Šiaulių miesto meras Artūras Visockas kreipėsi į Ministrą Pirmininką Gintautą Palucką, prašydamas glaudesnio Vyriausybės bendradarbiavimo su Šiaulių miesto savivalda sprendžiant, kaip optimaliausiai valdyti ir įveiklinti beveik 20 mln. eurų vertės geležinkelio infrastruktūrą Šiaulių pramoninėje zonoje.
Šiaulių miesto savivaldybė, bendradarbiaudama su įvairiomis ministerijomis, sukūrė Šiaulių pramoninio parko (56 ha) ir laisvosios ekonominės zonos (132 ha) inžinerinę infrastruktūrą, rekonstravo ir įrengė naują infrastruktūrą šalia esančioje Šiaulių oro uosto teritorijoje. Iš viso į viešąją infrastruktūrą, skirtą investicijų pritraukimui, iki 2022 metų buvo investuota apie 35 mln. eurų.
Tačiau esami ir potencialūs investuotojai bei Lietuvos kariuomenė, kurios teritorija yra greta pramoninės zonos, iki šiol negali efektyviai ir sklandžiai organizuoti logistinių bei krovos procesų geležinkelio transportu.
Pernai Šiaulių miesto savivaldybė įrengė krovos ir geležinkelio, sujungusio Šiaulių pramoninę teritoriją su magistralinėmis arterijomis, infrastruktūrą. Darbai kainavo beveik 20 mln. eurų, didžioji dalis finansavimo gauta bendradarbiaujant su Susisiekimo ir Ekonomikos ir inovacijų ministerijomis.
Šiuo metu Šiaulių miesto savivaldybė ieško sprendimų, kaip sukurtą turtą kuo sparčiau įvesti į eksploataciją, kad viešosios investicijos būtų įveiklintos ir pradėtų generuoti naudą valstybei.
Šiaulių miesto meras Artūras Visockas rašte prašo Ministro Pirmininko pagalbos užtikrinant, kad sukurta krovos ir geležinkelio infrastruktūra, būtų valdoma ir naudojama vadovaujantis efektyvumo, racionalumo ir visuomeninės naudos principais. To būtų galima pasiekti perduodant šį turtą valstybės nuosavybėn. Mero nuomone, būtų efektyviausia, jei geležinkelio atšaką valdytų „LTG Infra“, o krovą koordinuotų „LTG Cargo“.
Parengta pagal Šiaulių miesto savivaldybės pranešimą