Jau rugsėjo 29 d., Kauno „Žalgirio“ arenoje, prasidės kasmetinė 9-oji Lietuvos gamintojų paroda – „Rinkis prekę lietuvišką“, tampanti ne tik šventišku papročiu, bet ir savotišku išbandymu naujiems produktams. Malonių staigmenų sulauks ir įnoringiausias lankytojas: nuo pokalbių svarbia tema, verslo naujovių, skonio ar mados naujienų, iki pirmosios Lietuvoje šokolado meninių fotografijų parodos.
Paroda – „Rinkis prekę lietuvišką“ šį rudenį stebina savo didžiausiu iki šiol dalyvių skaičiumi. Puikia proga tiesiogiai susitikti su vartotojais ir verslo partneriais ketina pasinaudoti net 280 gamintojų.Renginyje dalyvaus naujoviškų sprendimų namams kūrėjai, bus galima išvysti modulinių pastatų, pažangių statybinių ir įrengimo konstrukcijų ir kitų vertingų gaminių. O štai parodos gurmanai atras ir klasikinių, ir egzotiškų skonių: nuo naminės karamelės iki džiovinto šamo šokolade. Vertinantys grožį ir meną taip pat turės ką pamatyti – pirmą kartą Lietuvoje bus galima išvysti šokolado fotografijų parodą – „Daugiau nei šokoladas“. O pernai, itin didelės sėkmės sulaukusi išskirtinė paroda – „Mados pasažas“, skirta naujiems, jauniems, šiuolaikiškiems mados kūrėjams pristatyti savo vardą plačiai visuomenei, šį kartą pateiks lankytojams per 120 lietuviškų prekių ženklų.
Puoselėjant papročius, rengiamas kasmetinis lietuviškų gaminių varžybos dėl geriausiųjų vardo. Parodos atidarymo metu, laimėtojai bus apdovanojami aukso medaliais ir galės naudotis neįkainojama galimybe vadinti savo gaminį aukščiausios kokybės standartu.
Renginio rengėjai – „Ekspozicijų centras“, ne tik atkreipia dėmesį į pristatomas naujienas ar parodos naudą vietiniams verslininkams, bet ir skatina pažvelgti į laukiančius iššūkius. Todėl ruošiamasi šalies vadovų ir pramonės lyderių pokalbiams prieštaringa tema: „Verslo ateitis – skaitmenizacija. Kaip verslas tam pasirengęs ir kaip valstybė jam gali padėti“.
Nemaža parodos dalis, bus skiriama atviriems seminarams apie lietuviškų prekių ženklų kūrimą, rinkodaros subtilybes, prekių pakavimo būdus, pardavimų skatinimo galimybes.
„Rinkis prekę lietuvišką“ sėkmė yra puikus įrodymas, kad lietuvių skonis keičiasi, nuolat atrandami įdomesni gaminiai. Apskritai, pastebima, jog vis dažnesnis pilietis renkasi lietuvišką prekę ne tik dėl noro palaikyti šalies ekonomiką, bet ir dėl augančio pasitikėjimo vietiniais gamintojais ir nenuviliančia kokybe.