Nuo rugpjūčio 23 d. iki rugsėjo 10 d., gyventojai pirmą kartą rinks mylimiausią Lietuvos elektroninę parduotuvę. Šių rinkimų metu, gyventojai kviečiami nominuoti savo mylimiausią e.parduotuvę adresu čia.
Pirkti maistą, avalynę, drabužius, dovanas ar buitinę techniką ne fizinėje, o elektroninėje parduotuvėje – įprastas dalykas dešimtims tūkstančių lietuvių.
Jos leidžia sutaupyti daugybę laiko ir gerokai palengvina kasdienybę kiekvienam iš mūsų.
Tačiau kuri elektroninė parduotuvė yra ta vienintelė, kuri sukelia daugiausiai simpatijų ir klientų ištikimybės bei gali būti pavadinta Lietuvos mylimiausiąja?
Tą padės išsiaiškinti pradėjė veikti Mylimiausios Lietuvos elektroninės parduotuvės rinkimai.
Šie LP EXPRESS paštomatų tinklo ir Naujovių agentūros rengiami rinkimai – pirmieji Lietuvoje.
Jie taps proga padėkoti e.parduotuvėms, kuriančioms nepakartojamą kliento patirtį pačiais įvairiausiais bruožais, nuo diegiamų naujoviškų technologinių sprendimų iki itin šilto bendravimo.
„E.prekybos apimtys Lietuvoje auga nuolat, o nemažai gyventojų turi savo mylimiausias internetines parduotuves, į kurias reguliariai sugrįžta dėl vienokių ar kitokių priežasčių.
Jų gali būti ne viena – malonus aptarnavimas, patogus tinklalapis, pasirinkimas, greitas pristatymas ar patogus grąžinimas, galiausiai tvarumas bei socialinė atsakomybė.
Būdamas kasdieniu e.parduotuvių partneriu, LP EXPRESS mato kokias didžiules pastangas šie verslai deda, siekdami užtikrinti aukščiausią aptarnavimo ir kliento patirties standartą kiekvienam iš mūsų.
Todėl tikime, kad mylimiausios Lietuvos e.parduotuvės rinkimai taps gražiu papročiu kasmet padėkoti tiems, kurie dėl savo klientų stengiasi kiekvieną dieną“, – sako Lietuvos pašto Klientų patirčių valdymo departamento vadovė Deimantė Žebrauskaitė.
„E. prekybos rinka nuolat auga ir konkurencinio pranašumo išlaikymas reikalauja vis daugiau žinių ir naujovių.
Numatant e. komercijos plėtrą, svarbu neapsiriboti Lietuva ir galvoti apie e. parduotuvės pritaikomumą kitoms rinkoms“, – sako Patricija Reut, Naujovių agentūros Pažangos departamento direktorė.
Pasak P. Reut, svarstantiems e. komercijos plėtrą svarbus tinkamas el. prekybos kanalų pasirinkimas, rinkos poreikių analizė, patrauklumas vartotojui ir nuolatinis reagavimas į vartotojo poreikius yra būtinas siekiant būti konkurencingu ir matomu užsienio rinkose.
Mylimiausios Lietuvos elektroninės parduotuvės rinkimus sudarys trys žingsniai.
Pirmasis, jau prasidėjęs, tęsis iki rugsėjo 10 d.
Penkiems nominavusiems gyventojams burtų keliu bus įteikti 100 eurų vertės čekiai apsipirkimui pasirinktoje e.parduotuvėje.
Antrasis rinkimų žingsnis tęsis rugsėjo 18–29 dienomis ir jo metu bus balsuojama už mylimiausią elektroninę parduotuvę.
Ji bus renkama iš I žingsnyje daugiausiai kartų nominuotų e.parduotuvių, kurios pagal svetainių lankomumą bus suskirstytos į tris kategorijas – mažas, vidutines ir dideles.
Rugpjūčio pabaigoje taip pat bus paskelbtos papildomos kategorijos, kuriose mylimiausią Lietuvos e.parduotuvę rinks žinovai bei nuomonės lyderiai, Rinkimų finalu taps spalio 5 d. vyksianti didžiausia Baltijos šalių e. komercijos paroda Ecomexpo’23.
Jos metu ir sužinosime, kam atiteks mylimiausių Lietuvos elektroninių parduotuvių vardai.
Mylimiausios Lietuvos elektroninės parduotuvės rinkimuose galės dalyvauti tik tos internetinės parduotuvės, kurios savo veiklą pradėjo nuo Lietuvos rinkos.