo akių ir remkis patirtimi ir žiniomis, o ne sektantų ratelio skleidžiamais dūmais. Mūšį prieš kryžiuočius laimėjo viena mergaitė su dievų pagalba?! O tu apskritai bent nujauti kaip atrodė tų laikų mūšis? Šiais laikais būtų galima sakyti, kad viena mergaitė su tyra širdimi ir dievų pagalba pakeitė konstituciją. Gerai dar, kad prirašei, kad čia yra legenda. Ech tas svajingas ir patogus iliuzijų pasaulis- nugrimzti, užsimiršti, susitaikyti, juk taip gražu, taip skamba, taip ramina… Na nieko, išaugsi, Migle, kaip išaugo daugelis kitų “Kūlgrindos” narių.

    Atsakyti
    • Arvydas says:
      14 metų ago

      Ger. Manibu,, atkreipkite dėmesį į krikščionybės mitus, visi jie nukopinti iš Artimųjų Rytų mitologijos, net ir Mozei reikia laukti krikščionybės dar 2000 metų.Vatikano valstybė geriausiu atveju teturi tik keturias knygas kurias kanonizavo, o visa kita ,pritraukta prie Vatikano ideologijos.Galėtumėte paskaityti Livonijos kronikas, kur prieš kiekvieną mūšį buvo buriama, o vienu atveju kunigaikštis net sugrįžo iš karo žygio, mat kelią, kuriuo traukė, perbėgo zuikis.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        14 metų ago

        Geras pastebėjimas.

        Atsakyti
    • Stebulė says:
      14 metų ago

      manibu, drįstu pastebėti, kad jūs labai piktas. kai žmogus piktas, tada jis ir nepastebi, kas iš tiesų rašoma ar sakoma. Išgirsta tai, ką pats nori girdėti, o tada pats save ginčija, kaip kątik su jumis įvyko. Aš tik pateikiau istoriko Robin lane Fox požiūrį, norėdama paremti Bumblausko teiginius, nors šiaip minėtas profesorius joks man autoritetas. Tiesiog pasirodė svarbu atkreipti dėmesį, kad lietuviškasis religingumas galėjo turėti sąsajų su romėniškuoju ir graikiškuoju. O už legendos pateikimą nepykite, nesuprantu, iš kur toks antipatriotizmas, kad girdint lietuviškas legendas ar bent užuominas į jas pasiuntate kaip koks šuo prie grandinės.

      Atsakyti
  3. Getautas says:
    14 metų ago

    Aš tai sapnavau tokį sapną:

    Vaikščiojome po miestą ir pamatėme žmogaus statulą. Priėjome ją apžiūrėti, o ši pasilenkė ir ėmė bendrauti su mumis. Pasirodo, tai buvo bronziniais dažais išsidažęs žmogus. Tokie gatvės spektakliai yra populiarūs vakaruose. Panašiai atrodė ir auksinis berniukas per Šiaulių dienas. Apie ką mes su tuo žmogumi kalbėjomės neatskleisiu. Tačiau, susiruošę eiti toliau, ant suoliuko pamatėme sėdinčią seną močiutę. Aš jai ir sakau: – Tai šauniai tas vyrukas vaidina statulą. O ji man atsakė: – Tai buvo ne vyrukas, o pats Perkūnas. Atsisukau atgal pažiūrėti – statulos nebėra.
    Tai gal pagonims dievai apsireiškia sapnuose?

    Atsakyti
    • Stebulė says:
      14 metų ago

      gali būti, romėnai irgi mini susitikimus su dievais sapnuose.

      Atsakyti
      • Varguolis says:
        14 metų ago

        Mini ir Vilniaus metraštininkai.

        Atsakyti
  4. suomis says:
    14 metų ago

    Idomu, kiek ilgai, pan Bumblowski dar bus vertinamas, kada jo, kaip istoriko, paslaugų bus atsisakyta. Juk jis, kaip istorikas, yra visiškai bankrutavęs.

    Atsakyti
    • Stebulė says:
      14 metų ago

      Iš dalies su tuo sutinku. tačiau tai nereiškia, akd kiekvienas žmogaus pasakytas sakinys yra klaidingas, Reikia išmokti vertinti sakinius, o ne reputaciją.

      Atsakyti
  5. tikras lietuvis says:
    14 metų ago

    Dievo nėra, nebuvo ir nebus.
    Jo ieško tie, kurie nepasitiki savo jėgomis.
    Bet tikriems lietuviams tai niekada nebuvo būdinga.

    Atsakyti
    • Stebulė says:
      14 metų ago

      tada kodėl lietuviai turėjo didelę ir turtingą religiją ir mirologiją? prieštaraujate pats sau.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        14 metų ago

        Ir kas iš to?

        Atsakyti
        • Stebulė says:
          14 metų ago

          tai reiškia, akd jie buvo religingi. O jūs sakote, kad lietuviai jau tikrai tokie nebuvo 😀

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            14 metų ago

            Nebuvo religingi – jie tik vertino gamtą, kaip jų būtį nulemiantį veiksnį.
            O tai yra visai ne tas pats, kas turėti priklausomybę nuo vaizdinių, kylančių liguistos vaizduotės įtakoje.

          • lyvis says:
            14 metų ago

            Marksisto pradžiamokslis – tarė politrukas. Seniai girdėta internacionalo giesmė. lyvis

          • tikras lietuvis says:
            14 metų ago

            Aha, paburbuliuok dar, nelietuvi. 🙂
            Tik nepamiršk, kad, ką nors teigiant, reikia dar ir įrodymus pateikti.

          • Stebulė says:
            14 metų ago

            pagonys negarbino gamtos. Jie garbino gamtos reiškinių ir pan – medžių, tam tikrų gyvūnų – sielą. dvasią. O tai jau yra pripažinimas, akd visur tarp mūsų yra šventos sielos. tai yra dievo pripažinimas. ką jie akivaizdžiai įvardija savo aukojimais, ritualais ir mitais.

          • tikras lietuvis says:
            14 metų ago

            Ne garbino, o VERTINO.
            Neklysk ir kitų neklaidink.

          • Stebulė says:
            14 metų ago

            neklystu ir neklaidinu. 🙂 atsirado mat žmogus, kuris sukūrė laiko mašiną ir dabar žino tikrąją tiesą 🙂

          • tikras lietuvis says:
            14 metų ago

            Tai jei nesi tokia, tai neaiškink apie tuos laikus nieko.
            Ko aiškini?

          • Stebulė says:
            14 metų ago

            Nes pasiskaitau knygų ir noriu pasidalinti savo vargu su žmonėmis, kurie čia lankosi ir skaito 🙂 pateikiu autorius, jų argumentus. O tamsta visus ragina kalbėti su argumentais, bet nieko neargumentuoja 🙂

          • tikras lietuvis says:
            14 metų ago

            Žinai kaip sakė Peškovo senelė anūkui:
            neskaityk knygų iki galo, bo išdurnėsi. 🙂

            Reikia gyventi savo protu.

    • lamatas says:
      14 metų ago

      “Tikriems lietuviams” gal būt.Bet nereikėtu spresti už visus lietuvius .Bent jau aš Tamstos tam neigaliojau. Manau didžioji dauguma ,taip pat.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        14 metų ago

        Nesi lietuvis, todėl man tavo “įgaliojimo” ir nereikia. 🙂

        Atsakyti
        • Vilmantas Rutkauskas says:
          14 metų ago

          Dar gražiau, prieš rašant komentarą , reikia gauti kažkokios neaiškios daugumos įgaliojimą .

          Atsakyti
          • lamatas says:
            14 metų ago

            VIlmantui , rašant komentarą tikrai nereikia niekieno įgaliojimų.Tik jei reiškiat savo asmeninę nuomuonę.Bet kalbėti kitų vardu toks įgaliojimas kulturingam žmogui tikrai reikalingas.Su pagarba.lamatas

          • tikras lietuvis says:
            14 metų ago

            Niekieno kito, o tik savo ir lietuvių, kuriuo nesi, vardu.

        • lamatas says:
          14 metų ago

          Žemaitijoje vargu ar kas vadins žemaitį “žemaičiu”.Taipogi aukštaitijoje aukštaitį “aukštaičiu”. Todėl įtariu ,kad tamsta negalit būti lietuviu. Tuo labiau ,kad matot reikalą įtikinti , kad esat “tikras”.Kas dėl manes gal iš dalies ir teisus esat .Nes esu greičiausiai kuršių kilmės žemaitis. O “tikriems lietuviams ” tai tikrai jau ne lietuviai.

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            14 metų ago

            Kodėl pasirašau tokiu vardu gali rasti internete, nes tai darau jau devinti metai, todėl geriau niekų nebešnekėk.

        • lamatas says:
          14 metų ago

          Galėčiau atsakyti -esi žydas(tamstos metodas), bet manau žydai įsižeistu.Bet kad esi ligonis( moralinis),o greičiausiai ne tik ,sutiks manau ir medikai ,ir šiaip mastantys( skirtingai nuo tamstos) žmonės.Su pagarba. Lamatas

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            14 metų ago

            Šneki apie save – reiškiu užuojautą. 🙂

  6. tikras lietuvis says:
    14 metų ago

    Seniau buvo žmonės tamsūs, todėl visko bijojo ir tikėjosi visokiais fokusais ką nors naudingo sau pasiekti.
    Betgi žinome – aukčiau bambos neiššoksi.
    Jūs, tur būt, nesate lankiusi jokios mokyklos ir nieko apie pasaulietinius reikalus nesate girdėjusi? 🙂

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      14 metų ago

      Aukščiau.

      Atsakyti
    • Stebulė says:
      14 metų ago

      mokykloj apie pagonybę, niekam nepaslaptis, kalba paviršutiniškai. Pvz, jie garbino gamtą, sako mokytojas. Nu bet nė velnio jie nei medžių, nei žalčių negarbino, tegu pasiskaito rimtesnius tyrinėtojus. Viską ten supaprastina. jei tamsta baigęs tik mokyklą, nenuostabu, kad taip galvojate 🙂

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        14 metų ago

        Ne garbino, O VERTINO.

        Atsakyti
  7. Vilmantas Rutkauskas says:
    14 metų ago

    Lietuvai didžiulę žalą tebedaro žydkrikščionybė su žydvasine plėtra – kaip okupacinis yahuvanizmo mūsų tautoje žydistorinis teologinis principas – pirmiausia mums klastingai tebeateinantis per okupantiškai susisklypintas ir tvorintas božie nycas.
    Negana to, kad didelė mūsų tautos Žemių dalis jau patapo savotišku okupuotu žydgazos su žydkryžiais ir juodaskvernių supedofilintu ruožu, nubumblenkėlis ir toliau žydkrikščiolenkiškai uoliai braunasi.

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      14 metų ago

      Trumpai, ale griaudžiai. 🙂

      Atsakyti
  8. Algis says:
    14 metų ago

    Zmones, per dabartines gyvenimo rutinas pamirsta svajones, o apie svajojimus ir pasakas ir kitus panasius dalykus net kitakart bijo pagalvoti, ai cia prisimasto tamsus zmones seniau buvo, nieko jie gero neismane, jie kurkas daugiau ismane negu, kad dabar paemus sako zmonija progresuoja tik klausima i kuria pusia man toks vaizdas susidares i degradavimo puse progresuoja, nes atsiduoda dauguma zmonijos i savo kurinijos kaipo dievo ar dievu glebi ir mano, kad juos sios visos technologijos isgelbes, atsimenu skaitydavau pasaku legendu ir sakmiu knygas kurios budavo minimaliai iliustruotos arba isvis be iliustraciju ir ka manot vaizduote per krastus liedavusi, tad kaip sako zmones tamsus tais laikais buve nieko panasaus daug ka baznytinkai nuslepe ir sunaikine, tik mums siuolaikiskiems zmonems atrodo, kad senoveje zmones tamsus buve, tai kodel kai mus kariai eidave ginti zemiu zinodave kad istisos ordos veliu jiems is paskos skriedave ir todel musisu laimedave nes zinodave, kad didi proteviu jega uznugariyra, taip pat ir dievai su deivemis bei kitomis dvasiomis padedave ir butyje ir kituose dalykuose ir man po sei dienai tepadeda, netgi gyvvenimo dvasiniai nematomieji mokytojai, tad nesvaikit, kad kitu jegu nera, vadinas nebmokat svajoti ir fantazuoti esat sumaterialeja realistai todel dvasia nugrusta i giliausia uszkabori ir nebegirdite jos balso, nes kalba pas jus tik protas….

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      14 metų ago

      Nebesvaik.

      Atsakyti
    • lyvis says:
      14 metų ago

      čia priėjo politrukas (tikras lietuvis) ir tarė:

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        14 metų ago

        Nesikoliok, nelietuvi. 🙂

        Atsakyti
  9. Algis says:
    14 metų ago

    Tai, kad tikras lietuvi svaigstate ir nejauciate ir gan daznai 😀

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      14 metų ago

      Teiginys yra, o kur pagrindimas?
      Nėra.
      Vadinasi meluoji, vaike.

      Atsakyti
  10. sekmes says:
    14 metų ago

    Smagu ,kad Kulgrindos takas nevisiems zinomas,todel prasalaiciai ir braidzioja pelkese :be dainu,namu ugneles.Sekmes KULGRINDAI-puoselekite Baltiskas tradicijas!

    Atsakyti
  11. Algis says:
    14 metų ago

    Taip butent, kad nevisiems zinomas, pats zodis kulgrinta akmenimis grystas kelias po vandeniu nevisi zino kaip juo eiti ir kur jis veda, tik pastatyk koja kiek i sona ir grimsti dugnan…. 🙂

    Atsakyti
  12. arunas.w says:
    14 metų ago

    Reikia tik kantrybės, kristonių religija baigia išsigimti, nėra savaitės , kad nebūtų skandalo

    Atsakyti
  13. Algis says:
    14 metų ago

    Ma tokis vaizdas susidaro apie tikraji lietuvi, kad jis dar tamsesnio budo negu musu proteviai buvo… 😀 Gaila zmogaus, bet ka padarysi…

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      14 metų ago

      Kon pez, vakakaly? 🙂

      Atsakyti
  14. Algis says:
    14 metų ago

    As nevakalys, a tu man netevas, gi kam patinka tiesa mokek pripazinti, kad esi toks gyvenantis, bandantis prisidenkti kauke… 😀 ir ner cia ko sirsti… 🙂

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      14 metų ago

      Kuš.
      O tai diržą paimsiu – žinosi kur blezdingos žiemavoja.

      Atsakyti
  15. Algis says:
    14 metų ago

    Tik nereikia manes gazdti zinok 6 metus aikido laikiau butu nekas ir dar moku lomo prijoma at katorava niet prijoma… :D…

    Atsakyti
  16. Algis says:
    14 metų ago

    taaaaip tikras lietuvis yr tamsuolis, nors dedasi zinas kas tada senoveje buvo kaip zmones maste ir panasiai, mes zmones galime tik numanyti kaip ats ar anas dare jaute ir panasiai, o kategoriskai teikti neimanoma, nebent nori kazkas irodyti savo teisybe… taigi lietuvai tikrasai geriau patylek tokia proga turi linkiu ja pasinaudoti 🙂

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      14 metų ago

      Įmanoma, jei nelaikai to metų lietuvių durniais.

      Atsakyti
  17. Virginija says:
    14 metų ago

    O aš manau, kad mūsų protėviai (pagonimis nenoriu jų vadinti) ne garbino aplink supančią gamtą ir daiktus, o džiaugėsi ir dėkojo Viešpačiui Kūrėjui už ugnį, vandenį, medį, grūdą, paukštį, išaušusią dieną, gimusį vaiką, išmintį, sėkmingą medžioklę ir t.t.

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      14 metų ago

      Džiaugėsi.
      Pritariu.
      O dėkojo gal ne dievui, o gamtai, kas yra ne tas pat.

      Atsakyti
  18. Varguolis says:
    14 metų ago

    Už ugnį dėkojo Gabijai, už vandenį – Nėrovei, už medį – Medeinei, už grūdą – Žemynai, už vaiką – Mildai ir t.t.

    Atsakyti
  19. Algis says:
    14 metų ago

    Tikrai taip, negarbino, o buvo pagarba tam su kuom visa gyvenima zmogus iki paskutinio atodusio nugyveno, kas ji supo ir kas jam padedavo, Dievas ir kitos dievybes bei kitos butybes zmogaus gyvenime buvo kiekviename zinksnyje jis sujais bendraudavo, o jie sujuo ir jais ir stengdavosi gyventi doroij ir darnoij, todel musu proteviams nereikejo rasyti istatymu ant pergamentu, nes jie buvo ir yra surasyti zmogaus viduje, tik nubudusios samones svento iskirsto azuolyno gile gali jais naudotis… 🙂

    Atsakyti
  20. Algis says:
    14 metų ago

    Ziurint ka tu laikai tikrasai lietuvi Dievu ar dievais, man tai yra visko visuma, nes visme tame sios visos butybes ir gyvena, net gi zmogus kurdamas kurinius jis ideda i visatai savo dalele sielos ir energijos….

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      14 metų ago

      Dievas – tai visagalis.

      Tokio nėra, vadinasi ir dievo nėra.

      Atsakyti
  21. Algis says:
    14 metų ago

    Tikras lietuvi, taip divas visagalis, tik mes ji kaltiname kai jis mums nepadeda kai bedos uzklumpa, o kodel jis turetu padeti, kada uzdaviai sau si klausima sau? Tai as tau padesiu i ji atsakyti, jeigu zmogus gyvena ir pazeidineja visatos desnius ir nesiliauja ju apzeidineti, tada Dievas arba visatos desniai pradeda tave stabdyti pasiuncia ligas ar kitas bedas ir tada kaltini kodel Dievas nepadeda va kai randa zmogus pradine priezasti visu ivykiu pradeda keistis ir gyvenimas jojo pradeda gereti, bet jeigu zmogus viso sitai nedaro tai kaip sakoma nuodija ne tik sau gyvenima, bet ir kitiems taim marindamas letai skausmas nedidelis, bet po truputi vis dideja ir prie to zmogus pripranta jam tai kaip dopingas zmogus tampa sau mazochistas jam skausmas patinka ir kitus skaudinti patinka, ir numirsta jisai didziuose skausmuose tiek dvasiniuose tiek fiziniuose… matau tikrasai lietuvaiti nedirbi su savimi tai ir daug ka neigi ir nesupranti…:)

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      14 metų ago

      Neišsisukinėk: jei ne visagalis, tai ir ne dievas.
      O jei niekuo žmonėms padėti negali, tai jo iš viso ir nėra.

      Atsakyti
  22. Algis says:
    14 metų ago

    Tai matosi koks tu tomsis zmogus esi tikrasai lietuvaiti, pats issisukineji, nes nori viska gauti uz dyka ir, kad pirsto net nereiketu pajudinti. As net neissisukineju, o as tai zinau is savojo gyvenimo esi mieganti sveto Azuolyno gile laikas butu nubusti sielos samoningumui kuri pas tave nugrusta i tolimiausa kampa ir pastave tik protas kalba, bet ne siela tad ir nezinai dvasinio kelio vertybiu viskuo tiki tik tuo ka galima fizinem juslem pajusti, bet dvasines jusles saku pastave dar jos neveikia… 🙂

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      14 metų ago

      Kuriam galui man ta pagalba? Aš pats sau padėsiu. 🙂
      Bet kodėl negalėtų padėti tiems, kuriems tos pagalbos reikia?
      A, kryžiuoti?
      Ar tik nereikės ant tavęs pagonių užsiundyti? 🙂

      Atsakyti
  23. Algis says:
    14 metų ago

    Ne tik zmonems Dvas padeda, bet zinok ir velnias zmogui padeda ypac doriems zmonems, o goduolius velnias nusitempia pasave kitaip tariant jis juos prazudo per tu zmoniu ydas….

    Atsakyti
  24. Algis says:
    14 metų ago

    Zmogau as net nekrikscionis, o viena is iskirsto Svento Azuolynu nubudusios samones gile, ir darau darbus, kad ir po nedideli zinksneli, bet savo tautos ir valstybes labui, kai turi zmogus samprata apie dvasini kele ne religini, nors tikejimas gali buti iteisintas kaip religija, nes kitaip istatymai neleidzia to padaryti, tai zmogus gali kitiems zmonems padeti ne tik sau, nes per dvasini kelia gaunami atsakymai ijam rupimus klausimus, kodel taip atsitiko kodel butent man, o ne kitam atsakyma gali gauti ne issyk, jeigu tinkamai elgsiesi atsakymas ateis greiciau jeigu kaltinsi kitus ar panasiai atsakymas gal ir ateis ilgesnio laiko gali ir neateiti, vienas isvarijantu tisa suzinosi anapus, bet jau nebesiame gyvenime…. Sakai, kad zmones silpni buvo nepasitikejo savom jegom ,kad jiems reikejo kitu butybiu tava kalba saknt isivaizduojamu, kad butu stipresni, klysti zmogau nes tau sie dalykai yr nesuprantami mieganti gile, mus proteviaI jaute rysi su visa visata, ne tik iskirtinai gamtoje, mus Zeme tai vientisas gyvas organizmas, sudarytas is matomu juntamu ir nematomu ir nevisiems juntamu organismu ir butybiu, as netgi bendrauju su dvasiniais mokytojais kuriu nematau, bet jie man visad pagelbsti, kai ateina laikas, galvoji gal, kad as cia pasirukes rasineju ar svaigalu prputes nieko panasaus, svaigintis nemegstu, kadais buvau gerai ikauses, bet kas isto pas mane protas lieka blaivus, viska atsimenu, nes manyje esanti dvasia neleidzia uzmirsti kas esu ir ka darau, kad ir tada seniai neblaiviam stovi, tad neverta gerti ar kitaip svaigintis, beprasmiska tai daryti…. Bandai ignoruoti, straipsnius, nes tu ju nesupranti, nesupranti ir musu proteviu kelio kuriuom jie tik-ejo, bandai ignoruoti visatai kas tau yra nesuprantama ir bandai aiskintis tik savo siauru poziuriu gan kompleksuotu, nes matosi visatai is tavosios raslevos…

    Atsakyti
  25. Algis says:
    14 metų ago

    Rasai, kodel kitiems zmonems Dievas nepadeda, sioj Zemeij zmones gauna gyvenimiskas pamokas ir kas supranta tas jas ir ismoksta ir tada gyvenimas visai kitoks pasidaro, daleiskim ivyko kokia tais katastrofa negamtos o pacio zmogaus ranku kurinijos zusta daug zmoniu, pirmas kaltinimas kodel Dievas ju neisgelbejo, o gi atsakymas gi ne Dievas sukure ta mechaninie kurinija, o gi zmogus, tad kodel reiketu kaltinti Dieva arkitas dvasines butybes del tos katastrofos, butybes zmonems pagelbeje kai reikia, bet jos negali isgelbeti zmonijos nuo zmonijos sukurtos kurinijos, zmogus kuria, bet kaip panaudos savo kurinija ar geram ar piktam tai priklauso nuo paties zmogaus, kai kuriu kuriniu isvis galetu nebuti sukurtu, kai ivyksta kokia zmogaus kurinijos katastrofa tai yra zmonijai duodama pamoka, o cia jau kiekvienam turetu ateiti atskymai i uzduotus klausimus kodel taip ivyko, Dabar apie gamtos stichiju daromas zmogaus taip pavadintas katastrofas, visu pirma kaip priestai minejau Zeme yr vietisas organizmas ir jame kaip ir musu kune vyksta naturalus procesai, aisku zmogus su savo veikla kai kuriuos procesus pats sukelia, visu antra zmogus apsigyvena lyg ir ramioj vietoveij, bet toj vietoveije buna sezoniniai tam tikri gamtos procesai ir zmogus nukencia, bet nesitraukia is tos apgyvendintos teritorijos ir vis kaltina Dieva ar kitas dvasines butybes ir stichijas kurios siauteja tam regione, bet pats sau klausimu neuzduoda kodel as cia pasigyvenau, bando kovoti pries Zemes galias, bet zmogus yr bejegis jeigu nesutaria su Zeme, nes jam terupi jis pats, o musu proteviai su zeme sutardavusi, nes vienas kita saugodavo rupindavosi vienas kitu, dabar retai kuris zmogus padeda gamtai, dazniausiai tik is jos resursus, kaip galima paiimti ir kuom daugiau uzdirbti, noredams imti pirma turi duoti, o norint duoti pirma reikia su savim padirbeti, kad atsirastu laisvas samonigumas, o tada ateina ir zinojimas ka ir kaip reikia daryti savam gyvenime…

    Atsakyti
  26. tikras lietuvis says:
    14 metų ago

    Vienžo, esi žydas. 🙂

    Atsakyti
  27. Algis says:
    14 metų ago

    Tu tai tikiu, kad sau padesi ranka ant peties :D, bet padek tiems kuriems reikia pagalbos, nes esi visatos dieviskoji dalele ir Dievas gali padeti nes mes esame jojo daleles kurios turetu viena kitai padeti, o ne konkuruoti ir puokuotis, kas paskuri yr geriau, tad as tau jau cia tiek gyvenimisku kelrodziu susakiau, bet vargu ar tu sugebesi juos suprasti ir jeis pasinaudoti, nezinau kokia pas tave yr Dievo samprata ar apie kitas dvasines butybes, nezinau koki modeli supratimo apietai turi, nes pas mane nera jokio modelio apie si supratima, nes pas mane supratimas yr beformis kinta, kaip ir viskas sioje visatoje…

    Atsakyti
  28. Algis says:
    14 metų ago

    As esu Kursiu, Zemaiciu ir Suvalkieciu palikuonis, nei joks zydas kaip tu cia bandai ikasti…

    Atsakyti
  29. Algis says:
    14 metų ago

    Sakau, kad esi kompleksuotas zmogus skirstai tas toks anas kitoks ydomu kokio paties yr proteviu saknys mazu lenkas kokis busi 😀

    Atsakyti
    • lamatas says:
      14 metų ago

      inernete rašo ,kad T.L.kiles iš žydlenkių,nors aš to patvirtinti negaliu.Bat kaip jis daugelyje mato žydus ,tai tur būt patvirtintų.Žmogus ieško gentainių ,o gal net giminių http://www.pipedija.com/index.php/Tikras_lietuvis Su pagarba. lamatas

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        14 metų ago

        Žydai rašo, kvailiai tiki. :).

        Atsakyti
        • lamatas says:
          14 metų ago

          teks patikėti ,rašyk toliau. jei jau tokia tamstos dalia O vis galvojau ,ko žmogus taip stengiasi – rašo ,ir rašo.ir pasivadino taip neiprastai tarp lietuvių.matomai bijojo kad nekiltu įtarimų.

          Atsakyti
  30. Algis says:
    14 metų ago

    Tai ka tikrasai lietuvi pagal tavo trumpa rasliava matosi kokia pastave ismintis zemo lygio yr, nors kita karta nereikia daug rasineti uztenka ir keliu ismintingu zodziu pasakyti, bet pas tave ju nematau, kad butu

    Atsakyti
  31. tikras lietuvis says:
    14 metų ago

    Nesi lietuvis – darai n klaidų.

    Atsakyti
  32. Algis says:
    14 metų ago

    zinau, kad darau rasybos klaidu, jeigu surasyciau be klaidu tada mano tekstas butu koreguotas, o as surasiau isyk zodzius taip kaip isplauke ir gal nedaspaudziau klaviso vieno kito,o surases netaisiau, bet man toks vaizdas usidaro, kad pats net neatmeni savo proteviu saknu nes neaiski tava kilme ir kabinejiesi prie niekniekiu, vietoij to, kad ka nors bentjau protingo parasytum, neturi kaip i kasti tai kabiniesi prie smulkmenu, bet dantys asimpa bandan ikasti, maziau kandziokis vietoij to ka nors naudinga nuveiktu mus tautos ir valstybes labui, nes esi uzsikopleksaves zmogelis…:)

    Atsakyti
  33. tikras lietuvis says:
    14 metų ago

    Šnekėk šnekėk, žyde. 🙂

    Atsakyti
    • Stebulė says:
      14 metų ago

      vėl miglė neišlaikė. 😀 Tikrai atsiprašau, kad nusikeiksiu, bet tu toks idiotas ir debilas, kokių reta pasauly 😀 Spėju iš baltai.lt 😀

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        14 metų ago

        O tu – iš žydų? 🙂

        Atsakyti
        • Vilmantas Rutkauskas says:
          14 metų ago

          Miglė neišlaikė. Sėskis – du. Spėjimai – vėliau.
          CHA

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            14 metų ago

            Miglė – tai kas?

          • Vilmantas Rutkauskas says:
            14 metų ago

            Turbūt Autorė.

          • tikras lietuvis says:
            14 metų ago

            Tada ja. 🙂

          • lamatas says:
            14 metų ago

            tikrai proto ir nuovokos gigantai.Ir kaip tokiems su pasaulio nedorybėm kovoti.tai ir belieka – esi žydas,nelietuvi,vaikeli ir taip toliaui ir t. t. vietoj argumentų svaidytis.Na o Stebule,kiek aš sduprantu , čia vadinasi viena jauna graži ir gan protinga mergaitė vardu Miglė N.Ir mums ,deja ,daug kur toli iki jos žinių ir supratimo.Su pagarba .lamatas

          • tikras lietuvis says:
            14 metų ago

            Nesipūsk kaip varlė prieš jautį. 🙂

          • lamatas says:
            14 metų ago

            bijau ,kad kad esu per stambus (fiziškai) įžiurėti tamstoje jauti.nebent kokių mikroskopų pagalba.

  34. Algis says:
    14 metų ago

    Tu net netikras lietuvis net savo šaknų nepažysti, esi tik siaurai mastantis užsikopleksaves CHLOPAS ir daugiau nieko… gaila tokiu žmoniu kaip tu, nestokie kaip tu tik šudmalizmu ir tesugebi užsiimti, kaip sakoma duok durniui kelia, taip ir aš padarysiu, duosiu durnam kelią ir eik tu juo kaip išmanydamas, Kulgrindos kelio tau nepažinti, nes tu juo eidams tik nugrimsi liunan… 🙂 😀

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      14 metų ago

      Tylėk tylėk, o ka ne – gausi su kameniu į zūbus. 🙂
      Ar sugebėsi nurimti pats?

      Atsakyti
  35. Algis says:
    14 metų ago

    CHLOPAS-netikras lietuvi pats su klaidom rašinėji, matosi, kad žyds pats esi… Ką šūds CHlope-netikras lietuvi užvirė į skaudžia vietikę užtaikiau, kad siautėji siauramasti tu bedvasi žmogau… 🙂 😀

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      14 metų ago

      Rašau be klaidų, o jei parašiau liaudies išmintį, tai jau išgraužk – liaudis taip nutarė.
      Supratai, kvaily areštante? 🙂

      Atsakyti
    • Vilmantas Rutkauskas says:
      14 metų ago

      Algi,
      jis – tikras lietuvis. Kaip ir Tu – tikras Algis.

      Atsakyti
  36. Algis says:
    14 metų ago

    Tai, kad pagal jo rašlevą nesimato, kad būt lietuvis… Išsigraužk pats, nes va čia tavo klaida parašyta “”kameniu””…ai durns esi tai ir ek keliu praleisiu :D, nes durnam nieks nedaein nei per vien galų nei per kitų, nors baslį ant maumuonio tašyk…

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      14 metų ago

      Žioply, čia yra liaudiškas posakis.
      Nedašunta? 🙂
      Kiek esi klasių baigęs – три класса при тюрьме?

      Atsakyti
  37. Algis says:
    14 metų ago

    O tu ką jį pažysti Vilmantai?

    Atsakyti
  38. Algis says:
    14 metų ago

    Pats tu žioplys todėl ir duodu tau kelią, o kiek jau baugęs tai pakankamai daugiau už tave, nei tris klases kaip tu čia rašinėji, matyt pats esi tik baigęs, o gal nebaigęs esi našlaitis, nieks nepasirūpino tavimi? 😀 matau siautėji vadinas nemoki tvardytis iš tavo tuščios rašlevos mani tik joks ima 😀 😀 :D, nemoki žmogau laiku sustoti pikts esi kap žiežula, vis nepagal tave dauguma šokinėja. Mokinkis pratybu kaip su savimi dirbti, kaip tramdytis, kaip vidų nuraminti, nes tavį tikras vulkans kunkuliuoja, žių, kad nesprogtum, o tai viską aplink savį aptaškytum, bųt kraupus vaizdelis…. 😀

    Atsakyti
    • Vilmantas Rutkauskas says:
      14 metų ago

      Kai jis sprogsta – visi aplink kontūzinasi.
      CHA

      Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      14 metų ago

      Nesi lietuvis.

      Atsakyti
  39. Algis says:
    14 metų ago

    gerai, kad prisipažysti, kad neesi lietuvis seniai laikas buvo, nes manom gyslom teka, nevienos lietuviu genties kraujas, o tavom tai galima suabejoti, mano senoliai buvo amatinikai ir ūkininkai, nors vienas žinau gan žymų protevį, kuris yra mūsų giminystes geonologiniam medyje tai Daktaras Jonas Basanavičius mano močiutės tėčio pusbrolis, kitaip tariant prosenelio pusbrolis, tavo kilmė netikrasai lietuvi abejotina, neturi ką pasakyti ir kabinėjiesi, neturi kaip įkasti tik tusčiai rašinėji tai linkiu ir toliau rašinėk durnam kelia duodu tai ir eik juo, man taspats, gali vadinti mane kaip nori, man tas pats nes aš geriau žinau kas esu ir iš kur, ko negalėčiau pasakyti apie tave…. 😀

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      14 metų ago

      Tu ir vėl apie save, žyde.

      Atsakyti
      • Vilmantas Rutkauskas says:
        14 metų ago

        Algi,
        kas ką nori, tas tą šneka, ko kabinėjies.
        Tokio komentatoriaus, manau, turėtų pavydėti bilen koks portalas, ir dar mokėti atitinkamas kažkokias babkes. Esu girdėjęs, kad turtingesnės str. autorės moka iki 10 litų už vieną (teigiamą).
        Kas ten žino, gal ir moka. Manai pasisakys? Visur biznė.

        CHA

        Atsakyti
  40. Algis says:
    14 metų ago

    Ne tikrasai lietuvi tai tu vis ant kito varai, bet ant saves pasisakai, kaip sako liaudies ismintis is kieno burnos tam paciam ant kupros, duodu tau durniau kelia eik juo 😀

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      14 metų ago

      Tokiems kaip tu K.Donelaitis sakė:
      vabole juodoji, kur tu skubi – kur tu rėplioji? 🙂

      Supratai?

      Atsakyti
  41. Algis says:
    14 metų ago

    A nei aš skubu anei replioju, o tu nekaip slebezavoji 😀 visai neytema šudmalizma rašinėji… 😀 juokas tim mane ima kaip netikrs lietuvis- CHLOpas šumalizmu užsiiminėja, daugiau nieko ir nesugebi…

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      14 metų ago

      K.Donelaitis tau:
      – eik, šūdvabali, kur šūdvabaliai pasilinksmin. 🙂

      Atsakyti
      • Vilmantas Rutkauskas says:
        14 metų ago

        Algi,
        kas ką nori, tas tą šneka, ko kabinėjies.

        Kaip jau sakiau, tokio komentatoriaus – tikro lietuvio , manau, turėtų pavydadudaliautiti bet ir koks portalas, ir dar mokėti atititinkamas kažkokias babkes. Esu girdėjęs, kad atiti tinkamos turtingesnės str. autorės JAU moka (juodais) iki 15 litų už vieną (teigiamą) !
        Kas ten žino, gal ir moka. Manai pasisakys?
        Visur biznė.
        –
        P.S.
        Pvz.:
        Man portaluose nelabai biznė sekasi, nes dažnokai atititinkamai trina.

        CHA

        Atsakyti
  42. Algis says:
    14 metų ago

    Tegu moka parsidavėliui išverstaskūriui…

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      14 metų ago

      T.y. tau.
      Ne, nesutikčiau ir sau, geriau, atlyginimą pasiimčiau, nes aš, skirtingai nei tu, ginčijuos argumentuotai, o tu tik koliojies.

      Atsakyti
  43. Algis says:
    14 metų ago

    Koks ten argumentavimas tavo nejuokiyk….

    Atsakyti
  44. Algis says:
    14 metų ago

    Aš rašau kitą bkartą ką aš esu savam gyvenime išgyvenęs ir išjautęs, tai ne tu, kad tik faktais matomais užčiuopemais remiesi, neduota tau suprasti, kaip kiti išjaučia ir supranta, tau tik pasikapoti bile…

    Atsakyti
  45. tikras lietuvis says:
    14 metų ago

    Išmok pirma lietuviškai.

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

Kultūra

Lietuviški filmai Karlovi Varų kino šventėje

2025 07 07
Maskirovka
Ukrainos balsas

Maskvos maskirovka

2025 07 06
Frankas-Valteris Šteinmejeris ir Gitanas Nausėda
Lietuvoje

G. Nausėda susitiko su Vokietijos Prezidentu

2025 07 06
Apdovanojimų įteikimas Prezidentūroje
Lietuvoje

Valstybės dienos proga Prezidentas įteikė valstybės apdovanojimus

2025 07 06
Globojančių šeimų festivalis | SADM nuotr.
Gamta ir žmogus

Vaikų globos savaitę užbaigė naujas Lietuvos rekordas

2025 07 06
Valdovų rūmų muziejus | M. Kaminsko nuotr.
Istorija

Valstybės dieną Valdovų rūmuose – šventinių renginių programa

2025 07 06
Šiauliai
Kultūra

Šiauliai kvies jungtis į šventinę bendrystę

2025 07 05
A. Stulginskiui skirta paroda
Istorija

Istorinėje Prezidentūroje atidaroma A. Stulginskiui skirta paroda

2025 07 05

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Klausimėlis: apie Švieži kopūstai: viena galva ir trys receptai
  • Jutiklį išrado apie „Sengirės fondo“ globoje – rekordinis sklypas Trakų r.
  • Nerimsta darbštuoliai apie D. Razauskas: Kas išvaduos iš baudžiavos? Tik Dievo sūnus
  • Aistis apie D. Razauskas: Kas išvaduos iš baudžiavos? Tik Dievo sūnus

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Akademiko V. Stanio skaitymai apie augalus ir tvarumą
  • Lietuviški filmai Karlovi Varų kino šventėje
  • Juodkalniją reikia ne tik pamatyti, bet ir pajausti
  • E. Laurinaitis: Mums dabar niekas nieko, išskyrus pačią laisvę, pažadėti negali

Kiti Straipsniai

Virginijaus Kašinsko tapybos paroda „Lietuvių mitologija“

Atidaroma Virginijaus Kašinsko paroda „Lietuvių mitologija“ Zyplių dvare

2025 06 04
Vytautas Kavolis | wikipedija.org nuotr.

V. Kavolis. Krikščionybė ir komunizmas

2024 12 22
Pagonybė Lietuvoje

M. Mozūraitis. Pagonybė ir jos likučiai Lietuvoje XVIII amžiuje

2024 11 03
P. Pakarklis. Senovės vokiečių žiaurumai puolant Mažąją Lietuvą

P. Pakarklis. Senovės vokiečių žiaurumai puolant Mažąją Lietuvą

2024 10 19
Lietuvių dievai | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.

A. Mažiulis. Lietuviškasis Dievų vardynas

2024 10 17
A. Mažiulis. Senovės lietuvių tikėjimas

A. Mažiulis. Senovės lietuvių tikėjimas

2024 10 15
Dr. Daiva Vaitkevičienė kalba Prezidentūroje Nacionalinės J. Basanavičiaus premijos įteikimo proga | lrp.lt, R. Dačkaus nuotr.

D. Vaitkevičienė. Visuomenė be dvasinio metmens neturi ateities

2024 02 20
Vytautas Urbanavičius | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.

Mirė garsus archeologas Vytautas Urbanavičius

2024 01 23
Tomas Baranauskas ir Dainius Razauskas | Alkas.lt nuotr.

„Aktualioji istorija“: Lietuvių panteonas

2023 12 29
Tomas Baranauskas ir Dainius Razauskas | Alkas.lt nuotr.

„Aktualioji istorija“: Senovės lietuvių religija

2023 12 27

Skaitytojų nuomonės:

  • Klausimėlis: apie Švieži kopūstai: viena galva ir trys receptai
  • Jutiklį išrado apie „Sengirės fondo“ globoje – rekordinis sklypas Trakų r.
  • Nerimsta darbštuoliai apie D. Razauskas: Kas išvaduos iš baudžiavos? Tik Dievo sūnus
  • Aistis apie D. Razauskas: Kas išvaduos iš baudžiavos? Tik Dievo sūnus
  • Tamsta optimistas... apie Valstybės išlaidos auga, o Sporto rūmų ateitis – vis dar be sprendimo
 
 
 
 
 
Kitas straipsnis
J. Vaiškūnas. Filmas „Partizano žmona“ – gyvas istorijos vėjas

J. Vaiškūnas. Filmas „Partizano žmona“ – gyvas istorijos vėjas

Sekite mus Feisbuke

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

 fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | lėktuvų bilietai

 

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai