Praeitą savaitgaly Kaune praūžė miesto šventė – Hanzos dienos, Kauno miesto šventė, dar vadinama ir Kauno miesto gimimo diena. Šventė graži, reikalinga ir su ja kaip ir viskas gerai. Tik šią šventę vadinti miesto gimimo diena yra kažkoks akibrokštas, netgi galima sakyti, kad tai kruvino nusikaltimo žmoniškumui, įvykdyto prieš 650 metų, neigimas ir dangstymas.
Tada, kaip žinoma, galvažudžiai kryžiuočiai nušlavė nuo žemės paviršiaus Kauno pilį, visa miestą ir jos gyventojus. Žuvo visi, tarp jų buvo ir kunigaikštis Vaidotas, vadovavęs pilies gynybai. Ilgą laiką šioje vietoje nebuvo nieko, kol grįžę kryžiuočiai pasistatė naują pilį ir naudojo ją kaip avanpostą kitų mūsų protėvių žudymui.
Tai išeina, kad ši Kauno miesto „gimimo“ dienos šventė skirta kunigaikščio Vaidoto ir visų jo pavaldinių žūčiai pažymėti. Man atrodo, kad čia jau painiojamos gimimo ir mirties sąvokos.
Tokios „gimimo“ dienos šventimas tai tas pats, kai palaidojus šeimos narį, visiems laidotuvių dalyviams būtų pasiūlyta sušokti ant šviežiai supilto kapo ir palenktyniauti, kas giliau įspraus į kapą savo pėdas.
Kauno miestas įsikūręs strateginėje, įspūdingo grožio vietoje, kur suteka dvi didžiausios Lietuvos upės. Ten yra šventviečių, stačių šlaitų, gilių slėnių, piliakalnių, kurie padėjo gintis nuo priešų. Turbūt nereikia būti jokiu specialistu, kad suprastum, jog mūsų protėviai čia įsikūrė labai seniai. Nemuno ir Neries baseinuose randamos vienos seniausių Lietuvos gyvenviečių, o krantai nusėti pilkapynais. Prie Nemuno ir Neries santakos įkurtas miestas turėtų švęsti gal 5 ar 8 tūkstančių metų gimimo dieną, o ne niekingus 650 metų, kai buvo sunaikintas…
Mieli kauniečiai, švęskite savo tikrąją gimimo dieną, o ne kažkieno išgalvotą. O ar ji sutaps su Hanzos dienomis ar dar kuo, tai visiškai nesvarbu. Svarbu viską teisingai pavadinti. To paties būtina palinkėti ir kitiems miestams bei visai Lietuvai.
Kas mes esame, kad šitaip elgiamės su savo protėvių atminimu, su savo istorijos (o tuo pačiu ir savęs) niekinimu? Mes esame pasiklydę, miegantys letargo miegu ar gal kanibalai? Tik mintame mes ne protėvių kūnais, o jų sielomis. Gal jau laikas atsitokėti, kol dar esame?
Čia pavaizduotas Kauno miesto sunaikinimas, kuris dabar švenčiamas kaip „gimimo“ diena:
Po 650 metų švenčiama Kauno miesto „gimimo“ diena:
Reikėtų ir šio kario žūties dieną paskelbti jo paties „gimimo“ diena:
Tokios dienos paskelbimas ir jos šventimas visiškai atitiktų mūsų dienų sampratą.
***
Alkas.lt: 2015 m. Kunigaikščio Vaidoto mechanizuotasis pėstininkų batalionas paminėjo 1362 m. įvykusį mūšį ginant Kauno pilį. Video įrašo autorius Virginijus Kašinskas (Tautosakos vartai).
Labai teisingos mintys. Mes švenčiame mūsų sunaikinimą. Kada suprasime, kad tai juodo kaspino dienos, kaip rugpjūčio 23 ar birželio 15. Tokiomis šventėmis, kai buvo sunaikinti mūsų protėviai, mes esame dvasios baudžiauninkai prieš mus nuteriojusius užpuolikus, priimame juos kaip didvyrius. Pilnam savipagiežos džiaugsmui turi būti skelbiami kryžiuočių vardai, nešamos jų vėliavos. Kada baigsime savo tautos žmonių savinieką ir savinaiką, kiek dar ilgai tenkinsime save žmogėdriškumu – kaip man malonu, kai matau kenčiantį lietuvį, dar maloniau, kai matau negyvą lietuvį, nes, žinia, geras lietuvis – negyvas lietuvis. Už tai taip puošnios mūsų kapinės. Gyvus graužti, mirusius prispausti gražiu paminklu.
Nejaugi tautiškąja dvasia persunktam Kaunui nėra kitų dienų miesto šventei, gimimo dienai, kai miestas pradėtas bent prieš 5000 metų, o ne kažkokiose kronikose paminėtas, tuo labiau, kad Kauno vardas išplitęs po Europą ir Anatoliją ?
Bijokite Dievo! – Negalima strateginiam partneriui tokių akibrokštų tėkštelėti nei apie tūkstantį, nei juolab apie 5 tūkst. metų. Juk jie visiems skelbia neginčijamą tiesą, kad baltai yra įsibrovėliai į JŲ žemes 🙂
Gal labiau nekrofilai?
Miesto šventės su rock koncertais, karnavalai, rock muzikos festivaliai, ypatingai po atviru dangumi – vadinkime tikruoju vardu : šėtono mišios, kuomet alkoholis liejasi laisvai, naudojamos įvairios kvaišalų rūšys, nemažai jaunų žmonių tai būna pirmoji marihuanos ar hašišo suktinė, XTC tabletė ir t.t., rock muzikantai girti ir apkvaitę narkotikais klykia kaip kastruojami paršai ir tas klyksmas vadinasi rock muzika, išgarsinta per garsiakalbius, kai žmonės tarpusavyje nepajėgia susikalbėti, turi šaukti vienas kitam į veidą, taškydamiesi seilėmis, ne stebuklas pamatyti poras besidulkinant, lytis neturi reikšmės : vaginaliai, anališkai, orališkai. Paslaptis vieša – tokių renginių organizatorių pagrindinis verslas yra prekyba kvaišalais, jei ne tiesiogiai, tai atsiimant savo dalį ‘už leidimą’ iš tarpininkų, patyrusių kvaišalų prekyboje. A.Huxley “Brave New World” dar 1932 metais aprašė apie visuomenę, kur varomosios jėgos yra kvaišalai, kekšavimai, eutanazija (drugs, sex, euthanasy). Rock muzika labai tinkama apkvaitusiam žmogui dalyvauti koncerte, išsirėkti kartu su muzikantais ye-ye, pavirsti gyvuliu be atsakomybės ir gėdos. Techno muzikos ritmas 150 kartų per minutę, dar palydint afrikinio būgno žemais garsais, sukelia lytinių organų sužadinimą, dar prieš tai paėmus XTC tabletę, derinys puikus sukurti nesivaldančiųjų seksodromą.
Jaunimas paruošiamas žiniasklaidos kasdiene narko – sodomitine indoktrinacija, kasmet vis labiau prarandančiai bet kokį gėdos jausmą.
Turime atsiminti, kad žmogus turėdamas sąmonę, dengia savo kūno nuogas lytines vietas, ko nedaro jokie gyvūnai. Jei žmogus praranda gėdos jausmą, jis save nubaudžia skausmingai pats – atkreipkite dėmesį, kad tie rock muzikantai, porno ar apsinuoginančios kitos žvaigždės, labai anksti tampa psichiatrų klientais ir iki gyvenimo pabaigos daug laiko praleidžia kartu.
B.Bakker, psichiatrijos žvaigždė ir žvaigždžių psichiatras, labai aiškiai pasakė : kvaišalus vartojęs žmogus tampa priklausomas nuo jų visą likusį gyvenimą, atkrytis gali įvykti kasdien, kiek jį begydytum ir jis pats besigydytų. Žino, ką sako, nes Nyderlanduose beveik 70 nuošimčių žmonių nuo 18 iki 30 metų yra vartoję kvaišalus, kurie laukia nesulaukia vis naujų miesto dienų, karnavalų, festivalių, koncertų su rock muzika, kur alkoholis, kvaišalai, kekšavimai liejasi laisvai.
Modernumo vaikymasis atves į naująją laukiniją, jauną žmogų pavers kvaišalų ir aistrų valdomu gyvuliu. Š. Bodleras (Baudelaire) yra žodžio ‘modernite’ sukūrėjas, pats nuo 19 metų vartojęs hašišą ir nuo kekšės užsikrėtęs sifiliu, mirė baisiose kančiose išprotėjęs.
Ar mūsų visuomenė paliks savitakai miestų šventes, rock muzikos festivalius, koncertus, kad mūsų jaunimas įklimptų į narko – sifilitinį modernumo liūną ?