Skrydžiams į Helsinkį ir Sankt Peterburgą – papildoma parama (0)

Kylantis lėktuvas | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

Kylantis lėktuvas | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

Oro linijų bendrovėms „Finnair“ ir „RusLine“ Lietuvos oro uostai šiemet skirs 112 tūkst. eurų dydžio finansinę paramą už papildomus skrydžių dažnius iš Vilniaus į Helsinkį ir Sankt Peterburgą. Kvietimą teikti paraiškas dėl naujų skrydžių arba esamų papildomų dažnių Lietuvos oro uostai jau penktą kartą paskelbė šių metų liepą. Tikimasi, kad iš Maršrutų plėtros fondo skiriama parama suteiks dar daugiau galimybių keliautojams, kurie aktyviai žvalgosi naujų atostogų krypčių ar verslo kelionių.

Pasak Lietuvos oro uostų generalinio direktoriaus Gedimino Almanto, papildomą skrydžių dažnį iš Vilniaus į Helsinkį pasiūlysiančiai „Finnair“ bus skirta 62 tūkst. eurų, o iš sostinės į Sankt Peterburgą papildomai skraidysiančiai „RusLine“ 50 tūkst. eurų parama.

„Papildomi skrydžių dažniai iš Vilniaus į Helsinkį ir Sankt Peterburgą bus naudingi tiek siekiant išplėsti susisiekimo galimybes, tiek paskatinti atvykstančiųjų srautus. Helsinkyje yra vienas didžiausių Europos oro uostų, kuriame persėdus galima tęsti kelionę į tolimiausius pasaulio taškus. Na, o papildomas skrydis į Sankt Peterburgą prisidės prie tolesnės turizmo plėtros Lietuvoje, kadangi tai dar labiau išaugins mūsų šalies pasiekiamumą“, kalba G. Almantas.

Lietuvos oro uostų generalinis direktorius pažymi, kad šiuo metu iš Vilniaus į Helsinkį „Finnair“ lėktuvai kyla 18 kartų per savaitę, o „RusLine“ į Sankt Peterburgą keleivius skraidina penkis kartus per savaitę.

2016 m. naujų maršrutų rėmimui ir papildomiems skrydžių dažniams iš viso buvo skirta 800 tūkst. eurų. Tarp paramos gavėjų buvo tokios oro linijų bendrovės kaip „Turkish Airlines“, „Adria Airways“, „Belavia“, „Ukraine International Airlines“ bei „Ryanair“. Parama leido atsirasti papildomam skrydžio dažniui iš Vilniaus į Stambulą bei iš Palangos į Minską. Be to, keleiviams buvo pasiūlytos ir dvi naujos kryptys iš Palangos – į Glazgą bei Kijevą.

Pasak G. Almanto, tai, kad maršrutų plėtros rėmimas atsiperka, rodo daug kartų pasiteisinusi Vakarų Europos ir Šiaurės šalių patirtis.

Jis pažymi, kad per pirmuosius šešis 2017 m. mėnesius trijuose Lietuvos oro uostuose tradicinės oro bendrovės pasiūlė 18 proc. daugiau vietų, o žemų kaštų oro bendrovės – 11 proc. daugiau, palyginus su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Tuo metu vidutinis orlaivių užpildymo rodiklis liko toks pats.

Kategorijos: Gamta ir žmogus, Kylam, Lietuvoje, Naujienos, Visi įrašai | Žymos: , , , , , , , .
Skaityti komentarusKomentavimo taisyklės

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *