Antradienis, 28 kovo, 2023
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Nuomonių ratas Lietuvos kelias

Alkas.lt redaktorius A.Antanaitis: Valstybėje, kurioje negalima kritikuoti valdžios, aš gyventi nenoriu (video)

www.alkas.lt
2016-04-01 01:24:38
107
Alkas.lt redaktorius Audrys Antanaitis | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.

Alkas.lt redaktorius Audrys Antanaitis | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.

Alkas.lt redaktorius Audrys Antanaitis | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.
Alkas.lt redaktorius Audrys Antanaitis | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.

Kovo 31 d.  Alkas.lt redaktorius Audrys Antanaitis „Žinių radijo“, kuriame pats ilgą laiką dirbo,  laidoje „Dienos klausimas“, su laidos vedėju Marijum Gailium kalbėjo apie žodžio laisvės ir valstybės saugumo ribas.

Akstinu šiam pokalbiui tapo kovo 30 d. Lietuvos žvalgybos institucijų – Valstybės saugumo departamento ir Antrojo operatyvinių tarnybų departamento prie Krašto apsaugos ministerijos (AOTD) grėsmių nacionaliniam saugumui vertinimo pristatymas.

A. Antanaitis sakė, kad išklausius Lietuvos žvalgybos institucijų ataskaitas, jam susidarė įspūdis, kad kiekvienas kuris kritikuoja Lietuvos vadžią – tarnauja Rusijos interesams.

„Žinote kas mane neramina? Mane neramina, tai kad šiandien pradedama bijoti pasakyti. O mes neturėtume bijoti. Demokratinėje šalyje mes neturėtume bijoti“, – sakė A. Antanaitis.

A. Antanaitis nedvejodamas pareiškė: „Jeigu kiekvienas, kuris kritikuos Prezidentę, Vyriausybę ir Seimą, taps Kremliaus įkaitu, tai – gyventi tokioje valstybėje aš – nenoriu“.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. Už tautiškumo ir dvasinių vertybių ugdymą apdovanotas Alkas.lt redaktorius A. Antanaitis (nuotraukos)
  2. Z. Vaišvilos spaudos konferencija: Ar susigrąžinsime valstybę? (video)
  3. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Kam Lietuvoje reikalingas ambasadorių skandalas? (video)
  4. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Ar slepiant Prezidentės biografiją galima peržengti įstatymą? (video)
  5. Kam naudinga šmeižti kultūrinę žiniasklaidą, nutylint koaliciją su Krymo užgrobimą remiančiais politikais? (video)
  6. Z. Vaišvilos spaudos konferencija: Nusimeskime baimės naštą! (video)
  7. Z. Vaišvila. Tautos teisė gintis (video)
  8. Spaudos konferencija „Lietuva – valstybės iškamša” (video)
  9. Z. Vaišvila. A.Paleckio liudytojai traukiasi…, o prokuratūra, valdžia? (video)
  10. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Kaip kuriama valstybės užvaldymo sistema (video)
  11. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Informacinė „provokacija“ prieš Respublikos Prezidentę (video)
  12. „Savaitės pjūvis“ apie VSD ataskaitą ir sankcijų Rusijai poveikį Lietuvos ekonomikai (video)
  13. „Verslo balsas“: Ar išmokome gyventi Europos Sąjungoje? (audio)
  14. Z. Vaišvila. Sausio 13-osios byla ir kodėl toleruojama A.Paleckio antivalstybinė veikla? (video, kreipimosi pasirašymas)
  15. Galimi nesisteminiai kandidatai į Lietuvos Prezidento pareigas susirungs TV laidoje (tiesioginė transliacija, video)

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 107

  1. Žmogus says:
    7 metai ago

    Teisingai sako gerb.Antanaitis :žmonės bauginami,gąsdinami tie , kurie sako tiesą.

    Atsakyti
  2. Pakirkšnutė says:
    7 metai ago

    Ans ap-Gailėtinas žurnaliūga duoda provokacinius suktus klausimus: ar nemanoteeee, kad gindami Vaišvilą, susilauksite VSD ?
    CHA

    Atsakyti
  3. Mintis says:
    7 metai ago

    Garbingo žmogaus ir mintys ir žodžiai garbingi.
    Ačiū ,gerbiamam Antanaičiui, už šviesią mintį,taurų žodį.

    Atsakyti
  4. kiškis zvairys says:
    7 metai ago

    Alkas.lt turejo tapti baltiškos minties ir kultūros skleidėjas, o patapo dar vienu ekspertai.eu

    Atsakyti
    • Pikc says:
      7 metai ago

      Jo, turėjo būti kaip sovietmečiu: tautosaka, dainos, šokiai, tautiniai patiekalai – ir šiukštu jokios politikos! Politiką vykdo valdžia – ji ir pasako, apie ką ir kaip reikia galvoti! O runkelems reike tik klausiti, nes valdže žino gereu!
      Beje, gana įdomi nuomonė apie tą VSD ataskaitą: http://www.tiesos.lt/index.php/tinklarastis/straipsnis/algimantas-rusteika.-verktiniu-lietuva

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        7 metai ago

        Pritariu kiškiui.

        Atsakyti
        • ruta says:
          7 metai ago

          Pritariu ‘Pikc’

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            7 metai ago

            Be reikalo.

          • Pikc says:
            7 metai ago

            Gal vieną-kitą argumentą – grynai smalsumo dėlei? 😉

          • tikras lietuvis says:
            7 metai ago

            Prašymas atmestas. 🙂

          • Pikc says:
            7 metai ago

            Reiškia, nėr. Kaip netikėta. 😀

          • tikras lietuvis says:
            7 metai ago

            Reiškia – pakankamai prirašyta. 🙂

  5. Joana says:
    7 metai ago

    Tik ką išklausiau garbingo žmogaus, p. A. Antanaičio interviu. Ačiū Jums, kad ginate tiesos žodį. M. Gailius atsiskleidė, kad yra kito plano žurnalistas. Jo nekorektiški klausimai apie neva nieko nevertą žiniasklaidą, t.y. jo įvardinti portalai;alkas.lt, tiesos.lt, ekspertai.eu ir pan., kurie, pagal jį, kelia įtarimų, o pagal kai kurių žinomų politikų terminologiją – rusams tarnauja. Galime tam ponui pasakyti, kad tie, kas ieškome mūsų valstybėje tiesos, tik ir skaitome šiuos portalus, o ne delfi, 15 min. ir kitus, kur purvas liejasi laisvai.

    Atsakyti
  6. Arnė says:
    7 metai ago

    dėkui, kad esate, kad kalbate. Visada įdomu skaityti jūsų tinklalapį.

    Atsakyti
  7. Dronas says:
    7 metai ago

    O kas blogo tame, kad juos paviesino? Apie zigma ir kitus “bendrazygius” pasisake ne tik VSD, ir ne dabar, o gerokai anksciau. Todel ju niekas ir proklemlinus ir neraso, visiem tai ir taip aisku. Bent jau tiem kas domisi klausimu. Ir aisku ne nuo vakar, o jau daug metu. Negali juk valstybes tarnyba pratylet, kada yra ka sakyt ir kai ta daryt butina. Juo labiau, kad VSD remiasis ne tu asmenu pasisakymais viesojoje erdveje, o ju veikla, kuri kazkaip labai tampriai susijusi su nedraugiskom Lietuvai jegom. Ar sito paviesinimas yra blogai? As kaip tik, nenoriu gyventi salyje, kur visas purvas, tyliai susluojamas po kilimu ir paliekamas tenai puti, darydamas zala valstybei. Purvas turi buti ivardytas ir isvalytas. O ne slepiamas ir nutylimas.

    Atsakyti
    • >Dronui says:
      7 metai ago

      Tai išvažiuokite ten, kur, jūsų manymu, nėra to purvo. Mums gera čia, mes kovosime už švarią Lietuvą, už Lietuvą, kurioje nebijotume pasakyti tiesos žodį, įvardinti valdžios negebėjimą spręsti žmonių problemas, už žmogaus teisių pažeidimus ir net persekiojimus. Nenorime grįžti į sovietinius laikus, kaip negalėjome būti šeimininkais savo žemėje

      Atsakyti
      • Dronas says:
        7 metai ago

        Tai as ir kovoju uz SVARIA Lietuva, be stai tokiu veikeju. O del vadzios, tai kam tokia rinkai? As ne uz viena is dabar sedinciu tranu nebalsavau. Kokio b***o balsavot uz Valinska, kuris nieko nenuveike tik apsiterse, kodel rinko “tapsnotoja”, kodel valdzioje “kalycija”? Kas per sudas? KA cia pridirbot? Ir dar vienus “messijus” suradot? Ne ne velnio. As sotus viso sito. Todel paleckiu, zigmuko ir co, cia nebus. Ir nereikia cia sriubauti apie “sistemos” ujamus “nekaltuosius”, as ne darzelinukas ir apie zigmuka zinau ne is nuogirdu. Ir kas ji supa, su kuo bendrauja, i kokia duda pucia, irgi. Kremliui nepavyko su “svarsciku”, tapsnotoju, tai dabar sita prakisineja? Pasistengsiu, kad neprakistu. Ir tikiuosi atitinkamos tarnybos irgi tinkamai atliks savo darba.

        Atsakyti
        • >Dronui says:
          7 metai ago

          Aišku – tamsta balsavai už konservus ar liberalus. Ir balsuok toliau. Mes nesileisime, kad mums “ant galvų’ užliptų pedofilai ar homoseksualai, plius migrantai.

          Atsakyti
          • alksnaitis says:
            7 metai ago

            Tačiau masinės informavimo priemonės (MIP) rašo tik apie pabėgėlių patiriamas bėdas ir kančias, o apie tai kas organizuoja ir finansuoja pabėgėlių srautą nė žodžio. Taip pat tylima ir kodėl tarp pabėgėlių vien tik jauni ir sveiki vyrai, kurie labai vieningai ir organizuotai prasiveržia per visas pasienių užkardas. Tiesa, pastaruoju metu jau užsimenama apie pabėgėlių krizės dirbtinumą ir apie galimus žmonių persikėlimo organizatorius.
            Pavyzdžiui, Austrijos žurnalistai gavę informacijos iš spectarnybų ėmė rašyti, kad gyventojų persikėlimą į Europą organizuoja JAV fondai, kurie moka algas žmonėms lydintiems migrantus ir rodantiems jiems kelią . Kiti žurnalistai teigia, kad pabėgėlius organizuotai veda Rotšildų finansuojamos „žmogaus teisių gynimo organizacijos“.

          • alksnaitis says:
            7 metai ago

            serbų leidinys «Pesat», mėnesį atidžiai stebėjęs gerai organizuotą Kosovo albanų emigraciją į Vakarus, teigia, kad albanų emigraciją organizavo Islamo Kalifatas (angl. ISIS), kuris nusprendė į Europą perkelti 4 tūkstančius savo kovotojų (2 tūkstančiai jau atvyko)[20].

          • alksnaitis says:
            7 metai ago

            stambus Europos verslas atvirai džiaugiasi, kad antplūdis jam yra didžiausia dovana arba „stebuklinga staigmena“ — taip išsireiškė vienas ekspertas teigdamas, kad verslas gaus daug labai pigios darbo jėgos ir tai atsitiko prieš pasirašant TTIP sutartį. Kaip rašė minėtas A.Raras: „dabar pabėgėlius tiesiog nešios ant rankų“.
            Pagaliau pradeda ryškėti bendras vaizdas rodantis Europą valdančio luomo veidmainiškumą — pas save palikti naudingus imigrantus, kuriuos galima įdarbinti, o visus radikalus (džihadistus) ir kriminalinius elementus išsiųsti į Rytų Europą.

          • alksnaitis says:
            7 metai ago

            Dabar Europoje vykstantis gerai suplanuotas ir valdomas „migrantų chaosas“ yra ne netikėtas antplūdis, o tik eilinė taktinė Europos perdarymo operacijos detalė. Ši detalė ardo tautines valstybes ir stiprina ES centrinio aparato valdžią, o pats centrinis ES valdžios aparatas atstovauja ne piliečių interesams, bet stambiam Europos ir transnacionaliniam kapitalui, kuris ir valdo visas virš-nacionalines struktūras.

        • Amelija says:
          7 metai ago

          Kietas komentaras. Bet šitoje svajoklių kompanijoje nebūsite suprastas. Čia šventas dogmatizmas kerta per bet kokią nuomonę.

          Atsakyti
          • S says:
            7 metai ago

            NE kerta per bet kokią nuomonę, o sveikas tautiečių protas išsklaido Lietuvos išdavikų kliedesius.

          • tikras lietuvis says:
            7 metai ago

            Bet jai, kažkodėl, yra leidžiama čia rašinėti be moderacijos.
            Kam dirba Alkas?

    • S says:
      7 metai ago

      Aš manau, kad tu neteisus. Paulauskas ir Vaišvila viešai smerkiami dėl savo veiklos siekiant didesnės Lietuvos Nepriklausomybės dabartinėje Europos Sąjungoje ir dėl prieštaravimo musulmonų perkėlimui ir apgyvendinimui mūsų Tėvynėje. Iš esmės, jie prieštarauja Lietuvos sunaikinimui. Tokiomis aplinkybėmis jų smerkimas yra Lietuvą žlugdantis veiksmas. VSD ir kiti valdžios įrankiai dabar užsiima priešiška Lietuvai veikla, vadovaujama iš užsienio. ES vadovybė yra mūsų pagrindinė grėsmė, nes nori sunaikinti tiek Lietuvos valstybę, tiek Lietuvių Tautą, jie to net neslepia. Jei pats stoji į Lietuvos išdavikų pusę, tai ir esi tas purvas, kurį reikia ne slėpti, o įvardinti ir išvalyti. Kenkėjų mums nereikia.

      Atsakyti
      • Svirba says:
        7 metai ago

        o as manau, kad neteisus tu.
        “…didesnes nepriklausomybes dabartinėje Europos Sąjungoje ?…”
        gal galit placiau, kuo tave varzo Europa?

        Atsakyti
        • S says:
          7 metai ago

          Aišku, kad galiu. Jie Lietuvai parašė 10000 išsamių nurodymų (“direktyvų”), kuriuos mes privalome vykdyti, o savanaudė valdžia aklai įgyvendina. Jie apima beveik visas gyvenimo sritis, todėl ir Lietuvos padėtis yra tokia.

          Atsakyti
          • Dronas says:
            7 metai ago

            Prasom pateikti sarasa situ direktyvu, pageidautina nuoroda i sitai arba raktinius zodzius. Ar kaip visada, kada peprasai faktu, visokie kremliaus sunes iskart i krumus ir tyla? Nagi, varyk. Cia ne per seniausiai pas viena toki paprasiau placiau isdestyti, ka ir kaip jis ismaste, zinoma, kad nere i krumus ir nieko neatsake. Na gal tu busi vyras? O gal ta 1000 ir 1 direktyva tu is pirsto isciulpei, kai psakant “po metodike”, ka? Nagi, vayk faktus, nes atsirado cia kruva pasakoriu, kurie moka tik visoki skystala be irodymu parasyti ir pateikti kaip kazkokia neva “kitokia nuomone”. Taigi pagrysk savo ta “nuomone”. Gal kuratorius padirbes ir tau nauja “metodycka” sukurps, jeigu smegenu uzteks, del ko abejoju.

          • Bartas says:
            7 metai ago

            Gal būt “S” ir neišvardins visų “direktyvų”, bet , kai išgirsti iš valdžiukės aimanavimus, kad “mūsų sprendimai negali prieštarauti E U “direktyvoms” ir teisei ” pasidaro aišku. Ar ne?

          • S says:
            7 metai ago

            Išvardinau, na tiksliau daviau nuorodas. Ten dabar paskaičiavau skaičiuokliu, yra jau 19665 aktai, daro “pažangą”… Čia ne sąjunga, o šalies vergija.

          • Dronas says:
            7 metai ago

            Daugelis direktyvu labai neblogos ir Lietuvoje NEYGYVENDINTOS, nors ir priimtos. Tik pavadinimas yra, arba veikia pusiau, kada kazkam naudinga, o kitiem guzas i kakta. Geda buti tokiais tamsuoliais ir bestuburiais. Cia musu pareiga, kad geros direktyvos Lietuvoje veiktu, o blogu nebutu. Ka del to padarei tu? Uz zigmuka eini? Kad anas atnestu rytu saule? Tpfu. Net biauru galvoti, iseina, kad visi kur galvas sudejo, stengesi veltui. Visi sviesuliai isvede Lietuva is ivairiu akivaru, tusciai isvaiste savo jegas ir sugebejimus. Viskas vien tam kad isrinkt kremliaus terna? Taip? ne velnio. Ir neieskokit is kur sudu dvokia, kada patys mesle iki kaklo sedit ir susitvarkyt nesugebat, o gal ir nenorit. Koks baisus zodis direktyva, tik paskaicius iseina, jog visas baisumas, tame, jog reikalauja, jog ES keliai turi atitikti standartus, saligatvi reikia valyti, sikt viesose vietose irgi nevalia. Kad bankas turi tureti pinigu, o ne pardavineti ora. Ir deginti padangas viduri miesto, kazkaip visai blogai. Isties, siaubas, nagi pasriubaukim del tokios priespaudos ir nubalsuokim uz raudonskurius, eilini karta. Siutas ima nuo tokio bukumo, jus nors esme pabandykit perprast. O paskui verkit. Yra ir slykscios direktyvos, bet jas priima ne masonai kur rusyje, o tie patys europarlamento nariai. Tik kas pas mus sedi tame europarlamente? Austrevicius, uspackich, mazuronis, balcytis… Na isties… Kodel as nesistebiu, jog i Lietuva is ES be jokio pasipriesinimo pratempiamos, net kvailiausios nesamones? Ir stai po to sitie, aiskina, kad kitaip ngalima buvo, o jeigu pasiziuri, gaunasi, kad net labai galima. Tik neatitiko kazkieno labai siauru ir savanaudisku interesu.

          • S says:
            7 metai ago

            ES nurodymus rašo, kad pilnai užvaldyt ir sunaikint valstybes, o ne savaime suprantamus dalykus padėti vykdyt. ES liberalkomunistai nori savo valstybės, o mūsų išdavikai jiems padeda, tas tiesa. Bet jūs kartu su valdžia remiate šitą šūduvą, o signatarai gina Lietuvos Nepriklausomybę, čia ir skirtumas.

          • Dronas says:
            7 metai ago

            Liberalkomunistai aisku nori, et norai norais, o tikrove tikrove. Nei su britais, nei su lenkais, nei su daugeliu saliu tai nepavyks. Zinoma jeigu jie tures stubura, o ne kaip austrevicius visur uz viska pasirasys.

          • Dronas says:
            7 metai ago

            okie patys aimanavimai kaip del laiko kaitaliojimo? Pas mus daznai dangstosi ES direktyvom, tik stai ima ir paaiskeja, jog uz tu “direktyvu”, vietiniu sunsnukiu interesai ir visokie tamsus reikaliukai. Kaip paslapti pasakysiu, tokiu “kietu” nekintamu direktyvu, tiesa sakant ant pirstu suskaiciut, visa kita galima deretis arba palikta galimybe saliai spresti paciai. Stai tokie reikalai, ne direktyvose beda. Daugeli “direktyvu”, musu isrinktieji kales vaikai is nosies iskrapste ir graziai nutylejo, kad tiesa sakant galima buti patiem spresti arba deretis. Bet kam? Labai paprasta kalte permesti ES, gerai pasipelnyt neva is direktyvu. Kodel tos baisios direktyvos negalioja Lenkam? O jei neklystu bulgaram, del atominiu? Musiskiai i sikna be muilo sulido, o anie nelindo ir vistiek ES, o ir elektrine yra. O pas mus NERA. Domekites tautieciai, domekites kas slepiasi uz paistalu apie neva baisiasia direktyvas. Daugelis taip vadinamu direktyvu pageidavimu plotmeje, gali daryt, gali ir ne. Zinoma jeigu pinigais kvepia, musiskiai skuba vykdyt. Nors daznai yra salia direktyvos prirasyta, jog salis nare turi teisiai apsispresti priimti ar ne, taip pat deretis del direktyvos salygu. beveik visada yra. Tik pas mus apie nesneka, nes matot bus pazeisti tam tikru grupiu interesai, kurie is tu direktyvu begalvio vykdymo, labai neblogai pasipelno.

          • S says:
            7 metai ago

            “Direktyvos” yra privalomos, “rekomendacijos” tik “siūlomos”, bet mūsų valdžia vykdo viską be jokio skirtumo. Čia yra tiesos, kad dėl kažko dar galima derėtis. Bet pažiūrėkim kaip Lenkiją, Vengriją ir kitas tik dėl vieno nurodymo apie “pabėgėlių” priėmimą nevykdymą spaudžia, tuoj atims balso teisę, kažkoks komunistas Šulcas (EP pirmininkas) grasino jėgą panaudoti. Anglija dėl teisės nevykdyti kelių nurodymų turi balsuot dėl išėjimo. Kaip ten bebūtų, Lietuva silpsta. O Rusijai tai naudinga. Todėl tokius, kurie remia viską ES kaip dabar yra, kad Lietuva silptų toliau, ir reiktų vadint “naudingais kvailiais”, dirbančiais prieš valstybę. O puldami signatarus jūs tiesiog viską darot atvirkščiai.

          • Dronas says:
            7 metai ago

            Kad padejo parasa as jam kojas turiu buciuot? Ne sventa karve. Susivele su kremlium, susivele su “frontininkais” ir kitu purvu. Todel nesiruosiu cia kazko i vata vynioti. Rusijai zigmukas tikrai naudingas, kaip ir visi tomasevskiai ir paleckiai. O dangstyt savo kenkejiska veikla signataro vardu, gedinga ir zema.
            Kas del lenku, kazkoks kvailys parekavo apie “jegos” panaudojima, tai jam po situ pareiskimu pasake, kad durnas ir nesigydo. Ir paprase daugiau tokiu nesamoniu nesneket. Lenkija, rytu europoje, pati galingiausia karine prasme valstybe. Ir ne juos gasdinti jegos panaudojimu, juokinga, bet Lenkijos sausumos kariuomene, net rimtesne nei Vokietijos. Todel tokie pareiskimai, labai kvaili ir ju paisyti neverta. Na maza ka koks susireiksmines komjaunuolis nupezejo. O Lenkai laikosi savo ir tures savo. Ir britai tures. Zinoma kazkokias nuolaidas reiks daryti ir vieniem ir kitiem. Bet nei lenkam, nei britam nieko uz tai nebus ir niekas ju nestumdys. ZInoma EP pilna sisureiksminusiu sudziu, jus ir pas mus ant kiekvieno kampo. Taciau tai nereiskia, jog ES blogai, blogai Lietuvos politiku neveiksnumas, bestuburiskumas ir akivaizdziai kenkejiski veiksmai.

          • S says:
            7 metai ago

            Cha, geras pokštininkas. Ar rimtai tamsuolis? 🙂 Na, prašom:
            http://eur-lex.europa.eu/browse/directories/legislation.html
            Atidarau bet kurią iš >10000, jei nemoki:
            http://eur-lex.europa.eu/legal-content/LT/TXT/HTML/?uri=CELEX:32014R0909&rid=1
            Kaip tas veikia apgyvendint Lietuvą svetimtaučiais:
            http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/del-pabegeliu-dvi-pazeidimo-proceduros-pries-lietuva.d?id=69087830
            Bet koks pirmas pasitaikęs pvz.:
            http://vz.lt/vadyba/finansai-apskaita/2015/12/23/lietuva-nespejo-perkelti-dividendu-direktyvos
            Ir taip visose srityse, tik tuo ir užsiimam. Čia Nepriklausomybė? Ar pats suvoki, kad tampi užsienio klapčiukų tarnu?

          • alksnaitis says:
            7 metai ago

            Pagal tą planą, tarp 22-jų ES valstybių turi būti paskirstyta 160 tūkstančių pabėgėlių planas (120 tūkstančių iš Italijos ir Graikijos ir 40 tūkstančių iš Vengrijos); iš jų 26% Vokietijai, 20% Prancūzijai, 12% Ispanijai. Euro-parlamentas nusprendė, kad kvotų sistema yra privaloma vykdyti visoms ES narėms („mums nereikalinga opozicija“ — pareiškė Junkeris), o valstybėms atsisakančioms priimti pabėgėlius pagal kvotą bus taikomos finansinės sankcijos. Šitas planas kol kas yra tik kaip laikina priemonė, o vėliau bus sukurtas „nuolatinis priėmimo mechanizmas“. Paskelbta, kad būsimiems panašiems atvejams sukurtas 1,8 milijardų eurų fondas

    • Pikc says:
      7 metai ago

      Bloga NE tame, kad juos paviešino – galų gale, tarp tų paminėtųjų tikrai yra kiaurų koloradų (nors ir ne visi tokie), bet kad VSD a) sutapatina valdžią su valstybe, ir valdžios kritiką paskelbia grėsme valstybei; b) visą dėmesį sutelkia į realiai jokios įtakos neturinčius ir jokios realios žalos padaryti negalinčius veikėjus, taip sudarydama gerokai kreivą įspūdį (ir verčia klausti, KODĖL VSD taip daro – ar tai reiškia, kad jei kaip didžiausia grėsmė įvardijami štai tokie “kilbukai”(anot T. Čyvo), tai bijoti nėra ko – ar atvirkščiai, kad bijoti YRA ko, nes jei šitie veikėjai naudojami kaip širma, tai KĄ ta širma dengia?).
      Kad būtų aiškiau, įsivaizduokime, kad lygiai tokio paties lygio ataskaitą parašo VRM. Kaip ji atrodytų? Ogi maždaug taip:
      “Atlikus išsamius tyrimus, nustatyta, kad nusikalstamumas ir korupcija Lietuvoje pasiekė lygį, grasinantį pačiam valstybės egzistavimui. Tokią nerimą keliančią situaciją rodo štai tokie atvejai: a) prie rajono parduotuvės pastebėta grupelė centų kaulijančių asocialių paauglių; b) turgaus rajone nustatyta vagiliaujanti nepilnamečių čigonų gauja; c) pagautas sandėlio krovikas, rūkantis kontrabandines cigaretes; d) nustatyta, kad vienoje kaimo sodyboje bobutė verda samagoną; e) nustatyta, kad kitame kaime diedukas galimai davė kyšį veterinarui, kad tas be eilės pažiūrėtų jo telyčią. Visi šie atvejai rodo, kad pavojus – didžiulis, ir Lietuvoje daugėja nusikalstamų, valstybės išlikimą į pavojų statančių elementų.” Adekvatu, ne? Kokie klausimai kiltų, paskaičius tokią ataskaitą? 😉

      Atsakyti
  8. JO says:
    7 metai ago

    Kritikuoti, manau, galima ir netgi reikia, bet žurnalistika jau gerokai išsigimė. Ką matome dabar spaudoje? Pavadinimai su klaustukais, kad juodinamas žmogus negalėtų paduoti į teismą už šmeižtą. Kai trūksta medžiagos, tai nuolat rašomos balandžio 1 – osios straipsniai, kur tiesos nerasi nė už centą…kad tik sukeltų intrigą, kad tik pritrauktų skaitytoją. Ir taip ta tauta mulkinama kaip veršeliai, o juk ne kiekvienas gali ir moka atsirinkti kur tiesa, o kur eilinis feikas. Tarybiniais laikais įpratome tikėti žurnalistais, o dabar man tai asocijuojasi su šmeižikų klanu. Žurnalistai turi būti teisiami lygiai taip pat, kaip ir eilinis žmogus, netgi jei jis parašė su klaustuku.

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      7 metai ago

      Pritariu.
      Ne be reikalo juos pavadino purvasklaida.

      Atsakyti
  9. Taip says:
    7 metai ago

    Gerb.A.Antanaiti,Saugumo depertamento viešoje ataskaitoje kalbama apie atsakingą ir pamatuotą kritiką valdžios atžvilgiu.O tai ne tas pats ką Jūs sakote.Be to pasisakote už besąlygišką laisvę,tad, su tokia laisvės samprata taip pat nesutinku.Trumpai tariant Jūsų pasisakymai ŽR laidoje /kovo 31d./ atrodė šiek tiek keistoki,deja.Vis dėlto esu Jūsų žurnalistinės veiklos gerbėjas.

    Atsakyti
    • laukvystya says:
      7 metai ago

      Sakai vsd ataskaitoje kalbama apie atsakingą ir pamatuotą kritiką. Viskas teisingai bet tuo atveju yra BK yra administracinė atsakomybė. Tegu atlieka ikiteisminius tyrimus ir perduoda teismus. Kitaip – tai traktuotina, kaip šmeižtas valstybiniu lygiu ir ne tik tai. O dar ir persekiojimas, politinis ir informacinis šantažas organizuotas pačiu aukščiausiu lygiu.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        7 metai ago

        Kol atliksi tuos tyrimus, tai rasiejiniai spės valstybę užimti.
        Karo laike niekas nesipeckioja.

        Atsakyti
  10. A.Bernotas says:
    7 metai ago

    Įstatymai yra Laisvės ribos. Jei Lietuva nori būti ar bent vadintis demokratine Respublika, tai tą turi įsisavinti ir VSD, ir žurnalistai, ir visa visuomenė. Jeigu kažkas mano, kad kažkokia veikla griauna valstybę, jie turi siūlyti įstatymų pakeitimus. Ir įsivaizduokite kaip juokingai skambėtų įstatymai, kurių pagrindu VSD apkaltino Z.Vaišvilą, R.Paulauską ir kitus. Įstatymas Nr1: “Draudžiama, kad Lietuvos pilietį cituotų Rusijos spauda. Už tai gresia, 5 tonos kanalizacijos”. Įstatymas Nr2.”Tas, kas pasakys, kad karalius nuogas, bus paskelbtas valstybės priešu…” Įstatymas Nr3. “Acto garinimas yra minkštasis karas, pavojingas valstybės stogui…” Ir t.t. Gali pratęsti VSD dienos proga.

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      7 metai ago

      Įstatymų pakanka – reikia su kenkėjais elgtis griežčiau.
      Ne peckiotis su jais, juos perspėjinėjant, o grūsti į kameras, taikyti aukščiausiąją bausmę.
      Jei to nedarys, tai ir čia gali atsitikti tas pats, kas yra Ukrainoj.

      Atsakyti
  11. linelis says:
    7 metai ago

    sako, jis emigruos į Esperantiją. Ten dangiška mana krinta…

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      7 metai ago

      🙂 🙂 🙂
      Jeigu ras.
      🙂 🙂 🙂

      Atsakyti
  12. nemiega says:
    7 metai ago

    Pritariu Audriui A. Tik va, kiti žurnalistai pasyviai tyli. Aš tikėjausi, kad į VSD ataskaitą bus sureaguota audringai. Negi dėl baimės?

    Atsakyti
    • Pikc says:
      7 metai ago

      Taigi baisu patapti “rusū agentu”. 🙂 Dar vienas labai smagus straipsniukas apie tą VSD “šedevrą”:http://www.tiesos.lt/index.php/tinklarastis/straipsnis/tomas-cyvas.-tevynes-isdaviku-gaudynes-tinkluose-tik-kilbukai
      Tiesą sakant, kyla klausimas, ar šalia akivaizdaus siekio užčiaupti bet kokią valdžios kritiką, tas dėmesio nukreipimas į nereikšmingą ir jokios realios įtakos neturintį “mailių” neturi ir kitų tikslų?
      Įdomi citata: “2006 m. Lietuvos Respublikos Seimas atliko LR Valstybės saugumo departamento veiklos tyrimą ir nustatė, kad daugelis saugumo pareigūnų ir kitų valstybės įstaigų valdininkų bei politikų yra glaudžiai susiję su Rusijos dujų koncerno „Gazprom“ tarpininkais Lietuvoje UAB „Dujotekana“ ir padėjo jai įgyvendinti Rusijai naudingus projektus. Nenuostabu, kad šiuo metu „Dujotekanai“ vadovauja buvęs, kaip rašė tuometinė spauda, VSD etatinis saugumo darbuotojas S.Trečekauskas, o Saugumo departamento esminiams padaliniams grįžo vadovauti Lietuvos Respublikos Seimo tyrime įvardinti kaip „Dujotekanai“ dirbantys pareigūnai L.Jurgelaitis ir kt., asmenys.” (http://www.tiesos.lt/index.php/tinklarastis/straipsnis/kastytis-braziulis.-lietuvos-konstitucijos-saulelydis)

      Atsakyti
      • S says:
        7 metai ago

        Anksčiau jau teko pastebėti, kad VSD virsta kenkėjų Lietuvai lizdu. Kuo patys kvepia, tuo kitą tepa… Daro pažangą, sugeba dirbti ir Rusijos, ir kitų svetimų gaivalų naudai, pagrindinis tikslas turbūt yra saugiai veikti prieš savo valstybę.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          7 metai ago

          Klysti – šįkart VSD teisus.

          Atsakyti
          • Pikc says:
            7 metai ago

            Nes?

          • S says:
            7 metai ago

            Mentas mentui akies nekerta, kaip varnos… 🙂

          • tikras lietuvis says:
            7 metai ago

            Nes iš visų tų “tiesų”, “ekspertų”, vaišvilų, paulauskų ir pan. Lietuvai – š. ir penki.
            Jei jau ką kritikuoji, tai:
            1. negrok rasiejiniame orkestre;
            2. siūlyk ką tai geriau, kas visuomenės daugumai atneštų naudą.
            Šitie tikrai nėra visuomenės daugumos atstovai, todėl jie tokie pat “naudingi”, kiek, pvz., žydomasonai, rusofilai, lenkomanai ir pan.
            Ir štai kur pasimatė: kokio bieso reikėjo steigti kokius tai signatarus ir juos šerti visą gyvenimą už tai, ką jie darė už algą?
            Todėl ir blūsta be ribų.

          • tikras lietuvis says:
            7 metai ago

            P.S.
            žodis mentas yra rusicizmas.
            Gal pats esi ruskis? 🙂

          • Pikc says:
            7 metai ago

            Ir tai įrodo, kad VSD teisus, sakydamas, jog valdžios kritika yra iš esmės karas prieš valstybę (http://www.tiesos.lt/index.php/tinklarastis/straipsnis/nuo-backos.-saugumo-vadas-salies-vadovu-kritika-irgi-karo-dalis), kad į vieną puodą sumeta grynus kiaurus koloradikus ir nelabai, kad aiškina, jog saujelė marginalų kelia didį pavojų, todėl reikia, kad VSD būtų kuo panašesnis į FSB (http://www.tiesos.lt/index.php/tinklarastis/straipsnis/diskusija-kuo-tai-kvepia)?

          • tikras lietuvis says:
            7 metai ago

            Nurodai šaltinius, kurie yra lygūs išvietei. 🙂

  13. Pakirkšnutė says:
    7 metai ago

    Audrius Antanaitis yra Pagonis, todėl toks kietas. Savas bičas.

    Atsakyti
  14. alksnaitis says:
    7 metai ago

    iš Respublikos R.Čekučio :Nieko nenustebinsiu pranešdamas, kad visi Lietuvos žmonės dirba rusams, netgi tie, kurie įsivaizduoja dirbantys atvirkščiai… Būtent taip parašyta mūsų saugumiečių naujausiuose analuose, skambiai pavadintuose „ataskaitomis“. Netikite? Be reikalo, nes ten rašoma, kad „yra didelė tikimybė“, jog buvote užverbuotas (-a), jeigu buvote nuvykę į Rusiją ar Baltarusiją. Kadangi tuose kraštuose yra buvę beveik visi, tai, pasak Patriarcho, „kas galėtų paneigti“… Tiesa, sklando, be abejonės, priešų paskleisti gandai, kad ir pats Patriarchas kadaise buvęs Rusijoje…Dabartiniams saugumiečiams, kaip kadaise kagėbistams, visiškai nesvarbu, kad įtarimų šešėlis metamas beveik ant visų šalies piliečių, – jeigu norite, skalbkitės patys. Ypač tie, kurių pavardės ten paminėtos (kitąmet paminės kitus, tuomet galės skalbtis jie).Apie grėsmes Rytuose mes žinome ir be saugumiečių. Būtų įdomiau, jeigu jie pastebėtų grėsmes, sklindančias ir iš kitų pasaulio vietų. Pavyzdžiui, kad Lietuvos bankus valdo užsieniečiai arba kad didžioji žiniasklaidos dalis taip pat yra jų rankose. Sakote, tie užsieniečiai „skaidrūs“? Tiek skaidrūs, kad net neturi prievolės mokėti mokesčių, – matyt, dėl perdėto skaidrumo tapo nematomi net mūsų mokesčių tarnyboms… O gal grėsmę Lietuvai kelia į užsienį pabėgęs milijonas tautiečių? Nejuokaukite. Geriausia būtų, jei pabėgtų visi, štai tada neliktų jokių grėsmių – vis tiek visi dirba rusams…Nuo seno žinoma, kad geriausiai dirba tos specialiosios tarnybos, kurių niekas nemato ir negirdi. Lietuvoje ši taisyklė negalioja. Atrodo, kad mūsų „specialistams“ yra svarbiausia garsiai pasireklamuoti, galbūt įtikti pačiai vyriausiajai… O, beje, ar ji kartais nesilankė Rusijoje? Juk ką gali žinoti, sako, net su pačiu Putinu bendravo… Negerai.

    Atsakyti
    • Pikc says:
      7 metai ago

      Gerai Čekutis pašnekėjo – pagarba! 🙂

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        7 metai ago

        Čekutis – mėgėjas pablūdyti.

        Atsakyti
        • Pikc says:
          7 metai ago

          Įrodymai? 😉

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            7 metai ago

            Pvz.?
            Pvz.
            Prieš keletą metų Bernardinuose stūmė mintį, kad visi, buvę pokario miškuose, didvyriai.
            Teko įrodyti, kad ne.

          • Pikc says:
            7 metai ago

            Čystakrovnas litovcas įrodinėja. Jau senas anekdotas. 🙂

          • tikras lietuvis says:
            7 metai ago

            Pats toks.
            Paskaityk Laisvės kryžkelės – gal net prieš 10m buvo?

  15. alksnaitis says:
    7 metai ago

    klausimas: Zigmas Vaišvila ir Rolandas Paulauskas,.. jūs sakote, jog jie galėtų kreiptis į teismą?
    Mečio Laurinkaus-Buvusios VSD direktoriaus: ..gali, ir privalėtų kaip piliečiai, kad kažkas būtų konkrečiai atsakyta. Zigmas Vaišvila yra mano kolega nuo Sąjūdžio laikų. Lietuva nebūtų nepriklausoma valstybė, jeigu Zigmas Vaišvila nebūtų, būtent birželio 3 dieną garsiajame Akademijos (mokslų akademijos) susirinkime, buvęs vienas aktyviausių iniciatyvinės grupės kūrėjų. Rolandas Paulauskas, praktiškai vienas pirmųjų pareiškė idėją apie Nepriklausomą Lietuvą, apie Nepriklausomybės skelbimą, ir tuo metu jo atžvilgiu buvo didelė reakcija. Reikia galvoti tiems, kurie rašo, apie tai, ką jie rašo… Ir kokias argumentais jie vadovaujasi.

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      7 metai ago

      Laurinkus irgi geras peckelis: nieko nebaigęs, bet įlindo į tokį postą ir tesugebėjo intrigas regzti.
      NIEKO GERO JIS NENUVEIKĖ.

      Atsakyti
  16. alksnaitis says:
    7 metai ago

    taiklus Vido pastebėjimas, – sistema stengiasi atsikratyti, apjuodindama jai neparankius asmenis, tam pasitelkdama net valstybės saugumo struktūras. Ir nekeista, kad toms struktūroms vadovauja ta pati veikėja, kuri anuomet iki pat rugpjūčio pučo gavusi algą iš Maskvos, šiandien tuo kaltina žmones (per VSD), kad jie dirba Maskvai.

    Atsakyti
    • Pakirkšnutė says:
      7 metai ago

      O kaip manote, po ateinančių priežydento rinkimų, ką išrinks priežydentu ?

      Atsakyti
  17. alksnaitis says:
    7 metai ago

    Kieno tikslus Sąjūdyje atstovavo Vytautas Landsbergis? (Sąjūdis Lietuvoje 1988-1993m.)
    https://www.youtube.com/watch?v=m6mU-eFG54M

    Atsakyti
    • alksnaitis says:
      7 metai ago

      Šiek tiek istorijos.Ar būdavo senovėje taip, kad į Lietuvą atbėgdavo kilmingi krikščionys? Kaip teigia istorikas Alvydas Nikžentaitis, tokių atvejų pasitaikydavo. Žinomas atvejis, kai XIV a. II pusėje Livonijos Ordino broliai perėjo į Lietuvą. Žinoma ir vieno jų pavardė – Landsbergis. į Lietuvą atvyko pirmasis Landsbergis, arba Jonas iš Lancebergo. Aprašoma tokia, 1374 metų rudens pradžioje nutikusi istorija: „Livonijos magistras su savo pulku penkias dienas išbuvo lietuvių laukuose ir daug pakenkė, keletą žmonių užmušė ir kitus išsivedė. Tuomet du broliai iš Livonijos, būtent Johanas Lancebergas ir Frydrichas iš Misseno, narsūs vyrai, kartu su vienu vedliu, vardu Billene, pabėgo kaip išdavikai pas lietuvius su visais ginklais ir daiktais, iš kurių namie nieko nepaliko, ir su daugeliu arklių, ne tik su savaisiais, kurie jiems priklausė, bet ir su pavogtais iš magistro ir Kanduvos fogto.“ Johanas Lancebergas, arba Jonas Landsbergis, pasirinko Lietuvą. Kokie jo motyvai, negalime pasakyti, nes metraštininkai šiuo klausimu nieko neparašė…

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        7 metai ago

        Baik varyti maskolių propagandą.

        Atsakyti
  18. alksnaitis says:
    7 metai ago

    Z.Vaišvila:Dėl Rusijos grėsmės pateikiu Jums Rusijos Federacijos URM ir ambasados Lietuvoje atsakymą į mano klausimą dėl ponios Dalios Grybauskaitės darbo mėnesių 1991 m. TSRS ambasadoje Vašingtone JAV. Rusija atsisakė pateikti informaciją apie Lietuvos Prezidentę Dalią Grybauskaitę, nes ji iki šiol yra ne tik Rusijos valstybės federaliniais įstatymais saugomas subjektas, informaciją apie kurią galima pateikti tik pačiai p. D. Grybauskaitei, bet ir yra Rusijos valstybės paslaptis, kurią pateikti man atsisakė ir dėl šios priežasties. Raštu kreipiausi į Respublikos Prezidentę Dalią Grybauskaitę dėl jos sutikimo pateikti šiuos duomenis, tačiau Prezidentės vardu mano gautame Respublikos Prezidento kanclerio rašte atsisakyta suteikti man tokį sutikimą.
    Prezidentė D. Grybauskaitė net VRK savo pasirašytose 2009 m. ir 2014 m. kandidato į Respublikos Prezidentus rinkimų anketose pateikė prieštaringus ir žinomai melagingus duomenis apie save dėl priklausymo LKP ar TSKP perversmo prieš Lietuvą organizavimo metu. Prezidentė D. Grybauskaitė, siekdama nuslėpti savo siuntimą į JAV TSRS siuntimu 1991 m. ir darbą TSRS ambasadoje JAV, 2014 m. net pakeitė savo biografiją – nurodė, kad JAV ji buvo ne 1991 m., o 1992 m. 1999 m. Lietuvos Vyriausybė gavo JAV nurodymą per 24 valandas išsiųsti iš JAV antrąjį pagal rangą Lietuvos ambasados JAV asmenį – p. Dalią Grybauskaitę.

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      7 metai ago

      Aš irgi pateikiu prieš Vaišvilą: kaip jis sugebėjo anais laikais įsidarbinti superslaptame branduoliniame objekte Dubnoje?

      Atsakyti
  19. alksnaitis says:
    7 metai ago

    prisiminus Lietuvos istoriją; Nacistinė karinė vadovybė bandė apgauti generolą P. Plechavičiu ir panaudoti Vietinę rinktinę Rytų fronte prieš Raudonosios armijos tankus. Perpratęs nacių planus, gen. P. Plechavičius spėjo duoti įsakymą dalinių vadams nepaklusti nacių reikalavimams ir VR karius paleido neribotų atostogų, o tai įsiutino vokiečius. Gegužės 15 d. buvo areštuota VR vadovybė, pradėtas iš anksto suplanuotas VR likvidavimas.
    1944 m. gegužės 15–21 dienomis, artėjant frontui, okupacinė nacių valdžia su jos apginkluota Armija Krajova Lietuvos vietinę rinktinę panaikino, SS pajėgomis išformavo Vietinės rinktinės padalinius, o štabą su generolu P. Plechavičiumi suėmė (dar buvo spėta nurodyti apie dviem tūkstančiams Marijampolės karo mokyklos kursantų išsislapstyti).Gen. P. Plechavičius vokiečiams nepasidavė, todėl buvo suimtas ir išvežtas į Salaspilio koncentracijos stovyklą, po to – į Dancingą, Klaipėdą, o iš ten paleistas. Netrukus po to P. Plechavičius vėl pasitraukė į Vokietiją. Dalis Vietinės rinktinės narių tais pačiais ir sekančiais metais papildė kovotojų už nepriklausomybės atkūrimą – Lietuvos partizanų gretas. Daug VR narių žuvo ir pateko į gulagus

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      7 metai ago

      Neminėk Plechavičiaus: jei jis nebūtų nuvertęs legitimaus prezidento, tai, greičiausiai, Lietuva būtų gynusis prieš aziatų invaziją, o kurie gynėsi, pvz. suomiai, tie po karo gyveno kitose sąlygose ir dabar yra nuo mūsų toli toli..

      Atsakyti
      • Pikc says:
        7 metai ago

        Ne – tada Lietuva TSR būtų pavirtusi jau kokiais 1927 m. 🙂

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          7 metai ago

          Blūdiji ir taip manė netgi partizanai, nepripažinę smetoninio valdymo teisėtu.
          Tu, matyt, už žydšovius ir banditus?

          Atsakyti
          • Pikc says:
            7 metai ago

            Pasinaudosiu išmintingu posakiu “never argue with an idiot”, arba kaip tautiečiai sako – “duok durniui kelią”. Tai ir duodu – smagios kelionės! 🙂

          • tikras lietuvis says:
            7 metai ago

            Sakyk tiesą – neturi argumentų bei neapsimetinėk čia šlanga.

  20. alksnaitis says:
    7 metai ago

    Ukrainos oligarchas Firtašas: JAV Ukrainą padarė ubagu
    Published March 31, 2016
    Jūs žinote, man nepatinka, kad amerikiečiai valdo Ukrainą. Gal jie ir labai protingi Jungtinėse Amerikos Valstijose, aš nieko neturiu prieš juos, bet yra viena problema – reikia suprasti, kad Ukraina tai vis tiktai nepriklausoma valstybė. Ir aš norėčiau, kad Ukrainą valdytų ukrainiečiai. O nebūtų valdomi iš išorės. Ir kaip gyvenimas parodė per šiuos dvejus metus, Ukraina šiandien nėra sėkmingas projektas. Tai yra, Amerika nesusitvarko su šia užduotimi…
    https://www.youtube.com/watch?v=79tZsLa5j5M

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      7 metai ago

      Šitą seniai reikėjo nubausti aukščiausiąja bausme.
      Be to,
      baik varyti maskolių propagandą.

      Atsakyti
  21. Puikus atsakymai aiskiai angazuotam klausejui says:
    7 metai ago

    Pagarba . O del gresmiu-didziausia gresme yra emigracija ir kulturos susinimas.

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      7 metai ago

      A va ir ne: emigracija yra silpnos ekonomikos, negalinčios jauniems žmonėms mokėti didelių atlyginimų, pasekmė.
      Galvok ką kalbi, maskoliau.
      Kol nevėlu.

      Atsakyti
  22. Kaunietis says:
    7 metai ago

    Aš, pvz., nebijau, nes atsibodo bijoti. Taip greitai imsime bijoti ir savo šešėlio… Ir pabaigai pasakysiu kažkokio poeto žodžiais: “Čia – Lietuva, čia durniais lyja”… Ir ką? Dabar jau mane uždarysite į Lukiškes?

    Atsakyti
    • linelis says:
      7 metai ago

      betgi ruoškis, pagal IP lengvai nustatomas.

      Atsakyti
      • Kaunietis says:
        7 metai ago

        Oi, kaip baisu!!! Neišgyvensiu… Einu žudytis.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          7 metai ago

          Gali eiti – durniai Lietuvai tikrai nereikalingi.

          Atsakyti
          • Kaunietis says:
            7 metai ago

            Sprendi pagal save?

          • tikras lietuvis says:
            7 metai ago

            Žinoma, kad pagal tave. 🙂

  23. Ir dar says:
    7 metai ago

    tiems ,kas laukia ismirstant kartos ,kuri gyveno sovietiniais (ar tarybiniais-kaip patinka)metais,nes tik naujoji bus geresne,aiskus atsakymas siame interviu-stai kokia ,,nuostabi” karta ateina-Gailius,ar kaip jis ten…

    Atsakyti
  24. Kiemsargis says:
    7 metai ago

    🙂 🙂 :)Čia kritika ar reklama?: Italų verslininkų akyse D. Grybauskaitė – mirusi gražuolė

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      7 metai ago

      Kokie ten dar verslininkai?

      Atsakyti
      • Kaunietis says:
        7 metai ago

        Ten – Verslininkai (čia nekalbu apie mafijines struktūras, vien tik už priklausymą kurioms valdžia sodina į kalėjimą!), gerbiantys įstatymus ir mokantys mokesčius. O pas mus?..

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          7 metai ago

          Nieko jie negerbia – jei gerbtų, tai iškrypėliškai neišsidirbinėtų.

          Atsakyti
  25. Eugenijus Jucius says:
    7 metai ago

    Visiskai pritariu A.Antanaiciui. Dar daugiau- demokratineje visuomeneje gali egzistuoti ir egzistuoja ne tik puslapiai, kurie isileidzia pozicija ir opozija. Pilna vienpusisku , priklausomu puslapiu. Jie dirba savo islaikytojams. Komercija.
    Taciau siuolaikinis skaitytojas nori matyti ka raso visi. Ir pats atsirinkti ir nuspresti kas yra tiesa. Baltu salele Lietuva jau isaugo is lopselio-darzelio lygio.

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      7 metai ago

      Visiškai nepritariu, nes kaip tik žiniasklaida yra kalta už didžiąją dalį Lietuvos griovimo.
      Ne be reikalo ana buvo pavadinta purvasklaida.

      Atsakyti
      • Kaunietis says:
        7 metai ago

        Išgerk porą šaukštelių valerijono ir eik pamiegoti, nes visiškai išseksi, vargšeli…

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          7 metai ago

          Kiekvienas sprendžia pagal save – kiek jau išmūrijai, kad taip esi įtikėjęs tokiais “vaistais”? 🙂

          Atsakyti
          • Kemblys says:
            7 metai ago

            O, ‘tikrasis’ išspaudė šimtą ‘atsiliepimų’ 😀 😀

  26. )..( says:
    7 metai ago

    kas dar nepasiraset ir nepasidalinot ? Iniciatyvos aiškinamasis raštas: http://interesas.lt/parasu-rinkimas-del-netinkamo-imigraci…/
    Koordinatorių tinklas : http://b3g.lt/kontaktai/
    Galimybė pasirašyti internetu: http://b3g.lt/e-balsavimas/
    Iniciatyvos renginys facebook’e https://www.facebook.com/events/828444620617852/

    Atsakyti
  27. Diedas says:
    7 metai ago

    Viskas gerai su ta žodžio laisve.
    Lietuvius komentaruose galima dergt paskutiniais žodžiais. galima skelbt idiotiškus straipsnius žeminančiu tautą. Ar tai ne laisvė?
    Prezidentę galima išvadinti lezba ir už tai nereikės atsakyt. Ko čia ne laivė?
    Apie anapilin išejusius iškilius Lietuvos žmones galima kurt šmeižikiškus straipsnius. Pati tikriausia laisvė.
    Galima statyt visiškai sumenkinančius tautos didvyrius Darių ir Girėną, valkioti juos puskvailiams skirtose televizijos laidose. Laaaisvė.
    Tik truputį negalima liest rusų caro. Taip pat nelabai kritikuotina populiarumo “viršūnėse” esanti medinių skaitliukų ir milžtuvių iš rankų nepaleidžiamti vyriausybė, su niekad nepataikančiu į temą ministeriu pirmininku.
    Dar atskira seksualinė grupė truputį šventa.
    Dar pora tautybių neliečiamos
    Ir visai negalima kliudyt milijonierių komunistprivatizuotojų, pagal savo muziką šokdinančių seimą, vyriausybę ir visa Lietuvą.

    Atsakyti
    • Joana says:
      7 metai ago

      Baimė — baisus gauruotas padaras. Kai jis apsigyvena žmogaus širdyje, nebelieka vietos nei Dievui, nei teisybei. Tačiau, jeigu žmogus dar vis Tiki Gėrio triumfu, jis turi nugalėti baimę: peržengti per ją ir elgtis taip, kaip liepia sąžinė. Prisimenu garbųjį Bernardą Brazdžionį, prasidėjus Atgimimui, Kauno Sporto halėje skaitantį savo eilėraštį “Iš sudužusio laivo” ir galvoju, kad jis neprarado aktualumo ir šiomis dienomis. Liūdna, kad ne taip supratome Laisvę, kad žiauriai pasiklydome ir iš didžiojo Kelio nuklydome į šunkelius:

      IŠ SUDUŽUSIO LAIVO

      Iš sudužusio laivo mes šaukiam —
      O dangau, Tėvo ranką ištiesk!
      Leisk išplaukt, leisk išplaukt tiem, kur plaukia,
      Melsdami Tavo uosto vilties.

      Aš žinau, per bangas Tu ateisi,
      Ir nugrims vėtra marių dugnan,
      Bet kaip jiem per bedugnę šią baisią,
      Kaip Tavęs pasitikti eit man?..

      Iš sudužusio laivo neliko
      Nieko nieko, be skausmo raudos…
      Kas tą raudą, kaip rožių vainiką,
      Tau už gyvastį naują paduos?

      Kas išneš ją, iškėlęs ant rankų
      Virš bangų, virš juodų, neramių,
      Ar ištvers be Tavęs tokios menkos,
      Vos išnirę iš marių gelmių?

      Iš sudužusio laivo skeveldrų,
      Išblaškytų plačiuos vandenuos,
      Išklausyki, dangau, mūsų maldą
      Už kaltes prarastosios dienos.

      Nepaskęs eldijėlės, nei valtys,
      Švyturys Tavo uosto jei ves…
      Keltis, Viešpatie, norim mes keltis:
      Pražūtis ir mirtis be Tavęs.

      Atsakyti
  28. alksnaitis says:
    7 metai ago

    https://www.youtube.com/watch?v=8ypgkyrgSCA&feature=em-subs_digest
    Signatarų diskusijų klubas „Šimtmetis“ kreipiasi į VSD vadovą

    Atsakyti
  29. alksnaitis says:
    7 metai ago

    https://www.youtube.com/watch?v=lgo3NQpggFo&nohtml5=False

    interviu duotas RTVi, kuri priklauso Gusinskiui – Putino oponentui

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Kiti Straipsniai

Indrė Makaraitytė pristato A. Ketlerienės knygą | Alkas.lt koliažas

D. Kuolys. Imuosi ginti dėstytojos I. Makaraitytės akademinę laisvę

2023 03 22
Eugenijus Jovaiša | Alkas.lt nuotr.

Akademikas E. Jovaiša: Valdžios elgesys su valstybine kalba kelia grėsmę Lietuvos teritoriniam vientisumui

2023 03 15
LTSR Aukščiausiosios Tarybos vienuoliktojo šaukimo sesija. Deputatai plenarinių posėdžių salėje posėdžio metu. Stovi deputatai (iš kairės) Romualdas Ozolas ir Justinas Marcinkevičius,Vilnius, 1989 12 | LCVA, J. Juknevičiaus nuotr.

Z. Vaišvila. „Vienybė – mūsų išlikimo sąlyga“ (J. Marcinkevičius) (III)

2023 03 14
Ignas Vėgėlė | asmeninė nuotr.

I. Vėgėlė. Šiandien persekiojami drąsūs, rytoj išmuš valanda tiems, kurie tyli ir nesikiša

2023 03 13
Stasys Tumėnas | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.

Seime – spaudos konferencija apie skandalingą valstybinės kalbos žlugdymą

2023 03 13
Sąjūdžio pradininkai išteisinti

Z. Vaišvila. „Vienybė – mūsų išlikimo sąlyga“ (J. Marcinkevičius) (II)

2023 03 12
1990 m. kovo 11 d. po Aukščiausiosios Tarybos Lietuvos Nepriklausomybės Atstatymo Akto priėmimo. Salė. Stovi deputatai. Nuotraukos autorius nežinomas. Reginos ir Zigmo Vaišvilų asmeninis archyvas.

Z. Vaišvila. „Vienybė – mūsų išlikimo sąlyga“ (J. Marcinkevičius) (I)

2023 03 11
Algimantas Matulevičius | asmeninė nuotr.

A. Matulevičius. Pranešėjas ir „valstybininkai“

2023 03 10
Cztery pancerni i pies | Alkas.lt koliažas |

A. Navys. M. Sėjūnas. Mūs kaimuky ne/saugu?!

2023 03 03
Signatarai E. Grakauskas ir Z. Vaišvila pristatys ketinimą surengti referendumą „Viena Lietuva!“

Signatarai E. Grakauskas ir Z. Vaišvila pristatys ketinimą surengti referendumą „Viena Lietuva!“

2023 02 21
Rodyti daugiau

Naujienos

Ukraina - didvyrių tėvynė | facebook.com/GeneralStaff.ua nuotr.
Ukrainos balsas

Rusijos branduolinis šantažas yra korta, ant kurios pastatytas Ukrainos likimas

2023 03 27
Eismas Šiauliuose | sumin.lrv.lt nuotr.
Lietuvoje

Šiauliuose tęsiamas kariuomenei svarbus projektas

2023 03 27
einmin.lrv.lt nuotr.
Lietuvoje

Ieškoma Registrų centro vadovo

2023 03 27
Netradicinis knygos „Mokytojas“ pristatymas | Rengėjų nuotr.
Kultūra

Neįprastu būdu bus pristatyta knyga „Mokytojas“

2023 03 27
Automobilio žibintai | pixabay.com, AutoPhotography nuotr.
Gamta ir žmogus

Sukčiai nesnaudžia ir automobilių prekyboje

2023 03 27
Kviečia teikti paraiškas LR Prezidentų vardinėms stipendijoms gauti | Lietuvos mokslų akademijos nuotr.
Lietuvoje

Kviečia teikti paraiškas LR Prezidentų vardinėms stipendijoms gauti

2023 03 27
Už mieste turėtą žemę galės būti atlyginama mišku | am.lrv.lt nuotr.
Gamta ir ekologija

Už mieste turėtą žemę galės būti atlyginama mišku

2023 03 27
Ukrainos gynėjai | https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua nuotr.
Ukrainos balsas

Ukrainos ginkluotosios pajėgos kol kas negali pradėti kontrpuolimo

2023 03 26
Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“ Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“ Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • juras apie Palanga pasitinka 770-ąsias pirmojo rašytinio paminėjimo metines
  • Plyzzzz - apie Papunkčiui su Vytautu Sinica: Valstybinės kalbos nebereikia
  • Nuoroda apie D. Urbanavičienė. „Etninė kultūra – tautos būties, išlikimo ir tvirtumo esmė“: siekiai ir esama padėtis
  • Žemyna apie Papunkčiui su Vytautu Sinica: Valstybinės kalbos nebereikia

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Papunkčiui su Vytautu Sinica: Valstybinės kalbos nebereikia
  • Aukštaitijos metų atidarymas Švenčionyse (II)
  • Prof. G. Navaitis: Išmokime gyventi be streso (IV)
  • Rusijos branduolinis šantažas yra korta, ant kurios pastatytas Ukrainos likimas
Lininės rankinės Lininės rankinės Lininės rankinės

Kiti Straipsniai

D. Kuolys. Imuosi ginti dėstytojos I. Makaraitytės akademinę laisvę

by Jonas Vaiškūnas
2023 03 22
6
Indrė Makaraitytė pristato A. Ketlerienės knygą | Alkas.lt koliažas

Respublikos prezidentas Ignas Vėgėlė kovo 11-ąją Gedimino ordino Komandoro kryžiumi už nuopelnus Lietuvai apdovanoja LRT generalinę direktorę Rūtą Grinevičiūtę-Janutienę ir...

Skaityti toliau

Akademikas E. Jovaiša: Valdžios elgesys su valstybine kalba kelia grėsmę Lietuvos teritoriniam vientisumui

by Jonas Vaiškūnas
2023 03 15
22
Eugenijus Jovaiša | Alkas.lt nuotr.

Kovo 15 d. Seime surengta Seimo nario, kalbininko, dr. Stasio Tumėno spaudos konferencija „Dėl konstitucinio valstybinės kalbos įstatymo projekto ir...

Skaityti toliau

Z. Vaišvila. „Vienybė – mūsų išlikimo sąlyga“ (J. Marcinkevičius) (III)

by Jonas Vaiškūnas
2023 03 14
5
LTSR Aukščiausiosios Tarybos vienuoliktojo šaukimo sesija. Deputatai plenarinių posėdžių salėje posėdžio metu. Stovi deputatai (iš kairės) Romualdas Ozolas ir Justinas Marcinkevičius,Vilnius, 1989 12 | LCVA, J. Juknevičiaus nuotr.

Primityvus ir tiesmukas yra netolimos mūsų Tautos Atgimimo istorijos perrašymas, esant gyviems jos kūrėjams ir dalyviams.

Skaityti toliau

Skaitytojų nuomonės:

  • juras apie Palanga pasitinka 770-ąsias pirmojo rašytinio paminėjimo metines
  • Plyzzzz - apie Papunkčiui su Vytautu Sinica: Valstybinės kalbos nebereikia
  • Nuoroda apie D. Urbanavičienė. „Etninė kultūra – tautos būties, išlikimo ir tvirtumo esmė“: siekiai ir esama padėtis
  • Žemyna apie Papunkčiui su Vytautu Sinica: Valstybinės kalbos nebereikia
  • ak apie M. Kundrotas. Pamilti Žečpospolitą
Kitas straipsnis
Maksimas ir Gintautas Jakimavičius | alkas.lt nuotr.

„Jaunimo balsas“: Ar Europos politikai atėjo galas? (audio, video)

srtfondas Init

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt

   https://lazerineklinika.lt/ | https://sportsman.lt/ | CBD aliejus Lietuvoje | Farming Simulator 22 mods | ETS2 Mods | FS22 Mods | FS22 mods download | Bigbank.lt | kemi.lt | TIK BALDAI | ATS Mods | Skyrybos internetu - skyrybos bendru sutarimu | fs22 mods | ATWINS | Srotas24.lt - Dalys | Zuza.lt | LIVIN parduotuvė | Grozionamaisfinksas.lt | https://zvejojam.lt | Darbo skelbimai

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai