Šią savaitę Lietuvos oro uostai pasirašė rangos sutartį su Latvijos statybų kompanija „A.C.B.“, kuri planuoja jau šių metų rudenį rekonstruoti Palangos oro uosto kilimo ir tūpimo, taip pat riedėjimo taką bei kai kurias perono dalis. Ši kompanija jau turi patirties rekonstruojant Vilniaus oro uosto kilimo-tūpimo taką 2017 metais. Visus rangos darbus pirkimą laimėjusi įmonė atliks už 13,6 mln. eurų (be PVM).
Palangos oro uosto rekonstrukcijos darbų metu planuojama atnaujinti ne tik kilimo-tūpimo taką, bet ir orlaivių riedėjimo taką ir pagrindines perono dalis. Oro uosto darbas rudenį bus stabdomas pačiam trumpiausiam darbams reikalingam laikotarpiui – iki 45 dienų.
Pagal dabar turimus duomenis, pagrindinių darbų laikotarpis apims šių metų rugsėjo-spalio mėnesius.
„Mūsų kompanijai tai jau antras didelės apimties infrastruktūros rekonstrukcijos projektas Lietuvoje. Technologiniu požiūriu, šis atnaujinimas bus labai panašus į tai, kokius darbus mes vykdėme Vilniaus oro uoste dar 2017 metais, kur per 35 dienas atnaujinome daugiau nei 150 tūkstančių kvadratinių metrų dangos.
Esame įsitikinę, kad turima patirtis leis mums įvykdyti numatomą Palangos oro uosto atnaujinimą per reikiamus terminus ir išlaikant visus kokybės reikalavimus”, – teigia Armands Svikis, kompanijos „A.C.B.“ vykdomasis direktorius.
Palangos oro uosto kilimo ir tūpimo takas paskutinį kartą rekonstruotas 2007 metais. Anot Lietuvos oro uostų atstovų, pajūrio oro uosto infrastruktūros atnaujinimas buvo būtinas dėl nusidėvėjimo ir iššūkių dėl aviacijos saugumo reikalavimų, todėl paruošiamieji, projektavimo darbai šiam atnaujinimui buvo pradėti dar prieš kelerius metus.