Pasaulį sukrėtusios žudynės Orlande tapo puikiu įrankiu Lietuvos gėjų bendruomenei susidoroti su savo „priešais” Lietuvoje. Puikiai suprantu, kad žmogaus gyvybės atėmimas yra pats baisiausias įmanomas nusikaltimas, to aš neneigiu, bet mane stebina tai, kad tokiu sukrečiančiu įvykiu bandoma naudotis reklamos tikslais.
Visi puikiai žino, kad Simonko ir co organizuoja netrukus įvyksiančias purviniausias eitynes Vilniaus gatvėmis. Mero Remigijaus Šimašiaus leidimu gėjai gavo galimybę žygiuoti vienomis švenčiausių vietų Lietuvoje – Gedimino prospektu, pro Katedrą tiesiai į Bernardinų sodą. Akivaizdu, kad Bernardinų sodo pasirinkimas renginiui yra iš anksto suplanuotas, ypač ciniškas veiksmas skirtas sąmoningai paniekinti ir Katalikų bažnyčią, ir Bernardinų (Šv. Pranciškaus Mažesniųjų brolių) ordiną. Dar blogiau yra tai, kad kaip paskutinis bailys, prisidengdamas žuvusiųjų kūnais, Simonko paskelbė, kad eitynės Vilniuje bus tarsi žuvusiųjų atminimo akcija. Taip dar kartą parodoma, kad eitynių organizatoriams, taip pat ir Vilniaus merui, nėra nieko švento.
Prieš rengiamas eitynes viešojoje erdvėje vyksta akivaizdūs „valymo“ darbai, kai gėjų eitynių nepalaikantys asmenys yra marginalizuojami, iš jų atvirai tyčiojamasi. Kaip puikų pavyzdį galima analizuoti Juliaus Pankos atvejį. Pastarasis, išreiškęs savo poziciją po Orlando žudynių, kuri buvo priešinga gėjų nuomonei, tapo bene didžiausiu Lietuvos priešu. Tokiais pat priešais tapo ir antigėjų protesto prie Rusų dramos teatro organizatoriai, Vilniaus forumo iniciatyvos autoriai, kurie pasisako prieš komunistinės „seksualinės revoliucijos“ prievartinį brukimą. Tas, kas turi kitokią nuomonę, patiria milžinišką spaudimą tiek iš žiniasklaidos, tiek ir iš vadinamo „elito“. Pavyzdžiui, visų galų meistras Andrius Tapinas viešai pareiškė skųsiąs policijai visus, kurie komentaruose pasisako prieš gėjus. Šeimos vertybės, viešo intereso gynimas, krikščioniškos dogmos tokiems veikėjams paprasčiausiai neegzistuoja. Tokiu būdu iškrypusi mažuma terorizuoja daugumą.
Peršasi išvada, kad Simonko ir co specialiai stengiasi kiršinti visuomenę ir griauti nusistovėjusias pamatines mūsų visų vertybes. Taip atvirai šaipomasi tiek iš Lietuvos, tiek ir iš visuomenės daugumos, kuri šlykštisi gėjų propaguojamomis „vertybėmis“. Reikia pripažinti, jog tokiais savo įžūliais veiksmais, kurie žeidžia ne vien tikinčiųjų jausmus, gėjai gali paskatinti žiaurius nusikaltimus ne tik už Atlanto, bet ir Lietuvoje. Todėl savo ruožtu kreipiausi į Vilniaus miesto savivaldybę su prašymu uždrausti šias eitynes. Norėčiau, kad savo darbą atliktų ir teisėsaugos institucijos, kurios už neapykantos kurstymą, bažnyčios niekinimą, Konstitucijos laužymą bei neigiamo poveikio nepilnamečiams skatinimą, turi imtis neatidėliotinų veiksmų ir ne tik uždrausti eitynes, bet ir sutramdyti organizatorius, kurie griauna mūsų valstybę iš vidaus.
Nėra komentarų, o kodėl, nes anie tuoj perduos policijai ir policija užtampys sugadins sveikatą jei ir nenuteis. Iki ko prisigivenom, ar jau mūsų teises turėti savo nuomonę kas nors gina
Čia kas norės mane pateikti policijai iš karto sakau aš ne prieš gėjus aš prieš gėjų propagandą. Manau dar tokio įstatymo nėra kuris numatytų arštą už nuomonę smerkiančia gėjų propagandą, bet tikriausiai atsiras greit
Gražulis ir co čia straipsnyje atvirai varo božnycinę propagandą.
dar yra nesuprantančiu kas vyksta? Kokiu įrodymu jums dar reikia?
Šimašiau , Šimašiau, kokia moraliai sudarkytą darai mūsų Lietuvos sotinę – Vilnių. Tu gi specialiai provokuoji , tiesiog kurtsai vilniečių ir visos Lietuvos gyventojų skaldymą ir nesantaiką, neapykantą nenormalumams, kurie gali išaugti ligi didelių nemalonumų.Ne gi Tave rinko vilniečiai dėl to? Ne gi nesuvoki, kad ir tavo nenormalus požiūris į nesveikuosius – prilygsta savęs priskyrimui prie nenormaliųjų, reikalingų gydymo. Malonėk susiprotėti ir kuo greičiau uždrausk provokacinę eiseną, kol dar ne vėlu. Tai ne vaikygalių žaidimas.
“New world order” deklaruoja ir stengiasi visame pasaulyje ( Lietuva neisimtis ) nuo seno nusistovėjusią kultūra, etika, tikėjima, pakeisti kita kultūra, kaip pvz gejishka,leisbietiksa ir tt. Kitaip tariant nusitaikyta į šeimos griovimą. Asmens s teisių suvaržyma, zodzio laisvės atemima, krikščionybe norima pakeisti į musulmonybe ar i kita pakaitalą ir tt. Kitaip tariant kad nebežinotum kas tikra o kas n e, kas esi ir kur link eini… inovatyvaus amziaus baudziava..to pasekoje žlugdavo pačios didžiausios imperijos su savo didžiausiais pasiekimais. ..
Niekaip nesuvokiu, kodėl reikia viešai deklaruoti, kad aš esu kitoks, ta prasme, kad miegu ne su moterimi, o su vyru, ir, jei aš esu moteris, kad miegu ne su vyru, o su kita moterimi (?!)… Kam tai įdomu? Aš galiu nors ir su ožka miegoti, jei ji tam neprieštarauja. Kieno koks reikalas? Bet kam tai afišuoti?! Gal man, kvailam, kas nors galėtų tą paaiškinti? Iš anksto dėkingas.
Labai paprastas dalykas: pirma ir svarbiausia, ožka nėra žmogus, kad santykiautų su žmogumi, antra, ožka negali pareikšti nuomonės ar noro.
Akivaizdu, kad “Nuomonė” yra bukas, tamsus, retrogradiškas zoofobas – štai tokie neapykantos kurstytojai žudo kitokios orientacijos žmones, kaip holokauste, kuris yra homofobija (kaip sakė Liberalų sąjūdžio narys Albinas Kalimavičius) ir priešinasi progresui ir europinių vertybių plėtrai! Ožkos irgi turi teises! Ar ožka parašė pareiškimą, kad seksas buvo prieš jos valią? Ne! Vadinasi, abipusiu sutikimu. Vadinasi, normalu. Dar daugiau – tai šeima (žr. KT apibrėžimą)! Šalin zoofobinę diskriminaciją! O tai BK170 pritaikysim!
P.S. Kadangi karti patirtis rodo, kad visada atsiranda humoro nesuprantančių žmonių, skubu pareikšti, kad čia buvo pajuokavimas. Na, pusiau – nes homopropagandistų “argumentų” pobūdis, manau, atspindėtas gana tiksliai. 🙂
Įdomu kokia gautųsi ‘pakraipa’, jei ‘gėjai’ su ‘lesbietėmis’ pradėtų santykiauti?
Matai, Tamsta, gėjus su lezbiete niekaip negali santykiauti, nes kvapas ne tas. Gamtoje intymių santykių pradžia yra kvapas, ta prasme, patino ar patelės kvapas.
P.S. Gėjui reikia vyriško kvapo, nes moters kvapas jį erzina. Manau, kad tai yra nukrypimas nuo normos, nes normalius vyrus kitų vyrų kvapai erzina. Aš, pvz., kaip tikras mačo, nuo švarios moters kvapo einu iš proto.
Tu manai, kad iškrypėlių negali atsirasti tarp iškrypėlių – iškrypimams nėra ribų! 😀
Nežinau. Nesu iškrypėlis ir su iškrypėliais nebendrauju… Beje, Amerikos lietuviai tam iškrypimui apibūdinti turi labai tikslų žodį – “vištgaidis”.
Vištgaidis, tai toks, kuris turi ir vyrišką, ir moterišką lytį – jo smerkti negalima. Kuo jis kaltas, kad gimė dviejų lyčių?
Dėl kvapo. Toks šviesaus atminimo senoviškas daktaras Algirdas senokai, kai nežinojome žodžio “gėjai”, taip aiškino – labai blogai, kai berniukas ilgą laiką miega vienoje lovoje su mama. Subrendus, jam moters kvapas asocijuojasi su motina. Ieško kitokio.
O aš sakau , kad tokie “vyrai” vadinasi – vyrpisiai. Šitoks apibūdinimas labiau prasmingesnis. Ar taip?
Moterys dabar masiškai nešioja kelnes. Vadinasi, jų vyrai dabar – lyg vyrpisiai.
Tai kas čia jums nepatinka ?
Žudyti yra baisiausias nusikaltimas nes Lietuva Marijos žeme, o mes Jos vaikai, ir apie tai negali būti ir kalbos, Antra vertus, bent mano nuomone, homoseksualumas bent jau Lietuvoje turi ryškių ekshibicionizmo bruožų nes laikomas lyg ir mados reikalu, todel geriausia elgtis šiuo atveju visiškai neutraliai, tiesiog nekreipiant demesio, nes tai gesina šią ugnį,,,
Man jie tuščia vieta, nturiu laiko knygai paskaityti, o ten tai vieni, tai kiti marširuoja ir daro reklamą gražuoliui.
“geriausia elgtis šiuo atveju visiškai neutraliai, tiesiog nekreipiant demesio” – tikrai? Įsivaizduokim tokį pokalbį:
A: Žiūrėk, kiaulė į bažnyčią braunasi!
B: Nekreipk dėmesio, apsimesk, kad nieko nevyksta.
A: Kiaulė jau ant altoriaus lipa!
B: Tiesiog ignoruok.
A: Kiaulė jau dergia altorių! Reikia kažką daryti!
B: Ne ne – taip tik jai reklamą padarysi. Nieko nedaryk – taip “užgesinsi šitą ugnį”.
Kaip manote, KAM naudinga tokia pašnekovo B pozicija? 😉
Žmogau, tai kad Kiaulė šventesnė ne tik už altorių, bet ir už božnycę.
Nežinojai ?
žydrasis fašismas atėjo
Pagal K.Marksą: “Šmėkla sklando virš Europos – tolerastijos šmėkla”.
Šiaip, taiklus palyginimas, nes šita “progresyvi” ideologija iš esmės – ankstyvasis Rusijos bolševizmas (žr. V. Prianikovo straipsnį “Seksualinė revoliucija bolševikinėje Rusijoje”). Iš pradžių bolševizmas buvo ir banditiškas, ir iškrypėliškas – tik vėliau, jau Stalinui įsigalėjus, banditiškasis liko ir įsitvirtino Rusijoje, o iškrypėliškasis “nudreifavo” į Vakarus, kur po pusės amžiaus atgimė kaip “seksualinė revoliucija”, kurios pasekmes srebiam iki šiol. Mes esame geografiškai nedėkingoje situacijoje – tarp tų dviejų bolševizmų, nes abu niekur nedingo. Vos ne vos apsigynėme (ir tai ne iki galo) nuo banditiškojo, kai per plačiai atidarytus vartus srutų kriokiu atplūdo iškrypėliškasis.
Dera juos visiškai ignoruoti – taip ir Čekutis sako.
kad jeigu nebūtų prospekte žiopsotojų, tai iš tos jų “pasivaikščiojimo manijos” būtų šnipštas. Apskritai, tai per daug garbės šia tema kalbėti…….
Lai vaikšto. O jei tavo “vertybė” po jų vaikščiojimo “sudrebės”, tai pats kaltas, gaideli.
CHA
Niekam tas paradas neįdomus.. Žmonės nori pamatyt padažytom akytėm ir lūpytėm fabrikantą, turtuolį, labai gražų seimo narį, vaidinantį kovotoją prieš gėjus, bet realybėje reklamuojantį paradą.
Jei ne Gražulio komedijos, pernai niekas apie tas eitynes nebūtų žinojęs.
Kiekvienais metais varoma tokia paslėpta reklama.
Jeigu seimo nariai neklykautų, spauda nereklamuotų, tie gėjai net nesuprastų ko susirinko.
Aniems reikia dėmesio.
O kam “jo” nereikia ?
CHA
Gerb. Seimo nariui P. Gražuliui — pagarba. Tvirtybės Jums ir Dievo palaimos.
Jūsų žiniai, Laima palaimina.
Pagarba pilietiškam jaunimui.
DELFI filmuotoje medžiagoje mačiau keletą savo (VU) studentų. Jūs šaunuoliai! Ačiū už pilietiškumas.
P.s., Nors esu heteroseksualių pažiūrų, tačiau kitą kartą tikrai rasiu laiko ir su šiema sudalyvausiu šiose eitynėse.