
Tolerantiškasis Mykolo Romerio universiteto Tarptautinės ir Europos Sąjungos teisės instituto profesorius, bardas ir rašytojas Justinas Žilinskas, reklamuodamas naujausią profesionalios Holokausto industrijos darbininkės Rūtos Vanagaitės knygą, štai ėmė ir parašė:
Neretai savęs paklausiu – kur aš būčiau buvęs 1941 m. Ar būčiau gebėjęs atlaikyti visuotinį neapykantos virusą? Ar būčiau ėjęs į buvusių kaimynų namus imti geresnio daikto, nes daug kas taip daro (šituos faktus neblogai būtų prisiminti stebint riaušes JAV, kai plėšiamos parduotuvės – taip, žmonės tokie, civilizacijos luobas – plonas)? Ar būčiau priglaudęs draugą, pažįstamą, jų vaiką ar net svetimą, ar būčiau neišsigandęs, ar būčiau išdrįsęs rizikuoti ne tik savo, bet ir kitų gyvybėmis? Ir galiu pasakyti visiškai atvirai – nežinau. Ir negaliu tikėti nei vienu žmogumi, kuris žino, kaip elgtųsi.
Profesoriaus mintis – gili. Jis suvokia ir įvertina savyje glūdintį principą: jei „daug kas taip daro“, tai, tikėtina, darysiu ir aš! Šiandien „daug kas taip daro“ principas reikalauja būti tolerantišku Sorošo fondo atstovu Lietuvoje. Nes gi „daug kas taip daro“, ir tai darant dideli pinigai vaikšto, o dalis ir taip darantiems nubyra… Jei daug kas pasiima tuos pinigėlius, tai kuo aš blogesnis?
Antras žingsnis – viso to projekcija į 1941-uosius, kai buvo šaudomi žydai. Už žydų naikinimo ideologijos tuo metu stovėjo jėga, valdžia ir pinigai. Lygiai taip pat, kaip šiandien – už „tolerancijos“ įvairiems netradiciniams dalykams ideologijos. Profesorius nebūtų profesorius, jei to nepastebėtų… Todėl jis nežino, kaip tokioje situacijoje elgtųsi. Meinstrymas traukia – kas jau kas, o profesorius Justinas tai žino! O galimybė lengvai praturtėti traukia dvigubai! Profesorius Justinas tai irgi puikiai suvokia iš savo veiklos Sorošo fonde. Tai jei galima lengvai praturtėti, tai kodėl gi ne? Bet profesorių, matyt, kamuoja abejonės… Ar pakankama jėga remia šią ideologiją? Ar pakankamai didelė banda taip elgtųsi? Ar pajustų jis tokioje situacijoje tą svaiginantį teisumo ir nebaudžiamumo jausmą? Profesorius nežino ir sąžiningai tą pasako.
Trečia, profesorius Justinas suvokia, kad panašios situacijos iškyla nuolat, ir 1941 m. žydų turto plėšimą sulygina su nesenų BLM riaušių metu matytu parduotuvių plėšimu JAV. Galimybė tiesiog įsiveržti, kaip viesului, į parduotuvę, ir griebti viską, ko širdis geidžia, prisidengiant kilniu „kovos prieš rasizmą“ šūkiu, „Atviros Lietuvos fondo“ Tarybos nariui profesoriui Justinui atrodo ne tokia jau prasta mintis. Jis ją prilygina tai pačiai žydų turto įsisavinimo situacijai 1941 m., taigi, kaip ir šiuo atveju, nežino, kaip elgtųsi. Deja, deja, Lietuvoje tokio masto BLM akcijų taip ir nesulaukėme – viskas apsiribojo Armonaitės ir nepilnamečių mergičkų, susirūpinusių nepakankamu rasistų organų dydžiu, paklūpojimu prie JAV ambasados… Ar galėtų tos akcijos įgauti tokį mastą, kad profesorius Justinas pajustų tą svaiginantį teisumo ir nebaudžiamumo jausmą ir drauge su siautėjančia minia apsilankytų kokioje nors Hugo Boss parduotuvėje? Ir pagaliau gautų progą apsirengti stilingai, kaip priklauso tokio rango profesoriui? Profesorius nežino ir sąžiningai tą pripažįsta.
O jūs, sakote, kad neitumėte siautėti ir plėšti, jei būtų tokia proga ir net, galima sakyti, progresyvaus meinstryminio žmogaus pareiga? Profesorius Justinas jumis netiki. Jūs – meluojate! Jūs – nesąžiningas su savimi ir aplinkiniais. Nes, na, nebūna taip… Tiesiog nebūna!
Taikliai ir šmaikščiai čia užčiuoptas leftistinės-liberastinės mastysenos ypatumas – savo stuburo ir savo doros neturėjimas.
Gera skaityti protingą tekstą
Dar niekada apie visą tą laikotarpį skaitydama, nekvatojau! Juolab taip. Jaunimui dėstantis (ir pats jaunutis) profesorius rašo:
,, … paaiškėja, iš kur kilęs „žydo bolševiko“ mitas, …” MITAS…
Taip ir norisi ištarti: ,,Vaikeli, susirink daiktus, ir eik į pirmą klasę”.
Bet – ar jis kaltas? Juk tai mūsų mokyklos – vidurinė ir aukštoji tokius profesorius mums užaugino… Ir tai visai nejuokinga!
——————
Ponia, kad ir nenoriai, pripažino, jog visos jos aprašytos ,,tiesos” apie MUS tebuvo chaltūra.
Bet garbusis profesorius nemano, jog po to šmeižto lavinos, kai SAVO giminės ,,žygdarbius” visai tautai pripaišė, jo pilietinė pozicija turėtų reikalauti laikytis kuo toliau nuo tokių žmogystų? Juolab, kad jis dirba su jaunimu, turi rodyti jam pilietiškumo, lojalumo savo valstybei ir garbingumo pavyzdį. Juolab, kad toji dama taip ir liko Lietuvai skolinga, ir ligi šiol skolos negrąžino. –
Ar suviliojo jos pasitelkta istoriko pavardė? Na, taip – ji praktikuoja dangstymąsi garsiais vardais – Lietuvos dergti su Nobelio premijos laureate važinėjo, prieš tai su Zurofu šmėžavo, dabar vėl rado, kuo sau ,,svorio” suteikti…
Jos pamurmėjimas čia, mums į ausį, kad apsimelavo, nėra nei tikras atsiprašymas, nei skolos grąžinimas. Jei nori sielą išsivalyti, jos PAREIGA, pasiėmus Nobelio premijantę, keliauti tuo pačiu keliu – pakartoti savąjį TV turnė per RU, JAV ir visur, kur ji dar spėjo save eksponuoti, kad tėvynę apdergtų. Visur, kur tada eksponavosi, sukviesti žiūrovus į nemokamą šou, paaiškinti jiems, jog jie buvo išdurti, apkvailinti, ir jog ji už atlygį gal ir bet kurį iš žiūrovų panašiai apkaltintų… O dar ji skolinga visur, kur jos ,,benefisas” ir ,,nusikaltėlių tauta” buvo aprašyta, paskelbti paneigimą. Turnė, šou ir paneigimai – jos sąskaita. Nebent ponas Zurofas pagelbėtų.
Ar buvo tas jos pripažinimas nuoširdus? Ar tik ant galvos pasipylusių nemalonumų nuo savęs nukreipimas? Karo neuosčiusi ir vargo nemačiusi damutė samprotauja, kaip tada galėję būti, ir vėl iš tos pačios temos minta – iš nelaimėlių žudynių? Atrodo, sykį prisidirbus, turėtų amžiams nuo jos atsižegnoti, bet kur tau – vėl kiša pagaliuką kitam į žaizdą, ir vėl ją krapšto, gaivina, vėl skausmą kelia. Malonu? Tai ar tikras buvo ,,MANIŠKIŲ” autorės ,,klaidos” pripažinimas? O gal esu neteisi? Gal priežastis kitur slypi? Gal ponios biografija paslapčių turi, ir kažkas dabar jomis ją šantažuoja, o ji taip gelbstisi?
Istorikas pristato Lietuvą japonams
– respublika.lt/lt/naujienos/kultura/portretai/istorikas_pristato_lietuva_japonams/
Šis tas apie kai kuriuos plataus profilio ,,specialistus” , mokančius pasaulį pažangiai mąstyti:
Rasa Čepaitienė. Šliaužianti reabilitacija
– tiesos.lt/index.php/tinklarastis/straipsnis/rasa-cepaitiene.-sliauzianti-reabilitacija#komentarai
Čia elgesys situacijoje – kaip toje pasakoje “Bėkim,- dangus griūva”. O kaipgi nebėgsi, jeigu visi bėga, kad niekada negriuvęs dangus griūva…
Neužmirškime, kad didžioji mūsų dalis buvo tikintieji, ir, nepaisant visų grėsmių, visgi laikėsi Dekalogo – ir nevogti, ir nekeršyti, ir neatstumti pagalbos prašančiojo rankos, nesutepti sąžinės purvinais darbais. Na, prabangus tas ž. daiktas, bet stovės jis čia ir man amžinai primins nedorą darbą, ir nenorėsiu aš juo naudotis, prie jo prisiliesti.
” Stillstand — ramiai!
Muetzen ab — kepure nuimt!”
m a l o n i n g a s a i isminciau bendramoksli Alke,
– be gedos (bet su asmens kodu, kaip visi “pakoduotasis”
laisvasis pilieti), bandantis labai /beveik/ sekmingai tapt
istoriku, istraukt visa kas sugrusta i “bumblauskynes”
ir kt. parmoningas-pramogines “atrankines ismintis”
– mokslu tai skelbiant nuolat ir bet kam: nurasant po
okupantes Jekaterinos ukazo apie LIETUVOS ISTORIJOS
istrynima,asmeninemis LTSR-nemisir po LTSR-inemis
disertacijomis (idomu ar esat 1963 m, Triju Mokslu Akademiju
leidini sukilimo 100-meciui vartes bent).
Taip apylygiai sarkastiskai-sruogiskai palinksmint ant
parsidaveles nelaimeles UZSAKOMUJU SKIEDALU
brukalo pristatymo (paziurejus ir ten su atvaizdu tokios
grynakraujes zydaites Venclovienes sunelio) persiskalambijamo
ir kito :prisisliejelio ant “taukuotosmonetos”, kur taikli jojo mintis
apie zydu geda i JAV atvykus (gedijantis savuju taituruociu – kodu),
o Jums ar negeda, pe blesimu,pikciu,pramanu su prielaidomis
– SAVOJO ASMENS (pasaulinio ar valstybinio) KODO, kuo
jis savaja esme nuo konclagerinio skiriasi. Ir – KAS KODUOTOJAS?
Stai kur istorijos,praeities prarastosios gyvensenos, neniokojant nei
Gamtos,nei Asmenybes (orumo, n e s u ko d u o t o s e bendruomenese)
mokslines p a r a d i g m o s gaire (be amsejimu, kaip IR sis Tamstos str.).
Stillstand! Muetzen ab!
Ponai koduotieji laisvi””
Čia gi liūdnai pagarsėjęs prof. Kankolinis, siūlęs merginai, socialinių mokslų daktarei, “pakratyti už kankolų” vieną stambų dešinįjį apžvalgininką, o po to dar per televiziją dainavęs nešvankią seksistinę dainelę apie moterų “trikampėlį”.
Ir kaip tokie Justinai tampa profesoriais?
O ką, jeigu jis pasakytų ,,aš tai tikrai tikrai niekada niekada taip nedaryčiau” – tai jau būtų gerutis? Būsimasis šventas Petras kažką Jėzui Kristui taip pat buvo pažadėjas, bet dar net gaidžiui nesugiedojus tris kartus sulaužė savo pažadą. Ir tai šventasis.
Taip kad čia taip paprastai vertinti negalima. Kaip sako liaudies filosofai: ,,Niekada nesakyk ,,niekada””.
Oficialiai Lietuva neppritarė žydų tautos naikinimui, bet po kaimus tyliai buvo platinamas pateisinimas: žydus reikia šaudyti – juk tai jie nukryžiavo mūsų Viešpatį. Ar atpažįstate ordiną, karo metu skleidusį fanatizmą?
Nukryžiavo? Vadinasi davė krikščionims – Dievą. Toks buvo Dievo sumanymas. Tad nekartokime melo. Juk Kristus buvo numarintas tik 3 dienoms. Po to gi vėl atgijo. Viskas legalu. Toks buvo Dievo planas.
?
Beje, pagal Bibliją net bent du istoriniai įvykiai buvo suplanuoti dar prieš pasaulio sutvėrimą – tai Jėzaus Kristaus nukryžiavimas ir Tobijo bei Saros santuoka. O kad žydai nemėgstami dėl to, kad ,,nukryžiavo mūsų Viešpatį” -tai toks požiūris iš tikrųjų egzistuoja. O va kad žydai, tepliodami duris avies krauju, prisidėjo prie egiptiečių pirmagimių išžudymo – čia jau kitas dalykas. Ir galbūt to veiksmo tolimu atoveiksmiu ir tapo holokaustas…
Būtent, AČIŪ!
Juk naivu per tiek amžių tikėti, kad Kūrėjas, jei kitaip norėtų įvykius pasukti, nebūtų pajėgęs to padaryti, arba, kad Jis iš bejėgiškumo leistų kažkokiems Žemės kūtveloms savo vaiką nugalabyti.
Veiksmai, kurie mums skausmingi ir mirtini, nieko nereiškia už mus aukštesnėms jėgoms. Žmonėms verčiau bandyti suprasti, atnarplioti, ką tuo norėta mums pasakyti, ko išmokyti.
O tikėjimas, kad būtent ž. nužudė Jėzų – ne lietuvių išmįslas. Jis ligi šiol gyvuoja Vakaruose, o į LT atneštas lietuviams tų, kas krikščionybę atnešė.
Kai pamatau šitą skaistų veidelį, man paleidžia vidurius… Noriu parašyti ilgesnį komentarą, bet nesigauna,- turiu bėgti į šikiniką…
Man iš šalies atrodo, čia Jūsų problema, ne jo.
Už šmaikštumą, autoriui – bravo!
O gerb. Baranauskas žino? Niekada negali pasakyti, kaip pasielgtum, neturėjęs progos savęs patikrinti.