Pirmadienis, 25 rugpjūčio, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Gamta ir žmogus

Dalinių krovinių gabenimo pranašumai

www.alkas.lt
2019-03-26 00:40:50
5
Pixabay.com nuotr.

Pixabay.com nuotr.

Pixabay.com nuotr.
Pixabay.com nuotr.

Daliniai kroviniai – tai kroviniai, kurie neužima viso sunkvežimio. Tokiu atveju kartu gabenami kelių skirtingų įmonių kroviniai. Taip patogiau ir pasidalinamos gabenimo išlaidos.

Kitaip nei pilnų krovinių gabenimas, daliniai kroviniai dėl jų pobūdžio reikalauja kruopščiau planuoti, prižiūrėti ir kontroliuoti visą transportavimo grandinę. Gerai išvystytas transporto tinklas ir nuolatiniai transportavimo maršrutai leidžia greitai pakrauti prekes jūsų nurodytoje vietoje ir pristatyti krovinius į terminalą.

Krovinių transportavimo paslaugas teikiančios įmonės konsoliduoja krovinius Lietuvos terminaluose ir, jūsų pageidavimu, pristato juos į muitinės terminalą arba galutiniam gavėjui jo nurodytu adresu. Pasirenkamas geriausias, greičiausias pristatymo būdas, atsižvelgiant į jūsų poreikius. Jei reikia, jog daliniai kroviniai būtų pristatyti labai greitai, tuomet jie pristatomi autobusiukais. Efektyviai valdant transportą užtikrinama, kad jūsų dalinio krovinio pristatymo terminai per siuntų terminalą nesiskirtų nuo tiesioginio transportavimo nurodytu adresu.

Dalinis sunkvežimių krovinys yra geras pasirinkimas krovinių siuntėjams, ieškantiems ekonomiško sprendimo, kaip nugabenti krovinį į reikiamą vietą. Tokio krovinių vežimo privalumai:

Vienas sunkvežimis. Dalinis krovinių gabenimas užtikrina, kad jūsų krovinys bus vienoje transporto priemonėje per visą gabenimo laikotarpį. Kai pervežime dalyvauja tik vienas sunkvežimis, krovinys pakraunamas ir iškraunamas vieną kartą, o tai reiškia mažiau tvarkymo ir greitesnio tranzito laiką.

Krovinių klasė nėra privaloma.  Dalinio krovinio gabenimo atveju krovinių klasė nėra reikalinga, o tai gali padėti išvengti papildomų mokesčių, susijusių su krovinių perklasifikavimu, jei paaiškėtų, kad krovinys priskirtas ne tai klasei, kuriai turėtų būti priskirtas.

Mažiau krovinių tvarkymo. Kai krovinys mažiau tvarkomas, sumažėja tikimybė, kad jam bus padaryta žala. Dalinis sunkvežimių krovinys gali būti idealus kroviniams, kuriems gali būti pakenkta pakrovimo ir iškrovimo metu (pavyzdžiui, greitai dūžtantiems daiktams ir pan.

Dalinis krovinių gabenimas yra geras pasirinkimas, jeigu reikia pervežti mažo tankio krovinius, t.y. tokius, kurie yra lengvi, bet užima daug vietos.

Taip pat galite nemažai sutaupyti, nes mokėsite tik už užimamą erdvę ir krovinio svorį. Jeigu sunkvežimiu ar kita transporto priemone būtų gabenamas tik jūsų krovinys, tuomet visas išlaidas tektų apmokėti jums.

Spausdinti 🖨

Nėra susijusių.

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 5

  1. Siuntos says:
    6 metai ago

    Na, tikrai ne visada turime galimybių savarankiškai gabenti krovinius ar siuntinius, tai laiko per maža, tai per brangu, todėl tenka pagalvoti apie tai, kam galima būtų patikėti šią užduotį, rasti tokią bendrovę, kuri būtų patikima, kuri pasiūlytų nugabenti siuntinius pačiomis palankiausiomis sąlygomis.

    Atsakyti
  2. daliniai kroviniai is italijos says:
    6 metai ago

    Zinoma, daliniai kroviniai geras pasirinkimas. Pravartu rinktis imone, gabenancia tokio tipo krovinius nei paciam vezti ne pilnai pakrauta sunkvezimi. Sumazeja logistikos kastai.

    Atsakyti
  3. pervežimai says:
    6 metai ago

    Pačiam tokia paslauga teko prieš metus naudotis, tačiau verlui suklestėjus jau ir visą sunkvežimį užima produkcija, o kartais net ir ne vieną. Su labai nebloga įmone krovinių pervežimo bendradarbiaujame, todėl jų saugumą be jokio rūpesčio galiu palikti jiems, nes kroviniai nukeliauja laiku ir saugiai.

    Atsakyti
  4. siramis.lt says:
    5 metai ago

    Tai aišku daliniai kroviniai turi savo pranašumą, ne visada turi ko prikrauti į pilną fūrą, kam mokėti už visą, kai gali už tiek, kiek veži?

    Atsakyti
  5. kroviniu gabenimas autotransportu says:
    5 metai ago

    Labai gerai, kad galima dalinį krovinį išvežti, nes galima į tą patį automobilį įkrauti keletą skirtingų įmonių produktų ir abiems gaunasi vežti pigiau, nei užsakant pilną fūrą ir vežant pusę fūros pakrautos, o kitą pusę oro.. plius pervežėjai gali daugiau užsidirbti nuo abiejų įmonių, nes užsakant vienai gaunasi pigiau.

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

Tauro apygardos vadovybė | Genocido aukų muziejaus fondų nuotr.
Istorija

Vilniuje – diskusija, skirta Tauro apygardos 80-mečiui paminėti

2025 08 25
Mokiniai | smsm.lrv.lt nuotr.
Lietuvoje

Išsaugotos 42 miestelių gimnazijos, kurioms grėsė pertvarka dėl per mažo mokinių skaičiaus

2025 08 23
Žemės ūkis
Lietuvoje

Ministerija ramina ūkinkus dėl galimo įsipareigojimų nevykdymo

2025 08 22
Piniginė
Lietuvoje

Ką svarbu žinoti skolininkui, susidūrusiam su sunkumais?

2025 08 22
Vaistinė
Gamta ir žmogus

Atnaujinama vaistų išrašymo ir išdavimo tvarka

2025 08 22
J. Basanavičiaus gatvė
Lietuvoje

Dėl archeologinių tyrimų keičiasi eismas J. Basanavičiaus gatvėje

2025 08 22
Klaipėdos daugiabučiai
Lietuvoje

Klaipėdoje toliau didinamas statymo vietų skaičius

2025 08 22
„Vytis“
Lietuvoje

Steigiamas gynybos ir saugumo inovacijų kūrimo centras

2025 08 22

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Denisas Jelisievičius apie Apie 10 šalių pasirengusios siųsti karius į Ukrainą
  • Aleksandras Dubinskis apie Apie 10 šalių pasirengusios siųsti karius į Ukrainą
  • O 2025 m., apie Pratybų „Zapad“ nebus: rusai neturi tam pajėgumų
  • Jau seniena? apie Elektrą gaminančių vartotojų skaičius jau pasiekė 140 tūkst.

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Invazinis augalas – rykštenė: aplinkosaugininkai primena jų daromą žalą gamtai
  • Vilniuje – diskusija, skirta Tauro apygardos 80-mečiui paminėti
  • Maistiniai dažai: koks jų poveikis sveikatai
  • Antifrogen N – patikima apsauga nuo užšalimo ir korozijos

Kiti Straipsniai

Kelionė, automobilis

Draudikai primena kaip tvirtinti vasaros krovinius

2025 06 29
Upinė barža | umin.lrv.lt nuotr.

Pirmą kartą Nemunu į Klaipėdą atplukdytas įspūdingas grūdų krovinys

2024 08 08
Traukinys | sumin.lrv.lt nuotr.

Patvirtinta europinės geležinkelio vėžės plėtra iki Klaipėdos

2024 06 14
Sandėliavimas | unsplash.com nuotr.

Sandėliavimo paslaugos verslo efektyvumui didinti

2024 05 06
Marius Skuodis ir Kara Makdonald | sumin.lrv.lt nuotr.

Lietuvos oro bendrovėms atverta JAV rinka

2024 04 15
Nemunu gabentas rekordinis krovinių kiekis | vvkd.lt nuotr.

Nemunu gabentas rekordinis krovinių kiekis

2024 03 12
Lokomotyvas | sumin.lrv.lt nuotr.

Kroviniai į Baltijos šalis keliaus ir traukiniais

2024 02 23
Ką turite žinoti apie krovinių gabenimą jūriniais keliais | freepik.com nuotr.

Ką turite žinoti apie krovinių gabenimą jūriniais keliais?

2024 02 22
Lėktuvas

Keleivių srautai augo sparčiau už skrydžius

2024 01 08
Klaipėdos uostas

Klaipėda ruošiasi priimti laivus-milžinus

2023 10 23

Skaitytojų nuomonės:

  • Denisas Jelisievičius apie Apie 10 šalių pasirengusios siųsti karius į Ukrainą
  • Aleksandras Dubinskis apie Apie 10 šalių pasirengusios siųsti karius į Ukrainą
  • O 2025 m., apie Pratybų „Zapad“ nebus: rusai neturi tam pajėgumų
  • Jau seniena? apie Elektrą gaminančių vartotojų skaičius jau pasiekė 140 tūkst.
  • Alfa.lt apklausa: apie S. Buškevičius. Šiandienos Vilnius: lietuviškai kalbantis vaikas išvadintas „labusu“
 
 
 
 
 
Kitas straipsnis
Z. Tamakauskas. Laiškas iškeliavusiam į Amžinybę Vytautui Balsiui-Uosiui

Z. Tamakauskas. Laiškas iškeliavusiam į Amžinybę Vytautui Balsiui-Uosiui

Sekite mus Feisbuke

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

Furnitūra | fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI

 

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai