Pirmadienis, 21 liepos, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Naujienos Lietuvoje

Šiais metais bus tvarkoma 30 km krašto kelių

www.alkas.lt
2025-03-31 15:44:00
0
Kelias Vilnius–Kaunas–Klaipėda | sumin.lrv.lt nuotr.

Kelias Vilnius–Kaunas–Klaipėda | sumin.lrv.lt nuotr.

Už valstybinės reikšmės kelių plėtrą ir priežiūrą atsakinga bendrovė „Via Lietuva“ praneša, jog šiais metais šalyje bus tvarkoma daugiau nei 30 km krašto kelių. Taip pat kelininkų technika grįš ir į intensyviausius magistralinius kelius Vilnius-Kaunas-Klaipėda bei Vilnius-Panevėžys, iš viso planuojama remontuoti beveik 17 km ilgio magistralinių kelių ruožus.

„Turėdami ribotą finansavimą – siekiame geriausio rezultato – investicijas kreipiame tiek į pagrindines transporto arterijas, tiek į regionus – blogos būklės vietinės reikšmės kelius“, – sako susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis.

Šiais metais „Via Lietuva“ suplanavusi inicijuoti paprastojo remonto darbus blogiausios būklės krašto kelių ruožuose skirtingose šalies rajonuose, iš viso bus sutvarkyti 30 km krašto kelių Lietuvoje.

Šių darbų atlikimo viešųjų pirkimų konkursus planuojama paskelbti jau balandžio mėn. pradžioje, jiems sėkmingai pasibaigus, fiziniai darbai keliuose galėtų prasidėti jau vasarą, baigtis – dar iki metų pabaigos.

Kelių atnaujinimas

Keliai ir kelių atkarpos bus atnaujinamos paprastojo remonto būdu, keičiant viršutinį asfalto sluoksnį arba įrengiant dangos apdarą. Naujas asfaltas iš esmės pagerins tiek saugumo situaciją, tiek ir suteiks kur kas daugiau patogumo jais besinaudojantiems eismo dalyviams. Be to, apdaro atnaujinimas leis atitolinti kelių kapitalinio remonto darbus, kuomet keliai yra pertvarkomi iš pagrindų bei tai reikalauja kur kas didesnių investicijų.

„Finansavimas kelių infrastruktūrai yra ribotas, todėl valstybės skiriamas lėšas privalome naudoti racionaliai. Šiais metais planuojame pradėti darbus ir krašto keliuose, kuriems dėmesys ilgus metus nebuvo skiriamas. Inicijuodami mažesnės apimties paprastojo remonto darbus užtikrinsime, jog po kelerių metų jų netektų remontuoti kapitaliai bei tam skirti kelis kartus didesnį biudžetą.  Šiais metais kelininkų technika taip pat ir vėl grįš į intensyviausius eismo kelius Lietuvoje, magistrales, kuriose privalome užtikrinti eismo dalyvių saugumą ir, žinoma, patogumą“,  – sako „Via Lietuva“ l.e.p. generalinis direktorius Martynas Gedaminskas.

Intensyvaus eismo keliai

Balandžio mėn. „Via Lietuva“ taip pat planuoja paskelbti viešųjų pirkimų konkursus ir intensyviausio eismo magistralinių kelių remonto darbams atlikti. Šiemet planuojama inicijuoti darbus trijuose automagistralės Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruožuose, kurių bendra suma daugiau nei 10 km (nuo 60,025 iki 61,525 km (nuo Žiežmarių iki Bačkonių, dešinėje kelio pusėje), nuo nuo 103,275 iki 108,906 km ( dešinėje kelio pusėje nuo Giraitės ikiSausinės) nuo 198,927 iki 202,607 km (nuo Gelgudiškių iki Pagojų, kairėje kelio pusėje) ).

Magistraliniame kelyje Vilnius-Panevėžys remonto darbai taip pat planuojamidvejuose kelio ruožuose, kurių bendras ilgis beveik 7 km(nuo 42,325 iki 45,20 km (nuo Rimučių ikiUžušilių miško, dešinėje kelio pusėje) ir nuo 52,41 iki 56,20 km (nuo Ratiškių iki Širvintos upės, dešinėje kelio pusėje)).

Sėkmingai pasibaigus viešųjų pirkimų procedūroms darbai magistraliniuose keliuose taip pat turėtų būti pradėti dar vasarą, baigti – iki metų pabaigos.

Keliai Vilnius-Kaunas-Klaipėda bei Vilnius-Panevėžys yra intensyviausio eismo keliai Lietuvoje. Keliu Vilnius-Kaunas-Klaipėda per parą pravažiuoja 24 000 automobilių ir apie 3 600 krovininio transporto priemonių, keliu Vilnius-Panevėžys – 13 400 automobilių ir 1 490 krovininio transporto priemonių.

Parengta pagal „Via Lietuva“ pranešimą

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. Lietuvos kelių plėtrai ir priežiūrai ateinančiais metais skirta 477,5 mln. eurų
  2. Sparčiai blogėjant kelių būklei, kuriamas Kelių fondas
  3. Bus tvarkoma kelios dešimtys tiltų ir viadukų
  4. Šiuo metu tvarkoma 16 tiltų, 10 viadukų
  5. Pristatyti svarbiausi kelių tvarkymo darbai
  6. Seime – siūlymas lanksčiau finansuoti kelių taisymą
  7. Šiemet bus sutvarkyta virš 130 km kelių
  8. „Via Lietuva“ sugriežtino kelių dangos reikalavimus
  9. „Via Lietuva“ pradėjo rajoninių kelių perdavimą savivaldybėms
  10. Seime pajudėjo siūlymas lanksčiau finansuoti kelių taisymą
  11. Prezidento darbotvarkėje – kelių pertvarka
  12. Keisis kelių finansavimo tvarka
  13. Kelių tvarkymui paskirstyta 583,2 mln. eurų
  14. Ministras pristatė kelių strategiją iki 2035 m.
  15. Prezidentas pasirašė kelių finansavimo įstatymą

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

Mokinių sveikatos patikra
Gamta ir žmogus

Profilaktinė vaikų patikra vasarą – mažiau steso ir rūpesčių

2025 07 21
Gėlynai
Gamta ir žmogus

Baltijos sostinės varžosi dėl gražiausio gėlyno

2025 07 21
Paspirtukas | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.
Lietuvoje

Daugėja gaisrų dėl netinkamo ličio jonų baterijų naudojimo

2025 07 21
Grįžta tradicinė kuprinių svėrimo akcija
Lietuvoje

Dėl paramos mokiniams metas kreiptis jau dabar

2025 07 21
Agnė Bilotaitė
Lietuvoje

Dėl ministro veiksmų A. Bilotaitė kreipėsi į STT ir prokuratūrą

2025 07 21
Unsplash.com, D. Fonteino nuotr.
Ukrainos balsas

Nuogas Rusijos caras

2025 07 20
ANBO-I: nuo pirmojo skrydžio iki Lietuvos aviacijos šimtmečio | etm.lt nuotr.
Istorija

ANBO-I: nuo pirmojo skrydžio iki Lietuvos aviacijos šimtmečio

2025 07 20
Lenkijoje pagerbtas S.Dariaus ir S.Girėno istorinis skrydis per Atlantą
Istorija

Lenkijoje pagerbtas S.Dariaus ir S.Girėno istorinis skrydis per Atlantą

2025 07 20

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Rimvydas apie A. Medalinskas. D. Trampo pažadai: viltys, rūkas ir ir leidimas dar 50 dienų daužyti Ukrainą?
  • Budweiser apie A. Medalinskas. D. Trampo pažadai: viltys, rūkas ir ir leidimas dar 50 dienų daužyti Ukrainą?
  • Rimvydas apie Lenkijoje pagerbtas S.Dariaus ir S.Girėno istorinis skrydis per Atlantą
  • P.Skutas apie Lenkijoje pagerbtas S.Dariaus ir S.Girėno istorinis skrydis per Atlantą

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Profilaktinė vaikų patikra vasarą – mažiau steso ir rūpesčių
  • Baltijos sostinės varžosi dėl gražiausio gėlyno
  • Daugėja gaisrų dėl netinkamo ličio jonų baterijų naudojimo
  • Dėl paramos mokiniams metas kreiptis jau dabar

Kiti Straipsniai

Kelionė, automobilis

2 iš 5 vairuotojų yra patyrę žalą dėl prastos kelio dangos

2025 07 20
Banko kortelės

Pirmieji veiksmai, pametus ar radus mokėjimų kortelę

2025 07 20
Dviračių takas

Radviliškyje atsiras 15 kilometrų naujų dviračių takų

2025 07 18
Smiltynės perkėla

Smiltynės perkėlos laukia pertvarka

2025 07 18
Kelias Vilnius–Kaunas–Klaipėda | vialietuva.lt nuotr.

Tvarkomas kelio Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožas prie Kryžkalnio  

2025 07 18
Žemės ūkis

EK biudžetas žemės ūkiui šviesaus finansinio rytojaus nežada

2025 07 18
Išmoka | pixabay.com nuotr.

Pramonės pokyčiams – 42 mln. eurų

2025 07 16
Eugenijus Sabutis

Susisiekimo ministerija patvirtino pokyčių planą

2025 07 15
Laivas „Rytas“ | Vilniaus savivaldybės nuotr.

Į Vilnių atvyko pirmasis elektrinis keleivinis laivas

2025 07 14
Atgimimo aikšte Klaipėdoje | klaipeda.lt nuotr.

Darbai Klaipėdos atgimimo aikštėje juda į priekį

2025 07 11

Skaitytojų nuomonės:

  • Rimvydas apie A. Medalinskas. D. Trampo pažadai: viltys, rūkas ir ir leidimas dar 50 dienų daužyti Ukrainą?
  • Budweiser apie A. Medalinskas. D. Trampo pažadai: viltys, rūkas ir ir leidimas dar 50 dienų daužyti Ukrainą?
  • Rimvydas apie Lenkijoje pagerbtas S.Dariaus ir S.Girėno istorinis skrydis per Atlantą
  • P.Skutas apie Lenkijoje pagerbtas S.Dariaus ir S.Girėno istorinis skrydis per Atlantą
  • Kęstutis K.Urba apie K. Urba. Baltų raida ir virsmai
 
 
 
 
 
Kitas straipsnis
Žvyrkelis

Įsigalioja lankstesnės žvyrkelių tvarkymo taisyklės

Sekite mus Feisbuke

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

Furnitūra | fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI

 

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai