Didžiausia šalyje Lietuvos švietimo ir mokslo profesinė sąjunga (LŠMPS) raštu kreipėsi į Ministrę Pirmininkę Ingridą Šimonytę bei Švietimo, mokslo ir sporto ministrę Jurgitą Šiugždinienę, keldama svarbius klausimus dėl pasirengimo naujiems mokslo metams.
„Šių mokslo metų situacija aiškiai parodė, kad visas ugdymo proceso organizavimas gula ant mokytojų pečių. Vyriausybė, merams prašant, leido savivaldybėms pačioms laisvai organizuoti 5-11 klasių mokinių grįžimą į mokyklas.
Savivaldybės neprisiėmė lyderystės ir pavedė tuo rūpintis mokykloms, o šios, savo ruožtu, viską permetė ant mokytojų pečių“, – pabrėžia LŠMPS pirmininkas Egidijus Milešinas.
LŠMPS vadovas drąsiai pripažįsta, jog šiais mokslo metais galimybė grįžti į kontaktinį ugdymą jau yra prarasta, todėl reikia kuo skubiau ieškoti sprendimų rudeniui.
„Vakcinacijai įsibėgėjant ir matant, kokius naujų vakcinų kiekius užsakinėja Europos Komisija, akivaizdu, kad rudenį ruošiamasi naujam pandemijos šuoliui. Kol mūsų valstybės vadovai apie tai tyli, neramu, kad rudenį turėsim besikartojančią situaciją, kai švietimo sistema ir vėl bus nepasiruošusi“, – pastebi E. Milešinas.
Kreipdamasi į Vyriausybę, didžiausia šalyje švietimo profesinė sąjunga, siekia ginti savo narių interesus ir kuo sklandžiau pasiruošti naujiems 2021-2022 mokslo metams, todėl prašo Vyriausybės, kiek įmanoma skubiau, atsakyti kada ir kaip bus reglamentuotas hibridinio mokymo būdas.
Be to, atsižvelgiant į šių mokslo metų patirtį, LŠMPS reikalauja pateikti duomenis, kaip keisis mokytojo etato struktūra įteisinus hibridinio mokymo būdą ir kiek bus skirta papildomų lėšų hibridinio mokymo būdo įgyvendinimui: kiek iš jų bus skiriama mokytojų darbo užmokesčio didinimui ir kiek – investicijoms į infrastruktūros kūrimą.