
Sausio 30 dieną Švietimo, mokslo ir sporto ministerijoje susirinkusi darbo grupė etatiniam mokytojų apmokėjimui tobulinti toliau svarstys pasiūlymus, ką reikėtų keisti švietimo, mokslo ir sporto ministro patvirtintuose dokumentuose, reglamentuojančiuose etatinį apmokėjimą, kad jis būtų aiškesnis ir padėtų išvengti praktikoje kylančių problemų dėl mokytojų darbo apmokėjimo. Planuojama peržiūrėti ir aptarti tris dokumentus: mokytojų darbo krūvio sandaros nustatymo tvarkos aprašą, veiklų mokyklos bendruomenei aprašą ir veiklų, susijusių su profesiniu tobulėjimu, aprašą.
Švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymu sudaryta darbo grupė etatiniam mokytojų darbo apmokėjimui tobulinti iki vasario 1 d. numato parengti pasiūlymus dėl mokytojų etatinio darbo apmokėjimo pakeitimų, kurie būtų taikomi jau nuo kitų mokslo metų pradžios.
Per praėjusį susitikimą darbo grupės nariai svarstė, ar būtų tikslingiau detalizuoti koeficientų didinimo procentus, nustatyti siauresnius jų intervalus pagal kiekvieną veiklos sudėtingumo kriterijų, kad kiekvienoje mokykloje jie nebūtų suprantami savaip, ar geriau leisti dėl to apsispręsti pačioms mokyklų bendruomenėms – nenustatinėti konkrečių didinimo procentų pagal kiekvieną kriterijų, bet detaliau apibrėžti principus, kurių laikantis diferencijuojamas didinimas nustatytose ribose. Nuomonės išsiskyrė, tačiau prieita prie išvados, kad įstatyme nustatyti tvarką, kuri tiktų kiekvienai mokyklai, būtų sudėtinga.
Į darbo grupę, kuriai vadovauja viceministrė Jolanta Urbanovič, įeina Lietuvos mokyklų vadovų asociacijos, Lietuvos profesinės sąjungos „Sandrauga“, Švietimo ir mokslo profesinės sąjungos „Solidarumas“, Lietuvos profesinio mokymo įstaigų asociacijos, Lietuvos savivaldybių asociacijos, Lietuvos švietimo ir mokslo profesinės sąjungos, Lietuvos švietimo darbuotojų profesinės sąjungos, Lietuvos švietimo įstaigų vadovų profesinės sąjungos, Lietuvos savivaldybių švietimo padalinių vedėjų asociacijos, Muzikos ir meno mokyklų vadovų asociacijos, Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos atstovai.